Wij hebben nu de nieuwe tv box van Ziggo en wat ben ik hier blij mee! Het werkt allemaal veel sneller nu en ik heb nog geen enkele keer last gehad van een storing of dat het beeld vastloopt. Voorheen had ik hier regelmatig last van bij de oude box en dat vond ik heel erg storend. Nu heb ik de vernieuwde en dus ook de sterk verbeterde tv box van Ziggo en dat werkt precies zoals ik zou hopen. Dus de eerste box zou van mij geen goede beoordeling krijgen, maar deze vernieuwde box is een absolute winnaar!
Welke hebben jullie. Ik heb alleen maar ellende met Netflix.
Ik heb me aangemeld voor promotie voor 30 EUR korting voor de eerste 5 maanden. Ziggo heeft documentatie die dit bevestigt, maar ze blijven de volledige prijs in rekening brengen en weigeren mij de korting te geven. Ik heb verschillende agenten gesproken en gemaild gedurende twee maanden en ze weigeren de overeenkomst na te komen. Vermijd dit bedrijf als u niet graag te veel betaalt.
Overal om me heen, en ook hier op het internet trouwens, hoor ik goed goed Ziggo wel niet is. Dat in de Gloria gevoel heb ik er helemaal niet bij, nu komt dat misschien ook omdat ik een vrouw ben en dat soort dingen mij zo wie zo minder interesseren.
Maar als ik heel eerlijk ben vind ik al die sportzenders maar irritant, want dat betekent in ons huis dat praktisch ieder weekend volledig in het teken van allerlei verschillende sport wedstrijden staat.
Dus ik zou het totaal geen probleem vinden om dit te moeten inwisselen voor een wat minder uitgebreide en daardoor ook meteen een goedkopere aanbieder.
Ziggo.. afgelopen maandag hebben wij ons huidige abonnement omgezet naar het duurdere abonnement Ziggo Max. Wij werden vriendelijk te woord gestaan door 1 van uw medewerkers die ons ook nog gedurende 3 maanden een korting van € 20,00 heeft aangeboden. Wij ontvingen vandaag de eerste factuur en tot onze verbazing dienen wij eenmalige kosten van € 19,95 te voldoen. Daarnaast gaat het abonnement in per 12 oktober, maar de nieuwe mediabox hebben wij nog niet ontvangen. De eenmalige kosten zijn ons maandag NIET meegedeeld en komt er dus op neer, dat wij niet 3 maar eigenlijk maar 2 maanden korting genieten. Zojuist telefonisch contact gehad met een medewerker die ons hiermee niet kon helpen en ons ook niet kon doorverbinden met iemand die dat wel kon. Een leidinggevende kon/wilde ons niet te woord staan. Wij gaan niet akkoord met de eenmalige kosten van € 19,95. Wij zijn al abonnee en gaan maandelijks € 20,00 meer betalen. Wij vinden het erg onvriendelijk om een bestaande klant die een duurder abonnement afsluit eenmalige kosten te laten betalen. Graag vernemen wij wat u hieraan kunt doen.
Onlangs een brief van Ziggo ontvangen dat de oude modems niet meer zouden functioneren en vervangen worden door nieuwe. De nieuwe kreeg ik netjes toegstuurd, alleen er stond geen datum bij wanneer het oude modem niet meer zou functioneren. functioneerde niet meer op 15 oktober jl. In de eerste instantie zelf geprobeerd het nieuwe modem te activeren, niet gelukt, kon gelukkig gratis gedaan worden door een monteur.
De monteur was daar ruim 2 uur mee bezig. De toegestuurde modem bleek onklaar te zijn, gelukkig had de monteur een andere modem in zijn auto. Deze werd ook opgestart. Ziggo belooft in de brief dat de nieuwe modems voor sneller en beter internet zorgen, nou ab-so-luut niet ! Sterker nog, sinds dit nieuwe modem werkt internet nog beroerder en trager dan ooit tevoren. Dikke blubber is wel tien keer sneller. Tot en met 14 oktober jl. had ik werkelijk voortreffelijk internet en sinds het nieuwe modem, wat in feite gedwongen werd door ze is het internet echt met een slakkegangetje. Vooral op youtube duurt het maar voordat een film geladen is en onder het kijken en luisteren komt het maar al te vaak voor dat het ineens stopt en verder geladen moet worden. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Heeft iemand vergelijkbare ervaringen ?
Ik ben heel blij met mijn Ziggo aansluiting. Krijg vaak een mail in mijn inbox dat er goedkopere opties zijn en dat overstappen loont etc. Echter hebben al deze internet en tv providers geen Ziggo Sport zender! Ieder weekend zit ik bijna het hele weekend voor de buis om Formule 1 te kijken, Formule 1 Sport Cafe. Dan Engels, Spaans en Italiaans voetbal. Round-up voor de samenvattingen van de topcompetities en soms nog even Rondo kijken. Ik snap wel dat het voor veel mensen veel geld is om 40+ euro per maand te betalen voor een beetje internet en televisie, ik betaal zelf ongeveer 65 euro omdat ik het middelste pakket voor wat meer internet power. Als je van sport houdt en je kijkt redelijk wat televisie dan is Ziggo naar mijn mening wel een grote aanrader. Ik wacht alleen nog op een Ziggo en Fox samenwerking, dan is het compleet. Ik weet niet waarom en of ze al samenwerken maar ik kan Fox Sports 1 altijd kijken terwijl ik niet betaal voor Fox.
Fox sport 1 is gratis tot einde van het jaar voor alle Ziggo tv klanten omdat de stadions door de coronamaatregelen dicht zijn voor publiek. Wel netjes van ze.
Jan van Halst zit er ook dat is toch die man die tv Twente mede totaal kapot heeft gemaakt?? Zo’n man neem je toch niet serieus meer kom op zeg!!!
Die zit er soms ja. Gullit zit er ook samen met van Basten. Geen koekenbakkers hoor Ries! Als je dan iemand aanwijst die irritant is, dan is het wel Youri Mulder. Iedere keer als hij wat zegt, kijken alle andere mannen hem bedenkelijk aan.
Het zou fijn zijn als Ziggo eens een probleem zou willen oplossen tussen hun deurwaarder en mij persoonlijk.
Ik heb in januari 2018 me rekening voldaan bij @bosincasso. In september 2018 krijg ik een rekening van deurwaarders kantoor GGN. Voor de zelfde rekening.
Bewijs ligt bij @ziggo en voor hun is de zaak afgedaan. Top zou je zeggen. Maar nee, ik ben al 2 jaar bezig om dit op tw lossen.
Van ziggo moet ik ggn bellen en van ggn moet ziggo hun bellen. Maar beide nemen ze geen contact op met elkaar. Rara hoe is dit mogelijk.
De rekening is inmiddels opgelopen tot bijna €800,-- en daarom ligt er beslag op mijn voertuig.
Ik kan er met mijn pet niet bij dat dit gebeurd.
Ik heb bij elkaar al ruim 14 uur aan de telefoon gehangen met beide partijen. Daarbij heel veel mail verkeer gehad. En het wordt maar niet opgelost. Hoe is dit mogelijk??????
2 weken geleden 3 uur aan de telefoon gehangen met ziggo toen weer ggn toen weer ziggo toen weer ggn en weer ziggo. Ziggo ging er een case van maken en ik zou binnen 3 werk dagen bericht krijgen. We zijn 6 dagen verder en ben zelf maar gaan bellen hoe het met de case ervoor staat.
Weet je wat ziggo hun antwoord is????
Je raadt het al.
Neem even contact op met Ggn. Nou ik had het niet meer.
Miss dat ik morgen of deze week eens stennis ga lopen schoppen op kantoor bij ziggo en ggn. En dat ik niet wegga voordat dit geregeld is.
Als ik iets belangrijk vind in huis qua apparatuur is dat de tv het goed doet en dat die niet zo maar uitvalt of iets wat daar op lijkt.
Dat soort gekkigheid heb ik eerder wel eens gehad en daar word je helemaal gek van geloof me maar, ben je net iets aan het kijken en dan valt die weer uit.
Ziggo heeft dat gelukkig niet, ik heb dat ten minste nog nooit gehad hiermee.
En ik hoop van harte dat dit ook zo zal blijven, tot nu toe ben ik er dus erg blij mee.
En dan te bedenken dag ik hier al ruim twee jaar bij zit en in die twee jaar dus nog nooit wat geks gehad.
Sinds de komst van die nieuwe mediabox is Ziggo hier wel flink op vooruit gegaan. Eerder moest je vrijwel elke dag je mediabox opnieuw opstarten omdat die anders te sloom werd en vast liep. Nu met de nieuwe mediabox hoeft dat niet meer en werkt soepel en goed.
Het zou fijn zijn als Ziggo eens een probleem zou willen oplossen tussen hun deurwaarder en mij persoonlijk.
Ik heb in januari 2018 me rekening voldaan bij @bosincasso. In september 2018 krijg ik een rekening van deurwaarders kantoor GGN. Voor de zelfde rekening.
Bewijs ligt bij @ziggo en voor hun is de zaak afgedaan. Top zou je zeggen. Maar nee, ik ben al 2 jaar bezig om dit op tw lossen.
Van ziggo moet ik ggn bellen en van ggn moet ziggo hun bellen. Maar beide nemen ze geen contact op met elkaar. Rara hoe is dit mogelijk.
De rekening is inmiddels opgelopen tot bijna €800,-- en daarom ligt er beslag op mijn voertuig.
Ik kan er met mijn pet niet bij dat dit gebeurd.
Ik heb bij elkaar al ruim 14 uur aan de telefoon gehangen met beide partijen. Daarbij heel veel mail verkeer gehad. En het wordt maar niet opgelost. Hoe is dit mogelijk??????
2 weken geleden 3 uur aan de telefoon gehangen met ziggo toen weer ggn toen weer ziggo toen weer ggn en weer ziggo. Ziggo ging er een case van maken en ik zou binnen 3 werk dagen bericht krijgen. We zijn 6 dagen verder en ben zelf maar gaan bellen hoe het met de case ervoor staat.
Weet je wat ziggo hun antwoord is????
Je raadt het al.
Neem even contact op met Ggn. Nou ik had het niet meer.
Miss dat ik morgen of deze week eens stennis ga lopen schoppen op kantoor bij ziggo en ggn. En dat ik niet wegga voordat dit geregeld is.
Dat Ziggo maar eens iets doet voor haar trouwe en vaste klanten.
Als nieuwkomer kom je in aanmerking voor allerhande leuke aanbiedingen, maar als bestaande klant?.... ho maar.
Zijn 20+ jaar klant bij Ziggo en als je dan contact opneemt met de vraag of Ziggo mij ook eens kan voorzien van hedendaagse apparatuur, krijg ik de aanbieding om over te stappen naar een nieuw en duurder abonnement. Zo gaat Ziggo dus om met haar trouwe klanten: Jarenlang geld ontvangen, apparatuur langzaamaan uit faseren zodat deze onbruikbaar zijn en vervolgens de klant een nieuw/duurder contract aanbieden welke je als nieuwkomer ook kunt krijgen. Enorm gewaardeerd voel ik mij als vaste klant, NOT.
Een medewerker heeft vanwege veelvuldig uitval van WiFi onze instellingen op afstand teruggezet en nu is alles nog erger! Vannacht uit bed gezweet omdat de app vd verwarming op hol slaat en op 25 gr blijft en de afspraak met ziggo voor maandag kan niet worden versneld zeggen ze vandaag. Dus wij zitten straks met hoge onkosten en zonder WiFi tot maandag! Bedankt Ziggo!!!!! Zodra we naar een ander kunnen overstappen zullen we dat zeker doen. Ben er wel zo klaar mee!!!!!
Laat ik voorop stellen dat ik fan ben van Ziggo Sport met Formule 1 Cafe, Rondo voetbal, Round up, zeer mooie programma's die ik niet wil missen sinds ik het heb. Dat is zeker een heel groot voordeel aan Ziggo televisie. Sinds ongeveer 2 jaar hebben ze een nieuwe modem/router (witte), deze heeft een veel beter bereik dan de oude Ubee's enz. Sinds een half jaartje ongeveer hebben ze tevens afscheid genomen van de Horizonbox XL, die al jaren in gebruik was van UPC en Ziggo had overgenomen. Zeer slechte keuze want deze mediabox haperde vrijwel iedere keer als je het aan deed, liep vast, was heel traag en ga zo maar door. Nu hebben ze de Mediabox Next geintroduceerd, deze heeft een veel betere hardware en is zeer soepel in gebruik te nemen. Je betaald nu wel voor een average pakket rond de 66 euro, wat echt heel prijzig is als je kijkt dat je bij de goedkopere krachten de helft kwijt bent. Desondanks, waar ik deze review mee begon, wil ik de Ziggo programma's niet missen en zal ik hierom bij Ziggo blijven. Hopelijk hebben jullie iets aan mijn review en delen jullie dezelfde ervaring.
Wij hebben internet en TV van Ziggo en nu moet ik zeggen dat een goede streaming voor ons erg belangrijk is, omdat ik vaak vanuit huis moet werken en snel en goed werkend internet dus erg belangrijk is. En daarbij ben ik ook heel erg blij met de TV van Ziggo en alle extra zenders die hierbij komen kijken.
Een nadeel vind ik hier aan wel dat ze erg duur zijn, maar voor mij scheelt het enorm dat ik een deel van dit bedrag kan verhalen bij mijn werk. Dus in zo'n geval heb ik het er dan wel weer voor over om wat meer te betalen. Als ik alles tegen elkaar afweeg, dus de kosten en het deel wat ik terug krijg, is het namelijk niet eens duurder dan een andere maatschappij. Dus dan blijf ik graag bij Ziggo, inclusief de extra zenders die ik dan mag gebruiken.
Beste Mensen,
Gisteren wilde ik tv kijken met mijn Humax 5200 met smartkaartje
Kreeg ik de melding E16 ect, dus ik naar mijn Ziggo om het kaartje te resetten !!
Tot mijn grootte verbazing stond mijn smartkaartje er niet meer tussen met de laatste 3 cijfers 519
Dus ik de Ziggo helpdesk gebeld, de Mevrouw die ik er aan kreeg snapte het ook niet ?
Ze heeft me door verbonden met een specialist, deze meneer heeft alles nagekeken en zei tegen mij
dat dit Smartkaartje niet meer geactiveerd kon worden en dat ik een nieuw Smartkaartje kon huren !
Dit Smartkaartje heb ik al vanaf 2011 is mijn eigendom, Ziggo heeft dit Smartkaartje 519 zonder mijn toestemming verwijderd en nu kunnen ze het niet meer activeren, dit is niet mijn probleem ??
Ik heb dit netjes gezegd tegen de Specialist hij wilde zijn naam niet noemen, toe ik een beetje door praten tegen hem en zei dat dit niet zo maar kan, verbrak hij gewoon de verbinding.
Dit is toch schandalig, ik sta gewoon in mijn recht, ze kunnen niet zo maar mijn Smartkaartje verwijderen.
En om de verbinding zo maar te verbreken, daar ben ik nog zeer boos over.
Hoe moet dit nu verder
Ziggo Sport Totaal en Fox Sports Eredivisie kan ik wel op de TV bekijken alleen niet op de Ziggo Go app. Het vreemde is dat ik wel al voor oktober betaald heb, maar als ik bij ‘Mijn Ziggo’ kijk staat er dat ik GEEN (opeens) Ziggo Sport Totaal en Fox Sports Eredivisie abonnement heb. En toch kan ik het wel op TV kijken en dus niet op de App. Wanneer ik via de gids (Ziggo Go App) Fox of Ziggosport wil aanklikken dan geeft hij aan dat ik een abonnement moet gaan afsluiten. Voor de grap even gedaan. Ik krijg via een mail van Ziggo door dat ik het abonnement niet kan afsluiten omdat ik het abonnement al heb. 2 keer met Ziggo gebeld. Gisteren 30-09-2020 niet de indruk gekregen dat Ziggo hier van af wist. Vandaag gesproken met een medewerker. Hij had zelf een storing in zijn systeem en kon niets nakijken. Had nog niet eerder van deze storing gehoord. Hoe lossen we dit op?
Het internet is traag en instabiel. De bandbreedte was regelmatig 1 Mbit/s, terwijl we betaalde voor 250.
Ook de app ZiggoGo heeft regelmatig storingen.
Zoiets hebben wij ook gehad. Moet je de klantenservice even vragen of ze jouw verbinding willen checken. Waarschijnlijk is de bekabeling verouderd of is er een soort van storing. Dit kunnen ze op hun monitor zo inzien en daarna sturen ze vrijwel altijd een monteur langs.
Nog nooit zo blij geweest met mijn televisie van Ziggo als dat ik nu ben.
Door het hele gebeuren rondom Corona is er niets anders op naar mijn idee als het nieuws / de nieuwe updates betreft corona.
Wat natuurlijk ook allemaal ontzettend belangrijk is en wat ik ook allemaal wel kijk.
Maar des te blijer ben ik op zo'n moment met de momenten dat ik even rustig voetbal of formule 1 racen kan kijken.
Als ik de verschillende moppers hoor dat er niets leuks te vinden is op televisie om te kijken, dan wrijf ik me van binnen maar weer in mijn handen dat dit bij mij niet het geval is.
En als er een keer toch wat minder spannends te kijken is, dan kijk ik gewoon iets terug van een dag of een aantal dagen geleden.
Super fijn ook dat dat gewoon kan, tot en met 7 dagen terug kun je naar mijn weten alles terug kijken, hier wordt bij ons in huis regelmatig gebruik van gemaakt.
Ik heb elke keer dat als ik iets terug wil kijken via de nieuwe Mediabox Next dat ik een tijdje kijk, het programma stopt en stelt dat er geen internet is terwijl ik op ieder toestel nog wel gewoon internet heb dus dat is duidelijk een soort van storing. Wanneer ik dan naar instellingen ga, staat er inderdaad dat de Mediabox geen verbinding heeft met mijn Wifi netwerk. Zodra ik de stekker van de Next eruit haal, 10 seconden wacht en opnieuw alles opstart werkt het weer. Voor de rest is het een ideaal en zeer goede mediabox maar dit gebeurd toch wel elke dag 1x en dat is vrij veel! Oogt een beetje instabiel als je het mij vraagt. Iemand enig idee of hier een update voor komt en/of ik hier iets aan kan doen? En hebben meer mensen hier last van?
Groetjes Henry
Heb trouwens nog geen contact gehad met de klantenservice want ik weet nu al wat ze zeggen: probeer eens opnieuw op te starten... Heb ik dus al gedaan maar zo gaat dat altijd. Het is denk ik puur even wachten op een update voor de Mediabox. Ik heb helaas ook niet de optie om de Mediabox te verbinden met een internetkabel vanaf mijn modem.
Na veel wikken en wegen overstap gemaakt naar Ziggo. Na een dikke week en minimaal 20x bellen, 600 keuze toetsen en minimaal 150 belminuten werkt het nog niet. Storingsdienst werkt niet in het weekend dus of ik even kan wachten tot na het weekend Nu dus nog steeds geen werkende Ziggo. Klachten doen ze niet aan en je wordt van kastje naar ... gestuurd. Frustratie is zeer hoog en vraag mij af waar ik in ..... aan ben begonnen. Gr een zeeeeeeeeeer ontevreden klant.
Als jullie nu je administratie niet op orde brengen kunnen jullie opzouten met alles. Dan zeg ik na jaren een trouwe klant te zijn geweest alles op! Jullie blijven maar verrekenen en verrekenen wat helemaal niet nodig is en nu staat er wéér een bedrag open wat ik helemaal niet hoef te betalen maar omdat jullie schijnbaar niet kunnen rekenen zetten jullie maar bedragen open die niet kloppen! Eind van de maand wil ik alles netjes opgelost hebben met die belachelijke bedragen die jullie open zetten voor betaling en die jullie nu niet meer krijgen en er wordt ook niets meer verrekend want dat kunnen jullie niet! Vraag me af of jullie wel hebben leren rekenen daar op de die administratie......ik krijg verdorie de zenuwen van jullie iedere keer als ik kijk om mijn facturen nu kloppen. Stelletje (niet nader te noemen) .........ik zal netjes blijven....dus, eind van de maand en dat is nog 4 dagen opgelost of ik ben weg als Ziggo klant, mij man als Vodafone klant ook! Daarbij mogen jullie voor alle ellende én trouw aan jullie blijven al die jaren wel eens iets extra’s doen en dan niet een gratis zender of zo, maar eens 3 maanden korting zoals nieuwe klanten ook steeds krijgen! En nu OPLOSSEN graag!
Ik zou per vandaag Ziggo krijgen maar heb niks ontvangen ik raad Ziggo niemand aan ik zou het lekker opzeggen ik zit er helaas een jaar aan vast ga het wel opzeggen gelijk.
Je kan via de website een chat starten met een Ziggo medewerker die je normaal zeer goed helpt. Zal goed moeten komen lijkt me. Overigens kan je binnen 14 dagen je abonnement opzeggen zonder opgave van reden. Dit staat per wet vastgelegd omdat het een 'koop op afstand' betreft.
Yesterday I have received a letter from LAVG that says I have a debt of 184 euros towards the provider ZIggo. I have never signed a contract with Ziggo for their services. I have never received invoices for the months that they are stating that I was using their services. This morning I contacted them, to find out what is going on. They were sooooo rude, asking me my personal info (name, address) and some 'customer ziggo number' - which I don't have because I've never been a customer to them. And I told them how can you ask me something that I don't have because it never happened? And he hangs up on me!
For the three years that I am living in the NL, I was always renting private rooms and all those services and utilities were done by the landlords. Basically, I have never had to deal with it. They literally stole and took advantage of my personal info from the official kvk website, because I exist there as a business. But I am not a business, I am just a freelancer. And so many times I was literally abused by phone from Ziggo employees trying to sell me their service, and I was always telling them 'NO THANK YOU', but the landlord is the one who is choosing the provider, not me .
They literally set me up for some business account services! They never had my approval, I don't have anything with them. Never signed anything with them!
I'm curious what kind of proof did they give to LAVG in order for them to send me this letter?
Helaas worden alleen de negatieve berichten geplaatst. Ik heb ziggo al 10 jaar. 1 keer een probleem gehad, via monteur snel opgelost, en ik heb de next box als een van de eerste en ik heb nergens problemen. Ook wifi niet. Dus ik ben zeer tevreden over ziggo en als bonus kan ik ook alles over Max en de F1 volgen 👍
Mijn internet en tv liggen er al 3 weken uit en Ziggo houdt mij steeds aan het lijntje.
Bij de Ziggo chat staat al weken "Wij zijn even in gesprek" en de telefonische klantenservice heeft een wachttijd van bijna 60 minuten.
Men verkoopt wel nieuwe abonnementen terwijl Ziggo al weken problemen heeft met de activatie waardoor je mediabox en modem niet gaan werken.
Wij hadden altijd Ziggo en hier waren we heel erg blij mee. Vooral mijn man vond het geweldig dat hij al het voetbal en dergelijke kon zien.
Maar door ontslag moeten we helaas op ons budget letten en één van de keuzes die we hebben gemaakt is om ons Ziggo abonnement te verruilen voor een wat minder duur abonnement. Het is niet iets wat we graag doen, maar om toch te bezuinigen is dat één van de gemakkelijkste keuzes geweest.
Ik denk wel, dat wanneer we weer wat meer te besteden hebben, we toch weer vrij snel terug zullen overstappen naar Ziggo.
Dit zijn de beste internet en tv providers van december 2024.
Er zijn 257 reviews geschreven over Ziggo op Reviews.nl. Met een 3.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.