Het valt mij op dat er steeds minder goede zenders overblijven maar het abonnementsgeld blijft het zelfde. Nu weer discovery wold weg. En ja hoor je kan dan een abonnement nemen op discovery plus.
Dat schiet op zeg.
Ik zou zeggen, minder aanbod ook minder abonnementsgeld. Moet echt niet gekker worden. Ben gewoon niet tevreden. Dat lijkt mij voldoende.
Kwaliteit wel prima, klantenservice oke.
Wel vaak leeg kanaal op Ziggo sport extra.
Dit slaat nergens op, mis vaak wedstrijden door deze onzin. Zoals vandaag wil ik Chelsea graag kijken, op Ziggo sport extra is helemaal niets, Ziggo sport voetbal is een oude herhaling van inside ajax. Andere kanaal een documentaire die al vaak te zien is geweest. Gooi dan gewoon een live wedstrijd van vandaag op 1 van die kanalen!!
Ziggo Sport Extra moet je voor betalen of als je Vodafone hebt krijg je het er gratis bij. Er zijn dus veel huishoudens die deze zender niet tot hun beschikking hebben. Is inderdaad wel gek dat ze op die zender vaak geen top voetbalwedstrijd laten zien.
Ik heb zowel zakelijk als prive een abonnement bij Ziggo lopen en met allebei ben ik even tevreden.
Eindelijk een keer een bedrijf waarbij je niet ruim een half uur of langer in de wacht staat als je contact op neemt met de klantenservice.
Wanneer je belt, heb je in het uiterste geval binnen vijf minuten iemand aan de telefoon die je ook nog eens heel goed kan helpen.
En de mensen die je hier helpen, zijn allereerst heel aardig en behulpzaam en ten tweede hebben ze ook allemaal verstand van zaken dus hoef je niet telkens doorverbonden te worden.
In mijn ogen niet meer dan normaal, maar toch zie je bij veel andere aanbieders dat het niet overal zo luxe geregeld is.
Wat mijn internet betreft, dit is vooral zakelijk, die is ontzettend snel.
De belofte die Ziggo uitspreekt over de snelheid van het internet en de bereikbaarheid van de router, die maken ze zeker waar.
Ikzelf gebruik de Nord VPN en van de 250 mb down bereik ik hier moeiteloos 235 mee via onze wifi.
En bij Ziggo heb ik ook nog eens prive enorm veel extra zenders zodat je bijna alles wat je maar wilt zou kunnen kijken hier, ook dit had ik bij mijn vorige aanbieder nooit.
Dus weer een pluspunt.
Voor mij in ieder geval geen andere aanbieder meer dan Ziggo, nu ik hier eenmaal aan gewend ben zou ik niet anders meer willen.
Zeer slechte service veel beter uit bij andere providers wil je oude apparatuur of 2x zo veel betalen als bij een andere provider ga dan naar Ziggo. Voel me opgelicht door deze provider ook als een hond behandeld door een onkundig klantenservice geen goed woord meer voor over. Helaas hebben ze een monopolie op de kabel gelukkig hebben we daar geen last meer van bij de komst van glasvezel.
Die kabel is inderdaad alleen in handen van Ziggo. In tegenstelling tot KPN die haar netwerk wel doorverkoopt aan andere (kleinere) bedrijven, behoudt Ziggo dit recht tot zichzelf.
Al vanaf het begin problemen met een SUPER slechte wifi verbinding! Continu ligt het internet eruit er wordt van alles belooft en een aantal keer weer een nieuw apparaat ontvangen en wordt er een duurder abonnement geadviseerd wat totaal geen effect heeft! Ik vind het niet erg om meer te betalen, maar dan moet het wel werken! Binnenkort ga ik overstappen!!! Ben het zo zat!!
We zijn nieuw bij Ziggo, aansluiten werkt niet, beloofde materiaal is er niet, extra kosten ineens voor booster. morgen zou de monteur komen en dat is ineens een week verzet, dus 2 weken zonder internet en tv totaal. Zeer ontevredenen 0 compensatie... waardoor we dus nu als groot gezin veel extra kosten gaan maken. We weten nog niet eens of internet goed gaat zijn!
Je moet zulke bedrijven wel een beetje meer tijd gunnen in deze tijd met virus etc hoor. Er werken simpelweg minder mensen nu op dit soort bedrijven en monteurs moeten langskomen en zich aan allerlei richtlijnen houden, mondkapjes op en ga zo maar door. Pakketjes worden nu eenmaal later bezorgd door kerst en het coronavirus. Hier kan Ziggo niets aan doen.
Geloof me, als de monteur klaar is, hebben jullie overal zeer goed internet. Ziggo is een goede aanbieder met m.i. een uitstekende service. Om in deze tijd een boze review te schrijven over de service vind ik niet netjes.
Jullie grote gezin gaat veel extra kosten maken omdat de monteur een weekje later komt en je modem/router nog niet in huis is?
Ik kreeg mijn pakketjes gemiddeld 1 of 2 dagen later doordat PostNL het heel druk heeft, is ook op het nieuws geweest. Zodra dat binnen is kan je het zelf toch even aansluiten, is best gemakkelijk. Zolang de benodigde bekabeling goed je huis binnen komt (vaak in de meterkast), gaat dit je met een groot gezin wel lukken.
Laat jullie maar niet voor de gek houden door ziggo. Het zijn grote oplichters, die alleen maar op geld uit zijn. Met hun splitters, routers, Mediabox en alle andere verlopen shit en troep. Ze sluiten oude mensjes zou maar af van de buitenwereld, liegen en bedriegen, en kunnen niks waarmaken wat ze de mensen beloven, dat uitschot. Kijk maar eens naar klachtenforums als trustpilot, Alle Storingen.nl etc etc. Mijn motto is dan ook: HET GROTE LEED DAT ziggo HEET.....Tuurlijk zijn er ook 'mensen' die tevreden zijn. Dat zijn ze van ziggo zelf. Wees verstandig, maak dat jullie wegkomen bij Ziggo en stap zo snel mogelijk over naar andere provider. Een die wel levert, waar jullie voor betalen. ziggo je bent pleuris bedrijf, met al je 'mefewerkers' erbij
Ziggo, ik probeer al dagen een oplossing te vinden voor het volgende probleem. Sinds een aantal dagen geeft mijn ziggo go app (tv, mobiel, tablet) bij XL series aan; “je hebt geen abonnement om dit te bekijken”. Dit heb ik wél. Klantenservice heeft mijn modem gereset. Dit heeft niet gewerkt. Lijkt mij ook sterk want normaal kan ik deze series ook buitenhuis kijken. De klantenservice is inmiddels onbereikbaar (net 40 minuten aan de telefoon gewacht). Heeft iemand hier dé oplossing of zouden jullie zelf willen reageren hier? óf in de Mijn Ziggo app? Groetjes, Evy
De ziggo medewerker Rob was persoonlijk betrokken, dacht pro-actief mee over de mogelijkheden en optimale invulling voor ons van het abonnement. Hij zocht uit wat voor ons de beste deal is, gericht op ons beste voordeel en niet op dat van Ziggo. Klantgericht heet dat! Vervolgens tussen en kwam zijn afspraken stipt na. Top service!
Haha de Ziggo medewerker gaf je de beste deal? Wat zei Ziggo, wij zijn zelf erg duur ten opzichte van andere alles-in-1 providers, ga maar eens kijken bij T-Mobile thuis? :P Grapje natuurlijk.
Ziggo heeft inderdaad een hele fijne en goede klantenservice. Vooral de chat is uitmuntend en snel te noemen! Gebruik het zelf al jaren en nu met de Mediabox Next is tv kijken nog een stuk beter geworden.
Wij kunnen sinds Dinsdag (= 3 dgn.) geen mail meer ontvangen!. Het is heel vervelend dat je nooit een melding ontvangt als Ziggo weer eens storingen heeft dat moet je allemaal zelf ontdekken en dan kan je niemand telefonisch bereiken bij Ziggo, je moet het allemaal maar zelf uitzoeken, echt te schandalig voor woorden.
Voorheen kon je bij storingen of problemen, de klantenservice/technische dienst bellen maar dat is ook al niet meer mogelijk. Wij hebben de afgelopen jaren al veel problemen bij Ziggo gehad gemiddeld 3 keer per jaar hebben wij serieuze problemen.
Nu gaan wij serieus op zoek naar een andere provider en gelijk over op glasvezel.
Ik heb hier ook last van, de nachtelijke storingen dat ze een update doorvoeren op precies 01:00 geven ze soms wel aan maar vaak is er ook een storing waar ik geen weet van heb. Dan knippert de Mediabox weer. Je kan op de Ziggo website je postcode invoeren en kijken of er op dat moment een storing is, dit doe ik tegenwoordig als iets het niet doet. Overigens worden deze storingen altijd vanzelf wel opgelost als je even wacht. In het ergste geval even je router (internet) en Mediabox (tv) herstarten.
Na paar jaar ziggo te hebben gehad. Waar internet wifi op zn best matig was altijd (200mbit) met regelmatig maar overschakelen op 4g op telefoon bv omdat wifi te traag was. Ook de TV mediabox XL is een ramp. Traag en vaak storing (wifi) waardoor bv netflix vastloopt.
Wat wel chill is is de combi korting met vodafone. Maar al met al zijn ze duur.
Na verschillende medewerkers te hebben gesprokenvan ziggo die me wel konden helpen door: 1. installateur (betaald) te sturen en 2. een wifi booster set van 150€... een nieuwe klant krijgt dat gratis zei ik. Ja dat klopt zegt de medewerker.
Ik weet dat dat nou eenmaal zo werkt in deze markt, nieuwe klanten belonen en trouwe klanten uitmelken. Maar toch blijft t achterlijk.
Ben nu overgestapt naar Tmobile 1000mbit glasvezel... hoop dat dat stabieler en beter gaat zijn.
Wat ik bij de opzegging wel weer typerend vind van ziggo, je krijgt dan een mail waarin ze alleen maar schrijven over alles wat IK ga missen doordat ik overstap. In plaats van dat ze me oprecht gaan vragen waarom ik overstap en wat ze beter hadden kunnen doen... de arrogantie
Hele slechte WiFi altijd problemen doet het haast nooit even goed. Altijd gedoe met de WiFi we hebben 2 een voor boven en een beneden beide zeer slecht. Ik heb nog betere WiFi van mij buren dan van ons zelf. Ziggo is niet aan te raden.
Ik werd 11 november 2020 gebeld door een telefonische verkoopmedewerkster van Ziggo. Zij had goed nieuws voor mij. Ik kon tweemaal sneller internet krijgen voor maar € 8,05 meer per maand en bovendien de eerste 6 maanden gratis. Ik zou gaan van 250 naar 500 mbits per seconde en verder zou er helemaal niets wijzigen in mijn pakket. Ik zou dan wel kosteloos een nieuw modem krijgen.
Mijn abonnementsgeld zou na 6 maanden stijgen van € 64,45 naar € 72,50 per maand.
Ik vond dat een goed aanbod vooral omdat ik ik sinds de Coronapandemie volledig thuis aan het werk ben via een internet connectie.
Enige dagen later kreeg ik van Ziggo een nieuwe mediabox in plaats van een nieuw modem. Na telefonische navraag bij Ziggo werd mij duidelijk dat de verkoopster zich vergist had. Ik zou een nieuwe mediabox nodig hebben en niet een nieuw modem. Dat vond ik geen probleem. Een mens kan zich vergissen en ik begon de nieuwe mediabox te installeren. Nu moet u weten dat de oude mediabox er een is met een hardrecorder (HDR) waarmee ik programma’s kan opnemen en terugkijken. Die mogelijkheid was ook inbegrepen in mijn abonnement met Ziggo.
Na installatie van de nieuwe mediabox kon ik weer prima t.v. kijken met een nieuwe afstandsbediening en een nieuw menu voor de programmakeuze. Echter toen ik een programma probeerde op te nemen kwam tot mijn verbazing de tekst in beeld dat deze optie niet in mijn abonnement zat. Ook het terug kijken van programma’s via ‘Uitzending gemist’ was verdwenen en als ik een programma wilde terugkijken kreeg ik ook weer de melding dat dit niet in mijn abonnement zat.
Bij een volgend telefonisch contact met Ziggo werd mij duidelijk dat alles in mijn geval toch heel anders was dan voorgesteld door de telefonische verkoopster. Omdat ik een ‘oud’ model mediabox had en bij het nieuwe snelle abonnement over moest naar een nieuwe mediabox van het type XL kon het helaas niet anders dan dat ik de opname en terugkijk mogelijkheden kwijt zou raken. Die mogelijkheid kon ik wel krijgen maar dan moest ik € 77,50 per maand gaan betalen.
U begrijpt dat ik zeer boos ben omdat mij iets is voorgesteld dat achteraf totaal niet waar blijkt te zijn.
Ziggo heeft namelijk gezegd dat ik tweemaal zo snel internet zou krijgen en dat er verder niets zou veranderen.
Ziggo heeft nog een voorstel gedaan waarbij ik de opname en terugkijk mogelijkheid in mijn abonnement zou krijgen en bovendien een éénmalige creditnota van € 25 zou krijgen, 9 maanden geen verhoging en 6 maanden gratis HBO films maar uiteindelijk toch het verhoogde abonnement van € 77,50 zou moeten betalen.
Na wikken en wegen en een periode van twijfel heb ik besloten dit aanbod af te slaan omdat mij immers iets is beloofd wat ik niet heb gekregen en dat vind ik niet juist.
Ziggo stelt na jaren van goede dienstverlening nu enorm teleur en heeft er voor gezorgd dat ik mijn vertouwen nu volledig kwijt ben en op zoek ben naar een manier om toch te krijgen wat is beloofd.
ik ben opgelicht door ziggo
ik heb eind november een contract bij mediamarkt laten afsluiten en zal binnen 4 weken een 200 cashback krijgen nou wat denk je die 200 euro krijg je niet maar nu wel vast aan een dure abonnement en nu kan je niet meer annuleren dus mensen trap er niet in zijn oplichters ziggo en mediamarkt
Volgens mij krijg je zulke cashbacks vaak aan het eind van je abonnement, dus na 1 jaar bijvoorbeeld. Zal wel heel gek zijn als ze je de cashback niet geven terwijl ze het hebben beloofd.
Je zult mij vaak genoeg horen mopperen als de televisie weer eens op ziggo sport moet omdat de zoveelste voetbalwedstrijd er op is en we die natuurlijk niet kunnen missen (zucht....)
Maar als ik heel eerlijk ben dan ben ik hier nu heel erg blij mee nu het EK handbal aan de gang is. Ze hebben net de eerste twee wedstrijden uit de poule verloren dus ik hoop niet dat ze eruit vliegen, maar waar het op neer komt is dat ik nu met handbal net zo erg ben als dat de jongens met voetbal zijn.
De optie voor al deze extra dingen is wel een echte luxe, maar eenmaal hier aan gewend is het lastig om daarna weer zonder dit te doen.
Dus ik zal voortaan mijn moppers voor me houden, want ik weet wel dat ik deze zenders ook niet kwijt wel. Een hele goede investering voor ons.
Ik ben al 5 jaar klant bij Ziggo. Nu hebben ze bij KvK ontdekt dat ik een klein bedrijfje heb, geregistreerd op mijn adres. Ze hebben iemand langs de deur gestuurd die mijn man een zakelijke abonnement heeft aangesmeerd, 20% duurder dan wat we nu hebben. Ze hebben het op mijn bedrijf gezet zonder mijn toestemming. Ze zijn 'vergeten' te zeggen dat zakelijke klanten geen 14-dagen bedenktijd hebben. De klantenservice is niet behulpzaam en tamelijk onbeleefd. Nu zit ik opgeschept met een dure abonnement.
Allereerst bent u niet verplicht om een zakelijk pakket te nemen van Ziggo omdat je er ook particulier gebruik van maakt. Daarnaast had uw man ook 'nee' kunnen zeggen aan de deur lijkt me? :-)
Ook heb je gewoon 14 dagen bedenktijd, dit maakt niet uit of de aankoop particulier of via een bedrijf is gedaan. Ziggo kan wel anders beweren maar dit klopt niet, kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat Ziggo dit zegt. Vind persoonlijk juist dat de klantenservice (chat vooral) zeer goed is.
In ons gezin zijn we echte sportfanaten, alle mensen bij ons thuis. Mijn vrouw en twee dochters spelen handbal en mijn zoon en ik zitten allebei op voetbal. Dus nu met alle voetbalwedstrijden die er eindelijk weer gespeeld mogen worden draait ziggo sport bij ons alweer overuren en nu in december begint het EK handbal ook weer. Ook deze wedstrijden worden live gestreamd op de extra sportzenders van Ziggo dus wij kunnen onze lol niet op de komende tijd. Het is wat duurder natuurlijk dan de gemiddelde zender, omdat je je er veel extra’s bij hebt zitten. Maar als ik kijk hoeveel gebruik er bij ons van wordt gemaakt en hoeveel plezier wij hiervan hebben, dan vind ik dit helemaal niet erg.
Na jarenlange trouwe klandizie ga ik er mee stoppen. Veel poeha reclame gemaakt voor Mediabox next, belofte gehad deze ik er voor boven te krijgen als deze beschikbaar zou zijn. Jaar verder en krijg er geen terwijl ze die wel hebben. Alleen zakelijke abonnees krijgen deze. Telefoonmedewerker gaf zelf zelfs aan dat t slecht is. Voor mij geen Ziggo meer na 10 jaar.
Ik ben echt al jaren klant bij ziggo. Helaas werkt de tv niet echt fantastisch met kabel enzo, heel veel zenders komen bij ons gewoon niet door. Nu hebben ze een mooie nieuwe actie voor nieuwe klanten, waar wij ook graag gebruik van zouden maken. Dit zou namelijk de oplossing zijn. Maar nee daar mag je als al bestaande klant geen aanspraak op maken. Wel van hun slechte tv verbinding. Heel jammer. Ik vind dag ziggo weinig klantgericht en klantvriendelijk mee denkt. Als je eenmaal klant bent kun je geen service meet verwachten.
Ik kreeg de Mediabox Next meteen toen ik hierom vroeg via de Ziggo chat. Moest ik wel een nieuw jaar abonnement nemen en het koste me € 0,50 cent meer per maand. 2 dagen later kwam die met de post binnen en moest ik mijn oude Horizonbox Xl terugsturen. Erg blij met de Mediabox Next trouwens, heel snel en is zeer gebruiksvriendelijk!
De afgelopen weken hebben we diverse storingen gehad, meer dan 4 keer, waarvan 2 keer op zondag) waardoor we uren lang (1x ca. 1/2 dag!) geen internet en geen tv hadden in Huisseling (R'stein). Meerdere abonnees hebben deze storingen doorgegeven. Helaas hebben we geen terug koppeling ontvangen over de oorzaak, over of we nog meer storingen kunnen verwachten en telefonisch is Ziggo niet te bereiken. Kastje - muur verhaal. Bijzonder vervelend en klantonvriendelijk.
Hallo allen,
Ik vroeg me af of het iemand is gelukt om je Mediabox Next te kunnen bedienen met je televisie afstandsbediening?
Mijn Samsung tv met 4k van eind 2017 geeft me telkens de optie om te kijken of ik een zender wijzig als ik op een knopje klik, telkens is het antwoord nee. Na 10 pogingen moet je een serienummer of typenummer invullen, enig idee?
Bij mijn Xbox ging het een stuk makkelijker, die kende die direct bij de eerste poging zonder dat ik dus een serienummer o.i.d. hoefde in te vullen.
Hoor het graag.
** Verder erg tevreden over Ziggo en met name tv van Ziggo is top!
Ik heb voor jou de oplossing voor een Samsung televisie:
Ga naar Bron en selecteer 'Instellen universele afstandsbediening'. Beantwoord de vragen en zet je mediabox er in als 'Settopbox' (dit is voor een mediabox, kabel, satelliet, etc).
Kies dan als serviceprovider voor Ziggo.
Probeer hierna even op de knopjes te drukken om te kijken of de zender wijzigt op het schermpje ernaast. Als het werkt klik je op 'Ja, is gewijzigd' en ben je klaar. Als het niet wijzigt, mag je door proberen en op 'Nee, niet gewijzigd' klikken, dan pakt de tv telkens een ander signaal. Als de tv je een maximaal aantal opties heeft voorgeschoteld, zal de tv vragen om een typenummer.
Kies als typenummer DCX960 (dit is het typenummer van de Mediabox Next). Als dit typenummer er niet bijstaat kan je onderaan op 'meer weergeven' klikken.
Als die er dan nog niet bij staat, probeer dan eens DCR7111.
De fabrikant is trouwens Arris, indien je dit dient te kiezen.
Dit zou moeten werken!
Hartelijk dank! Mijn televisie herkende het typenummer DCX960 niet. Daarna de DCR7111 geprobeerd en toen werkte het! Ik kan nu mijn mediabox bedienen met mijn samsung afstandsbediening!
Bedankt voor deze input! Lukte mij eerst ook niet maar na dit te hebben gelezen is het me alsnog gelukt.
Internet en televisie van Ziggo is altijd en voor iedereen de beste keus die er is. Het internet is altijd snel hier en het valt nooit uit. En bij de televisie van Ziggo heb je meer zenders dan welke andere aanbieder ook. Je kunt sport kijken, baby tv en noem maar op, alles wat je zou willen kijken kan hier. Maar de televisie is voor mij minder belangrijk dan het internet, want dat is de reden dat wij voor Ziggo hebben gekozen. De snelheid hiervan is geweldig en ik wil nooit meer anders dan dit.
Inmiddels al 4 weken zonder tv nextbox moet handmatig worden ingesteld door ziggo nou werkt daar maar 1 iemand het zou 2000 mensen betreffen en dan na 4 weken nog niks monteur hier gehad nou mevrouw ik kan niks doen ligt bij de afdeling maar beloof dat het morgen werkt joepie niet dus nu weer 2 weken verder en nope mijn dochter zijn humax kastje aangesloten en gelukkig tv kunnen kijken tot vanmorgen half 8 en jipp alles weg nu al 4x gebeld en nog niks en uit het niks is nu het kaartje niet goed kom op zeg
Is dit niet opgelost volgende week ga ik stappen ondernemen al moet ik meester Frank Visser of de ombudsman erbij halen
Wel elke maand geld ontvangen
Hier ook gezeik met het bedrijf ZIGGO. Zonder toestemming van ons hebben ze mijn pakket gewijzigd. Zitten nu 2 weken zonder TV, telefoon en internet. Ondertussen al 30 mensen aan de bel gehad, maar niemand verteld hetzelfde. Ze weten zelf niet hoe het werkt. De 1 zegt je hebt een nieuwe modem nodig, want de mediabox heeft geen modem . De ander zegt dat de oude box niet meer aangesloten kan worden, terwijl weer een andere zegt dat het wel kan zonder enig probleem. Al met al is het 1 GROOT DRAMA MET DAT ZIGGO.
Wie van voetbal houdt en geen wedstrijd wil missen moet gewoon voor Ziggo gaan want dan zit je altijd goed. Dat is niet voor iedereen in huis even leuk (vrouw en kinderen) maar die kunnen vaak genoeg televisie kijken als ik aan het werk ben denk ik dan.
Ik heb geen zin om alleen de samenvattingen te kijken, ik wil de hele wedstrijd zien en dat kan bij Ziggo met de belangrijke wedstrijden altijd.
Echt goed geregeld hebben ze dat. Dat autoracen dat ook erg populair is bij Ziggo is dan weer minder mijn ding maar hé, ieder zijn ding toch.
We hadden zo 1 2 3 geen beeld en internet meer foutmelding 1060 zonder bericht zonder boe of bah, ander Abbonement gekregen voor Humax kast en hebben Horizon van Ziggo. Paar keer gebeld vandaag en vele verhalen gehoord nu net te horen gekregen dat we hem weer teruggezet krijgen naar tv complete maar kan tot 5 dagen duren , dus geen TV en geen Internet. Foutje sorry. Vind het niet netjes dat we door hun fout nu tot 5 dagen moeten wachten. Echt niet mee eens die knop was toch ook snel omgedraaid dus terugdraaien kan dan toch ook zo.
2 september online abonnement gewijzigd, waarbij gratis wifi boosters verstrekt zouden worden. Dit staat op de bevestiging vermeld. Na meerdere malen telefonisch en via chat contact te hebben gezocht, met lange wachttijden en meerdere malen toezegging dat ze opgestuurd worden, deze na twee maanden nog steeds niet ontvangen. TRAP NOOIT IN DE ACTIES VAN ZIGGO!
Hallo mensen,
Laat ik voorop stellen dat ik deze review schrijf op basis van het feit dat ik zeer blij ben met mijn Ziggo aansluiting. Ik ben echter benieuwd wat jullie van de Mediabox Next vinden die nu enkele maanden op de markt is.
Mijn mening is dat het veel sneller werkt dan voorheen de Horizonbox XL deed. Alles werkt soepel en naar wens behalve 1 dingetje en dat is iets terugkijken. Vrijwel altijd als ik iets terugkijk stopt het programma op een gegeven moment en geeft aan dat er geen internet is. Als je dan op Diagnostiek klikt gaat die kijken of er verbinding is en dan zegt die dat er wel degelijk een verbinding is, gek toch? Als klap op de vuurpijl gaat er dan ook nog een rood lampje knipperen op de Mediabox. Het enige wat dan helpt is de Mediabox 10 seconden van het stroom te halen en daarna opnieuw op te starten. Plots heeft de Mediabox weer internet... Wauw... Het systeem weet vaak nog vrij goed waar ik gebleven was dus ik kan daarna wel weer doorkijken gelukkig.
Ik denk dat het een fout is die hopelijk snel is opgelost of zal het dan toch aan mijn router liggen die soms geen goed signaal doorgeeft?
Hopelijk heeft iemand een antwoord voor me, dit gebeurd me al weken nu en het is gewoon onprettig.
Groetjes Leons
Terug kijken is on-demand en gaat via het internet inderdaad. Kan heel goed in de router zitten. Staat je modem hiervoor wel juist ingesteld?
Bij mijn abonnement van Ziggo heb ik standaard Fox 1 maar als ik 2 of 3 wil kijken moet ik extra betalen. Zoals vandaag wil ik graag voetbal kijken en dan betaal ik voor 1 dag, het is wel €8,- dat vind ik wel best duur voor slechts één dat maar het is het ook wel waard.
Het is gewoon fijn dat de optie er is om dit te doen, dan kun je zelf altijd kijken of je dat wel of niet wilt.
Het enge wat van mij nog wel beter zou kunnen is dus de prijs. Ziggo is namelijk al best duur en als je dan ook nog €8,- voor een dat moet betalen, dan lopen de bedragen wel heel hoog op.
Dit kan dus alleen uit als je dit niet regelmatig doet.
Na een tijd een telefoontje gekregen dat 'loyale' klanten 6 maanden gratis sneller internet krijgen. Top! Alleen vergeten erbij te vermelden dat je dan gelijk aan een nieuwe DUURDER abonnement vast zit voor het komende jaar. Slecht zo behoud je je 'loyale' klanten niet...... Maar je kan gelukkig wel een afkoopsom betalen van een kleine 500 euro om van het duurdere abonnement af te komen, alsof het niks is! En het 'snellere' internet is niet te merken. Sinds het abonnement is ingegaan alleen maar problemen met de wifi. Zeggen dat ze een monteur langs sturen maar vervolgens proberen ze daar weer onder uit te komen door jezelf op onderzoek uit te sturen. Voor bestaande 'loyale' klanten is de service erg slecht, het enige wat ze dan van je willen is nog meer geld!!
Ik heb deze maand teveel betaald en daarom wil ik iemand van Ziggo spreken over mijn factuur. Ik bel de klantenservice maar word echter van het kastje naar de muur gestuurd en krijg niemand te spreken. Voor vragen over mijn factuur word ik doorverwezen naar de website. Ik ben het echter oneens met mijn factuur en ik wil dit met een medewerker van Ziggo bespreken. Dit blijkt alleen niet mogelijk te zijn? Op de site is het ook heel moeilijk om een telefoonnummer van Ziggo te vinden. Wat een verschrikkelijk bedrijf is Ziggo, het meest klantontvriendelijke bedrijf van Nederland.
De chat al geprobeerd? Als er een probleem is probeer ik het tegenwoordig altijd via de chat die je kan vinden op Ziggo.nl. Moet je alleen je klantnummer even bij de hand hebben en ze helpen je binnen enkele minuten en tot dusver bij mij zeer goed. Wellicht een optie om even te proberen.
Dit zijn de beste internet en tv providers van december 2024.
Er zijn 257 reviews geschreven over Ziggo op Reviews.nl. Met een 3.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.