Mijn ervaringen met klantenservice aanschaf TP Link Deco M4 (na onvolledig advies in Vodafonewinkel want inschakeling monteur kost zo blijkt achteraf, altijd geld) zijn ondermaats. De medewerkers klantenservice (elke keer een andere) geven onjuiste, onvolledige en tegenstrijdige informatie bij installatie. Als je een klacht indient wordt de klacht onder de klant genoteerd maar of en wat ze ermee doen is dan onduidelijk. Wellicht is het een teken aan de wand dat als je ziggo site zoekt op de term klacht je geen hit krijgt. Dus ook geen info over een klachtenprocedure.
Tijd om rond te kijken naar een andere provider dus.
We krijgen een brief van ZIGGO, u heeft niet het juiste maandbedrag betaald. ik begrijp er niets van, hoe kan dat met automatische INCASSO, dan maar bellen ze zijn zoals gewoonlijk slecht bereikbaar. Eindelijk iemand aan de lijn, wat blijkt weer een prijsverhoging, geen bericht van gehad. Dit vind ik ronduit onbeschoft. Steeds zijn er problemen kan er een boek over schrijven, en zo ik bij de reviews lees is dit maar een klein probleem
Word ik benaderd door medewerker van Ziggo. Bent u tevreden met internetsnelheid. Die mocht best wat sneller nu we allemaal thuis werken.
Dus afgesproken internesnelheid te verhogen. En dan begint het. Men was vergeten dat ik daardoor ook een andere mediabox moest nemen. Die wilde ik niet. Bellen en advies was terugsturen. Dat gedaan en er weer achteraangebeld dat ik de bestelling binnen de gestelde tijd wilde annuleren. Geen probleem, men zou het in het systeem zetten. Krijg ik een SMS van Ziggo, vergeet niet uw nieuwe mediabox te installeren anders heeft u straks geen tv en internet. Dus weer bellen, gaat alles wel goed daar? Voor de zoveelste keer uitgelegd wat er aan de hand was. Antwoord; ik zie het al, men is vergeten een taakopdracht in te voeren dat alles hersteld moest worden. Komt goed meneer, heb die opdracht nu in het systeem gezet. 30 minuten later, tv op zwart en geen wifi. Dus weer bellen. Ah, ik zie dat het nieuwe systeem al is ingegaan en moet hersteld worden. Dat kan 3 dagen duren. Dus door het gekloot van Ziggo kan ik max 3 dagen wachten op tv, heb ik geen WiFi etc. Wat een ongelofelijk gepruts.
Oh ja, mijn zoon kan op dit moment niet via de WiFi thuisonderwijs volgen, moet dus van de bundel.
Lekkere organisatie.
Op zich natuurlijk goed dat Ziggo je meer internetsnelheid wil geven. De oude mediaboxen / routers kunnen gewoon niet die kracht aan, Ziggo geeft je dan gratis het nieuwste product.
Ben zzp'er en zeer afhankelijk van goed internet en Ziggo levert mij dit al jaren! . Televisie is echt topsegment qua kwaliteit. Ook de helpdesk kan over het algemeen problemen oplossen en vragen beantwoorden, zoals het hoort.
In al die jaren dat ik klant ben bij ziggo ( inmiddels 8 jaar ) slechts één keer een algemene storing van het netwerk , verder een keer een nieuwe router (wifi werkt maar instabiel) en een nieuwe mediabox (al jaren in bezit, maar laatste tijd problemen met instellingen).
Verder is wel af en toe (eens in een paar maanden) een reset nodig van de router en de switches die i erachter heb hangen, vrijwel altijd is dat een storing met internet mee verholpen.
Een aantal keren contact gehad met de klantenservice van Ziggo, ben daar heel erg tevreden over: die mensen hebben er verstand van, zijn goed bereikbaar, hebben goede protocollen, zijn begripvol en nemen alle tijd om te helpen. Niets dan lof!
Natuurlijk is een storing met internet vervelend, maar het gebeurt gewoon af en toe en is vrijwel altijd eenvoudig te verhelpen. Ik heb Ziggo en Vodafone, dat is ideaal. Toen de router vervangen moest worden kregen wij 100 Gb (!) gratis extra data zodat wij via onze mobiel als hotspot gewoon konden internetten: gewoon geweldig, toch?
Ik zit al een aantal jaren bij Ziggo. Eerst altijd haperingen internet, na nieuw kastje uit de winkel doet alles het prima. In de winkel al 2x goed geholpen. Telefonistes zijn drama. Ik betaal maandelijks al jaren lang optijd. Door een wijziging van zakelijk naar privé kom ik erachter dat rekeningen niet kloppen. Onnodige facturen voor betalingsregeling en weinig begrip voor de mens die niet veel te besteden heeft door privé omstandigheden. Ik heb al een paar keer geprobeerd een betalings regeling aan te gaan over een factuur die door verandering van zakelijk naar privé langer dan nodig is openstaat. Ik kan het hele bedrag niet in 1x betalen maar ze zijn erg onvriendelijk en er is weinig ruimte voor empathie. Communicatie aan telefoon staat niet op 1 lijn met communicatie schriftelijk. Oppassen dus.
Waar ik eerder altijd last had van internet haperingen en een tv programma die soms vastliep waardoor ik het niet af kon kijken. Sinds ik bij Ziggo ben is dit niet meer gebeurd. Zal mijn vorige internet en tv provider niet noemen maar dit was geen pretje. Een maat van me zei dat hij Ziggo gebruikte en dat hij nooit klachten heeft gehad. Ik dus tot dusver ook niet. Eerlijk is eerlijk, je betaald wat meer bij Ziggo maar daar krijg je een uitstekende service en een goed product (mediabox en router) voor terug!
Abonnement vernieuwd en een mediabox xl ontvangen. Deed het niet. Binnen 1 dag een nieuwe splitter voor bij de hoofdaansluiting. Deed het nog niet. Maandag gebeld, volgende dag een gratis monteur en die heeft het opgelost. Er zat een versterker in de meterkast. Hij heeft deze losgekoppeld voor gebruik van de de mediabox. Nu werkt alles perfect. Ook de oude smartcard kunnen we blijven gebruiken in een ci module zonder extra kosten voor de tweede tv. We zijn heel netjes geholpen.
Sinds 2,5 week probeer ik een monteur te regelen die uiteraard tegen betaling een draad trekt vanuit de meterkast naar de horizonbox. Het probleem is dat mijn postcode in een nieuwbouw wijk niet herkend wordt. Woon ik in wij A in Arhem heb ik binnen no time een monteur. Maar wij wonen niet in wijk A maat wijk B. Dan herkend de computer van Ziggo de postcode niet en zeggen zij : er is geen capaciteit in uw regio u wordt terug gebeld. Wij bellen dagelijks en iedereen vind het uitermate vervelend maar geen hond die het oplost. Hoe moeilijk kan het zijn.
Vandaag contact gehad met Ziggo. Ivm niet leveren van pakketten voor Wifi de installatie uitgesteld. Bovendien een verhuizing in vooruitzicht, dus liever 1 installatie op nieuwe adres.
Medewerker geeft aan: stuur alles maar terug, dan verzenden wij het straks nr het nieuwe adres. Wel zelf de overstapservice svp annuleren.
Naar KPN gebeld, blijkt dit niet mogelijk. Ziggo teruggebeld, maar inmiddels de rest vh pakket al retour gestuurd, geeft deze nieuwe medewerker aan dat er niet geannuleerd kan worden.....
Onbetrouwbare club!!!!
Bij het klant worden wordt je degelijk en vriendelijk geholpen. Op het moment dat je aangeeft dat er bij hen iets fout gaat, is er niemand meer thuis!!!
Ook als medewerkers iets aangeven komt men daar later op terug en zegt dat het n foutje was.......hahahaha...Onbetrouwbaar!!!
Na een blokstoring die drie dagen duurde kreeg ik een sms dat het was opgelost. Nou nee, geen internet, geen tv. De zakelijke helpdesk gebeld, al 6 keer inmiddels. Leuk dat je iedere keer een ander aan de lijn krijgt. Allerlei beloftes die niet worden nagekomen. Jeetje wat slecht is dit. Nog steeds niet verholpen. Laatste belofte was een spoedmonteur binnen 4 uur ter plaatse....en je raadt het al...niet dus.
Ik lees best wel wat negatieve ervaringen en klachten. Ben zelf al jaren blij en tevreden klant dus ben gaan denken wat dan de oorzaak is. Het is een gegeven dat mensen graag klagen en als iets goed gaat het niet melden. Dus als ik Ziggo een tip mag geven: vraag aan langdurige klanten wat ze van Ziggo vinden. De meesten die al jaren klant zijn zweren bij deze internet en tv dienst. Kan via Trustpilot of waarschijnlijk ook wel op Reviews.nl. Het zal er ook een stuk eerlijker van zijn want alleen veel klachten tonen terwijl de blije klanten niets van zich laten horen is een vertekend beeld. Sinds ik de nieuwe mediabox voor tv heb ontvangen en een nieuwe router heb gekregen werkt alles heel goed. Wil dat nog graag even melden, het is een dure internet en tv provider maar wel degelijk de beste van Nederland.
Een paar keer per week wordt ik door ze gebeld met telkens dezelfde aanbieding, eerste 6 maanden gratis tv en internet.
Elk medewerker belooft een notitie te zullen maken opdat ik niet meer gebeld zal worden maar ik blijf gebeld worden. Meestal vriendelijk (toch uiterst irritant) soms zelfs heel erg onbeschoft. De vrouw aan de telefoon begreep mijn "probleem" niet, het is de eerste 6 maanden gratis dus waarom zou ik dat niet willen?!
Lang verhaal kort...
Ontiegelijk irritant en het zal vandaag niet de laatste keer zijn dat ik gebeld ben door ze vrees ik.
Hoe komen ze aan jouw nummer dan? Best gek dat bedrijven je zomaar bellen toch? Of ben je er al eerder klant van geweest? Ik krijg sporadisch zulke belletjes namelijk dat bedrijven me iets aan proberen te smeren.
We hebben Ziggo gebeld om ons contract stop te zetten omdat we veel geld betalen voor snel internet terwijl we thuis eigenlijk heel traag internetten. De man aan de telefoon bood aan om ons gratis wifi-boosters te sturen, wat we hadden afgesproken. We kregen een e-mail waarin stond dat we wifi-boosters hadden besteld (maar niet hoefden te betalen), dus we dachten dat het allemaal goed was. Enkele maanden later wilden we overstappen naar een goedkopere provider, maar kwamen erachter dat de Ziggo-man aan de telefoon die ons wifi-boosters aanbood ons contract met een jaar langer had verlengd! We hebben geen kopie van dit contract, geen bevestigingsmail, geen info over deze nieuwe contractverlenging op mijn Ziggo-account. We kregen te horen dat als we stopten met het contract, we meer dan 700 euro zouden moeten betalen aangezien ons contract met nog een jaar werd verlengd. Blijkbaar stond ergens in het document met algemene voorwaarden dat als we wifi-boosters krijgen, dit betekent dat ons contract wordt verlengd. Niemand heeft ons hiervan op de hoogte gesteld. De e-mail waarin stond dat we de boosters hadden besteld, gaf ons alleen een link om de documenten met algemene voorwaarden te lezen (en er zijn veel verschillende documenten op die pagina). Het is crimineel dat ze klanten op deze manier voor de gek houden.
Wat een *** bedrijf! NIET MEE IN ZEE GAAN! GELOOF DE VERKOOP PRAATJES NIET! OP BASIS VAN LEUGENS EEN CONTRACT AFGESLOTEN EN HELEMAAL NIET SERIEUS GENOMEN DOOR KLANTENSERVICE. Hele slechte ervaringen. Snap niet dat een bedrijf met zulke slechte reviews nog kan voortbestaan. Neem de reviews alsjeblieft serieus!
Telefonisch een nieuw abonnement afgesloten bij Ziggo. Nieuwe modem en kastje de volgende dag al binnen. Wij kregen geen beeld. Volgens ziggo moesten wij 3 dagen wachten terwijl er 10 minuten op de doos staat.
Wij zijn nu een maand verder. 2 weken geen internet gehad. Van de monteur een nieuw kastje gekregen en nu moeten wij nog enkele weken geduld hebben voordat de tv het doet. Ons geduld raakt aardig op.
Wij hebben de afgelopen maand heel veel toezeggingen gekregen maar geen resultaat.
Teletext en radio app mediabox niet best!
Er is geen teletxt meer te zie bij opname.
De Radio app is een ramp, wat een gedoe i.p.v. gewoon de 8xx nummers.
Vreselijk die achtergrond, zo wil je toch geen radio luisteren/zien?!
Ondanks de uitdrukkelijke verzekering van Ziggo Zakelijk, inclusief CEO J***** H*******, wordt ik regelmatig lastig gevallen door verkopers in opdracht van Ziggo Zakekijk. Steeds andere (soms onbestaande) telefoonnummers
Vandaag 24-2-2021 zelfs meerdere keren per dag
Super irritant
Ook meerdere keren contact gehad met medewerkers van Ziggo, afgemeld voor alle vormen van contact/informatie, maar toch steeds weer opnieuw een verkoper aan de lijn
Gevraagd naar de manager, die blijkt er uiteraard nooit te zijn.
Een keer heb ik de regie van het gesprek overgenomen en net zolang gedramd dat de verkoper zelf besloot om het gesprek te beëindigen
Alle nummers geblokkeerd, maar steeds weer een nieuw nummer
Sinds vorige maand wordt ik dubbele gefactureerd voor mijn internet. Gebeld naar de administratie om het te laten corrigeren. Plotseling daarna was mijn internet afgesloten. Nu ben ik 2 dagen aan te bellen om mijn internet te laten herstellen. Blijkt zeer ingewikkeld te zijn. Het afsluiten was blijkbaar zeer makkelijk, binnen een paar seconden, maar het herstellen kan 3 werkdagen duren! Na een dag viel mijn telefoon ook uit. Nu zit ik zonder internet en vaste telefoon voor absoluut geen fout van mij. Ik heb een gevoel dat ik van kast naar muur wordt gestuurd.
Het probleem begon op zaterdag ochtend. Drie werkdagen hersteltijd betekent ik 5 dagen zonder internet en telefonie moeten zitten. Het kan toch niet waar m
zijn dat in anno 2021 Ziggo 3 werkdagen nodig heeft om mij bestaande modem op afstand te kunnen herstellen?
Schandalig! Help!?
Vaak worden er alleen maar negatieve reviews gegeven maar als iets goed is vind ik dat je dat ook mag benoemen
Na het overlijden van mijn moeder moest het ziggo abonnement worden opgezegd
Dit online gedaan en dat ging zeer gemakkelijk, gegevens invullen en binnen 2 dagen was het abonnement door ziggo per direct stop gezet
Een bevestiging hiervan kwam per post ziggo dank voor de snelle en perfecte service
Nieuwe klant, mijn moeder 84 jaar oud, gaat wonen in een verzorgingstehuis. Pakket besteld 22.01.2021, helaas POST NL bezorger niks aangeboden, ook geen kaartje in de brievenbus, ophalen bij POSTNL PUNT. Geadresseerde onbekend, nee flapdrol je deed geen moeite verder. Dus nu morgen 20.02.2021, gaat mijn moeder verhuizen, en ze heeft geen TV en telefoon. Al 3 weken bellen met Ziggo, verkoop, ik kom geen stap verder. Pakket is niet gevonden, het systeem werkt niet mee. Dus morgenavond zit mijn moeder in haar nieuwe appartement, zonder TV EN TELEFOON . Ziggo dank je wel, voor je klote service en je 10.000 verschillende antwoorden. Een radeloze dochter, die haar moeder moet uitleggen hoe en waarom, dus NIKS, ER IS TOTAAL NIKS GEEN TV EN VASTE NUMMER. WIE KAN MIJN MOEDER HELPEN AUB?
Ziggo kan er niets aan doen dat een pakketjesbezorger zijn baan niet goed uitvoert. Wel een triest verhaal, hopelijk komt het snel goed. Ziggo heeft een goede chat op de website die je vrij snel helpt en goed met je meedenkt.
Probeer de klachtenafdeling te pakken te krijgen, je moet even volhouden maar daar zitten mensen die iets voor je kunnen doen, klantenservice zal zeggen dat ze niet zomaar mogen doorverbinden maar dat is nonsens.
We wilden overstap naar Ziggo. De bevestigingsmail allang binnen. Maar verder niets. Dus maar even gebeld waar het installatie pakket bleef. Maar mevrouw u wordt pas in januari 2025 klant bij ons. In onze mail staat gewoon 25 februari 2021 zoals afgesproken. Nadat de dame de fout had hersteld kwam ze met een ander advies: ik laat uw abonnement 22 februari ingaan. Maar we hebben nog niets ontvangen. Pfffff
Hoe kan je in hemelsnaam een abonnement nemen voor 2025 haha, dat moet een duidelijke fout zijn geweest. Dat Ziggo dit niet inziet is wel erg triest. Kom op Ziggo, denk een beetje mee met je klanten. Je kan toch zelf ook inzien dat een klant niet in 2025 klant wil worden als die in 2021 het registratieformulier invult. Hier moet Ziggo wel een beetje op toezien en zo nodig even de nieuwe klant contacten of het wel goed is ingevuld. Lijkt me wel het minste.
Goed dat je aan de bel trekt Carolien, dit is immers waanzin.
Overigens wel goed dat Ziggo het uiteindelijk goed heeft omgezet.
Ik kreeg vanmorgen een reactie op AlleStoringen.nl van B. Hendriks product owner vodafoneziggo. Hij vroeg mij letterlijk, of ik geen '******LEVEN' heb😳. Dit is, omdat ik overal sarcastisch en laconiek op reageer, gewoon om mensen te waarschuwen voor die oplichters van Ziggo. Nadat ik hem had ontmanteld, en hem had gezegd, dat ie daadwerkelijk een lelijke, kale ******* had, heeft ie snel zijn comment, en natuurlijk mijn comment terug op hem laten verwijderen😂😂😂.....dit geeft dus aan, WIE en WAT er allemaal werkzaam zijn voor dat Ziggo. B. Hendriks, je bent een grote lafaard. Een grote muil geven, en zich dan snel verschuilen als ie ontmanteld is. Nu zal ie wel bij mama aan de **** liggen, die laffe *****krabber😂😂😂
Nou nou het aantal sterretjes in je review verklappen al dat meneer Hendriks het waarschijnlijk aan het juiste eind zou hebben. Negatieve uitingen doen over een bedrijf mag, zolang het netjes en eerlijk geschreven is. Ik zou er ook pissig om worden als ik een eigen bedrijf zou hebben en iemand zou me proberen zwart te maken.
Als je als nieuwe klant hier komt dan krijg je een verouderde mediabox en een extra modem om te compenseren. Dit is zo'n bedrijf wat het zeker nooit gaat leren als het om klimaat gaat. Ik krijg nu als update (gratis) drie wifiboosters zodat ik 450 euro aan stroom extra kwijt ben omdat hun beginproduct verouderd is.
Het meest waardeloze bedrijf wat ik ooit ben tegen gekomen. Vandaag zou er iemand langs komen en ik heb hier 4 x over gebeld en iedere keer werd er beloofd dat de monteur zou komen, uiteindelijk zonder af te bellen niet gekomen.
Weer gebeld en er werd beloofd dat ze morgen zouden komen, echter net een mail gehad dat dit ook niet door gaat. Zojuist gebeld en enorm arrogant te woord gestaan dat ze niets kunnen betekenen. Wordt nooit geen abonnee bij dit bedrijf want alles wat ze beloven komen ze niet na en altijd hetzelfde gezeur.
Dat is wel een hele slechte service... Daar blijf je dan voor thuis. Heb dit ook vaak gehad bij pakketjesbezorgers die dan uiteindelijk niet komen of een paar uur later. Best triest dat ze zo omgaan met hun klanten. Ik snap wel dat het met corona lastiger is om een monteur langs te sturen, dit mag echter nooit gebeuren.
Wat een waardeloos bedrijf is Ziggo !!!! Buitenom dat ze de duurste zijn voor minder dan wat je bij andere bedrijven krijgt en ook nog eens bagger internet hebt met onwijs veel storingen waardoor je van alles en nog wat (uiteraard op eigen kosten) erbij moet nemen om gewoon normaal je internet te kunnen gebruiken....naaien ze je ook nog eens een oor aan met facturen !!! Je krijgt 110 euro terug maar je moet wel eerst even 130 euro betalen voordat ze dat gaan verrekenen!!! Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan toch?!!!! En dat is ZIGGO !!! KUT BEDRIJF ON TOP!
Ziggo heeft de slechtste kabelinternet van nederland als je vandaag de dag nog ziggo kiest als provider doe het dan niet! Kies een provider met glasvezel als je het heb en zo niet kies dan een andere provider dan ziggo want de internet is zo slecht voor nog een hoge prijs per maand ook nog. 70 euro p maand voor ongelofelijk slecht internet.
Dat is een interessante bewering. Waarschijnlijk is er iets aan de hand met jouw bekabeling want ik betaal ook 70 euro voor internet en tv van ZIggo. Hiervoor krijg ik 250 Mbit/s internetsnelheid, wanneer ik deze test op mijn bekabelde computer geeft hij aan dat ik 250 Mbit/s downloadsnelheid tot mijn beschikking heb. Dit heb ik nu maar dat had ik ook op mijn vorige adres. Dus misschien even je bekabeling checken.
ziggo zijn oplichters met hun ouderwetse troep, lopen 30 jaar achter😂😂
Je kan gewoon nieuw apparatuur aanvragen hoor. Op mijn oude adres had ik ook oude meuk, televisie kon je amper terug kijken en liep steeds vast. De Wifi router viel soms uit, klopt allemaal! Maar nu ik het nieuwe apparatuur heb, dus de Mediabox Next en de witte Wifi router, werkt alles snel en goed.
Wat een slecht bedrijf dat Ziggo ze beloven alles maar komen niets na.zijn in juni overgestapt van KPN naar Ziggo maar heb spijt als haren op mijn hoofd .
Wij hebben geen eurosport 2 en 24kitchen en 1 ID zender niet dat was wel bij het standaard zenderpakket inbegrepen.
Momenteel betalen wij voor niet geleverde diensten.
Als je dan belt zeggen ze we sturen kosteloos een monteur daar krijg je dan een mail van en daar staat in dat je moet betalen wat een slecht bedrijf.
Ga er zodra het kan snel weg
ziggo een absolute afrader. Zijn al paar keer bij Kassa en Tros Radar geweest. Beste mensen trap er niet in. Mensen die hun wel goed vinden, zijn ze van ziggo zelf. Check Trustpilot, AlleStoringen.nl etc etc.....allemaal ouderwetse troep met hun kabels en kastjes, niet meer van deze tijd. Mensen ervaren er ook heel veel ergernis en leed. Word hoog tijd dat dit baggerbedrijf word opgedoekt, stelletje onbeschofte oplichters zijn het. Niks meer, niks minder......
Eerder had ik UPC, trage mediaboxen, relatief traag internet. Toen kocht Ziggo UPC over, hadden we dus ineens Ziggo aangesloten en vanaf dat moment is het eigenlijk alleen maar beter geworden. Snelle televisie mediabox waar je gemakkelijk terug kan kijken, een Wifi Router die door het hele huis bereik geeft. Moest er wel om mailen om nieuwe apparatuur te krijgen, gewoon doen mensen! Ziggo geeft wel gehoor aan zulke aanvragen als je maar een reden geeft. Bij mij werd het simpelweg te traag allemaal, ze konden ook zien dat mijn internet soms weg viel. Zeer goed bedrijf en ben er heel blij mee!
Goh, dan ben jij zeker de enige, terwijl er duizenden en duizenden mensen flink leed en problemen ervaren met hun ouderwetse troep...zeker ook werkzaam voor die nepprovider???
Nee hoor, net als velen ben ik een tevreden klant. Heb altijd snel internet en tv kijken gaat ook zoals je het mag verwachten. Dat er bij jou wat mis gaat betekent niet dat het bij iedereen zo is.
Hoef je niet bang voor te zijn, ik heb ECHTE provider, Nederlands allergrootste. Ben gelukkig al 6 jaar bij dat belabberd ziggo weg, nadat ze me na 9 jaar trouwe klant in de kou lieten staan. Bij mijn huidige PROVIDER in 6 jaar tijd maar 3 'storinkjes' gehad, waaronder 1 blikseminslag in centrale wijkkast😉....zij komen WEL gelijk om het op te lossen, en blijven ECHT net zo lang dat het is opgelost. ziggo is, was en blijft bagger. Laten oude mensen nog in de steek, stelletje dieven en leugenaars zijn het. Ooit zal het bekende doek voor hun vallen, met hun ouderwetse shit, verlopen boxen en ouderwetse bekabeling😂😂.....hier 1 stekkertje in doos en alles werkt perfect......bij ziggo niks anders dan kabels, modems en routers en iedere dag problemen, dus maak de mensen niks wijs. 😉😂😂
Onlangs zelf ingeschreven als ZZP’er en ik wordt helemaal plat gebeld door telemarketing. Zo ook door Ziggo zakelijk. Aan de telefoon word mij verteld dat mijn Ziggo internet wordt omgezet naar een snellere verbinding. Oja en dat ik 6 maanden gratis Ziggo Movie krijg nu ik ondernemer ben. Hiervoor hoefde ik alleen maar mijn eerste drie cijfers van het rekening nummer te verifiëren. Dit gaat via mijn huurbaas dus ik vertel hier het rekening nummer van. Ja klopt! (Wat achteraf niet klopt)
Wonend in een huis van 14 studenten ben ik niet op de hoogte van onze telecom aanbieder en blijkt dat we bij KPN zitten. Ziggo heeft mij gewoon OPGELICHT. BESCHAMEND en INTENS SLUW. TRAP HIER DUS NIET IN EN STAP NIET OVER OP ZIGGO!
Op dit moment ben ik bezig met het opzeggen maar voel me bedrogen en zal nooit meer gebruik maken van Ziggo. Als service designer aan de TU Delft vind ik dit ook een perfect voorbeeld van een slecht ontworpen service. Zal het dan ook zeker als negatief voorbeeld gebruiken in mijn masterclasses. Daarnaast is het ook hoogst illegaal. Ziggo kan alleen mijn zakelijk rekening nummer zien, en deze eindigt niet toevallig op de laatste drie cijfers van de rekening van mijn huurbaas. Lekkere illegale “verificatie” dus.
Graag zou ik zien dat Ziggo mijn abonnement opzegt en zijn excuus aanbied.
Slechte lijn, vreselijke service. De wifi gaat minstens 20 keer per dag weg. Dit gebeurt al vanaf 1 jaar en Ziggo wil er geen verantwoordelijkheid voor nemen. Sinds een jaar zeggen ze steeds dat de fout bij onze kabel ligt en dat ons huisbedrijf deze moet veranderen, maar alle andere gevangenen hebben dezelfde kabel en hebben dit probleem niet.
We betalen tonnen geld voor 0 service.
Beste Ziggo
Ik wordt zo slecht geholpen aan de telefoon.
ik zit gemiddeld 4 uur aan de telefoon als iets wil regelen.
en nu is het nog niet goed telkens weer.
ik heb 15 panden met jullie aansluiting lopen ik ga alles verwijderen bij jullie ongelofelijk hoe moeilijk het kan zijn om een klant te helpen met het verkopen van producten.
Wat een onzin ziggo sport alleen maar troep ik wil graag voetbal kijken er zijn zoveel wedstrijden vandaag en wat krijg je op drie kanalen te zien club Brugge tegen Genk nou nou wat één wedstrijd teringzooi en ander kanalen alleen maar herhaling en troep nou ik weet in iedergeval dat ik mijn abonnement ga opzeggen .
Ik snap niet waarom Ziggo.nl maar 3 sterren krijgt. Ja, het is een van de duurdere alles-in-1 aanbieders en wellicht voor de mensen met minder geld niet te betalen. Voor degene die het wel kan betalen krijg je er echt heel veel voor terug. Denk dan aan extra zenders speciaal voor Ziggo gebruikers als Ziggo Sport. Daarnaast werkt het internet altijd goed en is het Wifi signaal overal in ons huis goed te bereiken. Zeker sinds we een nieuwe modem/router hebben gekregen van Ziggo omdat onze oude was uitgevallen. Schijnt dat Ziggo in het systeem kan zien of je nog verbinding hebt dus ik had even via de chat (op mijn telefoon) gevraagd of ze een nieuwe konden opsturen, in plaats daarvan stuurden ze een monteur. Deze stelde inderdaad dat onze oude kapot was en deze monteur had een nieuwe voor ons meegenomen. Eigenlijk alleen maar positiviteit als je het mij vraagt. Had dan ook wel wat meer 5 sterren verwacht van overige reviews. Als je een probleem hebt kan je zo op de website chatten en krijg je binnen enkele minuten al reactie, wat wil je nog meer? Ik heb overigens vrijwel nooit problemen! :)
Ziggo goed bedrijf, niks over te klagen.
Dit zijn de beste internet en tv providers van december 2024.
Er zijn 257 reviews geschreven over Ziggo op Reviews.nl. Met een 3.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.