Misleidend bedrijf met misleidende acties.
In juli 2020 3 abonnementen afgesloten/verlengd. Ze hadden toen de actie dat je 6 maanden gratis Apple Music zou krijgen.
Alles gedaan en geprobeerd, maar uiteindelijk kreeg ik via vodafone 3 maanden gratis Apple. Een hele vervelende app trouwens, dus maakte er geen gebruik van.
Na 3 maanden vergeten op te zeggen en toen kreeg ik een factuur van € 9,99 en deze heb ik ook voldaan via Vodafone.
Gisteren keek ik mijn facturen na en bleek dat er na 6 maanden opnieuw werd afgeschreven april en mei € 9,99. Dus ik vandaag contact opgenomen.
En het is mijn fout, want ik had de actie na 6 maanden nog een keer moeten opzeggen en ze gingen er niks mee doen.
Prima, 3 particuliere abonnementen opgezegd en 23 zakelijke. Leuk zo'n principe gastje die voor € 20,00 een klant laat lopen die terecht een klacht indient.
Nou ik ook me abonnement opgezegd bij Ziggo, deze medewerker gaf me gelijk en wilde me 3 maanden € 20,00 korting geven voor het ongemak. Superlief, maar ik ben hier niet mee akkoord gegaan, omdat het voor mij in principe is dat ik niet elke factuur wil uitzoeken waar me geld naar toegaat. Jammer voor Ziggo en voor mij dat ze samenwerken met Vodafone.
Ik zal er geen heel verhaal van maken maar ik ben een paar keer verhuisd en heb iedere keer een andere provider gehad voor mijn internet en tv aansluiting. Vaak was het bar en boos, was ook in zee gegaan met wat goedkopere opties omdat ik het niet altijd ruim heb gehad. Had ik soms tv haperingen of hardware die vast liep. Nu toch maar besloten om Ziggo aan te vragen, hoor er veel goede verhalen over en lees hier ook goede ervaringen. Heb er tot op heden totaal geen spijt van! Je betaald wel wat meer bij Ziggo, daar moet je eerlijk in zijn. Als je het niet ruim hebt kan je beter voor een andere provider kiezen denk ik. Als je het wel kunt betalen 100% Ziggo kiezen! Heb ook het idee dat het tv signaal scherper is dan wat ik eerder had, kan het me verbeelden hoor.
Ik maak al jaren gebruik van Ziggo en ik kan niet anders zeggen dat het de beste provider is. In het verleden heb ik ook KPN en T-Mobile gehad maar Ziggo steekt er met kop en schouders boven uit.
Ze hielpen mij keurig met de installatie en sindsdien werkt het uitstekend. Nooit problemen gehad, altijd snel en stabiel internet. Ook is het fijn dat je gratis naar Ziggo Sport mag kijken. Ik ben een groot voetbal fan en kijk dus veel naar deze zender. Dit krijg je niet bij KPN of T-Mobile.
Verder kun je nog korting op je Vodafone abonnement krijgen als je Ziggo hebt, altijd leuk. Zelf gebruik ik Budget Mobiel, wat ik ook zeer kan aanraden, maar het is ook verleidelijk om naar Vodafone over te stappen. Puur voor die maandelijkse korting.
Ziggo Alles-in-1 is gewoon het beste wat je op dit moment kunt krijgen. Voor mij absoluut geen twijfel over mogelijk. Als je niks met sport hebt, kun je misschien ook voor Budget Alles-in-1 gaan vanwege de prijs. Als je van sport houdt is Ziggo een absolute must.
Jarenlang keek ik formule 1 op rtl+ op de duitse zender. Ondanks de taal eerste klas kwaliteit. Nu ben ik veroordeeld tot het commentaar van olaf mol. Een domoor die vooral uitblinkt in het opnoemen van de rijvolgorde. Vette prima. De pitreporter jack plooi die nooit never iemand voor de microfoon krijgt. Of uitgeloot is voor het vierkantje danwel corona heeft. Ik mag toch hopen dat met de overgang naar een andere provider deze personen verdwijnen van het scherm. Yohheee, yohooo....
Met de laatste update kan er maar 15 min. extra op het eind van een programma worden opgenomen, absoluut te weinig voor programma's van de Belgische tv.
Ik moet nu een extra programma er na opnemen en dat maakt het bij het afkijken onoverzichtelijk. Hopelijk komt hier nog verandering in
Ook de weergave tijd van de programmainfo staat er veel te lang en kun je niet veranderen.
Na de laatste update van de mediabox staat er een radio app op de tv.
Je kunt alleen via de app de radio aansturen.
Je moet dus de tv aan laten om naar de radio te luisteren?
Geen fijne update dus.
Ik maak al een paar jaar met veel plezier gebruik van het Ziggo Alles-in-1 pakket. Voorheen had ik T-Mobile Thuis, maar Ziggo bevalt mij een stuk beter. Dan moet ik ook wel zeggen dat ik het duurste pakket van Ziggo heb, volgens mij heet dat Alles-in-1 Max. Daarbij krijg je de 4K Mediabox Next, meer dan 125 zenders, TV pauzeren, opnemen en terugkijken, Movies & Series XL en 600 Mbit/s downloadsnelheid. Ja, ik heb even het lijstje erbij gepakt, ha ha. Nu moet ik zeggen dat ik Movies & Series XL totaal niet gebruik. Hier heb ik Netflix en Disney+ voor. Ik kijk wel veel TV terug en soms pauzeer ik live tv. Dat zijn wel mogelijkheden die ik eigenlijk niet wil missen. De 600 Mbit/s downloadsnelheid is heerlijk als je net als ik geregeld grote games download. Nooit problemen gehad, daarom geef ik het hoogst mogelijk aantal sterren aan Ziggo.
Probeer in te loggen op mijnziggo, weet de inloggegevens niet dus zouden ze een inlogcode sturen.. 8 x aangevraagd en krijg niks, en nee ook niet in mn spam. Wil van Ziggo af, de mediabox klinkt alsof ie opstijgt, is amper contact te krijgen en wil niet meer betalen voor een vaste telefoonlijn die niemand meer gebruikt. Ben al jaren klant, maar goed wat kan hun t schelen ben geen nieuwe klant. Laatste tijd wel stabiel internet dat moet ik ze nageven.
Je kan ook een ziggo abonnement afsluiten zonder een vaste telefoonlijn. Denk dat veel huishoudens deze optie niet meer aanvinken omdat iedereen een mobiele telecomprovider heeft. Ik heb het zelf ook niet meer namelijk, is achterhaalt.
Ik heb al jaren tv en internet van Ziggo. Nooit klachten gehad, snel internet en ik moet wel zeggen dat de Next mediabox een grote verbetering is ten opzichte van zijn voorganger. Alles werkt op dit moment voortreffelijk en ik ben erg blij met de extra sport zenders. Ik kijk altijd Ziggo Sport voor Engels en Spaans voetbal, Formule 1 en de NBA. Dit zijn sporten waar ik erg geïnteresseerd in ben en ik word op mijn wenken bediend met de zender Ziggo Sport.
Nu hoorde ik tot mijn grote verbazing dat Ziggo de rechten van de Formule 1 en NBA gaat verliezen. Dit zal ik echt heel jammer vinden, want hiervoor heb ik juist Ziggo! Als dit echt waar is, dan zal ik een apart abonnement moeten nemen voor deze sporten, waardoor meer geld kwijt ben in de maand. Dan wordt het ook aantrekkelijk om een goedkopere internet en tv provider te zoeken. Ik hoop dat dit verhaal niet waar blijkt te zijn, anders ga ik echt op zoek naar een goedkoper alternatief. Puur om de kosten te drukken, aangezien ik een extra abonnement moet nemen.
Door de ziggo update van begin mei 2021 kunnen wij niet meer normaal TV kijken. Het gehele beeld is voorzien van een paarse gloed. Ziggo heeft een monteur gestuurd die wel iets probeerde en toen zei TV goed is en dat hij het niet voor elkaar kreeg en wellicht aan de ouderdom van de TV ligt. Vervolgens nogmaals de storing gemeld en ZIGGO komt er op terug, want het is een klacht/storing die veel meer nu voorkomt. Inmiddels is het eind mei en een aantal ziggo contacten verder vanuit mij. Ziggo heeft het nog steeds niet voor mekaar en heeft ook nog steeds niet weer teruggebeld ondanks toezegging.
IK vind dit niet kunnen van dit bedrijf. Blijf in contact met je klant lijkt mij het minste wat zij kunnen doen.
Software update blijkt dus een giga misser. Hier en daar bij andere B&O gebruikers rondgevraagd en hebben dezelfde problemen met ZIGGO.
Op dit moment zit ik al 1 uur en 56 minuten te wachten op contact met Ziggo.
"Nog een ogenblik geduld alstublieft", volgens de dame van het bandje.
Hoezo klantenservice, WAARDELOOS. Daarbij ben ik de laatste weken al tien keer gebeld met uitleg over de uitbreiding van de service van Ziggo, aanleg van glasvezel. Ik ben al zeker 5 jaar aangesloten op glasvezel, tot volle tevredenheid.
Voor mij NOOIT Ziggo.
Waarom niet gewoon contact zoeken via de chat op de website? Dit werkt prima en je hoeft vrijwel nooit te wachten totdat iemand je helpt. Wanneer ik contact zoek met Ziggo om mijn contract te verlengen of als iets niet werkt, reageren ze meteen en komen ze altijd met een goede deal of oplossing.
Je kan een chat starten als je op Klantenservice klikt, daarna op Contact. Dan naar beneden scrollen en zie je een oranje knop waarop staat Chatgesprek starten. Vaak moet je wat info gegeven als je postcode of je geboortedatum zodat ze weten met wie ze spreken. Persoonlijk vind ik het een ideaal systeem.
Ineens, uit het niets, valt internet WIFI eruit. Vier dagen aangekeken, het werd niet beter. Om de 10 minuten zit ik zonder. Toch maar gebeld, de monteur kwam langs. Mijn modem was verouderd, een nieuwe is geinstalleerd. Nu zijn de problemen verholpen hoor, mevrouwtje!
Nou, vergeet het maar. Inmiddels een kabel aangeschaft, maar het internet is nog steeds waar-de-loos. Ik ben een zakelijke klant, ik heb nu al 3 weken lang elke dag aan de telefoon gehangen, maar nee hoor, het ligt echt aan mij; volgens Ziggo doet internet het bij mij prima!
Geen hulp, geen internet, maar wel elke maand de volledige rekening betalen. Ga nooit, maar dan ook nooit met deze oplichters in zee.
9 En 16 mei langdurig contact gehad met klantenservice, beide malen antwoord dat het probleem nu niet kan worden opgelost maar dat er binnen 2 werkdagen met mij contact wordt opgenomen, dus niet! 24 Mei klachtenformulier ingevuld en verstuurd. Na 10 minuten reageerde Ziggo telefonisch, probleem was binnen 10 minuten opgelost.
Ook wel eens goed om te horen dat een groot bedrijf als Ziggo goed omgaat met een klacht. Krijg het idee dat bedrijven het steeds belangrijker gaan vinden hoe ze op het internet te boek staat op basis van reviews en ervaringen. Vanzelfsprekend alleen maar goed voor de consument!
Over het algemeen ben ik tevreden over Ziggo, maar.......na de update van de Mediabox XL kan er tijdens de reclames van opgenomen programma's niet meer worden doorgespoeld. Vóór de update kon dat wel. Het opnemen van een programma heeft dus niet zo veel zin meer, als je verplicht bent om die reclames door te worstelen.
De update is dus geen verbetering, maar een bron van ergernis.
Dat is vrij normaal dat dat niet kan. Dit verplichten de zenders, niet Ziggo. De update heeft het allemaal recht getrokken. Ik heb er bij de Mediabox Next trouwens volgens mij geen last van, kan daar gewoon doorspoelen. De Ziggo Sport zenders kan je sowieso nog doorspoelen, ook na de update. Alleen de zenders als NPO etc. doen hier altijd moeilijk over. Beter kijk je dit gewoon terug via de app op je tv (NPO).
Ik heb al jaren Ziggo Alles-in-1 en ik heb nooit klachten gehad. Wanneer ik allerlei negatieve berichten lees over Ziggo, denk ik bij mezelf, hoe dan? Dit is zo radicaal anders dan mijn ervaring met Ziggo. Ook heb ik meerdere keren contact gehad met de klantenservice, altijd goed geholpen en daar ook nooit klachten over gehad. Ik weet niet wat al die mensen doen die zo negatief zijn over Ziggo, maar ik begrijp het niet. Misschien ligt het meer aan die mensen zelf, dan aan Ziggo? Ziggo is gewoon een heel goed bedrijf, want mijn internet is altijd snel en mijn tv werkt altijd voortreffelijk. Ziggo heb ik voornamelijk voor Formule 1 en voetbal. Dat krijg je gewoon niet bij andere providers. Daarnaast is het één van de grootste providers, dus weet je ook dat het altijd wel goed zit. Volgens mij ligt het echt aan de mensen zelf, die zo negatief zijn, maar dat is mijn mening. Desondanks is er altijd ruimte voor verbetering, al zijn het de kosten, dus geef ik 4 sterren.
Het blijft me verbazen hoeveel negatiefs er weer te lezen is. Waar ik vorige week een lange review heb geplaatst over het feit dat Ziggo eigenlijk best goed is, wordt het telkens onderuit gehaald door boze mensen. Ik lees steeds: de klantenservice heeft me niet goed geholpen, BAM 1 ster. Ik snap het wel maar de klantenservice doet ook haar best. Ze hebben miljoenen klanten kan ik zo raden, dat er überhaupt een chat is die je instant reactie geeft is waanzinnig goed. Daarnaast heb ik ook meerdere keren contact gehad met de klantenservice en ik vind ze altijd bekwaam over komen en ze helpen me altijd goed. Was zelfs een die helemaal met me ging meedenken, die chat duurde ongeveer een uur. Genoeg over mij. Gouden tip van deze lieve man: denk eerst even goed na voordat je een negatieve recensie schrijft. Dit schaadt een bedrijf heel erg en dat terwijl ze mijn inziens een super product verkopen.
Ziggo’s service is zooo slecht , ik wil iedereen waarschuwen ...
voorkomen is beter dan genezen.
2 weken geen internet en geen tv , geen compensatie niks , domme berichten via Messenger krijgen.
Fout gemaakt door werknemer , maar oplossen ho maar.
Ze hebben per ongeluk het abonnement stop gezet , maar activeren dat lukt zogenaamd niet.
Kansarme Service.
Dus neem geen ziggo , is echt een kansarm bedrijf.
Gewoon goed nadenken , er zijn zat andere aanbieders , die veel betere service hebben.
Ziggo heeft geen antwoord op simpele problemen. Je hebt het duurste zakelijke abonnement, problemen met Ziggo Go in buitenland in combinatie met Apple TV. Geen ontvangst, video niet beschikbaar etc.. En Ziggo komt niet verder dan we begrijpen het probleem, snappen dat dit frustrerend is, hebben alle begrip, u bent niet de enige met dit probleem, maar kunnen u nu even niet helpen. Wanneer wel zeggen ze er niet bij en ze bedoelen eigenlijk we doen er helemaal niks aan. Waardeloos bedrijf
Sinds het begin bij Ziggo problemen gehad. De reclameslogan waar ze toen mee adverteerden zijn ze nooit nagekomen: 'De monteur vertrekt pas als alles werkt', de TV deed het dus mooi niet. Iedere TV avond begint met een of twee foutmeldingen. De klantenservice van Ziggo heeft mij tien keer (10x!) met een kluitje in het riet gestuurd. Ik ben zeer ontevreden...
Ziggo doet het op zich wel goed maar het is erg irritant dat de internetverbinding een paar keer per dag wegvalt. Het duurt meestal niet lang maar het is wel bijzonder storend. Telefoon en TV hebben geen problemen.
Erg verbaasd over alle negatieve reviews die ik hier lees over ziggo, dit zal vast komen omdat mensen eerder een negatieve ervaring delen dan een positieve.. Een positief geluid mag ook gedeeld worden!
Ben al klant vanaf 2017 en ben zeer tevreden! Afgelopen april wel problemen met het internet gehad. Echter na telefonisch contact gehad te hebben met Ziggo hebben ze meteen een nieuw aansluitingsblokje met kabel opgestuurd. Helaas was het probleem hier mee niet opgelost. Twee dagen later werd ik door een medewerker van Ziggo opgebeld om te vragen of alles in orde was. Nadat ik de situatie had uitgelegd, kwamen de dag erna twee vriendelijke monteurs langs. Ze hebben binnen een kwartier alles opgelost met behulp van WiFi boosters. Dit alles heeft me geen euro gekost.
FANTASTISCH!!!
Over de klantenservice van Ziggo is inderdaad niks te klagen. Altijd goede hulp en sinds ze de chat hebben, hoef je ook niet meer uren te wachten aan de telefoon. Ik verleng ieder jaar mijn abonnement via de chat, geven ze me altijd wat korting op de eerste maanden.
Mijn wifi was slecht naar Ziggo gebeld ze waren vriendelijk zou 3 wifi boosters krijgen en nu kom ik er achter dat ze me contract hebben verlengt zonde iets te zeggen of mail kreeg van KPN een aanbieding die erg mooi was en zeker tevreden over Ziggo zelf maar scheelde toch zo 30 euro. Ziggo doe me netjes ook aanbod of verbreek me contract.
Vaak als je contact opneemt met Ziggo omdat je een goede deal hebt gekregen van een andere internet en tv provider, geven ze je wel wat maanden korting bijvoorbeeld. Ps. Ziggo hanteert ongeveer dezelfde prijzen als KPN. Wellicht dat KPN je enkele maanden korting voorschotelde maar dat is geen vaste prijs. Dus op lange termijn maakt het niet zoveel uit. Wat ik al zei, probeer eens contact te leggen met Ziggo en leg dit uit via de chat op de website bijvoorbeeld. Deze heeft mij ook vaak geholpen.
Als nieuwe klant geprobeerd de ziggo klantenservice te bereiken. Kan niet via gratis nummer, zowel internet, TV en bellen niet functioneerde, dan maar via het algemene nummer a €0,55/min.na meerdere keren te zijn doorverbonden door zeer slecht sprekende callcenter medewerkers die enkel doorverbinden naar het volgende station, 2e linie ondersteuning en weer retour naar het belmenu waar je vervolgens niet de keuze kunt maken die gezocht werd (het bestellen van een gratis installatiemonteur). Na in totaal een kleine 2 uur met grote ergernis aan de telefoon te hebben gehangen en een kleine €50 aan belkosten armer, dan maar naar de dichtsbijzijnde ziggo winkel gegaan. Daar kreeg ik de mededeling dat er de komende 2 weken! geen monteur in de regio beschikbaar is. werkelijk ongekend, zó slecht heb ik het nog nooit meegemaakt. Ziggo? NIET DOEN! waardeloze service
Al die bedrijven hebben personeel tekort i.v.m. corona. Er zijn zelfs veel van dit soort bedrijven die momenteel überhaupt geen monteur langs sturen, die klanten moeten het doen met een belafspraak.
Het klopt wel dat Ziggo slecht bereikbaar is per telefoon, dit is al jaren het geval. Je kan Ziggo het beste contacten via de chat op de website. Deze reageren heel snel, het kost niks en ze hebben mij tot op heden telkens goed geholpen.
Ik zie dat Ziggo 3 sterren gemiddeld heeft op basis van 117 reviews. Toch best netjes aangezien Ziggo haar klanten als het goed is niet vraagt om een review te plaatsen omtrent haar bewezen dienst. Ikzelf was sceptisch maar nu ik enkele jaren klant ben, kan ik iedereen melden dat het een zeer goede provider is. Vooral het feit dat ze je goed helpen (ik ben al de pensioenleeftijd gepasseerd), is dit voor mij een uitkomst. Als het internetsignaal uitvalt bel ik en de volgende dag staan ze op de stoep en verhelpen het meteen. Uitstekende service Ziggo.
Hallo mensen. Het is nu 01:30 in de nacht. Ik was op de rtlxl app wat aan het kijken. Komt er ineens een grote pop-up op het scherm waarop staat: ‘geen internetverbinding’. Het valt me op dat dit steeds vaker gebeurd. Zijn ze dan bezig met de bekabeling of misschien dat ze een update uitrollen? Feit dat het precies om half 2 in de nacht gebeurd doet me denken dat het een update betreft. Vind dat ze dit wel even mogen aankondigen.
Ps. Ik ben een tevreden ziggo klant. Het is alleen wel zo dat ik graag wil weten wat de reden is van deze internet storing elke keer in de nacht. Kan iemand me hier een toelichting op geven?
Groetjes Paul
Wel spijtig om te lezen dat er best wat negatieve mensen een review schrijven over Ziggo als er een factuurtje niet goed is gegaan of er is iets mis gegaan qua aanmeldingsdatum en dergelijke. Ieder bedrijf maakt fouten en daar bedoel ik mee dat je ze daarom nog niet meteen aan de schandpaal hoeft te nagelen. Reden dat ik dit zeg is omdat dit bij meer bedrijven zo gaat. Ziggo is echt een geweldige provider waar heel veel geld in om gaat. De klantenservice is heel snel en denkt altijd met je mee. Dit heb ik meermaals meegemaakt op de Ziggo chat. Ze hebben een nieuwe router die heel sterk is met een goed Wi-Fi signaal. Tv kijken is sinds een jaar een stuk verbeterd door de nieuwe mediabox Next. Mensen hebben altijd iets te klagen. Het jammere is dat de negatieve mensen dit altijd melden en de positieve hier niet aan denken. Daarom deze review! En nee, voor de betweters, ik werk niet voor Ziggo. Want ik moet ook eerlijk zijn, de jaarlijkse prijsverhogingen komen me de strot wel uit. Qua service en alles wat Ziggo aanbiedt is het zeker een 10/10!
Als je meer dan € 80,- iedere maand aftikt mag je ook wel iets terug verwachten .Een update waar niemand op zit te wachten , waaronder een app voor de radio allemaal lekker omslachtig ( tv aanzetten app op zoeken juiste zender aanzetten nu kan tv weer uit lekker milieuvriendelijk allemaal en omslachtig terwijl voorheen alleen maar de box bijgezet moest worden met 8.. nummer erbij.Ja je kan natuurlijk een extra kastje erbij kopen 2 miljoen klanten a 50 € inkoop mogelijk nog geen 5de tel uit je winst. Kan mij niet vertellen dat de situatie niet teruggedraaid kan worden .
Erg klantvriendelijk is het niet.
Natuurlijk johan, er kan altijd iets mis gaan. Dit valt 99% van de keren wel op te lossen met de klantenservice. Dat mensen dan meteen een negatieve review schrijven snap ik niet. Dat doen ze toch ook niet over de klant als die weer eens niet betaald? Vind dat altijd zo oneerlijk om te lezen. Zie dat bij alle bedrijven trouwens.
Overstap naar Ziggo met Overgangsdatum 28-04 maar er is 1 mei ingevoerd. Huidige provider per 1 mei opgezegd en ze kunnen helemaal niets doen aan deze ingevoerde fout. Je krijgt hopelijk 1 dag voor aanvang de apparatuur. Dat zou op mijn bevestiging vanuit Ziggo 27 april zijn (Koningsdag) maar het Ziggo-systeem geeft 1 mei aan, dus apparatuur pas 30 april binnen. Gezien de kabel ook foetsie en wij op glasvezel zitten, is er een monteur nodig en uiteraard kunnen ze nog niet zeggen dat deze ook 1 mei kan komen.
Maar we hoeven nog niet te betalen. Daar gaat het toch ook helemaal niet om?!
Het gaat erom dat alles zo is geregeld tijdens het telefoongesprek gesprek dat de overgangsdatum 28 april as is en niet 1 mei..!!!
Eigenlijk geeft Ziggo aan, zeur niet en allemaal jouw probleem, zoek het uit.
En dan zijn we een toekomstige klant hoe gaan ze met je om als ze je eenmaal binnen hebben
Misschien is Youfone nog een optie?
Heb deze week 5 keer moeten bellen, en steeds gaat het fout.
Om een CI kaart en module op te zeggen.
Wat blijkt ze hebben de verkeerde kaart opgezegd, dus weer gebeld.
Tot 2 keer toe werd de verbinding verbroken terwijl ik al 15 min. zat te bellen.
Zo lopen de kosten wel op.
Ook hadden we geen beeld meer van de tv, eerst hebben we met iemand gechat en die vertelde ons wat we moesten doen met als resultaat dat we alleen
de 3 nederlandse zenders over hielden.
Toen ziggo gebeld en 45 min. aan de lijn gehad alles gedaan en voor de rest geen beeld.
Er zou een monteur geregeld worden maar dat duurde 10 dagen waar ik geen genoegen mee nam.
De volgende ochtend weer gebeld en toen kon de monteur dezelfde dag nog komen, waar we dan wel heel blij mee waren.
Ik ben alleen benieuwd of het nu wel goed gaat.
Heerlijk die dromen over glasvezel, jammer voor diegene die het nadeel ervan ondervinden. Je wordt vaak gedwongen over te stappen door KPN en andere providers (als je niet overstapt kost het je geld)
Wist u dat Ziggo via de kabel alle minimaal 30 jaar 96% glasvezel levert??
Inderdaad 3 % coax , maar ja het milieu wordt veel gespaard, niet alles hoeft overhoop!!
Glasvezel 1000 down 10000 up, wie gebruikt 1000 up ?? Vroeger hadden de zelfde mannen het over de grootste!!
MB 's op de computer die niemand gebruikte was vroeger ook zo iets!!
Had geen geluid na update van Horizon XL box
Na 3 keer telefonisch contact. Was het niet op te lossen toen besloot de telefonist de monteur langs te sturen. Vraag de monteur of het gratis is ja zei hij het is gratis. Maar na een uur komt er een rekening van 40€. En er valt niet over te praten. Terwijl het niet mijn fout is?
Echt? Wat gek. Ik vind juist dat Ziggo me altijd goed helpt. Ik heb weinig verstand van de dagelijkse techniek. Dat is de reden dat ik bij Ziggo zit omdat ze me altijd goed helpen als ik iets niet snap en of ze weer iets moeten aansluiten.
Hallo,
Ik woon in Emmen, altijd blij klant van Ziggo en heb dan ook niets te klagen. Ben alleen benieuwd waarom mijn internet vaak in de nacht uitvalt. De laatste twee dagen valt mijn internet plotseling weg. Dan loop ik naar de router, die geeft in plaats van 1 witte icoon 2 groene aan. Dit betekent dat er geen goed signaal van buitenaf komt. Is Ziggo dan bezig met een update of is er iets met de bekabeling buitenshuis? Feit dat het telkens in de nacht gebeurd en na een half uurtje weer over is, doet me ertoe denken dat het updates zijn. Heb hier echter geen kennisgeving van gehad.
Dit zijn de beste internet en tv providers van december 2024.
Er zijn 257 reviews geschreven over Ziggo op Reviews.nl. Met een 3.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.