Ik heb een geweldige ervaring met klantenondersteuning gehad! Allereerst was het heel gemakkelijk om in contact te komen met een van de ondersteuningsmensen. Ik had een verzoek om ondersteuning om in te loggen op ZiggoGo. Ik kreeg direct antwoord en mijn probleem was binnen vijf minuten opgelost. Bedankt @morgane van Ziggo voor je accurate hulp!
Ik kreeg dus ineens een e-mail van Ziggo met als titel dat ze een tip voor me hadden. Daar stond in: Opnemen, terugkijken, Netflixen… Je mediabox is steeds vaker online. Wil je altijd de snelste en meest stabiele verbinding? Verbind je mediabox dan met een internetkabel aan je modem.
Vanzelfsprekend is een toestel sneller als je hem met de kabel verbind, Wifi is met 5G sterk maar een kabel blijft altijd sneller en zonder hapering. Helaas kan niet iedereen zomaar een kabel leggen van de meterkast (waar meestal de modem hangt) naar je Mediabox. Ik had toen ik mijn huis had gebouwd meteen een internetpoort bij mijn tv gemaakt waardoor ik de Mediabox altijd al aan de internetkabel had zitten. Ook wel eens vergeten om een internetkabel er in te doen en heb eigenlijk nooit met de Mediabox Next haperingen gehad, dus ook niet met een Wifi verbinding.
Wel netjes van Ziggo dat je met de code NEXTKABEL geen verzendkosten betaald in de Ziggo Webshop. Dus iedereen die de mail niet heeft gekregen en toch een internetkabel wilt kopen, gebruik de code: NEXTKABEL.
Geen dank en een fijne dag. Harm.
Ik ben overgestapt naar Ziggo omdat ik gek werd van mijn trage internet. Ik dacht dat het bij Ziggo ongetwijfeld wel snel zal zijn. Hoge bomen vangen veel wind en ik heb nog nooit klachten gehoord over Ziggo internet. Ik betaal dan weliswaar wat meer geld, maar het is het meer dan waard. Ik heb nog nooit zo snel internet gehad! Netflix kijken is een genot, zonder haperingen. Heel blij dat ik ben overgestapt naar Ziggo.
Heb internet en tv van Ziggo, of liever gezegd ik zou willen dat ik tv had, maar mijn ontvanger heeft geen signaal meer.
Klantenservice kon niks doen, dus wilde ik mijn tv abonnement opzeggen, wat je niet geleverd krijgt wil je ook niet voor betalen tenslotte, toch?
Nou, er is dus een opzegtermijn van een maand!
Mijn beredenering dat je niet kunt berekenen wat je niet levert ging niet op, ik had de komende maand maar te betalen en toen ik zei dat ik dan wel naar een advocaat zou stappen werd de hoorn erop gegooid!
Wat een bedrijf… nooit, maar dan ook nooit meer dat ik mijn geld weggooi bij zo’n waardeloze “leverancier”!
Onbeschofte bende!
Ik weet niet precies hoelang ik klant ben bij Ziggo maar ik kan wel met zekerheid zeggen dat ik al jarenlang trouwe klant ben. Internet en tv en telefoon werkt altijd perfect. Nooit echt problemen gehad. Tuurlijk wel eens een korte storing maar daar zullen ze allemaal van tijd tot tijd wel eens last van hebben. Ik moet wel zeggen dat dit nauwelijks voorkomt. Ik heb gelukkig de Mediabox Next. Om deze te krijgen moest ik destijds wel mijn abonnement naar boven opschalen. Die oude Mediabox was erg traag maar de Next is perfect. Volgens mij krijgt iedereen nu standaard een Mediabox Next. Dat maakt tv kijken een stuk fijner. Internet werkt voortreffelijk en is lekker snel. Overal in huis heb ik goede wifi. Bellen is ook geen enkel probleem dus ik zie mij niet zo snel overstappen.
Thuis zijn wij met z'n vieren maar hebben maar 1 tv. Daardoor ontstaat vaak de situatie dat iedereen wat anders wil zien op tv. Gelukkig kun je met Ziggo ook via Ziggo Go tv kijken op een ander scherm. Mijn moeder kijkt meestal zelf op de tv en ik op de computer of tablet. Heel soms kijk ik ook met mijn telefoon tv in bed. Als er geen Ziggo Go was moest ik ook mijn eigen tv maar boven heb ik geen tv aansluiting. Dat zal wel lastig worden. Ziggo Go werkt perfect, bijna hetzelfde als normale tv alleen kijk je dan niet op de tv maar op een ander apparaat. Dankzij Ziggo Go kunnen wij allemaal naar onze eigen programma's kijken. Daar zijn wij heel blij mee.
Wij werden geholpen door Ayhan
Hij verdient een pluim, wat zijn wij geweldig geholpen: service gericht, veel geduld en vriendelijk, nogmaals onze dank Ayhan!! Deze medewerker is veel waard voor jullie bedrijf! Hoop dat jullie hem nog jaren in dienst houden, hij verdient het zéker. Wij zitten in Spanje en voor ons heel belangrijk om Formule 1 te volgen, maar ging niet van het leien dakje. Wij zijn erg blij met Ziggo
Wat ben ik nu, in de tijden van en het coronavirus en dat iedereen binnen moet blijven, blij dat ik een abonnement bij ziggo hè zeg!
Ik moet er niet aan denken dat je nu dag in dag uit je eigen thuis zit te vervelen, ik kan kijken wat ik wil op ziggo of ik neem iets op of kijk het later terug, het is allemaal mogelijk.
Dus ik hoef me de eerstkomende tijd absoluut niet te vervelen gelukkig, er is voor mij genoeg te kijken.
Wat veel mensen niet weten is dat Ziggo voor 98% glasvezelverbinding heeft. Alleen vanaf het kastje naar de huizen gaat nog via een coaxkabel. Dat verklaart ook waarom ze zulke enorme snelheden kunnen geven aan de klant. Op mijn adres is tot 600 Mbit/s downloadsnelheid haalbaar, dat moet wel via glasvezel gaan.
Gisteravond bleek er een Ziggo storing te zijn, kon ik ook inzien op de website van Ziggo wanneer ik mijn postcode en huisnummer invoerde. Ook even met een medewerker gechat en die stelde dat er een glasvezeldraad was gebroken ergens in mijn omgeving. Waarop ik zei: maar ik gebruik de kabel, geen glasvezel. Toen zei de medewerker dus dat ze voor 98% glasvezelverbinding hebben, alleen vanuit de kasten naar de huizen is nog met een groene coaxkabel. Weer wat geleerd.
Ik zag een paar minuten, nadat ik door had dat mijn tv en internet uit was gevallen, enkele Ziggo busjes door de straat rijden (rond 23:30). Die mogen dus nog even flink doorwerken om alles weer werkend te krijgen.
Dacht ik deel dit verhaal even met jullie. Niemand hoeft van Ziggo over te stappen als je denkt dat je naar een glasvezelaanbieder moet gaan. Dit is Ziggo namelijk ook. De service is daarnaast heel goed en als er iets is, kan je gelijk chatten, zoals ik ook heb gedaan.
Zeer slechte service had steeds storing aan mijn internet verbinding word gelijk een monteur aangeboden dat dan weer wel de monteur heeft verder weinig kunnen doen alleen een stekker kastje vervangen terwijl dit niet het probleem was om je onodig op kosten te brengen na dat dit vervangen was nog steeds storingen
Uiteindelijk contact opgenomen met ziggo die heeft mij kast gerest op afstand daarna nooit meer storing gehad maar of ik wel even €50 wil betalen voor de monteur die niks heeft verholpen het probleem lag bij het resseten van mij kastje wat op afstand gedaan had kunnen worden kortom naar mij mening ben ik goed opgelicht bedankt daarvoor ziggo als mijn abbonement klaar is ben ik direct weg 👍🏼
Wel goed dat ze zo snel een monteur langs laten komen en het in ieder geval proberen te regelen. Bij mij ging de monteur daadwerkelijk pas weg wanneer alles 100% functioneerde. Resetten kunnen ze zelfs via een iPad doen die ze meenemen. Naar mijn weten doen ze dit altijd als ze iets hebben aangepast. Waarschijnlijk had je een stageloper op de stoep. En inderdaad ze kunnen je modem gewoon op afstand resetten (net als via de iPad).
Geen tv /internet, na een heel lang keuze menu eindelijk iemand aan de lijn.
Geeft meneer aan dat ik alle kabels moet controleren op breuk!?
Die zijn niet los geweest meneer of verplaatst en zien er als nieuw uit, geïnstalleerd door een bedrijf. U kunt dit niet zien aan de buitenkant. Dus bij geen ontvangst alle kabels meenemen naar een ander huis met ziggo om te kijken of er een breuk in zit??
Ik had eens hetzelfde gehad. Altijd goed internet en plotseling nog maar een fractie van wat ik eerst had. Bleek dat een kabel in de meterkast niet meer goed was, daardoor verloor ik tot wel 95% snelheid. Even kabels 1 voor 1 omwisselen en je ziet wel vrij snel wat de oorzaak is. Kan Ziggo natuurlijk ook weinig aan doen. Bij mij wilden ze voor de volgende dag al een monteur sturen, waarbij ik zei dat het niet nodig was omdat ik zelf al de juiste kabel had vernieuwd.
Ziggo Sport en met name de Formule 1 heeft ervoor gezorgd dat ik klant ben bij Ziggo. Dit is iets wat andere providers niet aanbieden. Als groot Max Verstappen fan ga ik er natuurlijk ook van uit dat hij wereldkampioen wordt. Dat wil ik natuurlijk niet missen en daarom ben ik blij met Ziggo dat ze altijd zo goed verslag doen van de races, kwalificaties en trainingen. Ik kijk ook met veel plezier naar Formule 1 Café en alles wat met Formule 1 te maken heeft. Ik ben zelfs Indycar en Nascar gaat kijken, omdat ze dit ook uitzenden. Best leuk als je je daar ook een beetje in verdiept. Ook heb ik wat Formule E races gezien, maar dit trekt mij veel minder. Deze review is een ode aan Ziggo dat ze goed bezig zijn. Ik ben een heel tevreden klant. Naast Ziggo Sport is het ook gewoon een hele goede provider van televisie en internet. Ik heb nooit internet problemen en met de Mediabox Next is tv kijken ook een genot. Pauzeren en terugkijken werk allemaal perfect en zonder haperingen. Om terug te komen bij de Formule 1, vind ik dit seizoen bijzonder interessant. De strijd tussen Max Verstappen en Lewis Hamilton is fascinerend om te volgen. Als Max fan ga ik er natuurlijk vanuit dat Max wereldkampioen wordt, maar het zit wel dicht bij elkaar. Soms vind ik ze bij Ziggo wel een beetje partijdig voor Max, maar als Max fan snap ik dat wel. Ik erger mij er ook niet zo aan, zoals andere mensen vaak wel doen. Ik ga met veel plezier de ontknoping van dit Formule 1 seizoen kijken op Ziggo Sport. Bedankt daarvoor!
Ik heb geen Ziggo maar na de Formule 1 Dutch Grand Prix ga ik zeker overstappen. Wat een geweldig programma en wat een geweldige sport! De Dutch GP was voor iedereen te zien maar dit is niet elke Grand Prix zo. Hiervoor moet je echt Ziggo hebben. Momenteel zit ik bij KPN maar hun hebben helemaal niet zo'n extra zender. Ik wist ook helemaal niet dat Ziggo dat wel had. Ik heb mij de hele dag vermaakt. Zo'n uitgebreide show met zo'n spektakelstuk van een race. De sfeer leek mij fantastisch en nu wil ik ook de rest van het kampioenschap volgen. Hiervoor moet ik echt overstappen naar Ziggo, wat ik vanmiddag ga regelen. Als ik dit eerder had geweten, was ik al veel eerder overgestapt. Ik denk ook dat meer mensen dit zullen doen omdat er zo'n 3 miljoen mensen gekeken hebben. Dit zijn meer kijkers dan naar de kwalificatiewedstrijden van het Nederlands Elftal. De hele show om de race heen is ook veel leuker en diepgaander dan wat je altijd krijgt bij het Nederlands Elftal. Echt top geregeld van Ziggo. Ik ben benieuwd hoe de andere sportprogramma's op Ziggo Sport zullen zijn. Ook al kijk ik eigenlijk puur en alleen voor de Formule 1. De Formule 1 heeft er in ieder geval weer een fan bij en ik neem puur en alleen Ziggo voor de Formule 1. Als het elke zondag zo is, vermaak ik mij prima. Wat een passie hebben die mensen voor de sport. Zoiets unieks dat ze de Formule 1 gratis uitzenden voor al hun klanten maakt het dat Ziggo van mij 5 sterren krijgt. Goed gedaan Ziggo! Ik heb genoten. Ik hoop dat ik ben overgestapt voor de volgende race.
Dit is precies wat ik dacht tot ik hoorde dat ze volgend jaar de rechten van de Formule 1 niet meer hebben. Nu ben ik heel erg gaan twijfelen, maar ik heb besloten niet over te stappen. Ik kijk het wel via een ander kanaal.
Wij zijn al jaren bij klant van Ziggo en hebben eigenlijk nooit problemen. En als er dan eens een probleem is, kan je simpel via de chat een monteur langs laten komen. Vaak is het ook nog eens gratis omdat het signaal gewoon goed moet zijn. Ze kunnen in het systeem zien of je modem wel goed signaal binnen krijgt bijvoorbeeld. Als dat niet het geval is, dan gaat er iets mis met de bekabeling. Vorige week hadden we dit nog dus met de klantenservice een chat gestart en de volgende dag was er al een monteur ter plekke. Bleek dat een kabel in de meterkast naar het modem niet meer goed werkte. In plaats van 300 mbit had ik soms maar 10 mbit terwijl ik mijn laptop via de kabel had aangesloten. Dit zag de servicemedewerker ook dus ik hoefde niets te betalen. Ik dacht ik kom dit verhaal even vertellen. Velen typen alleen een review als er een klacht is, ik vind dat je een bedrijf ook wel eens in het zonnetje mag zetten als ze een goed product leveren. Wel zonde dat Ziggo Formule 1 kwijt is... daarom 4 sterren in plaats van 5.
Sinds een aantal jaren heb met regelmaat storing op een van mijn TV zenders, meer als drie keer is er een monteur thuis geweest, die in enkele minuten al denken het probleem te hebben gevonden, een wonder! Maar het werkelijke probleem wordt nooit opgelost. Ze houden je gewoon aan het lijntje, je wordt eigenlijk genaaid waar je bij staat, namelijk die monteurs komen iedere keer met heel andere conclusies en versies van het probleem. Dat probleem wordt dan ook weer heel anders verklaard bij de klantenservice, waar je trouwens ook maar het geluk moet hebben dat daar iemand zit die begrijpt waar je het over hebt en niet een persoon die alles beter denkt te weten. Ik ben er zo langzamerhand wel klaar mee, je betaalt voor iets wat je niet krijgt. Ziggo verhoogt ieder jaar onnodig de kosten en melkt zijn klanten fijn uit. Het probleem leg ik nu voor aan de consumentenbond, want Ziggo heeft teveel kartelmacht in deze regio. Ik leg het het probleem ook voor aan de politiek, hun macht moet worden ingebonden. Ook de zogenaamde snelheid op de computer is een farce, het is een leugen waar veel klanten mooi intrappen. Het is ook schandalig dat we in deze regio maar de keuze hebben uit maar twee providers, vervolgens leg ik dit ook voor aan het Euro Parlement in Brussel. Ik roep ook anderen op om in verweer te komen als je klachten hebt...
Sinds een paar jaar volg ik Formule 1. Ik wist niet dat Ziggo de rechten heeft van Formule 1 tot een collega mij dat vertelde. Ik ging gelijk naar Ziggo.nl om te kijken hoe duur ze waren. Dit viel mij best mee en besloot over te stappen naar Ziggo. Ik heb gekozen voor Internet & TV Complete met het Ziggo Sport Totaal pakket. Voor de overstap hoefde ik eigenlijk niks te doen en binnen 3 dagen had ik alles in huis. De installatie was redelijk eenvoudig. Via de chat heb ik nog wel hulp gezocht omdat iets niet helemaal duidelijk was. Hier werd ik goed geholpen en binnen een uurtje werkte alles. Een installateur is echt niet nodig, want zo ingewikkeld is het niet. Via de chat of telefoon kunnen ze je heel goed helpen als je ergens mee zit.
Ik ben heel blij dat ik overgestapt ben naar Ziggo. Ik kan nu bijna elke week Formule 1 kijken en alles volgen. Zonder Formule 1 was ik nooit overgestapt naar Ziggo, maar de Formule 1 is wel een USP voor Ziggo. Voor het voetbal en andere sporten doe ik het niet. Mocht de Formule 1 naar een andere zender gaan, dan zal ik dan ook weer overstappen.
Dan kom je van een koude kermis thuis als je hoort dat ze vanaf volgend seizoen geen rechten van Formule 1 meer hebben. Tevens hebben ze de rechten van de Premier League voetbal verloren. Daarentegen krijgen ze de rechten van het Franse voetbal wel daarvoor terug met het grote PSG. Al met al een grote aderlating en ben bang, zeker met het verlies van F1, dat mensen naar een alternatief gaan kijken.
In principe zou je zeggen: Ziggo heeft geen F1 kosten meer en de Premier League rechten waren vast ook heel erg duur, dat ze de klant wel tegemoet mogen komen met wat kortingen. Zijn zoveel Ziggo klanten die Ziggo hebben puur voor Formule 1 of voor het buitenlandse voetbal.
vrijdag 13 aug trad er een storing op aan t modem.Online was t probleem niet op te lossen. Een nieuw modem toesturen was niet bespreekbaar. Er moest een monteur langskomen, en die kwam na pas na 5 dagen. 5 dagen zonder internet en telefoon. schande Ziggo dat dit niet sneller opgelost wordt.
Ik vind 5 dagen nog vrij snel om een monteur langs te laten komen in de vakantieperiode + bouwvak. Heeft de monteur het wel goed opgelost of is dat ook niet goed gegaan (omdat u 1 ster geeft)?
of het goed opgelost is of niet (blijkbaar wel, want OP heeft de reactie via internet geplaatst) maakt niet uit voor wat het gemelde pijnpunt is toch? Ik heb ook wel eens een dag of 2 zonder internet gezeten en dat is echt lastig in deze tijden. Vakantieperiode of niet maakt niet uit, tenzij de ziggomonteurs toevallig bijklussen als metselaar??? Overstappen op KPN/Tmobile/Tele2/... was waarschijnlijk sneller geweest dan wachten op het vervangende modem, en dat is gewoon gek. Vooral omdat ziggo premium prijzen rekent.
Tja je blijft bij zo'n groot bedrijf een nummertje, Ziggo of een ander bedrijf maakt niet uit. Binnen 5 dagen een monteur is gewoon vrij snel in deze corona / vakantie en bouwvak tijd. Is mijn mening. En als het daarna goed is opgelost door de monteur, kosteloos mag ik aannemen, dan heeft Ziggo het toch prima opgelost? Natuurlijk is het rot dat je enkele dagen geen internet hebt, maar ja.. Kan gebeuren toch.
Ziggo negeert regelmatig e-mails. Ziggo schrijft onterecht geld af, en doet er vervolgens maanden over om die onterecht afgeschreven bedragen terug te storten omdat ''het alleen met een maandfactuur kan worden verrekend'', waardoor het terugstorten bij sommige afschrijvingen na een jaar nog steeds niet is gebeurd. Dit omdat er elke maand wel iets anders fout gaat bij hun administratie. De administratie bij Ziggo is een grote bende. De medewerkers snappen bijzonder weinig, zijn niet van elkaars verantwoordelijkheden op de hoogte en zijn slecht opgeleid. Ziggo verhoogt onaangekondigd de maandlasten van je JAARabonnement. Het zijn oplichters. Ziggo is mij tientallen euro's verschuldigd. Na twintig mails en telefoontjes geef je het als klant ook een keer op- jullie je zin, Ziggo, houd mijn geld dan maar. Dit is het soort beoordeling dat je ervoor koopt.
Beste mensen,
ZIGGO is de uitvinder om mensen op te lichten ! Ik zal jullie in t kort vertellen wat mij is overkomen. Meer dan 2 jaren heeft ziggo geld van mijn rekening afgehaald terwijl ik in t buitenland werkzaam was. Dat is nog niet t ergste ,.....NU komt t er zijn belachelijke bedragen van mijn rekening afgehaald van diensten dat ik NOOOOOIT heb ontvangen.
Ik zou een media box hebben ontvangen terwijl ik in t buitenland werkzaam was. Hoe kon ik dat media box ontvangen,....al met al heeft ziggo meer dan 2000 euro van mijn rekening afgeschreven. Ik raad U aan om andere provider te nemen. Ziggo is 1 van de meest KLOTE bedrijf dat ik heb meegemaakt ! KUT bedrijf is dit !
Ziggo heeft ons goed geholpen toen we zijn verhuisd. In het nieuwe huis had de vorige bewonder namelijk altijd KPN gehad... Er was nooit iets gedaan aan de bekabeling van Ziggo, het wandcontactdoosje in de meterkast zag er zo oud uit dat die elk moment uit elkaar kon vallen. Dit heb ik via de chat van Ziggo aangegeven, dat ik graag wil dat er een Ziggo monteur langs zou komen om alles te verbeteren. Een erg leuke en meedenkende medewerker heeft een half uur met me gechat, vroeg zelfs of ik een foto wilde uploaden van hoe het erbij stond in de meterkast. Hij stelde zelf ook dat een monteur dit het beste kon upgraden anders had ik kans dat het signaal soms zou wegvallen. De monteur in kwestie kwam enkele weken later en heeft de hele oude wandcontactdoos verwijderd en hierna een nieuwe geplaatst. Hij deed ook een connector op de contactdoos zodat je met een data kabel meteen naar je modem kan gaan. Alles werkt perfect, zoals ik altijd al gewend was van Ziggo. Wilde dit toch graag delen. Weet helaas niet meer de naam van degene die me heeft geholpen in de chat, toch wil ik hem vriendelijk bedanken, hetzelfde voor de monteur uiteraard. Hopelijk hebben de reviewlezers iets aan mijn recensie want vaak zie je dat bedrijven groot worden en minder aandacht geven aan de klant. Dit heb ik bij Ziggo gelukkig niet meegemaakt.
Laat ik eerst met het goede beginnen. Ziggo was een goed bedrijf tien het casema was, innovatieve dingen werden uitgevonden, snelheden werden verhoogd, tegen goede concurrerende bedragen. Mijn vader zit er daarom al 50+ jaar bij.
Mijn vader had echt het oude abonnement 3 tientjes (voorheen zelfs in guldens) waar je alleen analoog tv kon kijken. Hij heeft ook alleen tv die analoge signalen kon ontvangen. Digitale kast kon je niet krijgen dan moet je upgraden naar een pakket van 55+ euro. Kortom worden sommige mensen net als bij een razzia tegen de muur gezet en de rest weten we wel. Je hebt geen keus, die wordt voor je gemaakt door ziggo.
Dan het ergste, die man houdt van muziek... Wat wordt er vervolgens ook nog in een rap tempo eruitgegooid? Het analoge signaal voor de radio. Altijd perfecte kraakheldere fijne radio gehad. Of je even een gratis antenne kabeltje uit het jaar kruik wilt bestellen of 50 euro wilt betalen voor een radio tunertje die je vervolgens weer aan de bestaande radio kan koppelen??? Wat een vooruitgang. Dit alles in de mom om meer snelheid te kunnen behalen en de kwaliteit te kunnen waarborgen.
Nu was het tijd om toch even te bellen, want ziggo heeft nog maar even een paar keer de tarieven verhoogd tot 40+ Euro omdat ze de bovenstaande verbeterpunten hebben ingevoerd voor iedereen. Dan kom je weer op het zelfde uit qua gesprekken. Internet basic voor 32,50 (alleen internet, geen tv of radio meer) of een alles in 1 pakket voor 55 euro (internet en tv).
Ik nog even kijken naar goedkopere alternatieven voor alleen internet, zie ik het basic internet voorbij komen. 29,95 euro voor 6 maanden en/of 3 wifi booster packs erbij. Dit is dan wel voor nieuwe klanten uiteraard, want bestaande klanten zijn eigenlijk oud vee die klaarstaan voor het slachthuis. Die koeien zijn ook uitgemolken blijkt na een telefoontje met de service en de retentie afdeling.
Van de service afdeling kreeg ik de opmerking dat hij het niet eerlijk vond dat ik als bestaande klant die opmerking maakte. Alleen nieuwe klanten kunnen genieten van gratis spullen en goodies en extra korting en extra welkomstpakketen Bestaande klanten die gestript worden in hun keuzen en meer betalen hebben hier geen recht op.
Hup door naar de retentie afdeling, want ik zie ook andere oplossing meer dan wegwezen. Zelfde verhaal aangedragen, bedragen doorgegeven en de kadootjes die nieuwe klanten krijgen bij aanvang van het internet basic abonnement. Kadootjes en bedragen kloppen maar voor een bestaande loyale klant is 0,0 te doen. Er wordt niet eens de moeite gedaan om hem toch iets tegemoet te komen.
We gaan nu maar overstappen naar een goedkopere internet provider die zijn er meer dan genoeg, tv en radio is er namelijk al uitgesloopt door ziggo. Andere providers zullen vergelijkbare service en internetsnelheden hebben, maar dan betaal je er in ieder geval wel een stuk minder voor.
Ziggo maakt in mijn ogen misbruik van hun positie en loyaliteit wordt gewoon bestraft. Het voelt echt alsof je als bestaande klant tot de laatste druppel wordt uitgemolken.
Vanaf nu dan maar elk jaar lekker provider hoppen en overal alle kadootjes meepikken.
Dit is een update waarbij het geluid enorm verslechterd is, instellen maakt niets uit.
Wat zegt Ziggo, even de stekker eruit halen!
Nou dit lost weinig op!
Als je het geluid via een externe bron (Bose) laat lopen blijft het dof en zacht, tenzij je op de mediabox alles uit zet. Dan geen dolby of stereo.
De mediabox Next is ook nog vrij nieuw dus bij een update heb je altijd kans dat er iets niet compatible is. Bij ons werkt de Next heel erg fijn en snel in tegenstelling tot zijn voorganger de Horizonbox XL. We hebben zelfs meteen toen we hoorden dat de Next uit kwam ons Ziggo contract verlengd zodat we meteen de nieuwe mediabox kregen tegen een 0,50 cent verhoogd tarief.
Dus, altijd blij klant van Ziggo. Nu een nieuw huis gekocht, verhuizing binnen mijn account bij Ziggo.nl aangevraagd. Prima! Dat huis is nu 25 jaar oud, de verkoper hiervan had altijd KPN dus ik stelde voor aan Ziggo dat ze even een monteur moesten sturen. Na 10 minuten te hebben gechat met een leuke Ziggo medewerker, zei hij dat hij pas een monteur kon inschakelen wanneer de overzetting van adres daadwerkelijk heeft plaats gevonden. Je kan dus niet vooraf een monteur inplannen zodat die op de eerste dag komt wanneer jij de sleutel van je nieuwe huis hebt. Gemiste kans, heb dit ook uitgelegd aan de Ziggo medewerker en die was het met me eens.
Op zich allemaal niet erg. Denk er alleen aan mensen. Zet je Ziggo overzetdatum iets naar voren. Zo kan je eerder een monteur inplannen en heb je alles nieuw in je meterkast! Ziggo laat op je oude adres altijd nog enkele dagen je internet en tv verbinding lopen zodat je niet zonder komt te zitten. Ik kom hier nu pas achter dus ik hoop met deze review anderen hiervan op de hoogte te brengen. Zie het als een tip.
We zijn verder uitermate blij met de Ziggo diensten. Prijzig, ja. Goed, ja! Daarom gewoon 4 van de 5 sterren waardering.
Ziggo is een hele goede provider. Ik heb snel en stabiel internet van Ziggo maar ook TV met de Mediabox Next. Ik heb gekozen voor 6 maanden korting in plaats van 3 gratis smart Wifiboosters, omdat ik overal in mijn huis goede ontvangst heb dus ik heb de Wifiboosters niet nodig. De installatie heb ik zelf gedaan en was erg simpel. Aansluiten en klaar! Ziggo heb ik ook voor de Formule 1 en voetbal. Dit is iets wat geen andere provider kan bieden en steken ze met kop en schouder boven de rest uit. Als ze geen Formule 1 en voetbal zouden hebben, zou ik net zo goed naar een andere internet en tv provider kunnen gaan. De interactieve tv met de Mediabox Next werkt perfect. De Mediabox is lekker snel en reageert snel. Je kunt eenvoudig tv pauzeren en doorspoelen. Ook programma's terugkijken werkt perfect. Ik ben een hele tevreden Ziggo klant en als Ziggo zo blijft als dat het nu is, ga ik er ook zeker niet weg.
Als je slim bent ga je na dit jaar even weer contact zoeken met Ziggo om weer een goede aanbieding te krijgen. Altijd even zeggen dat KPN of een andere provider je een aanbieding heeft gedaan. Ziggo wil haar klanten uiteraard altijd behouden, vandaar dat ze je dan weer wat korting geven.
Ineens, uit het niets, viel mijn wifi weg. Geen nieuwe apparaten, helemaal nergens aangekomen. Ik heb het 4 dagen aangekeken (!) en toen toch maar gebeld. De monteur kwam langs, het bleek een verouderde modem te zijn. Deze is vervangen door een nieuwe & "nu moeten alle problemen weer verholpen zijn mevrouwtje!".
Nou, vergeet het maar. We zijn nu vier weken verder en ik ben inmiddels overgestapt op bekabeld internet want wifi werkt niet meer. Ook nu valt het internet nog steeds om de 15 minuten weg. Het is om helemaal gestoord van te worden. Ik heb de klantenservice de eerste 2 weken elke dag gebeld, maar nee hoor, volgens Ziggo werkt het internet prima en is er niks aan te doen. Deze review plaatsen kostte me ongeveer 45 minuten.
Daar zit je dan, als zakelijke klant. Werk doen lukt niet meer fatsoenlijk, maar we mogen wel elke maand gewoon de rekening betalen.
Blijf weg, heel heel ver weg van deze club!
Helemaal mee eens, hier ook af en aan internet zeer frustrerend
Ik ben sinds vrijdag de momenten gaan bijhouden dat het internet wegviel. Je wilt de lijst niet zien (om het half uur lag het internet er meer dan 10 minuten uit).
Ik ga dit 2 weken monitoren & daarna bij Ziggo neerleggen. Mochten ze het wederom afwimpelen, dan overweeg ik om strafrechtelijke stappen te gaan ondernemen.
Ik raad je aan hetzelfde te doen.
Waardeloos bedrijf. Schrijft, nadat ik ben overgestapt naar een andere provider, nog gewoon 1 maand geld af. Na vele telefoontjes mag ik 4 weken wachten voordat ik mijn geld terugkrijg terwijl ze wel zeggen zelf fout te zijn geweest! Wil je de klantenservice bellen. We verbinden u door. Tot 2 keer toe wordt ik gewoon opgehangen. Nooit weer Ziggo!!
Ondanks toezeggingen heb ik een creditnota van Ziggo nog steeds niet terugbetaald gekregen.
De eerste creditnota werd verrekend met, ten onrechte nota's, van ziggo over een periode waar ik mijn abonnement al had opgezegd.
De tweede creditnota van bijne €150 is tot op heden nog niete betaald door Ziggo.
Ik ben er helemaal klaar mee.
Afzetters.
Je kan het beste even contact opnemen met Ziggo via de chat op de website. Dit gaat vaak redelijk snel en deze mensen hebben mij altijd goed en snel geholpen. Je moet vooraf wel even je adres en geboortedatum geven zodat ze jouw dossier erbij kunnen pakken. Creditnota's verrekenen ze vaak met je lopende abonnement. Als je geen abonnement meer hebt, heeft Ziggo het recht om je binnen 14 dagen terug te betalen volgens de wet.
Dank je wel.
Ik heb al contact via email.
Maar krijg daar geen respons meer op.
Aangetekende brief schrijven met ingebrekestelling. Dreigen met uit handen geven aan incassobureau. Meestal gaat het dan snel. Zo niet dan echt uit handen geven.
Dit zijn de beste internet en tv providers van december 2024.
Er zijn 257 reviews geschreven over Ziggo op Reviews.nl. Met een 3.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.