Ik ben al meer dan 15 jaar Ziggo klant. Alle negatieve reacties hier daar snap ik echt niets van. In al die tijd heb 1 x een avond sroring mee genaakt, Heeft Ziggo mij fantastisch geholpen met 3 mooie wifi torentjes, onlangs een nieuwe modem mogen ontvangen en heb ik gisteren de geweldige Next Mini ontvangen zonder kosten. De grote mediabox en kabel weg. Hup staat gelijk een stuk netter en werkt prima!
Echt jammer van al die negatieve reacties. Er zal vast een deel van kloppen maar kijk ook naar jezelf en wees begripvol. De wereld is al genoeg vol haat.
Ik heb vandaag ook geweldige hulp per telefoon ontvangen bij het installeren van next. Niets was de medewerker teveel. Chapeau voor deze man.
Wij hebben thuis al jaren Ziggo en zijn er allemaal erg tevreden over. Ze verdienen wat ons betreft geen 5 sterren, omdat het aanbod gewoon matiger wordt. Formule 1 weg, Engels voetbal weg en er komt niks voor terug. Wel aan gedacht om over te stappen naar een andere aanbieder, omdat het wellicht goedkoper kan. Het enige wat ik persoonlijk af en toe nog kijk bij Ziggo is Rondo. Aan de andere kant weten we ook niet hoe goed een andere aanbieder is en dat is maar weer de vraag. Bij Ziggo hebben we in ieder geval een stuk sneller internet dan bij een andere aanbieder. Dus voor nu blijven we gewoon bij Ziggo.
Ik heb nu 6 maanden Ziggo van de 6 maanden heb ik 5 foute facturen ontvangen. Ik heb er al meerdere keren melding van gedaan en ze zeggen het op te lossen. maar helaas de maand ernaar gaat het weer fout. Toen hebben ze in Augustus toegezegd omdat er door hun zo veel fouten gemaakt waren het abonnement stop te zetten zonder verdere facturen. Maar er kwam gewoon weer een nieuwe en heb dus weer gebeld helaas krijg je na 45 minuten aan de telefoon gezeten te hebben dat het stilzetten mij een boeten gaat kosten omdat ziggo fouten heeft gemaakt. Keer op keer komen ze de afspraken niet waar. SCHANDALIG
Wij zijn overgestapt naar Ziggo omdat ze een aanbieding hebben dat we 12 maanden 50% korting krijgen, dus we betalen het hele eerste jaar maar 35 euro betalen voor internet en tv complete. Dat is 350 Mbit internet en 70 HD zenders inclusief Ziggo sport. Wat ik niet door had was dat er een Next Mini bij zat. Ik zag het pas toen het pakket van Ziggo werd geleverd en dit apparaatje is wel heel prettig. Hij is zo klein dat je hem zelfs achter je televisie aan kan sluiten en het is aan te sluiten via een internetkabel in plaats van een oude coax kabel. Deze voer je in de adapter dus het is ook helemaal niet in het zicht. Eerlijk gezegd vind ik het raar dat Ziggo nog steeds geen app heeft op een Samsung apparaat, dan heb je zo'n soort apparaatje niet nodig, desondanks is het beter dan de oude grotere televisiekastjes.
Wat mij het meeste verbaasd aan Ziggo is het feit dat ze nog steeds geen app hebben ontwikkeld voor Samsung en LG televisies. Waarom? Ik zelf denk dat ze hier geen haast mee hebben omdat ze dan alle mediaboxen weer kunnen innemen, waar je nu wat extra's voor betaald per maand. Verder ben ik heel erg tevreden over Ziggo in het algemeen, hele goede internetsnelheden, een snelle klantenservice (met name de chats op de website) en ook gewoon prima tv. Het is alleen nog afwachten totdat de Ziggo App ook toegankelijk is op een Samsung en LG televisie. KPN heeft het al wel goed voor elkaar en andere televisie aanbieders als Canal Digitaal lopen ook al ver voor. Je kunt natuurlijk een Philips televisie nemen waar Android op draait, hier kan je al wel de Ziggo app op installeren. Helaas heb ik 3 Samsung televisies in huis dus ik wacht totdat Ziggo een appje ontwikkelt. Zal niet zo moeilijk moeten zijn voor dit miljarden bedrijf. Ik geef Ziggo wel gewoon 4 van de 5 sterren omdat het gewoon een goede service biedt.
Dit is precies wat ik me afvraag. Canal Digitaal en NLZIET hebben prima apps ontwikkeld en zelfs zag ik dat je de KPN app kan downloaden op een Samsung en LG televisie. Ziggo verzaakt, waarom? Ik denk omdat ze de hoop hebben dat de Next Mini nog wat gaat opbrengen, wat natuurlijk niet zo is. Waarom nog je energie steken in mediaboxen als je weet dat een app gewoon beter werkt en dat er ook nog eens veel minder kosten in om gaat voor Ziggo zelf. De Ziggo app werkt op mijn computer prima dus het kan wel. Kom op Ziggo steek je hoofd uit het zand en regel een app. Er zullen nu mensen zijn die een Philips tv kopen omdat die op Android loopt, waardoor ze dus wel een Ziggo app kunnen downloaden, zucht.
Duurt wel erg lang dat Ziggo een tv app maakt voor Samsung! Ik vind het echt heel triest. Ze doen alles super, heb laatst nog een pod van ze gekocht om het netwerk te versterken qua WiFi signaal. Nou dat werkt als een tierelier! Maar een simpele app voor een tv zit er niet in? Laat die Mediaboxjes Next maar lekker in de opslagplaats liggen van Ziggo, een app zal iedereen veel blijer maken! Let wel: ben een zeer blije klant van Ziggo maar dit slaat nergens op.
In een woord; WAARDELOOS!!!! In het verleden was ik al klant van Ziggo, met alle negatieve gevolgen van dien. Dat zelfs de medewerkers van Ziggo destijds aangaven dat alles bij Ziggo fout gaat en ik daardoor eerder, kosteloos mijn contract kon beëindigen. Dat heb ik toen ook gedaan en ik ben overgestapt naar KPN. Doordat de internetverbinding van KPN steeds slechter werd en er een medewerker van Ziggo aan de deur stond met een 'speciale aanbieding'; 9 maanden 50% korting, geen aansluitkosten, twee wifiboosters, opneempakket was standaard en dat alles voor € 27,75 per maand. Na deze 9 maanden zou het pakket € 55,50 kosten. Hoewel ik niet echt vertrouwen had in de 'service' van Ziggo, ben ik door de aanbieding toch overstag gegaan. Er werd mij beloofd dat ik GEEN boete zou ontvangen van mijn huidige provider i.v.m. de overstap en het opneempakket zat er echt standaard in. Nou dit klopt voor geen meter!!! Je wordt onder valse voorwendselen binnengehaald als klant en daarna kom je erachter dat de info die aan de deur wordt gegeven helemaal niet klopt! Ik krijg dus wel een boete van mijn huidige provider en tevens wordt het pakket duurder, want het opneempakket zit er helemaal niet standaard bij. Dus zocht ik contact met de 'klantenservice'. Mijn verhaal aan 3 personen verteld, telkens worden doorverbonden met een andere collega die het ook niet wist, werd mij uiteindelijk verteld dat ze de aanbieding van 9 mnd. niet meer konden geven, maar wel een extra filmkanaal en 7 mnd. korting. Op dat moment was ik er helemaal klaar mee, ik heb de gehele bestelling geannuleerd, maar ik moet eerlijk zeggen, dat Ziggo zeker een pluspunt heeft; De annulering was binnen 3 seconden geregeld. Moraal van het verhaal; ik ben een uur van mijn tijd kwijt geweest dankzij de loze beloftes van de Salesmedewerker aan de deur, 20 min van mijn tijd aan het sturen van klachten, 53 minuten om te bellen met de 'klantenservice', om uiteindelijk alles weer te annuleren. Ziggo kan opzeggingen super snel verwerken, maar een oplossing zoeken voor het door hen gecreëerde probleem is teveel moeite.... NOOIT MEER ZIGGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Altijd een beetje huiverig geweest om over te stappen naar Ziggo tot vandaag na de ontvangst van een speciale folder voor Meppel speciale aankondiging met 12 maanden 50% van de maandelijkse kosten incl. gratis aansluiting ook monteur indien gewenst. Dacht " nu maar doen in onzekere dure tijden is een voordeel van 40 euro per maand niet slecht. Pak de telefoon en ga bellen. Zegt medewerker aanbieding afgelopen maandag vervallen. NU nog 6 maanden maar voor u kan ik 7 maanden regelen. Geen 12 mnd, maar het staat groot op de folder, tja ik kan niks doen" tot zover dit verhaal. Gewoon misleiding en antireclame. Dit sluit aan op het verhaal, dat ik zojuist heb gelezen. Onbetrouwbaar, je weet niet waar je aan toe bent en met de vele fouten en niet goed functionerende klantenservice, doe ik de overstap nu niet en vraag eerst KPN om een voorstel. 2 sterren voor het pakket.
Beste Jurriaan,
Gelukkig ben je niet overgestapt! Ziggo is WAARDELOOS en ONBETROUWBAAR! Bij KPN zal het wel lukken om een korting te vragen zelfs 6 mnd voor €45 p mnd. Die overstap naar Ziggo is het zeker niet waard! Heel veel succes en een fijne avond.
ben ik volledig mee eens, ZIGGO is n waardeloos bedrijf, heb ook zoiets meegemaakt, de groeten aan kroeskop en zijn companen
Ziggo neemt haar klanten niet serieus.
Je hebt een pakket en voortdurend wordt het bedrag aangepast. Elke keer bellen elke keer een ander verhaal. Zet het op de mail maar dat mogen ze niet. Wordt volgende maand verrekend. Wat blijkt weer een ander bedrag. Ziggo gaat er vanuit dat ze de procedure zo moeilijk gemaakt hebben dat de klant afhaakt. Service 0,0 Een keer werd ik plotseling afgesloten. Ik had geen contract meer bij ziggo. Blijkt later dat ik wel een contract had. De factuur bedragen hetzelfde. Elke keer andere bedragen en elke keer een ander verhaal. Ik word er zo moe van. Ik ga zsm naar een ander ik ben het zat. Ik raad iedereen aan hetzelfde te doen. Dit is klantmisleidend en hoort niet in Nederland.
Na wat bellen en doorverbinden kwam ik terecht bij Rolf. Na wat heen en weer gepraat had hij de perfecte oplossing voor mijn dilemma. Details zijn niet belangrijk, maar Rolf dacht met mij mee en bedacht een goede oplossing. Soms zijn er van die mensen die nog werken aan een oplossing inplaats van de strakke lijnen te volgen. Geweldige man voor Ziggo, ik zou zuinig op 'm zijn. Door hem zijn wij bij Ziggo gebleven. een topper
Man man man wat hebben ze de android tv versie verpest. Alles is trager echt alles, regelmatig bufferen, kanaal wisselen is 2x drukken, kanaal wisselen verkeerde kant op, gaat bij opstarten niet direct naar de tv kanalen maar naar die super trage menu, Als ik de saturatie via mijn tv wil instellen gaat het scherm op zwart dus ik kan geen beeld zien om op af te stellen.
Al deze problemen waren er niet met de oude versie.Ik zit er serieus over na te denken bij ziggo weg te gaan.
Dat er dure geschenken voor nodig zijn om klanten binnen te slepen snap ik nu wel, klanten lopen weg, zo ik ook! Jaren lang klant maar oww boy wat hebben ze de klant hoog zitten!! Niet dus, heb een hele avond gewacht op een monteur die niet kwam...dag ziggo ik zeg jullie op!!
k zou Khalid van het Service Center koesteren. Service met de hoofdletter S. Heeft ervoor gezorgd dat ik bij Ziggo blijf i.p.v. opzeg vanwege de aanpassingen per 01072022.
Denkt met klanten, die al 20 jaar bij UPC/ZIGGO klant zijn, mee en helpt ze direct verder. Er is nog een grote groep klanten die persoonlijk contact waarderen. Liever dan alles online regelen. Heeft Khalid geregeld Mobiel abonnement ook aangepast naar VODAFONE voor extra korting.
Mensen maken het verschil. Deze review gaat over Khalid.
Altijd tevreden over Ziggo en nu gaan ze ook weer kosteloos de prijzen ophogen van het internet waar ik wel blij mee ben. Niet dat ik enige hinder ondervond van mijn 300 Mbit pakket maar ik krijg steeds meer smart apparatuur in huis als camera's, slimme deurbel, etc. Deze zitten allemaal aangesloten op het Wi-Fi netwerk dus dat kost wel wat al met al. Ziggo is prijzig, daar ben ik me best van bewust maar ze geven wel echt kwaliteit terug aan de klant. Mag ook wel eens gezegd worden vind ik als een bedrijf een goed product levert.
Ps. ik wacht wel op het feit dat de Ziggo app toegankelijk is via een Samsung of LG televisie. Dit is op het moment nog niet mogelijk waardoor je een mediabox nodig hebt. KPN heeft het al wel dus het wordt tijd Ziggo. Geef jullie desondanks een 5 sterren rating.
Kreeg vandaag een e-mail dat Ziggo haar internetsnelheid weer gratis verhoogd voor al haar klanten.
De e-mail die ik heb ontvangen:
Internet waar je op kunt rekenen
Videobellen, gamen, shoppen en streamen. Ja, ook dit jaar zijn we weer meer online. We hebben goed nieuws. Je internetsnelheid gaat binnenkort omhoog van 300 naar 350 Mbit/s download en van 30 naar 35 Mbit/s upload. En het mooie is: je hoeft er helemaal niks voor te doen.
Je mag erop vertrouwen dat je internet gewoon met je gebruik meegroeit. Wij investeren voortdurend in meer capaciteit van ons krachtige GigaNet. Zo blijft je internet stabiel, snel en veilig.
Daar ben ik wel erg blij mee, ZIggo is niet de goedkoopste en heeft ook de F1 verloren. Dit is weer een goede stap in de juiste richting voor de Ziggo klanten!
Ik las ineens via Facebook dat de Mediabox XL heel veel stroom verbruikt, zelfs 10 keer dan mediaboxen van andere tv providers. Ik heb een jaar geleden, gelijk toen de Mediabox Next uit kwam, deze aangevraagd omdat die veel fijner werkt. Had altijd al problemen gehad met de Mediabox XL dus het verbaasd me dan ook niet dat die zoveel stroom verbruikt want hij moest flink loeien om alles aan te kunnen. Hij liep bij ons ook vaak vast, dan moesten we hem weer helemaal van het stroom halen en opnieuw opstarten, zucht. Nu met de Mediabox Next is het echt veel beter en blijkbaar verbruikt deze ook veel minder stroom (is veel kleiner, krachtiger en stiller). Het is wachten totdat de Ziggo Go app ook op de televisies te vinden is. LG en Samsung is die nog niet te vinden maar op Android toestellen al wel. Als dat gebeurd, gooi ik zelfs mijn mediabox Next weer terug naar Ziggo want ik vind al die extra kabels niet mooi en ik denk dat de app veel fijner zal werken.
Oplossingen:
1. Zet de Mediabox XL in de ECO stand, dit kan gemakkelijk via instellingen. Nadeel is dat je enkele minuten moet wachten voordat je tv kunt kijken.
2. Vraag de Mediabox Next aan via Ziggo. Voor € 0,50 extra per maand kan je de mediaboxen zo omruilen.
3. Misschien overstappen naar Canal Digitaal (€ 14,95 per maand) of NLZIET (€ 7,99 per maand). Deze hebben beide een goedwerkende tv app en alle NL zenders ter beschikking.
Ben ik de enige die het gek vind dat Ziggo nog geen app heeft ontwikkeld voor Samsung en LG televisies? Alleen voor Televisies met Android software blijkbaar... KPN en Canal Digitaal bijvoorbeeld hebben het al wel. Jullie lopen achter Ziggo. Jullie app werkt heel fijn op mijn computer en ook op mijn iPhone kan ik alles live kijken en ook terug kijken. Waarom dan niet even de moeite nemen om ook een app te ontwikkelen voor de meest voorkomende tv merken van Nederland. Scheelt jullie daarbij een hoop hardware kosten want alle mediaboxen zijn dan niet meer nodig.
Ps. meer dan tevreden over Ziggo. Dit is echter een gemiste kans (voor nu).
Ik ben geen kenner maar ben blij met de aansluiting van Ziggo. We hebben internet en tv afgenomen voor een maandelijkse prijs van € 53,00. Het is niet zo dat we de hele dag gebruik maken van het internet, we zitten namelijk graag buiten en genieten en wandelen ook veel. Ook de tv gaat alleen maar aan op een saaie avond. Desondanks vinden we wel dat we goed bereikbaar moeten zijn op de whats app en onze zoon zei dat Ziggo goed is. Hij heeft niet gelogen want alles werkt goed. We kunnen zelfs een tv uitzending terug kijken.
In 2021 eerst heel veel gedoe geweest over mediabox die ik had terug gestuurd daar een bewijs van had maar Ziggo ontkende het ontvangen hebben.
Na 10 telefoontjes heb ik dit weten op te lossen. Vervolgens in december de nieuwe mediabox aangeschaft. Door verkeerde voorlichting werd ik opeens geconfronteerd met allerlei kosten. Dit was een reden om een hele slechte reviews op internet zetten. Binnen drie dagen werd ik gebeld door een klacht behandelaar die mijn probleem zou oplossen en mij een korting aanbood voor zes maanden.
Helaas, de factuur van december klopte niets van. Ik weer bellen, en het zou weer worden opgelost. In januari, je verwacht het niet, weer een foutieve factuur. Ik weer gebeld. Het blijkt dat de vorige medewerker geen verstand van zaken had.
Deze medewerker ging het weer, voor de vijfde keer, voor mij oplossen. Bij de volgende factuur zouden alle teveel geïncasseerde bedragen worden verrekend. En toen was het februari. Je raadt het al weer een verkeerde factuur.
Ik heb weer gebeld, heb mij ontzettend moeten inhouden om niet boos te worden, en deze dame zou het gaan proberen op te lossen. Ze deed een duidelijk voorbehoud met de vraag of het wel zou lukken. Ik ben er nu echt helemaal klaar met Ziggo.
Ik heb een 1 jarig contract bij Ziggo.
Het hele jaar problemen met ziggo, ze houden zich niet aan contract en schrijven onterechte bedragen van je rekening af, bellen helpt niet, ze lossen niks op.
Ze hebben mijn 1 jarig contract ineens vrijgegeven omdat ze van mij af willen, normaal moet je het contract uitzitten maar ziggo mag dit wel zomaar doen? ze weten dat ze fout zitten maar toegeven ho maar!, ze hebben macht en dat weten ze en wij als klant hebben niks in te brengen.
Ik heb nu mijn ziggo abbonement in Januari opgezegd met een opzegtermijn van een maand, dus 1 maart contact beëindiging.
Niet te geloven, sluiten ze mij 1 februari ineens af.
Weer bellen en natuurlijk weer hetzelfde gesprek zoals altijd, waardeloze excuses en moet een dag wachten voordat alles het weer doet.
Nu een dag verder, wel weer tv en internet maar opnemen, terug kijken en opgenomen programma's doet het nog steeds niet.
Weer bellen en natuurlijk weer dezelfde waardeloze excuses van Ziggo, eerst zou het 24 uur duren, dus niet, weer bellen, nu duurt het 3 dagen, ook niet! Weer bellen en nu moet ik maar geduld hebben wanneer alles weer werkt. Graag doorverbinden met hogere hand maar dat kan volgens ziggo natuurlijk niet.
Al die poppetjes die bij ziggo werken kunnen of willen niet helpen en beschermen hun werkgever, hoezo machtsmisbruik!
Het heeft inmiddels een week geduurd en kan nu pas weer opnemen en terug kijken.
Alle programma's die ik heb opgenomen, zijn allemaal verdwenen terwijl ze hebben gezegd, maakt u geen zorgen, de opnames blijven staan, dus niet!
Na eindeloos te hebben teruggebeld met steeds dezelfde boodschap, u moet geduld hebben en telkens weer die sorry, stop daarmee want jullie sorry's die ik al het hele jaar hoor worden NIET gemeend.
Als klant trek je bij ziggo altijd aan het kortste eind.
Ze hebben een machtspositie en handelen daar ook na.
Nog een maandje geduld en dan ben ik eindelijk weg bij Ziggo.
Mensen wees gewaarschuwd, als er problemen zijn met ziggo, dan heeft u niks in te brengen.
Bij mij gaat dit al een jaar zo bij ziggo, bellen, bellen, bellen en nog steeds problemen!
Hopelijk wordt er een uitzending gemaakt over Ziggo om mensen te waarschuwen hoeveel macht Ziggo heeft!, het wordt tijd dat mensen hiervoor gewaarschuwd worden, kijk maar eens op Google hoeveel negatieve revieuws er zijn over dit bedrijf.
Wees gewaarschuwd!!!
Doordat ik problemen ondervond met mijn mail heb ik contact gezocht met Ziggo. Geprobeerd ism. met de Ziggo medewerker het probleem op te lossen maar dit bleek helaas niet mogelijk. Daarna een week zonder mail gezeten. Ook in loggen in Ziggo mail werkte niet, ondertussen nog diverse keren gebeld en gechat. Weer contact gezocht met Ziggo en ruim een half uur aan de lijn gehangen. Ook deze medewerker kon het probleem niet herstellen waarna " zij " besloot een monteur te sturen waar ik dus niet om gevraagd heb omdat hij/zij niet nodig was . Monteur geweest maar weer vertrokken met de mededelingen dat hij het probleem niet kon oplossen.
Uiteindelijk ism. IT medewerker Ziggo eindelijk het mail probleem opgelost.
Nu een factuur gekregen waar monteurskosten ( € 40.00 ) wel inrekening zijn gebracht. Na bezwaar gaat er uit " coulance " een bedrag van €. 20,00 gecrediteerd worden.
Blijft over dat ik dus €.20,00 moet gaan betalen voor een monteur waar ik niet omgevraagd heb en die het probleem niet heeft kunnen oplossen. Ik moet dus betalen voor een ondeugdelijk Ziggo product. Als of je naar de garage gaat voor nieuwe ruitenwisser die vervolgens niet vervangen worden door nieuwe maar waar je de rekening wel voor moet betalen. Werkelijk ongelofelijk, en zie maar eens de verantwoordelijke te spreken te krijgen, dan loop je tegen een muur van onwil een een halve meter gewapend beton aan.
Ons internet deed het niet voor een aantal uren waarna ik op de storingspagina van Ziggo ging kijken. Hier dien je jouw adres in te vullen en dan zie je of er een storing is en zo waar zag ik dat ze met het netwerk bezig waren. Dit zou binnen enkele uren verholpen zijn. Dus de hond even uitgelaten, zag ik een aantal Ziggo busjes rijden. Waren er dus goed mee bezig! Toen ik thuis was deed alles het al weer. Goed bezig Ziggo medewerkers!
Ondanks dat wij geen Ziggo hebben mocht toch iedereen naar de beslissende Formule 1 race kijken waar Max Verstappen wereldkampioen is geworden. De race werd uitgezonden door Ziggo en was helemaal gratis. Wij hebben er echt van genoten, helemaal omdat Max het wereldkampioenschap heeft gewonnen. Geen van ons zijn Formule 1 fans, maar wij hebben er wel allemaal van genoten. Iedereen had het er de hele week over, dus wij moesten ook wel even kijken. Echt een top uitzending van Ziggo en alles werd heel goed in beeld gebracht. Heel netjes van Ziggo dat iedereen dit weekend gratis Formule 1 mocht kijken. Al met al toch een kostelijke middag gehad.
KPN heeft het ook uitgezonden dacht ik, top dag! Eerlijk is eerlijk, de race zelf viel wel wat tegen op de laatste ronde na. Voor alle MAX fans: gefeliciteerd. Ook keurig van Hamilton na de race!
Het telefoonnummer praktisch niet meer te vinden op de site, daarna moet je een heel menu en bij de helft word je eruit gegooid. Ik heb de wifipods geweigerd en niet aangenomen en zij zeggen dat ik ze nog heb. En ik moest een andere telefoon nemen om hen te bellen....zucht, het ging over het menu. Een klacht kan je nergens kwijt. Je krijgt alleen klantenservice of administratie. Vreselijk wat een slechte service tegenwoordig. Was vroeger beter
Ziggo heeft tegenwoordig wel een goede chat op de website. Het gekke is dat deze niet op iedere pagina te zien is. Je moet via de klantenservice pagina een paar vragen beantwoorden en dan komt soms rechts onderin een chaticoon tevoorschijn. Hier kan je op klikken en deze chat wordt normaliter wel heel snel beantwoord. Zo doe ik het althans altijd. Soms komt de chaticoon ook tevoorschijn om pagina's waar je als klant een pakket moet kiezen.
Bel met een simpele vraag over npo app die niet meer werkt . Volgens medewerker op te lossen met een reset . Advies opgevolgd en vervolgens helemaal geen tv meer . Na een aantal uur teruggebeld en dan wordt er door een andere medewerker vertelt dat het probleem met de npo app bekend is en niets aan te doen is . Ze kunnen alleen niet eerder dan over 5 dagen een monteur sturen om de media box die niet meer werkt te komen maken . Op mijnvraag waarom de eerste medewerker niet wist dat de app niet werkte werd er verteld dat ze met zoveel systemen werkte dat ze dat niet allemaal kunnen weten .
Gebruik gemaakt van de Ziggo Sprinters deal. Internet & TV Complete voor € 29,95 per maand, in plaats van € 68,50 per maand. Geen eenmalige kosten en 2 gratis SmartWifi pods. Het maandbedrag van Internet & TV Complete is 6 maanden afgeprijsd en voor beide SmartWifi pods 12 maanden. Als dat nog niet genoeg is, ook nog gratis hulp bij installatie. Prima deal dacht ik. Ik ben echt blij dat ik gewacht heb, want ik was sowieso al van plan om over te stappen naar Ziggo. Van vrienden en familie hoor ik steeds goede verhalen over Ziggo en met deze Ziggo Sprinters deal ben ik ook goedkoop uit.
Wat een ervaring, ik heb geprobeerd contact te krijgen met Ziggo, een drama.
Ik wilde opzeggen maar kon op het formulier geen datum van beëindiging kwijt en dan loop je dus een risico dat je weer net te vroeg van de kabel gaat. Dus even zoals zij aangeven bellen, of via de chat.
De zenders en internetsnelheden heb ik geen vervelende ervaringen mee maar contact opnemen is zwaar onder de maat.
Via de PC- chat, bijna onmogelijk, wij helpen u zo spoedig mogelijk, na 45 minuten ben ik gestopt.
Geprobeerd via een contactformulier, ook dat is van informatie naar informatie met 0 resultaat.
Via de chat, dan geef je je 06 nummer door en ook daar wederom een drama.
Al met al als dit de de service, het persoonlijke contact is ben ik er klaar mee, het kost veel tijd en ik ben nog geen stap verder.
Dus nu druk ik op de knop van beëindig abonnement 1 maand voor de datum en sla dan maar een kruisje.
Dit zijn de beste internet en tv providers van december 2024.
Er zijn 257 reviews geschreven over Ziggo op Reviews.nl. Met een 3.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.