150.000 klanten van Ziggo zijn al naar KPN en Odido.. Spijtig want het duurde veel te lang voordat ze met een TV app kwamen voor LG en Samsung is mijn mening. Nu komen mensen er achter dat glasvezel toch een stuk beter is dan de oude kabel en mensen houden anno 2024 van snel internet dus dan is de keuze gemakkelijk. Als Ziggo F1 had opgekocht, hadden ze een kans gehad maar nu delven ze vanzelfsprekend het onderspit. Om dan ook nog een prijsverhoging te doen bij de Ziggo klanten kan eigenlijk niet. Ben overigens wel altijd blij klant geweest en heb altijd goed internet en TV ontvangen maar voor mij is het ook tijd om KPN eens te gaan proberen.
Vanwege aantal klachten bij mij uit de buurt, werd mij gevraagd of ik ook slechte ervaringen heb.
De Wifi valt af en toe wel eens weg. Hij heeft geconstateerd dat er een verbindingsprobleem is. Monteur komt gratis langs om dit op te lossen. Hij heeft me ook een mooie korting voor een jaar gegeven
Toen ik gebeld werd was ik aan de wandel met mijn hond.
Zeer blij verrast lag er enkele dagen later post van Ziggo op de deurmat.....in de enveloppe zat een kaartje waarop hij mij bedankte voor het fijne gesprek en......er zat een mooi "speeltje" voor mijn hond in, waar zij heel blij mee is!!! Mijn hond en ik willen diegene dit dit gedaan heeft heel hartelijk bedanken hiervoor!!!! Zeeeerr attent!
Het heeft even geduurd maar de Ziggo GO TV App is er dan eindelijk voor een Samsung televisie met Tizen! Ik keek met toeval even in de app store of er wat nieuws was en daar stond Ziggo ineens! KPN, Odido en Canal Digitaal hadden het al maanden tot jaren dus nu Ziggo ook. Alle stomme coax kabels kunnen uit je huis als je een wat nieuwere Samsung TV hebt. Heb soms wat te klagen over Ziggo maar als ze wat goed doen, mag het ook gezegd worden.
Yes, bij ons is die ook beschikbaar op onze Samsung 55 inch TV! Vind de app wel iets aan de trage kant maar het is pas de eerste versie, het is sowieso de toekomst. 1 afstandsbediening in de woonkamer, wat wil de mens nog meer!?
Heb de Ziggo Go App ook geinstalleerd op onze Samsung TV maar bij ons is die erg traag. Met name als je extra handelingen moet doen in de app loopt die soms vast en al die reclames ook waar je niet doorheen kan scrollen. Snap wel dat Ziggo zo lang heeft gewacht want deze versie is nog niet goed genoeg in mijn ogen.
Ik heb al jaren 'alles' van ZIGGO: Internet, mail, TV, vaste telefoon, mobiel (Voda) tot grote tevredenheid via coax net. DELTA heeft hier recent glasvezel aangelegd. Ik ben niet overgestapt, want ZIGGO is uitstekend voor mij. Betrouwbaar en meer dan voldoende snel. Mensen in de wijk stapten over naar DELTA, maar kwamen terug bij ZIGGO. Hun coax huisnetwerk bleek onbruikbaar met glasvezelinput en moest helemaal herzien worden. Dat vertellen de glasvezelboys je niet.
in februariVaste telefoon opgezegd. Wordt nog steeds in rekening gebracht. Online contract aanpassen kan niet omdat het opzeggen nog niet is verwerkt. Klantenservice bellen € 1,40 per minuut met een maximum van €20,00. Klantenservice is verdienmodel geworden. Tevreden over Ziggo, niet bepaald. Echt slecht, klanten worden zo ver mogelijk op afstand gehouden!
Aan de deur op vrijdag een ziggo pakket laten aansmeren allemaal mooi maar krijg daarna contract via mail wat niet klopt en niet zo is afgesproken.
Bel gelijk de maandag dat het niet conform afspraak is. En als ik dit wel allemaal wens ik er extra voor moet betalen. Wordt 3x door verbonden met mensen die me wel zouden kunnen helpen maar nee hoor ze bleven er gewoon bij en toen heb ik gelijk aangegeven dat ik gebruik wil maken van mijn bedenktijd. Ik hoef en wil u abonnement op Ziggo niet meer. Daarna zou ik binnen uur een mail ontvangen met opzegging. Niet dus. 2 dagen later weer gebeld weer alles uitleggen. Wat vervelend voor u maar ik moet u doorverbinden en toen werd gezegd het wordt geregeld. weer anderhalve week later wordt ik gebeld dat ik toch alles zou krijgen voor de afgesproken prijs en heb toen aangegeven ik wil niet meer bij Ziggo komen na mijn ervaring nu. Ik zeg het enige wat ik nog wil is een bevestiging dat ik geannuleerd heb. Heb dit ook schriftelijk gedaan maar ook daar geen reactie op. Werd dus weer doorverbonden en toen gaf die persoon aan ik zie dat het voor de helft is geannuleerd. Ik vroeg hoezo de helft ik wil niks meer alleen een bevestiging van opzegging. Kreeg na 10 minuten wachten van hem door u wordt dinsdag terug gebeld. Nu is het donderdagavond en nog niks teruggebeld of een mail van u bent geannuleerd. Heb nog nooit zo iets mee gemaakt je hebt 14 dagen bedenktijd maar oh oh hoe krijg je dat voor elkaar denk alleen een proces aan gaan misschien, ik zou het anders niet weten.
Na hier een review te hebben gelezen, heb ik ook contact gezocht met de klantenservice chat. Ik diende een foto op te sturen van mijn meterkast aansluiting en er wordt morgen gelijk een monteur gestuurd omdat het zeer verouderd is. Dat zal een reden kunnen zijn waarom het signaal soms iets minder sterk was zeiden ze. Zal kosteloos worden vervangen dus zeer goede service. Zal gelijk maar vragen of ik ook een nieuw (zwart) modem mag, dan is alles weer nieuw.
Ziggo doet wel erg moeilijk... Heb dagelijks 1 a 2 keer geen internet. Dan moet je 15 minuten wachten en dan werkt het vaak weer. Contact gehad met de klantenservice via de chat maar alles is moeilijk moeilijk. Klantenservice durfde zelfs te stellen dat het modem al 374 online is.. Terwijl ik zojuist het modem nog van het stroom heb gehaald omdat die het dus weer niet deed. Hele slechte service, denken ook niet mee. Mijn modem is al 5 tot 10 jaar oud en ze willen me geen betere geven.
Ter aanvulling: heb nog een chat gestart en kreeg Jesse aan de lijn. Hij heeft me wel goed geholpen en zag dat er iets fout zat in het signaal die ik ontving door een verouderde aansluiting. Er komt nu over een paar dagen een monteur kosteloos langs. Goed geregeld, het kan dus wel!
Eindelijk mensen, ik kreeg zojuist een mail van Ziggo dat ze binnenkort gaan beginnen met het testen van de Ziggo Go TV app op LG televisies! Mocht tijd worden want praktisch iedere TV-provider van Nederland heeft het al maar oke, ik keek hier al een tijdje naar uit want al die coax kabels door het huis ben ik wel klaar mee. Straks alles vervangen door UTP6 kabels, heerlijk. 1 kabel die je huis binnen komt en gelijk in je router gaat. Beter gaat het niet worden. Helaas heb ik zelf een Samsung TV dus ik kan het niet testen. Ga er echter vanuit dat Samsung ook spoedig komt nu ze met LG aan het testen zijn. Goed bezig Ziggo. Nu nog F1 binnen halen en ik ben zeeer blij.
Las dat Ziggo op poleposition staat om Formule 1 weer over te nemen van Viaplay. Daar hoop ik zo op. Ben wel klaar om vrij veel geld te betalen voor de Viaplay app die ik echt alleen maar gebruik voor Formule 1. Heel soms kijk ik een wedstrijd van Manchester United maar dat is het ook niet dus kom op Ziggo, je hebt het hoogste bod nu, laat het a.u.b. ook het hoogste bod blijven.
Heb wel goede hoop dat Ziggo het echt te pakken gaat krijgen want ze moeten wel, zonder zo'n grote vis als F1 kaapt KPN veel klanten kan ik me indenken.
Geachte,
Graag wil ik een klacht indienen over een internet abonnement.
Onlangs ben ik gebeld met een aanbod van Ziggo, samen met mijn partner hebben wij besloten om dit aan te gaan op dat moment. De medewerker heeft dit abonnement zakelijk afgesloten omdat dit gunstiger voor mij zou zijn. Ik heb een nagelstudio aan huis dus de aansluiting van internet is in mijn huis en wordt voornamelijk privé gebruikt.
Toen ik de volgende dag een mail van kpn kreeg dat er kosten waren verbonden bij mijn overstap heb ik direct contact gezocht met ziggo en deze konden alleen de datum veranderen maar niet het abonnement.
Omdat ik aan het werk was had ik geen tijd om verder in details te treden. Later heb ik terug gebeld en medegedeeld dat ik beroep wilde doen op mijn bedenk termijn van 14 dagen en kreeg toen te horen dat dit niet mogelijk is omdat het abonnement zakelijk is afgesloten. Dit is mij door de medewerker NIET verteld, als mij dit aan de telefoon was verteld had ik dit niet per direct aangegaan en had gezegd dat ik hier eerst goed over moet nadenken en als ik mijn besluit heb genomen ik weer terug bel.
De opname zou worden terug geluisterd en ik zou terug gebeld worden. De week erop werd ik idd terug gebeld en de meneer van ziggo vertelde mij dat de medewerker inderdaad niet heeft medegedeeld dat er geen bedenk periode is en ik er niet meer onderuit kan maar dat hij dat ook niet hoeft te doen en ik de wet behoor te weten.
Jammer genoeg weet ik dit niet ik ben geen bedrijf ik ben een zzp’er met een nagelstudio aan huis.
Ik wil echt geen gebruik maken van de diensten van Ziggo maar voel mij gedwongen 3 jaar vast zitten hier ben ik niet blij mee. Ik heb direct de volgende dag contact opgenomen om het te annuleren heb nog nergens gebruik van gemaakt.
Wilde eigenlijk vragen aan alle andere Ziggo gebruikers wat zij vinden van het feit dat Ziggo een slechter netwerk heeft dan bijvoorbeeld KPN die glasvezel gebruikt. Nu merk je er qua downloadsnelheid (nog) niks van, ze beperken je uploadsnelheid die je niet zoveel nodig hebt dus dat is slim. Ik heb er persoonlijk geen van dus maar kan me indenken dat als je veel upload dat je niet bij Ziggo kan.
Zal Ziggo F1 weer moeten terugkopen? Ik denk dat ze geen andere keuze hebben. Zo bind je de klanten vast aan Ziggo, krijg je misschien nog wat extra klanten weer terug en je kan via KPN Ziggo Sport bestellen tegen een maandelijkse vergoeding. Dus waarschijnlijk zal het wel uit kunnen!
Heb zelf om bovenstaande redenen getwijfeld om voor het eerst in mijn jaren over te stappen van Ziggo naar KPN, desondanks niet gedaan omdat ik ook met Vodafone zit. Wil glasvezel wel eens ervaren, ligt er niet voor niets is mijn motto. Als Ziggo toch F1 weer koopt, wil ik ook wel weer terug dus het is voor mij even afwachten wat er gaat gebeuren, zijn meerdere kapers op de kust las ik.
Voor de duidelijkheid: ben ontzettend tevreden over Ziggo. De nieuwe mini mediabox die kan worden aangesloten met een internetkabel of wifi, heel fijn. Daarnaast ondervind ik eigenlijk nooit storingen. Daarom gewoon een 5 sterren rating maar ben wel benieuwd of andere mensen ook twijfelen om over te stappen? Hoor het graag.
Moet eerlijk zeggen dat ik al enkele jaren Ziggo heb, waar ik eerder alleen TV had, heb ik nu ook internet via Ziggo. Werkt prima en heb nooit hinder. Monteur heb ik meermaals langs gehad om dingen te vernieuwen in mijn meterkast dus kan alleen maar positief zijn over de dienst. En voor mensen die zeggen dat Ziggo duur is, noem me eens een goedkoper alternatief? Dat is er bijna niet meer. Simpelweg het Lite internet pakket nemen met Start TV, dan ben je voor 56 euro klaar p.m.
Ik deel hierbij een gouden tip voor Ziggo klanten die geen zin hebben in gedoe maar toch houden van verlaagde prijzen.
Wanneer je contract is afgelopen, kan je uiteraard overstappen naar KPN of Odido. Beide goede opties waarbij je enorme welkomstbonussen krijgt wat wel enkele honderden euro's kan besparen + dat je ook nog vaak allerlei gratis zenders en hardware krijgt.
Wat ook een mogelijkheid is, is om met de Ziggo klantenservice contact te leggen en te stellen dat je wilt overstappen naar een concurrent. Let wel: via de chat werkt dit niet goed want zij kunnen je wel wat korting geven maar dat is vaak een tientje voor enkele maanden.
De echte kortingen worden gegeven wanneer je echt belt naar de klantenservice en via een keuzemenu selecteert dat je wilt overstappen. De Ziggo medewerker vraagt waarom je wilt overstappen, dan zeg je simpelweg dat KPN een goede aanbieding heeft. De Ziggo medewerker is zo geïnstrueerd dat hij er alles aan zal doen om jou als klant te behouden, dit is immers veel goedkoper dan om een nieuwe klant te binden door middel van advertenties.
Als je het goed speelt kan je dus, ondanks dat je geen nieuwe klant bent, heel veel bonussen innen! En blijf je gewoon klant bij Ziggo! Er wijzigt vrijwel niets behalve dat er enkele maanden de helft van de facturen gratis zijn en je ESPN gratis krijgt voor een jaar. En wie weet wat je nog meer kan krijgen...
Je kan natuurlijk elk jaar overstappen en wisselen van KPN en Ziggo of Odido maar dat is best wel een gedoe. Daarom is bovenstaande optie voor veel mensen zeer handig. Geen idee of Ziggo het leuk vind dat ik dit vertel maar wie weet behouden ze met dit weetje wel meer klanten. ;-)
Ps. dit is natuurlijk ook mogelijk voor KPN klanten die bij KPN willen blijven en Odido klanten die bij Odido willen blijven.
Wel handig om te weten: vaak hebben internet en TV aanbieders combideals. Ziggo heeft dit met Vodafone, KPN met KPN mobiel en ga zo maar door. Als je echt wilt overstappen is het verstandig om eerst te kijken of je Vodafone abonnement ook verlopen is zodat je alles naar bijvoorbeeld KPN kan zetten. De dubbele mobiele data en enkele kortingen wil je namelijk niet missen.
Tel uit je winst!
Zal leuk zijn als mensen op deze review reageren als het je ook lukt om zo wat kortingen te vergaren. Het is mij al meerdere keren gelukt en heb het ook geprobeerd bij mijn ouders en vrienden, het werkt altijd.
Ik heb zojuist gebeld met ziggo omdat de aardige jongen die mij vorig jaar wist om te praten om als oude klant toch weer ziggo te nemen, dat had gezegd.
Ik zou dan voor mijn contract afloopt per 1 mei, opnieuw fikse korting kunnen krijgen. Twee weken terug belde ik over iets anders maar toen kon er nog geen korting gegeven worden. Vandaag ook niet, ik moet bellen op de dag dat mijn contract verloopt. Veel meer dan twee tientjes zou het niet worden zei de aardige, beleefde vrouw. Overigens was dit vandaag mijn tweede telefoontje naar de klantenservice waar ik duizelig werd van alle mogelijkheden die je kunt intoetsen. Het eerste telefoontje eindigde na tien minuten wachten, degene die ik sprak ging het navragen, in een ingesprektoon.
Zeggen dat ik wel verder ging kijken bij een andere provider kon ik uiteraard doen, geen probleem hoor.
inmiddels hebben ze de contracten zo ingeregend dat als je weggaat dan betaald je de resterende maanden als boete.
dus werkt niet altijd.
en inderdaad GEEN enkele service, meedenken met vaste klanten en of respect.
ze zien klant als cashcow.
Gelukkig,net na 16.00 uur en Ziggo valt weer eg met T.V. zoals iedere dag,volgens mij is Ziggo oude meuk,KPN is bij mij aan het installeren in de buurt en kreeg een brief/mail van Ziggo dat hun coax evensnel is als glasvezel,kom laat je nakijken.Waardeloos out of date bedrijf met grote waffel,tja tja wij gaan voor jou aan de slag wat een hoogmoedswaanzin.
Slecht werkend product, creditnota duurt twee maanden voor er een verrekening komt en dat moet je maar accepteren en de chat wordt beëindigd. Eerste next mini werd defect geleverd. Monteur probeerde een lijnmonteur te laten komen om het signaal van ziggo goed te bekijken en monitoren. Was niet nodig volgend ziggo kon met een update. Niet dus. Creditnota voor slechte dienst in december opgemaakt maar ik moet wachten tot februari voor verrekening
Verrekening komt altijd maand later, gaat automatisch bij ze. Komt wel goed als je wat geduld hebt :-). Als je alles goed op orde hebt werkt Ziggo ook prima.
Inderdaad waardeloze klanten'service'!
Extreem slechte ervaring met de klanten'service' van dit rotbedrijf. Kastje-muur-kastje-muur ... need I say more? Ik vroeg me op een gegeven moment zelfs af of ik nou met een chatbot zat te praten. Nee, volgens hen met mensen van vlees en bloed. Maar dan wel mensen zonder naam en met een script waar alleen maar om mijn geduld wordt gevraagd. Dat is allang op en het probleem is nog steeds niet opgelost. Waardeloos.
Krijg inmiddels een sik van Ziggo,iedere keer als ik een mailtje krijg zo van wij gaan voor jou aan de slag dan ben je zeker van een verhoging en veel storingen,iedere dag rond vier uur valt de tv uit,moet je alles weer gaan instellen.Mijn buren hebben KPN en nergens last van.KPN is nu in mijn buurt glas vezel aan het installeren en denk na al de Ziggo jaren om deze te verlaten.
Beste Mensen,
Dit bedrijf spoort echt niet. Mijn abonnement via mijn nieuwe provider Odido op laten zeggen, alles keurig op tijd door Odido gedaan brief van Ziggo gehad dat alles in orde was. Wat doet Ziggo schrijft via de automatische overboeking een nieuwe maand abonnementsgeld af, ik denk ok foutjes en laat het bedrag terugboeken. Herinnering van Ziggo gekregen u moet nog betalen Ziggo gebeld en verteld wat er aan de hand is klantenservice Ziggo zegt meneer dit is normaal bij ons u krijgt u geld weer terug ik zeg maar waarom schrijft u het geld af Ziggo dat is normaal bij ons het systeem weet niet beter en als u niet betaald komen er incasso kosten voor u bij ik zeg tegen de klantenservice vinden jullie dit normaal nee is het antwoord maar het systeem werkt zo. Geld incasseren terwijl je geen product afneemt en dreigen met incasso kosten nogmaals dit bedrijf spoort totaal niet. Consumentenbond gebeld ze weten ook dat dit gebeurd en dat het eigenlijk niet kan maar de mensen maken hier geen zaak van teveel rompslomp. Ziggo een hele dikke nul jullie sporen echt niet.
Ziggo is een waardeloos bedrijf. Er is ons aan de deur een pakket verkocht met daarbij een prijs. Die prijs hebben wij slechts één maand daadwerkelijk betaald. Direct daarna is dit verhoogd met ruim €10 (!!!) per maand. Aan de deur is gezegd dat we makkelijk op zouden kunnen zeggen. In werkelijkheid is opzeggen ontzettend duur en zitten we vast aan een contract voor 3 jaar. In de overeenkomst staan de kosten van opzeggen niet vernoemd, maar kijk uit, je betaalt een dikke €1000 om onder je contract uit te kunnen komen. Echt volkomen belachelijk. Wat een misleiding!
Ziggo levert toch alleen een 1 en 2-jarig abonnement? Heb nog nooit gehoord of gezien dat iemand 3 jaar heeft gekozen. Dat kan niet eens via de website zelf. En ja, na 14 dagen zit je inderdaad vast aan het contract dat je hebt gekozen. Lijkt me ook heel gek dat ze aan de deur liegen over dat je onder het contract uit kan komen. Vind dit een heel aparte review... Nu moet ik wel zeggen dat die deurlopers uiterst irritant zijn, dat wel. Zal daar ook nooit iets bij bestellen!
Nog steeds blij klant van Ziggo, mag ook wel eens gezegd worden als een bedrijf een goede dienst levert. Is ook wel eens anders geweest dat internet wel eens weg viel of er geen verbinding was van de tv. Tegenwoordig nooit meer hinder en ze verhogen ook nog best vaak de internetsnelheid wat je toch even mee pakt. Ziggo is vrij duur maar is het wel waard in mijn ogen. Ik geef 4 van de 5 sterren voor Ziggo.
ik stream via internet op mijn tv, maar dit is niet te doen. Constant valt het internet uit en komt dat blauwe wieltje in beeld. Soms heel even zwart beeld. Maar hier is niet naar te kijken. We zetten van ellende de tv maar uit. Denk dat we gaan overstappen op glasvezel.
Is het inmiddels al opgelost? Wij zijn blij klant van Ziggo en hebben eigenlijk nooit problemen. Ze reageren vaak ook wel snel via de chat.
Wat een waardeloze lompe organisatie.
Ik ben al weken bezig om een derde wifipod te bestellen, helaas nog steeds niet geluk wegens administratieve fouten bij ziggo.
Ik heb inmiddels al ruim 3 uur aan de telefoon gehangen met ziggo, div. Medewerkers aan de lijn gehad, zou in orde gemaakt worden.
Heb je iemand aan de lijn..., wordt de verbinding verbroken of je wordt doorgeschakeld naar iemand anders, waar je alweer het verhaal uit moet leggen!
Al met al heb ik nog steeds geen extra wifipod, moet er zelfs een terug sturen???
Wat een zooitje daar, ik overweeg nu na ruim 35 jaar over te stappen naar een ander, snap dat ziggo op deze manier veel klanten verliest!
Zelfs een ster zijn ze niet waard.
Zag een mooie aanbieding, jaar internet en televisie van Ziggo voor een mooie prijs.
Vanaf begin werkte het internet niet goed, vaak viel het internet meerdere keren per dag weg op alle apparaten in huis.
Met pubers in huis die gamen is dat zeer frustrerend, hun nemen ook later geen Ziggo denk ik :)
Meerdere keren telefonisch contact gehad, monteurs over de vloer.
Niet kunnen verhelpen.
Na 8 maand was de de maat vol en hebben we opgezegd en het apparatuur terug gestuurd.
Toch het volle jaar moeten betalen en we wachten nu al lang op de eindafrekening (na 1,5 maand doorbetaald te hebben na het jaar)
Voor ons geen Ziggo meer!
Het personeel was overigens wel erg vriendelijk. en behulpzaam.
Je hebt een jaarcontract bij Ziggo, als je die dan 'opzegt na 8 maanden'... Ja dan moet je wel gewoon het jaar door betalen. Dat hebben ze 100% ook aangegeven, je zegt immers zelf dat het personeel je goed heeft geholpen. Beetje naar om ze dan zo'n slechte rating te geven.
Beste Lars,
Als jij een auto koopt en die dagelijks storingen heeft, dan mag de garagehouder wel aardig zijn maar daar heb je weinig aan.
Ik heb de levering van het product beoordeeld, niet het personeel.
Je kan een keer een storing verwachten, 8 maand lang dagelijks hinder ondervinden is echt niet fijn.
Vandaag de internetsnelheid omhoog zien gaan van 400 naar 500 Mbit per seconde. Niet dat het me opvalt maar kreeg een mail dat Ziggo het gratis heeft verhoogd dus dacht ik ga het even testen in de speedtester en ja hoor, het is erbij! Ben een uiterst tevreden klant van Ziggo en wilde dan ook graag hier een positieve review over schrijven. Heb de verhoogde internetsnelheid niet perse nodig maar het kan natuurlijk ook geen kwaad, zeker niet nu er steeds meer hardware/gadgets internet nodig hebben.
En voor de mensen die het zat zijn om allerlei gekke coax kabels door het huis te hebben lopen. De nieuwe mediabox (next mini) kan je aansluiten d.m.v. een internetkabel (UTP), ideaal! Dan heb je in je meterkast gewoon je aansluiting gelijk aangesloten op je modem en vanuit daar kan je overal heengaan met snelle internetkabels. Op dit moment wordt mijn signaal door 3-en gesplit alvorens het überhaupt bij mijn modem aankomt (omdat mijn 2 tv's ook aangesloten zijn).
Wel handig om gelijk UTP6 te nemen zodat je niet ooit tegen beperkingen aanloopt wanneer de snelheden nog hoger gaan worden. Ik ga al mijn coax kabels en die contactdozen in de muur omwisselen naar internetpoorten, lijkt me top om gewoon in mijn tv's een internetkabel te hebben voor optimale snelheid. Veel wifi signalen uitschakelen in huis zal ook wel prettig zijn, ook al merk je het misschien niet, het zal nooit goed voor je zijn (ja ik denk aan veel dingen).
En het mooiste nieuws wat ik las: Ziggo is bezig om de Ziggo App naar Tizen (Samsung televisies) te brengen. Kan nog enkele dagen duren maar ook nog enkele maanden, ligt er een beetje aan wanneer de uitrol is. Ergens dit jaar had Ziggo per ongeluk de app in de store gezet (om te testen), toen hadden enkelen het al gedownload. Ziggo had het snel weer offline gehaald en had excuses gemaakt met de tekst: Sorry, de Ziggo App komt ook naar Tizen maar voor dit moment zijn we nog bezig om alle bugs te verhelpen. Hoera! Enkele maanden tot jaren te laat maar wie let daar op? Als ze het maar regelen. Mijn idee om internetpoorten door het hele huis te maken gaat ook op voor de televisie app dus ik sta te popelen!
Dat snap ik dus ook niet Sander dat ze dat niet maken. Zie zelfs dat Odido al een tv app heeft en KPN heeft dat ook al jaren voor elkaar. Ziggo loopt hierin ver achter en durven zelfs een Mini mediabox te introduceren terwijl ze zich beter bezig kunnen houden met een goedwerkende app op ALLE televisies. Verder wel uiterst tevreden met Ziggo, mag ook gezegd worden!
Dus je zou denken dit moet goed komen ....dus niet! Creditnota gekregen in mijn Ziggo, maar nooit geld gezien..... 47 minuten in de wacht gestaan, ja mevrouw snap er niets van !! nooit geld terug gezien en volgens Ziggo wel......Ja en Nee spelletje dus....Drama zou terug gebeld worden op vrijdag 27/10/2023 tussen 17.00 en 18.00...niets gehoord en geen telefoontje gehad SCHANDALIG 21jaar klant geweest van UPC en Ziggo...NOOIT MEER en ben hier nog niet klaar mee!!
Dit zijn de beste internet en tv providers van april 2025.
Er zijn 267 reviews geschreven over Ziggo op Reviews.nl. Met een 3.0 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.