Wilde eigenlijk vragen aan alle andere Ziggo gebruikers wat zij vinden van het feit dat Ziggo een slechter netwerk heeft dan bijvoorbeeld KPN die glasvezel gebruikt. Nu merk je er qua downloadsnelheid (nog) niks van, ze beperken je uploadsnelheid die je niet zoveel nodig hebt dus dat is slim. Ik heb er persoonlijk geen van dus maar kan me indenken dat als je veel upload dat je niet bij Ziggo kan.
Zal Ziggo F1 weer moeten terugkopen? Ik denk dat ze geen andere keuze hebben. Zo bind je de klanten vast aan Ziggo, krijg je misschien nog wat extra klanten weer terug en je kan via KPN Ziggo Sport bestellen tegen een maandelijkse vergoeding. Dus waarschijnlijk zal het wel uit kunnen!
Heb zelf om bovenstaande redenen getwijfeld om voor het eerst in mijn jaren over te stappen van Ziggo naar KPN, desondanks niet gedaan omdat ik ook met Vodafone zit. Wil glasvezel wel eens ervaren, ligt er niet voor niets is mijn motto. Als Ziggo toch F1 weer koopt, wil ik ook wel weer terug dus het is voor mij even afwachten wat er gaat gebeuren, zijn meerdere kapers op de kust las ik.
Voor de duidelijkheid: ben ontzettend tevreden over Ziggo. De nieuwe mini mediabox die kan worden aangesloten met een internetkabel of wifi, heel fijn. Daarnaast ondervind ik eigenlijk nooit storingen. Daarom gewoon een 5 sterren rating maar ben wel benieuwd of andere mensen ook twijfelen om over te stappen? Hoor het graag.
Ben altijd fan van Ziggo, qua TV krijg je het meeste voor je geld. Helaas werkt de Samsung TV app niet goed. Ik was blij dat de app eindelijk beschikbaar was op mijn Samsung maar het is erg traag en loopt soms ook vast. Neem aan dat ze bezig zijn met een update want dit had ik niet bij Canal Digitaal en ook de KPN app schijnt een stuk beter te zijn. Ziggo heeft TV hoog in het vaandel staan dus ik verwacht wel beterschap.
Rating: Ziggo zal voor mij altijd 5/5 rating krijgen. Via de chat zijn ze altijd goed bereikbaar en helpen je goed. We zijn eindelijk af van het domme TV apparatuur dus nu alleen nog hopen op een verbeterde app en iedereen is blij denk ik. Heb trouwens laatst een nieuwe router gekregen, deze heeft echt een mega WIFI bereik, heel blij mee.
Al jaren een tevreden klant bij Ziggo sinds de at Home tijd. Natuurlijk ben je goedkoper uit in het begin bij een eventuele glasvezel boer maar daarna ga je daar ook gewoon de hoofdprijs betalen. Tel daarbij dat de internet snelheid voor mij niet van belang is, blijft ik voorlopig gewoon zitten waar ik zit.
Gebeld met Ziggo om mijn snelheid te verhogen naar 1000mb. Ik zou dan een nieuw modem krijgen. Aangezien ik een drive-in woning heb, mijn huis heeft 4 verdiepingen, heb ik expliciet gevraagd naar naar de SmartWifi pod 6. Ik heb anders niets aan de nieuwe snelheid. De dame gaf aan dat deze extender er gewoon bij zou moeten zitten. Zo niet dan kon ik bellen. Op de website van Ziggo staat trouwens dat dit modem samen met de extender geleverd werd.
De SmartWifi pod 6 zat er dus niet bij, daarom gebeld en de situatie uitgelegd. De mevrouw die ik sprak kom me echter niet helpen. Daarna een andere afdeling gebeld en alles weer uitgelegd. Zij heeft daarna een ticket aangemaakt voor de administratie. Ik zou de volgende dag terug gebeld worden. Niet dus.
Wederom gebeld en alles uitgelegd, daarna werd ik doorverbonden en weer alles uitgelegd.
En u raadt het al. Naar deze extender kan ik fluiten, want ik ben een vaste klant. Dus helaas geen gigabit internet, tenzij ik natuurlijk dik bijbetaal.
De dame heeft me dus tijdens het eerste gesprek voor de gek gehouden. Had ik dit geweten dan had ik het modem niet hoeven te wisselen. Ook de belofte op de website dat het modem samen met de extender gelverd geldt niet voor vaste klanten. Maar dat staat er niet bij.
Ik ben dus zwaar teleurgesteld in Ziggo en voel me bedonderd. Helaas blijkt dit de tendens van Ziggo te zijn hoe er met vaste trouwe klanten wordt omgegaan.
Aangezien het eerste gesprek ook voor trainingsdoeleinden wordt opgenomen, kan dit beluisterd worden om te horen hoe ik dus voor de gek gehouden wordt. Het gaat om bestelling # 930170740A.
Monteur Dennis uit nijmegen geweest 14 jaar ervaring en dat was ook te merken.
vorige monteur met de pet na gegooid met dubbele splitters en versterkers wat helemaal niet nodig bleek te zijn
het probleem is nu op gelost en Dennis bedankt voor de JUISTE instalatie!
Na ingaan van contract heeft de wifi nooit goed gewerkt en moesten wij steeds de wifi opnieuw aan en uit zetten, met gevolg dat we dit niet altijd in de gaten hadden en de data's van onze mobielen binnen 1 week op was (zelfs de 50 gb van onze zoon).
Na meerdere malen telefonisch contact, 3 x een monteur binnen 1,5 maand en vanaf dag 1 niet eens 1 dag goede wifi gehad te hebben heb ik opgezegd. En nu krijg ik ook nog eens een boete omdat ik buiten de 2 weken bedenktijd zat.
Zelfs na aangegeven te hebben dat alles vanaf dag 1 niet eens 2 weken goed gewerkt heeft en ik in de eerste 2 weken dit al heb aangegeven.
En dan houden ze ook nog een maand voorruit betaling in terwijl ze al weten dat je dan geen klant meer bent en als je daar over in gesprek gaat, wordt je zelfs zeer onvriendelijk geholpen.
Was niet blij dat ze de Ziggo rechten niet meer hadden maar nu dat ze vrijwel alle top wedstrijden van voetbal uitzenden, ben ik toch wel heel blij dat ik niet ben overgestapt! Ik vind dat glasvezel een betere optie is qua internetsnelheid en betrouwbaarheid. Echter heb ik nooit klachten over Ziggo want de downloadsnelheid matcht de snelheid van glasvezel dus dat is top! Uploadsnelheid is een stuk lager maar dit heeft het gros van de bevolking toch niet nodig dus doen ze slim. En ja de extra's op de tv maken dit voor mij in ieder geval goed!
Groetjes van een tevreden klant.
dat het slecht gaat met ziggo komt door lavg die verzint zoveel kosten op spook facaturen. Zo raak je klanten kwijt. en ze zijn weer bezig met jullie naam terwijl dit niet klopt. geef jullie 2 jaar zijn jullie faillet dank zij lavg deurwaarder.
Ik ben klant van Ziggo en al zijn voorgangers (weet u nog; UPC, Chello, Freeler, Postbank?). Nu de kosten steeds verder opliepen toch maar overgestapt naar glasvezel. En dan leer je Ziggo pas echt kennen....
12 september zeg ik op met de overstapservice. Vooraf heb ik twee zaken geregeld:
1. Automatisch antwoord voor e-mails op de Ziggo-account en,
2. Forwarding van de e-mails naar mijn nieuwe account.
Vandaag komt er geen e-mail meer binnen op mijn Ziggo-account. Check: de e-mail is opgeheven....
Dus bellen met Ziggo: "U bent geen klant meer ik kan niets meer voor u doen." Op mijn vraag of de account inderdaad niet meer bestaat, Ja, er werd spam vanaf gestuurd, dan beëindigen wij onmiddellijk. Pardon??
Na wat doorvragen een ander verhaal: "Tja, ik werk hier nu twee jaar en dit gebeurt wel vaker. Er is ook niets meer aan te doen".
Dan wil ik wel klagen bij Ziggo. "Dat heeft geen zin. Ik werk hier nu twee jaar en zie dit vaker. heb het ook al vaker aangekaart maar er wordt niets mee gedaan". Waar dien ik dan een klacht in? "Bij mij, maar zoals gezegd, we doen er niets mee".
Neem dit alles dus mee in je afweging om hier een contract af te sluiten, om prijsverlaging te vragen of je contract op te zeggen.
Persoonlijk advies: BLIJF ER WEG!!
Al jaren blij klant en we zullen waarschijnlijk ook nog een lange tijd bij Ziggo blijven. Ondanks alle geruchten dat KPN beter zou zijn door het goede netwerk, hebben wij nooit problemen met internet of tv. Het enige minpuntje is dat ze iets te vaak de prijzen omhoog gooien. Qua hardware (modem, tv kastjes) en software (momenteel zelfs een TV app) is het van zeer hoge klasse.
Ik ben al meer dan 5 jaar klant bij Ziggo en ik heb zelden problemen gehad. Heel af en toe een storing, maar dat kan altijd gebeuren. Denk niet dat andere providers immuun zijn voor een storing op z'n tijd. Het gebeurd wel echt zelden moet ik zeggen. Het is misschien een paar keer gebeurd. Verder werkt alles altijd perfect. Helemaal niks te klagen.
Uhm waar beginen
Nog steeds zeer slechte wifi na contact en wifi van 2,4 mzh naar 5 mzh nog niks beter gewordne waardeloos en dit is al heel lang zo heel,de tijd is wifi aan het laden 10 sec internet en weer laden en dit meerdere x en per dag heel de dag door
Ik,widle al overstapen maar toen kreeg ik korting dus nog maar een x geprobeert omdat ik al jaren bij zigo zit maar zodra dit contract is afgelopen ga ik ergens anders kijken
Contract loopt af 1 september. Heb verlengd en ben nu espn kwijt. Gebeld en blijkt fout bij ziggo. Lekker dan op eerste dag competitie. Verlenging gelijk geannuleerd. KPN here I come.
150.000 klanten van Ziggo zijn al naar KPN en Odido.. Spijtig want het duurde veel te lang voordat ze met een TV app kwamen voor LG en Samsung is mijn mening. Nu komen mensen er achter dat glasvezel toch een stuk beter is dan de oude kabel en mensen houden anno 2024 van snel internet dus dan is de keuze gemakkelijk. Als Ziggo F1 had opgekocht, hadden ze een kans gehad maar nu delven ze vanzelfsprekend het onderspit. Om dan ook nog een prijsverhoging te doen bij de Ziggo klanten kan eigenlijk niet. Ben overigens wel altijd blij klant geweest en heb altijd goed internet en TV ontvangen maar voor mij is het ook tijd om KPN eens te gaan proberen.
Vanwege aantal klachten bij mij uit de buurt, werd mij gevraagd of ik ook slechte ervaringen heb.
De Wifi valt af en toe wel eens weg. Hij heeft geconstateerd dat er een verbindingsprobleem is. Monteur komt gratis langs om dit op te lossen. Hij heeft me ook een mooie korting voor een jaar gegeven
Toen ik gebeld werd was ik aan de wandel met mijn hond.
Zeer blij verrast lag er enkele dagen later post van Ziggo op de deurmat.....in de enveloppe zat een kaartje waarop hij mij bedankte voor het fijne gesprek en......er zat een mooi "speeltje" voor mijn hond in, waar zij heel blij mee is!!! Mijn hond en ik willen diegene dit dit gedaan heeft heel hartelijk bedanken hiervoor!!!! Zeeeerr attent!
Het heeft even geduurd maar de Ziggo GO TV App is er dan eindelijk voor een Samsung televisie met Tizen! Ik keek met toeval even in de app store of er wat nieuws was en daar stond Ziggo ineens! KPN, Odido en Canal Digitaal hadden het al maanden tot jaren dus nu Ziggo ook. Alle stomme coax kabels kunnen uit je huis als je een wat nieuwere Samsung TV hebt. Heb soms wat te klagen over Ziggo maar als ze wat goed doen, mag het ook gezegd worden.
Yes, bij ons is die ook beschikbaar op onze Samsung 55 inch TV! Vind de app wel iets aan de trage kant maar het is pas de eerste versie, het is sowieso de toekomst. 1 afstandsbediening in de woonkamer, wat wil de mens nog meer!?
Heb de Ziggo Go App ook geinstalleerd op onze Samsung TV maar bij ons is die erg traag. Met name als je extra handelingen moet doen in de app loopt die soms vast en al die reclames ook waar je niet doorheen kan scrollen. Snap wel dat Ziggo zo lang heeft gewacht want deze versie is nog niet goed genoeg in mijn ogen.
Ik heb al jaren 'alles' van ZIGGO: Internet, mail, TV, vaste telefoon, mobiel (Voda) tot grote tevredenheid via coax net. DELTA heeft hier recent glasvezel aangelegd. Ik ben niet overgestapt, want ZIGGO is uitstekend voor mij. Betrouwbaar en meer dan voldoende snel. Mensen in de wijk stapten over naar DELTA, maar kwamen terug bij ZIGGO. Hun coax huisnetwerk bleek onbruikbaar met glasvezelinput en moest helemaal herzien worden. Dat vertellen de glasvezelboys je niet.
in februariVaste telefoon opgezegd. Wordt nog steeds in rekening gebracht. Online contract aanpassen kan niet omdat het opzeggen nog niet is verwerkt. Klantenservice bellen € 1,40 per minuut met een maximum van €20,00. Klantenservice is verdienmodel geworden. Tevreden over Ziggo, niet bepaald. Echt slecht, klanten worden zo ver mogelijk op afstand gehouden!
Aan de deur op vrijdag een ziggo pakket laten aansmeren allemaal mooi maar krijg daarna contract via mail wat niet klopt en niet zo is afgesproken.
Bel gelijk de maandag dat het niet conform afspraak is. En als ik dit wel allemaal wens ik er extra voor moet betalen. Wordt 3x door verbonden met mensen die me wel zouden kunnen helpen maar nee hoor ze bleven er gewoon bij en toen heb ik gelijk aangegeven dat ik gebruik wil maken van mijn bedenktijd. Ik hoef en wil u abonnement op Ziggo niet meer. Daarna zou ik binnen uur een mail ontvangen met opzegging. Niet dus. 2 dagen later weer gebeld weer alles uitleggen. Wat vervelend voor u maar ik moet u doorverbinden en toen werd gezegd het wordt geregeld. weer anderhalve week later wordt ik gebeld dat ik toch alles zou krijgen voor de afgesproken prijs en heb toen aangegeven ik wil niet meer bij Ziggo komen na mijn ervaring nu. Ik zeg het enige wat ik nog wil is een bevestiging dat ik geannuleerd heb. Heb dit ook schriftelijk gedaan maar ook daar geen reactie op. Werd dus weer doorverbonden en toen gaf die persoon aan ik zie dat het voor de helft is geannuleerd. Ik vroeg hoezo de helft ik wil niks meer alleen een bevestiging van opzegging. Kreeg na 10 minuten wachten van hem door u wordt dinsdag terug gebeld. Nu is het donderdagavond en nog niks teruggebeld of een mail van u bent geannuleerd. Heb nog nooit zo iets mee gemaakt je hebt 14 dagen bedenktijd maar oh oh hoe krijg je dat voor elkaar denk alleen een proces aan gaan misschien, ik zou het anders niet weten.
Na hier een review te hebben gelezen, heb ik ook contact gezocht met de klantenservice chat. Ik diende een foto op te sturen van mijn meterkast aansluiting en er wordt morgen gelijk een monteur gestuurd omdat het zeer verouderd is. Dat zal een reden kunnen zijn waarom het signaal soms iets minder sterk was zeiden ze. Zal kosteloos worden vervangen dus zeer goede service. Zal gelijk maar vragen of ik ook een nieuw (zwart) modem mag, dan is alles weer nieuw.
Ziggo doet wel erg moeilijk... Heb dagelijks 1 a 2 keer geen internet. Dan moet je 15 minuten wachten en dan werkt het vaak weer. Contact gehad met de klantenservice via de chat maar alles is moeilijk moeilijk. Klantenservice durfde zelfs te stellen dat het modem al 374 online is.. Terwijl ik zojuist het modem nog van het stroom heb gehaald omdat die het dus weer niet deed. Hele slechte service, denken ook niet mee. Mijn modem is al 5 tot 10 jaar oud en ze willen me geen betere geven.
Ter aanvulling: heb nog een chat gestart en kreeg Jesse aan de lijn. Hij heeft me wel goed geholpen en zag dat er iets fout zat in het signaal die ik ontving door een verouderde aansluiting. Er komt nu over een paar dagen een monteur kosteloos langs. Goed geregeld, het kan dus wel!
Eindelijk mensen, ik kreeg zojuist een mail van Ziggo dat ze binnenkort gaan beginnen met het testen van de Ziggo Go TV app op LG televisies! Mocht tijd worden want praktisch iedere TV-provider van Nederland heeft het al maar oke, ik keek hier al een tijdje naar uit want al die coax kabels door het huis ben ik wel klaar mee. Straks alles vervangen door UTP6 kabels, heerlijk. 1 kabel die je huis binnen komt en gelijk in je router gaat. Beter gaat het niet worden. Helaas heb ik zelf een Samsung TV dus ik kan het niet testen. Ga er echter vanuit dat Samsung ook spoedig komt nu ze met LG aan het testen zijn. Goed bezig Ziggo. Nu nog F1 binnen halen en ik ben zeeer blij.
Las dat Ziggo op poleposition staat om Formule 1 weer over te nemen van Viaplay. Daar hoop ik zo op. Ben wel klaar om vrij veel geld te betalen voor de Viaplay app die ik echt alleen maar gebruik voor Formule 1. Heel soms kijk ik een wedstrijd van Manchester United maar dat is het ook niet dus kom op Ziggo, je hebt het hoogste bod nu, laat het a.u.b. ook het hoogste bod blijven.
Heb wel goede hoop dat Ziggo het echt te pakken gaat krijgen want ze moeten wel, zonder zo'n grote vis als F1 kaapt KPN veel klanten kan ik me indenken.
Geachte,
Graag wil ik een klacht indienen over een internet abonnement.
Onlangs ben ik gebeld met een aanbod van Ziggo, samen met mijn partner hebben wij besloten om dit aan te gaan op dat moment. De medewerker heeft dit abonnement zakelijk afgesloten omdat dit gunstiger voor mij zou zijn. Ik heb een nagelstudio aan huis dus de aansluiting van internet is in mijn huis en wordt voornamelijk privé gebruikt.
Toen ik de volgende dag een mail van kpn kreeg dat er kosten waren verbonden bij mijn overstap heb ik direct contact gezocht met ziggo en deze konden alleen de datum veranderen maar niet het abonnement.
Omdat ik aan het werk was had ik geen tijd om verder in details te treden. Later heb ik terug gebeld en medegedeeld dat ik beroep wilde doen op mijn bedenk termijn van 14 dagen en kreeg toen te horen dat dit niet mogelijk is omdat het abonnement zakelijk is afgesloten. Dit is mij door de medewerker NIET verteld, als mij dit aan de telefoon was verteld had ik dit niet per direct aangegaan en had gezegd dat ik hier eerst goed over moet nadenken en als ik mijn besluit heb genomen ik weer terug bel.
De opname zou worden terug geluisterd en ik zou terug gebeld worden. De week erop werd ik idd terug gebeld en de meneer van ziggo vertelde mij dat de medewerker inderdaad niet heeft medegedeeld dat er geen bedenk periode is en ik er niet meer onderuit kan maar dat hij dat ook niet hoeft te doen en ik de wet behoor te weten.
Jammer genoeg weet ik dit niet ik ben geen bedrijf ik ben een zzp’er met een nagelstudio aan huis.
Ik wil echt geen gebruik maken van de diensten van Ziggo maar voel mij gedwongen 3 jaar vast zitten hier ben ik niet blij mee. Ik heb direct de volgende dag contact opgenomen om het te annuleren heb nog nergens gebruik van gemaakt.
Moet eerlijk zeggen dat ik al enkele jaren Ziggo heb, waar ik eerder alleen TV had, heb ik nu ook internet via Ziggo. Werkt prima en heb nooit hinder. Monteur heb ik meermaals langs gehad om dingen te vernieuwen in mijn meterkast dus kan alleen maar positief zijn over de dienst. En voor mensen die zeggen dat Ziggo duur is, noem me eens een goedkoper alternatief? Dat is er bijna niet meer. Simpelweg het Lite internet pakket nemen met Start TV, dan ben je voor 56 euro klaar p.m.
Dit zijn de beste internet en tv providers van november 2024.
Er zijn 254 reviews geschreven over Ziggo op Reviews.nl. Met een 3.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.