Mijn vriendin had een maand in sep 22 abonnement afgesloten maar was na enige tijd niet meer bereikbaar en kon ook niet bellen. Youfone is hier meerdere malen van op de hoogte gesteld maar heeft totaal geen actie ondernomen. Vervolgens een sim only abonnement afgesloten bij de concurentie en gevraagd om nummer mee te nemen .......... Je raad het al, er werd helemaal niets geporteerd en er kon tevens nog steeds niet gebeld worden. Per mail toen het abbonement opgezegd, maar daar werd ook niet aan voldaan (degene die ik aan de telefoon had durfde dit niet omdat ze bang was haar baan dan te verliezen. Maar natuurlijk wordt er wel abonnementsgeld gecasht.... en reageerde de tweede lijn nog steeds niet. Gisteren maar weer eens gebeld en hoera!!!! Het maandabonnement kon gestopt worden, maar er moet nog wel tot 17 februari betaald worden (ondanks dat het abonnement per mail al twee maanden geleden is opgezegd. Dus wil je te maken hebben met prutsers die hun zakken willen vullen met een niet werkend product.... Neem een abonnement bij Youfone
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt echt onzin klantenservice is zo slecht.
Je hoge rekening zonder dat je veel hebt gepraat en hebben nergens duidenlijk antwoord zoeken duidenlijk voor je uit of kijken naar een oplossing slechte provider ooit erg jammer en teleurgesteld in hun service. Ik raad het aan niemand te nemen.
Yes herkenbaar! Zij leveren slechte service door continue niet het juiste bereik te leveren, wat hun plicht is en dan vervolgens mij wel aan de 30 dagen opzegtermijn willen houden en dat was volgens hun de “beste” oplossing. Of te wel, klanten verliezen is de beste oplossing ipv een fatsoenlijke tegemoetkoming.
Totaal niet flexibel, geen medewerking en verkeerde info gekregen.
Sinds 2 januari nieuw contract afgesloten en blijkt dat na 6 dagen al 15000 mb op is en € 6,66 kosten buiten bundel (??) Dit klopt echt voor geen meter.
Bij vorige provider had ze 7000 mb en die waren nooit op.
Op school, thuis en op werk heeft ze wifi (mobiele gegevens worden dan uitgezet). Dat dan nu al 15000 mb op is moet echt een fout zijn maar ze kunnen ons nu niet helpen of alvast tegemoetkomen dus zit ze nu 3 weken zonder. Ik heb nu een probleem wat ik opgelost en uitgezocht wil hebben maar dat kunnen ze blijkbaar niet. Heel vreemd...
Men gaf eerder aan het contract te kunnen ontbinden. Hier wilde we gebruik van maken maar bij het 2e gesprek was het niet mogelijk. Ik vertik het om 5 euro te gaan betalen voor 500 mb
Meest slechte klantenservice ooit. Al een maand aan het proberen internet te regelen. Elke dag telefonisch contact en email. Nog geen enkele afspraak is nagekomen. Inmiddels overgestapt naar een andere provider zonder ooit enige normale reactie van youfone gekregen te hebben. Eerlijkwaar de slechtste ervaring met een klantenservice ooit. Bespaar je die moeite en ergernis om een paar euro goedkoper uit te zijn dat is het absoluut niet waard!
Youfone hanteert hele smerige kleine letters, ze ronden namelijk elk moment van data verbruik af op 100kb. Klantenservice mag er ook niet zijn als je per ongeluk een pakket koopt (terwijl je het niet eens nodig hebt) want die wordt in geen enkel geval gerestitueerd, wij namen contact op omdat we perongeluk de hoogste bundel kochten maar er was geen beweging in te krijgen, stugge oplichters.
Na overstappen neemt Youfone wraak.
Programma terugkijken is ineens volledig onmogelijk. Het journaal op NPO1 van gisteren kan zelfs niet meer. Advies; er zij betrouwbare providers. Youfone is dat niet.
Verhuizing is geen reden tot beëindiging van het contract, ook niet als op het nieuwe adres youfone niet kan leveren. Dat is jouw probleem.
Uiteindelijk wil men tegen 35 euro het abonnement eerder beëindigen. Dit kost ontzettend veel moeite.
Men wil zelfs een uittreksel van het gba via gemeenteloket. Ondertussen gaan de incasso s gewoon door. Twee incasso s gestorneerd , maar men gaat gewoon over tot incassokosten als ook dreigen met een deurwaarder...
Dit alles gecommuniceerd met ze , geen excuses en gewoon betalen... waardeloos bedrijf.
Het is dat 0 sterren niet kan.
Tv abonnement een maand geleden afgesloten waarvan al 3 weken geen tv ivm de tv ontvangers. Inmiddels 200 minuten met de klantenservice gebeld en nog geen stap verder. Op een gegeven moment zegt de klantenservice je de klacht te moeten mailen naar hun support team om vervolgens een mail van het support team te krijgen dat je de klantenservice moet bellen. Nu er geen oplossing komt voor het probleem aangegeven dan het contract te willen stoppen aangezien het niet werkt kan dat alleen als je de volledige jaar abonnementskosten betaald.
Gevalletje @consumenten bond
Ik heb 6 gb sim only bij youfone. Dit kost mij 8 euro per maand. Best wel goedkoop. Ben zeker tevreden met youfone. Het belangrijkste voor mij is de prijs en internet is ook altijd snel. Helemaal nergens last van. Altijd snel internet in de trein. Youfone is gewoon goed. Ik snap ook niet waarom sommige mensen er zo negatief over zijn.
Ik heb ZELF 4 keer gebeld naar Youfone waarom mijn 4G dataverbinding terugvalt naar E(dge) en dus niet meer werkt. Verschillende helpdeskmedewerkers zijn onvoldoende op de hoogte van wat er speelt, weten niets (?) van kostenvergoeding, beloven een update via mail wat NIET gebeurd. Tot aan de problemen was alles OK, maar ik buiten de wifi netwerken alleen bellen. Voor 12,50 EUR per maand??? En ga dus ook niet verlengen. Klinkt leuk 8 + 4 GB, maar als het niet werkt... Ik heb er geen vertrouwen meer in.
Het is teleurstellend dat ik dit moet schrijven, want ik ben met vier nummers al vele jaren trouwe klant bij Youfone. Dekking is goed en het werkt verder simpel. Totdat er iets mis gaat ... Onlangs was echter een dataplafond bereikt en wou ik E5 bijkopen. Dat ging mis door een fout van youfone (bijgeboekt op het verkeerde nummer, doordat op 1 mailadres meerdere nummers staan). Binnen 4 minuten gemeld en vervolgens krijg je op vrij onvriendelijke toon mails dat er niks aan te doen is. Wettelijk niet toegestaan en ik voel me echt in de kou gezet als klant; door een fout van Youfone en een stom bedrag van E5. Ik ga weg bij deze club.
Hallo ik heb ook een Youfone contract, en ben heel erg teleurgesteld in Youfone.
Hieronder leg ik uit waarom!
Hoi beste en Hoogachtende Petra, dat jij dit niet op prijs stel, vind ik alleen maar normaal,
en zo hoort dat ook, "maar" !!! dit is in tegenstelling,
vergelijkbaar met hoe Youfone en consorten met zijn of haar klanten om gaat,
en een hele slechte Service Hanteert.
En dan niet te spreken over de service die Youfone laat gelden aan zijn vaste klanten.
Ik vind het op de schaal van 1 op 10 een Zware 1, Heb jij hiervoor Begrip?
Dit vind ik een Erg Goed punt om aan te Werken, anders lopen straks alle
Klanten weg.
Als ik nog van die misleidende Tegen e-mailtjes Krijg van Youfone dan Publiceer
ik Jullie slechte Service.
Kom gewoon mijn verwachtingen na, dan zijn er totaal geen problemen,
Dit is Alles!
Uitleg: me eerste 3 maanden voor het Halve Geld, waar ik me mee aangemeld heb!
en de overnamen van mijn oud telefoon nummer die ik bij T-Mobile heb, die 12
Augustus afloopt! nummer van T-Mobile.
Ik hoop je op de Hoogte gebracht te hebben Beste Petra?
Afz Alex Wiegeraad.
Ik was op zoek naar een provider die goedkoop is, maar we veel data biedt. Ik ben uitgekomen bij Youfone en ik ben er erg blij mee. Mijn Sim Only abonnement bestaat uit 10 GB en dat is voor mij voldoende. Qua bereik is Youfone helemaal prima en ik ben helemaal niet tegen problemen aangelopen. Alles ging eigenlijk soepel en tot de dag van vandaag ben ik er gewoon tevreden over.
Tevreden met mijn Youfone sim only abonnement. Ik heb 10GB data voor €12,50 per maand. Helemaal geen problemen met Youfone gehad, alles werkt goed. Je kunt ook voor meer gratis mb's sparen met Yoicoins, maar hier heb ik mij nog niet echt in verdiept. Extra mb's heb ik ook niet nodig, korting op mijn abonnement zal wel mooi zijn. Ik weet ook niet of Youfone zoveel beter is dan andere aanbieders. Ik ben er in ieder geval tevreden mee.
Youfone belooft veel maar kan een technisch probleem niet oplossen. Een helpdesk met mensen die veel beloven maar alleen op de standaard knoppen kunnen duwen en geen verantwoordelijkheid willen nemen. Na talloze telefoontjes en emails hebben we nog steeds geen internet, is ons huidige internetcontract verlopen, en wil men nog steeds niets oplossen. Stap alleen over als je zeker weet dat er 'niets anders is dan anders'.
Jarenlang gebruik ik Sim Only van Youfone en ik ben er zeker tevreden mee. Het is lekker goedkoop en verder gewoon goed. Het kan natuurlijk altijd beter, maar gezien wat je er voor betaald is het helemaal niet slecht. Ik heb in ieder geval geen reden om over te stappen naar een ander en dat zegt eigenlijk wel genoeg. Wat ik wel handig vind, is dat ik een dataplafond heb. Zo ga ik nooit over mijn bundel heen en kan ik makkelijk extra MB's bij kopen. Verder is het gewoon wat je ervan kunt verwachten. Niks meer, niks minder.
Ik heb een sim only abonnement bij Youfone. Dit is een abonnement die ik zelf heb samengesteld. Tegenwoordig kan je dat vrijwel overal doen, maar Youfone was wel een van de goedkopere. Ik kreeg ook 50% korting op mijn abonnement, wat natuurlijk heel mooi was meegenomen. Verder ben ik helemaal tevreden met mijn abonnement. Geen onverwachte kosten, overal goed bereik en een handige app. Overstappen is ook een fluitje van een cent.
Slecht bedrijf, onterecht internetbundel verrekend. Factuur niet gecorrigeerd, 5 keer poging naar klantenservice gemaakt en toch moet ik de enorme kosten betalen en niet eens bewijs heb ontvangen dat daadwerkelijk mijn gebruik was en ze geven de schuld aan kpn netwerk terwijl ben ik al jaren klant met internet van kpn en nooit probleem met factuur heb gehad. De prijs vechter zegt niet de goedkoop zijn en uiteindelijk sta ik met die oplichter van een jaar contract. Denk heel goed na voor dat naar deze bedrijf overstap.
Dit bedrijf is mijn nog geen één ster waard. Ik snap niet hoe je hier kunt werken en mensen op zo'n onaangename manier kunt behandelen. We zitten al 3 maanden zonder internet en worden niet verder geholpen. Personeel is onprofessioneel en niet klantvriendelijk. Sluit voor uw eigen veiligheid niks af bij deze provider, want je krijgt uiteindelijk niets!!!
Youfone al een tijdje in gebruik en ik ben er niet ontevreden mee.. Het werkt allemaal goed en ik heb goede ontvangst. Ik heb voor Youfone gekozen vanwege de gunstige prijs. Het enige minpunt is dat ik geen unlimited data kon kiezen. Ik heb nu 21 GB en dat is ook best veel maar ik had liever unlimited gehad.
Na 3 weken nog steeds geen internet. Vijf medewerkers van de klantenservice gesproken die er mee aan de slag zouden gaan en zouden mailen maar 5x niks meer vernomen. Ontzettend slechte service, vooral ivm corona en thuiswerken komt dit helemaal niet uit. We blijven bellen maar er is nog steeds niks geregeld en inmiddels is de proeftijd voorbij en wordt verteld dat we niet meer onder het abonnement uit kunnen, terwijl wij nog geen eens internet hebben ontvangen.
Ik ben pasgeleden overgestapt naar Sim Only van Youfone. Dit was ook de eerste keer dat ik naar een ander ben overgestapt. Daarom wist ik niet precies hoe het zat met nummerbehoud enzo.. Met Youfone gebeld ze stelde mij gerust dat het allemaal voor mij geregeld zou worden. Ik heb een leuk contract samengesteld via hun site en het sprak allemaal voor zich. Ik heb gekozen voor de optie dat ik mijn telefoonnummer wou behouden en ik heb mijn telefoonnummer toen ook ingevuld. Verder hoefde ik niks te doen. Mijn nieuwe Youfone simkaart kwam via de post en alles werkte gelijk. Heel erg blij mee want ik bespaar best veel geld met mijn nieuwe Youfone abonnement!
Ik gebruik Youfone nu een paar maanden en ik ben er zeer tevreden mee. Alles werkt perfect en ik heb tot nu toe overal goed bereik gehad. Het grootste voordeel van alles is dat de prijs lekker laag is.
Ik ben overgestapt naar youfone sinds een paar maanden. Ik zocht een goedkopere sim only en na wat prijzen te hebben vergeleken kwam ik bij youfone uit. Eigenlijk wou ik unlimited data maar die optie hebben ze niet bij youfone dus heb ik nu 20 gig. Eigenlijk ook wel genoeg maar wel jammer dat ze geen unlimited hebben. Nu moet ik toch mijn data in de gaten blijven houden. Verder is youfone prima, niks mis mee.
Na het overschrijden van mijn datalimiet een zeer slecht gesprek gehad met Youfone. Ik heb meer dan € 100 moeten bijbetalen vanwege een technisch probleem met de Google Play Store. Hierdoor heb ik een tijd geen gebruik kunnen maken van internet. Ze geven pas op de 15 van de maand inzage in je verbruik. Ze denken niet mee en hebben geen klantvriendelijke oplossing. Ik heb geen dataplafond ingesteld en ik vind het ook belachelijk dat dit geld kost. Dit zal een gratis optie moeten zijn. Ik deed niets en Google Play Store ging meer dan 4 GB gebruiken. Wees niet naïef en doe het niet. Het kan je duur komen te staan, tenzij je wilt betalen voor een dataplafond...
Er is wel een klantvriendelijke oplossing. Namelijk 50 cent extra betalen voor een dataplafond. Als je dat meteen had gedaan was je geen 100 Euro leergeld kwijt geweest. Informeer je gewoon vooraf goed zou ik zeggen.
ik heb op mijn iPhone ingesteld dat de apple store alleen gebruik mag maken van wifi. want sommige apps kosten een paar GB inderdaad om te downloaden of te updaten. kan je beter voor zijn. youfone kan hier verder weinig aan doen lijkt me. bij vrijwel alle telecombedrijven geven ze in een app wel weer hoeveel data je nog kunt gebruiken.
Ik heb al Sim Only van verschillende providers gehad maar Youfone is wel de beste. Ze zijn structureel erg goedkoop en je krijgt dubbele data. Ook kun je ervoor kiezen om maandelijks je contract te kunnen opzeggen. Dit is zeer handig als je niet aan een langdurig contract vast wil zitten. Deze mogelijkheid mis ik vaak bij andere providers. Ook is het bereik heel goed. Ik heb vrijwel overal goede ontvangst en verbinding met internet. Eigenlijk kan ik niks negatiefs bedenken aan Youfone. Youfone doet gewoon wat het moet doen en wat je mag verwachten. Van veel bedrijven kun je dit helaas niet zeggen, maar van Youfone wel.
Vorige week heb ik en mijn vriendin Sim Only van Youfone genomen. Voornamelijk vanwege de dubbele data actie. Ik heb 4 GB + 4 GB voor 10 euro per maand en mijn vriendin heeft 10 GB + 10 GB voor 15 euro per maand. Beide hebben wij een 2 jarig abonnement. Je kunt zelfs een contract nemen die je elke maand kunt opzeggen, maar dat kost een paar euro extra. Wij hebben wel vertrouwen in Youfone, omdat ze van het KPN netwerk gebruik maken, dus hebben wij voor een 2 jarig abonnement gekozen. Mijn vriendin heeft een groter dataplan, omdat ze vaak in de trein naar school gaat. Hierdoor luistert ze veel muziek in de trein. Zelf gebruik ik niet veel data. 4 GB is dan ook meer dan genoeg voor mij. Een hele mooie actie van Youfone. Hele lage maandlasten en toch veel GB. Tegenwoordig is data ook bijna het enige wat je nodig hebt in je telefoonabonnement. Wij zijn twee heel tevreden klanten. Youfone, bedankt!
Dit zijn de beste telecomproviders van oktober 2024.
Er zijn 64 reviews geschreven over Youfone op Reviews.nl. Met een 2.5 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.