Toen ik met mijn internet en televisie ben overgestapt naar Youfone, kwam er die dag speciaal een aardige jongeman bij mij thuis om alles voor mij aan te sluiten en te installeren.
Dit is maar goed ook, want zelf zou ik niet weten hoe dit moet en zo hoefde ik er andere mensen ook niet mee lastig te vallen dat zij dit voor mij zouden moeten doen.
En sinds ik dit eenmaal heb werkt vooral mij computer ineens een stuk beter, ik heb nooit meer dat ik hem opnieuw moet opstarten of dat het internet het niet doet.
Ik hoef de televisie en de computer slechts aan te zetten en ze doen het precies zo zoals het hoort. Wat mooi.
Geloof jij het zelf Willy het is een groot kut bedrijf niemand maar dan ook niemand neem de telefoon op welk optie je ook kiest de verbinding internet en televisie moet verschrikkelijk zijn als ik het zelfde gaat ervaren als mening dan zal een rechtzaak onvermijdelijk zijn
Als je nu voor internet, tv en bellen overstapt naar Youfone dan betaal je de eerste zes maanden maar 25 euro per maand in plaats van 45 euro. Dat scheelt je bijna de helft, dat is nogal een flinke korting als je het mij vraagt. Na die zes maanden ga je natuurlijk wel weer over op het 'normale' bedrag van 45 euro, maar zelfs dat vind ik niet heel erg hoog voor een alles in één prijs van drie dingen. Er zijn weinig andere maatschappijen waar je dezelfde diensten voor deze prijs of minder kunt krijgen. Wij zijn logischerwijs dus overgestapt naar Youfone en tot nu toe zijn we nog niet teleurgesteld.
Beste youfone,
Ik heb als sinds vrijdag geen geluid meer via jullie tv ontvanger. Ik heb alles al geprobeerd, zelfs de HDMI kabel vervangen. Een andere HDMI poort geprobeerd. Stekker eruit gehaald en weer opnieuw laten starten. En de modem ook opnieuw laten starten niets werkt.
Heb nog een chromecast en daarmee ontvang ik wel geluid. Kunnen jullie mij een nieuwe ontvanger sturen. Heb klantenservice om 14:55 gebeld en het meisje zou me doorverbinden met de technische afdeling. Vervolgens hangt ze op in me oor, niet heel klantvriendelijk. Heeft me wel teruggebeld maar vervolgens niet doorverbonden. Ik wil graag zo snel mogelijk geholpen worden.
Met vriendelijke groet ,
Ian
Hallo, ik heb precies hetzelfde probleem. Sinds vanavond doet het geluid van mijn Youfone TV ontvanger het ineens niet meer en ik kreeg het op geen enkele manier aan de praat. Wat is er aan de hand en hoe los ik het op?
Net aangesloten zelfde verhaal hier..!!!
Analoog tv werkt prima
Chromecast werkt ook
Beetje jammer weer
TV aangesloten maar het geluid doet het niet meer op de tv hoe kan dit en hoe kan ik het verhelpen?
Direct de eerste maand dat ik bij Youfone zit, krijg ik een factuur die bijna 10 keer zo veel is als wat de afgesproken prijs was. Nou bleek dat ik mijn datalimiet had overschreden, hier hadden ze echter geen melding van gemaakt en ogenschijnlijk moet je dat dan zelf in de gaten houden. Ik ben van andere aanbieders gewend dat je dan een waarschuwing krijgt. Daarbij komt ook nog eens dat ik in andere landen amper bereik heb en de helft van de tijd dus mijn oproepen mis. Klantenservice is haast niet te bereiken voor vragen, dan sta je soms een uur in de wacht.
Ook over de tv en internet ben ik niet tevreden. Ik ben al geruime tijd geleden overgestapt en ik heb nog steeds niet alles van de tv op orde zoals het zou moeten zijn. Het keuzemenu is waardeloos, in principe heb je zelfs niet eens een keuze. En tot slot valt de tv soms ineens uit bij gebrek aan internet o.i.d. Wat een feest dus.....
Ik zou Youfone internet en tv aan niemand aanraden, want het internet is hier heel slecht en vooral erg traag. Hoe vaak ik wel niet bij de router sta om te kijken wat er op dat moment wel weer niet mis mee is, daar word je simpel van. Dus nee, helaas hebben wij geen goede ervaring met het internet en tv van Youfone. Over de tv hebben wij niet echt klachten, maar hier kan naar mijn mening ook weinig mee misgaan.
Het belangrijkste aan Youfone en waar zij vooral op inzetten is volgens mij dat ze goedkoop zijn en misschien zelfs wel de goedkoopste in hun branche maar dat weet ik niet.
Voor mij was de prijs iets wat het erg aantrekkelijk maakte en ik moet zeggen dat ik hier zeer zeker niet teleurgesteld in ben nu ik hier zit.
Het werkt allemaal zoals het hoort en ik betaal niet meer dan wat ik zou willen, dus voor mij alleen maar voordelen.
Het is misschien niet zo luxe als het zou kunnen zijn, maar dat hoeft voor mij ook allemaal niet.
Ik ben hier heel erg blij mee en zou het andere mensen ook aan kunnen raden.
Youfone maakt gebruik van de kabel van KPN dus dit scheelt je als klant van Youfone heel veel kosten en wie wil dat nou niet.
Ik ben zelf iemand die weinig tv kijkt, dus die extra zenders die veel dure aanbieders hebben, dat is wat mij betreft ook echt niet nodig.
Het is voor innige mensen mooi dat dit mogelijk is, maar voor mij is het ook mooi dat er een mogelijkheid is die goedkoper is en dus beter bij mij past.
Ik ben goed te spreken over de internet en televisie van Youfone, ze vragen hier een goede prijs voor het is niet te duur.
En verder werkt het ook goed, geen storingen of andere redenen waarom het het niet doet, maar altijd gewoon zoals het hoort.
Voor Youfone TV hoef je maar een klein maandelijks bedrag te betalen, het is veel goedkoper dan de grote tv en internetaanbieders maar dan moet je wel bedenken dat je dan ook geen extra zenders en dergelijke hebt. Dus dan moet je alweer een abonnement op Netflix of Videoland of iets dergelijks nemen en dan ben je alsnog weer extra geld kwijt. Tenzij je überhaupt geen televisie liefhebber bent, dan is dat niet nodig en dan ben je hier echt veel goedkoper uit dan bij de andere leveranciers.
Wij hebben internet en televisie van Youfone, maar ik kan niet zeggen dat we hier erg tevreden over zijn. Er is naar mijn mening te vaak een storing bij Youfone van de televisie. En dat is nog niet alles, want het is ook al meerdere keren voor gekomen dat het internet het niet deed en wij dus een groot probleem hadden als we op de computer iets moesten/wilden doen.
En met drie puberende kinderen en internet dat het niet doet, dan is het geen pretje bij ons in huis. Jongeren kunnen tegenwoordig niets meer zonder hun telefoon en het internet, dus wanneer dat het dan niet doet dan heb je de poppen aan het dansen. Niet bepaald gezellig!
Weinig soeps, weer een van de zovele alles in 1 aanbieders die op het KPN netwerk zitten. Ga dan gewoon bij KPN als je wat leuks wilt. Waarschijnlijk zal YoufoneTV wel een dochterbedrijf zijn van KPN net als Telfort dit was.
Wanneer je op zoek bent naar iets voor internet en tv, maar niet al te veel wilt betalen omdat je hier net als ik niet heel veel gebruik van maakt dan is Youfone een hele goede oplossing.
Ik heb dit nu twee jaar en het heeft mij al ontzettend veel geld bespaard terwijl ik er op kwaliteit niet eens op achteruit ben gegaan.
Het kan dus best goed zijn dat ook wanneer je wel veel gebruik maakt van internet en tv, dat ook dan Youfone een goede keuze zal zijn, maar hier kan ik niet met zekerheid over oordelen.
Gezien de prijs zou ik het zeker het proberen waard vinden, want het scheelt je nogal wat centen en het lijkt me dat er niemand is die dat vervelend vindt.
Youfone is stukken goedkoper dan heel wat andere telecom aanbieders en zoiets maakt voor mij zeker verschil bij het kiezen hiervan.
Ik ben niet iemand die altijd op de centen let, maar bij dit soort rekeningen scheelt het zo veel dat het wel de moeite waard is om dit een beetje met elkaar te vergelijken voor je je ergens aanmeldt.
Ik ben zelf oom iemand die veel gebruik maakt van de telefoon, dus ik heb wel een aanbieder nodig die dan een goede deal biedt en waar alles ook gewoon naar behoren werkt.
Bij youfone kan ik niet anders zeggen dan dat dit allemaal prima in orde is.
Ik zie hier alleen maar positieve dingen en dan vind ik het wel vreemd dat jij maar drie sterren geef, terwijl ik juist vijf sterren geef.
Drie sterren zou in mijn ogen een beetje neutraal zijn, niet heel positief gestemd maar ook niet heel negatief, maar zo heeft iedereen hier natuurlijk zijn eigen kijk op en dat is ook helemaal prima.
Ik wil gewoon zeggen dat het mij op viel en dat ik net als jij heel goed te spreken ben over Youfone en dat het fijn is dat er mensen zijn die deze mening met mij delen, maar dat het wel een beetje frapant is dat dit niet terug te zien is in de beoordeling.
Dit zijn de beste internet en tv providers van december 2024.
Er zijn 34 reviews geschreven over Youfone Alles-in-1 op Reviews.nl. Met een 2.6 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.