Omdat ik overgestapt was naar Youfone sim only, ben ik ook maar voor internet en tv overgestapt naar Youfone. Het is toch een stukje goedkoper dan wat ik had en ik hoef niet het beste van het beste te hebben. Ik heb gewoon een standaard abonnement met 50 mbit downloadsnelheid. Dat is snel genoeg voor mij. Ook krijg ik gratis ESPN, wat ik overigens niet gebruik. Ik ben er wel blij mee, maar je moet niet het beste van het beste verwachten. Als je dat niet verwacht, kun je prima Youfone alles in 1 nemen.
Mijn ervaring met Youfone is ronduit schandalig. In drie maanden tijd zat ik drie weken zonder internet, wat thuis enorme problemen veroorzaakte. De klantenservice is totaal onbereikbaar en waardeloos. Ondanks herhaalde e-mails om mijn contract op te zeggen, bleef elke reactie uit. Ook mijn verzoeken om teruggebeld te worden werden genegeerd.
Tot overmaat van ramp ontving ik een onterechte factuur van EUR 220,- voor zogenaamd voortijdige contractbeëindiging. Nu krijg ik ook nog aanmaningen, terwijl Youfone geen enkele inhoudelijke reactie geeft op mijn klachten.
Deze situatie doet denken aan de toeslagenaffaire: klanten worden genegeerd en aan hun lot overgelaten. Als je waarde hecht aan goede service en klantrespect, blijf dan ver weg van Youfone. Deze provider is een absolute nachtmerrie.
Dit is echt de meest waardeloze provider buiten KPN die ik ooit heb gehad..Nu ook weer geen TV alles blijft zwart.Geluid loopt niet synchroon met het beeld terug kijken is zwaar klote stopt soms gewoon.Ik moet andere programma's kiezen om de juiste te kijken.Het internet valt soms ook weg of is er gewoon niet..Totaal geen logica in de bediening mensen nooit youfone nemen!!!!
Niet normaal wat deze gasten vragen voor glasvezel plus tv.
Dan kun je beter weer een antenne op je dak zetten.
En dan ook nog voor 1 tv aansluiting.
Sorry hoor dit is gewoon oplichting.
Nu is de hele glasvezel toch al 1 grote maffia.
Het wordt tijd dat de overheid eens gaat ingrijpen.
Overgestapt van Kpn naar youphone internet en tv. Slechte keus, internet werkt naar behoren maar tv is bagger. Geen logische menu structuur, beeld en spraak loopt vaak niet synchroon, bij voetbalwedstrijden wordt het beeld soms blokkerig, bij programma's terugkijken valt het beeld soms weg en moet je opnieuw opstarten. En zo kan ik wel doorgaan. Daarbij is de helpdesk slecht bereikbaar. Wij gaan zo snel mogelijk weer terug naar KPN voor de digitale tv.
Dat cabaratier Ruben Nicolai het gezicht is van Youfone is erg toepasselijk, want deze provider is een grap.
Alles feitelijk op een rijtje:
- begin december afgesloten
- 20 december is de monteur niet komen opdagen
- 26 december is de monteur niet komen opdagen
- 28 december is de monteur wel geweest (dag erna moet verbinding werken)
- 29 december internet werkt niet
- over een periode van 2 weken in contact geweest met klantenservice zonder resultaat
- 12 januari verbinding werkt nog steeds niet en kan volgens de klantenservice nog 4 weken duren.
Ik heb het contract laten annuleren. Kortom na 1.5 maand ellende en het niet nakomen van afspraken door Youfone is het mooi geweest.
Nog nooit heb ik een review geschreven, maar ik hoop anderen voor deze ervaring te behoeden.
Waardeloos internet, waardeloze tv ontvangst en waardeloze service.
internet valt tekens uit alsmede de tv ontvangst. Goedkoop is echt duurkoop in dit geval.
Verder valt op dat de klantenservice gerund wordt door mensen die slecht nederlands spreken en vaak onverstaanbaar door achtergrond lawaai. Het is bij ons al een jaar lang ergenis.
Internet op TV werkt niet. Alleen Youtube geeft ie door. Apparatuur zit onder de Google apps die voortdurend vragen of ze mee mogen luisteren/kijken. Als je alleen al kijkt naar de afstandsbediening dan gaat de tv-ontvanger dingen doen waar je niet om gevraagd hebt. TV-ontvanger raakt regelmatig de verbinding kwijt met het netwerk en/of logt automatisch uit. Daarna telkens met de cursor van afstandbediening opnieuw inloggen. Houtje-touwtje apparatuur. Een paar keer gebeld met de.helpdesk om dat uitlogprobleem. Medewerker telkens ongeïnteresseerd en onkundig. Zeggen terug te bellen met oplossing en doen dat vervolgens niet. Als ik dan weer bel krijg ik weer zo'n zelfde ongeïnteresseerde Rutger en herhaalt het voorgaande. Klacht ingediend en om compensatie gevraagd voor disfunctionele product. Antwoord was dat de helpdesk dit eerst moet verhelpen. Ik heb uitgelegd dat de helpdesk dit telkens niet doet. Antwoord was om toch maar de helpdesk te bellen. Wordt dus gewoon niet opgelost. Amateuristisch bedrijf. Na overstappen beëindigt Youfone 2 dagen eerder dan dat mijn nieuwe provider levert. Nare amateuristische ervaring. Ik ben weg.
Ik heb ontzettend spijt dat ik bij youfone ben aangesloten. Het enige wat ik nu nog wil, is zo snel mogelijk bij ze weg. Vanaf het moment dat ik bij hen zit, heb ik eigenlijk nooit goed werkend wifi gehad. De wifi ligt er om de haverklap af en dit zorgt dat ik eigenlijk niks meer kan. Kan geen serie kijken en casten, niet gamen, geen zaken regelen op de laptop voor werk, etc. Aantal keer contact gezoch, wat al moeilijk gaat, en wordt eigenlijk niet echt gehoord. Ze zouden het oplossen vanaf afstand. Een paar dagen gaat het goed en daarna ben ik weer terug bij af. Zeker je geld niet waard! Oplichterij dat het is. Ik ga proberen geld terug te vragen aangezien ik al zeker een half jaar betaal voor waardeloos internet. Ik raad het iedereen af!
Overstap service niet gelukt, met de vraag om het zelf op te zeggen. Doe dit nooit mensen!! 5 dagen voor de eind datum laat Youfone weten dat de start datum 5 dagen later is. Zit gewoon zonder internet of TV....fijn thuis werken, nog geen excuses, geen medewerking..... Kijk uit mensen.....
Ze laten je in de kou staan
Wat een amateuristische klantenservice heeft deze organisatie! Ik ben een week lang aan het bellen geweest en heb zo een indruk gekregen van de gemiddelde intelligentie van de medewerkers. Dit is niet om over een huis te schrijven! Alle antwoorden op mijn vragen moesten ze navragen want dit wisten ze zelf niet, of ze kwamen met antwoorden waar ik niets aan had, of antwoorden die niet kloppen of gaven geen informatie die je wel nodig hebt. Wat een ellende! Ik zit nu door een fout van de klantenservice 5 dagen zonder internet en tv. Ik ben inmiddels weer overgestapt naar mijn vorige provider waar ik gelukkig ietsje eerder naartoe kon overstappen, anders had ik nog veel langer zonder internet en tv gezeten. Nooit meer kies ik voor Youfone! Deze overstap is de grootste fout van mijn leven geweest! Het heeft mij veel tijd, energie en ellende gekost. Youfone kan beter eerst eens investeren in het goed opleiden van hun medewerkers!
Sinds 14 dagen werkt internet niet meer. Eerst via chat, later telefonisch contact gehad. Probleem blijkt zo niet op te lossen, wordt doorgezet naar de netbeheerder. Hou je mail in de gaten want zo laten ze weten als het is opgelost…..”
Het begon op vrijdag de 23ste. Inmiddels is het donderdag 6 juli, 2 weken later!!!!
en heb ik nog steeds geen internet, LAN, WiFi en dus ook geen tv of radio.
Mijn mail houd ik in de gaten en telefonisch contact heb dagelijks als ik ze zelf bel. Zij bellen nooit. En elke keer een nieuwe medewerker.
De antwoorden tot nu toe waren:
-natuurlijk eerst (4x) de hele procedure om alles te checken.
-kan je foto’s sturen van de aansluitingen, gedaan
-Kan je betere foto’s sturen. Done.
-Het wordt nu doorgezet naar “de 2e lijn”.
-Het probleem zit niet IN het huis.
-De technische dienst is er mee bezig
-de netbeheerders moeten dit oppakken
-de zaak is afgesloten
-u krijgt een nieuw ticket
En steeds daarbij: Hou je mail in de gaten…. En dan maar weer wachten. De volgende dag maar weer bellen. Op sommige dagen zelfs 2 of 3 keer.
Onze telefoontegoeden hebben we inmiddels ruim overschreden. En Inmiddels loop ik vreselijk achter met mijn werkzaamheden en baal ik als een stekker.
Ik heb inmiddels ook een ingebrekestelling gestuurd op aanraden van mijn rechtsbijstandsverzekering. En ze natuurlijk plat gebeld en gemaild.
Inmiddels kennen alle medewerkers me. Ze begrijpen het ook allemaal maar daar schiet ik niks mee op. Zij spelen het (weer) door aan: de 2e lijn, Technische dienst, netwerkbeheerder. Zelfs via telegram, zeggen ze. Maar dus nog steeds zonder resultaat.
ALS ik een Youfone telefoonabonnement had konden ze mijn bundel wel wat verhogen. Maar die heb ik (gelukkig?) niet…
Ze meldden ook dat ik voor mijn freelance (2 dagen) gemiste werkzaamheden nergens op hoefde te rekenen want het is geen zakelijk account.
En steeds weer opnieuw telefonische beloftes maar geen resultaat.
Een enkele nieuwe medewerker vraagt me nog ze te bellen maar ik ben dat bellen beu. Ze mogen mij bellen, zeg ik ze. Maar dat doen ze niet.
Ik heb nog nooit zo'n provider meegemaakt. Dat dit legaal bestaat! Ze hebben mij internet thuis verkocht, maar nooit aangesloten. De klantenservice maakte mij uit voor leugenaar en smeet scheldend de hoorn op de haak. Ik heb gelijk het abonnement opgezegd, maar na 2 weken zeiden ze dat dat niet juist verwerkt was en dus, na de tweede week niet meer mogelijk alsnog te verwerken. Ze hebben een jaar lang geld afgeschreven zonder ooit iets te doen om problemen op te lossen. Ik heb vaak gebeld en nooit iemand aan de lijn getroffen die bereid was te helpen. En dan word je bij het nemen van juridische stappen nog bedreigd ook (letterlijk: "Je weet toch dat we je adres hebben?")!! Wat zijn dit voor mensen?
Echt niet te geloven... op deze manier miljoenen verdienen en daarmee reclame te maken op radio en tv. En geen haan die ernaar kraait.
Een half jaar klant geweest totdat ik moest verhuizen en Youfone niet kon leveren op mijn nieuwe adres. Nu moet ik en €30 administratiekosten betalen plus €15,70 voor een BRP aanvraag bij de gemeente. Tijdens een telefoongesprek werd gezegd dat ik deze kosten niet meer hoefde te betalen… vele mails en telefoontjes later, moet ik alsnog die kosten betalen en was het een fout van de collega om dit te zeggen. Na dagennn nog eens bellen, waar ik überhaupt de oude router naartoe moet sturen. Je moet overal achteraangaan bij Youfone. Wanneer ik een slechte review schrijf op trustpilot, doen ze mijn review aangeven als ongeldige informatie!!!! Wordt aub nooit klant bij Youfone, pak of unlimited data bij je telefoonprovider, dit scheelde mij maar €5! En voorkom al deze extra kosten.
Na 10 jaar klant én andere mensen tot klant gemaakt te hebben, kon je mij zien als ambassadeur, zelfs. Na een nieuwe aansluiting, begreep Youfone niet dat een glasvezelkabel nog wat meer nodig heeft dan het installatiepakket. KPN heeft uiteindelijk Youfone geïnstrueerd wat ze moesten doen. Dat er bij Youfone mensen werken zonder verstand van datalijnen, vind ik prima. Maar, hierdoor kon het abonnement 14 dagen later ingaan. Ik wilde het TV abonnement annuleren. Youfone houdt vast aan de start termijn (14 dagen eerder). Weinig empathie voor een tot nu toe tevreden klant.
Gelijk willen hebben om een paar dagen met een klant dat meer dan 10 jaar klant is... sorry, was.
Sinds vier weken internet only thuis,alleen maar narigheid,valt steeds uit.Hun oplossing voor de zoveelste keer een nieuwe modem opsturen en zelfde verhaaltje door callcenter mannetje oplepelen.Als ik weg wil kan ik abbo afkopen zeggen ze ha ha ha.Omgekeerde wereld ,zij leveren niet maar ik moet afkopen.Waardeloos bedrijf.
ik heb nu een half jaar youfone ben dik tevreden alleen als ik het overzicht krijg van mijn betaling is alles blank staat er niks dus dan wee tik niet wat ik moet betalen en is het weer afwachten hoeveel ik moet betalen, ik wil dit graag opgelost hebben maar is nog niet gelukt
Ik heb Youfone Thuis al een tijdje en ik kan oprecht zeggen dat er niks mis mee is. Al heel wat providers versleten, maar Youfone doet echt niet voor andere providers onder. Ik stap best vaak over als bepaalde providers deals hebben, zo ben ik overgestapt naar Youfone voor gratis ESPN compleet. Misschien dat ik volgend jaar wel weer naar een ander overstap. Het bevalt mij prima.
Ik ben blij dat Youfone de Viaplay app beschikbaar maakt. Nu kan ik via Youfone gewoon F1 op mijn tv kijken. Dat scheelt, want dan hoef ik het niet op mijn tablet te kijken. Inmiddels heb ik al een Viaplay abonnement genomen. Voor andere sporten kijk ik niet, alleen voor F1. Je krijgt helaas geen gratis Viaplay abonnement bij Youfone, dus je zal zelf een abonnement op Viaplay af moeten sluiten. Nadat ik hoorde dat F1 niet meer te zien was bij Ziggo, ben ik overgestapt naar Youfone Alles in 1 en het bevalt best goed. Niet veel minder dan Ziggo in mijn beleving. Het is wel goedkoper dan Ziggo.
Staat groot op de homepage dat ze internet hebben vanaf 25 euro per maand (50 Mbit/s) maar dit is alleen de eerste maanden zo, daarna is het 40 euro. Een beetje misleiding, zal niet moeten mogen. Vind 40 euro alsnog een prima prijs maar gaat meer om het idee dat je adverteert dat je voor 25 euro een internetverbinding van Youfone kunt hebben maar dat dit dus na een aantal maanden duurder is. Overigens is het pakket nog duurder als je er ook tv bij wilt hebben. Doe mij maar gewoon een grote naam als KPN, weet je tenminste precies waar je aan toe bent.
Ik heb internet en tv van youfone omdat het goedkoop is. Dat was voor mij ook de grootste reden om over te stappen naar youfone. Naast dat het goedkoop is hebben ze ook een goede klantenservice. Paar keer contact met youfone gehad en ze hielpen mij goed verder. Het probleem dat ik ondervond werd ook goed opgelost. Echt geen spijt van dat ik ben overgestapt. Een vriendin heb ik youfone ook aangeraden aangezien ze ook wou overstappen. Je kunt niet het beste verwachten als je niet de hoofdprijs betaalt maar ze zijn wel gewoon goed.
Ik heb gekozen voor Youfone omdat het met een gratis ESPN Compleet abonnement komt. Over ESPN ben ik helemaal tevreden, maar Youfone is middelmaat. Hiervoor heb ik KPN en Ziggo gehad, maar Youfone doet eigenlijk niks beter. Ik moet zeggen dat het wel goedkoper is, maar daarmee is ook alles gezegd. Ik wil weliswaar een lage prijs, maar ik wil ook gewoon kwaliteit. Internet was een paar keer heel traag. Na het resetten van het modem ging het wel weer, maar dat hoort niet. Ik kon ook maar kiezen voor een maximum snelheid van zo'n 50Mbit/s. Dat vind ik in deze tijd niet heel snel. Daarom vind ik Youfone middelmatig. Als je toch al van plan was ESPN te nemen, is Youfone nog wel een redelijke optie. Als je geen ESPN wilt, had ik voor een ander gekozen.
wij zochten een nieuwe aanbieder voor tv en internet voor in huis. na wat vergelijkers te hebben bezocht kwamen we uit bij youfone alles-in-1 en t-mobile thuis, deze waren het goedkoopste.
youfone had als voordeel dat ze geen aansluitkosten vragen tijdelijk, hier dus maar snel gebruik van gemaakt. ook kregen we een beste pakketkorting, verder geen idee hoe dit komt. waarschijnlijk omdat we glasvezel 100 mbit + tv afnemen gezamenlijk.
moet wel eerlijk bekennen dat t-mobile thuis zeer verleidelijk was maar helaas kregen we daar geen extra korting omdat we geen t-mobile of tele2 als mobiel abonnement hebben.
youfone heeft een monteur langs gestuurd en alles aangesloten omdat het mij niet lukt en mijn man een paar week niet thuis is. hele goede service dankjewel!
Ik heb Youfone Internet en TV afgesloten omdat ze heel goedkoop zijn. Bij Youfone krijg ik 50Mbit/s internetsnelheid. Voor mij is dit meer dan voldoende. Daarnaast heb ik TV Premium gekozen want ik kijk best vaak tv. Hiermee krijg je beschikking over 86 zenders, waarvan 35 in HD. Je kunt ook pauzeren, terugkijken en opnemen. Eigenlijk alles wat ik van TV wil. Ik heb er geen telefoon abonnement bij. Ik gebruik tegenwoordig toch alleen mijn mobiel. Misschien is het nog interessant om naar Youfone Sim Only over te stappen. Ik weet niet of je hier nog korting voor krijgt.
Ik heb sinds kort Youfone TV & Internet afgesloten. Hierbij krijg ik 52 tv-zenders en betrouwbaar KPN-internet. Met de overstapservice heb ik niet zonder tv en internet gezeten, waar ik wel een beetje bang voor was. Dit verliep gelukkig allemaal soepel en zonder problemen. Ik heb een paar keer contact gehad met de klantenservice. Ze waren vriendelijk en hebben mijn vragen allemaal beantwoord. Het was de eerste keer voor mij dat ik ben overgestapt dus ik vond het wel spannend. Ze stelden mij gerust en achteraf gezien heb ik mij druk gemaakt om niets. Het enige wat je als minpunt kunt zien is de internetsnelheid, want die is minder dan bij mijn vorige provider, maar ik betaal ook minder. Ik merk niks van dat de internetsnelheid iets lager ligt dus voor mij maakt het niks uit. Kortom, ik ben tevreden met Youfone en ik ben blij dat ik ben overgestapt. Het bespaard me toch wat geld in de maand en ik merk eigenlijk helemaal geen verschil met mijn duurdere vorige provider.
Dit zijn de beste internet en tv providers van november 2024.
Er zijn 34 reviews geschreven over Youfone Alles-in-1 op Reviews.nl. Met een 2.6 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.