Sinds kort ben ik een nieuwe klant bij Youfone. Eigenlijk altijd Vodafone gehad maar nu eens Youfone proberen. De overstap ging heel eenvoudig. Begin februari ben ik overgestapt en mijn sim only abonnement ging begin maart in. Nummerbehoud en alles goed geregeld, hoefde ik niks voor te doen. Ik kreeg een brief van Youfone wanneer mijn abonnement in zou gaan. Op die dag mijn simkaart gewisseld en het werkte direct. Wel had ik de simkaart al een paar keer eerder geprobeerd, maar toen werkte het uiteraard niet. Youfone app is wel wat minder mooi dan de Vodafone app, maar je verbruik en extra MBs bestellen is allemaal mogelijk. Dat maakt dus weinig uit. De reden om voor Youfone te kiezen was de goedkope prijs in combinatie met veel data, dataplafond en het 5G netwerk van KPN. Alleen maar positieve punten. Met de klantenservice heb ik geen contact gehad en ik hoop dat dat zo blijft. Mijn Vodafone abonnement is automatisch beëindigd, hoefde ik niks voor te doen. Ik heb een jaarabonnement genomen, zodat ik altijd nog kan overstappen na een jaar indien het tegenvalt, maar tot nu toe ben ik positief verrast. Ik merk geen verschil met Vodafone, alleen houd ik meer geld over elke maand.
Mijn ervaring met Youfone is absoluut teleurstellend. Ik sloot een abonnement af waabij ik slechts €7 per maand zou betalen. Dat klonk geweldig, maar de realiteit is heel anders. Youfone maakt het ongelooflijk eenvoudig om over je databundel heen te gaan, en dat leidt tot torenhoge kosten voor elk extra megabyte.
Pas wanneer je een absurd hoge rekening ontvangt, besef je hoeveel je werkelijk hebt verbruikt. Deze maand ging ik maar 622 MB over mijn bundel, wat nu resulteert in een rekening van €62,30. Aangezien ik een sim-only abonnement heb, ontdekte ik de 28e dat mijn data bijna op was. Toen ik data wilde bijkopen, kwam ik erachter dat dit alleen mogelijk is als je een dataplafond hebt ingesteld.
Kortom, denk goed na voordat je met Youfone in zee gaat!
Diverse spookkosten in rekening gebracht. Bij klagen geven ze niet thuis. Zeer slechte klantenservice als je belt! Mensen abonneer je nooit bij deze provider. Dit zijn dieven. Zodra je klant bent wordt je ban alle kanten genaaid. Goedkoop is hier echt duurkoop!
Zeer slechte service. Op email wordt niet of nauwelijks gereageerd. De buitenlandse medewerkers van de klantenservice stellen alleen steeds opnieuw dezelfde vragen maar lossen niets op. Dat is: als de medewerker überhaupt te verstaan is. Op het verzoek om het contract voortijdig te beëindigen wegens wanprestatie komt alleen de reactie dat dat kan als je alle resttermijnen betaald plus administratiekosten. Zelden zo'n flutbedrijf meegemaakt.
Vandaag zou ik overstappen van Simpel naar Youfone. Keurig een berichtje dat de overstap zou plaatsvinden, maar helaas. Vier keer naar klantenservice gebeld, telkens dezelfde lange wachttijd met het tergende muziekje. Vervolgens smoezen dat ik nog maar even moet wachten, ze niet in het systeem kunnen en dat ik later nog maar eens moet terugbellen.... Of je nu via het menu naar de technische dienst gaat of een andere keuze, telkens dezelfde mevrouw die een duidelijke instructie heeft: pappen en nathouden. Echt drie keer waardeloos!
Al voor de derde keer hebben we geen internet. Is al twee keer een kpn monteur geweest. Nu is er vrijdag een 24 uurs check gedaan. Youfone heeft nog geen nieuws. Zit al 3 weken zonder internet interesseert ze bij de klantenservice echt geen reet. Hele belbundel er door heen. Lever mij gewoon goed internet en een goede service!! Vind dit te belachelijk voor woorden.
Ik heb een sim only abbo en kwam de 31e erachter dat ik bijna geen data meer had. dus ik wou data bijkopen, dit kan bij youphone alleen als je een dataplafond a 0.50 cent de maand hebt ingesteld. Dit had ik niet dus ik moet mijn abbo wijzigen. Uiteindelijk en gedaan en extra data gekocht voor 12.50 3GB. prima denk je, echter kreeg ik de volgende maand een factuur van 75 eu waarvan 50 euro voor 400mb die ik extra heb verbruikt voor het instellen van het dataplafond. Echt een vieze streek. 50eu voor 400mb belachelijk! abbo direct opgezegd
Goede technische overgang van een andere provider naar Youfone. Echter!
Zowel mijn vrouw als ik hebben gebruik gemaakt van de vriendendienst via een vriendin voor de overstap naar Youfone. Allen zouden dan 10 euro krijgen.
Het wachten was daar op. Twee maanden na de eerste factuur aan de bel getrokken bij de klantenservice en die zegt eenvoudig dat we eerder hadden moeten klagen en dat het nu te laat is. Echt waar, je gelooft het niet!
Mocht wel een klacht indienen bij de klachtendienst. Na een week beweren die nu hetzelfde!
Kortom hun fout, ze hebben hun systemen of de organisatie niet op orde, wordt niet hersteld en de klant is de dupe!
Het gaat natuurlijk om niks. Echter dit noem ik behoorlijk onbetrouwbaar. De door ons geplande overstap naar tv en internet gaat nu sowieso niet door. Wat voor truc halen ze daar dan uit?
Er wordt spookdata verbruik gerekend. In geen 10 jaar boven de 10 gb aan gebruik gekomen per maand, en bij Youfone ineens op 20+....klantenservice slecht bereikbaar. Wat een aanfluiting. Niet doen! Afrader! Oplichters! Data plafond melding, is er wel, maar klopt eigenlijk niet. Youfone turft met een vork! IK ben zeer ontevreden. Daarnaast werkt de TV app ook echt waardeloos. Dit al meerdere keren aangegeven maar blijkbaar lukt het hen niet om dit te verhelpen!
Op de tv zie ik vaak Youfone reclames voorbij komen en na 100 reclames gezien te hebben, begon het toch mijn nieuwsgierigheid te prikkelen. Even op hun site gekeken en het bleek dat ik toch voordeliger uit kon zijn bij Youfone, dan dat ik was bij KPN. Ik ben wel iemand die altijd op safe speelt, dus overstappen naar een provider als Youfone vond ik wel spannend. Straks zitten er addertjes onder het gras of blijkt het toch tegen te vallen. Wel de stoute schoenen aangetrokken en overgestapt naar Youfone met een abonnement van een jaartje, indien het tegen zou vallen. Ik moet zeggen dat het alles behalve tegenvalt. Ik baal er nu van dat ik dit niet eerder heb gedaan, want ik merk echt helemaal geen verschil. Ik merk alleen verschil in de bankafschrijving elke maand. Hoe kan dit even goed zijn als KPN? Ik snap het niet, maar ik neem het graag voor lief.
K was best huiverig om over te stappen naar youfone vanwege al die negatieve reviews.. Toch heb k het gedaan en ik moet zeggen dat die negatieve reviews echt onzin zijn. K heb helemaal geen problemen met youfone en alles werkt prima. Toegegeven heb k geen contact gehad met de klantenservice, was ook helemaal niet nodig. Alles werkte gewoon gelijk. Het werkt ook als een trein. K ben nu een stuk goedkoper uit dus gewoon doen!!
Ik zocht naar een budget provider die gebruikt maakt van het Kpn netwerk. Via Google kwam ik op de blog van Reviews.nl terecht die hier speciaal aan is gewijd. Precies wat ik zocht, een complete lijst met alle providers op het Kpn netwerk. Zelf had ik nog wat providers met elkaar vergeleken en de keus is uiteindelijk gevallen op Youfone. Geen slechte keus! Ter verduidelijking, van KPN ben ik naar Youfone gegaan. Qua netwerk merk ik helemaal geen verschil. Daar ging het mij om. Verder ook helemaal tevreden met Youfone. In de app kan ik mijn verbruik zien en verder is alles prima.
Bij een probleem laat Youfone je zitten en wil niet helpen.
Nu al 7 weken geen tv kijken mogelijk ondanks vele beloftes om het op te lossen.
Al ruim twee uur met de ondeskundige medewerkers gebeld en talloze mails gestuurd. Reageren doen ze alleen door gelden af te schrijven,
Ga nooit met deze boevenclub in zee.
Als je nummerbehoud niet goed gaat, en je activeert toch je sim only? Zit je met de gebakken peren. Abonnement gewoon uitzitten want niet bruikbaar omdat je nummer niet is overgedragen. Klantenservice geeft geen mogelijkheid daar nog iets mee te doen. Eigen schuld, je hebt pech! Ik wil echt wel klant blijven maar niet met een abonnement waar ik door een technisch mankement ik niks aan heb.
Overgestapt met nummerbehoud. Dit ging zonder problemen en was in korte tijd afgehandeld. Wel problemen gehad met de levering van de simkaart. Contact opgenomen met youfone en 1-2 dagen later de simkaart alsnog ontvangen. İn principe is de bereikbaarheid wel goed maar interne communicatie kan wel beter. Voorkomt onnodige misverstanden.
Heb een contract met de eerste twee maanden gratis. Maar moet nu ook de eerste twee maanden betalen. In mijn jaarcontract staat duidelijk dat ik de eerste twee maanden niet hoef te betalen. Klantenservice kan niets regelen. Bovendien zijn het volgens mij ook niet de meest intelligente mensen.En zeker niet taalvaardig.
Krijg niemand van de klantenservice te pakken. Een robot geeft aan de hoeveelste ik ben in de chat wacht. Maar de robot heeft verder geen verstand van zaken.
Mailen is onmogelijk omdat hij mijn klantennummer geweigerd wordt ; zogenaamd niet kloppend. Nu een hele ochtend bezig geweest om hun te spreken maar 0 op het request. Nog een jaar er aan vast zitten. Waardeloos
Boeven zijn het. Ik heb 15GB per maand en nog eens 8GB als pakket deal. Als de 15GB op is krijg je een mail met de communicatie dat je data verbinding is geblokkeerd voor de rest van de maand tenzij je extra aanschaft. In goed vertrouwen doe ik dit maar kom er later achter dat ik dus nog 8GB marge had. Ik had geen 100% verbruikt maar 67%.
Jammer voor je zegt youfone en bedankt voor de € 12,50 maar die kun je echt niet terug krijgen, ondanks dat we je valselijk informeren over je data gebruik.
Jongens, wees blij met je € 12,50 en haal er een lekker ijsje van. Jullie hebben de discussie gewonnen en een klant verloren.
Een bedrijf zonder goede oplossing/die afspraken niet nakomen, ontzettend bot zijn per mail, zelf contractuele afspreken niet nakomt en echt helemaal niet mee denkt met je als klant. Het is puur geld vangen voor dit bedrijf. Kies voor een andere provider, echt! Ik kom er maar niet uit en op de dag van vandaag meerdere keren per dag geen bereik en youfone geeft maar aan mij te mailen met een oplossing maar helaas ontvang ik maar geen mail.
Overstapservice ging niet goed. Youfone houdt je toch aan je contract terwijl je dus wil overstappen. Mag je 'even' het jaarbedrag aftikken. Letterlijke woorden van de klantenservice zijn 'ach dan betaalt u toch gewoon even 400 euro, dan is het probleem opgelost'.
Overstapservice tussen nieuwe partij en youfone is dus niet goed gegaan en ze hebben me er ook niet op gewezen dat ik nog een contract hem bij het overstappen. Als je belt zijn ze onaardig en totaal niet meedenkend.
Sinds 4 maanden een abonnement bij dit verschrikkelijke bedrijf en nu 18x aan de telefoon gehangen.
Word je abonnement zonder het te weten gewoon veranderd zonder dat je er erg in hebt als je ze belt over iets anders.
Er worden rekeningen gestuurd waar je niets van snapt ,en die niet kloppen als je ze belt zeggen ze het word verrekend en klopt er weer niks van .
Wees wijs een gewaarschuwd mens telt voor twee
Slechtste ervaring ooit, bijna geen woorden voor. Al dagen in een welles-niettes beland over of ik wel of niet binnen bedenktermijn heb opgezegd. Youfone weigert ook gesprek prijs te geven waarin mij dit is toegezegd. Mocht je dit lezen en nog op tijd zijn: blijf aub weg bij dit bedrijf. Je bespaart jezelf een hoop moeite en gedoe.
Ze sturen ook een deurwaarderskantoor aan die echt langskomt en doet alsof ze je huis komen leeghalen. Nooit met youfone in zee gaan.
Youfone legt EU wetgeving naast zich neer!
Youfone komt 2 jarig afgesloten contract niet na, dus nooit een langer contract afsluiten als 1 jaar is het advies. Klachten worden niet in behandeling genomen en men geeft geen reactie op de gestelde vragen! Alle communicatie verloopt vanuit Youfone met een No-Replay SMS, Mail. Kortom eenrichtingsverkeer, waarop de klant niet kan antwoorden.
Zeer slechte service voor een paar € 10 gaan.
een proces aan spannen. Voor een bedrag v.€ 900.-- De rechter gaat hier in mee. zonder mij als persoon in toelichtende 6.5jaar
Bedenktijd v.14 dagen.moet je zelf in de gaten houden. Mij hebben ze nooit naar de opzeg termijn ingelicht. Mensen ga niet met You- fone in zee. Het is goedkoop daarin ook alles mee gezegd
Een gewaarschuwde mens telt voo 2.
Let op bij het afsluiten van een sim only abonnement van Youfone. Het bellen vanuit NL naar een buitenlands nummer in de EU is NIET gratis. Kost 23 ct/ min. Dit staat erg onduidelijk bij het afsluiten van een abonnement.
Het is kennelijk wel gratis naar een Nederlands nummer in het de EU.
Verder wel 15GB voor weinig geld.
Dit zijn de beste telecomproviders van oktober 2024.
Er zijn 64 reviews geschreven over Youfone op Reviews.nl. Met een 2.5 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.