Je kan alles zeggen maar Vodafone is helemaal niet zo duur als wat de meeste mensen denken. Ik heb een sim only deal bij Vodafone afgesloten en heb hiervoor gekozen voor een 3GB pakket, dit kost me 11 euro per maand. Meer dan genoeg voor mij want ik heb meestal toch wel wifi. Doordat ik thuis Ziggo heb, kreeg ik dubbele data, eigenlijk zou ik namelijk voor die prijs 1,5GB per maand krijgen. Daarnaast kan ik 150 minuten bellen en onbeperkt smsjes versturen. Ook dat vind ik prima en anders betaal ik maar iets meer als ik er een keer overheen ga. Zijn ook verder helemaal geen eenmalige aansluitkosten dus 11 euro per maand en klaar. Mocht zelfs mijn nummer behouden die ik al had bij een ander telecombedrijf.
Absoluut shit. Ben blij dat ik er nu eindelijk van af ben. Slechte communicatie, ze sturen liever brieven naar een oud adres dan één e-mail. Ze infomeren je niet over rekeningen, veranderen deze ook zonder je te informeren. Ze blokkeren je zonder compensaties. Slechte tot geen verbinding in je eigen huis lossen ze ook niet op.
Ze zijn zeker niet de goedkoopste en dan verwacht je ook service, maar dat kan je vergeten.
Heb je wel de Vodafone app? Hier kan je alles op inzien en ook vrijwel alles op regelen. Staan ook al je rekeningen op en die kan je inhoudelijk inzien. Je huidige tegoeden en producten/bundels wat je aan hebt staan. Je kan vrijwel alles doen via de app. Wellicht goed om deze te downloaden. Veel bedrijven doen tegenwoordig moeilijk op de klantenservice, alsof ze te weinig personeel hebben, zie je ineens overal.
Groetjes Dennis
Yep, die app had ik zeker. En toch kon niemand mij informeren :) Vond ook altijd de 24/7 support handig, dan hoefde je niet eeuwen aan de telefoon te hangen om vervolgens opgehangen te worden. Niet dat je veel wijzer werd van de chat natuurlijk.
Ja ik snap je frustratie... Ik snap ook niet waarom alle bedrijven zo bezuinigen op de klantenservice. Toch echt wel een belangrijk stukje van een bedrijf. Nu hebben ze immers weer een negatieve review aan de broek.
Hoi ik ben Harm uit Utrecht. Woon midden in het land en je zal daarom denken dat het signaal eigenlijk wel goed moet zijn. In het verleden ik meerdere telecomproviders gehad met een KPN netwerk, ook heb ik T-Mobile eens geprobeerd maar kan jullie melden dat Vodafone voor mij het beste bevalt op gebied van signaal. In huis had ik vaak wat minder bereik en nu met Vodafone heb ik overal 5 streepjes, dus ook bijvoorbeeld in de kelder. Heb verder geen idee waar de zendmasten staan maar wilde dit toch even vertellen. Prijs van Vodafone valt ook best mee en in combinatie met Ziggo krijg je ook nog genoeg leuke voordelen waar je wel wat aan hebt.
Vodafone heeft verreweg het beste mobiele netwerk. Ik heb wel eens een andere provider gehad maar snel terug gegaan naar vodafone. Alleen jammer dat de prijzen zo hoog liggen. Los van dat ben ik een tevreden klant van vodafone. Het goede mobiele netwerk verzacht de prijs enigszins wel.. Ik denk dat ik de komende jaren wel klant bij vodafone blijf want een goed mobiel netwerk vind ik erg belangrijk. Ik wil altijd en overal bereikbaar zijn.
Ik vind ook dat Vodafone het beste netwerk (signaal) heeft. Het ligt eraan waar je woont en waar de zendmasten staan. Ik woon in Drenthe tussen de schapen en hier is Vodafone het beste. Hoe het in de randstad etc. is weet ik niet al kan ik me indenken dat het daar voor elk netwerk goed is.
Vodafone heeft het beste netwerk maar hier betaal je wel voor. Ik ben al jaren klant van Vodafone en ik heb zelden geen ontvangst. Eigenlijk heb ik nooit problemen met Vodafone. Het werkt altijd goed. Aan deze kwaliteit hangt dus wel een prijskaartje. Voor mij is het het geld waard maar ik kan mij ook voorstellen dat je voor een goedkopere provider kiest. Ik heb zowel een toestel plus abonnement als sim only van Vodafone gehad. Beiden zijn simpelweg erg goed. Je mag tijdig je toestel vervangen met abonnement en nu gebruik ik al een paar jaar sim only van Vodafone. Het toestel heb ik zelf betaald want dat scheelt mij toch wat kosten op de lange termijn. Als je dit geld kan missen raad ik dat ook zeker aan om te doen. Sim only van Vodafone valt dan wel weer reuze mee qua prijs.
Zojuist een pre order geplaatst voor de iPhone 13! Super blij mee. De iPhone krijg ik bij een Red Unlimited abonnement. Op dit abonnement krijg ik korting aangezien ik al Ziggo heb. Scheelt toch weer 5 euro in de maand. Het toestel krijg ik er natuurlijk niet helemaal gratis bij, maar deze betaal ik maandelijks af. Dit zit gewoon bij mijn abonnement in, waardoor ik het gevoel heb dat je er een gratis iPhone 13 bij krijgt. Ik hoef in ieder geval niet eenmalig een groot bedrag voor het toestel te betalen en daar ben ik wel heel blij mee, anders kon ik het niet betalen. Alles bij elkaar betaal ik ongeveer 60 euro per maand. Hiervoor krijg ik wel een gratis iPhone 13 bij mijn abonnement, omdat ik het toestel niet in een keer moet afbetalen. Verder heb ik een 2 jarig Red Unlimited abonnement en 3 maanden gratis Apple TV+. Ik heb gekozen voor de iPhone 13 128GB. Dit is voor mij voldoende. Ik vind het heel fijn dat je het toestel in principe maandelijks kunt afbetalen, zodat je het toestel in principe gratis krijgt, want in het begin heb je hem nog niet afbetaald. Over 2 jaar heb ik het toestel wel afbetaald, maar zo'n nieuwe iPhone gaat echt wel minimaal 5 jaar mee. Ik ben heel benieuwd naar deze nieuwe iPhone. Hij lijkt heel erg op de iPhone 12, maar de hardware is wel weer wat nieuwer. De notch is ook iets kleiner gemaakt, daar ben ik wel blij mee. Het liefst had ik een zwarte iPhone met een mat zilveren rand, zoals de iPhone 4, maar die hebben ze helaas niet. Ik heb gekozen voor de zwarte iPhone en dan heeft die ook een zwarte rand. Ik vind het wel fijn dat ze weer een wat hoekiger design hebben gekozen, in plaats van dat ronde. Ik ben echt heel erg benieuwd naar mijn nieuwe iPhone en ik ben heel blij dat ik via Vodafone dit toestel in eerste instantie gratis bij mijn abonnement krijg, zodat het voor mij ook betaalbaar is.
Ik ben ook weer toe aan een nieuwe iphone, heb nog steeds de iphone 8 en hij begint nu wat traagheid te vertonen bij verschillende apps, vooral met opstarten. Overwoog vorige keer al om de iphone 12 mini te halen maar uiteindelijk niet gedaan i.v.m. financiën.
Las dat de iphone 13 morgen (24 september) uit komt dus ga mijn Vodafone abonnement verlengen en doe er dan meteen een gloednieuwe iphone 13 bij! Nu al zin in!
Ik heb net ook een review geschreven over Ziggo dat ik blij ben met de service wat ze bieden als iets niet werkt. Ditzelfde geldt ook zeker voor Vodafone. Ik besef me dat Vodafone niet de goedkoopste is en als je elders goedkoper kunt, prima. Voor mij als een wat oudere man (pensioenleeftijd), kan het zeker uit als een bedrijf een goede service verleent. Hiermee doel ik op de klantenservice dat ze je helpen wanneer je hulp nodig hebt. Vodafone is hierin goed bereikbaar en handelt meteen als er iets moet gebeuren. Ik krijg ook korting op mijn Vodafone en Ziggo abonnement omdat deze samenwerken. Gratis tip van deze oude heer.
Ik gebruik al jaren Sim Only van Vodafone in combinatie met Ziggo. Deze combinatie maakt het voor mij echt de moeite waard. Zo krijg ik 5 euro korting op mijn abonnement, dubbele data en vast nog een paar dingen die ik vergeten ben. Nooit problemen ondervonden met Vodafone, overal in Nederland goed bereik en supersnel internet. Zolang ze de combinatiekorting met Ziggo houden, zie je mij ook echt niet overstappen naar een andere provider. Ik ben een super tevreden klant. Lees je dit of zoek je ook een goede sim only aanbieder? Kijk dan even of je Ziggo hebt, want dan krijg je super goede deal.
Beste Vodagone/Ziggo,
Al jarenlang ben ik samen met mijn ex bij jullie trouwe klant. Geen enkele klachten en altijd super genoten van jullie internet, tv en andere aanbiedingen.
Echter ben ik nu gescheiden, mijn ex heeft zijn abonnement opgezegd per 11 november en ik laat mijn nieuwe abonnement ingaan per 10 november j.l.
Ik kreeg vorige week vrijdag een brief waarin enkel stond dat mijn bestelling vertraagd was. Verder geen enkele informatie.
Mijn internet (wifi) ligt er sinds dinsdag vanaf, tv had ik tot een uur geleden wel. Dit werd uitgeschakeld terwijl ik met jullie aan de telefoon zat.
Mij werd medegedeeld dat dit klopt, omdat dit niet bij mijn abonnement kon, ik heb namelijk voor een humax kastje gekozen en heb nu nog een horizon staan.
De humax kastjes zijn tot eind november niet leverbaar.
Ik kreeg de volgende 3 opties:
1. Mijn ex moet toestemming geven om zijn abonnement nog even te verlengen.
2. Ik krijg kabeltv en een WiFi router en dan moet ik eind van de maand nog digitale tv erbij regelen.
3. Wachten tot eind van de maand.
De laatste is natuurlijk met 3 kinderen geen optie.
Maar hoe belachelijk is dat jullie alleen melden dat er vertraging is en niet hoe of wat. Ik moet hier achter komen nadat ik zelf bel!
En terwijl we dingen aan het regelen zijn wordt mijn televisie er alla minuut gegooid. Alsof jullie dat even vergeten waren en nu erachter kwamen.
Dit had toch ook aan kunnen blijven staan dan was ik in ieder geval met de tv gered.
Die lieve vrouw aan de telefoon heeft mij echt aan alle kanten geprobeerd te helpen, want laten we eerlijk wezen, deze vrouw kan hier ook echt niets aan doen. Zij doet gewoon haar werk.
Maar als jullie iets niet kunnen leveren, laat dat dan fatsoenlijk weten en adverteer niet op internet dat het snel geleverd wordt. En zorg op zn minst voor een alternatief voor de mensen die nu zonder tv en internet zitten door jullie fout.
Hopelijk kunnen jullie dit snel oplossen want wil het wel weer gewoon werkend hebben, ik geef 4 sterren want ben altijd blij geweest met jullie product.
Met vriendelijke groet een boze klant die nu maar haar ex moet gaan bellen.
Ik heb voor mijn mobiel al bij meerdere providers gezeten. Zo heb ik een lange tijd bij T-mobile gezeten en daar was altijd gedoe mee, toen overgestapt naar Ben en ook daar slechte ervaringen mee gehad. Was er een beetje moedeloos van geworden, maar hoorde van vriendinnen dat Vodafone heel erg fijn was. Hier wilde ik eerder niet aan beginnen omdat ik Vodafone altijd te duur vond. Maar nu ik er bij zit en mijn ervaring hier mee heb kan ik een eerlijk oordeel geven en ik ben echt van mening dat het zijn geld hier zeker waard is. Ik betaal dan wel een paar euro meer per maand, maar daarvoor krijg ik ook iedere twee jaar een nieuwe telefoon erbij en ook heb ik nog nooit gezeur gehad over het bereik of wat dan ook. Alles werkt hier altijd super goed.
In augustus heb ik een abonnement met een toestel afgesloten bij Vodafone. Ik heb hiervoor de Samsung S20 5G gekozen. Ik ben zeer te spreken tot november. Ik kwam er achter dat er op iedere foto die ik met de camera aan de achterzijde maakte er een vlekje te zien was. Ik ben er achter gekomen dat er een vuiltje tussen het beschermglas en de cameralens zit.
Ik nam contact op met Vodafone en legde het probleem uit. Deze gaven aan dat ik het toestel moest opsturen of langs moest brengen in een Vodafone winkel. Hierdoor ben ik het toestel een aantal werkdagen kwijt. Ik krijg geen leen toestel omdat ik geen Vervangend toestel service heb afgesloten. Ik ga toch geen verzekering afsluiten omdat Samsung/ Vodafone geen degelijk product kunnen leveren. Het toestel is nog drie maanden oud en nu zit er al vuil tussen het beschermglas en cameralens. Misschien toch beter voor een IPhone kunnen kiezen.
De bereikbaarheid van mijn 06 nummer is tot het nul punt gedaald. Er is inmiddels gebleken dat er zendmastproblemen zijn met de zendmast van Vodafone in mijn geval 4G. Een mogelijke oorzaak hiervan dat ik aan de rand van Zwolle woon en hierdoor amper of geheel niet bereikbaar ben op mijn 06 nummer. Andere bezoekers in mijn pand hebben dezelfde ervaring. De telefoon van mij en van derden geven amper 1 streepje aan wat genoeg zegt. Ik heb mijn telefoon laten controleren door techneuten v.w.b. de ontvangst en is er met het toestel niets aan de hand ook een vervangende simkaart heeft geen verbetering met zich mee gebracht. Ik heb vorige week en ook al eerder drie telefoonnummers doorgegeven waarvan Vodafone medewerkers een casus aangemaakt zou hebben zodat een mogelijk probleem bij de zendmast gevonden kon worden, dit is al maanden aan de gang. Het is dan ook opvallend te noemen dat ik voor de zoveelste keer contact op moest nemen met Vodafone (met lange wachttijden) en wat schetst mijn verbazing de casus niet te vinden was, dit is mij meerdere keren overkomen, blijkbaar verschuild Vodafone zich achter deze werkwijze. Eveneens ben ik getipt dat er in soortelijke problematiek rechtszaken zijn geweest tegen Vodafone ivm een verzoek m.b.t. kosteloze contract ontbinding door de kantonrechter. Ik verzoek u dringend de defecten aan de zendmasten te herstellen en zich niet te verschuilen dat een casus niet geregistreerd is of opnieuw nummers van derden te moeten doorgeven om een probleem met de zendmasten te kunnen opsporen want dit blijkt onzin. De stortingskaart van Vodafone blijkt niet goed te worden bijgehouden dit is gecontroleerd. Ik verzoek voor de laatste maal de zendmast problemen in Zwolle Zuid op te lossen en zo niet dan wens ik mijn abonnement bij Vodafone te beëindigen nog los van mijn verzoek om schadevergoeding want dat kan altijd
Ik heb de iPhone 12 besteld met een nieuw Red Unlimited Vodafone abonnement. Ze hadden een goede deal dat ik 2 euro korting per maand krijg en geen aansluitkosten hoef te betalen. Ben wel erg benieuwd naar de blauwe iPhone 12 64GB, op filmpjes zag ik dat het een hele mooie kleur betreft! Een dezer dagen wordt ik aangesloten en ontvang ik de iPhone ook. Spannend!
Ps. heb al jaren lang Vodafone, altijd zeer goed bereik en een hele goede service. De app is ook zeer gemakkelijk en overzichtelijk waarop je de facturen en tegoeden kan inzien.
Een tipje: ga naar je My Vodafone app , kies bundels aan en uitzetten. Zet op deze pagina je Blox beperkt internet aan. Dit betekent dat wanneer je over je bundel gaat, dat je internetsnelheid omlaag gaat. Hier heb je amper hinder van en zo hoef je nooit extra kosten te maken. De meeste mensen weten dit niet dus dacht ik zal het even melden.
Ik ben echt on tevreden over de service van jullie! Breng mijn telefoon die net een halfjaar oud is bij de Vodafone van winkel en moet repareert worden. Liep vast stonk naar verbrand plastic en ben verzekerd. ze gingen het meteen opsturen zou hooguit twee weken duren en dat was ook echt voor mij het limiet want ik heb het voor as dinsdag nodig. Wat blijkt is pas afgelopen maandag beland bij de reparatie!! Serieus dit zijn geen afspraken en dynafix is druk en die vinden het ook niet kunnen wat er nu is gebeurd is! Zouden jullie mij kunnen contacten de mail ? Mijn gegevens zijn bij jullie bekend
Klanten(service?) van Vodafone is heel slecht. Iedereen werkt vanuit huis. Ik wilde simpel een schade melden bij de maatschappij waar Vodafone mijn toestel vanaf maart zou hebben verzekerd maar wat tot op heden niet gebeurd is. De reden? Die is iedere keer dat ik bel anders. Er wordt gezegd dat het vanaf dan echt geregeld is maar tot op heden (2,5 maand en 23 telefoongesprekken verder) is er nog steeds even veel onduidelijk en ben ik geen stap verder. Ik wil daarom graag mensen waarschuwen en laten weten dat de service zoals ik hem ervaar zeer slecht is bij Vodafone!
Ik ben al ruim 25 jaar klant bij Vodafone met 4 abonnementen, maar ben helaas bij de aankoop van mijn nieuwe telefoon verkeerd voorgelicht. Ik wilde 5G gebruiken, maar hoefde niet het nieuwste model. Ik heb in overleg een IPhone 11 gekocht, maar achteraf blijkt dat deze niet werkt op 5G. Klantenservice neemt me niet serieus en stuurt me van het kastje naar de muur.
Vodafone heeft een te gek verdienmodel; die gaat echter buiten je bundel om. Pas vanaf €80,- krijg je een waarschuwing dat je buitensporigen kosten hebt gemaakt.
De fout; ligt in eerste instantie bij mij, dat erken ik.
Streamen terwijl je toestel niet meer op de wifi zit en dit niet door hebben, is stom.
Maar je kunt ook bij €10,- of €20,- een melding geven of wanneer iemand abnormaal verbruikt.
Maar dit is nou net niet hetgeen waar Vodafone op uit is.
Medewerkers kunnen niets, mogen niets, alleen erkennen dat het vervelend is.
Wees gewaarschuwd!!
Omdat jullie weigeren contact te leggen per mail of telefoon.. ga ik het via reviews proberen
Beste Vodafone drie maanden geleden sloten wij een abonnement af voor een toestel dat alleen gebruikt wordt om bereikbaar te zijn en heel af en toe een spelletje onderweg. Om die reden sloten wij het kleinste abonnement af. Tot onze schrik hebben we nooit eerder zo'n hoog verbruik gezien. We hebben abonnementen bij KPN en Budget Mobiel , dus we kunnen vergelijken. We belden met de klantenservice en die kon niets voor ons doen. Gaf wel het advies om de data 's nachts in huis uit te zetten. Omdat de kosten opliepen hebben we ons abonnement maar opgeschroefd. Er zitten dagen bij dat we meer dan 500 MB gebruiken, terwijl het toestel slechts in een tas zit. 's Nachts staat de telefoon inmiddels uit. En we hebben ook alle apps zo ingesteld dat ze alleen met WiFi geopend kunnen worden. Nu, na slechts tien dagen van het tegoed van deze maand, zitten wij op een verbruik van 4000 MB. En we maken nagenoeg GEEN gebruik van deze mobiel, daarvoor hebben we andere toestellen met onbeperkt data. Want nogmaals, het mobiel is er vooral voor iemand die bereikbaar moet zijn. Vodafone, hoe kan dit? Als jullie geen oplossing of verklaring kunnen geven willen wij het abonnement graag ontbinden.
Groet ^Jilles
U Kan hier schrijven tot u een ons weegt, maar de arrogantie van Vodafone is zo groot dat u vergeefs op antwoord zal moeten wachten, zelfs op een aangetekende brief wordt met een nietszeggend antwoord gereageerd dat ze er binnen 14 dagen met een antwoord zouden komen.
Let even op de datum van de brief.
Aad XXXXXX en Ria XXXXXX
2903 EL Capelle aan den IJssel
Vodafone Libertel BV
t.a.v. afdeling annuleringen
6221 KX Maastricht
Capelle aan den IJssel, 12-06-2020
Betreft: opzeggen abonnementen voor de telefoonnummers:
06XXXXX033 en 06XXXXX669
Geachte heer/mevrouw,
Na herhaalde klachten voor wat betreft de dekking van het Vodafone netwerk rondom en in ons
huis, meerdere berichten per uur maken mij er op attent dat alleen een noodoproep kan worden
gedaan bij voldoende netwerk dekking, zie ik geen andere oplossing dan onze abonnementen voortijdig
te beëindigen met behoud van onze telefoonnummers.
Tevens gaan wij er van uit dat e.e.a. naar aanleiding van de 30 dagen regeling, zonder verdere kosten
zal gaan en een oplossing zal worden aangeboden tot ieders tevredenheid i.v.m. het in gebreken blijven
van voldoende zekerheid om het netwerk in geval van nood te kunnen gebruiken.
Hierbij zeg ik onze abonnementen met onderstaande gegevens per eerstvolgende mogelijkheid na dagtekening op.
Telefoonnummers: 06XXXXX033 en 06XXXXX669
Naam: Aad XXXXXX en Ria XXXXXX
2903 EL Capelle aan den IJssel
aad@xxxxxxxx
ria@xxxxxxxx
De incassomachtigingen dienen tegelijkertijd te worden beëindigd.
Daarnaast verzoek ik u hierbij tevens, overeenkomstig artikel 17 AVG, over te gaan tot onmiddellijke verwijdering van al
onze persoonsgegevens in de zin van artikel 4(1) AVG, behoudens in de gevallen zoals opgesomd in artikel 17(3) AVG.
Graag zie ik de bevestiging van onze opzeggingen en de verwijdering van onze persoonsgegevens tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Aad
Tot op de dag van vandaag nog steeds niks van vodafone vernomen!
Wat een slechte service in de Vodafone winkel in Heerlen. Teleurstellend gewoon dat jullie in een telefoonzaak geen telefoon vast durven te pakken 😅 ik snap dat jullie voorzichtig zijn ivm covid 19 maar dit gaat wel heel ver! Totaal geen service meer en dat voor zo'n duur abonnement wat ik bij jullie heb! Ik wilde verlengen maar dat ging dus niet, misschien een ideetje dat jullie de telefoons van de mensen even eerst ontsmetten voordat jullie ze vast pakken? Of latex handschoentjes? Maar een telefoonzaak wat geen telefoon aan raakt en dus de klant totaal geen service biedt kan echt niet!
Had telefonisch een telefoon gekocht bij vodafone. Kregen het ding (als 60 +er) niet aan de praat.. Balen !! Contact gezocht met 1200 voor hulp; zoek het maar uit was het antwoord ! In het boekje en aan de telefoon gaven ze aan altijd gebruik te kunnen maken vanVodafoneSERVICE; dus NIET. Zeer teleurgesteld over de verkooppraatjes naar de Vodafone winkel in Heerlen.
Daar hielp ons Bart, erg rustige man die het allemaal begreep en ons naar meer dan volle tevredenheid geholpen heeft.Een mens !! Bleek dat ze een verkeerde simkaart meegezonden hadden. Bart heeft dat allemaal geregeld en nu kan ik bellen nadat hij me ook nog eens de werking van de telefoon uitlegde, dat noem ik Service !! Vodafone ? beroerd bedrijf maar met vriendelijke en zeer behulpzame medewerker Bart !! Bart; nogmaals bedankt !!
Ik betaal 9 euro per maand aan Vodafone, heb sinds jaren het beste bereik wat mogelijk is. Doordat ik dubbele data krijg (Ziggo + Vodafone deal) heb ik 2.0 GB per maand wat best veel is, zeker voor zo'n lage prijs. Daarna wordt het internet trager dus er komen geen extra kosten bij kijken als je hier eens overheen gaat.
Er zullen best wat dingen fout gaan zoals ik in meerdere reviews en klachten lees maar bij mij ging alles goed. Ik had T-Mobile, wilde overstappen, kreeg een Vodafone sim-kaart toegestuurd. Die kon ik op een bepaalde datum in mijn telefoon plaatsen (wanneer het abonnement in ging) en alles werkte perfect sindsdien. Kreeg nog een smsje dat ik iets moest downloaden zodat alles goed zou gaan, gewoon op de link klikken en that's all.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik Vodafone altijd te duur vond maar nu met de Ziggo deal is het voor mij 100% de beste prijs/kwaliteit verhouding.
Prijs: Top.
Kwaliteit: Top.
En nee, heb geen aandelen in Vodafone... :) Just happy dat alles zo goed werkt voor maar 9 euro in de maand!
Aangezien Vodafone weigert dit op te lossen en ik hier al dagen mee bezig ben, schrijf ik dit op Reviews.nl
De prepaid kaart (telefoon van mijn moeder, puur in geval van nood) van Vodafone is al een ruim een week onbruikbaar door storing.
Op hun website was niets te vinden over deze storing. Ik werd doorverwezen naar de chatrobot, die uiteraard antwoorden gaf die totaal niet sloegen op mijn vraag.
Het contactformulier van Vodafone is tijdelijk buiten gebruik.
Uiteindelijk vrijdag telefonisch contact gezocht. Na een half uur in de wacht en 3 keer verkeerd doorverbonden te zijn kon Tineke me vertellen dat er inderdaad een storing is met de Prepaid nummers. Tineke zou ons op de handmatige lijst zetten om dit te herstellen. Hallo, het is 2020!
Tineke wist nog niet wanneer het opgelost zou zijn, kon maandag, dinsdag, maar ook woensdag zijn.
Gisteren maar eens via Facebook Messenger contact gezocht. Aangezien we inmiddels al een nieuwe telefoon en een abonnement met ander nummer hadden besteld, verzocht ik Vodafone het beltegoed dat nog op de kaart staat terug te storten, maar dat weigeren ze, want de storing schijnt vandaag opgelost te zijn. Desondanks is het tot op heden onmogelijk om verbinding te maken.
Vodafone denkt waarschijnlijk; we hebben de poen al binnen, we willen toch van die prepaid klanten af.
Maar als je niet kunt leveren waar voor betaald is, zou het wel zo coulant zijn als je de fout toegeeft en het geld terug stort.
In de tussentijd is het onmogelijk om met nummerbehoud naar een andere provider over te stappen. Wél kan Vodafone ons een abonnement aanbieden, maar daar hebben we uiteraard geen interesse in.
Als Vodafone dit bij alle Vodafone prepaid klanten doet, levert dat aardig wat geld op.
Wat grappig ik lees al die negatieve reviews over Vodafone maar voor mij is het juist een verademing! Hiervoor had ik nooit bereik totdat ik overstapte naar Vodafone, vrijwel overal 5 streepjes inclusief in huis. Wij hebben Ziggo alles in 1 thuis waardoor je best wat korting krijgt als je een Vodafone abonnement afsluit. Dat deed ik dus meteen toen het kon.
Vodafone Nederland afgelopen vrijdag ben ik gebeld door de verkoopafdeling ivm verlengen van mijn abonnement. Een mooie aanbieding gekregen voor een 2-jarig Red abonnement, 15gb welke verdubbeld wordt naar 30gb (ivm Ziggo) en een iPhone 11pro max 64gb met een eenmalige bijbetaling van €521,- zonder verdere bijkomstige kosten per maand.
Vrijdag was het te laat en ik zou zaterdag teruggebeld worden...dat is helaas niet gebeurd. Daarvoor in de plaats werd ik maandag tijdens werktijd gebeld (kon toen helaas niet opnemen) en zojuist nogmaals.
Net te horen gekregen dat deze aanbieding niet meer geboden kan worden omdat men niet afweet van deze aanbieding, niets terug kan vinden in het systeem en dat ik nu €336,- eenmalig + 2 jaar lang maandelijks €34,- moet betalen voor hetzelfde toestel???
Ik vind dit een hele vreemde gang van zaken en dit riekt naar misleiding, dit ben ik niet van jullie gewend en denk erover om nu zowel voor onze mobiele telefonie alsmede ons tv/internet naar een andere aanbieder over te stappen.
Heel jammer dit, want de dienstverlening is altijd heel goed geweest.
Ik hoop dat jullie nog willen nagaan wat er gebeurd is en een oplossing kunnen bieden.
Nooit meer Vodafone. Belachelijk slechte ondersteuning. Abonnement stop gezet maar Vodafone heeft zelf de betaling niet stop gezet. Heb al uren verknald aan de telefoon en mails voor een miezerige €4 waarbij ik uiteindelijk dan zelf maar contact op moet nemen met Vesta Payment (leverancier van Vodafone).
Helpdesk :”sorry meneer, de fout is hier gemaakt maar ik kan dit niet oplossen, ik ben maar een medewerker” aldus Sibel van Vodafone.
De reden waarom ik als tiener bij Vodafone ben gekomen is omdat ik dan bij mijn abonnement eens in de twee jaar een nieuwe telefoon mocht uitzoeken.
Op die leeftijd is het nog erg belangrijk wat voor telefoon je hebt, inmiddels maakt mij dit niet zo veel meer uit, zo lang die het maar goed doet.
Maar desondanks zit ik nog steeds bij Vodafone, maar nu heb ik een heel ander abonnement.
Waar ik, of eigenlijk mijn ouders, eerst bijna 50 euro per maand moesten betalen voor een abonnement (en hier zat dan per twee jaar een nieuwe telefoon bij), betaal ik nu maar 9 euro per maand.
Dat is nogal een verschil, en dan allebei bij vodafone, nu moet ik wel zelf een telefoon kopen, maar dat vind ik niet erg.
Ik doe er ook veel langer mee dan twee jaar, dus dit pakt voor mij erg goed uit.
Wat is dit een waardeloos bedrijf. Ik wil de data van de telefoon van mijn zoon uitbreiden. Dat moet toch zo gepiept zijn zou je denken. Nou niet bij Vodafone. Gisteren gebeld en de mevrouw aan de lijn kon mij niet verder helpen. Zij zou mij doorverbinden met een collega. Na 35 minuten in de wacht heb ik de verbinding maar verbroken. Vandaag poging 2. Ook deze mevrouw wilde mij doorverbinden maar verbrak de verbinding. Poging drie: deze mevrouw kon mij niet helpen want thuiswerken, bla, bla, bla moeilijk etc. Kreeg nog een grote mond omdat ik opmerkte dat ik het absurd vind dat zo’n groot bedrijf mensen niet normaal kan helpen. Net het weer geprobeerd. De jongeman zette mij ‘even’ in de wacht omdat er iets mis was met het systeem. Als ik was blijven hangen weet ik zeker dat ik nu nog steeds aan het wachten was. Nog steeds geen uitbreiding van de data maar wel een heleboel frustratie.
Dit zijn de beste telecomproviders van november 2024.
Er zijn 51 reviews geschreven over Vodafone op Reviews.nl. Met een 3.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.