Ik lees veel negatieve reviews over dat het commentaar minder is, dat het beeld soms weg valt of dat het vast loopt. Laat ik voorop stellen dat ik Olav Mol, Jack Plooij en Robert Doornbos ook mis. Ik denk echter wel dat het een gewenningsproces is, iedereen is inmiddels gewend aan het commentaar van de vrienden van Max. Heb ook het idee dat de huidige commentatoren er nog even in moeten komen, die tijd mogen we ze wel geven.
De eerste F1 Gran Prix is nog niet geweest. Laten we dus niet te hard van stapel lopen en ze een beste sneer geven.
Vind het wel heel fijn dat de app van Viaplay toegankelijk is op elk toestel en dus ook op mijn televisie. Ben tot nu toe wel tevreden over de dienst.
Het lijkt wel of jij een belang hebt in VIAPLAY!!!
Het is gewoon een hele slechte deal jammer dat KPN erin mee gaat, die zouden hun vaste leden juist moeten beschermen tegen dit soort bagger
Wat is je conclusie nu, na de race??? neem gewoon f1 tv , top beeld en commentaar en vanaf juni wellicht olaf weer. en niet te vergeten f1 tv is goedkoper en een stuk completer. wauw , wat een opties om te kijken
Stefan, dat klopt niet. F1 tv gaat vanaf juni gebruik maken van dezelfde commentatoren als Viaplay nu heeft, schiet je dus niets mee op. Als Olav daarheen gaat, ga ik 100% switchen naar F1 tv. Die wordt wel heel erg gemist vind ik. Eigenlijk wordt die hele Ziggo crew gemist want ik ging gelijk wegzappen na de race, terwijl ik eerder altijd bleef zitten voor F1 Café.
Zag dat Viaplay ook een statement naar buiten had gebracht omtrent alle klachten. Daarin stond dat ze achter hun mensen staan (logisch) maar dat ze de klachten wel noteren. Dus wie weet?
Om nog aan te vullen: ik denk niet dat de huidige commentatoren het niveau van de mensen van Ziggo gaan evenaren. Simpelweg te weinig verstand van F1, zelf nooit geraced, enz. Heb het even aangezien maar het is gewoon minder, wat je niet mag verwachten als je 13,99 euro per maand EXTRA betaald.
Wat een tegenvaller die twee dames. Leuk om het eens anders te doen hoor met het oog op de verdeling mannen/vrouwen. Maar dit is echt de plank misslaan! Doe de F1 liefhebber een lol, en zet het ziggo team in. Het is nu niet om aan te horen en te zien. Echt balen!
Je moet het toch eerst geprobeerd hebben alvorens je dit kan besluiten. Een frisse wind leek mij vooraf goed maar ben het nu 100% met je eens dat de Ziggo crew enorm gemist wordt. Het ergste is nog dat ze dolgraag naar Viaplay wouden maar Viaplay wou een andere weg in slaan. Kan nu ook niet meer omgezet worden want die dames hebben een contract en de beste mannen bij Ziggo hebben vast het contract bij Ziggo verlengd. Ik snap het ook niet want Formule 1, zoals het was vorig seizoen, was een succesformule. Waarom dat niet in z'n geheel overzetten zal je denken. Geld heeft Viaplay wel.
100% eens met deze review.
Viaplay zal echt wel door hebben dat ze een fout hebben gemaakt en zullen dit vast snel willen omzetten. Iedereen is goed commentator en beeld gewend bij Ziggo, dit kan je de klant niet afpakken, zeker niet omdat klanten nu meer betalen dan voorheen.
Al meer dan 50 jaar geniet ik volop van de Formule 1. Ik keek dus al voor Olaf het commentaar ging doen. Zelfs met Ruud en Jan was het mooi en toen kwam u.
Uw stijl was hoe we u leerde kennen al belachelijk te noemen, het lijkt eigenlijk wel op zoiets als Massie wegsturen, maar goed dat nu terzijde. Wie gaat er nou Formule 1 wegkopen en dan niet zorgen dat je de sterren van de show meeneemt? Helaas is het zelfs nog erger, u heeft zelfs niet proberen te benaderen.
Ja zaken zijn zaken en u had de grootste portemonnee dus u kon het dankzij uw kapitalisme doen, jammer dat geld en stijl zelden samengaan.
Ik geef iedereen een kans maar u zult echt heel veel aan moeten passen voordat u ook maar 1 procent in de buurt kunt gaan komen van de persoonlijke sfeer van Ziggo op hun sportkanalen en de daar al vele jaren werkende presentatoren die wel gewoon tegen de kijker kunnen praten.
Wat hebben wij kijkers er nou aan als 3 oud rijders met een host op een patserige manier en super bekakt gaan zitten, let wel helemaal niks tegen de kijker zeggen! En dus niet meer dan goedkoop youtube filmpje gaan maken?!?
Die beelden van vorig jaar in slow motion door het beeld maken het echt niet beter. Nee geef mij maar een van Gammeren die op tv ook niet met de camera overweg kan maar wel zijn best doet om contact met de kijker te maken!
Nu heb ik uw app en zal hem proberen voor de F1 te kijken maar neem van mij aan dat u niet die twee heren hoeft te laten horen tijdens de race want ik zet net als vele andere al melden de audio van grandprixradio aan.
Als uw beeld niet 100% werkt dan zeg ik meteen op, liever met slecht beeld alles zien als één seconde niet. Wees gewaarschuwd want 13,99 is dit aanbod hier op viaplay voor nu zeker niet waard en er bestaat wel meer F1TV.
PS Ik vrees sowieso dat ik voortaan samenvattingen ga kijken want ik walg nog steeds van uw manier van werken en voel me hier ook helemaal niet thuis.
Hoi ik vind het jammer hoe erg het veranderd is. De commentator vind ik niks. Mis het gevoel erbij de enthousiaste is eentonig en saai. Wil graag Olaf mol en Jack plooi terug.
De voorbeschouwing is ook niks geen emotie.
Het lijkt net op de commentator van FIFA.
Geen emotie. Als er niks aan gedaan wordt ga ik weg.
Hopelijk wordt er iets aangedaan. Ben niet de enige.
Beeldkwaliteit echt slecht !! Streaming loopt meerdere keren vast (ligt niet aan mijn snelheid van het internet)!! Commentaar dood saai. Presentatrice in studio valt nog wel mee. Zij heeft weinig verstand van de F1 maar dat hoeft ook niet meteen, daarvoor zijn immers de vermeende kenners in de studio (van de garde, coronel, albers). wat voor mij een schok was, is de dame aanwezig op het circuit. Wat een aanfluiting!! Belachelijk slecht!! Ik heb de testdagen in Bahrein volledig gezien, maar het verslag ter plaatse van deze jonge dame was van dusdanige kwaliteit dat ik het plaats onder de kwalificatie: Bagger, uitzonderlijk slecht, kleuterklas niveau, amateuristisch, niets toevoegend, overbodig, enz...... Ondanks mijn bevindingen vind ik het knap dat deze dame op 2 minuten tijd het klaar speelt om nietszeggend nieuws 4 keer te vertellen.. Ik overweeg om Viaplay op te zeggen. Ik moet me wel even verdiepen in een eventueel goed alternatief. Dus zondag kijk ik via Viaplay en als het moet zonder geluid.
Wat Viaplay wel goed gedaan heeft is in de app de mogelijkheid te bieden je abonnement op te zeggen!
Ik heb het Viaplay abonnement puur en alleen genomen voor de F1. Het is tot nu toe enorm teleurstellend. Jammer dat de F1 bij Ziggo weg is. Met het commentaar van Rick Winkelman, Olav Mol en Jack Plooij was het vele malen beter. Vooral de emotie die zij erin legden mis ik enorm bij Viaplay. Nu is het plat en saai.
Beste Fred, Ook ik was in de veronderstelling dat Viaplay minstens op het niveau zou zijn als het gewende niveau bij Ziggo. Maar wij beiden komen hier heleaas bedrogen uit. Desalniettemin wens ik jou een prachtig raceweekend toe!
Puur voor f1 genomen.. maar om te janken.
Echt teleurgesteld. Beeld staat vaak stil. Nooit last van bij andere aanbieders. Alles is hier bekabeld aangesloten 500mbit verbinding. Nooit last van buffering maar bij viaplay is het om de paar minuten raak. Geluid niet synchroon met beeld. Zeer lage beeld kwaliteit.
Presentatie tja wat moet ik zeggen.. nooit geen 13,99 pm of via viaplay 99 euro
pj. waard.
Dan de rest van het aanbod.. weer om te janken. Alles oude knoei. Inmiddels al besloten om weer op te zeggen. Stap over naar f1 tv pro. Goedkoper en beter beeld en geluids kwaliteit. Volg al ruim 30 jaar f1 en in die tijd is veel veranderd maar dat waren vaak verbeteringen op uitzend gebied maar dit is 10 jaar terug in de tijd. Viaplay zal heel snel moeten gaan bedenken hoe te verbeteren want eens een klant kwijt altijd een klant kwijt..
Nu 2 dagen verder zou de kwaliteit verbeteren.. signaal is iets verbeterd. Kwaliteit is verbeterd. Nog steeds synchroon problemen. Presentatie blijft tenen krommend.. nog steeds veel werk aan de winkel. Opzeggen is dus ook nog eens een drama. Na flink oplopend gesprek eindelijk van me abonnement af met restitutie. Je krijgt je geld dus niet terug. Ook dit is verboden. Je mag ten alle tijden een koop binnen bepaalde termijn ontbinden. Nent denkt hier blijkbaar anders over. Advies blijf bij deze poppenkast ver weg. Wta versteld van de positieve klanken hier bij posts die geplaatst zijn voordat viaplay maar iets uitzond. Daar naast staat de rest van internet vol met klachten. Dus ben benieuwd of deze revieuws wel representatief zijn.
de verbinding valt steeds weg of loopt vast ,wat een bende , ik heb 1000mbit glasvezel verbinding verder nooit problemen. begin hier niet aan
Ouwemeuk films slecht beeld f1 .oer saai cometaar .veel te duur voor wat je krijgt .hoop dat het beter wordt .anders maar weer opzoek naar beter .beetje jammer veel beloven op alles maar van alles net niets k u t met een rietje meer kan ik er niet van maken
ViaPlay is tot nu toe een teleurstellende ervaring.
Vaal blokjes in beeld, geluid loopt niet synchroon met het beeld kwaliteit van het beeld is slecht. Het is alsof je tien jaar terug in de tijd gaat.
Daarnaast is het aanbod films en series lachwekkend. Het is veel te weinig en veel te oude content.
App werkt top, f1 commentaar en analyse is wat mij betreft een verademing. Lees hier dat mensen vinden dat er te weinig inhoudelijke kennis van zaken is. Vind ik heel vreemd, kijk maar eens naar de CV van bijv. Kees vd Grint, zo blij met iemand die echt verstand heeft vd sport. Hopelijk een vaste gast. Albers valt mij niet tegen, ook steady. Uiteraard hier en daar nog wat onwennig, maar overall vindt ik het fris, inhoudelijk goed en prettig om te zien. Ga zo door.
Werkt u misschien voor/bij Viaplay? Uw bevindingen sataan haaks op de bevindingen van mij. Ik heb toch echt een speedcheck gedaan. In mijn beoordeling ben ik eerlijk en oprecht, ook al is die hard. Ik heb de gehele testdagen via Viaplay gekeken met een openminded instelling. Ik kan er helaas niets anders van maken als bijzonder slecht!
Zo even viaplay geïnstalleerd en dik tevreden goed beeld en best tevreden over het commentaar wel even wennen maar best oké. Ik denk dat Olaf Mol het niet beter kan doen het commentaar tijdens het trainen is proffesioneler geen foute informatie wat bij Olaf Mol regelmatig gebeurde dus eerste conclusie prima!
Geen fouten…? Commentaar redelijk de laatste sessie op dag drie tenenkrommend. Opstapeling van fouten. Russel aanzien voor Bottas, Noris rijdt bijna achter op zijn vriendin, constant vragend aan elkaar, hé Mel, ik ga er vanuit, ik hoop, etc. Olav maakten fouten, dat mogen deze heren ook. Is het beter…..??
Idd commentaar is tenen krommend. Ja mol maakte soms een foutje.. Dan doen de meeste commentatoren. Maar wat er de laatste dag gebeurde sloeg alles en die 2 gaan dus nu alle wedstrijden becommentariëren... geen beleving, stom gelul enz dan een pitreporter zonder feeling, met autocue monitor op de camera.. en weer geen beleving en onverstaanbaar.. en dan laat ik de beeldkwaliteit nog maar effe zitten. Ben echt benieuwd hoe iedereen er na deze trainingen over denkt. En dan die studio... amber sorry maar ga gewoon het 8 uur journaal doen.. dit past echt niet bij je hoe grote fan je ook bent... en dan die Alberts.. gelijk vervangen voor doornbos. Ben er steeds meer van overtuigd van dat ze een grote fout maken..
Viaplay werkt prima en staan leuke series op. Enige irritante is dat de verhaaltjes die bij elke aflevering staan door elkaar staan. De tekst van aflevering 1 seizoen 1 stond bij een aflevering van seizoen 2. Heb er nog geen logica in gevonden staat random door elkaar volgens mij. Vervelend als je net zoals ik de verhaaltjes leest voordat je de aflevering kijkt. Krijg je spoilers door en dat is jammer.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die gekke Olav Mol en Jack Plooij toch wel mis. Kan even wennen zijn want qua beeld is het wel top wat Viaplay aanbiedt, het geluid (lees; commentatoren) mogen nog wel wat verbeteren. Het is ook niet makkelijk om zulke oude vossen te evenaren. Vooraf dacht ik dat dit wel goed zou zijn, wat vernieuwing maar tot nu toe hoor ik om me heen ook alleen maar mensen die de 2 mannen wel echt missen. Wil verder nog geen oordeel vellen totdat de eerste race is geweest, ben wel benieuwd naar jullie standpunt hierin? Was het een fout om niet de gehele Ziggo crew mee te nemen? Ze wilden immers wel.
Inderdaad commentaar laat echt te wensen over... geen beleving en geen match samen. De dame aan de desk is het ook niet...
Dus het oeverloze gezwam van kalf en bleekemolen vind jij oké? Dat saaie gelul in de studio slaat ook nergens op.. Het gaat werkelijk over niks. En dan de verschrikkelijke beeldkwaliteit van 4k bij ziggo nu naar 720p? Belachelijk gewoon anno 2022
Ik kijk op ziggo 200 ,vind de beelden oké maar de verslaggevers bij de beelden vind toch ver ondermaats . Van mij hadden ze Mol en Plooij mogen houden, de voor en nabeschouwing vind ik wel oke ook de prijs is niet mals als niet geïnteresseerd bent in films . Maar ja als je F1 wilt kijken heb je weinig keus
Ik heb maar toegegeven en een Viaplay abonnement afgesloten. Voorheen was ik fel tegenstander, omdat je er toch weer een abonnement bij krijgt en ik vond het prima zoals het was. Nu toch maar besloten om een abonnement te nemen en ik ben er best tevreden mee. Het werkt allemaal perfect, alleen erg jammer van de pitreporter, presentatrice en analisten. Dit aspect is erg saai geworden en ze beheersen hun vak niet. Een gemiste kans als je het mij vraagt. Uiteindelijk gaat het om de races en die kan ik nu gelukkig wel bekijken.
Uit het aanbod een aantal willekeurige selecties gemaakt om de kwaliteit te beoordelen.
Telkens viel het me op dat er typische digitale streamingsartifacten ontstaan.
Voorbeelden zijn: Een bal die tijdens een niet-live samenvatting hakkelend door het beeld vliegt, Een dartboard waarvan de details tijdens een live stream zichtbaar veranderen. Sneeuwvlokken die springen ipv geleidend dalen)
Dit soort problemen herken ik uit de begintijd van streamingdiensten maar zijn absoluut niet meer van deze tijd. Onbegrijpelijk dat ik hiervoor moet betalen. Ziggo, Netflix, NPO Plus en andere streamingspartijen kan ik probleemloos HD (of zelfd HD plus) ontvangen.
Ik hoop echt dat ze bij Viaplay snel meer servercapaciteit inhuren om de bitrate te verhogen. Nu ik erop let wordt ik duizelig van de matige kwaliteit. Ik vrees een debacle bij de eerste F1 uitzending.
F1 eerste testdag.
Het beeld/geluid op de TV stopt iedere 20 sec zoekt (10 sec.) en start weer. Hierdoor is de uitzending niet aan te gluren.
Hopelijk blijft dat niet zo want op deze manier is het een slechte koop en zal ik elders moeten kijken. Ben het eens met voorgaande sprekers dat het commentaar ook niet van goede kwaliteit is en er wordt te veel gekletst
Ik had gehoopt dat de review Viaplay zou aansporen om hun problemen op te lossen. Helaas is dat absoluut niet het geval. De F1 uitzending was dramatisch. En nee, het ligt echt niet aan mijn hardware. 300Mbps biedt meer dan voldoende bandbreedte om een Viaplay stream tussen te plaatsen.
Tijdens de uitzending een nette mail gestuurd naar Viaplay. Hier heb ik, tot op vandag nog steeds geen reactie op mogen ontvangen.
Uiteindelijk bij de buren gaan kijken. Zij hadden een Viaplay connectie via het Ziggo abonnement. Dat was een stuk beter. Maar nog steeds van matige kwaliteit als je zoveel geld voor de uitzendingen vraagt.
Aangeschaft voor de f1 de rest wat er op staat is geen interesse voor. Zo op het eerste zicht, geen verkeerde streamingsdienst, alles werkt, content is prima te vinden, al moet ik wel zeggen dat ik het aanbod gedateerd vind wat op zich voor mij niet zoveel uitmaakt omdat ik er geen gebruik van maak.
To the point, ik heb het puur voor de f1. Wat er nu op staat vind ik wat magertjes, het ziet er gemaakt uit. Het lijkt net of de autocue of teksten van een blaadje worden opgelezen. Het Nederlandse hart/gevoel is eruit. Het lijkt allemaal zo statisch, gemaakt, zo van"ik lees wat voor maar geen idee wat ik zeg". Het seizoen moet nog beginnen dus we zullen zien hoe het zich ontwikkeld, zo niet dan is het zonde van het geld en kijken we nog dit seizoen voor een andere aanbieder.
Ben overgestapt van Ziggo naar Viaplay voor F1. Zit nu aflevering 1 van Season shakedown te kijken en verbaas me over de technische diepgang. Bij Ziggo was die al aardig verminderd, bij Viaplay wordt in de eerste aflevering alleen over de esthetische veranderingen gesproken. Lijkt meer op een talkshow met weinig kennis van zaken.
Ik hoop dat Viaplay me nog gaat verrassen de komende weken.
Tjonge, Tjonge! Ik waande mij vanmiddag weer in de zestiger jaren van vorige eeuw!
Wat een zeer slechte beeldkwaliteit wordt er doorgegeven van de Duitse voetbal competitie! Heb ik nog analoge antenne ? Of zo.
Stond ff perplex!!!
Klantenservice natuurlijk niet via chat te bereiken.
Alhoewel ze tot 22.00 u bereikbaar zouden zijn.
Nee, ben nog niet tevreden over deze streamingdienst!!!!!!
Als je het niet aanschaft voor de F1 of de andere sporten, denk dan nog even na. Het aanbod is tot nu toe erg karig. Weinig films en series in beperkte genres, hopelijk wordt het aanbod snel groter. Op dit moment ben je snel uitgekeken, dus veel geld voor een heel klein aanbod.
Heb sinds kort een abonnement bij Viaplay. Ik vind dat ze veel teveel vragen in de maand, ik ben een voorstander om het bedrag te halveren omdat het aanbod van films en series ouwe meuk is. Had wel wat meer verwacht van deze grote streamingdienst. Ik zal het moeten accepteren omdat ik F1 wil kijken.
Zojuist een Viaplay abonnement afgesloten. Niet via Ziggo, maar rechtstreeks via Viaplay. Als je een Smart TV hebt, kun je heel simpel de Viaplay app installeren en vervolgens inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. Ook kun je via je browser kijken. Dit ging allemaal erg simpel, alleen liep de Viaplay website vast na mijn iDeal betaling. Dit zal wel te maken hebben met de drukte, maar gelukkig is mijn betaling wel goed aangekomen. Ik kon ook gelijk beginnen met kijken. De Viaplay app is erg duidelijk en mooi vormgegeven. Je kunt eenvoudig schakelen tussen films, series en sport (waaronder ook live sport). Alleen jammer dat ik nu 3 abonnementen heb van zo'n ongeveer 10 euro per maand, namelijk Viaplay, Netflix en Disney+. Gelukkig was het allemaal eenvoudiger dan dat ik van te voren had gedacht. Viaplay is gewoon zoiets als Netflix en Disney+ en je hebt er helemaal geen Ziggo voor nodig. De enige nadelen aan Viaplay zijn de prijs, als je alleen voor Formule 1 kijkt en de app voelt nog een klein beetje traag aan. Ook vind ik het jammer dat ik niet meer voor de voor- en nabeschouwingen hoef te kijken. De hele voor- en napret is een beetje weg, het draait puur om de race, maar daar krijg je weer films en series voor terug.
Ziggo en KPN klanten kunnen voor een extra bijdrage van 13,99 euro Viaplay kijken. Hier zal vast een eigen zender voor komen achter een paywall. Voor Ziggo klanten betekent dit dat als ze Formule 1 willen blijven zien, dat ze dan een extra bijdrage moeten doen. Voor KPN blijft het eigenlijk hetzelfde.
Via Viaplay kan je ook eigen films en series afspelen maar is daarentegen wel wat duurder dan bijvoorbeeld Netflix of Disney+. Je krijgt er wel Formule 1, voetbal en andere live sport voor terug.
Persoonlijk ben ik al lang blij dat je via Ziggo en KPN gewoon Viaplay kunt kijken. Anders moest het via een app of had je vast veel extra gedoe gehad. Nu krijgt het vast een eigen vaste zender. Als Formule 1 net zo spannend blijft als dit jaar, ben ik er volgend jaar sowieso weer bij!
Robert Doornbos gaat ook niet mee naar Viaplay, karma haha. Die beste man had zelf met Viaplay om tafel gewild voor een plekje aan de tafel. Uiteindelijk is dit dus niet door gegaan. Had zelfs Chris Woerts horen zeggen bij VI dat het allemaal in kannen en kruiken was. Overigens weet ik uit betrouwbare bronnen dat Ziggo best veel betaald, dus wie weet wilde Viaplay niet mee gaan in die bedragen.
Overigens snap ik niet waar Viaplay mee bezig is. Juist Olav Mol, Jack Plooij en Robert Doornbos (aan de tafel) maken het mooi om een dagje naar de Formule 1 te kijken. Nu gaan nieuwkomers zich emree bemoeien die amper verstand van F1 hebben. We gaan het zien! Ik ga zeker een abonnementje nemen om de Formule 1 in 2022 op de voet te volgen, laten we hopen op net zo'n spannend seizoen als deze! Ik geef Viaplay wel gewoon 5 sterren want heb het nog niet mogen zien dus kan er nog geen oordeel over vellen.
Voor mij dus geen viaplay, begrijp niet wat dat bedrijf hier komt doen, als je de reviews leest, zijn alleen engelse reviews, is het allemaal waardeloos.
Al dit soort bedrijven moeten lekker wegblijven met hun decoders en betaaldiensten, niemand een abonnement nemen aub, zijn ze zo weer vertrokken.
NEEM GEEN ABONNEMENT
Ze komen pas vanaf volgend voorjaar naar Nederland dus dat de meeste reviews Engels zijn is volkomen logisch. Laten we eerst afwachten of het wat zal worden? Ze hebben de rechten van Formule 1, wat al een enorm klantenbestand met zich meebrengt dus we gaan het zien.
@simar
Ze hebben nog helemaal geen klantenbestand en dat moet lekker zo blijven, F1 kun je ook gratis op internet kijken, heb je hun niet voor nodig, darten pikken ze in en voetbal, het grote geld regeert weer eens, dat moet stoppen.
Klopt, schijnt een Zweeds bedrijf te zijn die veel sporten opkoopt en ook films en series uit wil gaan zenden. Een soort Netflix met sport. Het grote geld blijft sowieso regeren... Had overigens ook het liefst gezien dat F1 gewoon bij Ziggo zou blijven.
Sinds het aangekondigd is dat Viaplay de Formule 1 rechten krijgt in Nederland, houd ik het nauwlettend in de gaten. Ik wil namelijk een groot fan van autosport en Formule 1 in het bijzonder. Ik wil geen Grand Prix missen.
Er is nog niet veel bekend over Viaplay, maar het schijnt een streamingdienst te worden inclusief live sportuitzendingen zoals de Formule 1. Een soort Netflix, maar dan ook met live sport. Naast de Formule 1 zullen ze waarschijnlijk ook andere sportwedstrijden uitzenden. Ik weet niet wat de kosten zullen zijn, maar ik ga het sowieso betalen. Ziggo is best duur en aangezien ze volgend seizoen geen Formule 1 meer uitzenden, los van een paar enkele races wat ik ervan begrepen heb, ga ik zeker overstappen. Op Ziggo kan ik zeker wat geld besparen, dus dat kan ik dan weer steken in Viaplay. Ik hoop dat het zo'n 5 euro per maand zal gaan kosten, maar ik denk dat het ergens tussen de 5 en 15 euro zal kosten. Voor mij is dat het zeker waard, maar ik weet niet of dat het voor iedereen zal zijn. De meeste mensen hebben ook al een abonnement op Netflix of Videoland en er komen steeds meer bij. Viaplay zal dus meer dan alleen Formule 1 moeten aanbieden wat niet via andere diensten te bekijken is. Naast sport, had ik begrepen dat ze ook films en series gaan aanbieden. De show rondom de live sportuitzendingen heen zullen ook belangrijk worden. Goede presentatoren en gasten. Ik ben heel benieuwd welke mensen de overstap zullen maken naar Viaplay. Ik vermoed dat dat voor mensen ook heel belangrijk zal zijn. Zelf kijk ik bijvoorbeeld veel liever naar Europees voetbal op Veronica dan RTL. Bij RTL sla ik de voor- en nabeschouwing meestal over. Niet interessant en alleen open deuren intrappen. Ik hoop dat Viaplay de mensen van Ziggo overneemt. Daar kijk ik altijd met veel plezier naar.
Natuurlijk kan ik nog niet echt een oordeel vormen over Viaplay, maar ik heb er wel een goed gevoel bij. Ik ben wel blij dat het naar een aparte streamingdienst gaat, zodat ik niet meer aan een bepaalde provider vast zit. Als ik ga overstappen, weet ik ook niet of ik meer of minder geld kwijt ben. De tijd zal het leren. Je kunt al wel op de website van Viaplay kijken om een idee te krijgen van hoe het gaat worden. Ik weet alleen niet of dit representatief voor Nederland gaat zijn. Ik ga volgend seizoen zeker Formule 1 kijken op Viaplay. Zin in!
Dit zijn de beste internet en tv providers van december 2024.
Er zijn 194 reviews geschreven over Viaplay op Reviews.nl. Met een 1.7 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.