kan alleen op de laptop met hdmikabel aangesloten op samsung tv. Inloggen op de app op de tv krijg steeds foutcode 1002 (geen verbinding) alle andere apps zoals netfilix youtube videoland disney+ en andere werken wel. heb alles geprobeerd ook bedraad en draadloos
Denk dat dit toch bij viaplay ligt die fout
Ben benieuwd of de update dat je nog maar op 1 apparaat kan kijken, verschil maakt voor Viaplay in abonnementsverkoop. Denk dat er ook wel veel zijn die het opzeggen nu omdat het al zo duur is en ze er klaar mee zijn. Aan de andere kant, als je echt een F1 liefhebber bent en je kan nu niet meer dubbel kijken, dan neem je een extra abonnement.
Tip: je kan ook via F1 TV pro kijken als je een Viaplay abonnement hebt. Dan kijkt 1 via Viaplay en de ander gewoon via F1 TV pro. Zo deden wij het afgelopen weekend wel!
Jij moet werkzaam zijn bij die drama streamdienst, je bent werkelijk de enoge die positief is. Ik stream met 1 apparaat en dat staat meer stil dan dat het doorloopt tijdens de f1 , in europa zou je overal kunnen streamen nou mooi niet dus. Voor mijn werk in Frankrijk en viaplay kun je hier niet streamen, ik kan wel door gaan over alle ellende maar dat is water naar de zee dragen want er word nooit iets mee gedaan. En ja ik heb veel stream diensten die ik gebruik en geen enkele hapert of loopt vast en geen van alle heeft zulke slechte beeld kwaliteit als viaplee. Ik ga eindelijk weg en neem een F1 pro abbonement.
Kan geen F1 kijken omdat volgens hen op mijn adres met een ander apparaat al wordt gestreamed wat niet zo is. Er wordt ook niet aangegeven welk apparaat dat dan zou zijn.
Daar betaal je dan ook nog veel te veel voor.
Als ik dan via de chat contact zoek ik moet ik anderhalf uur op reactie wachten.
Dan is de wedstrijd al lang voorbij.
Na resetten is het probleem dan opgelost, maar heb ik er niets meer aan.
Schandalig dat je niet meer op 1 IP adres op 2 apparaten sport kan kijken. En wel weer €2 omhoog gaan. Het is werkelijk ongehoord.
Hopelijk gaat Viaplay failliet, dan zijn we van die bandietenbende af.
1 ster is al teveel. Optiefen met die kutzender. Gewoon weer terug naar Ziggo of een andere normale zender.
1000 % mee eens. Nog nooit zo één zooitje gezien. Hoop dat dit snel veranderd wordt. Heel snel. Dit is niet normaal dat het duurder wordt maar ook steeds minder. Voor mij opzouten met die prutsers.
Helemaal mee eens. Abonnement genomen voor premier league, 18 focking euro per maand, de rest interesseert me geen reet. Maar het is niet te doen. Continue haperingen. Met mijn internet aansluiting is niks loos.
Waar Viaplay het seizoen van 2023 slecht eindigde begint Viaplay in Bahrein met nieuwe streamings problemen. Na ca 7 min. valt de race weg en zie alleen een race auto op het beeldscherm komen, ook het geluid is dan foet. Vervolgens de aan/uit knop aanzetten op het huisje klippen en dan zie je dat deze automatisch op KPN staat, dan weer naar links gaan om op Viaplay te klikken en dan op de race klikken. Na 2x overgeschakeld naar RTL Duitsland. Één ding weet ik wel zodra Viaplay haar tarieven verhoogt beëindigd ik mijn abonnement met Viaplay, gewoon een stelletje prutsers.
Hier hetzelfde. Waardeloos. Op de iPad doet ie het wel dus heeft niets met verbinding te maken. Graag een oplossing hiervoor of geld terug.
Beste Agnes, een bevriende ict-er heeft met de nodige moeite Viaplay geïnstalleerd. Als 76 jarige gaat dit mijn pet te boven. Komend vrijdag en zaterdag de race van Saoedi Arabië en als dan dezelfde problemen voordoen zeg ik het abonnement op wegens geleverde wanprestatie. Overigens ik vandaag een film zonder problemen afgespeeld. Succes toegewenst. Met vriendelijke groet, Leen
Ja, bij mij doet alles van viaplay het goed behalve de F1. Vandaag nog hele middag gekeken naar voetbal.werkt prima.
Om de 5 minuten loopt het beeld vast, geluid gaat wel door.
Viaplay afsluiten en opnieuw starten. Dan weer voor 5 minuten.
Internet snelheid gecontroleerd en is 90 mb/s +
Deze storing doet zich alleen voor bij Viaplay formule 1
Bij geen enkele anderen zender of streaming komt dit voor
Doe er iets aan!!!!!
Viaplay is veel te duur voor deze kwaliteit.
Wordt tijd dat Ziggo het weer overneemt.
Scandinavische prutsers.
Waardeloos en ergerlijk.
Kut kwaliteit van zowel beeld als commentaar,vooral het gewauwel van Allard Kalf,het wordt tijd dat ze verdwijnen en er weer een aanbieder met visie en respect voor zijn klanten komt .Je kan er met goed fatsoen niet naar kijken,het beeld blijft continu vervagen en wegvallen,geluid blijft te horen helaas(Allard Kalf) . Ik denk met weemoed terug aan de tijd met Ziggo.
Het enigste wat ze te bieden hebben is formule 1, voor de rest echt helemaal 0,0 qua series of films. En als je dan formule 1 kijkt zijn er altijd storingen, slechte beeldkwaliteit etc. Ik ben groot fan van formule 1 maar ik kan het helaas niet meer volgen omdat ik weiger ruim 15 euro per maand te betalen voor werkelijk de allerslechtste streaming service ter wereld. Echt 100% volkomen slecht. En echt weerzinwekkend dat dit bedrijf gewoon een monopolie op f1 heeft in Nederland. Om te kotsen gewoon.
Wat een ontzettend slecht commentaar bij de eerste training. Allerlei verhalen constant gepraat en niet naar de training kijken en becommentariëren wat er gebeurd. Zelfs de snelle ronde van Ricardo missen en denken dat ie de laatste ronde het snelst heeft gereden terwijl je naar een herhaling kijkt.
Ik hoop op verbetering anders zeg ik echt mijn abonnement op.
We zijn net weer aan de gang met F1 EN OPNIEUW zijn de verbindingen slecht en mis je weer van alles.
Wat een kut bedrijf is VIAPLAY.
Daarnaadt commentaar zo dramatisch slecht. Echt wordt elke keer slechter.
Please Ziggo neem zo snel mogelijk F1 weer over van dat dramatische VIAPLAY
War een ergenis om live F1 te kijken. Om de 30 a 40 seconden bevriesd het beeld.
Het commentaar zonder Olav Mol went wel, maar wat een heimwee naar het Ziggo- tijdperk. De hele presentatie van F1 was leuker om te kijken. Denk dat heel veel F1 liefhebbers zich hier in kunnen vinden
100%, bijna alle reviews gaan ook over het feit dat Ziggo het voorheen beter voor elkaar had. + dat je daar niet ook nog eens zoveel geld voor moest betalen omdat het vaak in het pakket zat. En zelfs voor KPN gebruikers konden ze Ziggo Sport nemen voor 12.50 euro ipv nu 16 a 18 euro? Te gek voor woorden.
Ik lees dat je vanaf februari F1TV Pro kunt aansluiten via je Viaplay abonnement? Maar je neemt toch juist Viaplay om F1 te kijken... Moeten klanten dan extra betalen om F1TV Pro af te sluiten? Dat zal weer wat zijn, vrij dubbel?
Laat Ziggo het maar gewoon overnemen... Beter voor de Nederlandse markt en dan zit het in ieder geval gewoon bij Ziggo Sport in!
Gaat niet best met Viaplay volgens mij, is nu ook voor 30% overgenomen door Canal+. Ze doen er alles aan om F1 toch nog te blijven aanbieden aan de Nederlandse comsument want dat is letterlijk het enige waar ze op verdienen. Kijkt geen hond naar darts of de films dat ze aanbieden. Persoonlijk vind ik de premier league ook nog wel leuk met Manchester United etc maar om daar 16 euro per maand voor te betalen terwijl je ook nog maar met 2 toestellen tegelijk kan kijken dat is echt veel te gek. Ook niet zo raar dat ze nu in zwaar weer verkeren als je het mij vraagt. Ook de mislukte keuze om de Ziggo commentatoren niet mee te nemen bij de F1 doet ze volgens mij nog steeds pijn. Hoorde dat veel consumenten nu Viaplay stop zetten en dan straks misschien weer nemen als het F1 seizoen weer begint.
Slechte ervaringen met Viaplay met de uitzendingen van de Formule 1.
Viaplay heeft de 2 seizoenen nooit geluisterd naar de klachten van de consument.
Abu Dhabi is nu afgelopen en ik heb gelijk mijn abonnement opgezegd en ik hoop dat meer abonnees zullen volgen zodat ze volgend seizoen geen formule 1 meer kunnen uitzenden.
Wauw wat geweldig dat Allard Kalff en Jeroen Bleekmolen het commentaar verzorgen. Dit is pas een verbetering. Hopelijk komt Olaf Mol en Doornenbos ook terug. Verder ben ik erg blij met Viapay en hoopt dat ze ook luisten naar de reviews en de tips die erbij staan. Er moet echt iets veranderen en het wel fijn als je goede reporters hebt. Nu is het soms een drama.
Begrijp de andere reacties heel goed.
F1 op viaplay hoelang moeten wij nog luister naar die commentatoren, zo te lezen en te horen herft bijna iedereen niks met die twee !!!
Wat een dramaqueens die twee commentatoren. Dit is een HEEEEELE goede reden om op te zeggen. Word kots misselijk van die twee. WAAR IS OLAF MOL.
Geef hun salaris maar aan hem, hij doet het alleen.
Dan zijn we van die klemtoonqweens af !!!
Vind het een heel slecht programma en zet het programma aan als de race begint en zet deze uit als het is afgelopen.
De commentatoren vallen alleen maar in herhaling en is totaal niet boeiend.
Ik kijk de race altijd terug met de voor en nabeschouwing bij de nos want dit komt veel beter over.
Nog steeds jammer dat Olaf Mol en Jack Plooi niet meer horen want deze heren komen veel beter over.
.Doe ik ook waardeloos uitzending via-play hoop dat ze op de fles gaan
Ben er helemaal mee klaar een doffe ellende
Ondanks supersnel internet en een solide netwerk, waarbij alle steaming diensten fantastisch werken, stelt viaplay, ieder keer, zonder uitzondering, dramatisch teleur.
F1 kijken is werkelijk niet te doen met iedere 8 sec geluid bufferen en later in de wedstrijd (iedere keer), iedere 3 a 4 seconden volledig bufferen. Zwart beeld ook geen uitzondering.
En dat alles voor slechts 16 eur per maand... diefstal. Restitutie zou op z'n plaats zijn.
Inhoudelijk F1 kijken: het presenteren duo heeft geen idee wie er in welke auto rijdt, hoe strategieën werken, en roepen iedere 2 minuten wel iets over rubber, dat was kiele-kiele, momentum. Iedere week opnieuw hetzelfde kinderlijke commentaar van Nelson en melroy. Hou de eer aan jezelf en stop er mee.
Kan niet wachten tot dit abbonement is afgelopen.
Beste,
Per wanneer worden de huidige commentaren vervangen?
Het raakt kant noch wal wat er uit hun strot komt.
Hebben jullie dat zelf niet in de gaten?
Erfelijk!!
Dus hup, weg ermee.
Ze doen dit nu 2 jaar (?) en de stijgende lijn is neerwaarts. Dat moet jullie toch ook zijn opgevallen?
Mijn moeder kan het nog beter 😜
Zonder enig overleg bij einde jaarabonnement overgezet op duurder maandabonnement. Jaarabonnement is, blijkt nu, niet meer mogelijk.
Nou, de groeten.
Zo ga je niet met klanten om.
Ik zie het engels voetbal wel weer gratis op Match of the Day
Ik zou maar heel snel dit terugdraaien en dan mag je mij weer aansluiten.
Ja afwachten totdat Ziggo de F1 weer overkoopt... Dan zeg ik Viaplay ook gedag. Kijk het alleen daarvoor.. Films en series enz heb je niks aan. En kijk inderdaad Manchester United, wat wel interessant is op het moment.
Er is veel commentaar op de Viaplay presentatoren. Ik vind het persoonlijk steeds beter worden. Vooral Amber doet het erg goed. Alleen die Cristian Albers, wat een loozer. Man kan geen zin volledig formuleren zonder fouten en komt bij mij zeer geforceerd over als het jongetje dat zijn best doet om populair te zijn. Viaplay kan hier op de kosten besparen. Man voegt niets toe.
Verschrikkelijk slecht beeld en haperen. Lijkt wel of ik dia's zit te kijken. Al sinds viaplay de F1 heeft overgenomen. Over het commentaar maar niet te spreken... Voor zoveel geld per maand mag je toch wel wat beters verwachten. Ik heb Viaplay opgezegd en ga op zoek naar iets anders.
Wat een verschrikkelijke slechte ervaring met Viaplay. Ik heb een Nederlands Viaplay-abonnement in Noorwegen om Formule 1 te kijken met Nederlands commentaar. Alles verliep prima tot de app en het commentaar plotseling naar het Noors overschakelden. Ondanks vier klachtenchats in acht weken tijd beweert Viaplay het probleem nog steeds te onderzoeken. Ze negeren je als klant en nemen je klacht niet serieus. Na deze slechte behandeling ben ik helemaal klaar met Viaplay. Hun gebrek aan inzet en klantgerichtheid is teleurstellend. Ik raad Viaplay ten zeerste af aan anderen.
Iedereen klaagt over de f1 bij viaplay. Maar geloof me, series en films buiten de f1 is ook alleen maar shit op viaplay. Wat een onvoorstelbaar teleurstellende kut streamingdienst. Echt dikke vette bagger en totaal je geld niet waard. Al ruim een jaar niets nieuws toegevoegd qua documentaires etc. En alleen maar vet slechte oude kut films. Geen enkele leuke serie. Echt 100% ruk gewoon.
Nog nooit is er zo’n slechte streamingdienst geweest in nederland. Jammer dat deze streamingdienst nou net de recht van de f1 heeft. Haperende beeld,slecht commentaar, oude film’s.. en daar betaal je nou 16 euro voor. Ziggo neem het alstublieft weer de rechten van de f1 over in 2024!!!!. Gr hannes
Als ik luister naar de verslaggeving van de F1 Q op vrijdag op Spa F. van Viaplay terwijl ik kijk naar F1 TV gaan alle alarmbellen wel af om hier weg te gaan. Echt waardeloos! Hoop dat Ziggo terug komt.
Weg met die Kalff en Coronel;s zonder enige F1 ervaring!
Dit zijn de beste internet en tv providers van december 2024.
Er zijn 194 reviews geschreven over Viaplay op Reviews.nl. Met een 1.7 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.