Waardeloos, ga er niet mee in zee. Na foutieve berekening van laadpas weken en maanden moeten zeuren om geld terug te krijgen, en dat is nog steeds niet geregeld. Ze kunnen het gewoon niet. Vaak gebeld, elke keer de toezegging dat ze het gaan regelen. Tot op de dag van vandaag nog steeds niet geregeld.
Jarenlang klant geweest bij Vandebron maar nu zijn de prijzen wel erg hoog geworden. Eigenlijk altijd positief geweest hoor maar tijdens mijn verhuizing gingen er toch een heleboel dingen mis. Dacht dat het wel automatisch over zou lopen, Vandebron zei ook dat dit zou gebeuren. Is helaas niet gebeurd. Kreeg brieven in de bus van Enexis dat ze het zouden afsluiten omdat ik geen energieleverancier meer had. Hierna weer geprobeerd om een contract af te sluiten... was het maandbedrag ENORM verhoogd!? Je kan wel stellen dat ze qua klantenservice wel wat mogen verbeteren want ben echt heel slecht geholpen. Ze zadelen duidelijk klanten op met gedoe terwijl ze dit gemakkelijk zelf hadden kunnen oplossen.
Ik herken mij dus helemaal niet in de negatieve reviews over Vandebron.. Met name op andere sites staan veel negatieve reviews terwijl wij erg juist erg positief tegenaan kijken, heb ik dan gewoon geluk gehad? Zit al een beste tijd aangesloten bij Vandebron en het werkt gewoon prima, facturen zijn duidelijk en we weten wat we moeten betalen per maand. Was wel even lastig om het aangesloten te krijgen paar maanden terug maar dat kwam omdat de website ons huisnummer niet herkende. Kwam dus omdat de gemeente het huisnummer niet erkend had, uiteindelijk hebben ze me daar goed bij geholpen. Stroom wordt gewoon geleverd dus heb niks te klagen, heb voor Vandebron gekozen vanwege de duurzaamheid, vind dat toch wel belangrijk. En ja, het was ook een van de goedkopere opties. Wilde graag 3 jaar vast want je weet het maar nooit (heb nu dus geluk)!
Onlangs overgestapt naar Vandebron. Bij Vandebron weet je altijd waar je aan toe bent, duidelijke e-mails en afspraken. Aangezien wij slimme meters thuis hebben, hoefde ik eigenlijk niks te doen. Ik vind het heel goed dat ze duurzaam zijn en dat daar ook echt de focus ligt. Dat zie je tegenwoordig wel bij meer energieleveranciers, maar bij Vandebron krijg ik zelf een veel beter gevoel. Alsof ze veel lokaler zijn dan de grote energieleveranciers. Vandebron is een prima energieleverancier en ik heb geen spijt dat ik ben overgestapt naar Vandebron. Via de website van Vandebron kun je je beste deal berekenen, dit had ik ook gedaan. Het werkt heel eenvoudig. Je moet alleen je postcode, huisnummer, wat voor type woning je hebt en met hoeveel personen je samenwoont invullen. Dan komt er een maandbedrag uit en kun je bepalen of je dat voordelig vindt. Ik heb een 1-jarig contract en ze beloven dat er in dat jaar geen prijsstijging komt. Aangezien de prijzen van gas stijgen, lijkt het mij ook helemaal geen verkeerd idee om bijvoorbeeld een 5-jarig contract af te sluiten met als belofte dat de prijzen niet zullen stijgen. Ik weet alleen niet of dit mogelijk is. Hier zal ik nog even contact met Vandebron over opnemen. Ik hoop wel dat dit mogelijk is.
Ik ben pasgeleden overgestapt naar Vandebron vanwege de 300 euro korting. Daarnaast is het ook geen dure energieleverancier. Bij Vandebron kun je kiezen voor lokale wind-, zonne- of bio-energiebronnen. Je kunt zelf kiezen wat bij je past. De overstap regelt Vandebron zelf helemaal, hier hoef je nauwelijks iets voor te doen. Als je ook lokale energie van Nederlandse bodem met korting wilt kan ik je zeker aanraden om over te stappen naar Vandebron energie. Een betere deal krijg je denk ik niet. Hun website zelf is heel simpel, zonder veel poespas. Je kunt eenvoudig je prijs berekenen via de website en dan kun je altijd nog bepalen of je wilt overstappen of niet. Ik heb er wel voor gekozen. Doe jij dit ook?
Wie er nog twijfelt over een eventuele overstap naar Vandebron energie, ik zou het dan zeker nu doen. Dit is het perfecte moment om deze overstap te maken. Wij hebben het ook gedaan, we hebben nu een korting van €150,- heerlijk toch! Voor mij is dit een hele fijne financiële meevaller en ik durf te garanderen dat dit voor heel veel mensen zo is. Zo zit je met alle voordelen, je hebt nu de korting wat mooi is. Maar bovendien heb je een groene vorm van stroom, wat natuurlijk het mooiste is wat je kunt krijgen.
Overstappen naar een andere leverancier / maatschappij lijkt vaak veel werk, maar in dit geval is het absoluut de moeite waard!
Wij hebben hier zo’n goede ervaring mee dat ik het iedereen wel zou willen aanraden.
Iedereen heeft energie nodig om te kunnen leven, dus laten we dan proberen de minst slechte te kiezen.
En ik weet bijna zeker dat deze maatschappij dat voor velen zal zijn.
Ik vond de klantenservice van Vandebron ontzettend aardig.
Waar ik alleen wel tegen aan liep, is dat ze de gemaakte afspraken niet allemaal zijn nagekomen.
Zo was er iets mis gegaan met het aansluiten van mijn gasaansluiting waardoor dit het allemaal nog niet deed.
Hier over gebeld en ze zouden er naar kijken en mij er vervolgens over terugbellen.
Dit hebben ze niet gedaan, dat vind ik jammer.
Ik heb daarom zelf maar terug gebeld na een tijdje en toen is alles ook wel geregeld en hebben ze hun excuses aangeboden dat ze mij niet eerder belden.
Het kan gebeuren dat iets niet altijd goed gaat en nu werkt het allemaal goed en is het ook goed geregeld.
Mijn facturen kloppen niet. De berekeningen komen niet overeen met wat op het blad staat, of ze kunnen niet rekenen of er is iets dubieus aan de hand. Ze willen mijn facturen niet corrigeren. Mijn contract vaste tarieven zijn ook anders dan uiteindelijke factuur, hoger dan contract.
Geld wat je jaarlijks moet terug krijgen, krijg je niet. Ze verrekenen dit met het nieuwe jaar, terwijl dit nergens zichtbaar is. Wanneer je contact met klantenservice hebt, krijg je steeds een andere antwoord. Je hebt recht op geld teruggave en correcte overzicht maar dat krijg je niet bij vandebron. Spuugzat met deze energiebedrijf. Ik heb ook mijn geld hard nodig, geef het dan ook terug! En zorg voor correcte facturen!
Vandebron is een energie maatschappij die steeds meer naam aan het maken is. Ze staan volgens mij bekend als een goed bedrijf die de afspraken nakomt die ze hebben gemaakt en die de hele dag klaar voor je staan, mochten er problemen zijn. Wij hebben hier nog geen last van gehad, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar over de energie en de kosten hiervan hebben wij niets te klagen.
Wij zitten nu ruim twee jaar bij vandebron energie en als energie maatschappij zin wij hier erg tevreden over.
Wat echter nog wel voor verbetering vatbaar is zijn de actie prijzen en de aanbiedingen, want hier doen ze haast niet aan.
Zo gaan klanten erg lopen want andere maatschappijen bieden dit veel meer.
Wij hebben een contract afgesloten bij Vandebron Energie omdat we bij onze vorige maatschappij niet tevreden waren.
Mijn broer en zijn vrouw zitten ook bij Vandebron Energie, dus dat gaf voor ons de doorslag om hier ook bij te gaan.
Sindsdien zijn we tevreden over de energie en ook over het geld dat het ons per maand/jaar kost, dit is niet absurd duur.
Door ook nog eens bewuster om te gaan met dingen als de verarming en dergelijke, hopen we ieder jaar meer geld hier op te besparen. Dus voor Vandebron Energie een prima beoordeling met 5 sterren van de 5. Meer zit er niet in voor nu. :P
Wij zijn al jaren klant bij Vandebron Energie en al die tijd zijn wij ontzettend tevreden over hun geweest. Wanneer er iets aan de hand is, wat we gelukkig nog maar één keer gehad hebben, dan zorgen zij ervoor dat binnen korte tijd iemand langs komt om dit te regelen en indien nodig weer te maken. Hier wordt helemaal geen belachelijk hoog bedrag voor gerekend, maar gewoon een normaal bedrag wat je overal zou kunnen vinden. Het is een vrij onbekende energie leverancier, maar daarentegen wel een goede en wij zien ook geen reden om over te stappen naar een andere. Waarschijnlijk zullen wij nog jaren lang hier klant blijven, tenzij er iets heel geks gebeurt maar dat kan ik mij eerlijk gezegd haast niet voorstellen.
Iedereen heeft het tegenwoordig altijd maar over duurzame energie en duurzaam leven.
Ieder mens moet hier volgens hun per direct een steentje in bijdragen en iedereen moet overstappen op elektrisch auto’s op groene stroom en op zonne energie.
Nou sorry hoor maar mijn gezin heeft nog geen enkele van deze aanpassingen gedaan, omdat dit voor ons nog niet uit kan.
En ik kan nou niet zeggen dat het geld ons op de rug groeit en het voor ons niet uit maakt of we wat meer moeten betalen hiervoor.
Dan kies ik liever voor de goedkopere opties zodat ik mijn kinderen ook nieuwe voetbalschoenen kan geven wanneer ze dit nodig hebben.
Toch ben ik er wel een voorstander van hoor, dat absoluut.
En ik weet ook zeker dat wanneer onze kinderen zijn uitgevlogen en mijn vrouw en ik wat meer geld over hebben, we hier echt wel even serieus naar gaan kijken en dan alsnog wellicht een aantal aanpassingen gaan doen om duurzamer te gaan leven.
Maar op dit moment kan zonne energie, maar ook bijvoorbeeld een elektrische auto voor ons echt nog niet uit.
Ik heb het geld die je hiervoor nodig hebt om erin te investeren gewoonweg niet, makkelijk zat.
Vandebron is maar een kleine maatschappij of leverancier op het gebied van het leveren van energie maar doet doet niks af aan de kwaliteit die zij verzorgen.
Ik vind dat ze het hartstikke goed doen en ik heb nog geen enkele keer klachten gehad over de energie of over andere bijkomstigheden die hier bij komen kijken.
Je hebt van die mensen die altijd alleen maar bij de bekendste maatschappijen willen zitten omdat dat volgens hen het beste is, maar dat is lang niet altijd zo.
Buren van ons zitten bij een van de grootste leveranciers van Nederland en als ik hoor hoe vaak de buurman wel niet moppert over hun maatschappij dan ben ik blij dat wij bij vandebron zitten.
Dit zijn de beste energieleveranciers van december 2024.
Er zijn 13 reviews geschreven over Vandebron op Reviews.nl. Met een 3.5 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.