Van der Valk Hotel Zwolle

Van der Valk Hotel Zwolle

2.4 reviewscore • 5 reviews
P

Zeer slechte klantenservice

Maandelijks boeken wij bedrijfsmatig bij de Familie van der Valk een kamer in heel Nederland
Afgelopen week per ongeluk niet goed op de kalender gekeken en dus op de verkeerde datum een (Norefundable)kamer geboekt bij van der Valk Zwolle.
Is ons weleens eerder overkomen bij van der Valk Schiphol en Wolvega en werd echt keurig netjes opgelost.
De geboekte kamer werd dan netjes door geschoven naar een andere datum met of zonder bijbetaling.
Van der Valk Zwolle wil op geen enkele manier meewerken zelfs niet met bij betaling.
Kosteloos annuleren is niet mogelijk zo klinkt het standaard antwoord.
Ook op de vraag wat dan de eventuele onkosten zijn om de datum te verschuiven geen reactie enkel het standaard antwoord.
U kunt niet kosteloos annuleren.
Dus weer €150,- lichter gelukkig hadden wij het ontbijt en de minibar nog niet bij geboekt anders waren wij dit geld ook kwijt.
Van der Valk Zwolle is op de hoogte dat wij zelfs deze kwestie zullen aankaarten bij het hoofdkantoor in Utrecht.
Zo ga je namelijk niet met (vaste) klanten om .
Sterker nog zo jaag je ze weg en dat was echt niet nodig geweest.
Als je het lef heb iemand zo af te straffen door een foutje in de boeking dan wordt het echt tijd voor een cursus klantvriendelijkheid en inlevingsvermogen.
Mijn advies is aan de klantenservice van Van der Valk Zwolle even een paar week meelopen met de klantenservice van Van der Valk Wolvega of Westerbroek en natuurlijk Van der Valk Schiphol.

Pierre 15 dec 2024
Reageer
A

Award voor slechtste klantenservice

Afgelopen zondagavond (17nov) wou ik een overnachting boeken voor 29 november om een gezellig avondje weg te gaan met mijn vriendin.

Via de website heb ik de datum geselecteerd en wou ik gaan afrekenen. Ik had echter nog een giftvoucher die ik wilde verzilveren, maar kon dat nergens in het betaalscherm vinden.

Vervolgens heb ik op vorige geklikt op de pagina om te zoeken naar deze functionaliteit. Zonder dit op te merken is hierbij de datum weer terug geschoven naar de dag van toen.

Vervolgens heb ik €156 afgerekend (inclusief ontbijt) en niet mijn spambox gekeken voor een bevestiging omdat ik al had gezien dat er een bedrag van mijn rekening was afgeschreven.

De volgende dag (vandaag) werd ik gebeld of ik de vorige avond nog was komen inchecken. Ik had toen al snel door dat er iets was misgegaan.

Ik heb gevraagd of er een oplossing was voor deze pech, maar ze wilden niks voor ons betekenen. Zelfs het ontbijt en de schoonmaakkosten die niet zijn gemaakt moesten we betalen terwijl we niet zijn geweest.

Het is ook niet zo dat we een kamer bezet hebben gehouden voor iemand anders, want we hadden in de avond geboekt met nog 7 beschikbare kamers volgens de website.

Ik vind het ronduit asociaal dat er geen enkele coulantie in de vorm van service wordt uitgesproken of wordt aangeboden.
Gewoon €156 weg, (wat voor veel mensen enorm veel geld is) door een domme onbewuste fout op de website. Er werd ook nergens op de website goed aangegeven dat de datum was veranderd.

Ons zijn jullie kwijt als klant die meerdere keren per jaar een overnachting hebben geboekt.

Arjen de boer 18 nov 2024
Reageer
E

tafel reserveren niet mogelijk

van der valk gaat voor het commerciële!!!!!
1 tafel, ruim van te voren reserveren voor een lunch, voor een kleine familie die iets toe vieren heeft, is niet mogelijk! Ze willen zich niet vastleggen. Als moe komt om 1400 uur KAN het zijn dat er een tafel =vrij is maar wordt NIET GEGARANDEERD.
Daar kan je niet op bouwen . Waardeloos concept voor mensen uit de buurt die een gezellige lunch willen.

E. 15 nov 2024
Reageer
V

Van der Valk Zwolle positieve ervaringen

Een fantastisch hotel waar je echt kan zien dat het nog niet heel oud is! Het pand zit, zoals heel vaak bij Van der Valk, aan de snelweg. Je hoort echter bar weinig van de langsrijdende auto's. Het hotel heeft ook een erg mooie grote lobby en je kan er goed eten. Helaas is het restaurant nu wegens corona gesloten, eerder gingen we daar ook wel eens eten zonder dat we een kamer hadden geboekt. Nu doen ze volgens mij alleen aan roomservice, wat uiteraard prima en veilig is.

Als je een hotel zoekt rondom Zwolle is de keuze snel gemaakt. Iemand nog andere goede suggesties die ik eens kan proberen met mijn vrouw?

Vince en Jolanda 6 mei 2024
Reageer
A

Koffie moment

We waren op doorreis en besloten een koffie stop te houden bij deze van der valk.
Een prachtig hotel en een mooie ruime koffie hoek.
Alleen was er nergens een leeg plekje want alles was gereserveerd.. Okay bij navraag aan het bedienend personeel, mochten we dan aan de bar plaats nemen, gelukkig wel aan een hoge tafel. Na een tijdje dat we nog niet bediend waren, kwam er een leuk zitplekje vrij met relaxte stoelen.
Helaas kwam er iemand op ons af van de bediening. Deze vier personen waren aan het roken en willen er weer gaan zitten. We vroegen waarom alles was gereserveerd en als een plek leeg kwam nog bezet was. We werden aan een andere tafel gezet. Dat was een stuk beter. Wat ons op viel was dat we weer vertrokken na een uur18:30 uur) dat het leuke plekje nog niemand van de rokers zat en de tafels nog steeds niet waren bezet. Terwijl andere gasten die binnen kwamen ook geen plekje hadden of konden gaan zitten.
Toch een positief puntje.
Wat het helemaal goed maakte. Ze hebben hele lekkere luchtige glutenvrije en lactose vrije muffins voor bij de koffie, versiering van verse vruchten erbij. Top een tien voor de kok.. Let wel dit is niet bij iedere van der valk.

A. Bakker 30 sep 2023
Reageer
Hotels in de buurt

Dit zijn de beste hotels van januari 2025 in de omgeving van Zwolle.

Over Van der Valk Hotel Zwolle

Er zijn 5 reviews geschreven over Van der Valk Hotel Zwolle op Reviews.nl. Met een 2.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Nog niet geverifieerd
  • Hotels
  • Zwolle, Overijssel
  • https://www.hotelzwolle.nl
  • zwolle@valk.nl