Wij hebben 6 november heerlijk gegeten bij jullie, en een super fijne ober Tamai was echt een topper.
Er ontbrak ons aan niets.
Daarna naar de "ladies night" geweest, wat een top avond
1,5 uur op ons eten moeten wachten. Drinken werd ingegooid door ober. Kreeg alleen een nieuw glas zelf de tafel moeten schoonmaken. Verder hebben wij 3 verzocht om nieuw drinken te bestellen. Maar kwam niemand
De eerste week waren we met 4 personen inchecken ging goed!
Netjes ons ontbijt lunch pakket ingevuld wat we erin willen hebben.
Dat is van dinsdag tot vrijdag niet gelukt! Erg bijzonder.
1 had een suite waarvan het bubbelbad het niet deed na 3 dagen werkte het bad eindelijk .
Een ander had de badkamer elke keer nat waarvan het putje verstopt zat netjes aangegeven gingen ze maken ook dat is niet gelukt!
De tweede week kwamen we met 3 mensen.
De receptioniste heeft ons 3 kwartier bij de receptie laten wachten/staan. Omdat hun de betaling niet binnen hadden kregen wij geen kamer!
Netjes bewezen dat er wel betaald was, was dat nog niet goed genoeg nog langer wachten meiden met een behoorlijk grote mond achter de balie moesten we het bewijs van de betaling mailen en dan kregen we een kamer!
De klant kan er toch niks aan doen dat hun een aparte betaal instantie hebben daar hoef je als klant toch geen last van te hebben???
Na moeilijk gedoe dus eindelijk de kamers.
1 persoon heeft niet de geboekte suite gekregen erg slordig.
Bij een ander was het doucheputje verstopt.
Bij het bad zaten geen Flacons in de dispenser. Thermostaatkraan was kapot het zeep rekje zat los.
En ja daar gingen we weer met onze ontbijt box weer alles fout…
Er was veel geld betaald voor de kamers en zeer slechte service we zouden nog terug gebeld worden door de manager tot op heden niet gebeurt….
Een compensatie zou zeer op zijn plaats zijn!!
Maar ook dat is niet gebeurt..
Beste van der valk Hoorn
Wij zijn met 4 collega’s 1 week en de 2 de week met 3 collega’s geweest.
Een suite waarvan het 3 dagen duurt voordat het bubbelbad het weer doet!
Collega had de badkamer blank staan met het douchen aan gegeven niks mee gedaan!
Elke morgen een ontbijt / lunch pakket aan geven wat ook geen 1 dag goed is gegaan je moet een briefje invullen dat is klaarblijkelijk te moeilijk om te volgen.
Ook de 2de week liep het niet goed ze hadden geen betaling binnen waardoor we de kamer niet konden krijgen terwijl al ruim van te voren betaald was. We hebben ons 3 kwartier aan de balie moeten bewijzen lijkt me zeker niet klantvriendelijk!
De beloofde suite is niet gekregen.
Bij 1 badkamer loopt het putje ook niet door.
Bij een andere kamer is de temperatuur regelaar van de douche niet goed zeepbakje zit niet goed vast bij het bad zit geen badschuim in de dispenser.
Kort gezegd werd het slecht opgelost en geen compensatie aangeboden!
Het kan toch niet zo zijn dat we zoveel geld moeten betalen voor zo slechte service.. en zo veel fouten….
Met een groep gegeten Live Cooking, zondag 18-02-2024.
De bar met voorgerechten waren oke. Maar hoofdgerechten teleurstellend. Vlees was lauw, te gare groente smurrie, en slappe frite.
En toen we als afsluiting kopje cappuccino of koffie verkeerd wilden halen. Was de melk op en werd je afgescheept met een kuipje koffiemelk.
Het was niet de kwaliteit die ik gewend ben van andere Van der Valk restaurants.
We hebben heerlijk gegeten, 2 van onze groep mochten vele dingen niet eten, maar dat was geen probleem, dat werd voor hun apart klaar gemaakt. En dan aan onze tafel gebracht. Erg bedankt het is echt een aanrader. Voor ons we komen zeker weer eten. Goede parkeer ruimte, dus wat willen we nog meer.Ons Wij komen zeker weer .
Met groep van 14 man. Gezellig gezeten in de bar, gegeten in restaurant. Bij drankje nog in de bar kwam de ober achter mij aan dat ik niet betaald had. Wat wel was gebeurd. Misschien beter met collega's overleggen.
Nachtje geslapen. Zwembad was niet open, zeer jammer, was niet gemeld bij inchecken. Stond ik daar om 8 uur in mijn badpak voor een gesloten deur. Douche staat erg warm afgesteld, gemeld bij receptie.............................
Dit zijn de beste hotels van januari 2025 in de omgeving van Hoorn.
Er zijn 7 reviews geschreven over Van der Valk Hotel Hoorn op Reviews.nl. Met een 2.7 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.