App is op zich best handig en duidelijk. Nu echter al paar keer problemen gehad met bezorging. Laatste keer kreeg ik een melding dat de bestelling was bezorgd, inclusief foto van de tas op de balie (op werk). Toen ik echter ging kijken waar de bestelling bezorgd zou zijn, was er niks aanwezig. Collega gaf aan dat de bezorger weg was gegaan mét bestelling. Toen ik contact opnam met de klantenservice, gaven ze aan dat ik geen geld terug kreeg, omdat de bezorger contact met me heeft proberen op te nemen, wat niet waar is. Slechte service dus! Doen er alles aan om geld te verdienen en zijn niet empathisch en meedenkend. Liever bij de concurrent bestellen.
Hi there, ik heb zojuist precies hetzelfde meegemaakt. Exact hetzelfde. Zal me niks verbazen dat het om dezelfde persoon gaat. Triest als ie zelf geen geld heeft om eten te kopen, hoop dat het gesmaakt heeft.
Er is 1 review geschreven over Uber Eats op Reviews.nl. Met een 2.0 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.