Reizendeals

Reizendeals

2.2 reviewscore • 50 reviews
M

Geweldige klantenservice

Alleen maar lof over dit bedrijf. Waar zie je nog dat je tegenwoordig als klant zo correct en snel geholpen word. Heb je een vraag via de email dan krijg je meestal binnen een paar uur al antwoord. Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Wij hebben een reis naar Turkije geboekt wij betaalden nog geen €50 per nacht allinclusive en de tickets voor de vluchten waren ook inbegrepen. Je zou bijna denken dat thuisblijven duurder is. Kortom duidelijke website uitstekende klantenservice medewerkers reageren snel correct en niet onbelangrijk goedkope reizen.

Mario 22 feb 2025
Reageer
Z

Reizendeals stuurt incassobureau

Reizendeals is een bedrijf dat algemeen bekend staat om zijn frauduleuze praktijken en doelwit is van verschillende onderzoeken door de Nederlandse en Belgische autoriteiten vanwege illegale schema's, evenals herhaalde boetes en waarschuwingen van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) en het Europees Consumenten Centrum (ECC). Ondanks deze problematische voorgeschiedenis blijft het bedrijf proberen consumenten te misleiden via bedrieglijke tactieken.

Reizendeals maakt gebruik van misinformatie of het weglaten van informatie om klanten naar hun website te lokken. Eenmaal daar wordt de consument geconfronteerd met een verplicht betalingsproces, met weinig of geen mogelijkheid om terug te keren. Als de klant de "pseudo"-reservering wil annuleren, rekent het bedrijf een buitensporige annuleringsvergoeding, om nog maar te zwijgen over de buitensporige kosten die worden toegepast als de reservering daadwerkelijk wordt bevestigd.

Dit gedrag werd al behandeld in nieuwsrapportages, waar het bedrijf ervoor koos om zich via een officiële verklaring te communiceren in plaats van directe uitleg te geven aan de pers. Het gebrek aan transparantie en de voortdurende poging om consumenten te misleiden zijn kenmerkende elementen van het gedrag van deze entiteit.

Bovendien is Reizendeals verbonden met Strateus, een "incassobureau" dat niet alleen wordt verdacht van het uitvoeren van illegale incasso's, maar ook mede verantwoordelijk is voor het frauduleuze schema dat door het bedrijf is opgezet. Beide entiteiten werken samen en profiteren van de desinformatie van de consument en de praktijken van het weglaten van gegevens en relevante informatie om hun eigen belangen te dienen.

Ze Carlos 25 mrt 2025
C

Dus wat moeten we doen? Moeten wij betalen? Ik begrijp de factuur niet.

Canan 28 mrt 2025
G

Neem contact op met de Autoriteit Consument & Markt (ACM) en het Europees Consumenten Centrum (ECC).

Gelen 29 mrt 2025
Z

Betaal niets.
Ze zullen Straetus Incassobureau inschakelen voor de incasso, stuur daarna een melding dat de vordering onterecht is en dat je weigert te betalen.
Reizendeals heeft veel problemen met fraude en is zelfs beboet door de ACM vanwege hun onwettige en frauduleuze praktijken.
Gezien het gebrek aan geloofwaardigheid van het bedrijf bij de Nederlandse rechtspraak, zou het geen probleem moeten zijn om de zaak te winnen.
Uit wat ik de laatste tijd heb gezien, zijn er tientallen mensen die klagen over deze onwettige praktijken.

Als je op internet zoekt, vind je verschillende documenten waarin Reizendeals beschuldigd wordt van illegale praktijken.
Ik geloof dat we ons moeten verenigen tegen dit bedrijf, dat naar mijn mening al gesloten zou moeten zijn door de Nederlandse rechtspraak.

Ze Carlos 31 mrt 2025
K

Annuleringskosten

Ik zit in dezelfde situatie. Er is een reserveringsnota aanwezig van 2300 euro. Als ik het niet betaal, volgt er een annuleringsrekening van 800 euro. Ik begrijp niets. U kunt uw reservering online of waar dan ook annuleren. Het is een belachelijk systeem. Ik vind dat dit bij wet verboden moet worden. Er wordt geen geld betaald voor de reservering. Je vraagt ​​gewoon en krijgt informatie. Dit moet u aan een advocaat vragen. Ik ga dit onderzoeken en met mijn advocaat praten

Karakaya 25 mrt 2025
G

Betaal geen cent, dit is oplichterij. Wij moeten ons verenigen tegen deze fraude.

Gelen 25 mrt 2025
A

Hallo, ik heb juist een factuur gekrijgen, maar ik heb niks gereserveerd. Wat kan ik doen voor dit annuleren ?
Kon u uw rekening annuleren of moest u betalen?
dank u

Arsin 26 mrt 2025
s

Ik zit in een vergelijkbare situatie. Ik heb niets besteld en toch een factuur ontvangen. Ik heb niet betaald! Waar kunnen we dit samen melden?

suz 28 mrt 2025
W

8 dagen Turkije ALL IN

Prima reisaanbieder zolang je blijkbaar niet je reis opzegt. Ik snap sowieso niet waarom al die mensen hun reis voortijdig opzeggen, je weet toch wat je betaald? Wij hebben in ieder geval genoten van onze reis naar Turkije voor 8 dagen ALL IN genieten! Groetjes Willen en Jantien

Willem en Jantien 12 mrt 2025
Reageer
P

Top bedrijf

Begrijp die negatieve reviews niet. Het is toch logisch als je een reis boekt, je deze niet kunt annuleren?! Vorige maand zijn wij met Reizendeals op vakantie geweest, alles top geregeld. Wij hebben deze week weer een reis geboekt. Alles staat echt heel duidelijk op de website en ze hebben leuke aanbiedingen. Als je dan vervolgens gaat zeuren en gaat klagen dat je moet betalen als je iets hebt geboekt dan lees je zelf gewoon niet goed. Dit is gewoon een bedrijf onterecht zwart maken! Wij zijn iig zeer tevreden

Patty 22 feb 2025
Reageer
G

oplichting

Wat gebeurt er als je dit frauduleuze bedrijf niet betaalt? Heeft iemand ervaring met hen? Ik zou het graag willen weten. Reageer alstublieft.
Mvg
Gelen

Gelen 20 feb 2025
R

Ik heb eerder zaken gedaan met dit bedrijf en het bleek een frauduleus bedrijf te zijn. Ik zat in de eerste stap van de reservering en voordat ik de naam van het land of zelfs de naam van het hotel wist, stuurden ze een factuur voor betaling. Toen ik probeerde te annuleren, was dit niet meer mogelijk en moest ik de annuleringsboete betalen. Natuurlijk heb ik ze geen geld betaald en ze dreigden me dat ik de boete moest betalen of naar de rechtbank moest gaan. Ik heb ze geen enkel bedrag betaald. Dit incident duurt al negen maanden en ik heb niets meer van ze gehoord. Het zijn echte fraudeurs.

Rafat 20 feb 2025
E

Ik zit in hetzelfde schuitje!

Ze dreigen met kosten, maar geloof me. Ik betaal geen cent.

Eissil 20 feb 2025
G

Spannen ze uiteindelijk een rechtszaak tegen je aan? En wat zijn de consequenties daarvan? Worden ze hun voordeel of tegen hen veroordeeld?

Gelen 21 feb 2025
G

Dit is oplichterij en fraude als ik de stappen volg om de locatie van de vlucht, de vluchttijd en de locatie van de luchthaven te weten en dan is de vlucht binnen een moment geboekt. Wat een oplichterij is dit. En als je echt een goede vlucht hebt, ben je een van de 100 mensen die klagen, dus kun je beter je mond houden.

Gelen 23 feb 2025
l

ik betaal ook niet.en dagvaarding zenden .ze zijn al eens veroordeeld in 2024 .

laurent 26 feb 2025
G

Mag ik weten wat er met u is gebeurd toen u niet betaalde?

Gelen 27 feb 2025
l

ze zenden brief van online eccaso buro. niet aangetekend en ook geen telefoonnummers. of deurwaarder. ik heb ook online gezocht naar jaarrekening van reisendeals ik kwam uit op zetel met andere naam. en er is al van november bezig met faillissement regeling

laurent 27 feb 2025
P

Heb dit ook juist voor, even doorgeklikt en prijs, nu een factuur gehad maar ik wou gewoon kijken wat, waar en hoe...
Heb 09001491 trachten te bellen maar niks, na 1 minuut bezettoon.
Ik ga dat niet betalen.

Penny Boons 28 feb 2025
l

niet vergeten mail sturen en bewaren van anulatie .online en deurverkoop is beschermd daar voor
je kan ook pv laten opmaken bij politie. ik heb daar nog geen tijd voor gehad. wat ze doen is strafbaar

laurent 28 feb 2025
P

Bedankt voor de info, heb direct gereageerd per mail om te zeggen dat ik geen reis wou maar info en had doorgeklikt, direct antwoord dat ik toch moest betalen want met op boeken te klikken bestel je ineens een reis die ik op 5 maart moet betalen. Heb ook testaankoop (Belgische consumenten dienst) verwittigd en de juridische dienst daar zei ook niet betalen maar per mail vragen om te annuleren en dat moeten ze dan ook doen, reizendeals wil annuleren maar dan moet ik 229€ betalen. Je krijgt een hele bloemlezing doorgestuurd en het komt er op neer dat je moet betalen en niets anders.
Ben radeloos maar ga niet betalen, blijkbaar zijn er vele klachten voor hun praktijken.
Wordt vervolgd...

Penny Boons 28 feb 2025
P

Ik heb dit ook voor, wou kijken naar de deal en ineens een factuur per mail dat ik de reis gekocht had. Heb een mail gestuurd voor annulatie en dan een mail terug ontvangen dat de annulatie niet mogelijk is en dat ik de reis moest betalen.
Natuurlijk nog niks betaald en afwachten. In België geld herroeping van aankopen.

PatrickDG 4 mrt 2025
P

Beste Patrick, heb met juridische dienst testaankoop gebeld en Europees consumenten platform in Brussel. Reizendeals is in oktober 2024 veroordeeld tot dwangsommen indien ze hun site niet veranderden, zij hebben dit gedaan maar zoooo subtiel zodat de gemiddelde surfer, zoals ik, erin zijn getrapt. Het zijn smerige zaken wat zij doen maar als kleine muis/surfer zoals u en ik kan je daar niks tegen doen. Het enige wat je kan doen is annuleren zoals ik en dan heeft die ene domme "klik" je 244€ gekost😪
Het enige wat ik nu doe is bij elke popup op mijn Facebook of bij het gewoon surfen is Reizendeals afraden en melden dat het doortrapte geldaftroggelaars zijn. Ben er enkele dagen niet goed van geweest.
Volgende keer ga ik gewoon weer zelf mijn reis samenstellen ttz...vliegreis boeken, transfer regelen, hotel fixen...iets duurder maar je hebt heel de boel zelf in handen.

Penny Boons 4 mrt 2025
P

Beste wil dat dan zeggen dat ik moet betalen ? Dat grapje kost mij dan meer dan 400 euro.

Patrick De Groote 4 mrt 2025
P

Ik ben dit tegen gekomen via mijn gsm. Daar heb ik de helft van de tekst niet eens zien staan. Betalen ga inboet doen zal dan mijn rechtsbijstand gebruiken als ze er een zaak van maken.

Patrick De Groote 4 mrt 2025
P

Pffff ja, de annulering kostte mij 244€, de reis zou 698€ gekost hebben.
Heb er sinds vrijdag mee bezig geweest, ook via bevriende jurist, die "rot"site is niet in overtreding maar zo subtiel en verwarrend dat er dagelijks mensen in trappen en willens nillens op reis moeten en in mijn geval niet weten waar en hoe...
Niet betalen betekent nog meer miserie en nog duurder... ik wou je beter nieuws geven maar hoor nog eens bij testaankoop of het Europees consumenten platform maar die gaan uw pijn wel verzachten door te zeggen dat reizendeals.nl doortrapte sjaggeraars zijn maar waar je niks tegenin kan brengen.
Pfffff heb ook met u te doen, ´k weet hoe je jezelf nu voelt...klote...schrale troost

Penny Boons 4 mrt 2025
P

Ja probeer dat eerst, weet niet of dat gaat helpen maar wie weet, ik duim en hoop voor u dat het gaat lukken, ´t zal wel zijn tijd en knarsengetand duren maar ´t moest maar eens lukken hé.
In´t slechtse geval eindigen gelijk ik...annuleringskosten betalen...ik hoop mee voor u, succes

Penny Boons 4 mrt 2025
l

ik kies voor rechtbank. zoek eens de boekhouding op.je komt uit bij een andere naam van vennootschap die in een faillissement regeling zit .en als ze me veroordelen moet het binnen de 3jaar voorkomen en mag het niet geseponeerd worden en je moet nog schuldig bevonden worden .

laurent 5 mrt 2025
P

Deze mail heb ik net ontvangen. En nu?

Geachte Patrick De Groote,

Ondanks een herinnering blijkt uit onze administratie dat u de onderstaande factuur nog niet voldaan heeft. Dit terwijl de betalingstermijn ruim is overschreden.

Deze aanmaning heeft betrekking op onderstaande facturen:

Factuur Factuurdatum Vervaldatum Openstaand bedrag Toegangscode
2025-1079 04-03-2025 09-03-2025 € 419,30 423218
Wij verzoeken u dringend het bovenstaande bedrag binnen 14 dagen na dagtekening van deze e-mail over te maken op rekeningnummer NL29INGB0006238926 onder vermelding van bovenstaand(e) factuurnummer(s) of de betaling te voldoen via Ideal.

Wanneer wij het openstaande bedrag niet binnen de termijn van 14 dagen hebben ontvangen, geven wij de vordering uit handen aan ons incassobureau. In dat geval komen de buitengerechtelijke incassokosten zoals omschreven in de Wet Normering Buitengerechtelijke Incassokosten, in zijn geheel voor uw rekening. Je bent dan extra kosten verschuldigd, waaronder administratie- en invorderingskosten. Voor Nederlandse klanten zijn deze administratie- en invorderingskosten tenminste 15% met een minimum van €40,-. Voor Belgische klanten zijn deze administratie- en invorderingskosten als volgt: €20,- euro als het verschuldigde bedrag lager dan of gelijk aan €150,- is, €30,- vermeerderd met 10 % van het verschuldigde bedrag op de schijf tussen €150,01 en €500,- als het verschuldigde bedrag tussen €150,01 en €500,- is, €65,- vermeerderd met 5 % van het verschuldigde bedrag op de schijf boven €500,01 met een maximum van €2000,- als het verschuldigde bedrag hoger dan €500,- is.

Heeft u inmiddels uw betalingsachterstand voldaan, dan kunt u deze aanmaning als niet verzonden beschouwen.

Met vriendelijke groet,

Reizendeals

Betaal factuur

Patrick De Groote 12 mrt 2025
G

Ik zit ook met hetzelfde probleem, dacht een totaaloverzicht te krijgen, moet ik opeens al betalen en krijg ik een factuur in de mail. Email gestuurd naar reizendeals maar kunnen niet kosteloos annuleren.

Dit is overduidelijk een vorm van oplichting, dus het kan niet zijn dat ze hier telkens zo makkelijk mee weg kunnen komen.

Ook als je berichten leest van de mensen die uiteindelijk wel op vakantie zijn gegaan, zie je alleen maar zeer slechte ervaringen.

Er moet toch een manier zijn om hier gezamenlijk tegen te vechten. Er zijn zoveel gedupeerden.

Gregory 16 mrt 2025
G

Betaal ze niet. Dit is oplichterij. Vorig jaar kregen ze het bevel hun algemene voorwaarden te wijzigen.

Gelen 21 mrt 2025
P

Ik heb tot op heden nog niks betaald en ben dit niet van plan ook.

Patrick De Groote 21 mrt 2025
M

Ik heb ook ineens een reis geboekt terwijl ik dat niet wilde. Raden jullie aan de reis te annuleren en vervolgens niet te betalen of helemaal geen reactie te geven + niet betalen?

Mink 26 mrt 2025
P

@Mink, ik heb deze geanuleerd (beroep gedaan op heroepingsrecht zal ik maar zeggen) en dan hebben ze me verschillende mails gestuurd ter betaling waar ik ook steeds op gereageerd heb dat ik deze niet betaal wegens hun misleidende site. Tot op heden niks meer gehoord en ook niks betaald.

Patrick 27 mrt 2025
T

ik heb exact hetzelfde probleem. Wou ook even wat meer informatie over een reis en plots ook geboekt en factuur ontvangen!
Dit is inderdaad zware oplichting. En het zou inderdaad goed zijn om krachten te bundelen en hier tegenin te gaan aangezien ze meerdere slachtoffers hebben gemaakt.

Tur 27 mrt 2025
E

Pas op!!!

Ik dacht een prijsoverzicht te krijgen maar indien je op de knop drukt zit je er direct aan vast. Zeer vaag en misleidend. Lees de reviews, vooral niet boeken. Omdat zij langs de mazen van de wet bewegen kun je er ook nog eens niets mee.

Ef 4 feb 2025
G

Als je dat niet ziet 95% Gezien de bedenkingen en negatieve commentaren over dit bedrijf, U werkt ongetwijfeld met hen samen om het slechte imago van dit bedrijf te verbeteren. Ze hebben hen bedrogen, zelfs nadat ze de reservering hadden betaald.

Gelen 22 feb 2025
I

Geweldige ervaringen!

Wij zijn al diverse keren via reizendeals op vakantie geweest, ik begrijp werkelijk de negatieve reacties niet! We hebben een keer een verrassingsreis geboekt, écht super, alles top geregeld. Onze tweede reis werd vanwege corona geannuleerd, we kregen een voucher. Na corona samen met reizendeals een leuke reis samengesteld naar Corfu. Ze denken mee, komen met ideeën en oplossingen, onze volgende vakanties gaan bij voorkeur via reizendels!!!

Inge 4 feb 2025
A

Ik heb ook per ongeluk gebooked en geen mogelijkheid gekregen voor anuleren. Hebben jullie betald? Hebt iemand erwaringen met hun?

Alex 26 feb 2025
i

hoe kun je `per ongeluk` boeken? Wij boeken bewust bij reizendeals!

inge 27 feb 2025
D

Kijk Uit!!!

Boek of klik nergens iets aan.. lijkt mooi maar niets is minder waar. Geen overzicht van de prijs,hotel,datum of luchthaven. Voor dat je het weet al een factuur op mail. Wil je dat dadelijk annuleren kan het niet meer. Komen er al kosten bij enz.. klantenservice kennen ze ook niet.. alleen met regeltjes gooien...

David 25 jan 2025
A

Hoi,

Is het al bij jou opgelost?

Hoe is het gegaan?

Angel 29 jan 2025
D

Heb deze week toch maar betaald. Maar weet nu niet hoe of wat.. niks meer vernomen na de betaling. Dus afwachten

David 29 jan 2025
A

Ok.

Ik denk dat ik toch ga wachten tot een rechtszaak. Want ze eisen €500 euro. Is toch een fors bedrag.

Angel 30 jan 2025
E

Hebben jullie al duidelijkheid hieromtrent? Ik heb hetzelfde probleem, iets te snel op het knopje gedrukt en nu een factuur van 1800.....

EF 4 feb 2025
A

Nee bij mij nog niks. Ik moet nog even langs de rechtswinkel

Angel 4 feb 2025
l

betaal niet!!! misleiding. agresieve verkoop techniek is strafbaar. rechtsbijstand zit in familiale verzekering.

laurent 26 feb 2025
G

En Hoe heeft familiale verzekering
u geholpen? Kan ik weten welke stappen ik moet volgen?

Gelen 27 feb 2025
B

2x met vakantie geweest via Reizen deals

Ondanks veel negatieve reviews die ik hieronder lees, zijn wij wel heel blij met Reizen deals. We hebben hier nu voor de 2e keer onze vakantie geboekt naar Spanje en alles was tot op de puntjes geregeld zonder onverwachte kosten etc.

Bartho 6 jan 2025
Reageer
S

Oplichting

Oplichting! Trap er niet in!
Beste mensen, Reizendeals is pure oplichting! Boek niks bij hun! Trap er niet in! Zonde van je geld! Kijk ook op de website van BNN Vara en het tv programma van Kassa. Hier waarschuwingen zij ook voor Reizendeals!

S.Lech 26 nov 2024
Reageer
D

Boek hier niet

Betaald, maar geen reis gekregen. Ze maken gebruik van allerlei mazen in de wet om mensen geld af te troggelen. Deze mensen hebben 0 empathie, en zijn vast heel gezellig thuis.

Dennis Bruins 7 nov 2024
Reageer
O

Pas op

Wij zijn al 2x op vakantie geweest via reizen deals beide keren goed bevallen!
Mallorca & L'Estartit, Spanje.
Goed geholpen met vragen & geen onverwachte kosten. Houd er rekening mee dat als je wint je wel binnen 5 dagen (denk ik) moet betalen.
Kan niet wachten op onze volgende vakantie 2 februari! & daarna hopelijk nog meer!

Datum van ervaring: 12oktober 2024

Olga 2 nov 2024
O

Ter aanvulling:

[06.11, 1:06 PM] Olga: Wees voorzichtig! Ik was op zoek naar informatie over rondleidingen en was absoluut niet van plan iets te kopen. Maar ik besloot naar het vooruitzicht voor mei 2025 te kijken, d.w.z. over 7 maanden!!!! En zie, ik heb de tour “gewonnen”?!?!
[06.11, 1:08 PM] Olga: Op hetzelfde moment wordt er een factuur naar uw e-mailadres verzonden, met verplichte betaling!!!! Geen mogelijkheid om te annuleren!!!
[06.11, 1:11 PM] Olga: Het was laat in de avond, ik besloot alles tot de ochtend te laten. 'S Morgens schreef ik dat de dadels mij niet bevielen, maar ik dacht er niet aan iets te kopen. Toen vroeg ze wanneer ik kaartjes en een hotelvoucher zou ontvangen. Antwoord: Ik kan de data zonder problemen wijzigen, maar tegen een extra vergoeding, maar ik ontvang wel een week voor vertrek, na 7 maanden, tickets en een voucher en als de prijzen plotseling stijgen, heeft het bedrijf het recht om de voorwaarden te wijzigen zelf en breng mij meer betaling in rekening.
Ik schreef hen (twee dagen later) terug dat ik dit “winnen” weiger en vraag hen mij niet meer lastig te vallen. En dat is waar het begon! Ik ontvang e-mails: u bent verplicht om ons te betalen, ja, wij sturen een incassobureau naar u toe, ja, wij gaan naar de rechter en u betaalt ons meerdere malen meer. Bovendien geven ze aan mij volledig te hebben geïnformeerd dat er een transactie gaat plaatsvinden, die ik niet kan weigeren en verplicht zal zijn te betalen. Dat zij mij in de registratiefase, nog een paar keer en onmiddellijk voordat de transactie werd afgerond, als de meest gewetensvolle verkopers enigszins hiervoor waarschuwden. Maar dit is niet waar, ik heb me daadwerkelijk aangemeld, de kalender doorgenomen en was verrast dat je in oktober een tour voor mei kunt boeken. Dan moet je een bedrag invoeren dat niet minder is dan aangegeven op de site, en zodra ik het laatste getal schreef, verscheen "gefeliciteerd, je hebt gewonnen". Ik had niet eens de tijd om ergens op te drukken. De site van deze oplichters is zo ingericht dat je in deze oplichting terecht komt.
[06.11, 1:25 PM] Olga: Lees recensies op andere sites, ze intimideren mensen en dwingen hen te betalen voor iets dat iemand niet nodig heeft. Nadat u één keer heeft betaald, wordt u gedwongen steeds meer te betalen.
Vind vanaf 19-10-2024 het programma “Kassa" op internet, ACM is nauw betrokken bij dit bedrijf. Betaal niet tenzij u, net als ik, slachtoffer bent geworden van frauduleuze activiteiten op de website van dit bedrijf. Schrijf naar ACM.
Het is noodzakelijk om de ontwikkeling van dit frauduleuze plan te stoppen en eerlijke bedrijven de kans te geven op de toeristische markt te werken.

Olga 6 nov 2024
Y

Heerlijke stedentrip gehad

Gisteren zijn wij teruggekomen van een 3 daagse stedentrip naar Venetië, we hebben het daar echt superleuk gehad! Zeker een aanrader! Gezellig hotel met een heerlijk ontbijtje en lekker dichtbij het centrum, wij komen zeker weer bij jullie terug!

Yvette 3 okt 2024
Reageer
R

Geweldige vakantie op Kreta gehad. Heerlijk.

Wat een heerlijke vakantie hebben wij zojuist gehad.
Mooi en schoon hotel op 5 minuten lopen van het strand en winkels vandaan. Het personeel van het hotel was super vriendelijk en heel erg behulpzaam. Ook bij het team van reizendeals was geen vraag te veel. Ze reageren elke keer heel snel op vragen en zijn ontzettend behulpzaam. Wij hebben €339 per persoon betaald voor een week naar Kreta, dit kan ik nergens anders vinden voor die prijs. Ik boek zeker nog een keer bij reizendeals.

Aanrader!

Remco 23 sep 2024
Reageer
R

Horror Vakantie Reizendeals

Mijn vriendin was zo dom geweest om een reis te boeken met Reizendeals. Na even Googlen kreeg ik direct een slecht gevoel door de vele negatieve reacties over dit bedrijf. Bij aankomst in Griekenland was direct duidelijk dat dit hotel niets met 5 sterren te maken had. Het was een oud resort en alles was vervallen. Het zwembad was kapot en dat verwacht je niet in een zomer in Griekenland. Daarnaast was het eten niet bijzonder en saai omdat elke dag hetzelfde op het menu was. We waren niet de enige Nederlandsers die met Reizendeal naar dit Horror Oort waren gestuurd. Een paar andere gasten die ik sprak waren ook erg teleur gesteld. Contact opnemen met Reizendeals had geen zin. Zij reageerde niet op onze klachten. Onze reis was eigenlijk 10 dagen, maar na een paar dagen zijn we weggegaan.

Vermeid Reizendeals, tenzij je graag een Horror vakantie wilt.

Rick 2 sep 2024
Reageer
E

Slecht

Eigenlijk geen ster waardig. Gewoon een dikke nul. Eerst win ik een reis van 300 euro. Laten ze me vervolgens 438 euro bijbetalen omdat ik "alleen" ben. Maar de reis is 2pers verblijf en 2pers vliegen. Dus alleen hoor je niets bij te betalen. Vervolgens moet ik letterlijk boven die 438,- euro nog meer gaan dokken als ik koos voor bijvoorbeeld: All inclusive... ontbijt.. transfer ect. Heb ik niet gedaan. Alleen een koffer van 15 kilo. Moet ik die vervolgens compleet betalen op het vliegveld... heen en terug. Dus eigenlijk 843 euro kwijt. Voor een reis en verblijf voor 2 pers voor 300 euro... lieve mensen doe het niet! Kies een ander bureau! Je word genaaid waar je bij staat!!

Eva 24 jun 2024
M

Nou als je goed leest staat er duidelijk dat het de prijs is voor 2 personen. Staat er echt super duidelijk op. Er staat ook duidelijk vermeld als er extra toeslagen zijn als je in weekend gaat. Ik irriteer mij aan mensen die altijd maar lopen klagen en reviews op bedrijven geven terwijl de vinger naar hun wijst en niet begrijpend kunnen lezen. De grootste frustratie bij de ander is de grootste tekortkoming bij jezelf

Markus 28 jul 2024
E

Ik ben niet in het weekend gegaan man...Precies, voor 2! Je zegt het goed ! Dat zijn twee vliegtickets en 2 slaapplaatsen. Dat is duurder dan 1 ? Jij was zeker super goed in wiskunde vroeger.

Kortom. Is gewoon geen deal.

279 naar 843 heet gewoon mensen in maling nemen.

Bye

Eva 28 jul 2024
D

Staat duidelijk in de voorwaarden ‘toeslag als je alleen gaat’. Dat is heel normaal. Alleen reizen is helaas altijd erg duur omdat ze diezelfde kamer ook aan 2 kunnen verhuren en dan meer verdienen. Ook staat er dat er toeslagen zijn als je kiest voor extra services zoals ontbijt etc. Goed lezen voordat je iets boekt.

Daan 4 aug 2024
H

verschrikkelijke ervaring met Reizendeals.

Ik had een verschrikkelijke ervaring met Reizendeals. Na een boeking voor een reis naar Ibiza werd ik gedwongen om extra kosten te betalen en kreeg ik minder dan twee uur om €604 te betalen. Ze weigerden meer tijd en annuleerden mijn reis zonder reden. Hun klantenservice is onacceptabel. Reizendeals, doe iets aan deze klantonvriendelijke aanpak! #Reizendeals #SlechteService #Klacht

Hossein 11 jun 2024
Reageer
R

Nooit meer!

Op dit moment zit ik op de bank van deze €35p.n. appartement tijdens mijn vakantie om een ​​negatieve recensie te schrijven. Ik zou eigenlijk weg moeten zijn en van mijn vakantie moeten genieten, maar dit is tot nu toe geen goede ervaring geweest.

Tijdens het boekingsproces realiseerde ik me dat ik bovenop de dealwaarde € 30,- per persoon per luchthaven zou moeten betalen waar ik niet naartoe of vandaan wilde reizen. Met andere woorden, ik woon in Nederland, maar ik moest € 60 betalen om niet vanuit Duitsland te reizen, maar ik nam uiteindelijk een vlucht vanuit Cherloroi in Brussel. Een luchthaven ver van het stadscentrum en niet bereikbaar met de trein. Dit betekende dat ik naar het vliegveld moest rijden, wat me 2 uur en € 50 voor parkeren kostte. De andere optie was om voor twee personen € 30 per stuk te betalen en niet te vliegen vanaf de 2 luchthavens die ze in Brussel hebben. Dit betekent dat € 120 niet wordt opgenomen in mijn vakantie-ervaring, maar naar het bureau gaat. Ze zouden dus niet mijn vlucht boeken die vertrekt vanuit een ander land dan waar ik woon.

Prima. Ik arriveer in het "hotel" waar ze me hebben geboekt en ik heb 1.30 uur aan de telefoon gezeten met het bellen van de beheerder, het agentschap en alle anderen, omdat Reizendeals de toegangscode voor het appartement niet heeft verzonden en ze me naar het verkeerde adres hebben gestuurd. Ze hebben zelfs opnieuw op mijn e-mail gereageerd met de verkeerde informatie.

Ik heb anderhalf uur voor het appartement, op straat, op de grond, gezeten om informatie te krijgen over de kamer waarin ik zou verblijven en de toegangscode, omdat Reizendeal deze informatie niet a priori had verzonden. Twee gasten van Reizendeal hadden het volgende uur dezelfde ervaring als ik.

Voor hen was het nog erger omdat ze extra betaalden voor de door Reizendeal aangeboden transfer van het vliegveld naar het hotel. Ze moesten bijna 2 uur wachten voordat de transfer hen ophaalde.

Als ik eindelijk bij het appartement aankom, heel eenvoudig en basic, zeker geen hotel, kom ik erachter dat ik € 4 extra per handdoek moet betalen om het te huren. De handdoeken liggen niet in de kamer en ik moet de horeca bellen om de volgende dag te regelen. Dus eerst na het reizen en niet douchen.

Tijdens het proces kwam ik erachter dat mijn vlucht met Ryanair € 104 kostte voor twee personen van Charleroi naar Girona. En ik kwam erachter dat het appartement waar ik in verblijf (Appartement Tropic, apartplaya) €35 per nacht kost.


Prijsvergelijking:

Kosten Reisdeal: € 473,-
Vluchtkosten (twee personen): € 104
Accommodatie (4 nachten): € 140

Extra kosten:
Handdoeken: € 8
Parkeren 5 dagen naast de luchthaven van Brussel: €50
Een auto huren in Gerona: € 240
Brandstof: € 100

Uiteindelijk was dit geen leuke verrassingsreis.

Renata 24 mei 2024
A

Ik maak precies hetzelfde nu mee
Verschrikkelijk !!!
Ik krijg geen geld terug en ik heb al een aanbetaling gedaan

Angelica Martinez 29 mei 2024
K

Vraag

Kan iemand mij vertellen wat er gebeurd als ze dreigen met incassokosten
Zoals vele hier op 3 per ongeluk geboden en ja hoe bestaat t alle 3 gewonnen.
Hoe hebben jullie dit opgelost??

Karin 15 mei 2024
A

Ik ben ook benieuwd hierna. Heb namelijk eenzelfde probleem.

Ik hoor snel

Ari 29 jan 2025
A

Hallo, hebt u nieuw over uw dossier? wat gebeurt als je betaald niet de factuur? dank u

Arsin 28 mrt 2025
F

Griekenland

Wees voorzichtig, grote oplichterij!!!! Laat je niet verleiden door de weergegeven prijs, ze voegen toeslagen toe voor vertrek tijdens het weekend of in het hoogseizoen, voor de keuze van de luchthaven van vertrek, voor het ontbijt... en uiteindelijk kost het je veel meer dan wanneer je met Tui gaat , Sunweb of een ander bedrijf. De aan jou toegewezen hotels zijn erg low-end, erg teleurgesteld over mijn reis naar Griekenland?
Ik ben momenteel in Griekenland na het boeken van een verrassingsreis via Reizendeals. De bestemming is Chalkidiki, een zogenaamd 3-sterrenhotel waarvoor ik het nauwelijks 1 ster geef. Sinds onze aankomst, super luidruchtige kamer, naast de bar, een grote plas in de badkamer, gebroken raam, oud meubilair, geen shampoo, handdoeken met gaten en die elke 4 dagen worden verschoond!!!! We hebben gevraagd om onze kamer te veranderen zoals zodra we aankwamen, vooral gezien het probleem van het lekken van water uit de badkamer en ze een schoonmaakemmer voor de deur zetten zodat we onszelf kunnen schoonmaken wanneer dat nodig is...🙁 Voor het ontbijt betaalden we een toeslag van € 10 per dag en per persoon, wat voor Griekenland niet te verwaarlozen is, om 8 dagen lang elke dag hetzelfde te hebben: vacuümverpakte salami en kaas, en eieren (de eieren werden dezer dagen ook niet geserveerd omdat ze op waren), tomaten en komkommers. Ik reis al meer dan 20 jaar naar Griekenland, maar dit is de eerste keer dat er zo'n grote teleurstelling is. Dit is de eerste en laatste keer met Reizendeals!!!

FURTUNA IONELA 15 mei 2024
Reageer
A

Bijkomen in Egypte

Na een jaar vol tegenslagen wilde ik even weg. Ik zag bij Reizendeals de vakantie naar egypte, all-inclusive en in een 5* hotel. Dat leek me wel wat. Ik had gemaild omdat ik alleen wilde en alles voor 2 personen is. Ze zeiden dat ik een kleine toeslag moet betalen voor het alleen willen gaan. Uiteindelijk betaalde ik veel minder dan bij andere reisburos dus ik ging door met boeken. Ik was vorige week in Pickalbatros Palace Hurghada en het was echt top. Heerlijk warm en helemaal tot rust gekomen. Ik wilde niet naar huis, maar helaas moest ik alweer terug. Nu ben ik aan het nagenieten van deze heerlijke vakantie en kan ik er weer even tegenaan. Bedankt

Anna 9 dec 2023
Reageer
a

vakantie naar malta

27 november gingen we na malta met reizendeals en het was super. we hadden geboden maar dachten niet dat we gingen winnen maar we hadden toch gewonnen dus we mogen op vakantie. we gingen met ze 3e met me man en kindje van 3. er was wel 2 dagen regen, maar het was niet koud en we hadden een auto gehuurd en lekker rond gereden malta is erg mooi, andere dagen veel zon. in het hotel waren lieve mensen die steeds een praatje met ons maakte en met ons kindje gingen spelen. we hadden een klein probleempje in het hotel en toen belde we reizendeals en toen was het gelijk dezelfde dag al opgelost. ook als we reizendeals mailde met vragen voordat we er waren reageren ze heel snel en vriendelijk. we zijn al aan het kijken voor een volgende vakantie, we willen graag naar griekenland

amy en levy 9 dec 2023
Reageer
F

Misleiding en malafide reisveilingsite + Tis

Pas op voor Reizendeals.nl. Dit bedrijf heeft sowieso een hele slechte reputatie op het web als het gaat om het bieden, de reizen zelf en de onverwachte kosten die er bij komen als je al via hen op reis wenst te gaan.

Ook zo wij, vermoedelijk is er een bieding gedaan door mijn vrouw, op 3 reizen en uiteraard alle 3 gewonnen. Je hoort uiteindelijk niets van ze, tot dat incassobureau Straetus een vaag kort mailtje stuurt dat er nog annuleringskosten open staan a 640 euro.

Goed, nu hebben ze de verkeerde te pakken, velen hebben helaas betaald, maar doe dat niet! Ze zijn al bekend bij officiele instanties zoals het ACM en het ECC, die in 2022 al te kennen hebben gegeven dat zij hun voorwaarden dienen aan te passen.

Op twee punten gaat het compleet mis bij Reizendeals, wat betreft wet en regelgeving / richtlijnen.
1. Dat zijn de onverwachte kosten die er bij komen na de gewonnen "deal". Je moet ook niet voor niets binnen 24 uur betalen, plus bijkomende kosten, je wordt min of meer gepusht dan wel gedwongen om dan ook maar de bijkomende kosten te betalen die je niet had verwacht. Reizendeals dient transparant en geheel duidelijk te zijn bij bijkomende kosten. Vooraf dat er geboden wordt dient dit zeer duidelijk aan gegeven te zijn in de advertentie. Dit gebeurd in zij geheel dus niet...

2. Betaal je niet dan krijg je annuleringskosten a 90 tot 100% voor je kiezen. Betaal je geen herinneringen dan wel aanmaningen, dan komt incassobureau Straetus om de hoek kijken. Die zullen deze kosten dan wel innen voor Reizendeals. Straetus vergeet enkel (of misschien met opzet) dat de annuleringskosten van hun client Reizendeals allesbehalve transparant en duidelijk vermeld worden. Het ACM is hier heel duidelijk in, niet enkel verstoppen in artikel 14 van je algemene voorwaarden, maar ook zeer duidelijk vermelden voor je aankoop / bieding. Dit gebeurd dus niet door Reizendeals, in zijn geheel niet.

In het kort, wanneer Reizendeals zich allesbehalve transparant opstelt, maar juist misleidend is, wat ook het geval is, betaal dan niet! Bij een incasso traject van Straetus, stuur een brief (voorbeeld brieven zijn er genoeg) dat je het er niet mee eens bent en dat ze hun invorderingsmaatregelen dienen te staken. Betaal je wel, centen kwijt, geen vakantie en zeer waarschijnlijk ook geen recht meer op terugave van.

Waarom toon Reizendeals duidelijk voor de koop / bieding dan niet aan dat er bij annulering, annuleringskosten van 90 tot 100% van de aankoop in rekening worden gebracht? Nou precies, dan gaan potentiele bieders (klanten) nadenken en dat willen ze juist niet. Ik zou wel 10 keer nadenken om te bieden als ik zie dat je eigenlijk bij annulering je volledige bieding kwijt raakt en er niets voor terug krijgt.

Verder is het in mijn ogen een verdienmodel, Reizendeals pakt op deze manier van annuleringskosten innen, gratis geld. Incassobureau Straetus verdient hier ook weer een zakcentje aan en pakt graag gretig debet zaken uit handen van Reizendeals. Elke zaak is er 1 en elke zaak is geld.

In het kort, betaal niet, verteld dit tegen Reizendeals en incassobureau. Incassobureau dient invorderingsmaatregelen te stoppen, dit doen ze bij ons niet, ook volledig fout, maar dat werkt enkel tegen henzelf. Als ze echt geld willen zien zullen ze naar de rechtbank moeten, uitspraak en deurwaarder kan dan bij niet betalen overgaan tot maatregelen. Maar aangezien Reizendeals van top tot teen fout is, ga ik er van uit dat het recht zal zegenvieren.

Wij hebben reeds melding gedaan bij het ACM, doe dit ook!!! Deze praktijken moeten stoppen, Reizendeals is malafide vanwege opzettelijke misleiding.

Francois 26 nov 2023
E

Zelfde verhaal hier, vandaag ook een dreigmail gekregen van Straetus dat er binnen 3 dagen een deurwaarder wordt aangesteld (met de kosten voor rechtszaak erbij vermeld die hoog oplopen ). Zijn er precedenten van rechtszaken in deze?

E Degrieck 27 nov 2023
F

Onbekend bij mij, maar doe minimaal melding bij het ACM, ze zijn er al bekend, maar hoe meer meldingen des te serieuzer en sneller zij het zullen aanpakken. Als Straetus al naar de deurwaarder stapt, dan nog zal de rechtbank uitspraak moeten doen. De kosten van de rechtbank en deurwaarder zijn niet altijd voor de verliezende partij, maar gezien dat ze zwaar in overtreding zijn mbt misleiding, ga ik er van uit dat het recht zal zegevieren.

Francois 27 nov 2023
F

Beste E. Degrieck en anderen,

Ik mag geen link plaatsen maar in der daad er zijn uitspraken gedaan door rechtbanken in casussen als het gaat om annuleringskosten.

Gevolgen
Nu Prijsvrij niet heeft voldaan aan haar wettelijke informatieverplichtingen en X niet naar behoren heeft geïnformeerd, leidt dat tot het oordeel dat sprake is van een oneerlijke handelspraktijk. Op basis van vaste jurisprudentie van het Hof van Justitie van de EU dient een sanctie te volgen die evenredig, doelmatig en afschrikwekkend dient te zijn. Met het oog op deze Europeesrechtelijke beginselen ziet de kantonrechter aanleiding om in dat geval de overeenkomst te vernietigen op basis van artikelen 3:40 en/of 6:193d en 6:193f onder c BW). Niet is uit te sluiten dat X, indien hij in de precontractuele fase op een duidelijke en heldere wijze was gewezen op de mogelijkheid van ontbinding van de reisovereenkomst, de annuleringskosten en de mogelijkheid daarvoor een annuleringsverzekering te sluiten van de overeenkomst had afgezien, dan wel zich tegen annuleringskosten had verzekerd. Door die informatie achterwege te laten is X die mogelijkheid onthouden en dat dient voor rekening van Prijsvrij te komen.


De beslissing
De kantonrechter:

wijst de vordering af;
veroordeelt Prijsvrij in de proceskosten tot aan deze uitspraak, aan de zijde van X vastgesteld op nihil.

Francois 29 nov 2023
A

Beetje vreemd om reizendeals de schuld te geven als je zelf niet betaald. Ik kom net terug uit Egypte en heb in een prachtig 5* Resort gezeten. Ik had het afgelopen jaar heel veel meegemaakt en ben helemaal tot rust gekomen tijdens deze vakantie en bij andere reisburos had ik een heel stuk duurder uitgekomen.
Je zegt dat er onverwachte kosten bijkomen, dit is niet waar, ik heb hier totaal geen last van gehad. Je kunt kiezen voor eventuele extra opties zoals transfers, maar dit is niet verplicht. Alles wordt heel netjes en vooral ook duidelijk op de website aangegeven.

En dan geef je aan in jouw reactie, betaal je niet dan krijg je annuleringskosten, dat is toch logisch!! iedereen moet z'n rekeningen op tijd betalen. Als ik mijn rekeningen niet op tijd betaal dan worden deze ook naar een incassobureau doorgestuurd.
Echt een hele domme opmerking en vooral belachelijk om een bedrijf de schuld te geven als je zelf niet op tijd betaald.

Anna 9 dec 2023
N

Een beetje vreemd om het op te nemen voor een malafide organisatie, die werkelijk waar al jaren op deze manier opereren. Een vage website, met een zeer agressieve incassobureau. Wij hebben dit ook meegemaakt, en het was heel irritant. Ze hebben dan ook niets voor niets een eigen pagina op de website van het ECC. Al die klachten komen niet uit de lucht vallen Anna. Ze opereren op het randje (en vaak er overheen), en dat weten ze zelf ook al te goed.

N. 4 jan 2024
N

Stedentrip Valencia

Leuke stedentrip gehad naar Valencia.
Het hotel was uitstekend en lag zeer centraal, binnen 15 minuten zaten wij in het centrum. Wij hebben fietsen gehuurd, zodat we de stad op de fiets konden bezichtigen. Erg prettig en goede fietspaden. Valencia zelf is ook een erg leuke stad waar veel te bezichtigen is. We hadden goede vluchttijden.

Nadine Reni 19 nov 2023
Reageer
Beste reisbureaus

Dit zijn de beste reisbureaus van april 2025.

Over Reizendeals

Er zijn 50 reviews geschreven over Reizendeals op Reviews.nl. Met een 2.2 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Nog niet geverifieerd
  • Reisbureaus
  • https://reizendeals.nl
  • info@reizendeals.nl