Odido

Odido

2.9 reviewscore • 118 reviews
N

Tele2 telecomprovider recensie

Ik was eerst een beetje huiverig om naar tele2 over te stappen ivm de best veel negatieve recensies, maar ben uiteindelijk toch overgestapt naar een unlimited abonnement en voor de zekerheid voor 2,50 meer maandelijks opzegbaar.
Ben nu drie maanden bij tele2 en het bevalt mij prima.
Scheelt me 20 euro per maand.
Is toch weer 20 €.
Ja toch niet dan, egggg wel!!

Natasja1970 14 sep 2020
T

Voor Tele2 mobiel betaal je maar een schijntje. Het is het goedkoopste abonnement dat ik ken en dat is ook precies wat ik zocht. Ik gebruik mijn telefoon dat dat helemaal prima is, dus ik heb de goede keus gemaakt. Mensen die ruim 50 euro voor een telefoon abonnement betalen zijn naar mijn mening ook echt niet goed snik.

Tristan 28 okt 2020
H

Niets om blij mee te zijn

Niets om blij mee te zijn. T-Mobile legt klanten beperkingen op. Ik ben een van de ontevreden klanten. Ik heb een abonnement gekocht, met onbeperkt internet. Alles is prachtig gelukt. Een paar maanden geleden stopte het internet met werken. Ik heb de klantenservice gebeld. Het bleek dat er niemand was behalve de machine. Later, na de mening van andere klanten, kwam ik erachter wat er aan de hand was. T-Mobile heeft een dagelijkse limiet van 5 GB per dag ingevoerd. Het effect is dat om 8 uur 's ochtends de limiet op is. Wat gebeurt er nu. Je hebt helemaal geen internet of het is erg traag. Niets kan gedaan worden. Bovendien is het een bedrijfstelefoon. Ik hoef de gevolgen van dergelijke sabotage niet uit te leggen. Ik ben ingeschreven. Ik weet dat iemand een collectieve rechtszaak moet organiseren om tegen hen te winnen. Verwijder alle negatieve opmerkingen. Naar mijn mening zijn ze het vertrouwen niet langer waard.

Harm-jan 10 sep 2020
Reageer
L

Tele2 mobiel Sim Only abonnement

Vorige week besloten om een nieuwe telecomprovider te nemen omdat ik weinig vertrouwen meer had in mijn huidige omdat zij telkens de prijzen omhoog gooiden. Uitgekomen bij Tele2 Mobiel Sim Only, 7GB internetdata (11 euro), 200 belminuten en smsjes (2 euro), looptijd van 24 maanden.. Kosten per maand 13 euro en een eenmalige aansluitingskosten van 20 euro. Best een goede deal toch? Ik bel eigenlijk nooit, app altijd maar als je onbeperkt wilt bellen kost het je 5 euro in plaats van 2 euro dus 3 euro meer. Tele2 is dus best een goedkope provider als je maar weet wat je moet kiezen! Ik kon mijn huidige nummer behouden dus dat is ook wel fijn en dat was eigenlijk een must alvorens ik een overstap wilde gaan maken. Sinds gisteren is alles aangesloten en werkt het goed, internet deed het eerst niet maar moest iets omzetten in mijn telefoon, hierna werkte alles goed.

Lars Veenstra 8 sep 2020
Reageer
r

ongelikte beren

TOTAAL WAARDELOOS. Juist dit is de juiste benaming die ik toe ken aan T MOBILE. Op alle gebied falen ze. Onbegrip Onkunde ,
absoluut geen kennis van zaken. Reeds 11 mnd in ellende door die DUITSE TELECOM.
Niets maar dan ook niets werkt naar behoren. Je mag ook niet teveel klagen
want anders heb ik dadelijk ook geen gas licht en water meer. Prettige wedstrijd!

roon 15 aug 2020
Reageer
J

Reageert helemaal nergens op

Er kan hier wel gezegd worden dat men niets met zakelijk kan, maar Tele2 zakelijk reageert helemaal nergens op dus dan maar weer openbaar.
Klacht begon met een Tele2 unlimited abonnement waarvan de databundel spontaan op was en er voor 20 euro een nieuwe bundel gekocht moest worden.
Inmiddels is de klacht uitgebreid met e-mails die volledig onbeantwoord blijven en het feit dat het opzeggen van een maandelijks opzegbaar abonnement ook niet kan.
Klachten zijn gemeld bij de ACM en laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen die denkt klant te worden van Tele2.

John 31 jul 2020
L

Fijn als TELE2 eerst de klantenservice en service op orde hebben ipv dit soort “leuke” dingetjes.
Mijn vader (81) heeft 3 maanden zonder telefoonverbinding gezeten in Corona tijd (maart-mei). Vraag niet hoeveel telefoongesprekken het mij gekost heeft en hoeveel stress mijn vader heeft gehad! Om tot de conclusie te komen dat Tele2 dit niet adequaat kon regelen. 2 maanden abonnementsgeld terug terwijl een goede regeling zou worden getroffen. We hebben opgezegd en nu toch weer een foutje want de rekening van juli lag op de deurmat....
NOOIT MEER TELE2!! Waardeloze organisatie!

Louis 4 aug 2020
A

Arrogant

Ik heb mijn contract online opgezegd. In de mail staat dat je binnen 5 dagen per mail antwoord krijgt. Dit is niet gebeurd. Ik heb hier nog achteraan gebeld, heb te horen gekregen, geen probleem mevrouw, her staat in het systeem! Heb gevraagd om toch de mail te versturen (voor het geval dat 😉) uiteraard nooit ontvangen. Dus er toch maar vanuit gegaan dat het geregeld was. TOT MIJN GROTE VERBAZING.... TADA. is er gewoon geld afgeschreven met.... Let op! Aansluitkosten 🤔 ik heb vandaag gebeld en wat denk je... Mevrouw hier staat niets van in het systeem. Er is niets ontvangen 😡 mevrouw was erg arrogant en kwam niet met een oplossing. Ik kon een klacht indienen 🙏. Bij deze T-Mobile ik heb een klacht en wil van jullie af!

Agnes 27 jul 2020
H

Mobiele telefonie abonnement afgesloten en sinds aanvang van het contract zeer slechte verbinding. Aan het toestel kan het overigens niet liggen want bij Tele2 had ik goede internetvebinding (4G-waardig). Er is toen een onderzoek door KPN gestart naar de problemen, maar dt heeft 2x zo lang (4 weken, i.p.v. 2) geduurd. De uitkomst van het onderzoek is dat de oorzaak van het probleem onduidelijk is en ze geen oplossing willen bieden. Er werd letterlijk gezegd dat ik het zelf moet uitzoeken. Walgelijke service dus. Als je twijfelt, niet doen!

Hans 5 okt 2021
M

geen fatsoen om terug te bellen

Zeer slechte communicatie en service van T-mobile
We zijn een x aantal jaren tevreden klanten geweest bij T-mobile. Tot enkele maanden geleden dat we T-mobile een keertje echt nodig hadden. We hadden allebei op het zelfde moment zeer slechte ontvangst bij bellen en gebeld worden. Zeer vaak kritiek geuit en gebeld. Maar geen gehoor aan gegeven en ook niet het fatsoen gehad om terug te bellen wat zeker3 a 4 keer is toegezegd. Wel het onfatsoen om zomaar de verbinding te verbreken van T-mobilee toen ik hen belde met de vaste aansluiting. Echt zeer slecht T-mobile. Maar we hebben nu al allebei overstap aangevraagd naar KPN en hopen dat we daar wel serieus genomen worden als klant BIJ kpn. Dus mensen gewaarschuwd. Ik zal over een paar dagen als mijn overstap is goedgekeurd naar KPNe ook nog een stukje plaatsen om mensen te waarschuwen voor de slechte service. Wij hebben nu al maanden onkosten met de vaste telefoon en dat gaat nog zeker 4 maanden duren voordat de overstap is naar Kpn en het had misschien opgelost kunnen worden als T-mobile het fatsoen had gehad om terug te bellen. Groetjes Monique

Monique 19 jul 2020
Reageer
A

Beetje service van T-mobile was wel prettig gewee

ik heb maximum ingesteld ter hoogte van abbo omdat mijn zoon anders over zijn bundel heen gaat. Wat T-mobile er niet bij vertelt is dat door een maand geen abbokosten het maximum van die maand verschuift. Het bedrag wat je gratis hebt gekregen kon mijn zoon nu extra gebruiken zonder dat wij dat door hadden. Gevolg deze maand dubbele kosten. Dus het gratis abbo nu weer zelf betaald. Wanneer je klantenservice belt van T-mobile zeggen ze niets te kunnen doen, eigen schuld want er is buiten bundel verbruikt. Beetje service van T-mobile was wel prettig geweest na net weer verlengd te hebben voor twee jaar.

Amanda 17 jul 2020
Reageer
D

Telefoon bij Tele2

Nog niet heel lang geleden zijn wij overgestapt naar Tele2 omdat wij niet tevreden waren over de aanbieder waar wij daarvoor bij zaten.

Sinds we bij Tele2 zitten is het wel iets beter geworden, naar nog steeds niet heel veel beter en al helemaal niet wat wij ervan gehoopt hadden. Het is jammer dat het op de reclames altijd zo mooi lijkt en dat het in werkelijkheid toch altijd een beetje tegen lijkt te vallen.

Maar vooralsnog ben ik nog niet geel erg ontevreden, het is in ieder geval een heel stuk beter dan wat we daarvoor gewend waren.

Daan 17 jul 2020
Reageer
E

Van het kastje naar de muur

Ik wilde een mobiele telefoon abonnement afsluiten bij T-Mobile, dit gedaan en afspraak gemaakt en 23-4 zou de koerier het contract en telefoon komen brengen. Had een afspraak tussen 8-14.. Deze tijd is niemand geweest.. T-Mobile gebeld en zeiden u moet geduld hebben. Pas na een uur zei een medewerker.. u staat einde van de dag ingepland. Om 18:00 belde de koerier dat hij erover 30 min zou zijn. Na 30 min kreeg ik een sms van T-Mobile dat afleveren niet gelukt was en ik een nieuwe afspraak moest maken. Eerst volgende moment.. 4 dagen later. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Heb alles geannuleerd bij T-Mobile maar op mijn klachtenbrief wordt niet gereageerd. Ik heb mijn werk moeten afzeggen dus ben inkomsten mis gelopen. Ik zou niet overstappen naar T-Mobile.

Ellen 14 jul 2020
Reageer
K

Tevreden over T mobile

Ik hoor veel negatieve berichten over T-mobile, dat het bereik hier van slecht zou zijn en nog wel meer.
Maar ik heb hier helemaal geen last van, integendeel zelfs ik ben er heel erg tevreden over.
Ik heb een lekker goedkoop abonnementje bij T-mobile afgesloten ik heb nog nooit last gehad van dat ik geen bereik had of dat mijn internet het niet deed.
Dus schijnbaar is dat niet overal zo dat het een slechte keus is.
In mijn geval is het een hele goede keus geweest, dus dat wil ik ook met anderen delen dat dat dus ook kan.

Karin 5 jul 2020
Reageer
P

Geen 4G in het buitenland

Wie had dat kunnen denken, Tele2 levert helemaal geen 4G internet in het buitenland wanneer je op vakantie bent.
Mijn vriendin zit bij een andere provider en die doet het gewoon goed, maar ik kan bijna niets beginnen met die telefoon van mij.
Het lijkt wel alsof ik jaaaaren terug ben in de tijd, nog in de tijd dat je helemaal geen internet op je mobiel had en je alleen kon sms’en en bellen zo voel ik me nu ook.

Pjotr 3 jul 2020
Y

Ik zat altijd bij Tele2 en ik dacht altijd dat ik hier erg goed zat gezien de prijs die je hier moest betalen maar dat blijkt nog best wel tegen te vallen.

Nu zit ik bij budget mobiel en dat is pas echt vele malen goedkoper, dus als je iets zoekt waar je maar weinig hoeft te betalen dan moet je naar budget mobiel gaan en niet naar Tele2

Yvon 17 okt 2020
V

Vreselijk

Wat een vreselijke provider of aanbieder of hoe je het ook maar wilt noemen is dit. Ik kan er wel boos om worden als ik hier zo aan denk. We betalen zo veel geld voor zoiets en als het dan niet werkt zoals het zou moeten is dat bloed irritant. Je mag er toch van uit gaan dat zoiets naar behoren werkt lijkt me, maar dat is hier dus niet zo.

Valerie 4 jun 2020
K

Nou ik vind het alles behalve vreselijk. Voor een zeer schappelijke prijs van 17,50 euro krijg ik 5GB internet + 120 minuten bellen. Ik heb overal in het land zeer goed bereik en het internet is zeer snel. Feit dat T-Mobile haar eigen signaal heeft in plaats van gebruik te maken van Vodafone en KPN spreekt ook in het voordeel van T-Mobile. Gewoon een zeer grote telecomprovider die nergens van afhankelijk is.

K. Veening 19 nov 2020
S

T-Mobile prijzen worden ieder jaar duurder

Vroeger altijd gebruik gemaakt van T-Mobile, had 500MB internet, ging altijd vrij snel op en vanuit daar werd je internet beperkt. Hiermee kon je geen films streamen maar nog wel gewoon Whatsappen, Facebook enzovoort. Voor mij persoon prima. Nu zie ik dat T-Mobile ieder jaar de prijzen verhoogd en denk ik er toch over na om eens een andere provider te proberen, het geld groeit me immers niet op de rug. Iemand een goed idee? Zie dat Budget Mobiel hier als beste uit de test komt, heb hier echter nog nooit van gehoord.

Stefan 27 feb 2020
B

Ik ben dit jaar overgestapt naar Budget Mobiel en heb er tot op heden geen spijt van. Ik betaal 15 euro voor 7GB aan internet en onbeperkt bellen in Europa. Wanneer je Budget Energie of Budget Alles in 1 hebt krijg je bundelkorting t.w.v. 5 euro per bundel dus betaal je nog maar 5 euro in principe. Moet je natuurlijk wel eerst even goed bekijken of energie en het alles in 1 pakket van Budget voor jou uit kan.

Bunnyhopper 27 feb 2020
R

T mobile mobiele telefoon review

Ik heb nu sinds een jaar mijn abonnement bij t-mobile, omdat deze véél goedkoper was dan waar ik daarvoor zat en dit scheelde mij bijna de helft van het geld. Ik ben echt heel erg blij dat ik ben over gestapt, want ondanks dat ik veel minder geld moet betalen, is mijn bereik/internet/etc. niet achteruit gegaan. Misschien zelfs nog wel eerder vooruit, dus ik ben op alle fronten vooruit gegaan, behalve qua kosten. Die zijn verminderd, dus ik ben een hele tevreden klant.

Robine 18 jan 2020
Reageer
D

T-mobile goede middenweg

Ik vind het belangrijk om goed bereikbaar te zijn op mijn mobiele telefoon, maar vind het dan weer niet nodig om altijd maar het duurste van het duurste te hebben en in dit geval was een abonnement bij T-Mobile de goede middenweg.
Het is een prima aanbieder, ik ben altijd bereikbaar en het doet wat het moet doen.
Daarbij heb ik dan weer niet alle opties en luxe behandelingen die je bij een vodafone abonnement of een ander luxe abonnement dan weer wel hebt, maar dat vind ik niet erg. Dat is de keus die ik heb gemaakt door hier voor te kiezen.

Danny 14 jan 2020
Reageer
K

T mobile Sim Only fijn in gebruik

T Mobile heel fijn in gebruik. Op de app kan je goed en snel je gebruik en kosten inzien, ook kan je hier snel je gegevens wijzigen. Ik heb gekozen voor een Sim Only omdat ik het geld voor een mobiele telefoon wel heb liggen en ik een hekel heb aan hoge vaste lasten. Eens in de 5 jaar koop ik een nieuwe iPhone of Samsung, die gaan anno 2019 makkelijk die tijd mee. Ik betaal nu uit mijn hoofd 12 euro en kan vrijwel alles onbeperkt, het internet wordt gehalveerd als ik over mijn 2GB heen ga maar dat haal ik nooit. Tenzij je op 4G filmpjes gaat kijken natuurlijk.. :)

Kev 27 jun 2019
Reageer
P

T Mobile goed bereik

Reeds overstapt naar T-Mobile omdat ik met Vodafone thuis geen goed bereik had. De verkoper in de winkel zei dat ik op een ander netwerk moest gaan want Vodafone gebruikt haar eigen netwerk en T-Mobile zit op een andere. En inderdaad, via een map kon ik op internet zien of ik wel of geen goed bereik zou hebben en ja hoor, perfect bereik! Door het hele huis en zelfs in de kelder 5 bars. Schijnt dat het ligt aan hoever de betreffende zendmast van jou vandaan is, is voor iedereen dus verschillend.

4 sterren van mij T-Mobile, prima service, goed bereik. Mag alleen ietsje goedkoper. :)

Pluim 23 mei 2019
K

Hier onder las ik een bericht van iemand die aangeeft dat hij bij T mobile altijd goed bereik heeft overal.
Dat bericht verbaasd mij nogal want mijn bereik is het grootste deel van de tijd heel erg beroerd en wanneer ik bel valt de verbinding soms zelfs weg.
Dus t mobile werkt bij mij niet zoals het hoort in ieder geval.
Ik laat mijn abonnement hier aflopen en daarna verleng ik hem niet opnieuw.

Karin 5 okt 2021
Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van oktober 2024.

Over Odido

Er zijn 118 reviews geschreven over Odido op Reviews.nl. Met een 2.9 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.