Odido

Odido

2.8 reviewscore • 133 reviews
E

Combineer Mobiel met T-Mobile Thuis

Ik heb ervoor gekozen om een abonnement met toestel af te sluiten bij T-Mobile omdat ik ook T-Mobile Thuis heb. Over T-Mobile Thuis ben ik tevreden daarom vond ik het wel handig om ook een T-Mobile Mobiel abonnement te nemen. Over mijn nieuwe mobiele abonnement ben ik zeer tevreden. Het voordeel aan T-Mobile is dat ze lekker goedkoop zijn. Als ik het vergelijk met andere providers merk ik echt dat T-Mobile goedkoper is. In mijn vriendenkring ken ik ook een paar mensen met T-Mobile en die waren er ook tevreden mee. Dit en het feit dat T-Mobile Thuis ook goed is, gaf mij het vertrouwen om het abonnement af te sluiten. Ik heb er een iPhone 12 bijgenomen. Deze betaal ik gewoon af in mijn abonnement. Altijd leuk zo'n nieuwe telefoon. Het toestel en de simkaart had ik best snel in huis. Ik heb er niet lang op hoeven wachten.

Esmee 11 okt 2021
Reageer
M

Superlimited superdeal van T-Mobile

Ik heb gebruik gemaakt van de superlimited superdeal van T-Mobile. Ik heb een abonnement afgesloten met een Samsung Galaxy Z Flip 3 erbij. Ik heb T-Mobile Thuis wat voor nog extra voordeel zorgt. Dubbel voordeel dus. Hierdoor krijg ik korting op mijn maandbedrag, maar ook extra internet data. Om het maandbedrag nog wat te verlagen heb ik gekozen om een eenmalig bedrag van € 300 te betalen. Ik ben heel blij met deze superdeal, want ik was al een tijdje opzoek naar de Samsung Galaxy Z Flip 3. Aan de ene kant had ik het toestel ook wel los willen kopen met een Sim Only abonnement erbij, maar ik vind het wel een groot bedrag om in één keer af te betalen. Telefoons zijn de laatste jaren echt duur geworden. Tuurlijk gebruik je een telefoon elke dag, dus het mag wat kosten, maar het blijft een hoop geld. Daarom was ik ook zo blij met deze superdeal van T-Mobile. Dan heb ik toch die mooie telefoon voor een redelijk goedkoop abonnement. Ik ben er blij mee.

Maud 9 okt 2021
Reageer
B

Unlimited data voor een lage prijs

Al jaren trouw gebruiker van T-Mobile. Bij T-Mobile mag je altijd een mooie telefoon uitkiezen bij je abonnement. Ook is T-Mobile vaak de goedkoopste als je bijvoorbeeld kiest voor unlimited data. Vroeger waren er nog wel eens wat klachten over het T-Mobile netwerk en die problemen kan ik zeker beamen, maar dat is in de afgelopen jaren zoveel beter geworden. Ik heb een 5G telefoon en dan krijg je ook toegang tot het 5G-netwerk. Hierdoor is je internet nog een stuk sneller dan bij 4G. Ik heb alleen nog niet overal 5G ontvangst, maar dat geeft niet want dan schakelt je telefoon automatisch over naar 4G en dat is ook prima. Als je al klant bent bij T-Mobile, omdat je bijvoorbeeld T-Mobile Thuis hebt, krijg je klantvoordeel. Dit is een paar euro korting op je abonnement en ook wat extra data als je geen unlimited hebt. Unlimited is bij T-Mobile zo goedkoop dat ik het mij niet kan voorstellen dat mensen T-Mobile kiezen, zonder unlimited data te nemen. Dat is voor mij toch wel de Unique Selling Point van T-Mobile. Lekker YouTube kijken in de trein, zonder je zorgen te maken dat je data opraakt. Heerlijk vind ik dat.

Bert 8 okt 2021
Reageer
L

Gratis Samsung Galaxy S21

Bij mijn T-Mobile abonnement heb ik een Samsung Galaxy S21 genomen. Voor de telefoon heb ik niks hoeven te betalen. De kosten van de telefoon betaal ik gewoon in mijn maandelijkse abonnementskosten terug. Omdat het maandbedrag al wat hoger is vanwege het gratis toestel, heb ik gekozen voor goedkope opties. Iets minder data dan wat ik normaal had gekozen, anders wordt het maandbedrag wel erg hoog. Per maand betaal ik € 26 voor het toestel. Als ik het toestel in één keer moest afbetalen, was mij dat niet gelukt. Dat geld heb ik nu niet ter beschikking, dus het kwam heel mooi uit dat ik het in mijn abonnement gewoon kan betalen. Verder heb ik 8 GB data en 120 belminuten. Al met al zijn mijn maandelijkse kosten nog ruim onder de € 50 en dat vind ik best netjes voor een abonnement met zo'n duur toestel erbij. Ik kan het anderen ook zeker aanraden. Je hebt toch het mooiste toestel, alleen je betaald een paar tientjes extra per maand. Dat is zeker te overzien. Mijn abonnement duurt 2 jaar, maar ik doe zeker 5 jaar met zo'n nieuwe telefoon als er niks mee gebeurd. Het is dus een hele goede deal voor mij. Ik ben doorgaans heel zuinig op mijn spullen en doe vrij lang met telefoons. Ik download ook relatief weinig apps, dus de telefoon blijft altijd lekker schoon en snel. T-Mobile is verder harstikke goed. Overal goed bereik en lekker snel internet. Daarom durfde ik ook wel een 2-jarig abonnement te nemen. Ik zag dat bestaande klanten van T-Mobile nog extra korting kunnen krijgen op hun abonnement. Daar wordt het wel heel aantrekkelijk van. Ik ben heel tevreden over T-Mobile, echt helemaal niks op aan te merken. Een vriend van mij heb ik ook al aangeraden om T-Mobile te nemen, omdat hij ook geen geld heeft om zo'n duur toestel in één keer af te betalen. T-Mobile is harstikke goed, dus daar val je geen buil aan.

Lucas 7 okt 2021
Reageer
M

T-Mobile Sim Only abonnementen goede prijs

T-Mobile is naast Vodafone en KPN de enige telecomprovider die haar zendmasten in eigen beheer heeft. Gebruik het al jaren, waarbij sinds kort ook met een gecombineerd T-Mobile thuis abonnement.
Waar ik en mijn man altijd een abonnement met toestel namen, doen we tegenwoordig een Sim Only abonnement waarbij we op marktplaats een telefoon kopen. Zo kan je veel op je vaste lasten besparen. De telefoons van tegenwoordig gaan zo lang mee dat dit zeker aan te raden is. Mijn man werkt in de IT wereld dus weet zulke dingetjes precies.
Een Sim Only van T-Mobile kost mij persoonlijk € 13,50 euro per maand. Hiervoor krijg ik 3GB internetdata en onbeperkt bellen. Mijn man heeft gekozen voor het € 17,50 euro pakket waarbij je 10GB internetdata krijgt.
Naar mijn idee goede prijzen, zeker als je het vergelijkt met KPN of Vodafone.

Hopelijk hebben jullie iets aan mijn review. Heb nooit klachten gehad en gebruik het al meer dan 10 jaar. Zelfs nog in het prepaid tijdperk bedenk ik me nu.

Groetjes

Mevrouw Wind 5 okt 2021
Reageer
A

Discriminatie en leugens

Een maand geleden heb in een belletje gekregen om mijn telefonische abonnement te vervangen. De persoon aan de telefoon heeft mij een tablet aangeboden als ik mijn abonnement wilde aanpassen en ik heb zo gedaan. Inderdaad was de tablet de reden waarover ik mijn contract heb gewisseld, ondanks de nadelen van de nieuwe contract zoals de permanentie. Ik heb nooit eerder permanentie bij een bedrijf gehad. En de tablet die beloofd was was inderdaad een Samsung.

Drie weken later (de tijd om de contract te annuleren ging drie weken verder, tuurlijk) krijg ik een andere belletje met andere persoon van klantenservice die zei dat de Samsung tablet was nier meer op voorrad en dat, in plaats van de Samsung, ik zou een Lenovo krijgen. Ik vond dat niet erg en ik kreeg een afspraak om de tablet op te halen.

Vandaag, 6 mei, kwam ik naar de winkel (de tweede keer, de eerste keer had de winkel een storing...) en ik heb geprobeerd mijn tablet op te halen en de man aan de balie zei, na 15 minuten, dat de tablet kan niet aangeboden worden aan mensen die geen Nederlandse paspoort of geen Nederlandse identiteit bewijs hebben. Niemand heeft dat via telefonisch eerder gezegd. T-Mobile heeft sinds lang geleden mijn gegevens in zijn systeem want ik ben met dit bedrijf bijna 4 jaar al...

Ik heb geprobeerd mijn oude abonnement te krijgen en de nieuwe die heb ik al betaald (duurder dan de vorige) afzeggen en dat kon helaas niet in verband met sommige voorwaarden die ken ik ook niet. Ik heb klantenservice gebeld om een oplossing te zoeken. Als ik geen tablet kan krijgen omdat ik niet Nederlands ben, ok, maar ik wilde ook mijn permanentie afzeggen. En dat is helaas ook niet mogelijk want ik heb een contract via telefoon getekend met permanentie...

En nu moet ik twee jaar lang bij T-mobile blijven, zonder tablet en met een contract die wil ik niet want zij hebben tegen mij gelogen.

Ik vind deze situatie heel vervelend, helemaal geen klantvriendelijk en ik geloof niet dat niemand niets kan aandoen om deze situatie op te lossen. Zij willen gewoon niet helpen maar meer geld verdienen. Belachelijk.

Ana 7 mei 2021
Reageer
T

T-Mobile dekkingskaart voor ons het beste

Voor ons werkt T-Mobile 100% het beste. We wonen namelijk best ver van die zendmasten af, waarbij T-Mobile eigenlijk de enige is die goed bereik geeft in ons huis. Als je nou zelf twijfelt welke provider je het beste kan nemen moet je even zoeken op Google: dekkingskaart T-Mobile, Vodafone en KPN. Dit zijn de drie providers met eigen zendmasten, zo kan je zien voor welke je het beste bereik hebt.

Dit hoeft niet te betekenen dat deze drie providers je enige optie zijn! Er zijn veel kleinere providers die gebruik maken van die netwerken (deze huren het dan van de drie grote providers), deze bieden vaak dezelfde dienst aan voor goedkopere prijzen. Denk dan aan Simyo, Budget Mobiel, Lebara en ga zo maar door.

Ps. heel tevreden over T-Mobile als mijn provider voor telefoon. Ondanks dat het een eigen netwerk heeft, is het niet perse zo duur als je zou verwachten. De service is daarbij geweldig.

Timo 16 jan 2021
Reageer
M

T-mobile nieuwe iphone

Ik heb de nieuwe Iphone 12 mini nu via T-mobile en ben er helemaal weg van! Ik heb voor de mint kleurige gekozen, geweldige kleur. Waar ik alleen wel even aan moet wennen is dat je onderin geen knopje meer hebt, maar dat het nu op gezichtsherkenning werkt in plaats van op je vingerafdruk. Dat werkt voor mijn gevoel nog niet altijd helemaal zoals ik zou willen en met mondkapje op werkt het natuurlijk helemaal niet.

Wat echt super is, is dat je nu 10 GB krijgt en dat je dan maar de prijs voor 5GB hoeft te betalen, dat scheelt echt heel veel geld. Dit kost maar 17,50 per maand en dan heb je ook nog 120 belminuten erbij, kun je onbeperkt sms'en en je hebt in dit geval een contract voor twee jaar bij T-mobile. En als je data op is voor het internet, dan hoef je niet extra bij te betalen, maar wordt je internet alleen iets langzamer dan je gewend was.

Mabel 5 jan 2021
Reageer
m

Klantenservice gooit nog steeds de hoorn erop

Wat een verrassing moet zijn, dat jullie klantenservice niet steeds de hoorn erop gooit, niet luisteren en niets oplossen. Maar helaas meermaals, blijkbaar heel normaal bij jullie klantenservice. Moeilijk? Dan hoorn erop. Dus inmiddels geen verassing meer. En dan als jullie niet aan origineel contract kunnen houden, want unlimited van Tele2 nu door jullie niet te gebruiken als unlimited door waardeloze regels en app. En dan mijn lieve ouders, leven minima, laten opdraaien voor afkoopsom om te ontbinden, terwijl half jaar geleden tele2 het contract van mij en mijn man kosteloos heeft ontbonden doordat zij wél, die medewerker toegaf niet meer de dienstverlening waarvoor contract aangegaan. Mooie geluidsopname van, misschien een mooi bandje voor Tros Radar, rechtsbijstand, oplichters..... Zal eens bedenken welke stappen, ondanks mn moeder nu maar akkoord is gegaan met ontbinden en boete, maar hoe verder? Dat kon meneer niet meer uitleggen want telefoon erop gooien zonder goedendag vond hij een passendere wijze om afscheid te nemen. Hufters. Want mn ouders sinds 14 december al bezig en vele medewerkers gesproken en vele afspraken niet nagekomen, zoals terugbellen, en dreigen opgooien, verschillende informatie, zoals de één die beweerd maar werkt al 2 maanden, ook opname van, en ander die zegt dat het half januari weer goed gaat werken.

maikel 27 dec 2020
Reageer
L

Tele 2 prepaid mobiel

Ik heb een prepaid abonnement bij Tele 2 afgesloten. De reden dat ik voor Tele2 heb gekozen is niet heel bijzonder, ik zocht gewoon een goedkoop abonnement en bij Tele2 zag ik dat ze geen overstapkosten rekenen op dit moment en dat sprak me wel aan. Volgens mij is iedere provider tegenwoordig wel prima, dus maakt het niet eens zo zeer uit waar je je abonnement afsluit. Er staat op de site dat Tele2 schandalig snel 4G heeft, maar volgens mij is dat bij iedere provider zo'n beetje hetzelfde en zit hier geen verschil in. Maar alles bij elkaar ben ik blij met mijn keus hoor dat zeker. Ik heb een lekker goedkoop abonnementje voor mijn prepaid telefoon en ben hier echt wel blij mee.

Lotte 11 dec 2020
Reageer
M

Iphone besteld

Vanmorgen zou tussen 09:50 en 11:50 mijn nieuwe iPhone bezorgd worden. Helaas had ik net de pech dat mijn bezorger een dombo is want hij kon ons adres niet vinden (nog nooit eerder gebeurd) Hij is dus maar weer weggegaan. Ik heb gelijk de klantenservice gebeld die zeer slecht bereikbaar zijn. Toen ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg was de bezorger inmiddels al zover bij ons vandaan dat hij niet meer terug kon komen. De t-mobile medewerker heeft AMP 4 keer geprobeerd te bellen maar zei kreeg ze ook niet te pakken. Ze adviseerde mij om het te blijven proberen en te vragen of ik dan naar die bezorger zelf kan gaan (daar was ik zelf toe bereid) Dit vond die bezorger geen fijn idee, alsof ik hem in elkaar zou gaan slaan. Nu moet ik weer een dag vrij nemen en hopen dat die bezorger het de volgende keer wel kan vinden, anders zit ik weer de hele dag voor niks thuis.

Manuel 27 nov 2020
Reageer
M

Goede beoordeling Tele2 Mobiel

Wij zitten bij ons huishouden allemaal bij Tele2 Mobiel, dat houdt in dat we dat met 5 personen zijn. In de eerste instantie was dit alleen mijn vrouw, maar dit beviel haar zo ontzettend goed dat we uiteindelijk allemaal zijn overgestapt en ook onze jongste hier een abonnement hebben gegeven. We zijn allemaal erg blij met deze keus en ik zie ik duidelijke verbeteringen gezien mijn vorige provider. Qua prijs ben ik er echt enorm op vooruit gegaan, dus daar ben ik heel erg blij mee. En ook als je bekijkt dat je voor vijf mensen een abonnement moet betalen, dan is het wel erg nice als je niet 40 euro pp kwijt bent want dan lopen de kosten maandelijks wel heel erg op. De prijzen van Tele2 Mobiel zijn erg goed te doen en dus kunnen we hier ook op besparen.

Max 26 nov 2020
J

Ik bel meer dan ooit tevoren, nu in de Corona tijd. En wat ben ik dan blij met mijn goedkope internet en bel abonnement van Tele 2, ik heb een vast bel tarief dus dat loopt gelukkig niet hoog op in de maand en kan ik net zo veel bellen als ik zelf wil

Julia 29 dec 2020
R

T-Mobile provider

Ik hoor altijd zo veel slechte, negatieve berichten over T-Mobile en dan met name dat het bereik hiervan slecht zou zijn en dergelijke. Ook vinden veel het te duur. Ik verbaas me hier wel over want ik zit ook echt al jaaaaaren bij T-Mobile en ik heb hier nog nooit een slechte ervaring mee gehad en heb hier dus ook geen klachten over. Ik heb juist hele goede ervaringen met deze provider, dus dit wil ik dan ook ten volke benadrukken. Daarbij is deze ook niet duur, in tegenstelling tot veel andere providers waarvan je dit zeer zeker niet kunt zeggen.

Roy 13 nov 2020
Reageer
A

Nooit met deze vreselijke provider in zee gaan

Nooit met deze vreselijke provider in zee gaan. Ik ben vanwege zeer slechte service 5 maanden geleden overgestapt naar een andere provider Genaamd Budget Mobiel.. ben hier zeer tevreden over... Ik heb alle spullen teruggestuurd en heb daar bewijzen van. Nog streeft probeert T-Mobile geld te incasseren van mijn rekening. Daar heeft niemand inzicht en overzicht. Hun governance is zeer slecht. Wil je ellende ga dan in zee met deze superslecht organisatie. Wil je kwaliteit en een wel betrouwbare provider, ga dan nooit in zee met dit dieptriest bedrijf. T-Mobile is schandelijk slecht 👎

Anni 1 nov 2020
P

Ik ben 2 weken op vakantie geweest,in een zone 2 gebied( ook al zoiets, Turkije valt bij andere aanbieders gewoon binnen Europa), roaming uit en alleen ter plaatse wifi gebruikt...zijn ineens 1000 mb op...In een maand dat ik niet op vakantie ben, gebruik ik deze niet eens...Een verbruiksoverzicht kunnen ze niet geven....
Ja, ik mag tegen extra kosten mijn mb's aanvullen...wat n boevenpraktijken

Patricia 9 aug 2021
l

Hoi, bij ons zou er vandaag een monteur langskomen. Na zelf gebeld te hebben met tmobile krijg ik te horen dat de monteur ziek is. Ik vind het ronduit SLECHT dat we hierover niet geïnformeerd zijn en dus een hele ochtend kwijt zijn door het wachten. Ik word maandag pas gebeld en dan wordt er gekeken wanneer er iemand langs kan komen. Ik heb nu al drie weken bijna geen internet en televisie, terwijl ik hier voor betaal. Ik werk thuis! Vanwege corona dus heb gewoon internet nodig!!!!

lisa 5 okt 2021
K

Lekker weg blijven

Lekker weg blijven.. iig totdat ze het nieuwe systeem gelanceerd hebben.. afgelopen maand terug gegaan naar ziggo toen ze niet meer konden leveren wat ze beloofd hadden en, ze niet aan konden geven wanneer het nieuwe systeem online ging..
We konden wel een 2de hands kastje krijgen zonder opnemen.. anders hadden we pech..
Mix dat met onstabiel internet en een ruk interface op de tv units.. niet fatsoenlijk op.kunnen nemen..niet fatsoenlijk terug kunnen kijken...neere laat maar.🤦‍♂️.
Ik betaal.die 4 euro meer wel. Beeld is weer strak.. fatsoenlijk terugkijken en opnemen..
Lekker je telefoon bij t mobile houden.. en met je tv en internet er heeeeeel ver vanaf blijven

Karim 15 sep 2020
Reageer
N

Tele2 telecomprovider recensie

Ik was eerst een beetje huiverig om naar tele2 over te stappen ivm de best veel negatieve recensies, maar ben uiteindelijk toch overgestapt naar een unlimited abonnement en voor de zekerheid voor 2,50 meer maandelijks opzegbaar.
Ben nu drie maanden bij tele2 en het bevalt mij prima.
Scheelt me 20 euro per maand.
Is toch weer 20 €.
Ja toch niet dan, egggg wel!!

Natasja1970 14 sep 2020
T

Voor Tele2 mobiel betaal je maar een schijntje. Het is het goedkoopste abonnement dat ik ken en dat is ook precies wat ik zocht. Ik gebruik mijn telefoon dat dat helemaal prima is, dus ik heb de goede keus gemaakt. Mensen die ruim 50 euro voor een telefoon abonnement betalen zijn naar mijn mening ook echt niet goed snik.

Tristan 28 okt 2020
H

Niets om blij mee te zijn

Niets om blij mee te zijn. T-Mobile legt klanten beperkingen op. Ik ben een van de ontevreden klanten. Ik heb een abonnement gekocht, met onbeperkt internet. Alles is prachtig gelukt. Een paar maanden geleden stopte het internet met werken. Ik heb de klantenservice gebeld. Het bleek dat er niemand was behalve de machine. Later, na de mening van andere klanten, kwam ik erachter wat er aan de hand was. T-Mobile heeft een dagelijkse limiet van 5 GB per dag ingevoerd. Het effect is dat om 8 uur 's ochtends de limiet op is. Wat gebeurt er nu. Je hebt helemaal geen internet of het is erg traag. Niets kan gedaan worden. Bovendien is het een bedrijfstelefoon. Ik hoef de gevolgen van dergelijke sabotage niet uit te leggen. Ik ben ingeschreven. Ik weet dat iemand een collectieve rechtszaak moet organiseren om tegen hen te winnen. Verwijder alle negatieve opmerkingen. Naar mijn mening zijn ze het vertrouwen niet langer waard.

Harm-jan 10 sep 2020
Reageer
L

Tele2 mobiel Sim Only abonnement

Vorige week besloten om een nieuwe telecomprovider te nemen omdat ik weinig vertrouwen meer had in mijn huidige omdat zij telkens de prijzen omhoog gooiden. Uitgekomen bij Tele2 Mobiel Sim Only, 7GB internetdata (11 euro), 200 belminuten en smsjes (2 euro), looptijd van 24 maanden.. Kosten per maand 13 euro en een eenmalige aansluitingskosten van 20 euro. Best een goede deal toch? Ik bel eigenlijk nooit, app altijd maar als je onbeperkt wilt bellen kost het je 5 euro in plaats van 2 euro dus 3 euro meer. Tele2 is dus best een goedkope provider als je maar weet wat je moet kiezen! Ik kon mijn huidige nummer behouden dus dat is ook wel fijn en dat was eigenlijk een must alvorens ik een overstap wilde gaan maken. Sinds gisteren is alles aangesloten en werkt het goed, internet deed het eerst niet maar moest iets omzetten in mijn telefoon, hierna werkte alles goed.

Lars Veenstra 8 sep 2020
Reageer
r

ongelikte beren

TOTAAL WAARDELOOS. Juist dit is de juiste benaming die ik toe ken aan T MOBILE. Op alle gebied falen ze. Onbegrip Onkunde ,
absoluut geen kennis van zaken. Reeds 11 mnd in ellende door die DUITSE TELECOM.
Niets maar dan ook niets werkt naar behoren. Je mag ook niet teveel klagen
want anders heb ik dadelijk ook geen gas licht en water meer. Prettige wedstrijd!

roon 15 aug 2020
Reageer
J

Reageert helemaal nergens op

Er kan hier wel gezegd worden dat men niets met zakelijk kan, maar Tele2 zakelijk reageert helemaal nergens op dus dan maar weer openbaar.
Klacht begon met een Tele2 unlimited abonnement waarvan de databundel spontaan op was en er voor 20 euro een nieuwe bundel gekocht moest worden.
Inmiddels is de klacht uitgebreid met e-mails die volledig onbeantwoord blijven en het feit dat het opzeggen van een maandelijks opzegbaar abonnement ook niet kan.
Klachten zijn gemeld bij de ACM en laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen die denkt klant te worden van Tele2.

John 31 jul 2020
L

Fijn als TELE2 eerst de klantenservice en service op orde hebben ipv dit soort “leuke” dingetjes.
Mijn vader (81) heeft 3 maanden zonder telefoonverbinding gezeten in Corona tijd (maart-mei). Vraag niet hoeveel telefoongesprekken het mij gekost heeft en hoeveel stress mijn vader heeft gehad! Om tot de conclusie te komen dat Tele2 dit niet adequaat kon regelen. 2 maanden abonnementsgeld terug terwijl een goede regeling zou worden getroffen. We hebben opgezegd en nu toch weer een foutje want de rekening van juli lag op de deurmat....
NOOIT MEER TELE2!! Waardeloze organisatie!

Louis 4 aug 2020
A

Arrogant

Ik heb mijn contract online opgezegd. In de mail staat dat je binnen 5 dagen per mail antwoord krijgt. Dit is niet gebeurd. Ik heb hier nog achteraan gebeld, heb te horen gekregen, geen probleem mevrouw, her staat in het systeem! Heb gevraagd om toch de mail te versturen (voor het geval dat 😉) uiteraard nooit ontvangen. Dus er toch maar vanuit gegaan dat het geregeld was. TOT MIJN GROTE VERBAZING.... TADA. is er gewoon geld afgeschreven met.... Let op! Aansluitkosten 🤔 ik heb vandaag gebeld en wat denk je... Mevrouw hier staat niets van in het systeem. Er is niets ontvangen 😡 mevrouw was erg arrogant en kwam niet met een oplossing. Ik kon een klacht indienen 🙏. Bij deze T-Mobile ik heb een klacht en wil van jullie af!

Agnes 27 jul 2020
H

Mobiele telefonie abonnement afgesloten en sinds aanvang van het contract zeer slechte verbinding. Aan het toestel kan het overigens niet liggen want bij Tele2 had ik goede internetvebinding (4G-waardig). Er is toen een onderzoek door KPN gestart naar de problemen, maar dt heeft 2x zo lang (4 weken, i.p.v. 2) geduurd. De uitkomst van het onderzoek is dat de oorzaak van het probleem onduidelijk is en ze geen oplossing willen bieden. Er werd letterlijk gezegd dat ik het zelf moet uitzoeken. Walgelijke service dus. Als je twijfelt, niet doen!

Hans 5 okt 2021
M

geen fatsoen om terug te bellen

Zeer slechte communicatie en service van T-mobile
We zijn een x aantal jaren tevreden klanten geweest bij T-mobile. Tot enkele maanden geleden dat we T-mobile een keertje echt nodig hadden. We hadden allebei op het zelfde moment zeer slechte ontvangst bij bellen en gebeld worden. Zeer vaak kritiek geuit en gebeld. Maar geen gehoor aan gegeven en ook niet het fatsoen gehad om terug te bellen wat zeker3 a 4 keer is toegezegd. Wel het onfatsoen om zomaar de verbinding te verbreken van T-mobilee toen ik hen belde met de vaste aansluiting. Echt zeer slecht T-mobile. Maar we hebben nu al allebei overstap aangevraagd naar KPN en hopen dat we daar wel serieus genomen worden als klant BIJ kpn. Dus mensen gewaarschuwd. Ik zal over een paar dagen als mijn overstap is goedgekeurd naar KPNe ook nog een stukje plaatsen om mensen te waarschuwen voor de slechte service. Wij hebben nu al maanden onkosten met de vaste telefoon en dat gaat nog zeker 4 maanden duren voordat de overstap is naar Kpn en het had misschien opgelost kunnen worden als T-mobile het fatsoen had gehad om terug te bellen. Groetjes Monique

Monique 19 jul 2020
Reageer
A

Beetje service van T-mobile was wel prettig gewee

ik heb maximum ingesteld ter hoogte van abbo omdat mijn zoon anders over zijn bundel heen gaat. Wat T-mobile er niet bij vertelt is dat door een maand geen abbokosten het maximum van die maand verschuift. Het bedrag wat je gratis hebt gekregen kon mijn zoon nu extra gebruiken zonder dat wij dat door hadden. Gevolg deze maand dubbele kosten. Dus het gratis abbo nu weer zelf betaald. Wanneer je klantenservice belt van T-mobile zeggen ze niets te kunnen doen, eigen schuld want er is buiten bundel verbruikt. Beetje service van T-mobile was wel prettig geweest na net weer verlengd te hebben voor twee jaar.

Amanda 17 jul 2020
Reageer
D

Telefoon bij Tele2

Nog niet heel lang geleden zijn wij overgestapt naar Tele2 omdat wij niet tevreden waren over de aanbieder waar wij daarvoor bij zaten.

Sinds we bij Tele2 zitten is het wel iets beter geworden, naar nog steeds niet heel veel beter en al helemaal niet wat wij ervan gehoopt hadden. Het is jammer dat het op de reclames altijd zo mooi lijkt en dat het in werkelijkheid toch altijd een beetje tegen lijkt te vallen.

Maar vooralsnog ben ik nog niet geel erg ontevreden, het is in ieder geval een heel stuk beter dan wat we daarvoor gewend waren.

Daan 17 jul 2020
Reageer
E

Van het kastje naar de muur

Ik wilde een mobiele telefoon abonnement afsluiten bij T-Mobile, dit gedaan en afspraak gemaakt en 23-4 zou de koerier het contract en telefoon komen brengen. Had een afspraak tussen 8-14.. Deze tijd is niemand geweest.. T-Mobile gebeld en zeiden u moet geduld hebben. Pas na een uur zei een medewerker.. u staat einde van de dag ingepland. Om 18:00 belde de koerier dat hij erover 30 min zou zijn. Na 30 min kreeg ik een sms van T-Mobile dat afleveren niet gelukt was en ik een nieuwe afspraak moest maken. Eerst volgende moment.. 4 dagen later. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Heb alles geannuleerd bij T-Mobile maar op mijn klachtenbrief wordt niet gereageerd. Ik heb mijn werk moeten afzeggen dus ben inkomsten mis gelopen. Ik zou niet overstappen naar T-Mobile.

Ellen 14 jul 2020
Reageer
Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van april 2025.

Over Odido

Er zijn 133 reviews geschreven over Odido op Reviews.nl. Met een 2.8 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.