Gingen veel dingen mis bij de overstap van T-Mobile naar Odido, had zelfs een dag geen bereik. Nu werkt alles naar behoren en kan ik niet anders dan tevreden zijn over Odido. Het netwerk (zendmasten) wat ze gebruiken is al jarenlang goed en T-Mobile is altijd goedkoper geweest dan KPN en Vodafone! Las ik ook in een andere review, wat 100% klopt.
Odibo annuleert de lopende contracten van concurrenten die het overneemt.
Vervolgens bieden ze een duurder abonnement aan waarnaar je het lopende abonnement kan overzetten. Conclusie, +100eu per jaar duurder.
Schandalig..... en ook nog contractbreuk....
Bij contact geven ze aan niks te kunnen betekenen.
Eén ster is er één teveel.
Bij nabestaandenservice zijn ze ook allesbehalve meedenkend. Ik probeer nu al 3 weken 1 simpel antwoord te krijgen van de Nabestaandenservice van (voorheen) Tele2. De vragen waren simpel: kan en mag ik het contract overnemen en hoe hoog is de maandtermijn en hoeveel maanden resteren er nog in het contract zodat ik de afkoopsom weet. Na talloze e-mails met veel sorry's en 'moeilijke tijden' maar nog steeds geen concreet antwoord. Echt he, hoe moeilijk kan het zijn! Ik kan het contract ook laten voor wat het is en dan bent u gewoon uw geld kwijt.
Update 26/9:
Nogsteeds geen glasvezel. Als het goed is komt eindelijk een monteur 28/9. Wel een factuur sturen!! Oplichters! Als je ze erover belt zeggen ze dat het allemaal functioneert. En dat we gewoon moeten betalen! Wel knap als de monteur nog moet langskomen!
Vanaf juni al bezig met het aansluiten van Glasvezel. Hoe moeilijk kan het zijn. tmobile/odido wijst alleen maar naar anderen. Zelf doen ze niks verkeerd. Ik kan geen afspraak inplannen met een monteur want ze maken geen werkorder aan. Nu wacht ik al 2 weken op een afspraak, ik hang dagelijks 2/3/4x aan de telefoon met odido en gidion en odf. Maar niemand doet wat. Waaaaardeloos!!
Niet bereikbaar alleen als je een nieuw abonnement afsluit
Een groot drama voorlopig zijn ze niet bereikbaar zegt de verkoper die nieuwe abonnementen afsluit kan nog wel 2 maanden duren
Ze kunnen je helemaal niet bijstaan al heb je een hoge factuur.terwijl je toch graag wilt waar het vandaan komt.
Tevens geen overzicht meer van internet gebruik
Bij mij waren ze wel bereikbaar maar slecht verstaanbare vrouw van Odido aan de lijn gehad die beweerd dat wij een contract hebben ondertekend, dat Odido van onze 4 contracten van Tele 2 zo maar elke maand een ander HOGER bedrag af mag schrijven van elk abonnement. Dit zijn bij alle 4 de contracten, verschillende bedragen.
Wij hebben bij Tele 2; 4 contracten afgesloten in de hoop dat ze het nooit over zouden doen naar een andere maatschappij.
4 contracten voor 25,- per maand voor alles onbeperkt.
Nooit problemen gehad met Tele 2.
Odido maakt zijn eigen regels en fraudeert met contracten!
Nu gaat het mij ik het principe en laat ik het hier niet bij zitten. Wij zitten er verdorie 2 jaar aan vast!!!!!
Ongehoord!!!
Odido zal en moet het terug draaien naar 25,- per maand.
Ga er alles aan doen, als ze dit niet doen!!
Altijd Tmobile gehad verhuisd en op mijn nieuwe adres was ook Tmobile mogelijk werd mij verteld door hun. Eenmaal aangekomen in het nieuwe huis tv en internet pakket ontvangen en je raad het nooit het werkt niet(zeer kort omschreven). Meerdere keren gebeld altijd tientallen minuten in de wacht en van de een naar de andere worden doorverbonden voor vervolgens een lange piep toon te horen. Gdv alweer opgehangen:(
Toen werd het opeens odido en kreeg ik iemand eraan die mij vertelde dat de monteur me binnen 3 werkdagen zou bellen. Bijna 8 dagen verder nog niks gehoord. Abonnement meteen opgezegd en naar ziggo overgestapt. Hier werd ik super geholpen binnen 2 dagen pakketje ontvangen. S'avonds om 22:30 terug komen van werk het pakketje van de buurvrouw gekregen en om 23 uur zat ik op de bank tv te kijken.
Conclusie als je kan kiezen tussen Odido en een video speler met films uit de jaren 80 kies voor de video speler. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Sinds 3 september zeer slechte internet verbinding thuis. Dit zal vast toeval zijn met het feit dat in de zelfde periode t-mobile is verandert in odido? Meerdere malen contact gehad met klantenservice iedere keer word je minimaal 30 min. In de wacht gezet daarna word ik continue doorverbonden van odido thuis naar odido mobiel afdeling, omdat ik mobiel internet voor thuis heb. Echt verschrikkelijk, na 3 weken nog geen oplossing. Ondertussen al extra kosten gemaakt omdat ik over mijn datalimiet zit op mijn telefoon. Echt geen goed woord voor dit bedrijf!!!! Ten zeerste af te raden
Je kan uren aan de telefoon zitten je blijf de dame horen zeggen het is druk dat u niet van ons gewend ben maar een verbinding komt er niet ze geven op de mail ook geen antwoord je ben gewoon vuil voor hen en tevens is er onverwacht de prijs verhoogd
Ben persoonlijk blij met Odido. Zal ook uitleggen waarom dit is. Ik zit al jaren bij kleinere telecomnetwerken als Ben, Simyo, Tele2 en de laatste tijd bij T-Mobile. Reden: het is simpelweg goedkoper als een Vodafone of KPN, simpel zat. Nu Tele2 en T-Mobile gezamenlijk doorgaan als Odido en ze ook internet en tv aanbieden tegen gunstige prijzen, ga ik alles overzetten naar hen. Zeker nu ze ook Viaplay en ESPN gratis geven voor een bepaalde tijd. Daarnaast neem ik de vele combikortingen graag mee. 😎
Vandaag de overstap ingepland op de website dus nu is het afwachten. En ja voor de mensen die gelijk gaan zeuren omdat de klantenservice wat traag reageert of dat de medewerker je niet goed helpt -> alle begin is moeilijk. Het enige mijn inziens wat je ze kwalijk kan nemen is het feit dat de huidige klanten van T-Mobile niet op de hoogte gesteld werden van de naamswijziging. Ik ga in ieder geval wel mee in de Odido trein, goedkoper als een bundel van Vodafone/Ziggo en KPN!
Ps. wel gekke naam. Hoe kom je erop? 😋 Enige leuke aan de naam is dat de naam in spiegelbeeld hetzelfde is. Hoorde ook al mensen roepen Odildo dus ja, dat krijg je. Zolang de prijzen echter beter zijn als de anderen, ga ik daar niet moeilijk over doen. 😇
Elk begin is moeilijk? Dit is gewoon T-Mobile met een andere naam. Is dus helemaal geen beginnende provider. En goedkoop is duurkoop!
Bij iedere fusie (T-Mobile + Tele 2) of hoe je het ook maar ziet... Er komt altijd gedonder met dingen die niet werken. Voor ons is het alleen een naamswijziging ja maar intern zal het wel flink aanhalen geweest zijn, anders ontstonden er ook niet plots allerlei problemen. :-)
1 ster ⭐️ is zelfs nog 1 teveel! Wat een vreselijk slecht bedrijf! Ik zat in het buitenland en was door mijn GB bundel heen. Bij T-mobile kon je in de app die gewoon beschikbaar bleef een bundel bijkopen. Odido (wie verzint die naam???) heeft gewoon een app die niet werkt, een klantenservice die niet bereikbaar is. 2 dagen lang heb ik aangehoord ‘het is erg druk in de Odido app, waardoor niet alles goed functioneert, probeert u het later nog een keer?’ Gelukkig had ik mijn werk telefoon bij me en heb ik via het hoofdkantoor een nummer gebeld en ben ik uiteindelijk doorverbonden. Nu nog personeel vinden die je vertellen hoe het werkt. Ik kreeg een zweverige dame aan de telefoon die me vertelde dat ze mijn bundel kon activeren voor 1 cent per MB! Gek geworden of zo??? Ik heb dat maar gedaan om de app weer te laten werken en toen bleek dat ik bundels bij kon kopen. Gewoon 0 kennis van zaken.
Ik vraag me af of dit zomaar kan. Ben net (4 maanden geleden) overgestapt van KPN naar T-Mobile en NIEt naar een bedrijf met de naam van een Kinder animatie team…ooooohhhhh Didooooooooo ik ben nu al klaar met jullie!!!!
Ik heb al 3 weken geen internetverbinding. Blijf bellen met Odido. Als je er een keer doorheen komt dan krijg je een reactie waar je absoluut niets aan hebt. De afspraakbevestigingen via de mail werken niet en komen bijna altijd dubbel. De afgesproken responstijden worden niet aangehouden. En het probleem dus niet opgelost. Je kunt niets omdat de communicatie waardeloos is. Ik zou absoluut twee keer nadenken voordat je hier een contract afsluit. Er zoals je ook al zei: 1 ster is teveel!
Ben wel redelijk tevreden over Tele2, toen T-Mobile en nu Odido. Laten we hopen dat het hier wel bij blijft want ben er nu ook wel flauw van qua naamswijzigingen. Al snap ik de 'duidelijke naam' wel want ze verkopen naast mobiele telefoons en mobiele abonnementen nu ook internet en tv voor thuis. De naam T-Mobile dekt de lading niet (dat zou alleen mobiele telefoons zijn). De eerste dag wat problemen gekend maar alles werkt nu weer goed. Ga binnenkort eens kijken of ik ook gebruik ga maken van internet en tv van Odido, is wel een stuk goedkoper dan Ziggo wat ik nu heb. Groetjes Henk
Pff schrik hier van al 40 jaar bij ziggo ( voorheen casema.Maar overstap naar ODildo. En gedaan omdat Delta glasvezel heeft gelegd Internet bij odildo.En TV tijdelijk nog bij ziggo.En ziggo abo internet en tv 65 € En nu 8 maanden voor 25€ .En verkoper had gelijk niet te vreden kijk je gewoon wat ziggo te bieden heeft want alleen nieuwe klanten voordeel. En zeg je ben van plan op te zeggen .kan op eens alles.Maar voorlopig is min kabel nog niet aangesloten. Dus wacht het af.Want hun zeggen ziggo op als het allemaal in orde is Dus zit niet zonder TV of internet.
Ik nam contact op met tele2 (odido) ivm dat mijn telefoon gerepareerd moest worden ik had de vraag of dit in de garantie viel en niet dat ik voor onverwachte kosten zou staan later na wat speurwerk van de telefoniste (margrita) liet mevrouw weten dat het binnen de garantie viel en ik dus geen onverwachte kosten zou hebben ik heb op dat advies dus mijn telefoon laten ophalen voor reparatie maar ik krijg anderhalve week later helaas een email met daarin een offerte en daaruit blijkt dat het niet in de garantie vakt en ik dus wel moet betalen en anders krijg ik mijn telefoon niet terug dus ik heb gelijk weer gebeld en helaas moet ik als og betalen ookal geven ze aan dat de fout bij hun ligt maar er zit dus niks anders op dan alsnog onverwachte kosten te betalen
Ik zet hierdoor ook zeker 2 abonnementen stop en ga naar iemand anders ik vind dit heeeel slordig en het kost mij nu onverwachts een hoop geld
Door een storing bij kpn heb ik geen wifi. Nu heb ik onbeperkt mb’s dus kan ik werken op de hotspot. Na 10gb dagelijks moet ik dit wel opwaarderen per 1gb. Dit is prima maar ik ben login kwijt.
De app WERKT NIET en de website waar je je email in kan vermelden WERKT NIET.
Dus ik bel ze even. Nou even?!
20 min in de wachtrij, doorverbonden weer 10 min in de wachtrij. Ze heeft niks opgelost mn account VERWIJDERD!? In de wacht gezet en OPGEHANGEN!? Dit is toch te absurd ik ben nog nooit zo slecht benandeld door een bedrijf. En eindstand heb ik nog steeds geen extra mb’s.
Ik had precies het zelfde ik bel voor een probleem eerst word ik opgehangen dat accepteerde ik biet dus belde nog een keer toen verbond ze me door en stond ik dik 20 min in de wacht kreeg ik uiteindelijk een shagerijn die mij niet wou helpen uiteindelijk niks verder gekomen en wacht nog steeds op een telefoontje terug die beloofd is
Sinds augustus 2023 is mijn maandbedrag ineens verhoogd, zonder toestemming uiteraard. Ze hebben mij niet op de hoogte gebracht. 25 minuten aan de telefoon gehangen voordat er eindelijk opgenomen werd. Krijg ik een mevrouw aan de telefoon die er niks vanaf weet. Hetzelfde is bij mijn vriend gebeurd, die stond ook in de wachtrij met bellen. Werd er bij hem opgenomen, hoor je iemand op een toetsenbord tikken en een collega op de achtergrond bellen. Er werd voor 5 minuten lang niet gereageerd en hij word zo opgehangen. ZEER SLECHTE KLANTENSERVICE! Ook sinds dat ze overgestapt zijn van Tele2 naar Odido slecht bereik, langzaam internet. Als mijn contract is afgelopen ga ik hier weg. Wat een slechte zaak. Ik ben erg ontevreden en raad iedereen af om naar Odido te gaan.
Dat trage Internet klopt helemaal! Ze hebben het Tele2 unlimited abonnement ( bij Tele2 €25,= voor 150mb/sec) nu omgezet naar Unlimited start van ODIDO (10mb/sec. en €28,24) Nogal een verschil, hè?
Wil je die van 300 mb/sec. dan moet je het duurdere abonnement hebben bij ODIDO. 32,50 of zo iets...
OZO!
Met Tele2 nooit problemen gehad.
Sinds Tele2 is overgegaan naar Odido, opeens een zeer traag internet plus een plotselinge prijsverhoging van 10%! Kennelijk kan dit dus zomaar met een contractueel afgesproken prijs?
Ook de app werkt niet en blijft blanco...dus extra MB ophalen is onmogelijk.
Schandalig.
Dramatisch, eerst tmobile nu odildo.
Bij het verhuizen netjes de verhuizing doorgegeven heeft de medewerker van de klantenservice de verhuizing niet verwerkt. In april 1 maand zonder internet in TV thuis want de monteur kon zogenaamd niet eerder komen. Leuk met thuiswerken.
Installeren ging ook verkeerd, monteur moest 3 keer komen. Er zijn ons nieuwe kastjes beloofd. Nu bijna een half jaar verder en nog steeds geen nieuwe kastjes. Storing na storing, slecht bereik, verschrikkelijke klantenservice die zegt dat ze 1 maand niet gaan afschrijven omdat ze geen internet hebben kunnen leveren. 2 maanden later voegde ze dit bedrag gewoon toe aan hun maandrekening. Meerdere keren over gebeld, wij moesten zogenaamd opeens een verhuisbewijs mailen. Ook gedaan, nooit meer iets van gehoord. Wij stappen over zodra het jaar er op zit.
Doe never nooit zaken met dit 'bedrijf'
Mijn ervaring met Odido is op zijn zachtst gezegd teleurstellend. Afgelopen zaterdag besloot ik mijn vier T-Mobile abonnementen om te zetten naar Odido Samen Unlimited (Unlimited Plus) met de belofte van nummerbehoud. Wat volgde was een reeks fouten vanuit Odido.
Tot mijn verbazing ontving ik vandaag twee simkaarten met compleet andere nummers. Bij navraag bleek dat er twee extra nummers aan mijn account waren toegevoegd. Een poging tot contact met de klantenservice resulteerde in het inmiddels bekende bandje dat waarschuwt voor langere wachttijden - ironisch genoeg een standaardervaring in mijn korte tijd bij Odido.
Toen ik eindelijk in gesprek kwam met een medewerkster, erkende ze de fout. Echter, na 40 minuten in een poging tot oplossing, kwam ik erachter dat mijn abonnementen nu zijn omgezet naar vier andere, individuele abonnementen (duurder), dan gevraagd, met een looptijd van twee jaar, in tegenstelling tot het ene jaar dat ik had aangevraagd.
Om het nog erger te maken, na anderhalf uur in de wacht te hebben gestaan, werd de verbinding zonder waarschuwing verbroken, precies op hun sluitingstijd. Geen oplossing, geen excuus, gewoon einde gesprek.
Dit is Odido: onnauwkeurigheid, inefficiëntie en een totaal gebrek aan klantenservice. Voor iedereen die overweegt naar Odido over te stappen: denk twee keer na.
Nu een dag na mijn oorspronkelijke klacht over de onaanvaardbare service van Odido. Tot nu toe is er nog geen officiële reactie ontvangen van het bedrijf. Mijn pogingen om de zaak op te lossen hebben alleen maar geleid tot meer frustraties.
Hoewel ik kan waarderen dat elke medewerker die ik aan de lijn heb gehad vriendelijk en beleefd was, is de incompetentie van het bedrijf ronduit schokkend.
Zojuist nogmaals gebeld naar de klantenservice van Odido. Na een bijna 50 minuten durende wachttijd kreeg ik eindelijk een medewerker aan de lijn. Laat me dit duidelijk stellen: Ik moet als klant niet het bedrijf hoeven uit te leggen wat voor abonnementen zij aanbieden. Het feit dat een medewerker online moest zoeken naar hun eigen diensten is een toonbeeld van een ernstig gebrek aan training en professionaliteit.
Na alles tweemaal te hebben uitgelegd, beloofde de medewerker het probleem met een collega te bespreken en mij terug te bellen. Echter, toen hij terugbelde, was het op een ander nummer dan we hadden afgesproken. Dit resulteerde in nog eens 20 minuten wachten nadat ik zelf terugbelde.
De volgende medewerker die ik sprak leek eveneens onzeker, en hoewel hij beloofde de volgende dag terug te bellen met een oplossing, ben ik hier niet gerust op.
Met inmiddels bijna 3 uur aan de telefoon zonder een concrete oplossing te hebben, is mijn frustratie met Odido alleen maar toegenomen. Het lijkt erop dat het bedrijf niet alleen administratieve problemen heeft, maar ook een ernstig gebrek aan opleiding en communicatie binnen hun klantenserviceafdeling. Wat een teleurstellende ervaring met een bedrijf dat ik hoopte te vertrouwen.
Hoewel het personeel duidelijk zijn best doet binnen de beperkte middelen die hen worden geboden, heeft Odido gefaald in het leveren van basis klantenservice. Het niet kunnen leveren van een simpel abonnement en het laten wachten van klanten voor bijna 3 uur zonder oplossing, is een duidelijke indicatie van diepgaande operationele problemen.
Odido, het probleem ligt niet bij uw eerstelijnsmedewerkers. U moet dringend kijken naar uw interne processen, trainingen en systemen. Uw klanten, maar ook uw personeel, verdienen beter dan deze circusvoorstelling van administratieve chaos. Wat ooit een simpele overgang naar een nieuw abonnement had moeten zijn, is veranderd in een nachtmerrieachtige klantenervaring. U heeft veel werk voor de boeg.
Odido was plotseling een feit. Bestaande klanten ontvingen geen aankondiging van deze wijziging. Laat m.i. zien hoe het bedrijf zijn klanten ziet.
Overzetten van Tele 2 naar Odido app is niet geautomatiseerd. Werkt niet met dezelfde login. Eerdere ervaringen met Tele 2 en resetten wachtwoord hebben geen vertrouwen gegeven. Gezien alle ervaringen tot nu toe, wacht ik maar met het installeren van die app. Wat een ellende.
Klantenservice die geen idee heeft.
Was wel even een gedoe volgens mij en heb ook het idee dat T-Mobile de naamswijziging heeft onderschat. Veel dingen werkte even niet meer en het feit dat je geen contact kreeg met de klantenservice, zegt genoeg. Nu werkt alles wel weer goed gelukkig dus neem aan dat ze dag en nacht alles gingen updaten. Ben wel blij met de naamswijziging.
Hoe kom je erop, "Odido" de naam van Polski sklep zijnde een in NL gevestigde supermarkt. Verder geen bericht ontvangen van noch T-mobile (mijn aloude provider), noch van Odido. Hun Odido shop is gesloten en onbekend is het openingstijdstip. Chatten lukt nu ook niet, ik voel me erg slecht behandeld als klant. Jammer genoeg ben ik geen uitzondering gezien het grote aantal negatieve reviews.
A) klantenservice is niet te bereiken
B) site werkt niet goed; niet op pc of Android
C) nieuwe telefoon wordt per reguliere post verstuurd. Bij ‘niet thuis’ reactie tekent de postbezorger zelf voor ontvangst, en moet je zelf maar zien waar de telefoon is afgeleverd. Voorheen (lees: bij T-mobile) werden de telefoons per koerier afgeleverd.
D) klanten van T-mobile zijn vooraf niet ingelicht over de overname van Odido, slordig!
In 1 woord: wat een slordige club!
Sinds omzetting van tmobile naar odido slecht tot geen internet via 4g voor thuis. Diverse keren gebeld maar een oplossing komt er niet. Lijkt wel op eens bedacht laten we eens wat anders op het pand zetten en de klanten zitten met de ellende. Klanten service is amper te bereiken je moet eerst een half uur wachten...
Al 3 maanden probeer ik mijn bewind uit hun systeem te krijgen, al 3x de beschikking gemaild, ik hoor er niets over terug en de helpdesk is incompetent en helpt totaal niet, ik sta nog steeds onder bewind bij t mobile. Abonnement opgezegd, word door de helpdesk van kasje naar de muur gestuurd. Niemand is behulpzaam..
een bericht achterlaten op de website heeft geen nut, dan kan je nog weken wachten.
Internet en bellen slecht bereik tot vrijwel geen, als dit zo blijft ga ik zo snel mogelijk opzeggen. Ik heb maar 4 abonnementen dus dat is wel de moeite waard.
Jammer na 2O jaar tmobile en voorheen nog 5 jaar Ben
Ze zijn gisteren begonnen met Odido, althans voor het publiek. Zijn duizenden mensen die vragen hadden of beginnersproblemen. Dat zal de reden zijn van het slechte bereik. In principe wel slecht inderdaad dat ze het niet even hebben aangekondigd of heel veel callcenters voor de eerste week hebben ingezet. Maar komt dus wel goed, geef het even tijd.
Blijkbaar zijn tele2 en T-Mobile verder gegaan onder de naam odido. Los van een suffe naam is er sinds de niet aangekondigde fusie geen bereik meer en geen mobiel internet. App werkt niet en klantenservice niet te bereiken. Bij Tele 2 nooit problemen gehad. Bestaande klanten zijn het blijkbaar niet waard. Ga snel op zoek naar een andere provider en verlaat dit zinkende schip.
Leuk die naamsverandering, maarre.... begint meteen al met een teleurstelling.
Vandaag met Guidion een afspraak ingepland met de monteur dat onze verouderde Draytek router omgewisseld zou worden met een modernere.
We konden de monteur 6 september tussen 12.00 - 16.00 uur verwachten.
Zou je binnen 24 uur annuleren of niet thuis zijn, dan zou T-Mobile (Odido) dit bij je in rekening kunnen brengen.
Tja, nu is het dus na vieren en ik heb nog geen monteur gezien.... Rare zaak dit!
Kan ik dit Odido nu ook in rekening brengen?
Ik kan me voorstellen dat de monteurs het razend druk hebben, maar als het uitloopt, laat dan in ieder geval iets van je horen...
Ik heb er niet om gevraagd om over te stappen naar 'n andere provider. Met de meest achterlijke naam Odido. Valt mij echt heel vies tegen na ruim 18 jaar klant te zijn bij T-Mobile. Eerder nooit van gehoord. Dus weet niet of ik dat positief moet vinden.
De communicatie is in ieder beneden peil.
Kijk het even aan, bevalt het niet stap ik over met nummerbehoud.
Jullie blokkeren mijn sim voor de zoveelste keer. En gaat zo veel mis bij jullie. Chatservice geeft de melding dat er niemand bereikbaar is (ook tijdens werkuren) en sluit steeds af. De flow klopt niet. Op de mail krijg ik alleen automatische antwoorden die helemaal niet aansluiten op mijn bericht. Telefonisch nemen jullie niet op en sluiten jullie het gesprek na 20 minuten. Elke maand is er weer iets, en ik kan gewoon geen mens te pakken krijgen. Machteloos sta ik...
Ik heb constant geen netwerk, bellen doet het niet. Internet daarin tegen ook niet. Af en toe heb ik heel even bereik, en dan probeer ik ook meteen de klantenservice te bellen. Maar na 5 minuten verbreekt de verbinding omdat ik dan weer geen netwerk heb. Dus ik kan nu niemand bereiken. Dit is sinds gisteren al en ik word er ontzettend moe van.
Inderdaad een erg slechte klantenservice. Oprecht een van de stomste klantenservice die ik maar ken. Ik wil alleen mijn abonnement verlengen met een nieuwe telefoon. Ik vraag hoe dat werkt in de nieuwe app, ze geven me aan om op verlengen te klikken. Ik zie het niet staan en leg ze uit dat ik wel naar de shop kan, vervolgens zeggen ze dat die nog niet geopend is😂 hoe willen ze dat ik dan op verlengen klik?! Als ik nog geen telefoon kan kiezen omdat de shop nog niet geopend is. Vervolgens wil ze voor mij die telefoon abonnement afsluiten, hierbij heb ik aangegeven dat ik dan 2 abonnementen heb lopen en dat dat niet de bedoeling is😂. Echt zo stom
Ze hebben een nieuwe app uitgebracht. zou mooi zijn als die ook gewoon werkt. Heel veel: Er is een fout opgetreden. Belminuten niet zichtbaar, volgende abonnement niet zichtbaar. pincode invoeren leidt tot: pincode klopt niet. hij klopt wel alleen moet je het eerste cijfer 2 maal doen.
Maar het ergste is: tijdens de chat ineens eruit gegooid zonder een antwoord gekregen te hebben.
Tele2 is het weer zo aan het verprutsen dat ze weer een nieuwe naam nodig hebben. Altijd gedonder daar, altijd gezeik. Als ik een dildo had willen hebben ging ik wel naar een ander soort winkel, nu weer dit. Fijn dat wij als klant ook verwittigd worden, leuk ook allemaal die nieuwe app die niet werkt en helemaal anders is, telefonisch niet te bereiken de chatbot krijgt error; beloofd weer veel goeds voor odildo
Zeer slecht heb een thuis en mobiel abonnement en kan het niet samen voegen terwijl alles in orde was heb ik nu alleen maar problemen wat een rotzooi!! Hoop dat dit snel wordt opgelost anders zeg ik alle 2 de abonnementen op !!
Zorg dat het werkt anders gaan jullie veel klanten verliezen het is al van tele 2 naar 't mobile en nu odido verschrikkelijk waar hoort het op?
App is een drama!!!!
Ik heb een viertal abonnementen, die in de t-mobile app overzichtelijk waren en waarin je gemakkelijk kon switchen. In de nieuwe Odido app worden alle gegevens van de verschillende abonnementen door elkaar gegooid! Drama dus want niets klopt!!!
MB'S per abonnement springen onderling over.
Daarnaast weinig rekening gehouden met betrouwbaarheid door van de een op andere dag over te gaan! Na jarenlang klant geweest te zijn, duidelijke twijfel of ik nog bij deze provider wil blijven.
Jammer geen voor aankondiging voor bestaande klanten. Maar goed van 2 bedrijven 1 maken gaat nu eenmaal gepaard met een nieuwe naam. Ik ga het zien of odido mij net zo tevreden zal houden als 10jr t-mobile. Wat ik wel vreemd vindt is dat dit een review pagina is voor odido dat sinds 05-09-2023 dus bestaat en dat hier ook reviews te lezen zijn van maanden terug
Was zeker een verrassing ja, ben zelf al jaren klant en had dit ook niet verwacht. Oudere reviews zijn van T-Mobile en Tele2 als ik zo lees, is ook wel logisch want het is een naamwijziging. Wel goed dat ze dat ook nog tonen, hebben 'potentieel nieuwe klanten' in ieder geval een beeld van hoe het eerder er aan toe ging.
Ik ben net als vele anderen automatisch van tele-2 naar Odido overgezet en probeer al 2 dagen contact te leggen omdat ik geen internet meer heb.
Er is een chatbot die eindigd in een loop met een link naar de community website, echter deze site is offline.
Telefonisch contact lukt niet omdat de wachttijden zo lang zijn.
Ook is het mij niet duidelijk wat er aan mijn abonnement veranderd, dat is naast dat ik uberhaupt geen bereik meer het probleem waarvoor ik contact zoek.
Karige fusie. Geen informatie vooraf over de fusie, natuurlijk duizenden mensen die hier vragen over hebben dus de lijnen hangen vol. Slechte en trage site waar je niks kan vinden met een slecht functionerende chatbot die zo vriendelijk is gemaakt dat je geen normaal antwoord op je vraag kan krijgen. Mijn internet ligt er helemaal uit en ik kan op gen enkele manier contact krijgen. Dan maar overstappen.
Moet zeggen dat ik 11,50 per maand voor 4GB internet en 120 belminuten nog wel aardig aan de prijs vind (wel tegen hoge snelheid). Zijn veel telecomproviders die goedkoper zijn. Vind het wel mooi dat ze ook veel unlimited pakketten verkopen en dat je tevens de snelheid kan bepalen. Ik ga erover nadenken om over te stappen want het lijkt me wel fijn om mijn telecomprovider hetzelfde te hebben als mijn internet/tv provider. Wel fijn dat je combikorting krijgt en heb al gezien dat de prijzen van Odido internet/tv een stuk goedkoper zijn dan bijvoorbeeld KPN. Wat denken jullie van Odido? Kan er nog maar weinig over vinden op internet? Las wel dat ze 6 miljoen klanten hebben waardoor je haast zal denken dat het wel goed moet zijn.
Ik las vandaag op het nieuws dat T-Mobile is overgenomen door Odido? Of is het gewoon een naamswijziging? Het is mij nog niet helemaal duidelijk. Momenteel heb ik geen T-Mobile maar ik zat te denken om een sim only van T-Mobile te nemen. Dit moet ik nu doen bij Odido? Hopelijk is er niks veranderd want ik had me net helemaal ingelezen in T-Mobile..
Als ik het goed begrijp betreft dit uitsluitend een naamsverandering. Je hoeft dus niet bang te zijn dat het een heel ander bedrijf is. Het is gewoon hetzelfde bedrijf met een andere naam. Er zal dus waarschijnlijk niet veel veranderen. Hopelijk heb je hier wat aan.
T-Mobile en Tele2 zijn samen gegaan onder de naam van Odido. Altijd blij klant geweest van T-Mobile (mobiel en ook thuis) dus we gaan het zien. Neem aan dat ze nu alleen maar groter zijn geworden en dat het de klant ten goede komt. Wie weet kunnen ze nu echt de strijd aangaan met Ziggo en KPN. Las ergens dat ze sowieso al een paar miljoen klanten hadden.
Ik heb zojuist vernomen dat ik nu een Odido abonnement heb. Voorheen had ik altijd T-Mobile en was hier altijd zeer tevreden mee. Volgens mij is er niet veel veranderd. Wel een nieuwe website, app en uiteraard naam. Op de website van Odido zie ik dat ze vier verschillende ongelimiteerde abonnementen hebben. Unlimited Start, Unlimited Basis, Unlimited Plus en Unlimited Premium. Het is mij nog niet geheel duidelijk welke ik nu heb. Ik ga straks even met de klantenservice bellen en dan zal het allemaal duidelijk worden. Bij T-Mobile was dit ook altijd goed geregeld. De naam Odido is wel even wennen, klinkt nog een beetje gek in de oren, maar dit zal een kwestie van gewenning zijn.
Deze Odido review kun je dus eigenlijk beschouwen als een T-Mobile review. Ik denk dat er niet veel veranderd. Alleen een andere naam. De website van Odido ziet er in ieder geval erg goed uit. Veel mooier dan de vorige website. Dit geldt ook voor de Odido App. Deze is al te downloaden. De kleurstelling vind ik ook erg mooi, maar niet heel belangrijk. Als Odido gewoon net zo goed als T-Mobile is, ben ik een tevreden klant en daar ga ik wel vanuit!
Er verandert inderdaad niets, jammer genoeg...! Vanaf het begin ellende bij T-mobile of hoe ze dan nu mogen heten. Vannacht zag ik dat het lampje van mijn TV-box aan was. Ik kreeg er meteen geen goed gevoel bij. De vorige keer dat gebeurde was mijn TV die nacht geupdated, en kon ik meteen geen TV meer kijken. Het duurde een hele dag voor het was opgelost. Nu was er wat anders aan de hand; er staat een vraag op het scherm of mijn Persoonlijke Kijkgegevens mogen worden gebruikt. Ik kan er niets mee, geen beweging in het scherm te krijgen! Het staat er nu nog, dus weer geen TV-kijken vanavond of nog langer? En de klantenservice kan ook niks, weet niks, geen oplossing in zicht!
Ik wilde telefonisch mijn abonnement opzeggen, ik had zoveel mazzel met een top medewerker van de klantenservice aan de lijn Esabella.. WAT EEN TOPPPERD!! Super lief en vriendelijk, vrolijk en behulpzaam. Ze had geregeld dat ik mijn abo kon behouden voor een fijne prijsje en mijn dag kan niet meer stuk. Bedankt Tele2 en Esabella de toppertje
De geschillencommissie.nl.
Hier kunt u officiële klachten indienen....bedankt Tele2 voor uw nutteloosheid in het zorgen voor uw klant die 2 jaar lang voor het contract met de hoogste kosten heeft betaald. Je hebt me deze week zo teleurgesteld.
U had 2 kansen om me te vertellen dat internationale creditcards niet kunnen worden gebruikt om nieuwe bestellingen te plaatsen (ik heb zelfs twee keer gevraagd of dat de vertraging was), maar incompetentie aan uw kant betekent dat mij twee keer is verteld dat alles in orde was en dat ik moest wachten. Dan annuleer je mijn bestelling zonder eerst contact met mij op te nemen. Hierdoor heb ik de kans op een actieaanbieding van Samsung verloren. Ik wist dat het zou gebeuren, probeerde je te waarschuwen en je hebt me gewoon verkeerd geïnformeerd en me op de ergst mogelijke manier teleurgesteld.
Deed toen absoluut niets om het goed te maken 😡🤷♂️😭
UITERST TELEURGESTELD EN BOOS
Dit zijn de beste telecomproviders van december 2024.
Er zijn 126 reviews geschreven over Odido op Reviews.nl. Met een 2.9 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.