R

T-Mobile thuis winkel eindhoven scam

Volledige teleurstelling, ik heb me aangemeld voor de 4G Thuis-service in Woensel XL Eindhoven bij een T-mobile-winkel en werd volledig opgelicht. Dus de medewerker vertelde me eerst dat mijn woonwijk een goede 4G-dekking had en dat ik een goede internetsnelheid zou hebben (zoals minstens 100 mb / s), ik heb 180 euro uitgegeven aan het modemapparaat zodra ik thuiskwam, ik testte de internetsnelheid en het was slechts 25 mb / s echt verontrustend. Nu gebruik ik de service al meer dan 1 jaar en ik wil hem opzeggen, ik heb bijna een uur aan de telefoon doorgebracht en ik heb gemerkt dat het me 150 euro aan annuleringskosten gaat kosten. Dit is een totale overval en de medewerker hield me echt voor de gek omdat hij tegen me zei dat ik na 1 jaar niets zou hoeven betalen om het te annuleren en dat ik zelfs het modemapparaat niet kan retourneren! Dit is op veel niveaus gewoon verkeerd. Laat u niet misleiden door deze mensen!

Rui Esteves 1 feb 2021
L

Een Wi-Fi verbinding geeft je nooit 100% van je internetsnelheid door. Ook wel logisch omdat het door de lucht gaat.

Probeer eens een internetkabel in je modem te plaatsen en aan de andere kant een computer of laptop. Als je dan meet, zal je zien dat het wel de 100 Mb/s aantikt. Heb je glasvezel?

Ps. een 4G-dekking heeft niets te maken met T-Mobile thuis. Je verbinding komt via glasvezel of de kabel in je huis. Als een T-Mobile thuis medewerker dat echt heeft gezegd... dan was het of een stageloper of hij had het over T-Mobile mobiel.

Leon 1 feb 2021
S

Spijt van T-Mobile Thuis

Wij zijn afgegaan op de mooie en goede verhalen over en vooral door T-Mobile thuis en hebben zo een wat overhaaste beslissing genomen om hier naar over te stappen.
Nu hebben we daar achteraf gezien toch behoorlijk spijt van gekregen helaas.
Hoe vaak wij wel niet met het probleem zitten dat de WIFI weer eens weg valt terwijl we ergens mee bezig zijn, is niet op twee handen meer te tellen.
En wanneer dit niet het geval is, dan hebben we wel te maken met één van de vele storingen die zij ook hebben.
Ik hoopte dat een extra router de oplossing zou zijn en daarom heb ik er voor gekozen om zelf een extra externe router aan te sluiten, maar dit bleek ook te mooi om waar te zijn en hielp helemaal niets.
Wanneer we een keer iets terug willen kijken op televisie, valt dit ook standaard uit en kun je weer opnieuw beginnen.
Zonder doorspoelfunctie wat de tv tegenwoordig heeft is dat ook niet grappig meer.
Al meerdere keren de klantenservice hier over proberen te contacten, maar wanneer ik bel zit ik toch zo een kwartier of langer in de wachtrij.
Daarna krijg je eindelijk iemand aan de telefoon, die je vervolgens weer moet doorverbinden en dan sta je daarna weer een tijd in de wachtrij.
En als je de klantenservice belt sta je eerst minimaal 20 minuten in de wachtrij,
Weinig positieve dingen dus helaas, het is even ons contract uitzitten hier en daarna stappen we echt over naar iets anders want dit is echt niet aan ons besteed.

Sven 5 jan 2021
Reageer
J

Overgestapt van KPN naar T-Mobile thuis

Al jaren hebben wij gebruik gemaakt van KPN internet, televisie en bellen. Helaas door de pandemie mijn baan verloren dus zijn we eens gaan kijken waar we gemakkelijk op konden besparen. Een financieel adviseur heeft ons hierbij geholpen en deze stelde dat T-Mobile voor ons gunstig was omdat we gebruik maakten van T-Mobile op onze mobiele telefoons. Onze kosten zijn van 60+ euro naar 45 euro per maand gegaan. We hebben expres gekozen voor dezelfde internetsnelheid (100 Mbit/s) omdat ik tegenwoordig veel thuis werk. Dus bespaar door deze simpele overstap ongeveer 20 euro. Ben ook overgestapt op mijn energieleverancier wat me best wat geld oplevert.

Hopelijk hebben jullie iets aan mijn review. 2021 is net begonnen, maak er wat moois van!

Jan Heijnen 1 jan 2021
Reageer
L

Overstappen naar T-Mobile

Wij zijn overgestapt naar T-Mobile Thuis omdat we erg ontevreden waren over de aanbieder waar we op dat moment bij zaten. T-Mobile Thuis was precies wat we zochten en hier denken we nog steeds zo over. We hoefden niet eens overstapkosten te betalen en zijn nu slechts €30,- per maand kwijt, wat veel minder is dan de ruim 50 die we daarvoor altijd moesten betalen.

En mochten we niet tevreden zijn, dan hebben we altijd nog die 15 dagen bedenktijd, dus als je spijt krijgt heb je nog twee weken daarna om het op te zeggen en zit je nog nergens aan vast. En je kunt het eventueel zelfs iedere maand aanpassen, zodat het altijd passend blijft bij de behoefte van je familie of jezelf. Dit zijn allemaal dingen die mij heel erg aanspreken, want bij ons hangt dit echt af van of de kinderen ook thuis zijn of niet. Wanneer onze zoon over twee maanden uit huis gaat, kan alles weer omlaag worden geschroefd.

Ook dingen als 100Mbit zijn voor ons echt niet nodig, wij hebben aan die 50 Mbit meer dan genoeg, maar als je dit wel wilt kost het slechts 5 euro per maand meer, dat vind ik niet veel. Dus voor mensen die dit veel gebruiken, lijkt me dit een hele goede optie. Zo zijn er heel veel upgrades mogelijk en allemaal kosten ze naar mijn weten maar 2,50 tot 5 euro extra in een maand. Zo kun je nog een keer een upgrade uitvoeren lijkt me. Van ons krijgen ze een hele dikke voldoende, we zijn nu al boven verwachting tevreden over deze aanbieder.

Lourens 28 dec 2020
K

Top review, bedankt. Ik ga ook eens kijken of ik over kan stappen naar T-Mobile thuis. Doordat ik T-Mobile als mijn telecomprovider heb zal ik misschien ook wel wat extra's of kortingen krijgen. Altijd goed om zulke abonnementen bij dezelfde provider te hebben voor een beter overzicht en combikortingen.

Kapitein Wierook 29 dec 2020
D

Tele2 heel snel internet

Bij Tele2 thuis staan er drie dingen centraal en dat zijn precies de drie dingen die ik heel belangrijk vind en waar ik bewust naar heb gezocht.
Het eerste punt is dat ze hier tot 1000 Mbit per seconde internet hebben, wat echt super snel is.
Voor iemand die in de ICT zit als werk is dit van groot belang en ik merk hier nu al de voordelen van.
Ook moet ik veel telefoontjes plegen voor mijn werk, dus het volgende punt 'vast bellen tegen een laag tarief' kwam voor mij ook als perfecte uitkomst.
Iedere maand had ik opnieuw een hoge rekening omdat ik weer over mijn bel bundel heen was gegaan.
Hier zal ik van nu af aan gelukkig geen last meer van hebben.
En als laatste heb je natuurlijk de tv aansluiting.
Het is interactieve tv met veel verschillende functies en het heeft helemaal niets te maken mijn werk in welk opzicht dan ook, maar het is wel heel fijn dat wanneer ik vrij ben ik heerlijk voor de tv kan ontspannen en kan kijken wat ik maar wil.
Ik zou Tele2 thuis echt aan iedereen kunnen aanraden, maar vooral aan de mensen die veel vanuit huis werken en hier snel internet bij nodig hebben en dus veel moeten bellen dan is dit perfect!

Daan 28 dec 2020
Reageer
F

T-Mobile thuis ervaringen

Hallo allen,

Wij zijn overgestapt naar T-Mobile thuis en hebben gekozen voor het 100 Mbit per seconde internet pakket. Hierbij krijg je gratis Fox Sports 1 en 59 HD zenders. Wij hadden het geluk dat we de eerste 3 maanden 15 euro korting kregen en dat we geen activatiekosten hoefden te betalen, ze hadden precies op dat moment een aanbieding (was ongeveer 2 weken terug dat we het aangesloten hebben).
Doordat wij gebruik maken van T-Mobile op onze mobiele toestellen krijgen we 5 euro korting voor onbepaald tijd. Hierdoor betalen we in totaal de eerste 3 maanden € 25,00 en daarna een vaste prijs van € 40,00. Als je dan bedenkt dat je 100 Mbit per seconde internet krijgt is dit gewoon een heel faire prijs. Toen ik dit las twijfelde ik nog wel even maar bedacht ook al gauw dat T-Mobiel op onze mobiele telefoons uitstekend werkt.
De installatie was zeer eenvoudig waardoor er geen monteur hoefde te komen. Binnen 15 minuutjes had ik alles al aangesloten, je moet alleen enkele werkdagen wachten totdat je het pakket in huis hebt. Deze wordt namelijk naar je opgestuurd per pakketpost.
Nu we ongeveer 2 weken gebruik hebben gemaakt van internet en tv van T-Mobile kan ik jullie vertellen dat je precies hetzelfde krijgt als dat je bij bijvoorbeeld KPN krijgt, alleen dan voor een veel voordeligere prijs. Geen idee waarom, maar het is wel een feit. We zijn dan ook zeer blij met deze internet en tv provider. Als je het toch niet goed vind of je hebt spijt van een overstap naar T-Mobile, is het maandelijks opzegbaar dus je zit nergens aan vast.

5/5 sterren!
Groetjes Freek

Freek 23 dec 2020
Y

Ben wel fan van T-Mobile thuis, overal goed bereik met een hele sterke router. Monteur stelde nog voor om extra Wi-Fi punten in huis te installeren, dit vonden we niet nodig. Televisie mediabox is ook prima en geeft een goed beeld!

Yvette 28 dec 2020
W

matige ervaring van Tele2 thuis

Wij hebben de bundel van internet en televisie van Tele2 Thuis en hier hebben we een matige ervaring mee. Voor het internet en de televisie heb ik samen 20 mb internet, dat is best veel. Als je televisie kijkt dan gaat er vervolgens wel zo'n vijf a zes mb vanaf waardoor je nog 14 of 15 over moet houden. Dat is bij ons niet zo, wanneer ik een test doe met de televisie zelfs nog uit dan kom ik amper boven de 10 mb en dat schiet niet bepaald op. En met de televisie aan is het helemaal bedroevend wat er overblijft.

Hier over contact gehad met Tele2 thuis en ik kreeg meteen een nieuwe modem toegestuurd, dit vind ik dan wel weer heel netjes van ze en ook een blijk van welwillendheid om mensen te helpen. Helaas was dit niet de oplossing voor ons. Voor ons was dit helaas geen goede keus, ik weet niet waar het precies aan ligt maar wij gaan wel op zoek naar iets anders.

Wout 12 dec 2020
Reageer
S

Snel internet en goede tv bij Tele2

Zowel op het gebied van het internet als van de tv bij Tele2 thuis heb ik geen enkele aanmerking.
Ze komen goed de belofte voor de internetsnelheid na, wat ik altijd erg kan waarderen want meestal is dat niet zo.

Laatst een keer een kleine storing gehad, maar toen hoefde ik alleen maar even snel de modem te resetten en alles deed het daarna gelijk weer goed. Easy job, doen deal dus. Dat iets niet werkt heb ik al zo vaak meegemaakt, maar dat het zo makkelijk zelf te verhelpen was heb ik nog niet eerder gehad dus dat was een fijne verademing.

Stefan 7 dec 2020
Reageer
T

Televisie en internet bij Tele2

Ik zit aangesloten bij Tele2 voor de internet en televisie bij mij in huis en dat bevalt super Nice. Het is een hele goedkope aanbieder en het werkt perfect. Ik kijk veel televisie als ik niet aan het werk ben dus dat is belangrijk bij mij en ook de spelcomputer staat veel aan bij mij thuis.

Ik ben dan ook heel blij dat ik een middenweg heb gevonden en zo niet bij de duurste aanbieder zit, maar dat het wel goed te doen is qua prijzen. Ik heb ervoor gekozen om de goedkoopste optie te nemen en dat werkt voor mij goed genoeg, meer dan dit heb ik niet nodig.

Tygo 1 dec 2020
Reageer
P

T-Mobile goedkoop en slecht bereik

Je hebt veel verschillende providers om uit te kiezen en dan is het een beetje waar je prioriteiten liggen.
Wil je goed bereik en altijd veel en snel internet, dan moet je hier flink voor betalen.
Of je wilt een goedkope provider, zoals ik graag wil, maar daar kever je wel wat op in.
Niet perse in het internet vind ik, want dat is echt niet slecht en eigenlijk altijd wel snel.
Alleen aan het eind van de maand als ik dorp mijn bundel heen ben dan is het wat langzamer.
Waar ik wel flink op heb moeten inleveren dat is het bereik.
Wanneer ik op bepaalde stukken rijd of ik loop in het bos of iets wat daar op lijkt, dan moet je mij niet gaan bellen, want dat gaat dan niet lukken omdat ik daar geen of minimaal bereik heb.

Puck 18 nov 2020
F

Dit is denk ik een review voor T-Mobile, niet voor T-Mobile thuis (internet, tv en bellen voor in huis).

Freek 23 dec 2020
T

T-Mobile thuis afsluiten

Nooit geweten dat er zo veel verschil kon zitten in aanbieders. Pas nu we zijn overgestapt naar T-Mobile thuis ervaar ik dit verschil en absoluut in de positieve zin van het woord. Wat ben ik blij dat we hier naar toe zijn overgestapt en het afsluiten ervan was ook nog eens super eenvoudig. Dat ik dat niet eerder heb gedaan, daar heb ik dan wel spijt van. Het werkt allemaal heel erg goed en snel, precies zoals wij belangrijk vinden en daarbij betalen we nu per maand veel minder dan wat we eerder deden. Dus mocht je twijfelen om over te stappen? Gewoon doen zou ik zeggen!

Thijs 1 nov 2020
Reageer
E

T-mobile thuis VS Budget thuis

Wisten jullie dat bedrijven zoals T-Mobile hun prijzen eenzijdig mogen verhogen tijdens de contractduur als men het onder het mom van bijvoorbeeld, met 'n beetje manipulatie en gegoochel hier en daar, onder "prijsinflatie" verstopt? zoals echte witteboordencriminelen en cowboys dat dus ook gewoon echt aan het doen zijn nu.
Ik weet niet of alle internet en telefoon providers dit doen en gebruiken/misbruiken, maar van T-Mobile is het in ieder geval zeker.

Ik denk dat providers zoals freedom internet (het voormalige xs4all) dit bijvoorbeeld allemaal niet zouden doen. (En je mag er ook je eigen servers draaien en dergelijke.)

Enneh... Oh ja, als men het onder "inflatiecorrectie" verstopt dan mag het allemaal eenzijdig en zonder toestemming en het abonnement mag dan ook niet tussentijds opgezegd worden.
Fijn toch, zo 'n land onder leiding van de Vereniging Van Dieven die dat allemaal ook klaarblijkelijk helemaal prima vind.

Nota bene: Bij budget energie, de goedkoopste energieleverancier van NL naar mijn weten, is ook de goedkoopste qua onbeperkt mobiel bellen en onbeperkt mobiel data, maar daar bovenop is ook nog eens 'n maandelijkse vaste korting van 5 euro als je beiden neemt en volgens mij als je er ook nog eens internet bij neemt, wat ook al de goedkoopste is, bijvoorbeeld glasvezel 50 kost 27,50 per maand, maar als je het alle drie neemt dan krijg je volgens mij 2x 5 euro vaste maandelijkse korting. Dus de al goedkoopste in alles word dan dus zelfs nog goedkoper.

Bedankt Ramsey van de klantenservice van T-Mobile, dat je me aangemoedigd hebt om naar 'n andere provider te gaan zoeken, door me te vertellen dat "als het je niet bevalt dat je dan gewoon kan overstappen naar 'n andere provider" en ook je toon was zeer aanmoedigend. Dus bedankt dat je me nu minimaal 2,50 per maand gaat besparen door je onvriendelijkheid. (Of eigenlijk minimaal 12,50 per maand gaat besparen. Maar in ieder geval is alleen glasvezel 50 al 2,50 goedkoper dan T-Mobile en dan krijg ik er ook nog eens geen rare fratsen van T-Mobile bij. Goeie deal. Mijns inziens.)

Ed de Goei 28 okt 2020
Reageer
M

t-mobile meer dan alleen telefoon

Tot voor kort heb ik nooit geweten dat je ook Internet en meer van T-Mobile kon krijgen. Ik heb altijd gedacht dat je alleen met je mobiele telefoon hier terecht zou kunnen. Tot ik hier dus op stuitte korte tijd geleden en even wat reacties en beoordelingen van andere mensen heb gelezen. Dit was allemaal erg positief en wij waren op dat moment op zoek naar een nieuwe aanbieder. Aangezien mijn vrouw met haar telefoon ook bij T-Mobile zit en hier nooit wat over te klagen had, hadden we zoiets van laten we het gewoon proberen. Dit heeft voor ons goed uitgepakt en tot nu toe hebben we veel goeds te melden over T-Mobile. Met als grootste pluspunt de lage prijs vanzelfsprekend.

Marcel 11 okt 2020
Reageer
M

Altijd met alles T-Mobile

Als ik bij mij in de vriendengroep etcetera kijk, dan staat T-Mobile nooit zo heel erg goed bekend, maar ik heb letterlijk nog nooit klachten gehad.

Ik zit al sinds ik me kan heugen met alles bij T-Mobile, juist omdat het voor mij altijd goed heeft gewerkt,. Ik ben natuurlijk begonnen met mijn mobiele abonnement hier en daarna is dit uitgebreid naar internet en tv en dat bevalt nog steeds erg goed.

Dus waar dat dan aan kan liggen, dat weet ik ook niet. Voor mij werkt het altijd goed en dat zal hopelijk ook zo blijven en dat is waar het mij in gaat dus ik blijf hier lekker.

Martin 2 okt 2020
Reageer
G

Van Ziggo naar Tele2

Wij zijn van Ziggo overgestap naar Tele2, omdat Ziggo zo maar de prijs had verhoogd en ons hier niet eens van op de hoogte had gebracht. Hier was ik behoorlijk pissig over, de dag dat ik er achter kwam heb ik ook gelijk contact gezocht met Ziggo en mijn ontevreden hier over uitgesproken. Ze kwamen nog wel met excuses en smoesjes aan zetten, maar dat was voor mij te laat ik was er klaar mee.

Nu zitten we bij Tele2 en dit gaat allemaal erg goed vind ik. De prijs is naar wens en alles werkt ook gewoon goed. Je hebt natuurlijk wel iets minder zenders tot je beschikking zoals fox sport etc. maar dat vind ik niet erg, zo veel keek ik daar nou ook weer niet naar. En voor mij is het juist wel goed om wat minder tv te gaan kijken, dus wat dat betreft alleen maar weer een voordeel erbij. Tele2 is duidelijk en overzichtelijk, iets wat ik erg belangrijk vind.

Guido 1 okt 2020
Reageer
A

Wie kan mij verder helpen

Beste Tele2,
Ik heb meer dan twee weken geleden mijn abonnement verlengd en een nieuwe telefoon besteld en betaald. Een aanzienlijk bedrag is van mijn rekening geschreven. Ik heb echter geen bevestiging gekregen. Ik heb gelijk gebeld en zou uitgezocht worden. Na een week heb ik niets gehoord van jullie. Ik heb de klantenservice weer gebeld. Er zou een systeemfout zijn geweest op de website oid en er zouden meerdere bestellingen niet zijn doorgekomen. Ik zou nog een paar dagen geduld moeten hebben. Deze week heb ik wederom niets gehoord. Vandaag heb ik maar weer contact opgenomen met de klantenservice. Volgens de meneer van de klantenservice is er geen afdeling die mij verder kan helpen. Ik heb gevraagd naar de afdeling finance of naar zijn teamleider. Met zowel de teamleider en de afdeling finance kan geen contact worden opgenomen. Kortom ik moet het maar uitzoeken. Graag wil ik weten wie mij verder kan helpen.??

Annemarie 9 sep 2020
Reageer
K

Prijsverhogingen

Tele2, die prijsverhogingen elk jaar lopen een beetje uit de hand, nu weer met 2.50 omhoog, ik wil dit niet meer, ik ga ook eens rondkijken naar iets anders... Misschien is Budget alles in 1 wat voor mij.., ik wil ook nog graag een boterham kunnen eten wat zo langzamerhand door alle verhogingen links en rechts steeds moeilijker wordt, schaamteloos

Karel 29 aug 2020
J

Tele2 heeft altijd van die leuke en pakkende reclames vind ik. Ik zit zelf in dat wereldje namelijk dus ik herken dat soort dingen als de beste en de reclame van Tele2 die blijft je echt bij en dat is natuurlijk wat je wilt. Dat het in mensen hun hoofd gaat zitten en dan krijg je ze zover om over te stappen. Bij ons was dat niet nodig, wij zitten al jaren bij Tele2 en zijn hier heel tevreden over. Vind ook dat ze eens moeten stoppen met de prijsstijgingen daar is iedereen wel beu van.

Jesse 7 okt 2020
F

T-Mobile thuis ervaring

Prima partij, alles werkt uitstekend. Alleen handig om een tplink router of netgear router aan je modem te koppelen voor de wifi. Prettige klantenservice. Monteurs snel ter plekke voor de installatie. Was wat sceptisch i.v.m. de negatieve recensies, maar was dus nergens voor nodig. Bestel gerust zou ik zeggen.

Fabian 14 aug 2020
F

100% mee eens. Wij hebben nu 2 weken T-Mobile internet en tv aangesloten. Was heel gemakkelijk om deze installatie zelf uit te voeren, duurde me ongeveer 15 minuutjes. Heel erg blij met de overstap omdat het gewoon veel goedkoper is als bijvoorbeeld KPN en geloof me, het is precies hetzelfde wat je ervoor terug krijgt. Heb net een eigen review geschreven over T-Mobile thuis en gaf ze 5 sterren. Well deserved!

Freek 23 dec 2020
D

Tele2 televisie en internet

Wij zijn vooral een groot voorstander van het internet van Tele2, deze werkt erg goed en is altijd snel. Wij zitten nooit met het probleem dat het internet het niet doet of langzaam is of iets wat hier ook maar een beetje op lijkt. Dit is echt een heel groot pluspunt aan Tele2 vind ik. De televisie van Tele2 vind ik niet zoveel bijzonders, het is gewoon 'normale' televisie, niets meer en niets minder. Maar dat is ook helemaal prima, want zo veel kijken wij toch geen televisie. Voor ons is Tele2 dus een hele goede keus geweest en pakt dit erg goed uit. Het is een aanbieder die wij zeker zouden aanraden als je veel waarde hecht aan goed en snel internet.

Dennis 7 aug 2020
Reageer
H

excuses maar geen vergoeding

Telecommunicatie bedrijf Tele2 heeft klaarblijkelijk van communicatie zelf nog geen brood gegeten. Tot vier maal toe schieten jullie tekort in zowel mobiele abonnementsfacturen/aansluitingen als internetaansluitingen. Wanneer ik hier contact met jullie op neem worden er excuses gemaakt maar geen directe vergoedingen geboden onder de noemer "foutje". Hier moet ik het dan mee doen.
Internet dat 3 maanden vantevoren wordt aangegeven voor een verhuizing, wordt weken te laat geleverd (geen alternatief geboden). Aansluitkosten voor een internetset worden dubbel in rekening gebracht van 150€. Ik moet hier zelf meerdere keren achter aan gaan om de kosten te niet te doen, daarnaast werd mij bij het doorgeven vd verhuizing verteld dat deze kosten NIET in rekening gebracht zouden worden. Een eenmalig tegoed 25gb internet wordt vervolgens maandelijks daarna toch in rekening gebracht waarbij de tele2 medewerker vertelde dat het slechts voor een maand was. En daar boven op een draadloze internetset/tv-set die vervolgens niet naar behoren werkt. Ondanks het 'x' aantal uren dat ik bij jullie aan de helpdesk heb gehangen heb ik nooit een klacht ingediend of een negatieve recensie achtergelaten.
Echter wanneer ik (de klant) in gebreke kom, worden hier direct hoge kosten voor gevraagd. Ik heb contact gehad met jullie klantenservice. Mij werd verteld aan de telefoon dat er geen afsluiting zou plaatsvinden wanneer een openstaande factuur netjes overgemaakt zou worden. Een week na overmaken van de factuur krijg ik zojuist bericht dat ik tóch afgesloten word. Het bijpassende kostenplaatje is hier dan nog eens 700€++. Wanneer ik contact opneem met jullie helpdesk (chat) wordt mij verteld dat het soms een week kan duren voor de factuur in achting genomen wordt en ik het maar met de afsluiting moet doen. Jullie hebben mij geen enkele keer een extra brief of mail gestuurd als herinnering voor de openstaande factuur of dat hier een dergelijke deadline aan was verbonden.
Samengevat;
- het lijkt alsof jullie zelf bij verre niet de verantwoordelijk hoeven te dragen die jullie wél van jullie KLANT verwachten
- jullie hebben verzuimd om beloofde diensten te leveren
- de geboden gratis tijdelijke compensatie bleek niet tijdelijk, en wordt maandelijks volledig in rekening gebracht
- factuur betaald, maar wordt nu alsnog afgesloten met als boodschap dat deze nog in behandeling is.
Als laatste wordt mij overigens nog verteld dat ik me na afsluiting wel weer opnieuw kan aansluiten als ik bereid ben aansluitkosten te betalen.. Ik hoop toch dat we hier een meer passende oplossing voor gaan vinden Tele2 Nederland.

Hendrik 31 jul 2020
Reageer
d

Televisie en internet bij T-mobile nieuw voor mij

Ik wist nooit dat je ook televisie en internet via T-mobile kon krijgen, dit is nieuw voor mij. Dus mijn vraag is ook eigenlijk een beetje of dit echt nieuw is, of dat het gewoon niet bij mij bekend was.

Ik heb hier een deal afgesloten om te proberen, want het zag er allemaal erg aantrekkelijk uit. En tot zover ben ik nog niet teleurgesteld, de prijs die ik nu betaal is in ieder geval veel lager dan wat ik voorheen altijd moest betalen en alleen daarom al ben ik er erg blij mee.

de Heer de Vries 16 jul 2020
N

ik wist nooit dat je ook t-mobile voor tv en internet had, ik dacht altijd dat dit alleen voor de mobiele telefoon als provider was. Maar per toeval kwamen we er dus achter dat dit voor meerdere dingen goed was en zo hebben we hier een abonnement voor tv en internet afgesloten. Het was een gok, maar deze gok heeft tot op heden goed uitgepakt. Wij zijn blij met de keus en zullen dit abonnement hoogstwaarschijnlijk ook nog wel een tijdje houden.

Niek 24 sep 2020
R

Tele2 thuis

Eerder dacht ik altijd dat Tele2 alleen voor de telefoon was, maar dat had ik dus even helemaal mis. Tele2 is niet alleen voor de telefoon, maar kan ook voor internet en televisie. En aangezien wij onze telefoon hierbij hebben aangesloten leek het ons een logische keus om dat dan ook te doen met de internet en televisie. Dus dat hebben we dan ook maar gedaan. Maar om nu te zeggen dat we hier zo weg van zijn kan ik ook niet zeggen. Het werkt prima en de prijs is ook niet verkeerd, maar het is niet zo dat het veel beter is dan andere maatschappijen.

Ronnie 9 feb 2020
Reageer
S

Tele2 goedkoop

Tele2 is echt veel goedkoper dan een heleboel andere aanbieders en waar dat aan ligt weet ik niet want de kwaliteit die ze leveren is net zo goed, al dan niet beter, als de duurdere aanbieders. Schijnbaar kan het voor hun uit om een lager bedrag te vragen dan de dure aanbieders, dit is ook wel slim want op die manier werf je natuurlijk klanten. Maar aan de andere kant heb je wel veel meer klanten nodig om het zelfde bedrag te ontvangen, maar dat is ook niet mijn probleem. Wij zijn in elk geval erg blij dat ze niet zo veel geld vragen om hier lid te mogen zijn. We zijn nog nooit ergens zo goedkoop uit geweest als hier.

Sander 31 jan 2020
Reageer
T

Tele2 bezuinigen

Als je moet bezuinigen op je huishoudbudget of als je dit gewoon graag wilt en je zoekt iets waar je minder geld aan kunt spenderen, dan is internet en tv vaak iets wat hier uitkomt.
Bij ons was het ook nodig dus ik ben gaan onderzoeken wat de verschillende aanbieders kosten per maand.
Dit resulteerde in mijn schrikken want ik wist niet en had ook nooit verwacht, dat hier zo’n groot verschil in prijs zou zitten.
Tele2 is vele malen goedkoper dan een aantal andere bekende aanbieders.
Wat hebben wij hier veel geld aan weggegooid, ik wou dat we veel eerder naar Tele2 waren gegaan.

Ted 30 jan 2020
T

Wij zitten voor ons internet en onze televisie bij Tele2 thuis.
Daarvoor bij KPN maar dat beviel ons voor geen meter, dus na iets van 2 jaar al besloten om over te stappen naar iets anders.
Zo kwamen wij bij Tele2 thuis terecht en tot nu toe ben ik niet ontevreden.
Ik vind de prijs aan de hoge kant, dat dan weer wel. Ik ben nu meer geld kwijt dan dat ik voorheen bij KPN kwijt was.
Maar daar staat tegenover dat alles nu wel naar behoren werkt, dus dat maakt veel goed.

Tyler 4 mrt 2020
T

Tele2 thuis kan beter

Tele2 thuis kan in mijn ogen beter. Veel andere maatschappijen hebben allerlei extra’s die kenkritiek of erbij kunt nemen als je daar een abonnement afsluit, maar bij Tele2 is dit eigenlijk niet zo waardoor ze zich niet bepaald onderscheiden van de rest. Dat vind ik zonde en ik denk dat ze hierdoor ook veel klanten mis lopen.

Tobias 25 jan 2020
R

Veel geld voor weinig waar, zo zou ik Tele2 thuis kort samenvatten en dat is dus niet bijster positief zoals je kunt zien.
Ik had er veel meer van verwacht toen ik dit dure abonnement afsloot.
Voor iets waar je zo veel geld voor moet betalen, zou je toch ook een stuk meer mogen verwachten naar mijn mening.
Ik blijf hier niet langer aan vast zitten dan nodig is, dat weet ik wel zeker.

Ryan 23 apr 2020
Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van december 2024.

Over Odido Internet + TV

Er zijn 128 reviews geschreven over Odido Internet + TV op Reviews.nl. Met een 3.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.