T

Problemen met App en Samsung NeoQ-led tv

Al vanaf oktober 2022 heb ik nu T-mobile en gebruik de APP op de TV. Hinderlijk is dat elke dag de App om Herstart vraagt. En daar gaat het in 3 van de 10 keren mis. De herstart gebeurt niet goed, blijft hangen zodat je de TV-gids en alle overige functies die "achter" de normale zenders hangen (incluis mijn opnames dus!), niet toegankelijk zijn. Wat ik ook doe, het zorgt niet voor een reboot van het systeem. Dus dan maar Samsung TV kijken, of filmpje huren... Er lijkt geen systeem in te zitten (moet ik nog uitzoeken of dat te vinden is). En vanaf oktober 2022 ben ik ook geregeld met de klantenservice bezig... "Maak een filmpje" "vul de vragenlijst in" "wij dachten dat het was opgelost" "binnen vijf werkdagen een reactie", tja als ik er zelf niet achteraan blij bellen gebeurt er niets. Het lijkt alsof ik de enig klant van hun ben met een Samsung NeoQled uit 2021... Vraag is of het bij KPN beter is...

Theo Smeele 7 mrt 2023
Reageer
M

klachtenservice is zwaar beneden peil

Wanneer je contact zoekt omdat je een thuis internet abonnement hebt opgezegd, waarvan incasso blijft doorlopen kom je in aanraking met een computergestuurde omgeving waar kennelijk de woorden, uitspraak en combinaties daarvan moeilijk door dit systeem zijn te verwerken.
Dit resulteert in het op de verkeerde afdeling belanden van je vraag. Als je hier op een vriendelijke wijze iets over wenst te zeggen als consument, door woorden als 'bijzonder, jullie en als bedrijf (niets persoonlijks)' wordt je door de medewerker aldaar fijntjes gewezen op het feit dat zij het als vervelend en ongepast ervaart. Kennelijk doet de ervaring van de klant die onrecht wordt aangedaan door onjuist handelen van T-mobile er dan niet toe?! Het lijkt erop alsof deze medewerkster zichzelf en de wereld om zich heen enkel nog als machine kan zien en benaderen. Waarin dezelfde woorden voor een ieder verschillende betekenis hebben. Leidend daarbij zijn de omgevingsfactoren. In dit geval een klant die boos is dat maand op maand er geld wordt afgeschreven van de bankrekening die reeds is opgezegd (aantoonbaar) en met argumenten komt waarom dit erg vreemd is dat het blijft plaatsvinden.

ipv van de argumenten van de klant na te gaan en zich hierin dienstbaar op te stellen, draait deze medewerkster de rollen om. Ik vind het nodig om dit kenbaar te maken, want dit lijkt meer en meer een maatschappelijk probleem te worden.

Feit is dat ik als klant, mits in beschaafde bewoordingen en niet op de man speel. De ruimte mag hebben om emotie te laten doorklinken in een situatie waarin een groot bedrijf bij foutief handelen de klant met de nadelige gevolgen opzadeld. Gevolgen die de klant kosteloos en in eigen tijd maar even voor zijn rekening mag nemen en vervolgen is overgeleverd aan de grillen van een medewerker van dat grote bedrijf.

Mijn inziens is dit de wereld op zijn kop. Een dergelijke medewerker hoort wat mij betreft niet thuis in een communicatieve omgeving met klanten.

Gelukkig is er uiteindelijk een collega aan de telefoon gekomen die wel alle fatsoensnormen beheerst al was het opvallend dat ik daarvoor een klein uur aan de telefoon moet zitten. Kosten en ellende die op geen enkele wijze worden vergoed. In dit soort situatie zou elk bedrijf een vorm van boete in geldvorm opgelegd horen te krijgen om de door hen veroorzaakte ellende glad te strijken. Dat zou namelijk ook een reden zijn om te werken aan een hogere kwaliteit en communicatief vaardiger personeel.

Voor mij heeft T-Mobile, zelfs nu het opgelost schijnt te zijn, het boetekleed niet aangetrokken. Mijn als klant op geen enkele wijze tegemoet gekomen terwijl hier evident is dat de fout aan de zijde van T-Mobile lag.

Het gemak waarmee bedrijven wegkomen door de klanten ronduit slecht te behandelen is schandelijk en geeft weer de verstoorde verhoudingen. Waarin de klant geen koning is, maar blij mag zijn dat het bedrijf hem wil faciliteren.

De medewerker die uiteindelijk de boel heeft afgehandeld verdiend ondanks deze negatieve review een pluim.

Marcus Jansen 24 feb 2023
Reageer
R

Klantenservice T-Mobile functioneert WAARDELOOS!

Klantenservice T-Mobile is waardeloos!!

Ik heb op 13 december 2022 een jaarcontract glasvezelinternet afgesloten waarbij mij werd beloofd dat ik na 8 maanden het tv abonnement (die ik eigenlijk niet wilde) kon opzeggen. Dit klopte al helemaal niet omdat het een jaarcontract betreft. Daarnaast konden ze achteraf niet de glasvezelaansluiting leveren op de datum dat ze hadden aangegeven dus kreeg ik ter compensatie een router met onbeperkt internet tot de aansluiting compleet was. Ik vond dit een prima oplossing. Maar.......de kosten van de router inclusief simkaart was €90 en moest ik "even" voorschieten door de router en simkaart zelf aan te schaffen. De €90 zou NA het opsturen van de factuur direct op mijn rekening overgemaakt worden. Nou, je raadt het al: we zijn nu ruim 2 maanden en tientallen mails en belletjes verder maar het geld blijft uit. Je krijgt geen persoon aangewezen die je zaak behandeld maar telkens gaat er een andere medewerker van de klantenservice naar kijken. Echt waardeloos te noemen hoe T-Mobile problemen NIET OPLOST maar voor zich uitschuift.

Ik zou mij echt 2x bedenken voordat je met ze in zee gaat want je krijgt ten eerste niet wat je vraagt en je komt daarna heel moeilijk van ze af. Voor mij NOOIT T-mobile meer!!!!!

Robert Fox 21 feb 2023
T

Ben blij en zeer geholpen met de negative ervaringen met Odio
wilde overstappen Ziggo naar Odio gezien de prijzen scheelt dat een hele duit als minder bedeelde, uitkering.
Droevig dit hier allemaal te lezen, hoe men ook bezig wordt gehouden door Odio.
Niet dat ziggo de beste is, Maar het verhaal hier over Odio gingen mijn nek haren recht opstaan. Blij dat ik de overstap niet heb gemaakt.
En om speciale zenders te bekijken , zoal formule F1 (espn) heb je zeker geen extra espn abo nodig.
Odio graaft hier zij eigen kuil!. !!.

Tamara 17 sep 2023
S

Ik ben blij met T-mobile

Ik ben blij met T-mobile dat ze het alsnog rechtzetten wat niet goed was gegaan en het geld terugstorten op mijn rekening. Nadat het niet goed was gegaan en ik hierover had gebeld, zonder resultaat, en daar een review 9 dagen geleden over had geplaatst hebben ze mij uit eigen beweging gebeld, hebben mijn verhaal aangehoord, het uitgezocht, mij nogmaals netjes teruggebeld en het alles helemaal rechtgezet. En het geld wordt terugbetaald. Ik ben dankbaar en blij!

Sjaak 20 jan 2023
Reageer
S

Zeer onbetrouwbaar

Zeer onbetrouwbaar. Er wordt niet met me mee gedacht. Medewerker A zegt iets anders dan medewerker B. Ik wordt aan het lijntje gehouden en helemaal genaaid om zoveel mogelijk geld uit mijn zak te kloppen. Het is een moderne vorm van oplichting! Zodra ik een betere provider zie zal ik overstappen.

Sjaak 11 jan 2023
A

Niet alleen is het een slecht bedrijf maar ze persen mensen ook nog eens af voor geld terwijl je alle betaald hebt met een incasso bedrijf heel heel heel heel slecht een belazert bedrijf

Allard 14 jan 2023
S

Goed nieuws! Vandaag werd ik opgebeld door T-mobile en hebben ze alles rechtgezet en me gelijk helemaal gegeven.
Ik krijg mijn geld terug, dat ik teveel zou moeten betalen. Nu klopt alles weer zoals het zou moeten.
Ik ben blij dat ze zelf contact hebben opgenomen, het hebben uitgezocht, en me in het gelijk hebben gesteld, en het bedrag op mijn rekening terugstorten. Ik de medewerker van T-Mobile heel erg dankbaar hiervoor.

Sjaak 20 jan 2023
M

Redelijke prijs

De installatie duurde een jaar. En daar heb ik zelf een hoop voor moeten bellen.
TV is matig. Het geluid van NPO 3 loopt niet synchroon met het beeld. Het opnamemenu is bij ziggo veel beter en de afstandsbediening van Ziggo is veel beter. T-Mobile heeft geen duidelijk internetmenu op TV. Viaplay of Netflix heb ik tot nu toe niet gevonden.
Internet en wifi is goed
Ik mis een support mailadres. Ik krijg een paar externe apps niet meer online. Het is onmogelijk om technische hulp te vinden.
Al met al vind ik de kwaliteit vrij matig, maar de prijs is ern heel stuk lager en dat maakt een hoop goed. Ik denk dat ik nu ongeveer de helft betaal van wat ik bij Ziggo had.

Martijn 31 dec 2022
Reageer
H

Heel tevreden over T-Mobile

Positief verrast over de diensten van T-Mobile thuis. We hebben besloten om onze telecomproviders te verwisselen van Vodafone naar T-Mobile, simpelweg omdat het iets goedkoper is en ze toch wel een eigen netwerk hebben. Toen kwamen we er eigenlijk pas achter dat ze ook internet en tv aanbieden voor thuis, hier ook mee overgestapt en binnen een week kwam er al iemand langs om alles aan te sluiten, uiterst vriendelijke man trouwens! Internet is een stuk beter dan voorheen, dat zei de monteur ook dat we een oude aansluiting hadden. Nu hebben we overal in het huis goed Wifi internet en is het nog een stuk sneller ook voor een betere prijs.

Henk en Jantien 2 nov 2022
Reageer
W

Klantenservice na overstap Tele2 naar T-Mobile.

Aansluiting van koper naar glasvezel via oude provider Tele2. Alles zou gaan zonder dat ik er iets van zou merken. Nou dat is wel anders gelopen. Na installatie door monteur geen vaste telefoon! Klantenservice, alleen dat woord al. Hoe durven ze dat te gebruiken. Onbereikbaar en absoluut niet gericht op hulp aan de klant. Ik betaal nu zowel Tele2 als T-Mobile en zie geen kans om dat geregeld te krijgen. Raad iedereen aan om wel 2 keer na te denken voordat je met dit waardeloze bedrijf in zee gaat. Hun enige doelstelling is om geld te verdienen. Service hebben ze nooit van gehoord.

Wha.Bikkel 24 okt 2022
O

Tele2 is sinds 2019 overgenomen door T-Mobile :-)
Dus feitelijk is dit hetzelfde bedrijf waarover je klaagt.
https://www.tele2.nl/fusie

Oyibo 6 nov 2022
C

Positief

Alleen maar positief over de diensten die T-Mobile ons heeft gegeven. Al jaren hebben we T-Mobile aangesloten op onze mobiele telefoons, een grote aanbieder met een eigen stabiel netwerk. We wisten helemaal niet dat ze nu ook internet en tv voor in huis aanbieden. We hadden altijd Ziggo aangesloten waar we ook zeker tevreden over waren maar de prijsstijgingen ieder jaar werden ons een beetje te gek. Op basis van de Ziggo en T-Mobile internet en tv vergelijking zit er weinig tussen. Beide gewoon een goed stabiel internet netwerk en ook tv werkt top.

Carro 25 sep 2022
Reageer
S

Wat een flut bedrijf

Wat een flut bedrijf. Vanaf mei al bezig met het laten aansluiten van glasvezel. We worden van onderaannemer naar onderaannemer gestuurd, loze beloftes worden er gedaan en tot op heden werkt het nog steeds niet. Niemand kan ons vertellen waarom precies niet en wanneer het wordt opgelost, want ze wijzen allemaal naar elkaar. Echt een stelletje amateuristen. Nooit aan beginnen en lekker wachten totdat de glasvezel kabel voor meerdere providers open staat

Simone Faber 19 sep 2022
R

Hadden jullie T-Mobile thuis genomen omdat ze de enige zijn die de glasvezelverbinding beheren? Zijn toch wel meerdere partijen op dit moment waar je bij aangesloten kunt worden?

R. Jansen 1 okt 2022
P

T-Mobile solide voor een goede prijs

Zomervakantie is voorbij, tijd om te kijken of er wat mogelijk is om kosten te gaan besparen op je maandelijkse lasten. We wilden graag een solide internetverbinding en tv en ook graag een goed mobiel bereik voor de best mogelijke prijs. Uiteindelijk gekozen om alles over te zetten naar T-Mobile, dus T-Mobile thuis voor internet en tv voor in huis en T-Mobile voor telecom. Gebundeld krijg je namelijk nog wat meer korting. We hebben nog getwijfeld om naar Budget te gaan die ook bundelkorting heeft maar hadden toch een wat beter gevoel bij T-Mobile. Toch net een wat grotere naam en we willen wel dat het gewoon goed is. Tot nu toe heel blij met de overstap want we betaalden een stuk meer voorheen doordat we bij meerdere bedrijven iets hadden afgenomen. Ook wel fijn dat er nu 1 factuur binnen komt in de maand in plaats van meerdere van aparte bedrijven. De monteur die langs kwam had alles goed aangesloten en dacht ook goed mee over iets wat beter kon in de meterkast. Mobiel was plug & play dus ja 5 sterren rating is niet meer dan logisch.

Peter 28 aug 2022
Reageer
R

Installatie drama in meerdere delen T-Mobile Thuis

Bij deze wil ik een klacht indienen over de gang van zaken met betrekking tot het werk van de Gideon-monteur en daarnaast een klacht over het verloop van de realisatie van mijn T-Mobile glasvezel-internet & TV-abonnement tot op heden.
Monteur Gideon
De afspraak stond voor 26 juli tussen 12:00 en 14:00. De monteur belde netjes om 12:05 aan. Ik had al een trekdraad door de loze leiding getrokken, waar de coax-kabel voorheen in zat. Dit leek mij het werk voor de monteur te versnellen en voor mij was het een kleine moeite bij het eruit trekken van de coax-kabel.
De spullen in de meterkast aansluiten ging redelijk voorspoedig, afgezien van dat de monteur 1x de wifi-modem-router uit z'n handen liet vallen en tevens een dubbele ethernet-contactdoos van mij, die ik hem liet zien. Deze was echter wat montage betreft niet anders dan de ethernet-wandcontactdoos, die is via hem zou krijgen.
Na ca. een half uur was hij klaar in de meterkast en wilde hij het kastje voor T-Mobile TV installeren. Hij had het TV-kastje al aangesloten aan het ethernet-kabel, zodat dit kastje zich kon initialiseren. Tijdens deze werkzaamheden stootte hij meermaals tegen mijn glazen salontafel, die ik bewust aan de kant gezet had, en trapte meermaals tegen een CD-opbergtoren, die naast de TV stond. Hij kwam nogal lomp/onhandig over, alsof hij niet goed zag. Hij had meer dan voldoende ruimte voor zijn werkzaamheden.
Toen hij echter alle noodzakelijke stekkertjes van de KPN TV-box omgeplugd had, verscheen er geen beeld (wel verticale gekleurde strepen als teken dat er geen beeld-signaal was), maar wel geluid. Na nog wat herstart- en reset-pogingen merkte ik dat hij enigszins in paniek raakte en eerst de kosten voor het trekken van de UTP-kabel door de loze leiding af wilde rekenen. Dit zou ondanks mijn voorwerk met de trekdraad al in de loze leiding toch neer komen op bijna Euro 75,- (!!) ondanks dat bij de boeking van de afspraak een tarief vermeld stond van Euro 17,50 per kwartier. Dit is dus kennelijk nog bovenop de vergoeding, die Gideon per aansluiting van T-Mobile krijgt!
Inclusief het aansluiten en monteren van spullen in de meterkast was hij tot dan ca. een half uur bezig geweest. Hij zat echt te pushen op het afrekenen, terwijl hij mij nog steeds geen werkende TV-configuratie had opgeleverd. Ik gaf aan hier niet blij mee te zijn en gaf aan te verwachten dat hij mij met een werkende situatie achterlaat.
Hij probeerde nog van alles maar er kwam geen stabiel beeld via het T-Mobile TV-kastje op mijn TV. Vervolgens probeerde hij de oorspronkelijke situatie met de KPN TV-box weer te herstellen, omdat hij de T-Mobile TV-box niet op mijn TV aan de praat kreeg, maar deze kreeg hij nu ook niet meer werkend. Uiteindelijk begon hij weer te pushen op het betalen van de bijna 75 Euro en dreigde anders alles er weer uit te slopen wat hij zojuist in de meterkast en loze leiding ingebouwd had en dus de kabel weer uit de loze leiding te rukken. Deze man (type lompe agressieve bouwvakker) leek mij tot alles in staat en ik vroeg hem daarom zijn naam op te schrijven en heb toen onder protest betaald. Had aangegeven dat ik een klacht in ga dienen.
Het bedrag klopte niet met het tarief, dat tijdens de boeking van de afspraak aangegeven werd, zijn gedrag en dreigementen waren onacceptabel en hij liet mij met een niet-werkende situatie achter met de opmerking dat het aan de HDMI-naar-SCART converter moest liggen, die eerder die dag nog prima had gewerkt.
Hij zei nog op geirriteerde toon, dat ie naar de volgende klant moest en gooide vervolgens bij zijn vertrek de voordeur hard dicht. Dit was om 13:05. Hij was dus precies een uur binnen geweest, inclusief een half uur prutsen om de TV-boxen aan de praat te krijgen.
Nu had ik dus geen werkende T-Mobile TV-configuratie, maar ook geen werkende KPN TV-configuratie. Wat hij gedaan heeft, weet ik niet, maar feit ligt er dat er sinds zijn komst mijn eerder wel goed werkende KPN TV-configuratie ook niet meer werkt.
Aangezien ik een overeenkomst met T-Mobile heb voor het realiseren van een werkende glasvezel internet en TV-aansluiting en deze tot op heden niet geleverd is, zal ik pas overgaan tot betalen van het maandelijkse abonnementsgeld, totdat dit in werkende toestand geleverd is. Wie dat doet en aan welke partij T-Mobile dit uitbesteedt, interesseerd mij niet, ik heb een mondelinge (telefonische) overeenkomst met T-Mobile.
Omdat ik hier al bang voor was had ik bewust mijn KPN-abonnement nog aangehouden, maar door toedoen van de Gideon-monteur heb ik nu ook geen werkende KPN TV-configuratie meer. Ook heeft de monteur de Wifi op het modem niet geactiveerd, aangezien hij nog een signaalversterker zou aansluiten, wat hij dus ook niet gedaan heeft. Ik heb dus nu wel Wifi, maar dan wel via mijn KPN-aansluiting, die ik voorlopig ook niet opzeg.
De monteur gaf trouwens aan dat T-Mobile voor de signaalversterker kosten en een maandelijkse bijdrage in rekening brengt. Dit terwijl bij het afsluiten van het abonnement mij deze signaalversterker kostenloos toegezegd is. Ik heb het telefoongesprek nog als opname op mijn telefoon, maar hoop toch dat ik niet de tijd eraan moet besteden om deze terug te zoeken.
Tot op heden is de realisatie van de T-Mobile glasvezel-internet en TV-aansluiting alles behalve soepel verlopen:
De toezegging dat het aansluiten van de UTP-kabel door een loze leiding heen zou kostenloos zijn. Dat is mij bij het afsluiten van het abonnement en later nogmaals door een persoon, die aangaf namens T-Mobile te bellen, toegezegd. Bij het boeken van de afspraak met de monteur bleek echter dat deze optie niet gratis was en voor Euro 17,50 per kwartier direct afgerekend moest worden. Dit is na lange discussies via de telefoon door T-Mobile rechtgetrokken met de toezegging dat ik de voorgeschoten kosten voor het trekken van de UTP-kabel door de loze leiding bij T-Mobile kan declareren en teruggestort krijg.
Bij het aanleggen van het glasvezel aansluitpunt in mijn meterkast hebben de werklieden van Voorinfra, die op mijn voorterras bakstenen weg hebben moeten halen om de glasvezelkabel door te voeren, de bakstenen schots en scheef teruggezet waardoor ze na een aantal heftige regenbuien al enorm verzakt waren. De bakstenen waren bij het terugplaatsen duidelijk niet aangestampt. Daar kwam ik pas later achter toen ik de schade zag. Ik had bij hun werkzaamheden ook geen aanstamp-geluiden gehoord, terwijl ik de gehele tijd in de buurt was.
Dit is uiteindelijk wel weer door Voorinfra gecorrigeerd, maar elke stap vereiste meerdere telefoontjes en emails en dus tijd en irritatie.
Mijn negatieve ervaring met de Gideon-monteur heb ik zojuist hierboven uitvoerig beschreven.
Elke stap kost dus inspanning, tijd en ergernis van mijn kant, waardoor ik er nu al spjit van heb toegezegd te hebben dit glasvezel-abonnement te nemen. Voor jullie is deze materie jullie dagelijks werk, voor mij is het een bijzaak, die wel moet werken aangezien ik vanaf dit adres aangewezen ben op internet voor mijn bedrijf, maar die mij zo min mogelijk tijd en inspanning zou moeten kosten.

Robin 22 aug 2022
Reageer
D

van Ziggo naar T-Mobile Thuis

Wij wilden graag wat op onze kosten gaan besparen anno 2022 en zijn overgestapt van Ziggo naar T-Mobile Thuis. Tevens hebben wij onze mobiele providers overgezet naar T-Mobile zodat we wat meer korting kregen. Dit scheelt ons toch enkele tientjes per maand en dat zijn we ook wel nodig. Wilde eerst niet weg bij Ziggo omdat ik wel fan ben van Ziggo Sport. De mindere kosten kan ik ook zeer waarderen dus de overstap gewaagd en om eerlijk te zijn nog geen moment spijt van gehad. Werkt meteen heel goed.

Donny 1 jan 2022
Reageer
A

Belachelijk

Ik heb nooit problemen gehad met T-Mobile tot begin december 2021 toen ik mijn adres veranderde en ik de verhuizing van mijn T-Mobile Thuis naar het nieuwe huis aanvroeg. Het is nu 29.12.2021 en ik heb de modem nog steeds niet ontvangen nadat ik niet weet hoeveel telefoontjes naar de klantenservice om te vragen waarom het zo lang duurt en ik krijg antwoorden zoals "elke dag nu" (twee weken geleden) en " deze periode is druk voor de post", en toch ontvang ik andere dingen zonder problemen per post. Totaal niet blij.

Antoniya Dimitrova 29 dec 2021
Reageer
I

Mijn T-Mobile Thuis ervaring

Ik kan het vrij kort houden wat betreft mijn T-Mobile Thuis ervaring, want het doet gewoon wat het moet doen. Nooit een storing of iets dergelijks gehad, maar ik vind T-Mobile nou ook weer niet veel goedkoper dan anderen. Het lijkt allemaal vrij veel op elkaar, daarom geef ik T-Mobile Thuis drie sterren. Ik denk niet dat het veel beter of slechter is dan Ziggo, KPN of Online.nl. Het lijkt allemaal op elkaar, de één is misschien een paar euro goedkoper of duurder, maar niks schokkends. Het doet gewoon wat het moet doen.

Ilse 27 dec 2021
Reageer
K

T-Mobile 50 Mbit pakket

Overgestapt op 3 december naar T-Mobile Thuis pakket waarbij we alleen hebben gekozen voor internet. Dit is 30 euro in de maand en als je mobiele provider T-Mobile of Tele2 is krijg je 5 euro korting per maand op je Thuis pakket. Dat is ook de reden dat wij voor T-Mobile Thuis hebben gekozen want het is altijd goed om meerdere producten bij 1 bedrijf in te kopen in verband met klantvoordelen. We zijn al op leeftijd dus hebben gekozen voor een 50 mbit pakket, is meer dan genoeg stond op de website want eigenlijk bezoeken we alleen wat websites, e-mail en heel soms facetimen met de kleinkinderen. Reden dat we alleen internet hebben gekozen is het feit dat mijn man graag Canal Digitaal wil. Dus we hebben geen tv abonnement meer nodig.

Karin 22 dec 2021
Reageer
A

van Ziggo naar T-Mobile Thuis overgestapt

T-Mobile is een hele goede telecom provider maar hiernaast ook heel goed in het leveren van een goede tv en internet dienst voor in huis. Al jaren genieten wij van een goede telecomverbinding op onze mobiele telefoons maar sinds kort zijn we overgestapt van Ziggo naar T-Mobile thuis (internet en tv). Scheelt je toch enkele tientjes en je merkt eigenlijk geen verschil qua kwaliteit. Aangezien Ziggo toch wel veel sport verliest, vonden wij het de hoogste tijd om het wat goedkoper elders te proberen. We kwamen al snel uit bij T-Mobile thuis omdat we ook T-Mobile op onze mobiele telefoons hebben. Top geregeld allemaal.

Arend 16 dec 2021
M

Ik wil eigenlijk ook wel overstappen naar T-Mobile. Ziggo wordt helaas toch minder aantrekkelijk dus het wordt tijd om naar wat goedkopers te kijken. De verhalen die ik lees zijn doorgaans wel positief dus ik zal mij er eens in gaan verdiepen.

Mick 16 dec 2021
N

Internet en tv wordt snel duurder

Een tig aantal jaar geleden had je internet en tv voor ongeveer 30 euro per maand. momenteel betaal je overal meer dan 50 euro, sommige zelfs 60. Dan heb je dus alleen internet (wel snel) en interactieve tv. Dit is de reden dat wij naar T-Mobile thuis zijn gegaan voor internet en tv. Vast bellen hoeven we niet meer namelijk. Hier betaal je € 47,50 per maand voor. Zelfs relatief kleinere bedrijfjes als Online.nl zijn over de 50 euro dus dat is wel vreemd. Was altijd wel Ziggo fan, zeker met de F1 op de buis, dit gaat echter ook weg. Had hiervoor Online, was ook altijd prima. Dit is helaas ook enorm in prijs gestegen blijkbaar. Dus hierom voor T-Mobile thuis gekozen. Doet het prima overigens. Hebben het nu een maand ongeveer en alles werkt eigenlijk net zo als bij de andere bedrijven/

Norfolk 11 dec 2021
Reageer
N

Hele vriendelijke klantenservice

Een tijdje geleden wou ik graag overstappen naar Tmobile maar ik wist niet precies hoe het werkte. Van vriendinnen had ik gehoord dat ze erg tevreden waren over Tmobile en dat hun prijs ook erg laag is. Ik heb toen contact opgenomen met Tmobile of zij mij konden helpen met de overstap. Ze hebben mij alles stap voor stap uitgelegd en er is zelfs een monteur gekomen om alles te installeren. Daar ben ik ze heel dankbaar voor en daarom schrijf ik nu ook deze review. Ik ben heel tevreden met Tmobile en alles werkt als een trein. Nog helemaal geen problemen gehad en mocht ik die wel krijgen, weet ik dat ik goed geholpen wordt.

Noortje 1 dec 2021
Reageer
H

Van KPN naar T-Mobile Thuis

Wij zijn jaren klant geweest van KPN maar zijn nu toch om wat kosten te besparen overstag gegaan en naar T-Mobile Thuis verhuisd. Het scheelt je toch enkele tientjes per maand en qua internetsnelheid is het precies hetzelfde. Ze hebben beide glasvezelverbinding en je krijgt er nog gratis ESPN sportzender bij ook. Wij hebben voor Internet (1 Gbit/s) en TV gekozen. Dit kost 45 euro per maand waarvan de eerste 6 maanden 10 euro korting in verband met black friday, altijd mooi meegenomen. Gisteren hebben we het aangesloten gekregen en alles werkt prima. We hebben zelfs het idee dat het Wifi-modem van T-Mobile ook een stuk meer bereik heeft dan die van KPN.

Groetjes een tevreden nieuwe T-Mobile klant, Henk.

Henk 27 nov 2021
Reageer
R

Tele2 Thuis is gestopt en is nu T-Mobile Thuis

Spijtig dat ze zijn gestopt. Was wel happy klant want heb Tele2 ook op de telefoon aangesloten. Vind dat altijd zo irritant van bedrijven die telecom hebben en dan graag willen uitbreiden. Gaat vaker fout dan goed. Doe het dan gewoon niet. Tele2 mobiel is top, Tele 2 thuis vond ik ook prima maar feit dat ze zo snel alweer gestopt zijn zegt eigenlijk wel weer genoeg. Alle klanten zijn overgegaan naar T-Mobile thuis. Wij zijn reeds klant van Ziggo geworden, kost iets meer maar krijg je ook wel veel leuks voor terug. 1 ster omdat ze zijn gestopt uit het niets.

Rens 26 nov 2021
Reageer
J

Goedkope televisie en internet

Ik ben overgestapt naar T-Mobile Thuis omdat de prijzen bij mijn vorige provider uit de pan rijzen. Zonder hoge verwachtingen te hebben, heb ik de overstap afgelopen zomer gemaakt. Ik had zowel positieve als negatieve reviews gelezen, dus vandaar dat ik mijn verwachtingen al een beetje temperde. Veeleisend ben ik ook niet, zolang ik maar een werkende televisie en goed internet heb. Het overstappen was helemaal gratis en ging heel eenvoudig, dus dat was wel mooi. Ik heb T-Mobile wel een paar keer gebeld en ik kreeg er een goed gevoel bij. Ze waren elke keer behulpzaam en geduldig. Nu ik een half jaartje gebruik maak van T-Mobile Thuis kan ik niet anders zeggen dat ik een tevreden man ben. Alles gaat gewoon zoals het hoort. Televisie kijken werkt zoals het moet en ik heb nog geen moment gehad dat internet het niet deed. Wel zal ik graag wat meer internetsnelheid hebben. Nu heb ik 50 Mbit/s en ik zit er aan te denken om 100 Mbit/s te nemen. We zitten hier met veel mensen tegelijk op internet, dus er mag nog wel wat snelheid bij. Met een klein gezin is 50 Mbit/s wel ruim voldoende. Volgens mij kun je niet meer dan 100 Mbit/s krijgen bij T-Mobile, wat dan het enige minpunt is wat ik kan bedenken.

Johan 14 nov 2021
Reageer
R

Nooit meer T-Mobile KPN is beter

Een leuk bedrijf als je je als nieuwe klant aanmeldt. Als je echter 'binnen' bent wordt de behandeling een stuk minder. Er werd mij verteld dat ik kon verlengen als ik EUR 1000 afbetaalde voor mijn huidige toestel. Netjes betaald. Daarna werd me verteld dat dit toch niet klopte. Nadat ik uren heb verspild met de helpdesk. Fout wordt ook niet rechtgezet. Mijn bedrijf gaat naar KPN, want zo schandelijk gaan die zeker niet met hun klanten om en zijn een stuk kundiger technisch.

Erg tekenend is ook dat een klacht alleen met een papieren brief kan worden ingediend ? Als er een probleem is geeft men niet thuis bij T-Mobile. Mocht je een nieuwe provider overwegen, dan is KPN echt de betere keuze

R. scheps 13 nov 2021
Reageer
M

Tijdelijk gratis aansluiten

Wij zijn overgestapt naar T-Mobile Thuis en wij hebben gebruik gemaakt van dat ze het tijdelijk gratis aansluiten. Dit zijn dingen die we liever niet zelf doen omdat wij er zelf ook geen ervaring mee hebben. Om het echt goed te krijgen laten wij dat graag doen. Daarom kwam het ook mooi uit dat ze bij T-Mobile dat tijdelijk gratis doen. Daarnaast waren wij sowieso al van plan om over te stappen naar T-Mobile Thuis. Goede verhalen gehoord over T-Mobile en ze hanteren ook een scherpe prijs. Dat was voor ons de reden om over te stappen. Het is zeer vakkundig geïnstalleerd en alles werkt top. Heel blij dat we overgestapt zijn naar T-Mobile.

Marcel en Sophie 31 okt 2021
Reageer
f

Wij zijn heel tevreden met T-Mobile Thuis

T-Mobile Thuis voldoet ruimschoots aan onze verwachtingen. Met drie kinderen heb je voldoende capaciteit nodig op het gebied van internet snelheid. Niemand van ons heeft last van traag internet dus daar zijn wij heel tevreden over. Ook televisie werkt erg fijn. Terugkijken enz. werkt voortreffelijk en ik heb nog niemand erover horen klagen.

Ik was wel wat sceptisch over T-Mobile Thuis. Als het aan mij lag kozen wij voor een "veilige" keuze, zoals KPN of Ziggo. Op aanraden van vrienden hebben wij toch voor het goedkopere T-Mobile gekozen en daar hebben wij absoluut geen spijt van. Voor alle twijfelaars kan ik zeggen dat T-Mobile ook een veilige optie is. Je kunt zelfs nog wat voordeel pakken als je ook een mobiel abonnement van T-Mobile hebt. Wij hebben perfecte Wifi dekking in huis, zonder Wifi Plus. Ik moet ook wel zeggen dat het modem op een vrij centrale plek in het huis staat.

T-Mobile Thuis werkt perfect voor ons. Gewoon doen!

fam. Dekker 28 okt 2021
Reageer
Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van december 2024.

Over Odido Internet + TV

Er zijn 128 reviews geschreven over Odido Internet + TV op Reviews.nl. Met een 3.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.