Vrij goedkope provider met toch een goede naam. Had in het verleden t-mobile gehad dus ik wist dat het op basis van bereik goed zat hier in de omgeving van Amersfoort. Abonnement van mijn vrouw en mij liep beide af van KPN dus we gingen op zoek naar een betrouwbare en toch wat goedkopere telecomprovider en kozen voor Odido. Tot op heden totaal geen spijt want alles werkt heel goed. In de app kan je alles zien van wat je verbruikt en wat je nog tegoed hebt etc.
Erger me vreselijk aan hun reclame van dit moment. Alleen daaromzou ik al geen abonnement nemen.
De vrouw die haar ex man sukkel noemt vind ik geen voorbeeld. De manier waarop ze het uitspreekt is ook nog eens met minachting. Vreselijk.
Odido is een grote zooi. Wat een verschrikkelijke klantenservice die ‘even iets moeten checken’ en nooit meer terug komen. Afspraken niet nakomen. Facturen niet uitbetalen. Glasvezel wat niet juist geïnstalleerd wordt en niet werkt. Iedere keer uren aan de lijn maar hulp, ho maar.
WEES GEWAARSCHUWD! kies een andere provider!
Ondanks dat wij in meerdere eerdere ongewenste telefoontjes aan ons bedrijf hebben aangegeven dat wij niet meer gebeld willen worden en verzocht ons telefoonnummer te verwijderen, blijven ze ons lastig vallen. Zeer slecht bedrijf met zeer irritante agressieve verkopers. Maar ik laat mij niet intimideren!
TL;DR: Weken zonder internet gezeten met 0 support.
Recent geprobeerd zakelijk over te stappen naar Odido. Op de aansluitdatum heeft de monteur de ONT van mijn vorige provider gesloopt, terwijl de verbinding helemaal nog niet overgezet was. Ik heb toen meer dan een week zonder internet gezeten. Odido wilde hier geen enkele oplossing bieden, dit was "niet hun probleem". Mijn vorige provider heeft dit uiteindelijk opgelost.
In de drie maanden daaropvolgend heb ik meerdere malen contact met de klantenservice gehad, die wilde geen enkele commitment geven en vonden mij heel vervelend; "Het komt waneer het komt, en dan laten we het weten" was het verhaal. Maar ondertussen heb ik wel gewoon 3 facturen gehad.
Na drie maanden (en geen enkele informatie van Odido) kreeg ik bericht van mijn vorige provider dat Odido de verbinding had overgenomen. Hierop zat ik weer zonder internet. Ik heb Odido gebeld en die gaven aan dat ze de verbinding niet hadden overgenomen, en dat ik helemaal geen abonnement bij ze heb lopen. Volgens mijn vorige provider was dit complete onzin.
Ik zit nu in ieder geval de komende twee weken weer zonder internet. De klantenservice weet niets, kan niets, liegt keihard in je gezicht en vind je alleen maar irritant. En dat is dan de zakelijke "service". Je moet wel gek zijn om met zo'n bedrijf zaken te willen doen.
In eerste instantie wilde ik overstappen om al mijn abonnementen bij één provider te hebben. Het leek dan makkelijk om alleen mijn vaste internetverbinding over te zetten. Dat was het dus niet, haal liever al je mobiele abonnementen weg bij Odido, dat gaat veel pijnlozer.
8 Gigabyte (GB)s is net zo groot als een normale usb stick. Dus Odido verteld ons massaal dat je dus 480 Gigabyte(GB)s per minuut kan halen? dat is dus even een sommetje 480 Gigabyte (GB)s maal 60 minuten 28.800 duizend Gigabyte (GB)s per uur als ik mij niet vergist is dat dus zo'n ruim 29 terabyte per uur. Jullie worden gewoon massaal opgelicht door Odido.
dat is in mijn ogen ongeveer lichtsnelheid of ben ik gek.
Waar halen zij in gds naam deze onzin vandaan?. Overal hoor en zie ik klachten over glasvezel. ik heb geen glasvezel wil het ook niet en nooit hebben tenzij het niet anders kan, heb gewoon ziggo sinds @home zijn naam veranderde naar Ziggo kortom Al jaren LID en in al die jaren nog geen 1 probleem gehad. en trouwens als je problemen heb met een Ziggo modem ooit gehoord van Opnieuw starten. helpt beter dan resetten.
Odido heeft problemen met zijn internet. Dit geven zij ook toe. Ik betaal voor een 1gHz verbinding, maar ‘s avonds loopt dit bekabeld terug tot (gemeten) zelfs 60MB. Televisie kijken gaat vaak niet goed. Haperend beeld of het wil zelfs niet starten.
Het probleem schijnt een kastje te zijn waar de glasvezelkabel binnenkomt. Dit moet vervangen worden. Ik ben op een lijst gezet, maar ik wacht nu al ruim een maand. Afgelopen week mijn abonnement willen opzeggen, aangezien zij niet aan hun verplichtingen kunnen voldoen. In de tussentijd betalen we gewoon 100%.
Ik denk dat ik zeker in mijn recht sta, echter Odido wil mijn abonnement niet ontbinden en mij vergoeden voor de geleden schade. Nu gaan we het maar doorzetten via onze advocaat.
Kortom, sluit geen lidmaatschap af bij Odido. Odido verkoopt nog steeds internet abonnementen, wetende dat zij problemen hebben. Hoe fout kun je zijn!
Alleen al door het ontbreken van een telefonische helpdesk of een mailadres ben ik helemaal klaar. Ik zit aan de andere ksnt van de wereld met een dringende vraag en kan niemand bij Odido beteiken. Ook geeft de site tegenstrijdige berichten over de aanschaf van een bundel. Odido is een AI gestuurd spookbedrijf.
Als telecomprovider is odido super goed. Overal bereik, redelijke prijzen (kan wel goedkoper nog maar vind het wel goed zo, wil wel goed bereikbaar zijn) en aansluiting was binnen een paar dagen geregeld. Binnenkort maar eens kijken of het ook de moeite is om ook naar odido internet en tv over te stappen. Heb nu geen combivoordelen dus dat moet nog even anders. Voor iedereen die twijfelt over odido: gewoon doen.
Interessant om te zien dat mensen of heel boos zijn op Odido telecom of heel blij. Er zit niks tussen blijkbaar. Wij zijn vorige maand geheel overgestapt naar Odido en horen bij de blije klanten. Een stuk goedkoper dan Vodafone of KPN en we hebben overal goed bereik dus die oude t mobile masten doen het nog goed.
Naast dat we Odido thuis hebben aangeschaft voor 47,50 euro voor praktisch alles wat we nodig hebben (internet en tv), hebben we ook voor mijn vrouw en mij ons Vodafone abonnement opgezegd om naar Odido te gaan. Dit scheelt best wel veel geld en nu krijgen we ook weer wat combivoordeel. Kan zeker uit om alles bij 1 provider te hebben blijkt wel.
Ik betaalde € 13,50 voor een abonnement van 20 GB. Ik belde om te vragen of ik mijn abonnement kon verlagen naar een lagere prijs. De medewerker van de klantenservice zei: "Ja, natuurlijk!" en veranderde het in € 14 voor een abonnement van 2 GB. Wat nog erger is, toen ik hen belde om hen te confronteren met deze zwendel, zeiden ze: "Sorry, we kunnen deze maand niets doen omdat je abonnement al is gewijzigd, en je kunt het pas volgende maand opnieuw wijzigen." Ik heb dus niet alleen deze maand geen GB meer, maar ze hebben zelfs mijn maandelijkse betalingen verhoogd. Wat het vermelden waard is, is dat ik niet begrijp hoe ze het GB-gebruik tellen, omdat ze op de een of andere manier laten zien dat ik 750 MB per dag gebruik terwijl ik op 4G alleen maar naar mijn betaalde Spotify-abonnement luister.
Een maand wachten op een afspraak met een monteur. Thuis blijven voor de installatie van internet en tv en anderhalf uur na de afspraak nog steeds geen monteur. Bellen en dan blijkt het probleem al de gehele dag bekend te zijn omdat de monteur helemaal niet aan het werk is gegaan. Er kan geen nieuwe afspraak ingepland worden en wij worden wel een keer weer gebeld voor een nieuwe afspraak. Zeer teleurstellend en slecht. Nooit meer Odido
Odido is de slechtste provider die er maar bestaat. Alles werkt niet, bel je vaak op om het probleem op te lossen maar doen er niets op uit. Monteur die niet komt opdagen en tal van apparatuur zelf moeten terugsturen.
Wees gewaarschuwd en ga niet naar Odido
Er belde een zeer opgewekte jongeman voor het inplannen van een monteursplanning voor het glasvezelnetwerk van Odido. Deze zou het netwerk van KPN hebben vervangen. Het hoefde slechts opnieuw te worden aangesloten op mijn huisadres.
Verder hoefde ik alleen maar aan te geven welke snelheid ik graag wil en dan regelen ze verder alles.
Nadat ik hem vraag of hij me een ander abonnement probeert aan te smeren onder het mom monteursplanning, probeert hij zich eronderuit te kletsen. Wanneer ik aangeef dat ik het ten zeerste afkeur dat hij abonnementen probeert te verkopen op basis van misleiding en benoem dat ik me kan voorstellen dat veel mensen hierin trappen, beaamt hij het laatste. Odido, NIET SJIEK!
Heb ik ook gehad, adsl had ik en zou glasvezel hier krijgen met 100mb. Bij de test was het beschikbaar. Abonnement geactiveerd en op de dag dat het zou komen gebeurde er niets . Ik had wel een modem gekregen. Gebeld , nee u heeft geen glasvezel. En inderdaad het was nu niet meer beschikbaar. Ik had verzuimd om een screenshot te maken. Dom. Nu heb ik adsl nog steeds. Ik wil liever geen glasvezel maar mijn adsl lijn is onbetrouwbaar.
Gelukkig hiervan af. Wat een ellende bij dit bedrijf.
Snel wegwezen. Slecht bereik, slechte klantenservice en onterechte facturen.
Klantenservice doet geen moer.
Hoop dat het bij andere beter gaat.
.vandaag was odido een drama , geen internet, niets was te gebruiken en niet bellen. Helemaal lastig als je geen wifi hebt. Hun reclame is goed, maar dekt de lading niet. Net de regering: veel beloven, maar niets doen.
Vandaag aangegeven dat ik mijn abonnement overwoog te verlengen, echter de Belgische medewerker die ik aan de lijn had, bleef door mijn vragen heen praten, op een gegeven moment kreeg ik op onderstaande manier de vraag ..verlengen??, ik gaf nog aan andere providers zitten lager kunt u iets voor mij betekenen, ga je toch lekker naar Youfone, dat is dus een klantenservice medewerker van Odido. het zegt ons genoeg......snel weg daar!!!!!
Het is gwn goed. Ze hebben mij goed geholpen bij het afsluiten van een abbo. Ik kwam er zelf helaas niet uit.. Nu heb ik een abbo bij odido en ik ben er helemaal tevreden mee. Het mooiste is dat ik nu onbeperkt kan bellen. Geen zorgen meer over hoge kosten. Toppie
0 sterren geven kan helaas niet. Wat een waaaardeloos bedrijf. Zit nu al 4de dag zonder internet, dus géén wifi. Volgens de één een
maststoring en de ander kent die storing niet. De technische dienst krijg je zelf niet te pakken. Kwalificatie gemis! 2 maand geleden al 10 dagen zonder internet gezeten.
Vorige week een nieuwe telefoon en pad afgenomen, dit besproken over de telefoon, let op je wordt hier opgelicht, je krijgt niet wat ze toezeggen, als je gaat klagen zeggen ze terug te bellen ook dat doen ze niet op de samsung galaxi pad zou ook onbeperkt mb,s zitten, dit is echter niet zo, ook gaan ze dit niet herstellen, ik ben een zakelijke klant al 10 jaar, dit wordt mijn laatste contract bij odidio, ik wordt namelijk niet graag opgelicht, u bent gewaarschuwd er wordt van alles beloofd maar je krijgt het niet!!!
Echt een waardeloze klantenservice. Ik was ik gesprek om een probleem op te lossen, en om 8 uur werd de lijn verbroken. Om 8 uur sluiten ze namelijk. Waar maak je dit nog mee! De chatbox is totaal niet behulpzaam en 1 grote bron van ergenis
Zeer slechte service. Telefonisch totaal niet bereikbaar, in de winkel niet bereid om mee te denken, beetje soepel zijn, gewoon stug een dikke nee, ook al belde klantenservice Odido 7 x naar ze op om te vertellen dat het wél oke was voor een keer. Ik ga er nooit meer heen in ieder geval
Ik heb mijn abonement verlengd op 3 maart en een aanbetaling gedaan van 114,41 euro. Een week later op zaterdag 9 maart werd ik gebeld dat het toestel niet vooradig is dus geen toestel geen verlenging. Sindsdien probeer ik mijn geld aanbetaling terug te krijgen waar ik recht op heb. Minstens 20 telefoontjes later, uren in de wacht.. zoveel smoezen verder heb ik het nog steeds niet! In mijn dossier staat opgelost? Niet dus.
Dan heb ik het nog netjes verwoord.. onvriendelijk en onbeschoft zou meer passen bij de klantenservice van Odido. In de wacht laten staan, na een kwartier wordt je eruit gegooid, wegdrukken, doorverbinden maar naar de juiste afdeling gaat niet want die is intern? Ik bel toch de klantenservice om geholpen te worden?
Wat een vreselijke overgang. Ik ben al bij T-Mobile sinds ik van mijn moeder mijn eerste telefoon kreeg in 2004. We zijn nu 20 jaar later. En ik heb nooit klachten gehad over T-Mobile. Altijd geweldige, vriendelijke service, goede informatie verstrekking, ze waren flexibel en de betalingen verliepen volgens afspraak. 2 maanden Odido had ik gelijk problemen. Mij rekening werd plots afgesloten terwijl ik gewoon de rekeningen had betaald. Ik kon er niet meer in. Factuur datum werd verzet en twee weken later betalen is niet meer mogelijk. Ik ben 20 jaar klant! Dan mag je verwachten dat je echt beter behandeld wordt dan dit. In artikelen liep de nieuwe CEO te pochen over hoe menselijk hij het zou maken. Maar het tegendeel is waar. We zijn weer in handen gevallen van een globalistische psychopaat. Ik ga op zoek naar een Nederlands bedrijf als provider. Het is april nu en ik heb het helemaal gehad met Odido.
Dit zijn de beste telecomproviders van april 2025.
Er zijn 133 reviews geschreven over Odido op Reviews.nl. Met een 2.8 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.