Hierbij mijn review over het feit dat t-mobile plots over ging naar odido. Ik heb en had alleen t-mobile aangesloten als telecomprovider dus niet als internet en tv voor thuis. Las veel dat er geen verbinding was en dat je moeilijk contact kreeg met de klantenservice. Hier heb ik allemaal totaal geen last van gehad. Het enige wat ik jammer vind is dat ze voor huidige klanten niet even wat leuks hebben gedaan, om de eventuele overlast voor te zijn. Nieuwe klanten proberen ze nu te werven door overal te adverteren, mag je als jarenlang vaste klant ook wel iets verwachten vind ik. Voor de rest al jaren dus klant van t-mobile en nu odido en het werkt heel fijn. De t-mobile app die ik gebruikte ging ook automatisch over naar een odido app.
Interessant om te zien dat mensen of heel boos zijn op Odido telecom of heel blij. Er zit niks tussen blijkbaar. Wij zijn vorige maand geheel overgestapt naar Odido en horen bij de blije klanten. Een stuk goedkoper dan Vodafone of KPN en we hebben overal goed bereik dus die oude t mobile masten doen het nog goed.
Naast dat we Odido thuis hebben aangeschaft voor 47,50 euro voor praktisch alles wat we nodig hebben (internet en tv), hebben we ook voor mijn vrouw en mij ons Vodafone abonnement opgezegd om naar Odido te gaan. Dit scheelt best wel veel geld en nu krijgen we ook weer wat combivoordeel. Kan zeker uit om alles bij 1 provider te hebben blijkt wel.
Vrij goedkope provider met toch een goede naam. Had in het verleden t-mobile gehad dus ik wist dat het op basis van bereik goed zat hier in de omgeving van Amersfoort. Abonnement van mijn vrouw en mij liep beide af van KPN dus we gingen op zoek naar een betrouwbare en toch wat goedkopere telecomprovider en kozen voor Odido. Tot op heden totaal geen spijt want alles werkt heel goed. In de app kan je alles zien van wat je verbruikt en wat je nog tegoed hebt etc.
Ik betaalde € 13,50 voor een abonnement van 20 GB. Ik belde om te vragen of ik mijn abonnement kon verlagen naar een lagere prijs. De medewerker van de klantenservice zei: "Ja, natuurlijk!" en veranderde het in € 14 voor een abonnement van 2 GB. Wat nog erger is, toen ik hen belde om hen te confronteren met deze zwendel, zeiden ze: "Sorry, we kunnen deze maand niets doen omdat je abonnement al is gewijzigd, en je kunt het pas volgende maand opnieuw wijzigen." Ik heb dus niet alleen deze maand geen GB meer, maar ze hebben zelfs mijn maandelijkse betalingen verhoogd. Wat het vermelden waard is, is dat ik niet begrijp hoe ze het GB-gebruik tellen, omdat ze op de een of andere manier laten zien dat ik 750 MB per dag gebruik terwijl ik op 4G alleen maar naar mijn betaalde Spotify-abonnement luister.
Een maand wachten op een afspraak met een monteur. Thuis blijven voor de installatie van internet en tv en anderhalf uur na de afspraak nog steeds geen monteur. Bellen en dan blijkt het probleem al de gehele dag bekend te zijn omdat de monteur helemaal niet aan het werk is gegaan. Er kan geen nieuwe afspraak ingepland worden en wij worden wel een keer weer gebeld voor een nieuwe afspraak. Zeer teleurstellend en slecht. Nooit meer Odido
Odido is de slechtste provider die er maar bestaat. Alles werkt niet, bel je vaak op om het probleem op te lossen maar doen er niets op uit. Monteur die niet komt opdagen en tal van apparatuur zelf moeten terugsturen.
Wees gewaarschuwd en ga niet naar Odido
Er belde een zeer opgewekte jongeman voor het inplannen van een monteursplanning voor het glasvezelnetwerk van Odido. Deze zou het netwerk van KPN hebben vervangen. Het hoefde slechts opnieuw te worden aangesloten op mijn huisadres.
Verder hoefde ik alleen maar aan te geven welke snelheid ik graag wil en dan regelen ze verder alles.
Nadat ik hem vraag of hij me een ander abonnement probeert aan te smeren onder het mom monteursplanning, probeert hij zich eronderuit te kletsen. Wanneer ik aangeef dat ik het ten zeerste afkeur dat hij abonnementen probeert te verkopen op basis van misleiding en benoem dat ik me kan voorstellen dat veel mensen hierin trappen, beaamt hij het laatste. Odido, NIET SJIEK!
Gelukkig hiervan af. Wat een ellende bij dit bedrijf.
Snel wegwezen. Slecht bereik, slechte klantenservice en onterechte facturen.
Klantenservice doet geen moer.
Hoop dat het bij andere beter gaat.
.vandaag was odido een drama , geen internet, niets was te gebruiken en niet bellen. Helemaal lastig als je geen wifi hebt. Hun reclame is goed, maar dekt de lading niet. Net de regering: veel beloven, maar niets doen.
Vandaag aangegeven dat ik mijn abonnement overwoog te verlengen, echter de Belgische medewerker die ik aan de lijn had, bleef door mijn vragen heen praten, op een gegeven moment kreeg ik op onderstaande manier de vraag ..verlengen??, ik gaf nog aan andere providers zitten lager kunt u iets voor mij betekenen, ga je toch lekker naar Youfone, dat is dus een klantenservice medewerker van Odido. het zegt ons genoeg......snel weg daar!!!!!
Het is gwn goed. Ze hebben mij goed geholpen bij het afsluiten van een abbo. Ik kwam er zelf helaas niet uit.. Nu heb ik een abbo bij odido en ik ben er helemaal tevreden mee. Het mooiste is dat ik nu onbeperkt kan bellen. Geen zorgen meer over hoge kosten. Toppie
0 sterren geven kan helaas niet. Wat een waaaardeloos bedrijf. Zit nu al 4de dag zonder internet, dus géén wifi. Volgens de één een
maststoring en de ander kent die storing niet. De technische dienst krijg je zelf niet te pakken. Kwalificatie gemis! 2 maand geleden al 10 dagen zonder internet gezeten.
Vorige week een nieuwe telefoon en pad afgenomen, dit besproken over de telefoon, let op je wordt hier opgelicht, je krijgt niet wat ze toezeggen, als je gaat klagen zeggen ze terug te bellen ook dat doen ze niet op de samsung galaxi pad zou ook onbeperkt mb,s zitten, dit is echter niet zo, ook gaan ze dit niet herstellen, ik ben een zakelijke klant al 10 jaar, dit wordt mijn laatste contract bij odidio, ik wordt namelijk niet graag opgelicht, u bent gewaarschuwd er wordt van alles beloofd maar je krijgt het niet!!!
Echt een waardeloze klantenservice. Ik was ik gesprek om een probleem op te lossen, en om 8 uur werd de lijn verbroken. Om 8 uur sluiten ze namelijk. Waar maak je dit nog mee! De chatbox is totaal niet behulpzaam en 1 grote bron van ergenis
Zeer slechte service. Telefonisch totaal niet bereikbaar, in de winkel niet bereid om mee te denken, beetje soepel zijn, gewoon stug een dikke nee, ook al belde klantenservice Odido 7 x naar ze op om te vertellen dat het wél oke was voor een keer. Ik ga er nooit meer heen in ieder geval
Ik heb mijn abonement verlengd op 3 maart en een aanbetaling gedaan van 114,41 euro. Een week later op zaterdag 9 maart werd ik gebeld dat het toestel niet vooradig is dus geen toestel geen verlenging. Sindsdien probeer ik mijn geld aanbetaling terug te krijgen waar ik recht op heb. Minstens 20 telefoontjes later, uren in de wacht.. zoveel smoezen verder heb ik het nog steeds niet! In mijn dossier staat opgelost? Niet dus.
Dan heb ik het nog netjes verwoord.. onvriendelijk en onbeschoft zou meer passen bij de klantenservice van Odido. In de wacht laten staan, na een kwartier wordt je eruit gegooid, wegdrukken, doorverbinden maar naar de juiste afdeling gaat niet want die is intern? Ik bel toch de klantenservice om geholpen te worden?
Wat een vreselijke overgang. Ik ben al bij T-Mobile sinds ik van mijn moeder mijn eerste telefoon kreeg in 2004. We zijn nu 20 jaar later. En ik heb nooit klachten gehad over T-Mobile. Altijd geweldige, vriendelijke service, goede informatie verstrekking, ze waren flexibel en de betalingen verliepen volgens afspraak. 2 maanden Odido had ik gelijk problemen. Mij rekening werd plots afgesloten terwijl ik gewoon de rekeningen had betaald. Ik kon er niet meer in. Factuur datum werd verzet en twee weken later betalen is niet meer mogelijk. Ik ben 20 jaar klant! Dan mag je verwachten dat je echt beter behandeld wordt dan dit. In artikelen liep de nieuwe CEO te pochen over hoe menselijk hij het zou maken. Maar het tegendeel is waar. We zijn weer in handen gevallen van een globalistische psychopaat. Ik ga op zoek naar een Nederlands bedrijf als provider. Het is april nu en ik heb het helemaal gehad met Odido.
Verandering is niet altijd verbetering. Na enkele jaren naar tevredenheid gebruik gemaakt te hebben van Tele-2 mobiel internet, in binnen en buitenland, werd het ongevraagd een ander bedrijf met de illustere naam ODIDO. Nu is dat niet wereldschokkend, zolang de kwaliteit maar gewaarborgd is. Men is schijnbaar met het netwerk aan het sleutelen want plotseling was het mobiele internet niet meer beschikbaar. Dit tijdens een verblijf in Portugal. Via een alternatieve internet mogelijkheid de website maar eens opgezocht en .. ja hoor, een chatrobot. Na een aantal totaal onzinnige antwoorden op de beschrijving van mijn probleem telefonisch contact opgenomen. Redelijk snel een medewerker aan de telefoon. "even uw telefoon herstarten... ik bel u terug. Niet dus. Opnieuw bellen, een andere nauwelijks verstaanbare medewerker aan de lijn. Opnieuw het hele verhaal en geen enkele oplossing, een duidelijk geïrriteerde medewerker en onbegrip. Nu blijkt dat er gesleuteld is aan het netwerk en dat je de verbinding- gegevens van de telefoon moet aanpassen. Dit was ergens vier diep-achter op hun website te vinden. Daar kwam ik na het nodige gepuzzel achter en de verbinding werkt (voorlopig) weer. Als klant werd ik vooraf niet van deze verandering en de noodzakelijk aanpassing van de instellingen op de hoogte gesteld. Nog waren de medewerkers op hoogte van deze overgang. Kortom... twee dagen bellen... puzzelen en het werkt weer. Misschien tijd om tijdig met je klanten te communiceren en je personeel goed op te leiden.
Waar het flink mis ging bij mij toen ze van T-Mobile naar Odido gingen, is nu alles weer perfect. Heb 2 weken zonder internet gezeten en de klantenservice kon me toen ook niet goed helpen. Uiteindelijk moest ik mijn instellingen allemaal nogmaals invoeren van Odido en toen werkte het goed. Las dat bij 5% het finaal mis ging terwijl het wel goed was getest op voorhand dus daar ging iets niet helemaal goed. Wilde alleen even zeggen dat het nu weer top werkt. Heb sinds een maand ook Odido internet en televisie wat ook fijn is, ietsje goedkoper dan KPN waar ik voorheen bij zat.
Was wel benieuwd naar Odido, dus ik heb een abonnementje afgesloten. Wie niet waagt, wie niet wint. Ik moet zeggen dat ik er helemaal tevreden mee ben. Overal heb ik een goede ontvangst en lekker snel internet. Eigenlijk valt er niks meer te melden. Als je twijfelt kan ik je geruststellen, gewoon doen.
In eerste instantie was ik blij met deze service. Tot dat ik er achter kwam dat bij het overstappen er dingen telefonisch toegezegd worden maar in de praktijk niet nagekomen.
Overstap service aagevraagd... maar na 2 maanden blijkt dat mijn andere provider helemaal niet is afgezegd.
3x deze week telefonisch contact, ze zouden terug bellen maar niks niemand die belt.
En dan uit eindelijk wordt mij verteld dat ik zelf verantwoordlijk zou geweest zijn voor het opzeggen van mijn andere provider...
Nu met 2 maanden extra kosten voor een service die ik niet gebruik.
Zeer zeer teleurgesteld in jullie!
Ik heb sim only en internet en tv van Odido. Hierdoor krijg ik elke maand wat korting op mijn abonnement. Dit is mooi meegenomen. Sim only van Odido is op zich prima, wel had ik een paar keer wat minder bereik. Hiervoor was ik KPN gewend en dat is wel wat beter. Vandaar dat ik 4 sterren geef. Los van dat is het helemaal goed. Ik zal ook een review over internet en tv schrijven want dat hoort er een beetje bij.
Heb nu alles bij Odido. Dus internet, tv en ook telecom. Hierdoor heb ik een fijne combikorting waardoor je een stuk goedkoper uit bent als dat je zou zitten bij Ziggo + Vodafone of alles bij KPN. Odido heeft het goed opgepakt want je zag dat toen de naamswijziging door kwam dat iedereen klachten had, nu een tijdje later hoor je niemand er meer over en werkt alles zoals je zal verwachten. Telecom heb ik overal bereik en internet en tv werkt super in huis.
Sinds APAX en Warburg Pincus T-Mobile Nederland hebben overgenomen is de uitstekende dienstverlening van T-mobile in een ramp veranderd. Met mijn zakelijk contract, meer dan 15 jaar uitstekende ervaringen met T-mobile, was ik in de USA onbereikbaar. Odido antwoordde alleen maar dat ik wel bereikbaar zou moeten zijn, verder werd er geen enkele hulp geboden. Wel brengt Odido kosten in rekening voor services die niet zijn verleent, terwijl Odido belooft, ook schriftelijk, die niet in rekening te brengen schrijven ze die wel af van mijn bankrekening. Als het abonnement is beëindigd weigert Odido portering naar een andere provider. Ik heb een uitgebreid dossier gemaakt van de klachten waaruit ook blijkt dat de dienstverlening van Odido er uitsluitend op gericht is klanten met een kluitje in het riet te sturen en maximaal geld te innen, passend bij de roofinvesteerders APAX en Warburg Pincus
Dit zijn de beste telecomproviders van november 2024.
Er zijn 125 reviews geschreven over Odido op Reviews.nl. Met een 2.9 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.