Als je op de site van NLE energie rondkijkt dan zie je alleen maar goede dingen staan en dan met name over groene windstroom en de knetterscherpe prijzen die ze er hanteren. Maar laat je niet in de maling nemen, want die groene stroom kun je tegenwoordig overal wel vinden en die knetter scherpe prijzen kunnen ze net zo goed veranderen in knetter dure prijzen. Want hier is het veel duurder dan wanneer je naar menig ander energie maatschappij zou gaan. Wij hebben hier gezeten, maar zijn zo gauw het kon weer over gestapt naar iets anders.
Inderdaad na veel 1 sterren dat betekend al wat na half jaar hun beleid naar klanten toe hebben ze geen goede oplossing, ze hebben geen goede klanten service zeer slecht, ga ook met half jaar stoppen, en komt op mijn zwarte lijst te staan.
Als je zo met klanten gaat spelen houden ze straks geen klanten meer over. Nou wat een goed beleid gefeliciteerd
Hierbij mijn beoordeling voor NLE energie en dat is in dit geval een hele goede beoordeling. Ik ben erg te spreken over de diensten van NLE energie. Het aansluiten hierbij was in een mum van tijd klaar en was totaal niet moeilijk. Ik ben overgestapt op een moment dat ze een super aanbieding hadden, dus ik ben hier lekker goedkoop uit. Zelfs als ik hier het normale tarief weer moet betalen, dan nog is dit een veel goedkopere keus dan waar we zaten.
Nu hopen dat we met al die extraatjes die we op deze manier opsparen iets leuks kunnen doen wanneer de hele Corona tijd weer voorbij is en we weer in alle vrijheid kunnen genieten van het leven. Maar NLE energie is voor mij echt een uitkomst, we zijn hier erg blij mee!
Ik lees veel goede NLE ervaringen op deze website maar ik ben het hier helaas niet altijd mee eens, want ik mis ook echt wel wat dingen bij NLE. Zo hebben ze niet eens echt een goede aanbieding wanneer je wilt overstappen vanuit een andere maatschappij naar deze, dat maakt het helemaal niet aantrekkelijk. Ik ben hier weg gegaan omdat een andere energie leverancier veel goedkoper voor ons bleek te zijn, dus dat was geen lastige keus.
Ik ben helaas als ontevreden klant weggegaan bij NLE, ik wou dat ik een andere en positiever bericht had kunnen schrijven, maar dit is helaas de waarheid en ik vind dat andere mensen het recht hebben dit te lezen. Mijn vrouw en ik waren niet tevreden over het bedrag en de kwaliteit van energie die we hier kregen, we hebben het een tijdje aangekeken maar hebben uiteindelijk besloten om over te stappen naar een andere aanbieder waar we meer voor minder krijgen en tot nu toe bevalt dat al een heel stuk beter dan NLE heeft gedaan.
Dit is echt een geweldige energie leverancier.
Goede energie, fijne vakmensen en een goede prijs.
Alleen maar goede woorden over voor NLE
Ik zit hier al jaren bij en ben ook niet van plan om hier verandering in te brengen.
Ben het helemaal met deze review eens. Dit is de beste en goedkoopste energie leverancier van heel Nederland! Van alle aanbieders die ik ken is dit de beste van allemaal en dan steekt deze er ook met kop en schouders boven uit. Voorheen zaten wij altijd bij zo’n grote bekende maatschappij, maar voor die naamsbekendheid moet je ook flink extra geld betalen en dat heb ik er niet voor over. Geef mij maar een iets minder bekende maatschappij die zowel goed als goedkoop is.
Wij zitten nu sinds een paar jaar hier voor onze energie en hier zijn wij erg blij mee.
Het is een goede en eerlijke leverancier die er voor zorgt dat je niet te veel betaalt per maand.
Overstappen naar een andere energie leverancier die ik mijzelf dan ook niet snel doen, tenzij het noodzakelijk is om wat voor reden dan ook.
Klopt Gert!
Iets waar voor mij een bedrijf mee staat of valt is het hebben van een goede klantenservice. Ik ben zelf geen goede klusser dus veel dingen moet ik uitbesteden. En van gas water en licht heb ik al helemaal geen brood gegeten dus dat past ook niet in mijn straatje. Hier bij NLE hebben ze hier perfect rekening mee gehouden en hoefde ik verder niets zelf te doen. Alles werd voor mij geregeld op het betalen van de facturen na hahahaha maar zonder gekheid dit is echt best level klantenservice ik ben er erg blij mee.
Ik vind overstappen naar een nieuwe maatschappij altijd zo’n dingetje en daar heb ik dan totaal geen zin in omdat weer te moeten gaan regelen en aanpassen.
Vaak is het ook nog eens zo dat ze dan weer verkeerde gegevens van je hebben dus dan moet je daar ook weer achter aan.
Niet mijn favoriete bezigheid dus, maar als je goedkoper uit bent is het de moeite wel waard en dat was hier het geval.
Dus ik ben geen fan van het hele proces, maar in financieel opzicht vond ik dit absoluut overstap waardig.
Wij zijn nieuwe klanten bij NLE en we zijn hier nu al beter over te spreken dan de vorige maatschappij waar we bij zaten.
Na jarenlang niet echt tevreden te zijn geweest over die maatschappij hebben we eindelijk de overstap naar een nieuwe maatschappij genaakt, NLE dus.
Achteraf gezien snap ik niet zo goed waarom we hier zo lang mee hebben gewacht en die overstap niet veel eerder hebben gemaakt.
Dit bevalt ons zo veel beter!
Ik ben als klant zeer goed te spreken over NLE energie, het werkt goed naar behoren en ik heb verder geen klachten.
Ruim een jaar geleden was er een keer iets wat niet helemaal klopte en ik heb toen gelijk contact opgenomen met mensen van NLE energie, wat heel eenvoudig was omdat de gegevens hiervan allemaal prima op de website te vinden zijn.
De mensen die ik aan de lijn kreeg, waren erg behulpzaam en kwamen over alsof ze meer dan genoeg verstand van zaken hadden en namen mijn 'probleem' ook erg serieus en hebben me gelijk geholpen om dit te verhelpen.
Ik heb ook wel eens gehad bij andere dingen dat je eerst vier keer wordt doorverbonden naar een andere collega omdat zij er dan zogenaamd niet over gaan en dat je uiteindelijk alsnog niets wijzer bent geworden dan wat je voorheen was.
Dat was hier niet zo!
Ze hebben me erg goed geholpen en het probleem was ook binnen een dag weg, waar ik erg blij mee was!
En je voelt je als klant serieus genomen en gehoord, wat ook lang niet altijd en lang niet overal het geval is als je ergens naartoe belt met een vraag.
NLE energie is een hele onbetrouwbare energie leverancier.
Ze maken allerlei aanpassingen bij je lopende rekeningen en wijzigen standen zonder dat ze hier ook maar iets over overleggen en dan zit je achteraf gezien met de gebakken peren.
Ik ben nu al enige tijd bezig om dit terug gedraaid te krijgen en ik ben inmiddels maanden verder en nog steeds niets opgeschoten.
Andere mensen zou ik dan ook absoluut niet adviseren om met deze website in zee te gaan, want ze lichten je echt een pootje.
De prijzen lijken mooi met relatief lage bedragen, maar met dit soort rare fratsen ben je nu toch veel duurder uit dan bij welke andere maatschappij dan ook en dat is niet waarvoor je hiermee akkoord ging.
Ik kan me niet voorstellen dat hier mensen zijn die hier een goede beoordeling voor willen geven, ik in ieder geval zeker niet!
Hier kan ik me absoluut niets bij voorstellen en ik heb dit hier zelf ook nog nooit meegemaakt.
De kans is dus erg groot dat er ergens iets van een misverstand heeft plaats gevonden en ik denk dat het goed is dat je contact op neemt met de website, zelf zou ik dit telefonisch doen, dan heb je de kortste klap.
Ik heb vorig jaar één keer gehad dat ik dacht dat er iets niet helemaal klopte, heb toen contact opgenomen en nog geen dag later was het probleem verholpen.
Dus je kunt er voor kiezen om via de mail contact op te nemen, maar waarschijnlijk krijgen zij zoveel mailtjes per dag dat het wel even duurt voordat ze je vraag dan kunnen beantwoorden, laat staan het probleem verhelpen.
Maar dat is je eigen keuze natuurlijk, ik wilde je alleen de tip geven, omdat ik telefonisch erg goed geholpen ben.
Dit zijn de beste energieleveranciers van december 2024.
Er zijn 9 reviews geschreven over NLE op Reviews.nl. Met een 3.6 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.