Niet aan beginnen, gaan waarschijnlijk binnenkort failliet. Eindeloos mailen en beloftes doen maar na 5 maanden nog steeds geen eindafrekening teruggave ontvangen.
Dit review zou te kort zijn maar meer is er niet over te vertellen. "Review tekst is te kort, minimaal aantal woorden is 50. Gelieve de review zoveel mogelijk te onderbouwen."
Al maanden aan het wachten op de eindafrekening. Na dreigen met de ACM ineens een eindafrekening met een smoes dat ze vergeten waren te versturen maar dat de eindafrekening al lang klaarstond. Twee weken later nog geen geld gezien. Na navraag krijg je te horen dat je alleen maar een concept hebt ontvangen en dat het onduidelijk is wanneer er wordt betaald. Nog nooit zoveel ellende meegemaakt bij een bedrijf. Van begin tot eind drama
Vanaf 3 maart opgezegd. Het is nu 23 MEI! En nog steeds geen eindafrekening.
Ik heb nu 2 klachten bij klachtenkompas neergelegd. Ik heb gemaild, gebeld, geschat en niets!
Loze beloftes en 1 mail met daarin dat ze het zsm gaan regelen.
Ik ga rechtsbijstand inschakelen.
Ik werd Zoet gehouden met het antwoord dat ze het door gaan zetten naar de desbetreffende afdeling.
Allemaal gelul.
Want er gebeurd niets.
Ik ben benieuwd want ik ben 2 januari overgestapt en ik weet dat ik nog €305,30 moet terug krijgen.
We zullen zien hoe lang het duurt
Ondanks dat de meeste energiebedrijven zoals Essent, Eneco, etc nu met allemaal vaste jaarcontracten gaan gooien, zit je zeker op dit moment nog een stuk goedkoper bij de variabele bedrijven. Daarnaast heb je altijd nog het prijsplafond dit jaar dus heel erg mis kan het niet gaan. Wanneer het prijsplafond weg gaat en de prijzen van de vaste aanbieders weer dalen, zal ik de overstap ook weer wagen want ja het is wel simpel: een vast contract geeft je toch wat meer zekerheid. Op dit moment geeft het prijsplafond me dat + het feit dat de variabele opties nog steeds een stuk goedkoper zijn. NextEnergy, toppers! Niks te klagen verder over dit energiebedrijf
Wij zijn eind januari 2023 overgestapt naar NextEnergy vanwege de lage prijzen vergeleken met andere leveranciers. En we zijn dik tevreden. De overstap ging vlotjes. We betalen een net, redelijk maandbedrag. En Vooral nu ze een week geleden hun app hebben aangepast met de bruto prijzen krijgen ze van ons een dikke pluim. We lezen in andere reviews dat de bereikbaarheid minder is dan de gevestigde leveranciers maar wij hebben vertrouwen dat dat goed komt. Ieder nieuw bedrijf heeft tijd nodig om op te bouwen.
Tja… een app die alleen maar de dynamische prijzen kan laten zien is toch echt niet anno 2023. Als je je verbruik of profiel wil inzien wordt gevraagd je logingegevens in te vullen. Daarna kom je weer uit bij waar je begon.
Bouw dan op zijn minst een webomgeving waar ik mijn verbruik kan inzien… dat geeft me enig inzicht en gevoel van transparantie.
Enige positieve is dat het maandbedrag automatisch verlaagd werd maar ook hier totaal niet duidelijk hoe men daarop komt. Ik hoef echt niet alles tot op 10 cijfers achter de komma te zien maar wil wel een gevoel hebben dat het klopt om verrassingen voor te zijn.
Daarnaast zijn mijn ervaringen met de klantenservice ook niet geweldig… bereikbaarheid is onder de maat.
Na een half jaar klant zijn had ik onderhand de nodige veranderingen wel verwacht…. Met name transparantie over het gebruik.
Tja,als je,net als wij ,weg bent gegaan,verhogen ze je maandbedrag ook nog.Zo blij dat we een overstap hebben gemaakt.Ze hebben hun zaakjes gewoon niet op orde en houden zich ook niet aan wettelijke termijnen om een eindafrekening te sturen.Dhr.Wubbe mag wel eens aan het werk gaan om nog meer ellende te voorkomen.De ACM is op de hoogte van deze wanpraktijken.
Ik ben nu een half jaar klant bij Next energie, wat op dat moment zeker de beste en goedkoopste keuze is geweest. nu kreeg ik vorige week een mail van mijn vorige energieleverancier Essent dat zij me een jaarcontract willen aanbieden met prijzen onder het prijsplafond. Mijn vraag is: kan ik ook bij Next energie mijn prijzen voor een jaar vast laten zetten? Kan het nergens vinden namelijk. Ik denk wel dat veel mensen nu toe zijn aan wat vastigheid.
Alvast bedankt voor de reactie.
Wim
Hm jammer. Had wel een reactie verwacht aangezien ik zie dat ze hier reageren op reviews. Blijkbaar ben ik niet belangrijk genoeg.
Mijn ervaring met NextEnergy is zeer goed te noemen. Ben reeds overgestapt van Budget Energie naar NextEnergy en ondanks dat ik veel negatieve reviews en ervaringen las, heb ik toch de overstap gewaagd. Reviews.nl heeft me in deze ook goed geholpen want hier staan in ieder geval duidelijke reviews in plaats van korte waar je niks aan hebt. Het scheelt toch een flinke pak geld op jaarbasis als je de overstap maakt naar de juiste energieleverancier. NextEnergy kwam bij mij als goedkoopste uit de bus dus dan was de keuze niet moeilijk. Scheelt me tussen de 2.000 en 3.000 euro per jaar dus kan zeker wel uit. Ps. kan ook niet wachten op jullie NextBattery!
Sinds 13-02-2023 is mijn contract ingegaan. Ik heb nog even getwijfeld, omdat ik een paar negatieve reviews had gelezen. Maar ik denk laat je niet van de wijs brengen. Blij dat ik mijn eigen kop gevolgd heb, want tot nu toe zeer tevreden. Alles is volgens afspraak verlopen en er wordt zeer snel op mails gereageerd. Voorbeeld hiervan is op mijn vraag of mijn energie contract twee dagen later in kon laten gaan, dit omdat mijn energie contract tot 13-02-2023 doorliep bij mijn oude leverancier. s'Morgens een mailtje gestuurd en s'middags direct antwoord dat dat geen enkel probleem was. Ook hebben ze een duidelijke app waar ik precies kan zien wat mijn verbruik is en wat de actuele dagprijzen zijn. En dat is mij tot heden heel erg meegevallen gezien de prijzen wat de grote partijen vragen. Vandaar dat ik vijf sterren geef en ik hoop dat deze partij mag uitgroeien tot een van de grootste van Nederland.
Hoi Lammert,
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service.
Met vriendelijke groet,
Lotte
NextEnergy ServiceTeam
Zo blij dat ik weg ben bij die amateurs.Geen fatsoenlijke app en ja,het is echt waar: Eindafrekeningen moeten handmatig worden verwerkt.Aangezien er volgens henzelf veel mensen weggaan,dus veel eindafrekeningen maken!!! En als je hem dan eindelijk binnen hebt mag je weer tijden wachten om je tegoed van hen op jouw rekening te krijgen.
vanwege verhuizing heb ik het contract opgezegd.
maar nog steeds geen eindafrekening terwijl dit wel beloofd wordt
wettelijke termijn van zes weken al lang gepasseerd.
geen communicatie of uitleg.
klantenservice zeer moeilijk bereikbaar
via facebook groep hoorde ik dat meer klanten hier mee te maken hebben
moet nu verdere stappen ondernemen.
Beste Sarah,
We begrijpen dat het een vervelende situatie is. De eindafrekening heeft onze aandacht en prioriteit. We hebben jouw klacht genoteerd en deze zullen we intern gebruiken voor verbeteringen.
Met vriendelijke groet,
Lotte
NextEnergy ServiceTeam
Hallo ik ben Simar uit Groningen. Tijd geleden ben ik overgestapt naar Engie, die wijzigden de prijzen eens per half uur wat ik wel prettig vond. Nu zie ik dat de gasprijzen flink zijn gedaald en zit ik dus weer met een hogere prijs dan nodig is. Het kan zeker uit om nu weer over te stappen naar NextEnergy, die volgens de vergelijkers als goedkoopste uit de test komt met eerlijke prijzen. Overigens zijn alle 'variabele energieleveranciers' een stuk goedkoper dan de oude bekende die we in NL allemaal wel kennen. Blijkbaar hebben die voor zoveel jaar al ingekocht dat ze nu met de gebakken peren zitten. Snap dan ook heel goed waarom kleinere energieleveranciers zoveel adverteren nu. Ikzelf wordt er moedeloos van want ik dacht goed te zitten bij Engie en moet nu dus weer overstappen naar NextEnergy. Gelukkig doen ze zelf alles maar met het prijsplafond in mijn achterhoofd moet het wel een beetje overzichtelijk blijven, wat natuurlijk niet het geval is als je een paar keer per jaar van maatschappij wisselt. Ik ga in iedergeval overstappen en ik heb het idee dat meerdere mensen in hetzelfde schuitje als mij zitten, vandaar ook deze review. Het kan zeker uit om nu over te stappen. Als het ooit allemaal weer een beetje normaal is qua prijzen, kan je altijd weer terug naar je oude bekende energiemaatschappij waar jij je prettig bij voelt. Voor nu zijn de kleinere variabele maatschappijen de baas. Daarom geef ik NextEnergy ook maar een 5 sterren rating, die zijn immers het slimste van de klas.
Hi Simar,
Welkom bij NextEnergy! Dank je wel voor de mooie review. Doet ons goed om te lezen.
Met vriendelijke groet,
NextEnergy ServiceTeam
Wat een verademing. Eindelijk een eerlijke energiebedrijf waar je ‘gewoon’ een eerlijke prijs betaalt i.p.v. zakkenvuller voor het energiebedrijf. Ik had mij op 08-02-23 aangemeld om klant bij hun te worden.
Nu kreeg ik vanmorgen 11-02-23 mijn contract toegestuurd .
Ik raad een ieder naar nextenergy over te stappen.
Beste Joha,
Dank je wel voor je mooie review. We hopen je snel aan te sluiten.
Vriendelijke groet,
NextEnergy ServiceTeam
Ik raad iedereen aan om GEEN klant te worden van Next Energie.Eindafrekeningen moeten handmatig worden gemaakt,dus komen ze niet binnen de wettelijke termijn van 6 weken.Tja,zeggen ze : we hebben het druk met het opmaken van de alle eindafrekeningen.Leegloop bij Next ,niet verwonderlijk..Stelletje amateurs!Nog steeds een app die niet werkt.Tjongejonge,niet normaal.Blij dat we overgestapt zijn naar Zonneplan.
Ik heb per 28 december mijn contract opgezegd, en nog steeds geen afrekening gehad. Zijn telefonisch niet bereikbaar en op de app en Messenger geen antwoord. Weet niet hoe ik jullie wel kan bereiken? Misschien geen geld meer om terug te betalen?
Misschien hier een oplossing, zodat ik antwoord kan krijgen en een oplossing.
Beste Rene,
Door de grote drukte kan onze telefonische bereikbaarheid onder druk staan. We raden iedereen dan ook aan om contact op te nemen via de chat functie op onze website. Dat werkt op dit moment het snelst.
Vriendelijke groet,
NextEnergy ServiceTeam
Ben nu al 1 dag over, technisch zonder problemen, contractueel is het wat minder. Ik moest zelf opzeggen, was daarmee te laat en voila, 2x een voorschot aftikken. Klant helpdesk is wisselend, soms krijg je een prima antwoord, van een echt mens, soms een antwoord uit een draaiboek en soms geen antwoord. Vooral vervolgvragen blijven heel makkelijk onbeantwoord. De app geeft nog geen verbruik weer, maar ik bewaar elke 5 sec de meterstanden, dus ik weet wat mijn verbruik is. Ik zou het prettig vinden als de informatie in de app ook anders was op te halen, zoals de prijzen bijv. Een dyn. contract is best lastig na te rekenen en nog lastiger als je dingen moet overtikken. Ik lees bij andere veel klachten over de krediet check. Vind het antwoord daarop ook wat summier. Op zich prima dat je zo'n check hebt, maar hoe controleer je de juistheid van de uitslag. Bij een te grote hoeveelheid vals positieven, moet afvragen of die check wel zo goed is, en er zo eigenlijk ook een eenvoudige procedure moeten zijn waarop je dit kan laten her-evalueren. Hier krijg je altijd het kastje-muur verhaal, 'wij weten niet hoe, privacy he', dus moet jij naar dat bureau (waar je dan zelf achter moet komen), met hun in de slag en dan zelf weer met Next Energy overleggen. Heel veel klantonvriendelijker kan het niet. En ik zou met zo'n bureau wel onderhandelen over een boete clausule. Veel vals positieven benadeelt niet alleen de verkeerd beoordeelde potentiele klant, maar daarmee ook Next Energy. Het is algemeen bekend dat deze bureaus met slechte datasets werken, en deze ook slecht bijhouden. Als Next Energy snap ik dat je wanbetalers wilt weren, maar je zou dan ook waten moeten doen aan de groep die wel zo wordt beoordeeld en dat niet is. Dus gemiste kans van Next Energy.
Dus sommige dingen zijn prima, vooral het dynamische contract met voorschot, maar transparant is het niet, Zo bieden ze wel een battery aan die op dal momenten bijtankt, maar leveren geen informatie waarmee ik automatisch de wasmachine op een gunstige tijd zou kunnen starten. En dan nog het wat slappe 'kredietcheck' verhaal. Dus 2 sterren minder.
Beste Chris,
Als iemand het niet eens is met de kredietcheck, dan is hij of zij welkom om dat me de klantenservice te bespreken. Er zijn ook klanten die na zo'n gesprek een nieuw aanbod zonder waarborg hebben gekregen. Zoals je zelf aangeeft, een ander bureau doet de check, en wij staan gewoon open voor een gesprek erover.
Onze app is natuurlijk steeds in ontwikkeling. Deze is zeker nog niet af en de specifieke zaken die je er in mist, die zijn al in ontwikkeling. We nemen ie ieder geval je opmerkingen ter harte en zullen er ons voordeel mee doen.
Vriendelijke groet,
NextEnergy ServiceTeam
Wat een verademing. Eindelijk een eerlijke energiebedrijf waar je ‘gewoon’ een eerlijke prijs betaalt ipv zakkenvuller voor het energiebedrijf.
Daarnaast kan je nog flink extra besparen door op het juiste moment de wasmachine of de vaatwasser aan te doen! De app geeft direct inzicht in je verbruik! Al met al zeer tevreden.
Beste Truus,
Fijn te lezen dat je tevreden bent. Wij maken ook zelf gebruik van de lage tarieven om bijvoorbeeld onze was te doen. Dankjewel voor je mooie review.
Vriendelijke groet,
NextEnergy ServiceTeam
De betalingen voor de tegemoetkoming werden te laat verrekend namelijk in December en Januari,na 3x contact te hebben gehad via chat (telefonisch en via mail niet bereikbaar) over mijn teveel betaalde voorschot in November werd beloofd dit terug te betalen echter dit gebeurde niet waarop ik besloten heb om een bedrag te storneren,dit was 0,09 cent teveel waarvoor ik nu een AANMANING heb gekregen,humor hebben ze wel maar voor de rest is alles onder het vriespunt,bezint eer ge begint,ben blij dat ik per maand op kon zeggen,de ANWB werkt met hetzelfde concept met dat verschil dat ze daar verstand hebben van klantenbinding en administratie.
Beste Ben,
We begrijpen zeker dat de aanmaning raar overkomt. Onze administratie is geautomatiseerd. Een tekort, hoe klein ook, wordt automatisch verwerkt en stuurt een dan een aanmaning uit. Als je contact opneemt met onze klantenservice zal je zien dat ook hier een mouw aan te passen is.
Vriendelijke groet,
NextEnergy ServiceTeam
Het verbruik wordt niet goed weer gegeven
Heb hier al over gebeld, gemaild. Maar nog geen enkel antwoord gekregen of herstel te zien. Op 3 januari en 25 januari ontzettend veel gas en elektrisch gebruikt en heel veel energie met zonnepanelen opgewekt, en dat om 12 uur snachts, wat allemaal totaal niet kan. Graag antwoord en herstel! Ons klantnummer 2931
Na weken gesteggel over een simpele wijziging van de ingangsdatum heb ik eerst het contract op moeten zeggen en weer een nieuwe aan moeten vragen. Kon niet anders. Dus weer een maand wachten tot het in kon gaan.
Nadat ik mijn moeder toch over had gehaald naar Next te gaan (goedkoper), kreeg zij bericht dat ze €750 borg diende te betalen. Op een maandbedrag van €27 ! Bijna 3 jaar premie! Terwijl ze absoluut nóóit iets niet betaald heeft. "Een extern bureau regelt dit", hoor je dan. Absolute malloten dus.
Dus ik, uit solidariteit, ook meteen opgezegd. "De eindnota komt na 6 weken". Niet dus. Na 2 weken dagelijks bellen en chatten, " U krijgt de nota binnen 2 uur" of "Morgenvroeg wordt u als 1e behandeld" eindelijk een nota ontvangen. Zou geld terugkrijgen. Nu al weer 2 weken aan het bellen, mailen en chatten of ze het geld ook daadwerkelijk ooit gaan overmaken. Liefst deze eeuw nog, zodat ik het nog mee kan maken. "Mijn collega pakt het zo spoedig mogelijk op", "Er lijkt iets mis te gaan in het systeem", "Mijn tante zit op een houtvlot", allerlei verhalen gehoord, maar betalen is er nog niet van gekomen. Ben benieuwd of ik het nog mee maak. Al leveren ze gratis, ik zou toch even nadenken van hen stroom en/of gas af te nemen. Slecht voor je hart.
Ben benieuwd of ik dan ook een waarborgsom voorgesteld krijg.
Ik kan begrijpen dat als je als wanbetaler te boek staat of veel kredieten hebt afgesloten dit gevraagd wordt, anders kan de maatschappij fluiten naar de centen.
Wat ik hier onder lees is dat er misschien iets te snel een risico wordt gezien.
Zelf ga ik e vanuit dat als tweeverdieners met alleen een klein hypotheekje en altijd netjes betalen geen waarborgsom moeten afdragen. Maar lees dat dit niet bij iedereen zo is.
Zou de waarborgsom wel kunnen missen, maar denk met velen hier het niet fijn vinden dat je geld door een bedrijf wordt vastgehouden.
Daar tegenover staat wel een laag tarief. (Dat omhoog zal gaan als er veel wanbetalers zijn).
We gaan het meemaken, want ik heb mij wel aangemeld omdat Powerpeers nu op €0,80 zit per KwH.
Beste Jos,
We begrijpen dat het niet een leuk bericht is om te krijgen. Net als veel andere bedrijven wordt er standaard een kredietchick gedaan in het aanmeldproces. Dit is een geautomatiseerd proces. Ben je het niet eens met de vraag om een waarborgsom, neem dan contact op met de klantenservice om dit te bespreken.
Uiteraard volgt de eindnota en eventuele uitbetaling van teveel betaalde tegoeden.
Vriendelijke groet,
NextEnergy ServiceTeam
Ik zag het al een tijdje aankomen want nu je vanaf 2025 steeds minder kan salderen is de vraag naar een goede batterij/accu in huis handig. Ik las zelfs ergens dat mensen hun elektrische auto accu gebruiken om daarin energie op te slaan. Daar lijkt het me persoonlijk niet voor bedoeld. NextEnergy heeft 3 batterijsystemen te koop, lijkt me ideaal. Zeker vanaf 2030 wanneer salderen helemaal niet meer kan. Kosten liggen momenteel rond de 7.000 en 10.000 euro dus ik wacht er nog even mee. Toch mooi dat een energiebedrijf hier ook aan denkt!
Beste Speurder,
Dank je wel voor je mooie review. Het is goed te lezen dat onze toekomst visie met daarin bijvoorbeeld de batterij systemen goed ontvangen wordt.
Vriendelijke groet,
NextEnergy ServiceTeam
Een nieuwe energieleverancier (Next Energie) die alles goed op de rit heeft is ook wel uniek. Wij zijn tegenwoordig overstappers... Jarenlang bij Energiedirect gezeten, die nadat ons contract was afgelopen ineens flinke variabele bedragen aan de man ging brengen. Daarna dus overgestapt naar een goedkopere optie, kwamen we uit bij Frank Energie.. Prijzen waren daar heel gunstig maar zeker in het begin veel problemen met de app. Nu dus maar weer overgestapt naar Next Energie, mede omdat er zoveel positieve reviews over te vinden zijn. Momenteel hebben we alles wel goed op de rit met zonnepanelen, wat airco's die tevens kunnen verwarmen. Gezamenlijk met Next Energie die een prettige app heeft waar je alles goed op kunt monitoren en gunstige prijzen heeft, zijn wij blij!
Beste Hake,
Dank je wel voor je mooie review. En bedankt voor je mooie compliment. Ook wij gebruiken vaak onze app en blijven deze steeds verder ontwikkelen om zoveel mogelijk aan de behoeften van onze klanten te voorzien.
Vrindelijke groet,
NextEnergy ServiceTeam
Ik had mij op 16-01-23 aangemeld om klant bij hun te worden.
Nu kreeg ik vanmorgen 18-01-23 mijn contract toegestuurd en een aparte mail dat ik eerst een waarborgsom moest betalen van € 948,20 Terwijl ik bij mijn huidige leverancier geen achterstanden heb en ook nooit heeft gehad.
gelijk mijn aanmelding opgezegd ik heb immers 14 dagen bedentijd.
Beste JJ,
Standaard hebben we een krediet check in onze aanmeldingsprocedure opgenomen. Deze score wordt bepaald door een externe kredietbeoordelaar, om ons vertrouwen te geven dat er aan de betalingsverplichting voldaan kan worden. We begrijpen wel dat het geen fijne boodschap is.
Vriendelijke groet,
NextEnergy ServiceTeam
Vandaag via enkele vergelijkers mijn postcode ingevuld en het verbruik (2-persoonshuishouden met een kind). Eigenlijk gaven ze allemaal hetzelfde aan en dat is het feit dat NextEnergy het goedkoopste is op dit moment. Heb dan ook de overstap gewaagd. Ik mag nu 14 dagen wachten alvorens het contract daadwerkelijk is afgesloten en is stopgezet bij mijn huidige energieleverancier. Ik heb 10+ jaren bij mijn vorige energieleverancier stroom en gas afgenomen maar als ze je na zoveel jaren gewoon een zeer hoog variabel contract aansmeren dan heb je niet van klantenbinding gehoord. Na alle positieve reviews en ervaringen die ik heb gelezen, durfde ik het dan ook wel aan om de overstap te maken. Ik zag in de iphone app store al dat er een NextEnergy App beschikbaar is zodat ik alle inzichten goed kan bijhouden. Vind dat wel zo prettig omdat de energieprijzen nogal schommelen. Nog een positief punt is dat ze bij Essent bijvoorbeeld maar een paar cent geven per kWh wat je teruggeeft aan stroom dat je zelf opwekt vanuit zonnepanelen. NextEnergy geeft hiervoor gewoon de inkoopprijs terug, wat natuurlijk veel gunstiger is, zeker nu de prijzen zo hoog zijn. Ik kan nog niet echt inhoudelijk verder een review schrijven omdat ik nog niet ben aangesloten maar de voortekenen zijn erg goed. Hierom geef ik NextEnergy 4 van de 5 sterren.
Beste Oebel,
Bedankt voor je vertrouwen om na 10+ jaren over te stappen op NextEnergy. En natuurlijk fijn dat je ons een mooie review gegeven hebt.
Vriendelijke groet,
NextEnergy ServiceTeam
Contract over gesloten wat erg soepel ging. Tot de waarborgmail waarin ze om de helft van het jaarbedrag vroegen om even vooruit te betalen. Ik voel mij weggezet als wanbetaler en halve crimineel. Nog nooit in mijn leven (60 jaar) een factuur niet- of te laat betaald. WEES GEWAARSCHUWD voor deze schurken, bedoelingen zullen goed zijn maar het komt een beetje rottig over.
Beste DW,
Standaard hebben we een krediet check in onze aanmeldingsprocedure opgenomen. Deze score wordt bepaald door een externe kredietbeoordelaar. Wij hebben dan ook geen inzicht in hoe deze score precies tot stand gekomen is. We begrijpen wel dat het geen fijne boodschap is. Het is zeker niet onze bedoeling om iemand zich rot te laten voelen.
Vriendelijke groet,
NextEnergy ServiceTeam
Ik ben erg benieuwd hoe het straks zal gaan bij NextEnergy (en ook andere energieleveranciers die werken op basis van inkoopprijzen), of je straks ook het bedrag kunt vastzetten zoals een vast contract. Verreweg het merendeel van de bevolking had een jaar geleden nog een vast contract namelijk, wat 100% het prettigst is omdat je dan weet wat je een jaar lang betaald. Gaan jullie straks ook over op een vast tarief of blijven jullie energie en gas aanbieden tegen inkoopprijzen? Ik snap dat beide voordelen en nadelen hebben maar wil het toch graag even weten alvorens ik een contract bij jullie afsluit.
Alvast bedankt voor de reactie.
Ps. ik zie dat jullie op reviews reageren, heel goed! Zouden meer bedrijven moeten doen.
Ik moet een beoordeling geven dus zal gewoon 5/5 noteren. Mooie website trouwens met overzichtelijke prijzen! Kan verder inhoudelijk geen oordeel vellen omdat ik (nog) geen klant ben.
Beste Marianne,
Bedankt voor je review! Bij NextEnergy werken we met een vast voorschot zodat je van tevoren weet wat je voor het hele jaar betaald. Dat werkt dan eigenlijk als een vast contract. Je komt niet voor verrassingen te staan in de koude wintermaanden.
Mocht je hier meer vragen over hebben, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice, Door de grote drukte zijn ze momenteel het best te bereiken via de chat.
Vriendelijke groet,
NextEnergy ServiceTeam
Vandaag aangemeld bij deze partij. Alles ging goed, kreeg gelijk een mail en moet zeggen dat de website ook heel overzichtelijk is en goed is opgebouwd. Kon gelijk de kosten inzien toen ik mijn postcode invulde, inclusief hoe de prijs is opgebouwd. In theorie heb je er niet veel aan omdat het een flexibel contract betreft maar je hebt toch een beetje een indicatie. Als het me niet bevalt kan ik gelijk weer overstappen dus als je het zo bekijkt moet het wel goed zijn. Ik kijk uit naar wanneer ze me gaan aansluiten over twee weken.
Beste Joeri,
Fijn te lezen dat je tevreden bent. We vertrouwen dat de overstap soepel verlopen is. Dank je wel voor de mooie review.
Vriendelijke groet,
NextEnergy ServiceTeam
Dit zijn de beste energieleveranciers van november 2024.
Er zijn 65 reviews geschreven over NextEnergy op Reviews.nl. Met een 3.8 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.