Mediamarkt

Mediamarkt

1.3 reviewscore • 39 reviews
D

Mediamarkt.nl online onbetrouwbaar

Online is het zeer onbetrouwbaar. Lege doos gekregen en wordt geen onderzoek gedaan omdat mail met vragen niet aankomt. Er wordt niet gereageerd, klantenservice ondeskundig en helpt niet. Online bestellen gevaarlijk bij mediamarkt.nl. Niet doen!
Al meer dan 8 incidenten geopend tevergeefs. Onder andere incidenten: 231122-065632, 231122-073353, 231120-052860, 231117-002594, 231120-052860, 231120-052860, 231122-074991.

Bestelnummer 198878769

Don Juan 24 nov 2023
Reageer
S

Blijf weg bij deze club in Hengelo

Een verhaal heeft 2 kanten, hopelijk zal Mediamarkt hierop ook hun versie c.q. reactie op geven zodat toekomstige oriënterende klanten zelf de conclusie kunnen trekken.

Juli 2022 een Bose Soundbar tezamen met een Bose Bass module aangeschaft, MM was de goedkoopste, ik ben er helaas ingetrapt, elders €100,- duurder, met de kennis van nu was de €100,- meerprijs meer dan waard geweest om deze set NIET bij MM te kopen, wat een ellende.

1. Na "bokken en stoten" van de set deze ter service/garantie aangeboden bij de balie, product opgestuurd en retour, klacht bleef aanhouden.

2. Wederom voor 2'de keer aangeboden en ook terplekke oplossingen aangeboden om het "dossier" te sluiten. (laten we kijken naar een vergelijkbaar product wat WEL werkt,uiteraard meerprijs bijbetalen vanuit mijn kant,logisch/Geld terug,hoeft niet volledig bedrag beste MM,laten we kijken naar een bedrag waar we beide een goed gevoel aan over kunnen houden -->NEE/ Laten we kijken naar een ander model van Bose,mag ook downgraden --> NEE.

3. Product voor 2'de keer retour gekregen wederom een niet goed functionerend product.

4.Weer naar de MM voor de 3'de keer,de rijen bij de servicebalie nog langer dan bij de kassa, verzocht om de manager om e.e.a. persoonlijk te kunnen bespreken en uit leggen --> NEE. Vanachter een muur flink overleg heen en weer met een mysterieuze "manager" die blijkbaar niet ten tonele wil verschijnen.

5. De geautomatiseerde mails ontvangen i.v.m. product retour,bij aankomst blijkt men het product niet te kunnen vinden, vervolgens alleen Bass Module met de mededeling "U kunt deze alvast testen", terwijl de aansturing van deze luidspreker alleen werkt vanuit de soundbar.

Na overmaat van ramp, blijf ik mails ontvangen dat het product retour is. Dankjewel MM voor het om zeep helpen van mijn zuurverdiende weekje vakantie Spanje, weg vakantiegevoel.

6. Men gaf aan de set naar Bose zelf op te sturen, blijkt deze naar hun eigen reparatiecentrum te zijn geweest en naderhand wel naar Bose. Zelf werkelijk waar wel minimaal 25 keer gebeld met de service afdeling van MM als het niet vaker is geweest, ik hou het nog laag aan.

7. Na overmaat van ramp kreeg ik per mail te lezen dat zij mij na deze reparatie niet meer verder konden helpen?@#$%^ Ik dacht wat gebeurt er nu, ik heb toch niet iets op de rommelmarkt gekocht of gelden er voor MM andere Europese garantie wetten vanuit Brussel????? Dit was voor mij het moment dat ik in de verkeerde modus kwam, "wat krijgen we nu".

8. Contact op genomen met Bose zelf, zelfde dag retour etiketten UPS in de mail en een week later product retour vanuit Bose, e.e.a. aan vast gesteld en zij kwamen met een keurige oplossing ver boven verwachting.

Een schande dat partijen als MM gerenommeerde merken als Bose en dergelijke mogen verkopen.

Of andersom gezien wil je toch niet als Bose zijnde dat een stelletje afgetrokken MM amateurs die niet over de juiste kennis kunde en expertise beschikken dit merk mogen vertegenwoordigen.

Alles bij elkaar opgeteld uren en uren gespendeerd aan dit nare verhaal, op een gegeven moment in klinkklare taal duidelijk gemaakt hoe ik erover dacht en toen kreeg ik te horen of ik normaal wou doen.

Niet hebbende over het slechte slapen, kortademig, nare pijn en druk op de borst. Dit dossier voelt voor mij alsof ik 5 jaar ouder ben geworden. "gaat dit goed komen,ik heb er mijn zure verdiende €1.475,- in zitten, en hoe nu verder...................,denken denken denken"

Toen heb ik een opsomming gemaakt van A tot Z en vervolgens aan de medewerker gevraagd of IK of HUN normaal moesten doen na alle misverstanden vanuit hun.

Het heen en weer rijden, uren bellen, uren in de rij staan bij de balie en vervolgens met lege handen naar huis terug rijden omdat er "iets" mis was gegaan.

Niet 1 telefoontje of een mail ontvangen met een excuses of het tonen van empathie of een gebaar voor alle ongemak. Ik moest altijd bellen, er heen rijden, mailen. "waar blijft MIJN set!!!" "ja meneer /nee meneer ik heb de vestiging gemaild dit dat zus zo....."

Ik snap dat iedereen tijd nodig heeft om iets te leren, maar zet a.u.b. geen studenten neer op een afdeling die niet over de juiste kennis beschikken, ook niet bij een servicebalie, ik begrijp dat dit goedkoper is in het moment zelf, maar op de lange termijn met alle retour perikelen hou je bar weinig tevreden klanten.

Voor mij zelfs geen stofzuigerzakken noch batterijen van de MM Hengelo, nare ervaring. Ik raadt eenieder aan binnen mijn kringen, werk/privé om bij deze club weg te blijven.

Er zullen vast ook dingen zijn waar ze heel goed in zijn, voor mij was het zeer zeker geen succes ervaring.

Het zou fijn zijn als MM vestiging Hengelo hier een reactie op kan geven zodat de beste lezer zelf een conclusie kan trekken.

Sebahattin Turkmen 15 nov 2023
Reageer
t

meest slechte klantenservice

Hallo, na het leveren van een wasmachine met een kromme trommel.
Is mn ervaring met de Media markt begonnen op 19 september 2023, creditnota van de leverancier was op 26 september geregeld. Media markt had zn geld retour.Maar het vermogen om een klant te woord en belofte om terug te bellen ontbreken.Heb vanaf 26 september t/m 24 oktober beide dagelijks aan de telefoon gehangen.Klantenservice kan alleen doorzetten, wat inhoud dat je aan een lange lijn wordt gehouden.De meeste weten niet wat het woord klantvriendelijk betekent.Twee mensen daargelaten....De reden van deze nog "rustige" mail is een waarschuwing aan iedereen om er nooit TE KOPEN!! Ga naar de beste concurrentie Cool Blue, daar wordt je geholpen als klant zoals het hoort. Mooie dag,

trudi 12 nov 2023
Reageer
S

LG TV

We hadden van mijn schoonouders voor de uitzet een tv gekregen super toff dus we hadden een tv van 650 euro uitgezocht en we hebben hem laten bezorgen op 10-08-23. Helaas nog geen 2 weken later ging hij kapot strepen in het beeld en knipperd dus de Mediamarkt proberen contact op te nemen en hebben een formulier ingevuld samen met de klantenservice om het te retourneren en te laten maken, we kregen na anderhalve week nog niets te horen dus hadden we weer gebeld en was er iets niet goed gegaan en opnieuw ingevuld. Weer een week later kregen we eindelijk te horen dat hij opgehaald wordt alleen dat ging nog 2 weken duren, vervolgens hebben ze hem omgehaald en we zouden gebeld worden als hij klaar was en dat zou 2 weken duren. We werden gebeld dat hij inderdaad gerepareerd was alleen nu ging het weer 2 weken duren voordat ze hem konden bezorgen nu hebben we hem gisteren 11-10-23 bezorgd. Een half uur later nadat hij aanstaat weer precies hetzelfde probleem we hebben 2 maanden gewacht op te tv om vervolgens 30 min te kunnen kijken. Nu waren we naar de winkel geweest omdat we niet weer zo lang willen wachten om tv te kunnen kijken, ze konden niets voor ons doen geen vergoeding niet omruilen voor een nieuwe nee dan moet de tv eerst 3 keer geretourneerd worden om in aanmerking te komen voor een nieuwe of geld terug, dit doen ze zodat ze zeker weten dat wij hem zelf niet slopen zeiden ze tegen ons. Wij willen gewoon tv kijken en genieten van het cadeau en niet nog 4 a 5 maanden wachten totdat we hopelijk tv kunnen kijken, wij zullen hierom ook nooit meer wat halen bij de Mediamarkt!!

Sanne 12 okt 2023
Reageer
c

AEG wasmachine

Op 30-07-23 heb ik een wasmachine besteld in filiaal leidschendam, welke op 06-08-23 bezorgd zou worden. Op 06-08 om 8 uur zou ik een email krijgen met de levertijd. Helaas geen email en bij navraag zou de wasmachine ook niet geleverd worden. Deze bleek niet voorradig, terug naar de winkel. Vriendelijke manager die het probleem dacht te zien en opnieuw besteld. De wasmachine zou op 14-08-23 tussen 17 en 21 uur bezorgd worden. De vorige order was geannuleerd, dus weer opnieuw betalen. Op 14-08 eerder vrij genomen van werk vanwege de levering. Deze liet op zich wachten. Bij navragen bij de klantenservice bleek dat de wasmachine weer niet zou worden geleverd. Op 16-08-23 weer naar de winkel in leidschendam. Gesprek gehad met de manager, welke veel voor mij heeft gedaan. Order was geannuleerd, dus deze bestelling weer betalen. Uiteraard van de vorige 2 betalingen kreeg ik het geld terug. Uiteindelijk is de wasmachine geleverd op 18-08-23. Helaas met een groot mankement want de wasmiddel lade sluit niet, dus onbruikbaar. Weer de klantenservice gebeld, foto's moeten mailen, nu 2 dagen later en niets meer gehoord. Hup weer naar de winkel in Leidschendam, waar de medewerkster een email naar de klantenservice heeft gestuurd. Nu maar weer wachten of er nog enige reactie komt. Weer gebeld met de klantenservice, order ligt bij logistiek, nu maar weer wachten totdat iemand met beslissingsbevoegdheid mij gaat bellen en het probleem echt gaat oplossen.

Wij zijn al jaren een zeer goede klant van de mediamarkt, maar dit is echt de laatste aankoop geweest.

caroline 21 aug 2023
c

Ter aanvulling:
Wij zijn al jaren een zeer goede klant van de mediamarkt, maar dit is echt de laatste aankoop geweest.
Omdat ik niet op de hoogte ben gehouden over het omruilen van mijn defect geleverde wasmachine was ik genoodzaakt om deze terug te sturen. Dagelijks gebeld met de klantenservice maar de order stond nog steeds op niet opgelost. Niemand kan je iets vertellen, er wordt geen contact met je opgenomen, je mag in de stront zakken van de MM. Totaal geen interesse in de klant.
Nu krijg ik van de defecte wasmachine mijn geld terug, minus 25 euro vervoerskosten, terwijl zij degene zijn die het af laten weten. Zeer trieste criminele bende daar bij de MM. Naast alle frustratie, teleurstelling en woede kost dit mij uiteindelijk ook nog 25 euro.

Inmiddels bij Cool Blue een wasmachine besteld welke de volgende ochtend is geleverd in goede staat. Top van Cool Blue

caroline 25 aug 2023
M

SAMSUNG Neo QLED 4K 65QN95B besteld

In het verleden vaak inkopen gedaan bij de Mediamarkt. Afgelopen vrijdag had ik een hele dure TV gekocht (SAMSUNG Neo QLED 4K 65QN95B (2022)), deze zou woensdag worden geleverd... Geen idee waarom het langer duurde want normaal levert Mediamarkt altijd de volgende dag? Had er ook maar een Dyson V15 stofzuiger bij gedaan. Deze kwam gisteren keurig binnen! Super stofzuiger trouwens. Er stond in mijn account dat ze bezig waren met de bestelling omtrent de Samsung TV. Toen ik via FB een berichtje had gestuurd, kreeg ik een e-mail vanochtend dat de bestelling plots was geannuleerd. Blijkbaar is de TV niet meer leverbaar?! Waarom laat je me dan een aantal dagen wachten als je tot deze conclusie komt? En had je dit ook vandaag gemeld als ik er niet zelf achteraan was gegaan? Heel slecht geregeld! Bestel tegenwoordig het meeste bij Coolblue want daar is het contact sneller en de service beter. Coolblue gaf in ieder geval eerlijk aan dat de SAMSUNG Neo QLED 4K 65QN95B niet meer leverbaar was, daarom kwam ik bij de Mediamarkt terecht, ZUCHT. Vertrouwen helemaal weg.

Maurice 1 aug 2023
M

Nog even een aanvulling:
Heb nu de Samsung Neo QLED 4K QE65QN92B gekocht bij EP.nl. Deze komt hopelijk morgen binnen. TV is praktisch hetzelfde alleen heeft geen one connect box, prima.

Komt er dus op neer: als er bij de Mediamarkt staat dat de levertijd iets langer is, bestel het dan niet!

Maurice 1 aug 2023
r

wanhopig

8 december een laptop en een r-reader besteld voor onze vakantie. Nu 11 januari NIETS !!!!!! tientallen klachten ingediend met als antwoord binnen enkele dagen berichten wij u. Wat kunnen we verder nog doen. We hebben ook een klacht ingediend bij het waarborginstituut maar daarvan ook NIETS. We weten nu niet meer wat te doen en wachten op het terugstorten van ons geld.

rens 11 jan 2023
a

hoe liep dit af? Kan je hier meer over vertellen?

anoniem 9 nov 2024
K

De bezorghorror van Media Markt heet Dynalogic

Verleid door Black Friday en de ongelooflijk lage prijs van een wasmachine ben ik erin gestonken. Lees de horrorverhalen van andere MediaMarkt-klanten. Die zijn niet verzonnen. Lang verhaal kort; het koeriersbedrijf (Dynalogic) is onderdeel van deze nachtmerrie. Dit bedrijf 'bestelt' goederen voor MM. Werkelijk alles wat mis kon gaan, ging mis: niet nagekomen leveringsafspraken tot en met een koerier die vertelt dat de wasmachine beschadigd is. In dit geval moest ik notabene zelf melden dat ik de machine weiger omdat-ie een beschadiging heeft. Dat laatste heb ik overigens niet zelf kunnen constateren.
Dan verwacht je dat er de volgende dag alsnog geleverd wordt.
De telefonische helpdesk Media Markt vertelde me namelijk dat er nog 149 wasmachines van hetzelfde type in voorraad zijn. Uiteindelijk blijft het 24 uur stil en moet ik MM bellen om te vernemen dat ik moet afwachten! Na nog eens 24 uur weer gebeld met MM en uiteindelijk kon de aankoop gecanceld worden. Het aankoopbedrag stond overigens na 3 dagen op mijn rekening.
De concurrent met een eigen bestelservice kon binnen 24 uur dezelfde machine leveren. Wel voor 100 euro meer, maar dat is me alles waard geweest. Dus: zelfs als je de reviews over Media Markt op diverse sites half leest weet je volledig dat je niets bij de webshop van Media Markt moet kopen, want het afleverproces is een nachtmerrie!

Kees 11 dec 2022
j

ik leef met je mee Käse, echt een horrorverhaal Käse... sjongejonge man!
gr
jantje

jantje beton 23 sep 2024
W

WAARDELOOS

Wegens start nieuwe studie een nieuwe laptop aangeschaft in september 2020 (Asus VivoBook). Natuurlijk heeft de medewerker een verzekering aangeraden. Handig dacht ik, zeker omdat je dat ding 7 dagen per week nodig hebt voor de studie (al helemaal midden in de Corona). En dan toch, november 2022, 2 jaar en 2 maanden na aankoop, begint het scherm van de laptop los te laten (scherm doet het gelukkig nog wel, maar voor hoe lang??). Je raad het al, garantie van 2 jaar. Maar hè, gelukkig hebben we de verzekering afgesloten. Bij het indienen van de schadeclaim moest ik het aankoopbewijs bijvoegen. Die kan ik door verhuizing nergens meer vinden. Klantenservice van de verzekering gebeld (Alianz), Mevrouw heeft mij uitstekend geholpen, dacht ik. Ze gaat het in de schadeclaim verwerken en opsturen. Het enige wat ik nog moet doen is de laptop ter reparatie aanbieden bij Mediamarkt, wat ik de volgende dag zou gaan doen. De dag naderd en ik ontvang een mail dat het aankoopbewijs ontbreekt en het eigen risico(???) betaald moet worden. Vreemd, want dit was opgelost en over eigen risico was nooit spraken?? Weer de klantenservice gebeld, weer hetzelfde vrouwtje aan de lijn. Dit keer met een ander verhaal. Vind ik knap. Wat blijkt nog? De laptop is alleen verzekerd tegen beschadiging door stoten of vallen. Lijkt mij dat je daar JUIST eigenrisico voor zou moeten betalen en niet voor iets wat je niet kan voorkomen. Mediamarkt gebelt voor het aankoopbewijs op te vragen. Die konden ze echter niet vinden, omdat het een winkel aankoop was en niet online. Maar als ik de laptop ter reparatie aanbiedt, dan wordt die wel gerepareerd (ook zonder garantie en uiteraard tegen betaling). Dan toch maar naar de Mediamarkt. Antwoordt van de medewerker: "Garantie is verlopen en wij sturen geen apparatuur ter reparatie als de garantie verlopen is.". De laptop is daar aangekocht en ik kan die NIET ter reparatie aanbieden?????? Vind ik belachelijk. De verzekering ook maar opgezegd. Conclusie: Gooi je apparatuur uit het raam van de verdieping. Daar is die WEL voor verzekerd. Hierbij WAARSCHUW ik iedereen die bij Mediamarkt z'n aankopen doet. NEEM DE VERZEKERING OOK ZEKER NIET!!!!!!!!!

Weronika 24 nov 2022
Reageer
A

Zeer slechte service

Via internet kocht ik espressomachine met een retourgarantie van 100 dagen, mits het apparaat in goede staat is met alle toebehoren. Na 30 dagen heb ik het apparaat teruggestuurd omdat het resultaat erg tegenviel.
Tot mijn grote verbazing werd het geld niet terugbetaald omdat ik het gebruikt had. Uiteraard heb ik het gebruikt om te oordelen of het aan mijn verwachting voldeed. Nergens in de voorwaarden stond vermeld dat ik het niet mocht testen, terwijl zulks normaal is bij elke webshop. Ondanks mijn klacht kreeg ik telkens te horen dat ik het apparaat alleen mocht bekijken, maar NIET GEBRUIKEN ! Voor mij is het de laatse keer dat ik bij MediaMarkt iets koop. Ik zit nu opgescheept met een slecht apparaat en voel me vreselijk belazerd !!!!
Zojuist een mail ontvangen van Mediamarkt; er was gezien dat het apparaat gebruikt was (had ik zelf al meteen vermeld ) dus wordt het niet teruggenomen. Met andere woorden: je krijgt 100 dagen retourgarantie, maar alleen om het apparaat te bekijken. !!!!

A. Blokker 3 dec 2021
Reageer
W

Waardeloze winkel en service.

Nog vóór Black Friday op 26-11-2020 Sonos move besteld met 122 euro korting met voldoende voorraad. Bestelbevestiging ontvangen en na 4 dagen via chat (duurde 2 uur) geïnformeerd waar mijn bestelling bleef. Vandaag is de bestelling door HUN zonder mij te informeren geannuleerd. Klantenservice gebeld, nul begrip, half verstaanbaar, geen alternatief, helemaal niks. Waardeloos opgepakt die drukte MediaMarkt. Zo te zien doen jullie ook geen reet met Trustpilot. Treurige bedoening ! NU ZIJN ALLE ACTIES VOORBIJ EN ZOU IK DEZE DUS VOOR 122 EURO MEER KUNNEN BESTELLEN, ALS IK DIT HAD GEWETEN ! HIER BESTEL IK DUS NOOIT MEER !

W van Son 3 dec 2020
Reageer
J

Dit had ik niet verwacht van MEDIAMARKT

Ik heb vorige week woensdag samsung tv qled 75q74t gekocht bij mediamarkt Hengelo. Medewerker die ons heeft geholpen heeft deze tv online besteld, omdat het in de winkel niet op voorraad was .Medewerker geeft duidelijk aan dat het de volgende werkdag bij ons thuis geleverd zal worden en het zou ook gekalibreerd worden. Het bedrag van €2099,- hebben we wel direct aan de kassa betaald. Na betaling heb ik een mail gekregen waarin duidelijk stond dat de tv binnen 1a2 werkdagen geleverd zal worden. Donderdag 10-9-2020 krijg ik een mail, dat de tv samsung75q74t niet meer op voorraad is en dat het in week 37 geleverd gaat worden. Ik heb op de site van mediamarkt gekeken tv stond gewoon nog op voorraad. Ik bel de klantenservice op en de dame die mij te woord heeft gestaan geeft aan dat de tv wel op voorraad is,maar omdat het gekalibreerd worden dat het iets langer duurt en begin week 37 geleverd zal worden. Vandaag 17-9-2020 bel ik nogmaals de klantenservice van mediamarkt op en vraag wanneer mijn tv nu geleverd gaat worden. Medewerker die ik aan de lijn had geeft mij aan dat de tv niet meer op voorraad is en niet bekend is wanneer die binnenkomt. Vanavond 17-9-2020 rij ik naar mediamarkt Hengelo en geef aan dat ik een klacht heb. Na een week heb ik nog steeds geen tv. Medewerker zoekt het uit en geeft aan dat het inderdaad uitverkocht is en dat ik mijn bestelling wel kan annuleren. Vervolgens gaan we samen naar de klantenservice bali en doe mijn verhaal nogmaals. Medewerker van de bali belt de manager op geeft vervolgens aan dat ze alleen de bestelling kan annuleren en dat ik mijn geld binnen 7 werkdagen binnen zal
Krijgen. Ik mag ook niet een ander tv uitkiezen. Het kan wel, maar dan moet ik weer betalen. Ze kunnen dus niet ons tegemoetkomen om een ander tv te geven voor het zelfde bedrag. Dus ik zit nu 2 weken zonder tv en moet ook nog wachten op mijn geld. Ik kan natuurlijk niet weer geld geven om een ander tv te kopen en dan wachten op mijn geld. Ik kom thuis en mijn man kijkt op de site en wat zien we. De tv die wij hebben besteld is gewoon weer op voorraad, maar nu niet meer voor €2099,- met een cashback van €200,- maar voor €2799,- euro met €200,- cashback. WAT IS DIT NU VOOR EEN ONZIN. Dit is gewoon mensen OPLICHTEN. Wij zijn gewoon benadeeld. Gewoon met leugens zeggen dat tv is uitverkocht en ondertussen met nieuwe bedrag op site Zetten. Terwijl de betaling van de tv is gedaan, tv was besteld en na een week zeggen is uitverkocht en zeggen dat ze alleen kunnen annuleren !!!!!
Dit had ik niet verwacht van MEDIAMARKT.

Johan 17 sep 2020
Reageer
K

Van het kastje naar de muur

wacht inmiddels al 2 weken lang op mijn pakketje, zodra je contact op neemt met media markt word je van het kastje naar de muur gestuurd, niemand die mij kan vertellen waar mijn pakketje is... wie moet ik nu aansprakelijk stellen? is dit een geval van wel betaald niet geleverd?

Update : vandaag mijn pakket ontvangen! Helaas is de inhoud zo stuk als maar zijn kan.. Pff mijn pakket dus retour gedaan naar media markt .. Zal het beschadigde pakket de reden zijn dat ik er 14 dagen op moest wachten? Zowel het pakket als inhoud zijn finaal beschadigd .. Wie draait er nu op voor de schade? Media Markt of het postorderbedrijf ? ( DHL..) ?

Karel 10 aug 2020
Reageer
M

Laptop terug brengen

Terugbrengen van een laptop kost €30 omdat ze de computer moeten wissen. Wat een rare regel.

Je klapt hem open, doet hem aan, brengt hem terug.
En dan ben je €30 kwijt.

Daarnaast klopt het proces niet. Je moet 90 minuten wachten om je laptop schoon te laten vegen. Om het te kunnen ruilen. Een proces waarmee ze de klant onnodig mee belasten. Innemen en zelf laten wissen zonder bijzijn van de klant klinkt veel logischer.

Voelt als zakkenvullerij en zeer klantontvriendelijk proces.

Mathijs 8 aug 2020
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van april 2025.

Over Mediamarkt

Er zijn 39 reviews geschreven over Mediamarkt op Reviews.nl. Met een 1.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.mediamarkt.nl
  • info@mediamarkt.nl