wacht inmiddels al 2 weken lang op mijn pakketje, zodra je contact op neemt met media markt word je van het kastje naar de muur gestuurd, niemand die mij kan vertellen waar mijn pakketje is... wie moet ik nu aansprakelijk stellen? is dit een geval van wel betaald niet geleverd?
Update : vandaag mijn pakket ontvangen! Helaas is de inhoud zo stuk als maar zijn kan.. Pff mijn pakket dus retour gedaan naar media markt .. Zal het beschadigde pakket de reden zijn dat ik er 14 dagen op moest wachten? Zowel het pakket als inhoud zijn finaal beschadigd .. Wie draait er nu op voor de schade? Media Markt of het postorderbedrijf ? ( DHL..) ?
Terugbrengen van een laptop kost €30 omdat ze de computer moeten wissen. Wat een rare regel.
Je klapt hem open, doet hem aan, brengt hem terug.
En dan ben je €30 kwijt.
Daarnaast klopt het proces niet. Je moet 90 minuten wachten om je laptop schoon te laten vegen. Om het te kunnen ruilen. Een proces waarmee ze de klant onnodig mee belasten. Innemen en zelf laten wissen zonder bijzijn van de klant klinkt veel logischer.
Voelt als zakkenvullerij en zeer klantontvriendelijk proces.
Er zijn 27 reviews geschreven over Mediamarkt op Reviews.nl. Met een 1.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.