Ik ben meestal erg tevreden over de spullen die ik koop.nu heb ik een trui waarvan de raglanmouw steken loslaat. 3 berichten gestuurd ook foto's erbij en geen reactie.trui was met korting maar toch nog duur genoeg en pas 3 keer gedragen.Graag zou ik iets horen over wat ik moet doen zou graag mijn geld terug krijgen of een nieuwe trui.Het is dus pas 1 keer mis gegaan verder ben ik zeer tevreden en zijn de spullen mooi en mooie kwaliteit.
Beste mevrouw van Laarhoven,
Bedankt voor uw bericht, wij vinden het vervelend om te horen dat u onze service op deze manier heeft ervaren. Wij streven ernaar om elke mail zo goed mogelijk te beantwoorden met een passende oplossing.
Voor de zekerheid hebben wij nog even nagekeken of er iets mis is gegaan met de ontvangst van uw bericht, maar ik zie dat wij uw bericht hebben ontvangen en dezelfde dag nog hebben beantwoord met een retouroplossing. Waarschijnlijk hebben onze berichten elkaar dan gekruist.
Mocht u verder nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
M A R T V I S S E R
Vanaf vandaag black friday stapel deals! Ik heb er echt op gewacht en gelukkig doet Mart Visser ook aan black friday, want ik heb er wel eens wat eerder besteld. Was altijd goed en de bezorging was altijd snel. Retourneren gaat ook eenvoudig, dus je shopt hier zonder zorgen! Was blij om te zien dat Mart Visser ook leuke aanbiedingen heeft. Zo ver ik weet duurt black friday tot maandag, dus ik ga gelijk kijken.
Goedemorgen Evi,
Bedankt voor je leuke review, fijn dat je zo blij bent met Mart Visser. Hopelijk heb je nog wat moois kunnen vinden tijdens de Black Friday deals!
Met vriendelijke groet,
M A R T V I S S E R
Vaker online besteld, is er altijd snel. Blij mee.
Ook een keer langs geweest in Amsterdam om te winkelen op afspraak. Van buiten een bedrijfspand maar van binnen prachtig. Fijn ontvangen door vriendelijke dame met kopje koffie.
Goedemorgen F.M.,
Bedankt voor uw lieve bericht, dat vinden wij ontzettend fijn om te horen.
Mocht u weer een afspraak willen maken voor bij ons in de showroom, horen wij het graag. U bent van harte welkom!
Met vriendelijke groet,
M A R T V I S S E R
Gisteren een prachtige glitter blouse gekocht. Maar toen ik de verpakking open maakte stonk het vreselijk naar chemicaliën. Klantenservice bood me €25 aan om het naar de stomerij te brengen of terug te sturen. Ik heb de blouse 2x gewassen en hoop dat de geur er uit gaat. Die €25 als korting aan mij geven voor al mijn extra werk kon niet zeiden ze. Helaas vind ik hun reactie erg teleurstellend. Ze mogen blij zijn dat ik de blouse houd en het probleem wil oplossen. Maar ze geven geen korting. En dat voor zo’n zaak.
Goedemorgen F,
Bedankt voor uw bericht, vervelend om te horen dat onze service niet naar wens was. Wij streven ernaar om voor elke klacht een passende oplossing te vinden.
In uw geval hebben wij u aangeboden dat u de blouse mag retourneren of naar de stomerij mag brengen op onze kosten. Wij geven echter wij in dit soort gevallen geen korting, aangezien dit het probleem niet oplost en dat altijd ons uitgangspunt is.
Mochten wij u verder nog kunnen helpen, staan wij altijd voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
M A R T V I S S E R
Als de blouse naar de stomerij gaat blijft de stank aan een kledingstuk zitten. Die ervaringen heb ik al als ik andere kleding laat stomen. Ruikt nooit fris. Maar een tegoedbon iwas zeker op zijn plaats geweest. Ik wil er zeker geen slaatje uit slaan. Maar iets meer coulance waarbij ook ik tevreden zou zijn met de oplossing was zeker op zijn plaats geweest. Het heeft mij ook water en zeepmiddel en veel extra energie gekost. En het is naar mijn mening altijd fijn toch als klanten proberen en probleem op te lossen. En terugsturen had mij alleen maar geld gekost. Zo jammer van jullie bedrijf dat jullie vasthouden aan regels.
Zoals ik hier al op de site lees, is mij hetzelfde overkomen. ‘n Heel mooi pak besteld van winter mode, weliswaar thuis gepast in de zomer, maar niet goed opgelet. Nu wilde ik het aandoen en bleek van een mouw de kop heel vreemd ingezet, bolt en geplooid. Zit dus helemaal niet goed. Ik heb foto’s opgestuurd, kreeg een vraag terug over het ordernummer, ook opgestuurd en dat is nu al vier weken geleden, nog niets gehoord. Duur pak, maar met die rare mouw kan ik het niet dragen. Dat is toch schandalig ! En dat van een ontwerper als Mart Visser, had ik anders verwacht. Met alle plezier stuur ik het jasje terug. Helaas heb ik de bon niet meer wel het bankafschrift.
Heel jammer en zonde van het vele geld.
Goedemiddag mevrouw Winters,
Bedankt voor uw bericht, wij vinden het vervelend om te horen dat u onze service niet als prettig heeft ervaren. Uiteraard vinden wij u als klant erg belangrijk en streven wij ernaar om ook voor u een passende oplossing te vinden.
Wij hebben nagekeken of wij bij u iets beter hadden kunnen doen, maar ik zie gelukkig dat we het voor u hebben opgelost.
Mochten wij verder nog kunnen helpen, hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
M A R T V I S S E R
Inderdaad, het is inmiddels opgelost! Dank daarvoor. Volgende keer vast beter.
Bedankt voor uw reactie. Fijn dat het is opgelost!
Mochten we in de toekomst nog verder kunnen helpen, kunt u altijd weer contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
M A R T V I S S E R
Hier kun je beter niets kopen. Heeft volgens ons niets te maken met Mart Visser. Ontvangen artikel was beschadigd bij aankomst. Contact gezocht met klantenservice. Artikel retour gestuurd. Bedrag blouse wel retour ontvangen maar niet vanaf retourkosten. Hoezo? Zij sturen een onduidelijk artikel op. 3 mailtjes verstuurd, 3 keer een reactie het geld word gecrediteerd. Inmiddels weken verder maar noppes. Gewoon oplichters die werken vanuit een oud bedrijfspand ergens op een industriepand.
Dus….. ga naar een andere webshop of fysieke winkel, dit bedrijf deugd voor geen meter.
Beste Leon,
Bedankt voor je review, wat vervelend dat dit zo is gelopen, dat is uiteraard niet de bedoeling en zouden dit graag alsnog voor u oplossen.
Bij het geval van een klacht, vergoeden wij altijd de retourkosten. Graag zouden wij kijken of wij alsnog de retourkosten voor u kunnen crediteren. Kunt u ons een mail sturen op webshop@martvisser.nl onder vermelding van uw bestelnummer, dan gaan wij ermee aan de slag.
Alvast bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groet,
M A R T V I S S E R
Artikel besteld. Was beschadigd. Retour gestuurd. En dat moet je dus ook voor betalen. Te gek voor woorden. Mijn advies, ondanks de bekende naam achter deze webshop niets meer kopen. Kwaliteit is vergelijkbaar met de primarkt.
En kijk maar eens op Google maps waar hun zitten. Gewoon een oude loods.
Trui elke keer voormiddag aan made in China staat erin hij moet dan uit want de trui wordt alsmaar groter en wijder slecht slecht slecht en daar betaal je dan veel voor wibra kwaliteit
Beste familie Koop,
Bedankt voor uw review, dat is natuurlijk niet de bedoeling,. Wij streven er uiteraard naar om onze service zo goed mogelijk te verlenen en naar tevredenheid van de klant.
Graag zouden wij dit alsnog voor u oplossen, zou u ons een mail willen sturen met het bestelnummer erbij, dan zal ik kijken wat ik nog voor u kan betekenen.
Alvast bedankt voor de genomen moeite!
Met vriendelijke groet,
M A R T V I S S E R
Er zijn 7 reviews geschreven over Mart Visser op Reviews.nl. Met een 2.6 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.