Mart Visser

Mart Visser

2.6 reviewscore • 17 reviews
E

Black friday stapel deals

Vanaf vandaag black friday stapel deals! Ik heb er echt op gewacht en gelukkig doet Mart Visser ook aan black friday, want ik heb er wel eens wat eerder besteld. Was altijd goed en de bezorging was altijd snel. Retourneren gaat ook eenvoudig, dus je shopt hier zonder zorgen! Was blij om te zien dat Mart Visser ook leuke aanbiedingen heeft. Zo ver ik weet duurt black friday tot maandag, dus ik ga gelijk kijken.

Evi 27 nov 2024
Mart Visser

Goedemorgen Evi,

Bedankt voor je leuke review, fijn dat je zo blij bent met Mart Visser. Hopelijk heb je nog wat moois kunnen vinden tijdens de Black Friday deals!

Met vriendelijke groet,

M A R T V I S S E R

Mart Visser 9 dec 2024
M

Schandalig!! Ik koop hier NOOIT meer iets!!

Als vervolg op een eerdere review, mijn jurk is niet geleverd. Dat kan gebeuren. Alleen SCHANDALIG hoe ze dit oplossen! Ik moet een niet- ontvangen verklaring van DPD invullen en terugsturen. Ik heb echter geen issue met DPD, ik heb een issue met de verkoper die ik betaald heb en dat is Mart Visser.
Ik heb schriftelijk aan Mart Visser verklaard dat mijn jurk niet is geleverd en heb om een onderzoek gevraagd. Zij geven aan dat ik wel een issue heb met DPD en het formulier moet invullen en tekenen (op formulier staat ook functie en bedrijf, maar dat mag ik dan openlaten zeggen ze?!?).
Rechtsbijstand gevraagd, die geeft mij gelijk. Ze horen een onderzoek in te stellen, de procedure waar zij zich op beroepen mag helemaal niet!
Voor mij NOOIT MEER Mart Visser!!!!

Mariette 23 apr 2025
Reageer
A

Tevreden

Ik maakte me een beetje zorgen nadat ik een aantal slechte reviews heb gelezen. Ik heb toch het risico genomen en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met de kwaliteit van het item wat ik heb besteld. Het kwam ook super snel dus ik heb niks te klagen!

Alice 19 apr 2025
Reageer
M

Levering duurt veel te lang

Afgelopen weekend heb ik een jurk besteld. Het is nu vrijdag en ik heb nog niets binnen. DPD geeft sinds dinsdag aan dat het in het sorteercentrum ligt, daarna geen wijziging meer. Heb contact opgenomen met de klantenservice. Zij zeggen dat zij hier niets aan kunnen doen en dat ik tot dinsdag moet wachten. Als het dan nog niet binnen is kan ik weer contact opnemen. Ik wilde de jurk dragen op een feest dit weekend. Dat gaat dus niet meer lukken. Zodra de jurk binnen is stuur ik hem retour. Heel teleurstellend

Mariette 18 apr 2025
Reageer
S

heel goed geholpen, en leuke items!!

Ik ben afgelopen week met mijn moeder naar Mart Visser geweest voor een privé shopping sessie in hun winkel. We werden super leuk geholpen en ze hadden extra maten besteld zodat er meer items bij zaten in mijn moeders maat!
Hele leuke ervaring en ze is leuk geslaagd!

Sarah 18 apr 2025
Reageer
K

Mooie items

Ik bestel regelmatig bij Mart Visser en ben altijd erg tevreden met de kwaliteit, ziet er altijd netjes uit. Bij mijn laatste bestelling heb ik contact opgenomen met de klantenservice en ben erg netjes te woord gestaan en geadviseerd.

KL 17 apr 2025
Reageer
F

Top

Inmiddels weet ik welke maat ik moet bestellen. Mart Visser valt over het algemeen iets ruimer. Je kunt je elke collectie dezelfde maat blijven bestellen.

FP 10 apr 2025
Reageer
E

Maat klopt niet

Ik had een jeans gekocht in mijn maat , deze was veel te groot, helaas had ik de labels er al afgehaald. Ik heb dezelfde jeans 1 maat kleiner besteld, dese paste perfect. Het verschil was ruim 10 cm wat de eerste jeans breder was, duidelijk meer dan 1 maat groter. Een oplossing werd niet geboden, ik moest maar naar een coupeuse.

Volgens de coupeuse was de broek waarschijnlijk 3 maten groter dan de maat die op het label stond.
De hele broek zou smaller gemaakt moeten worden, de band moest eraf, kleiner gemaakt worden en de bovenkant moest ruim 10cm worden ingekort. Er moest ook een nieuwe rits in, kortom een hele nieuwe broek!

Ik ging ervan uit dat dit dutch design kwaliteitkleding zou zijn, maar dat valt dus tegen. Een dure les!

Estrid De Wit 8 apr 2025
E

De klacht is prima opgelost, alle lof voor de klantenservice van Mart Visser

Estrid De Wit 16 apr 2025
Mart Visser

Beste Estrid,

Wat ontzettend fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen.
We kijken ernaar uit je in de toekomst opnieuw te mogen inspireren met een van Mart Visser zijn ontwerpen.

Een warme groet,
Team Mart Visser

Mart Visser 18 apr 2025
Y

Heel slecht!!!!

Jurk besteld, bij ontvangst zaten er witte vlekken in. Gebeld met klantenservice, terugsturen kostte mij geld, terwijl jurk met vlekken geleverd is! Jurk teruggestuurd, dit moest bij dpd punt, heel onhandig, waarom niet gewoon PostNL of dhl. Uiteindelijk één afgifte punt gevonden. Na meer als twee weken nog geen retourmelding gehad. Maar weer een mail gestuurd. Bewijs opgestuurd van afgifte want daar vroegen ze om….. pffff 1 tip, bestel hier niets!!! Slechte service, niks werkt hier!

Yolanda 3 apr 2025
Mart Visser

Beste Yolanda,

Wat vervelend om te lezen dat je zo’n teleurstellende ervaring hebt gehad – dat spijt ons. Een item ontvangen dat niet in perfecte staat is, mag natuurlijk niet gebeuren. En dat je vervolgens zoveel moeite hebt moeten doen om het retour te sturen en lang hebt moeten wachten op een update, begrijpen we heel goed dat dit frustrerend is geweest. Wij werken samen met DPD, het bijgevoegde retourlabel is alleen daar geldig.

We nemen je feedback uiterst serieus. Je mag van ons verwachten dat wij service net zo belangrijk vinden als stijl en kwaliteit. Daarom kijken we intern mee naar wat hier precies is misgegaan en hoe we dit in de toekomst beter kunnen doen. We hebben de retourkosten naar je teruggestort.

Dankjewel dat je de moeite hebt genomen om dit met ons te delen. Als je nog openstaande vragen hebt of wij iets voor je kunnen betekenen, neem dan alsjeblieft nogmaals contact met ons op – we helpen je graag verder.

Met vriendelijke groet,
Team Mart Visser

Mart Visser 18 apr 2025
J

Slecht

Nadat ik een spijkerbroek van maar liefst €123,- kocht viel vrijwel gelijk de knoop eraf. Contact hierover verloopt moeizaam. Ik moet de broek op eigen kosten terug sturen maar ze geven geen retouradres. Ik ben benieuwd of er nog een oplossing komt. Anders ga ik ze binnenkort even persoonlijk opzoeken.

JH 22 mrt 2025
Mart Visser

Beste,

Wat spijtig om te horen dat de kwaliteit van je aankoop niet aan je verwachtingen voldoet – en terecht. Een knoop die vrijwel direct loslaat, zeker bij een item van deze waarde, hoort absoluut niet voor te komen. Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren.

Ook het verloop van de communicatie klinkt allesbehalve soepel, en dat is niet de service waar wij voor staan. We begrijpen dat dit voor onnodige frustratie heeft gezorgd, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

We willen dit graag op een nette manier met je oplossen. Mocht je inmiddels nog geen retouradres hebben ontvangen, neem dan gerust nogmaals contact op met onze klantenservice – wij zorgen ervoor dat dit zo snel mogelijk in orde wordt gemaakt. Uiteraard denken we ook graag mee over een passende oplossing.

Dank je wel voor je geduld, en voor het delen van je ervaring. We waarderen dat je de moeite hebt genomen om dit met ons te delen – want alleen zo kunnen we verbeteren.

Met vriendelijke groet,
Team Mart Visser

Mart Visser 18 apr 2025
M

Slecht

Mijn advies koop niets bij Mart Visser jurken hebben een slechte pasvorm en retourbeleid is klantonvriendelijk
Gebeld, gemaild, loze beloftes vanuit de klantenservice en uiteindelijk blijven zitten met een jurk die ik niet kan dragen. Reden was dat ik buiten de retour periode zat, waarin hun eigen sluitings periode met de kerst niet werd meegenomen in de overweging om daar een kleine uitzondering op te maken.

Mariska Hormann 5 mrt 2025
J

Ik had eerst de review moeten lezen, ik ben het met u eens!

JH 22 mrt 2025
Mart Visser

Beste Mariska,

Dank voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over je ervaring met ons. We vinden het uiteraard vervelend dat de jurk niet naar wens was, en begrijpen dat het extra teleurstellend is wanneer je geen gebruik meer kunt maken van het retourproces.

We willen hierin graag helder zijn: de jurk is op 30 november aangekocht en we hebben op 23 januari je eerste e-mail ontvangen. Daarmee bevond het aanmelden van de retour zich helaas ruim buiten onze termijn van 14 dagen. Deze termijn is duidelijk vermeld bij aankoop en geldt ook tijdens onze sluitingsperiode rondom de feestdagen.

Hoewel we altijd ons best doen om mee te denken en waar mogelijk coulant te zijn, vragen we onze klanten ook om binnen redelijke tijd contact met ons op te nemen. In dit geval was dat helaas niet mogelijk meer.

We vinden het spijtig dat dit je beeld van onze service heeft beïnvloed. Jouw feedback nemen we uiteraard mee, want we blijven ons inzetten voor een goede balans tussen service en duidelijke voorwaarden.

Met vriendelijke groet,
Team Mart Visser

Mart Visser 18 apr 2025
M

Dag
Er zit enige nuance in het verhaal.
In december heb ik telefonisch contact gehad met jullie. Jullie waren toen gesloten.
In januari weer telefonisch contact gehad en uitgelegd dat ik niet altijd in de gelegenheid ben om contact te leggen.
In dit gesprek ben ik geïnformeerd en is me verteld dat ik audio materiaal moest sturen, dat heb ik gedaan, de intentie leek toen nog dat we tot een oplossing zouden komen
Daarna steeds andere contactpersonen gehad waardoor het verhaal de context verloor en het platte verhaal overbleef dat ik te laat was.
Blijf bij mijn overtuiging dat de klantvriendelijkheid ver te zoeken is.
Mariska

Mariska Hormann 22 apr 2025
F

Fijne webshop

Vaker online besteld, is er altijd snel. Blij mee.
Ook een keer langs geweest in Amsterdam om te winkelen op afspraak. Van buiten een bedrijfspand maar van binnen prachtig. Fijn ontvangen door vriendelijke dame met kopje koffie.

F. M. 26 nov 2024
Mart Visser

Goedemorgen F.M.,

Bedankt voor uw lieve bericht, dat vinden wij ontzettend fijn om te horen.

Mocht u weer een afspraak willen maken voor bij ons in de showroom, horen wij het graag. U bent van harte welkom!

Met vriendelijke groet,

M A R T V I S S E R

Mart Visser 27 nov 2024
F

Teleurgesteld

Gisteren een prachtige glitter blouse gekocht. Maar toen ik de verpakking open maakte stonk het vreselijk naar chemicaliën. Klantenservice bood me €25 aan om het naar de stomerij te brengen of terug te sturen. Ik heb de blouse 2x gewassen en hoop dat de geur er uit gaat. Die €25 als korting aan mij geven voor al mijn extra werk kon niet zeiden ze. Helaas vind ik hun reactie erg teleurstellend. Ze mogen blij zijn dat ik de blouse houd en het probleem wil oplossen. Maar ze geven geen korting. En dat voor zo’n zaak.

F 26 nov 2024
Mart Visser

Goedemorgen F,

Bedankt voor uw bericht, vervelend om te horen dat onze service niet naar wens was. Wij streven ernaar om voor elke klacht een passende oplossing te vinden.

In uw geval hebben wij u aangeboden dat u de blouse mag retourneren of naar de stomerij mag brengen op onze kosten. Wij geven echter wij in dit soort gevallen geen korting, aangezien dit het probleem niet oplost en dat altijd ons uitgangspunt is.

Mochten wij u verder nog kunnen helpen, staan wij altijd voor u klaar.

Met vriendelijke groet,

M A R T V I S S E R

Mart Visser 27 nov 2024
F

Als de blouse naar de stomerij gaat blijft de stank aan een kledingstuk zitten. Die ervaringen heb ik al als ik andere kleding laat stomen. Ruikt nooit fris. Maar een tegoedbon iwas zeker op zijn plaats geweest. Ik wil er zeker geen slaatje uit slaan. Maar iets meer coulance waarbij ook ik tevreden zou zijn met de oplossing was zeker op zijn plaats geweest. Het heeft mij ook water en zeepmiddel en veel extra energie gekost. En het is naar mijn mening altijd fijn toch als klanten proberen en probleem op te lossen. En terugsturen had mij alleen maar geld gekost. Zo jammer van jullie bedrijf dat jullie vasthouden aan regels.

F 27 nov 2024
A

Geen reactie na melding fout in de mouw

Zoals ik hier al op de site lees, is mij hetzelfde overkomen. ‘n Heel mooi pak besteld van winter mode, weliswaar thuis gepast in de zomer, maar niet goed opgelet. Nu wilde ik het aandoen en bleek van een mouw de kop heel vreemd ingezet, bolt en geplooid. Zit dus helemaal niet goed. Ik heb foto’s opgestuurd, kreeg een vraag terug over het ordernummer, ook opgestuurd en dat is nu al vier weken geleden, nog niets gehoord. Duur pak, maar met die rare mouw kan ik het niet dragen. Dat is toch schandalig ! En dat van een ontwerper als Mart Visser, had ik anders verwacht. Met alle plezier stuur ik het jasje terug. Helaas heb ik de bon niet meer wel het bankafschrift.
Heel jammer en zonde van het vele geld.

Alicia Winters 11 okt 2024
Mart Visser

Goedemiddag mevrouw Winters,

Bedankt voor uw bericht, wij vinden het vervelend om te horen dat u onze service niet als prettig heeft ervaren. Uiteraard vinden wij u als klant erg belangrijk en streven wij ernaar om ook voor u een passende oplossing te vinden.

Wij hebben nagekeken of wij bij u iets beter hadden kunnen doen, maar ik zie gelukkig dat we het voor u hebben opgelost.

Mochten wij verder nog kunnen helpen, hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

M A R T V I S S E R

Mart Visser 27 nov 2024
A

Inderdaad, het is inmiddels opgelost! Dank daarvoor. Volgende keer vast beter.

Alicia Winters 27 nov 2024
Mart Visser

Bedankt voor uw reactie. Fijn dat het is opgelost!

Mochten we in de toekomst nog verder kunnen helpen, kunt u altijd weer contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

M A R T V I S S E R

Mart Visser 27 nov 2024
L

Geen geld terug

Hier kun je beter niets kopen. Heeft volgens ons niets te maken met Mart Visser. Ontvangen artikel was beschadigd bij aankomst. Contact gezocht met klantenservice. Artikel retour gestuurd. Bedrag blouse wel retour ontvangen maar niet vanaf retourkosten. Hoezo? Zij sturen een onduidelijk artikel op. 3 mailtjes verstuurd, 3 keer een reactie het geld word gecrediteerd. Inmiddels weken verder maar noppes. Gewoon oplichters die werken vanuit een oud bedrijfspand ergens op een industriepand.

Dus….. ga naar een andere webshop of fysieke winkel, dit bedrijf deugd voor geen meter.

Leon 22 apr 2024
Mart Visser

Beste Leon,

Bedankt voor je review, wat vervelend dat dit zo is gelopen, dat is uiteraard niet de bedoeling en zouden dit graag alsnog voor u oplossen.

Bij het geval van een klacht, vergoeden wij altijd de retourkosten. Graag zouden wij kijken of wij alsnog de retourkosten voor u kunnen crediteren. Kunt u ons een mail sturen op webshop@martvisser.nl onder vermelding van uw bestelnummer, dan gaan wij ermee aan de slag.

Alvast bedankt voor de moeite!

Met vriendelijke groet,

M A R T V I S S E R

Mart Visser 27 nov 2024
F

Slechte kwaliteit

Artikel besteld. Was beschadigd. Retour gestuurd. En dat moet je dus ook voor betalen. Te gek voor woorden. Mijn advies, ondanks de bekende naam achter deze webshop niets meer kopen. Kwaliteit is vergelijkbaar met de primarkt.
En kijk maar eens op Google maps waar hun zitten. Gewoon een oude loods.

Familie Koop 5 apr 2024
A

Trui elke keer voormiddag aan made in China staat erin hij moet dan uit want de trui wordt alsmaar groter en wijder slecht slecht slecht en daar betaal je dan veel voor wibra kwaliteit

Anne 12 sep 2024
Mart Visser

Beste familie Koop,

Bedankt voor uw review, dat is natuurlijk niet de bedoeling,. Wij streven er uiteraard naar om onze service zo goed mogelijk te verlenen en naar tevredenheid van de klant.

Graag zouden wij dit alsnog voor u oplossen, zou u ons een mail willen sturen met het bestelnummer erbij, dan zal ik kijken wat ik nog voor u kan betekenen.

Alvast bedankt voor de genomen moeite!

Met vriendelijke groet,

M A R T V I S S E R

Mart Visser 27 nov 2024
J

Retour

Ik ben meestal erg tevreden over de spullen die ik koop.nu heb ik een trui waarvan de raglanmouw steken loslaat. 3 berichten gestuurd ook foto's erbij en geen reactie.trui was met korting maar toch nog duur genoeg en pas 3 keer gedragen.Graag zou ik iets horen over wat ik moet doen zou graag mijn geld terug krijgen of een nieuwe trui.Het is dus pas 1 keer mis gegaan verder ben ik zeer tevreden en zijn de spullen mooi en mooie kwaliteit.

Johanna Van Laarhoven v gijsel 2 feb 2024
Mart Visser

Beste mevrouw van Laarhoven,

Bedankt voor uw bericht, wij vinden het vervelend om te horen dat u onze service op deze manier heeft ervaren. Wij streven ernaar om elke mail zo goed mogelijk te beantwoorden met een passende oplossing.

Voor de zekerheid hebben wij nog even nagekeken of er iets mis is gegaan met de ontvangst van uw bericht, maar ik zie dat wij uw bericht hebben ontvangen en dezelfde dag nog hebben beantwoord met een retouroplossing. Waarschijnlijk hebben onze berichten elkaar dan gekruist.

Mocht u verder nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

M A R T V I S S E R

Mart Visser 27 nov 2024
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van april 2025.

Over Mart Visser

Er zijn 17 reviews geschreven over Mart Visser op Reviews.nl. Met een 2.6 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.martvisser.nl
  • info@martvisser.nl