Dacht een mooie stoel te hebben besteld, kost maar liefst 400 euro, verwacht er zeer veel van! Stond op de website dat levertijd twee weken kon duren, prima! Dag na de bestelling een mail ontvangen dat het de 21e zou komen, top geregeld! Het is nu de 20e, kreeg ik ineens een e-mail dat de stoel niet meer op voorraad is, lees:
-----
Onlangs heeft u een bestelling geplaatst en ervoor gekozen om deze bij u thuis te laten leveren, hartelijk dank daarvoor! Helaas moeten wij u nu vertellen dat de bezorging niet op de afgesproken dag kan plaatsvinden omdat de voorraad in ons magazijn niet tijdig aangevuld is, onze excuses daarvoor.
Zodra wij weten wanneer wij uw bestelling kunnen leveren, nemen wij z.s.m. contact met u op.
Mocht u vragen hebben, neemt u dan contact op...
-----
Hadden jullie dit niet wat eerder kunnen inzien Leen Bakker? Of hebben jullie je magazijn niet op orde? Spijtig. Had me er zeer op verheugd.....
Gaat om ordernummer 60425411.
Enkele weken verder nu............. Denk je dat je het ergste hebt gehad... Gebeld naar het telefoonnummer wat in de mail stond, moest 30 minuten wachten totdat ik überhaupt iemand aan de lijn had. Die beste mevrouw kon me helemaal niet helpen, het enige wat ze zei was: ja, het klopt dat de stoel nu niet op voorraad is... Ik stelde nog voor dat ze de stoel ook wel in een andere kleur mochten opsturen, kon ze verder ook allemaal niet inzien. Top klantenservice.
Ik zou terug gebeld worden of een e-mail krijgen. Vanzelfsprekend helemaal niets gehad. Wat een bedrijf.....
Vandaag mijn geld terug gekregen... Zonder een e-mail of iets. Apart. Wel blij met mijn geld terug uiteraard.
Leen Bakker gaat structureel iets mis bij de verwerking, afhandeling en verzending van online aankopen.
Weken geleden kocht ik online een aantal producten, waarbij een levertijd van 5 werkdagen vermeld werd bij afhalen in de winkel. De levertijd van thuisbezorging bedroeg 12 werkdagen. Voor mij een makkelijke keuze, kleine moeite om naar de dichtstbijzijnde vestiging te gaan.
Het beloofde bericht over levering aan de winkel blijft uit. De online vermelde (ook nogmaals bevestigd in de orderbevestiging) levertijd van 5 werkdagen verstreken. Na twee weken niets gehoord te hebben, gebeld naar het nummer van de klantenservices. Op het bandje wordt al vermeld dat ook leveringen naar de winkels opgelopen zijn naar 15 werkdagen.
Opnieuw afwachten of de mail alsnog snel zal volgen. Maar helaas, ook na ruim 15 werkdagen, nog steeds geen bericht van de winkel.
Geprobeerd te bellen met de klantenservicee van Leen Bakker, maar die zijn onbereikbaar. Mail gestuurd waarop niet gereageerd wordt. Het wordt gewoon niet opgelost. Ze lijken alleen gevoelig te zijn voor openbare klachten via social media, omdat het onder elk bericht klachten regent. Waardeloos en mag zeker geen service genoemd worden. Vrijwel dagelijks ontvang ik een mail met aanbiedingen, acties en promoties. Een informatieve mail/update sturen over de bizar lange levertijden. Je klanten proactief op de hoogte te houden, blijkbaar is dat nog bij niemand van Kwantum opgekomen. Benoemen en erkennen van een fout of probleem, in plaats van onbereikbaarheid, leugens, smoezen en je verschuilen achter een pandemie, kan veel klachten voorkomen.
Ik zal geen tweede keer meer bestellen bij Leen Bakker.
Er zijn 2 reviews geschreven over Leen Bakker op Reviews.nl. Met een 1.5 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.