Kwantum

Kwantum

2.0 reviewscore • 8 reviews
B

Spijt dat we voor de kwantum gekozen hebben

Ik zou iedereen afraden gebruik te maken van de diensten van de kwantum. Het zal ongetwijfeld voor heel veel mensen goed uitgepakt hebben. Maar zodra er iets aan de hand is loop je tegen een muur van onbereikbaarheid en slechte communicatie aan. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en afspraken worden niet nagekomen.

We hadden bij de kwantum een klikpvc vloer besteld voor onze bovenverdieping. Via de inmeet service, dus wij dachten, dat gaat helemaal goed komen. Ook het leggen was via de kwantum geregeld en helaas ging het vanaf daar helemaal mis. 12 maart werd onze vloer gelegd en krijgen wij te horen dat ze 9 vierkante meter vloer tekort kwamen. De meneer die het gelegd had zou het doorgeven en de klantenservice zou contact opnemen met ons om te kijken hoe dit het beste opgelost kon gaan worden. Na meerdere dagen niks te horen hebben we zelf moeten bellen. We kregen te horen dat onze vloer niet meer te leveren was en mochten kiezen om alleen die kamer een andere vloer te leggen en een deel van de aankoopsom terug te krijgen, of om een volledig nieuwe vloer uit te zoeken. Omdat alle dorpels verwijderd zijn kozen wij voor de tweede, het is namelijk altijd de bedoeling geweest om over de hele bovenverdieping dezelfde vloer door te leggen. Met ons werd vervolgens afgesproken dat er opnieuw iemand langs zou komen om alles in te meten en kleurstalen te bekijken. Dit moest ingepland worden en daar zouden we bericht van krijgen. Wederom hoorden wij niks. Uiteindelijk zelf weer met de klantenservice gebeld, kregen we opnieuw te horen dat we voor die ene kamer een andere vloer mochten kiezen. Dus wij opnieuw uitgelegd dat dit niet de bedoeling was en na veel geheenenweer mochten we dan online stalen bestellen. Iemand langs laten komen kon absoluut niet, want het was niet misgegaan met inmeten kregen we ineens te horen. Online waren echter geen stalen voor klikpvc te bestellen.

Omdat het inmiddels al meerdere weken duurde en contact opnemen met de klantenservice iedere keer drie kwartier in de wacht geplaatst worden betekent hebben wij daarop besloten om naar het kwantum filiaal in Weert te gaan om te vragen hoe het zat. De dame daar was heel begripvol en behulpzaam maar helaas bleek dat ook de nieuwe vloer de we uitzochten via het systeem niet te bestellen was. We zouden opnieuw gebeld worden over hoe en wat. Wederom hebben we na een poos afwachten zelf contact op moeten nemen. We kregen te horen dat er voorlopig geen vloeren geleverd konden worden in de kleuren die wij mooi vonden. Omdat het al zo lang duurde en wij al die tijd al geen gebruik kunnen maken van onze bovenverdieping hebben we aangegeven dat we niet willen wachten tot er iets geregeld kan worden maar ons geld terug willen. Wederom zouden we hierover terug gebeld worden, wederom zijn we er zelf achteraan moeten gaan bellen. Uiteindelijk zijn we terug naar het filiaal in Weert gegaan om ons geld terug te vragen, daar kregen we te horen dat de vloer eerst opgehaald moest worden voordat we ons geld terug zouden krijgen, ze hebben dan voor ons dit proces in gang gezet.

Vervolgens kregen we na een vraag over een voorkeursdag bericht dat ze op 7 mei zouden komen. Geen voorkeursdag, maar goed, het duurt inmiddels zo lang, en wij willen ook door met een nieuwe vloer, dus mijn man neemt vrij, zodat het toch door kan gaan. We hebben een paar dagen mogen denken dat er eindelijk schot in de zaak kwam en er iets geregeld was, tot we vanochtend, zonder overleg of uitleg een opnieuw bericht kregen van de kwantum dat het ophalen op 11 juni zou plaats vinden. Dit zou weer meer dan een maand vertraging betekenen, en al die tijd kunnen wij niet door met een nieuwe vloer. Het is te gek voor woorden.

Dit gedoe duurt inmiddels al zes weken en je voelt je gewoon compleet in de steek gelaten. En dan hebben we het niet eens gehad over hoe de vloer gelegd is, want ook dat laat helaas heel veel te wensen over.

Bloemers 26 apr 2025
Reageer
V

Lamellen

Vorig jaar december bij kwantum lamellen op maat gekocht en deze werden opgehangen door twee monteurs er zaten toen al veel kreukels in en de monteurs zeiden dat die er nog wel uit zouden zakken als dit na twee maanden nog niet was moesten wij contact opnemen. Inmiddels hebben wij al 3x gemaild en krijgen geen reactie terug nu is er zelfs een van de lamellen los van de rest. Koop nooit meer daar iets slechte service en kwaliteit.

Verheijen 19 apr 2025
Reageer
c

laminaat clinton eiken nooit meer

in juni 24 laminaat laten leggen .Hier niks op aan te merken ,maar de vloer zit bij het geringste onder de vlekken wat er niet af te krijgen is .het ziet afschuwelijk uit.al meerdere keren contact proberen te leggen via telefoon ,mail en zelfs erheen geweest .alles stond i.d in computer en ze beloofde mij dat er iemand contact met mij zou opnemen.dit is al weer een tijdje geleden .ik ben het spuugzat en wil van die vieze vloer af .wat kan ik doen

chantal kraft 11 mrt 2025
Reageer
D

Laminaat new lumberville eiken van Kwantum

Bij kwantum een vloer gekocht: New Lumberville eiken.
De korte kant is een drama. Al meerdere keren de vloer weer vanaf de muur aangeslagen, maar de kieren blijven terugkomen. De korte kanten hebben geen goed kliksysteem wat in elkaar gehaakt blijft. De vloer ligt er nu een aantal maanden in en er blijven kieren terug en zelfs bij komen. We zijn er vrij vlot mee terug gegaan, we hadden 2 opties: de vloer retour en er dus helemaal uithalen (het ligt door ons hele huis, boven en beneden) of een kleine tegemoetkoming qua geld. We hadden geen zin om de complete vloer eruit te halen, we waren blij dat het er eindelijk in lag. Dus voor de tegemoetkoming gekozen. We dachten dat het bij een paar kieren zou blijven, maar er komen steeds meer kieren bij. Nu wel spijt dat we de vloer niet retour gedaan hebben, want het is een waardeloze vloer. Niet aan beginnen!

Durkje 10 mrt 2024
Reageer
F

Kwantum Beverwijk 5 sterren

De service bij Kwantum Beverwijk was top! Verkoopster Samantha heeft mij fantastisch geholpen, alles tot in de details uitgezocht voor mijn aankopen en nam echt de tijd voor mij. Haar enthousiasme en vriendelijkheid waren top.

FleurD 27 feb 2024
Reageer
M

Top teamwerk

Het inmeten en bekleden van onze trappen en overlopen door Kwantum verliep uitstekend vanaf het begin. Ondanks dat het restafval officieel niet meegenomen wordt, deed het team van TVB woningstoffeerbedrijf dit toch als extra service en koste dit niks extra. Ze hebben hard gewerkt en waren zeer klantvriendelijk. Kwantum zou trots moeten zijn op zo'n topteam!

M D J 21 feb 2024
Reageer
H

Trap bekleding

Gelegd met kale plekken terwijl er genoeg vloerbedekking was en een hele dikke bende achter gelaten
En in plaats van dicht lijmen alleen maar nieten.nieten nieten .jammer.en kan kwantum niet bellen alleen mailen en dan .nog steeds geen reactie.wel betaald .ook betaald apart voor dicht lijmen van de vloerbedekking legger zegt dat wordt niet gedaan.maar wel er voor betalen

H.ten kate 22 jan 2024
Reageer
I

Koop nooit een vinylvloer bij Kwantum

Koop nooit geen vloer bij Kwantum!
Eind november heengegaan om afspraak te maken om vinyl te laten leggen. Ik kon nog geen datum plannen om vloer te laten leggen, want ze moesten eerst langs komen om alles op te meten. Ze beloofden dat ze in december wel konden leggen. Afspraak gemaakt om ruimtes te laten opmeten. Er kwam een man heel gehaast binnen. Ik had amper de mogelijkheid om vragen te stellen en aan te geven om welke ruimtes het ging. Dag (1 december) later kreeg ik mail dat ik langs kon komen. Ik ben direct erheen gegaan. Plattegrond meegenomen en het meetrapport. Vloer uitgekozen, gevraagd wanneer ze vloer konden leggen mevrouw zei eerste week van januari. Ik had prijsopgave laten maken en vertelde dat ik direct de eerste mogelijkheid wilde reserveren om te leggen. Nu kon het pas in de eerste week van februari. Mevrouw erop gewezen dat het ineens weer 1 maand later was. Mevrouw kon niet verklaren waarom het ineens 1 maand later pas kon. Gevraagd of ze eerder konden komen als ze alleen zouden komen voor bovenverdieping. Mevrouw zei dat kan ik nu niet inplannen, maar in deze corona tijd vervallen er best veel afspraken. Ik zet u op een lijst neer zodat ze u kunnen bellen als er iemand uitvalt. U krijgt daar een mail over en moet deze dan bevestigen. Mevrouw zei dat de kans heel groot was, dat ze dus eerder konden komen voor 1 ruimte of de hele bovenverdieping met dat in mijn achterhoofd ging ik akkoord. Echter kreeg ik geen mail dat ik op de lijst was geplaatst, dus ik belde. Aan de telefoon kreeg ik te horen dat er geen lijst was en dat ik gewoon moest wachten tot februari. Winkelmedewerkster had dus gelogen tegen mij. Op de dag van het leggen was ik om 8 uur al aanwezig in mijn woning. De vloerenleggers zouden er om 8 uur zijn. Toen ze er om half 9 nog niet waren, begon ik met bellen. Helaas geen gehoor. Om half 10 kwam er pas iemand om de vloer te leggen. Deze meneer vertelde dat hij alleen aan het werk was. Er kwam geen collega. Meneer laadde zijn busje uit en meette alle ruimtes opnieuw. Hij kwam erachter dat 1 ruimte verkeerd was gemeten zo'n 10 cm te kort aan één zijde en dat het vinyl voor de overloop verkeerd was besteld verticaal in plaats van horizontaal. Gelukkig kon hij het gedeelte wat over was van de gang voor mijn overloop gebruiken en pastte het vinyl van de verkeerd gemeten kamer exact. De vloeren man had in overleg met mij het vinyl zonder volledige verlijming neergelegd. Hij gaf namelijk aan dat het niet kon bij mijn vloeren dat het alleen kon bij nieuwbouw vloeren. Hij was binnen enkele uren klaar en liet mij achter met het vinyl van de overloop wat niet pastte, het lijm en een heel pak ondervloer. Hij zei erbij dat ik dat waarschijnlijk kon inleveren bij Kwantum. Ik had daarna meteen Kwantum gemaild met dat het stuk van overloop niet paste dat de vloerenlegger geen lijm had gebruikt en dat ik ook nog één heel pak ondervloer overhad. Ik had bij mijn mail een overzicht gedaan met kosten/diensten waar ik wel voor betaald had, maar die niet afgenomen waren. Ik kreeg mail dat het naar de juiste afdeling werd gestuurd. Enkele weken later werd ik gebeld met de mededeling dat ik zo'n 500 euro terug zou krijgen als ik de producten die ik overhad zou terug brengen. Ik wilde dit op papier hebben,maar dat kon niet. Ik moest ze maar gewoon vertrouwen. Ik wilde ook meteen een afspraak maken om langs te komen om de spullen te leveren, dit kon ook niet. Ik mocht pas komen als de winkels weer volledig open waren. Vrijwel direct wanneer de winkels weer volledig open gingen, ging ik naar Zwolle met het overgebleven lijm en ondervloer. Het vinyl 4 x1,1 meter kreeg ik niet mee in de auto en liet ik thuis. Eenmaal in de winkel aangekomen, kreeg ik de mededeling dat ik alleen het geld van de lijm en ondervloer terug kreeg. Ik was het hier niet mee eens er was mij immers aan de telefoon wat anders beloofd. Ik legde uit dat ik nu had betaald voor volledig verlijming, maar dat ze dat niet hadden gedaan. Ik had drie potten lijm afgenomen en alle drie de potten zaten nog dicht, dus ze hadden geen lijm gebruikt. Medewerkster deed heel moeilijk ik zei dat ik twee namen had doorgegeven naar wie ik kon vragen. Medewerkster wilde haar collega er niet bij halen. Ik zei dan neemik alles weer mee en kom ik later terug. Mevrouw bedacht zich en wilde mij tegemoet komen. Ze zei nu dat ik ook het gedeelte van het verlijming terug kreeg en dat ze uitkwam op 300 euro.

Ilona 6 jun 2021
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van april 2025.

Over Kwantum

Er zijn 8 reviews geschreven over Kwantum op Reviews.nl. Met een 2.0 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.kwantum.nl
  • klantenservice@kwantum.nl