Duurt nu bijna 2 seconden om epg op te roepen. En als deze dan komt dan is het nog maar half beeld. Terug gaan naar vorige zender werkt vaak niet. En bovendien is de g3hele structuur veranderd bij on demand waardoor je geen info over film ziet totdat je hem eerst selecteert en ook oproept. Kortom "even" kijken welke films ze hebben en waar ze beetje over gaan, duurt het minimaal een uur.
Ook komen de radiozenders in het epg voor terwijl ik enkel tv zenders wil bekijken. Vroeger kreeg je deze zenders tenminste pas te zien als je de radio selecteerde.
Bovendien blijft ontvangst van mobiel nog steeds slecht tot zeer slecht. Alleen op zolder met raam open en half uit raam hangend heb ik continue ontvangst.
Bij mijn moeder thuis is ontvangst zelfs in de tuin maar af en toe 1 balkje. In huis zelfs totaal geen ontvangst
Kortom zeer grote achteruitgang op kabel en mobiel blijft al 15 jaar lang onveranderd hopeloos. Ik ga weer terug naar Budget alles in 1.
Budget alles-in-1 is ook niet alles hoor. Als er iets niet werkt weet de klantenservice je totaal niet te helpen. Sturen je van de ene klantenservicemedewerker naar de volgende en je komt er maar niet uit. Ze doen er eigenlijk alles aan om geen monteur langs te laten komen want dat kost blijkbaar geld.
Slechte service ?? Zeg maar gewoon belachelijk !!!
Anderhalf jaar aan het klooien met internet in huis.... 1e optie was jawel snelheid verhogen ivm met teveel apparaten,werkte dus niet...en in de afgelopen weken meerdere afspraken gehad waarvan 2 monteurs helemaal niet kwamen opdagen (dus voor Jan lul vrije dagen opgenomen) 2 monteurs binnen kwamen en zeiden:sorry ligt niet aan KPN en vervolgens eindelijk iemand die zei dat het modem kapot was !! Eindelijk !! Maar om goed werkende WiFi in huis te krijgen 2 KPN super WiFi punten aangeschaft,kosten 150,-
Wel zelf betalen he !!! Eigenlijk te gek voor woorden maar wat moet je doen ?? Ook wij willen graag goedwerkende wifi en internet overal.....En dan heb ik het nog niet eens over de stuntels bij de klantenservice die maar gewoon eigenlijk niks anders kunnen als hun briefje voorlezen en je met niets kunnen helpen !! Nee kpn,echt zwaar teleurstellend !!!
ik heb Alles-in-1 van budget voorheen NLE, werkte altijd prima. Komt binnen over / via het KPN Netwerk. nu de hele zondagmiddag al constant storingen. verbinding erop / eraf/ en weer erop en eraf. modem reset zichzelf en wordt opnieuw opgestart. met gevolg, dat we geen TV, Internet en Telefoon hebben.. En als je dan denkt dat het weer normaal werkt is het voor een paar minuten. en dan begint het GEZEIK weer van voor af aan.. Om werkelijk doodziek van te worden... Soms is zelfs de gehele verbinding met de DNS Server weg. dan ligt hij gewoon plat of geeft geen signaal door. Werkt super hoor hou eens op met dat gekut. !!!
Normaal ben ik hier niet van en doe ik dit nooit. Maar genoeg is genoeg KPN!
Na werkelijk een monteur of vijf en een verkeerd ingeplande monteur (niet de juiste skillset) een monteur welke de sleutel voor het wijkpunt niet bij zich had, twee keer graven, een kaart in de bus dat wij het netwerk in de buurt zouden verstoren, omzetting naar 5ghz WiFi (de buurt gebruikt te veel 2,4ghz), verlenging van het signaal via repeaters over ons lichtnet hebben wij nog steeds WiFi tot en met de huiskamer!
In de slaapkamer hebben wij iets van een signaal wat streamen via de app soms mogelijk maakt. Wel betalen wij €70 per maand en hebben wij onze abonnementen om laten zetten naar KPN
Nu komt het, ...
KPN heeft de oplossing! Althans volgens de laatste monteur. Ook de klantenservice bevestigd dit.
Wait for it,.....
De oplossing is om een TP-Link Deco M4 systeem voor €99,- aan te schaffen 😆😭
Nu dacht ik, dit kan vast niet de bedoeling zijn. Immers, wij betalen maar krijgen niet waar wij voor betalen. Dan zou het toch niet zo zijn dat de klant gevraagd wordt om als oplossing nog meer te gaan betalen.
Dit laatste is gelukkig ook niet het geval
Wait for it ,...
Volgens de klantenservice kan dit ook bij wijze van huur. Voor slechts €2,- per maand. Het voordeel is dan dat je gedurende de hele huurtermijn garantie hebt. Want zo zegt de klantenservice medewerkster, die dingen gaan altijd precies na de twee jaar garantie stuk. Ik zou dit nooit in een keer kopen 😆😭
Really!
Dit is jullie oplossing?
KPN ik ben het zat!
Luister het gesprek eens terug van vandaag. Kijk eens in de historie. Zo ga je niet om met klanten.
KPN los dit op, help ons. Doe iets. Iets wat werkt.
O, ja, had ik al verteld over de CI+ module die niet kan wat er werd toegezegd?
Nee? Wellicht iets voor een andere keer.
Wat een klantbeleving en een deceptie. Mooi verhaal
Helaas.. sterkste verbinding is weinig van te merken.
In december 2019 hebben mijn schoonouders een nieuwe televisie gekocht, zo nieuw dat de pixels zichtbaar werden?! Zij en met behulp van mij en mijn vriend, kregen wij het het niet voor elkaar, omdat de snelheid van ons huidige internet niet zou volstaan.
Contact gehad met KPN, de wenselijke snelheid voor internet konden ze niet bieden om de zenders (FOX sports) scherp in beeld te krijgen.
Daarom zijn zij overgestapt naar een andere provider. Binnen 2 dagen werden zij opgebeld door KPN met een nieuw aanbod (blijkbaar een contract) waardoor het beeld scherper zou worden, d.m.v. een buitengebied kastje en sneller internet (wat nu wel in eens leverbaar was?)
Omdat zij altijd bij KPN hebben gezeten, wilde ze toch nogmaals proberen. Ze hadden de andere provider afgezegd en zijn het contract aangegaan met KPN, maar helaas géén enkele verbetering. Een Monteur van KPN is langs geweest en gaf aan dat het beeld onacceptabel is. Zelf kon hij op dat moment niet tot een oplossing komen , maar hij gaf wel aan dat de snelheid van het internet bij lange na niet werd gehaald, zoals het wel was voorgesteld. Ook zou het kastje voor het buitengebied niets doen voor de televisie en internet, maar uitsluitend zijn voor het bellen.
Er zou gezocht worden naar de oorzaak van het probleem en binnen één week zou worden gereageerd. Dit is iets later geworden, maar er werd gezegd dat ze ogen van mijn schoonvader wellicht niet meer goed zouden zijn….
Mijn schoonouders zitten nu tot maart 2021 nog vast aan het abonnement, waar zij niets mee kunnen. De beloftes heeft KPN Niet kunnen nakomen. Volgens KPN is ontbinden van het contract geen optie. De oplossing van KPN: Dien maar een klacht in bij de geschillencommissie. Hoe kan het zijn dat je géén recht heb om een abonnement op te zeggen als zij hun beloftes niet nakomen?!
Dit leek ons géén oplossing, maar als het dan écht moet.. dus daarop vroegen wij of de documentatie van dit hele verhaal ook bij KPN bekend was. Het antwoord was: Ja. Daarop hebben wij gevraagd of wij deze documentatie mochten ontvangen, zodat wij dit kunnen aantonen bij de geschillencommissie. Dat was geen optie… heel gek dat je niet bij je eigen gegevens mag!
Mijn schoonouders zijn 35 jaar klant en KPN kan helemaal niets voor hun betekenen.
Wij zijn ontzettend teleurgesteld en nog nooit zo behandeld!
Wij zijn al jaren lid van KPN en hier zijn we nog nooit ontevreden over geweest.
Om ons heen horen we vrienden en familie altijd mopperen over hun aanbieders, dan geven wij ook altijd aan dat ze moeten overstappen naar KPN en dat je die ongein dan allemaal niet hebt.
Dat gevoel dat anderen vaak hebben, hebben wij in ieder geval nog nooit gehad en hierom zijn we ook zeker niet van plan om binnen korte tijd over te gaan stappen.
De prijs is goed en de kwaliteit nog beter.
Wat ben ik teleurgesteld in KPN. Wij weten al geruime tijd dat we gaan verhuizen, na veel problemen met KPN gehad te hebben qua aansluiting op het oude adres, toch KPN weer een kans gegeven. (Partner wil ere divisie live). Ik had er direct geen goed gevoel bij, KPN maakt naar mijn inziens teveel fouten. We hebben een abbonement afgesloten met activatiedatum 29 juli Van de week alles aangesloten en met KPN gebeld wat de status was, wellicht hadden we al signaal. De jongeman van KPN gaf aan, dat de activatie als actief in het systeem stond en dat alles al moest werken. Wij kregen het advies van KPN om een paar dagen te wachten. Gisteren weer KPN gebeld, de dame gaf aan dat alles gereed stond en we moesten wachten tot vandaag. Ze gaf het weinig kans dat de verbinding ging werken. Ze had een geweldig idee, ze zal op voorhand een monteur inplannen. Vandaag 29 juli geen verbinding, wederom gebeld met KPN. Kreeg weer een heel ander verhaal. Onze verbinding zal pas 6 aug actief zijn, dit komt door het inplannen van de monteur. Ik heb afgesproken dat de verbinding 29 juli actief moest zijn. KPN kan me door hun fouten niet verder helpen. Ik ga pas over 3 werkdagen terug gebeld worden. Vooral in deze tijd is het niet hebben van internet lastig ivm kinderen en werk vanuit huis. Daar heeft KPN geen boodschap aan, door hun fouten zitten wij in een lastig pakket. Ik wil dat ze dit serieus oppakken en met met spoed een gedegen oplossing bieden. Helaas weet ik door problemen uit het verleden dat je als klant niet serieus genomen zal worden. We wachten het maar weer af, KPN ga je schamen!
KPN houd afstand, mooie slogan. Wil even me frustratie kwijt over t feit dat mijn moeder een brief heeft ontvangen over een gladvezelnetwerk aansluiting, bij haar wat aangelegd gaat worden, of ze haar toestemming daar voor wil geven🙄 Dit gaat om haar woning in een senioren complex, wel met iets van uitleg over als mw in de risico groep valt, met corona,e.d
Beste kpn, haar hele gebouw valt daar onder, jullie zouden dat niet moeten willen, u zal dan ook niet verbaasd zijn dat ik dat geweigerd heb. KPN denk alstjeblief even na
Wat zijn jullie een waardeloze provider me ouders zitten vanaf vrijdag 12 juni zonder tv internet en telefoon contact gehad met jullie de monteur kan pas 23 juli komen. Vandaag rijd er een monteur bij ons in de straat deze man netjes aan gesproken als die kon kijken dat wilde hij niet me moesten maar bellen na de ziggo gelijk gebeld als de monteur kon komen kijken maar dat kon niet moesten wachten tot 23 juli en als ze de afspraak moest veranderen kon het nog langer duren wat een service hebben jullie na de klanten
Ik ben al vanaf november bezig met een aansluiting in mijn woning te regelen bij KPN, wat een verschrikkelijk bedrijf is dat zeg, van het kastje naar de muur gestuurd worden, steeds weer verwijzen naar aannemers, belofte na belofte, nu zou ik weer een snelle oplossing krijgen, na twee weken wederom niets, ongehoord, mooi item voor #kassa #radar #KPN vooral niet doen!
Sinds een aantal jaar klant bij KPN.. Verleden week ineens af toe een blokkerig televisiebeeld. Het werd erger en het beeld viel weg. Een dergelijk storing was al eerder voorgekomen bij KPN, naar mijn weten vorig jaar. Vrijdag laat in de middag maar eens gebeld met KPN. Dit wordt vermoedelijk veroorzaakt door een slechte kabel of een kapotte splitter.. vervolgens werd er een link in de chat geplakt die me weer bij het verhaal op de site van kpn met betrekking tot kapotte kabels bracht. Verder geen enkel woord.Toen ik een vraagteken intypte geen enkele reactie. Ik heb gemeld dat ik hier geen zin in had en de chat afgesloten. Ik was woedend. 24 Uur later stond de storing er eindelijk op Qualifying F1 gemist door de storing.Nu staat de storing er nog steeds op Vermoedelijk opgelost vandaag 18.00 uur. Dus ook de F1 race kunnen we vermoedelijk niet zien..... Bedankt KPN!!! Waarom niet gewoon eerst rustig verder vragen voordat je het op kapotte hardware gooit. 2 televisies met dezelfde problemen. Kabels beiden met jaren er tussen aangebracht. En als ik de splitter er uit haalde en de kabel rechtstreeks in de aansluiting plaatste had ik de storing nog steeds......... Ik heb het gevoel dat het enige doel wat de klantenservice heeft is de mensen ontmoedigen. Wat een triest klantonvriendelijk bedrijf!
De internet en tv werken bij on erg goed. Moet ik wel bekennen dat dit niet heel erg in mijn straatje ligt, dus of het beter of minder is dan een andere aanbieder weet ik niet precies.
Maar wij zitten hier al meerdere jaren bij en zijn er altijd gewoon tevreden over geweest.
Wij zitten bij KPN, al jaren! Ik weet niet eens echt waarom, waarschijnlijk gewoon omdat het een goede en bekende naam in Nederland is.
Maar wat ik nou eigenlijk wil zeggen, is dat ik helemaal niet enthousiast ben over KPN. Ik vind het allemaal heel erg duur, maar daar merken we verder niet zo veel van terug.
Wij hebben KPN tv en internet en dit bevalt ons super goed! Eerder hadden we dit altijd bij zo'n goedkope aanbieder, want toen hadden we het geld niet om aan een wat duurdere aanbieder uit te geven als KPN. Maar die goedkopere variant, daar was ook altijd wat mee aan de hand. Dan was er weer een storing of het internet deed het weer eens niet, noem maar op.
Dus zodra we ook maar iets meer te besteden hadden per maand, was dit één van de eerste dingen die wij wijzigden en daar zal ik nooit spijt van hebben. KPN internet en tv werkt altijd en dat lijkt minder belangrijk dan het is. Als je even iets voor je werk wilt doen op de computer ofzo en je kunt niet op het internet, dan is dat toch wel een probleem. Dus vooral goedwerkend internet ben ik enorm gaan waarderen.
Ik heb jaren lang bij KPN gezeten, simpelweg omdat ik me niet in andere maatschappijen had verdiept en het allemaal wel prima vond wat ik had.
Tot ik met familie van mij sprak en er achter kwam dat ik veel meer betaalde per maand/jaar dan andere familieleden van mij en dat terwijl ik niet eens meer kreeg bij KPN dan zij bij de andere maatschappijen.
Dus sindsdien is er bij wel een lampje gaan branden en ben ik mij gaan verdiepen in meerdere maatschappijen en toen kwam ik er achter dat KPN echt wel een dure is en ik heb me dan ook voor 2020 afgemeld bij KPN en nu zit ik bij een andere en veel goedkopere maatschappij, waar ik verder dezelfde opties houd.
Ik heb een bedrijf aan huis en eerder deed ik dit altijd gewoon met een privé aanbieder in plaats van met een zakelijke.
Sinds 2 jaar zit ik nu bij KPN Zakelijk, maar wat een groot verschil maakt dit!
Als ik dat eerder had geweten was ik vele malen eerder hier naartoe over gestapt, maar dit was bij mij helaas gewoon niet bekend.
Daarom wil ik het hier zeker noemen en zo hopelijk andere mensen geld besparen die ook nog niet van dit feit af weten.
Of je het internet nu veel of weinig gebruikt voor je bedrijf, je zit natuurlijk altijd met de belasting en dergelijke dus het is hoe dan ook goedkoper om dit zakelijk te doen en niet privé.
Maar als je ook nog eens een site veel gebruikt en stroom en dergelijke dan is het helemaal een groot verschil voor je portemonnee en ik weet zeker dat iedereen daar blij mee zou zijn.
Een jaar geleden hebben wij er, vanuit financieel opzicht, heel bewust voor gekozen om van Ziggo naar KPN te gaan omdat dit een heel stuk goedkoper was per maand.
Maar ik kan helaas niet zeggen dat ik hier achteraf gezien nu zo blij mee ben, ik mis mijn sportzenders van Ziggo veel erger dan wat ik vooraf had verwacht.
Als ik dit nog een keer zou moeten doen dan zou ik denk ik eerder ergens anders op bezuinigen dan dat ik nog een keer deze keuze zou maken, dit heeft toch niet zo goed uitgepakt als dat ik had gehoopt.
Waarschijnlijk zullen we ook nog wel weer terug overstappen denk ik, want iedere keer als er iets van sport op is dan heb ik spijt van mijn keuze.
KPN is voor mij de beste internet en tv aanbieder als je het mij vraagt. Ik ben iemand die nogal eens wisselt om alles uit te proberen en ik laat me ook snel overhalen om naar een andere maatschappij over te stappen als deze een beetje een goede aanbieding hebben voor een leuke prijs. Dat was bij KPN ook het geval en binnen no time hadden zij me over gezet en hier hoefde ik zelf eigenlijk niets voor te doen, wat ik zelf heel erg handig vind. Als ik dan ook over stap wil ik ook dat dit voor mij gedaan word en dat ik zelf niet allerlei stappen moet ondernemen, want dan zou de kans ook veel kleiner zijn dat ik dit uberhaupt zou doen. De kans is dan zelfs groot dat ik gewoon bij mijn oude aanbieder zou blijven, omdat het me anders te veel moeite kost. Maar van alle aanbieders die ik tot nu toe heb gehad, bevalt KPN zeker als de beste en die steekt er ook met kop en schouders boven uit.
Dit zijn de beste internet en tv providers van april 2025.
Er zijn 143 reviews geschreven over KPN op Reviews.nl. Met een 2.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.