Officiële KPN partner beloofde mij 500 mbit/s up and down voor een zeer schappelijk prijs. Nadat ik meerdere keren voor bevestiging heb gevraagd of deze deal echt klopte ben ik akkoord gegaan. De overeenkomst die ik ontving was voor 50 mbit/s, niet voor de afgesproken 500 mbit/s. Aangezien de medewerker nog de overeenkomst met mij moest doornemen, vroeg ik aan haar waarom de snelheid niet klopte. Zij verzekerde mij dat dit altijd het geval was, elk contract werd later nog gewijzigd naar de afgesproken snelheid en prijs.
Paar dagen later, bevestiging gekregen van KPN en het contract was niet veranderd. Ik heb gelijk teruggebeld naar Telecommelder.nl en zij zeggen dat de initiële overeenkomst alleen telt. Er wordt nooit iets gewijzigd en het contract is ook niet te annuleren. ''Zakelijk contracten kunt u nooit annuleren nadat u akkoord bent gegaan.'' Zei de medewerker van Telecommelder.nl aan de telefoon.
Ik heb uiteindelijk mijn contract kunnen annuleren via KPN.
TLDR; Telecommelder.nl (KPN Partner) belooft X maar geeft Y. Doet daarna of hun neus bloedt en schuift het door naar KPN.
Telecommelder belooft van alles via de telefoon en voert de druk op om alles zo snel mogelijk te accorderen. Wanneer je dan eenmaal het contract te zien krijgt blijken zij al afspraken gemaakt te hebben waarvoor ik geen toestemming heb gegeven. Daarnaast kloppen de prijzen van geen kant, die vallen vele malen hoger uit dan telefonisch afgesproken is.
Ernstige klacht over aanleg Glasvezel Den Haag.
Ruime week geleden ligt er een brief in de brievenbus met de mededeling ‘Afspraak voor uw Glasvezel’ Of ik 17-12 thuis kon zijn ivm de aanleg van een glasvezelaansluiting.
Ik wil geen glasvezelaansluiting, en heb die dan ook niet aangevraagd. Dus leg ik de brief terzijde.
Op 17-12-20 kom ik thuis van werk en zie dat er in mijn voortuin gegraven is. Er ligt een bos glasvezelkabel in mijn voortuin, met de welbekende roze kleur.
En dit terwijl ik noch mijn buren glasvezel hebben aangevraagd cq wensen.
Als ik het 06 nummer bel wat in de brief staat krijg ik een meneer aan de lijn die eerst ontkent dat ze in de tuin hebben gegraven. Nadat ik hem een foto stuur en terug bel ontkent hij nog steeds dat dit gebeurd is. Terwijl de KPN kabels uit grond in de voortuin steken!
Zulke keiharde ontkenning van de feiten laat de gemoederen snel oplopen, en nadat ik heb aangegeven dat ik dan maar aangifte gaat doen dreigt dit persoon aangifte van smaad tegen mij te doen en verbreekt de verbinding.
Klachtenlijn KPN kom je niet verder mee, na geruime tijd in de hold maar opgehangen.
Schande dat KPN door deze ‘marketing’ je een glasvezelaansluiting wil opdringen, en als je hier niet op reageert meent men dat je gewoon privé grond mag betreden om daar gewoon alsnog kabels neer te leggen, en deze vervolgens alsnog in je tuin te dumpen.
Niet alleen schandalig, naar mijn mening ook strafbaar. En als je je dan meldt bij het enige 06 nummer wat in de brief staat wordt je als vuil behandeld door (neem ik aan) een werknemer van het bedrijf wat de werkzaamheden uitvoert, EH-Infra.
Ik verwacht op zeer korte termijn actie van KPN, dit laat ik niet over mijn kant gaan. Als er geen snelle reactie komt zal ik aangifte doen.
Ik lees roze kabels? KPN heeft oranje. Het zijn vast die schoften van T-mobile thuis geweest, want die gebruiken roze. Ik kwam dit toevallig tegen omdat ik wil weten hoe KPN bevalt, want we willen zo snel mogelijk van T-mobile af. Anders terug naar Ziggo (wat ook niet ideaal was meer 1000% beter dan T-mobile)
Wat een extreem slecht bedrijf is KPN toch. Had Telfort, nooit problemen. Maar nu moest van KPN naar glasvezel overstappen omdat binnen geruime tijd geen koper kabel voor internet meer aangesloten wordt.
Telfort werkte prima. sinds ik KPN glasvezel heb (gedwongen) valt mijn modem regelmatig uit.
heb eerst met de klantenservice gebeld:
kpn: oohh u heeft storing, wij gaan een monteur sturen die gaat dit oplossen. u wordt morgen gebeld voor een afspraak.
Twee dagen later wordt ik gebeld door KPN:
Kpn: een monteur sturen? nee dat doen wij niet, dit doen wij alleen indien u bereid bent de kosten te betalen.
ik: kosten betalen? de klantenservice heeft gezegd dat een monteur langs komt om dit op te lossen
Kpn: dit is een miscommunicatie. wij sturen nooit direct een monteur, maar als u nu uu modem naar de meterkast verplaatst dat kunnen wij checken of de storing nog aanwezig is.(dit is een probleem omdat al mijn aansluitpunten van de Tv en van internet in de woonklamer zijn) ca 6-7 meter van de aansluitpunten. na u kunt de kabels toch op de vloer laten liggen voor 2 a 3 dagen. ik stuur wel kabels toe en direct ook een nieuwe Xperia box dan zien wij of de box mogelijk kapot is.
De xperia box komt morgen tussen 10:45 en 12:45. het is een inruilactie dus u moet de oude box weer meegeven. (goed ik was niet blij maar heb geen andere keus)
Eén dag later 13:45 uur.
alleen kabels geleverd geen xperia box.
Ik opnieuw bellen.
Kpn: nee mijn heer dit is helemaal niet afgesproken u moet eerst de box in de meterkast zetten daarna krijgt u mogelijk een nieuwe box.
Mijn pet valt ervan af
Bij dit bedrijf weet de rechter hand niet wat de linker hand doet.
Nooit zo een slechte service gekregen.
Ik overweeg al mijn abonnementen op te zeggen (toch circa 120 euri per maand)
Wat een slecht bedrijf, absoluut af te raden.
Even een klein lijstje voordelen van KPN, je hebt hier:
- top werkende televisie
- snel internet die nooit uitvalt
- lekkere aanbiedingen die je mee kunt pikken
- snelle service
- goede hulp bij vragen en problemen
- lage prijs
- in combo met telefoon nog goedkoper
- veel extra’s
Grote kans dat ik er nog een heel aantal ben vergeten, maar dit is toch een heel mooi rijtje en dat is ook de reden waarom ik bij KPN zit en blijf.
Je mist wel Ziggo Sport, wat echt heel leuk is. Hierom blijf ik bij Ziggo haha. Ps. zo laag is de prijs van KPN niet, zijn goedkopere opties. Ziggo is ongeveer even duur. Krijgen jullie bij KPN Fox Sports er gratis bij? Zie dat bij veel van de kleinere internet en tv aanbieders die gebruik maken van het KPN netwerk.
Enkele nadelen van KPN:
- Zeer duur als je het vergelijkt met andere internet en tv providers die gebruik maken van hetzelfde netwerk (huren ze van KPN).
- Matige mediabox die soms wat kan haperen.
Ben het overigens wel eens met veel van je voordelen, KPN verkoopt een goed product.
Als je bedenkt dat KPN toch een van de grootste namen van heel Nederland is op dit gebied en dat terwijl ze helemaal geen extreem hoge prijzen vragen, dan vind ik dat toch wel een goede beoordeling waard.
Wij zitten hier al jarenlang bij en we zijn ook nog nooit ontevreden geweest.
Alles werkt hier altijd optimaal en we hebben nog nooit zonder gezeten, zoals ik in mijn omgeving wel vaak van andere leveranciers hoor.
En zoals ik al zij hanteert KPN echt hele goede prijzen, je zult hier nooit de hoofdprijs hoeven te betalen.
We hebben wel een Netflix abonnement erbij genomen dus dan kunnen we daar ook lekker films en series kijken en zien we de ‘normale’ programma’s gewoon op tv.
Heel blij mee en ik zie ons ook niet snel overstappen naar iets anders want volgens mij kunnen we er alleen maar op achteruit gaan ten opzichte van wat we nu hebben.
Nou ik lees wel dat ik niet de enige ontevreden KPN klant ben. Overstap gemaakt van Telfort naar KPN. En ineens mijn combivoordeel en gratis Fox sports kwijt en KPN doet net of ze je matsen omdat ze je 5,- euro korting bieden op Fox. Wat we daarvoor gewoon gratis hadden vanuit het combi voordeel. Elke keer weer een andere medewerker die je te woord staat en waarbij je weer van voor af aan je verhaal kan vertellen en bij de laatste officiële klacht bellen ze je een aantal keren anoniem op tijden waarvan je vooraf aangeeft niet beschikbaar te zijn. Vervolgens een mailtje dat ze je niet kunnen bereiken en dus het dossier maar gewoon even sluiten. Bel je vervolgens kokend van woede de klantenservice, laten ze je 10 minuten wachten en wordt om 22:00 gewoon het gesprek verbroken. Hiervoor Ziggo en Telfort gehad, zonder problemen maar nu bij KPN is het een groot drama.
Valse beloftes en helaas geen deal kunnen maken met KPN over de komende periode. Geen motivatie meer om mijn lange verhaal opnieuw op te moeten rakelen in deze recensie. Ben zeer teleurgesteld.
In advertenties zie je vaak dat KPN heel erg inzet op hun internetsnelheid inzet, deze zou heel erg snel zijn. Wij hebben hier ook erg goede ervaringen mee, want ons internet is eigenlijk altijd erg snel en precies zo zoals wij dat graag zouden zien.
Vaak zie je dat dit soort bedrijven foutief adverteren en dingen beloven die niet waar zijn, daar heb ik een hekel aan. Maar bij KPN is dit dus gelukkig niet het geval, want zij beloven niet iets wat ze niet waar kunnen maken. Wij hebben gewoon een monteur aan huis laten komen, die alles voor ons heeft aangesloten, dus we weten ook zeker dat alles op de juiste manier werkt zoals het hoort. Dit vind ik zelf heel prettig, want ik zou zelf geen flauw idee hebben hoe ik dit zou moeten doen.
Voor ons is KPN dus een goede keus geweest. We zijn hier erg tevreden over. Ze adverteren met bepaalde dingen en dit kunnen ze ook waarmaken. Dat is een belangrijk punt.
Ondanks enkele vrij pittige recensies ben ik heel blij met KPN als mijn internet en tv provider. Tevens heb ik een KPN mobiel abonnement dus heb alles bij KPN om het zo overzichtelijk mogelijk te houden. Eigenlijk nooit klachten en alles werkt zoals het hoort. Half jaar geleden heeft een monteur bij mij alles vernieuwd. Ik had nog een hele oude modem (inbel?) waarbij ik met een gebruikersnaam en wachtwoord me kon registreren en zo op het internet kon. Had dat al jaren waardoor KPN alles opnieuw heeft aangelegd voor mij want de bekabeling was ook flink verouderd. Moesten ze vanaf de straat gaan spitten, wat een werk maar uiteindelijk alles weer goed opgelost. Ik had namelijk gemaild dat ik soms een storing had op het internet, konden ze ook inzien dus stuurden ze meteen een monteur die goed meedacht en ook al een nieuwe modem of router meenam en had geïnstalleerd. Hij zei dat het anno 2020 veel makkelijker gaat dan voorheen omdat de modem of router zich zelf activeert. Al goed, dacht laat ik mijn verhaal maar even vertellen. Goede verhalen zijn ook verhalen. Als je een stabiele en goede internet en tv provider wilt dan heb je aan KPN een goede.
erg teleurgesteld in KPN, mijn hoogbejaarde opa en oma, die net verhuisd zijn. Zitten al een week zonder internet, tv en telefoon. KPN is op 2 oktober langs geweest en kwam er achter dat de glasvezel aansluiting kapot was( kan gebeuren en alle begrip voor). Op 5 oktober zou het allemaal gemaakt worden zodat mijn opa en oma weer een beetje met de maatschappij verbonden zouden zijn. Helaas ging dit ook niet goed en kregen ze met pijn en moeite een noodpakket (waar in eerste instantie ook nog voor betaald moest worden). Het noodpakket heeft geen bereik en volgens KPN ook logisch omdat er geen mast in de beurt is.
Dus zitten mijn opa en oma die afhankelijk zijn van zorg en contact met familie nodig hebben om zich te kunnen redden, nog steeds zonder internet, tv en telefoon.
Zo ga je niet om met trouwe klanten. Vooral in tijden met corona waarin mijn opa en oma al geïsoleerd zijn van de buiten wereld en waarin het enige contact meestal verloopt via telefoon. Schandalig en zeer mensonterend!
Als jullie nu je administratie niet op orde brengen kunnen jullie opzouten met alles. Dan zeg ik na jaren een trouwe klant te zijn geweest alles op! Jullie blijven maar verrekenen en verrekenen wat helemaal niet nodig is en nu staat er wéér een bedrag open wat ik helemaal niet hoef te betalen maar omdat jullie schijnbaar niet kunnen rekenen zetten jullie maar bedragen open die niet kloppen! Eind van de maand wil ik alles netjes opgelost hebben met die belachelijke bedragen die jullie open zetten voor betaling en die jullie nu niet meer krijgen en er wordt ook niets meer verrekend want dat kunnen jullie niet! Vraag me af of jullie wel hebben leren rekenen daar op de die administratie......ik krijg verdorie de zenuwen van jullie iedere keer als ik kijk om mijn facturen nu kloppen. Stelletje (niet nader te noemen) .........ik zal netjes blijven....dus, eind van de maand en dat is nog 20 dagen opgelost of ik ben weg als KPN klant, mij man als kpn klant ook! Daarbij mogen jullie voor alle ellende én trouw aan jullie blijven al die jaren wel eens iets extra’s doen en dan niet een gratis zender of zo, maar eens 3 maanden korting zoals nieuwe klanten ook steeds krijgen! En nu OPLOSSEN graag!
Er staat op de site, gegarandeerd goede wifi op iedere plek in het huis, ik zie niets anders dan negatieve berichten van slechte wifi in het huis. Hebt zelf een kpn wifi versterker aangeschaft, bekabeld naar de slaapkamer aangelegt met 15m cat 6 kabel, in de slaapkamer is de behaalde snelheid 60mbs terwijl en in de woonkamer meestal 250mbs wordt behaald. De kpn wifi versterker is toch bekabeld aangesloten, dus waarom meet ik dan niet dezelfde snelheid als in de woonkamer. Ik ga wel naar ziggo daar krijgt tenminste 2 superwifi versterkerd gratis erbij.
Wat zegt de KPN klantenservice als je hen vraagt hoe dit kan? Ben wel benieuwd hoe het kan dat je internet zoveel trager is terwijl je het hebt aangelegd met een netwerkkabel. Zal er iets mis zijn met je internetkabel? Heb ik wel eens gehad namelijk.
Ben nu al 3 weken bezig met KPN. Zo'n dikke 3 weken geleden gooide ze uit het niets mijn kaarten stil. Heb geen openstaande facturen. Niks.
Gebeld, via fb messenger en live chat gesproken. Alles zou goed komen. Lang verhaal kort, dit probleem is nu voor de 3e keer bezig. Afgelopen zaterdag gooien ze weer alles dicht. Weer gebeld ect... Het zou goed komen en dat zou dag of 3 duren. Ben nu een week verder en niks werkt, heb veen tv. Gebeld weer, word je als je eindelijk aan de beurt ben eraf gegooid bel je terug, krijg je iemand die onbeschoft is en de haak erop gooit. Er word beloofd terug te bellen, ook dat gebeurd niet. Op de chat op fb is 't een zooitje en praat iedereen anders en moet ik constant alles herhalen.
Ik ben nu 3 weken bezig. Heb van die 3, weken 4 dagen mijn tv's werkend gehad.
Ik heb KPN nooit toestemming gegeven, vraag mij af of dit zomaar mag
Jullie kunnen beter eens geld gaan steken in problemen oplossen!! Er worden aanmaningen gestuurd betreffende persoon die daar niet woont. Enige dat jullie antwoorden is stuur koop of huur contract op met kopie ID . Wel eens gehoord van de avg? Huidige bewoner heeft niets met KPN te maken . Alleen de brievenbus wordt door jullie gespamd !!!!! Doe zelf eens onderzoek bij de gemeente waar de persoon woont die jullie zoeken !!! Inmiddels 3 maanden bezig met jullie!!!! KPN? Never nooit !!!
Hier is het net zo'n bende. Al 7x gebeld met de klantenservice. Elke x binnen 24 uur of 2 werkdagen werkt het helaas. Helaas na 12 dagen nog steeds niet kunnen bellen met een vaste telefoon. Wel moeten betalen natuurlijk want dan zijn ze wel SNEL. Als mijn abonnement afloopt weer snel terug naar ZIGGO was ik er maar nooit ingetrapt. Nu voor de 8e keer maar weer bellen en natuurlijk is het weer druk. Gemiddelde wachttijd 20 min is daar standaard!!!!!!!!
Ik heb jullie een bericht gestuurd maar plaats het ook hier.
Ik heb vorige week contact met gehad met TLC. Kan niet meer programma's terug kijken op TLC. Ik zei al 5 weken niet meer. Men antwoorde dat het klopt en dat het aan de provider ligt. Ik jullie gebeld en men zei dat het bekend is en dat men bezig was het op te lossen. Tot op heden dus niet opgelost. Schandalig!!! Ik betaal bijna €77,00 per maand. Wat een slechte service. Wij denken er over na om te vertrekken. En dat terwijl ik al 40 jaar bij jullie ben. Ondertussen bijna 6 weken nu.
Duurt nu bijna 2 seconden om epg op te roepen. En als deze dan komt dan is het nog maar half beeld. Terug gaan naar vorige zender werkt vaak niet. En bovendien is de g3hele structuur veranderd bij on demand waardoor je geen info over film ziet totdat je hem eerst selecteert en ook oproept. Kortom "even" kijken welke films ze hebben en waar ze beetje over gaan, duurt het minimaal een uur.
Ook komen de radiozenders in het epg voor terwijl ik enkel tv zenders wil bekijken. Vroeger kreeg je deze zenders tenminste pas te zien als je de radio selecteerde.
Bovendien blijft ontvangst van mobiel nog steeds slecht tot zeer slecht. Alleen op zolder met raam open en half uit raam hangend heb ik continue ontvangst.
Bij mijn moeder thuis is ontvangst zelfs in de tuin maar af en toe 1 balkje. In huis zelfs totaal geen ontvangst
Kortom zeer grote achteruitgang op kabel en mobiel blijft al 15 jaar lang onveranderd hopeloos. Ik ga weer terug naar Budget alles in 1.
Budget alles-in-1 is ook niet alles hoor. Als er iets niet werkt weet de klantenservice je totaal niet te helpen. Sturen je van de ene klantenservicemedewerker naar de volgende en je komt er maar niet uit. Ze doen er eigenlijk alles aan om geen monteur langs te laten komen want dat kost blijkbaar geld.
Slechte service ?? Zeg maar gewoon belachelijk !!!
Anderhalf jaar aan het klooien met internet in huis.... 1e optie was jawel snelheid verhogen ivm met teveel apparaten,werkte dus niet...en in de afgelopen weken meerdere afspraken gehad waarvan 2 monteurs helemaal niet kwamen opdagen (dus voor Jan lul vrije dagen opgenomen) 2 monteurs binnen kwamen en zeiden:sorry ligt niet aan KPN en vervolgens eindelijk iemand die zei dat het modem kapot was !! Eindelijk !! Maar om goed werkende WiFi in huis te krijgen 2 KPN super WiFi punten aangeschaft,kosten 150,-
Wel zelf betalen he !!! Eigenlijk te gek voor woorden maar wat moet je doen ?? Ook wij willen graag goedwerkende wifi en internet overal.....En dan heb ik het nog niet eens over de stuntels bij de klantenservice die maar gewoon eigenlijk niks anders kunnen als hun briefje voorlezen en je met niets kunnen helpen !! Nee kpn,echt zwaar teleurstellend !!!
ik heb Alles-in-1 van budget voorheen NLE, werkte altijd prima. Komt binnen over / via het KPN Netwerk. nu de hele zondagmiddag al constant storingen. verbinding erop / eraf/ en weer erop en eraf. modem reset zichzelf en wordt opnieuw opgestart. met gevolg, dat we geen TV, Internet en Telefoon hebben.. En als je dan denkt dat het weer normaal werkt is het voor een paar minuten. en dan begint het GEZEIK weer van voor af aan.. Om werkelijk doodziek van te worden... Soms is zelfs de gehele verbinding met de DNS Server weg. dan ligt hij gewoon plat of geeft geen signaal door. Werkt super hoor hou eens op met dat gekut. !!!
Normaal ben ik hier niet van en doe ik dit nooit. Maar genoeg is genoeg KPN!
Na werkelijk een monteur of vijf en een verkeerd ingeplande monteur (niet de juiste skillset) een monteur welke de sleutel voor het wijkpunt niet bij zich had, twee keer graven, een kaart in de bus dat wij het netwerk in de buurt zouden verstoren, omzetting naar 5ghz WiFi (de buurt gebruikt te veel 2,4ghz), verlenging van het signaal via repeaters over ons lichtnet hebben wij nog steeds WiFi tot en met de huiskamer!
In de slaapkamer hebben wij iets van een signaal wat streamen via de app soms mogelijk maakt. Wel betalen wij €70 per maand en hebben wij onze abonnementen om laten zetten naar KPN
Nu komt het, ...
KPN heeft de oplossing! Althans volgens de laatste monteur. Ook de klantenservice bevestigd dit.
Wait for it,.....
De oplossing is om een TP-Link Deco M4 systeem voor €99,- aan te schaffen 😆😭
Nu dacht ik, dit kan vast niet de bedoeling zijn. Immers, wij betalen maar krijgen niet waar wij voor betalen. Dan zou het toch niet zo zijn dat de klant gevraagd wordt om als oplossing nog meer te gaan betalen.
Dit laatste is gelukkig ook niet het geval
Wait for it ,...
Volgens de klantenservice kan dit ook bij wijze van huur. Voor slechts €2,- per maand. Het voordeel is dan dat je gedurende de hele huurtermijn garantie hebt. Want zo zegt de klantenservice medewerkster, die dingen gaan altijd precies na de twee jaar garantie stuk. Ik zou dit nooit in een keer kopen 😆😭
Really!
Dit is jullie oplossing?
KPN ik ben het zat!
Luister het gesprek eens terug van vandaag. Kijk eens in de historie. Zo ga je niet om met klanten.
KPN los dit op, help ons. Doe iets. Iets wat werkt.
O, ja, had ik al verteld over de CI+ module die niet kan wat er werd toegezegd?
Nee? Wellicht iets voor een andere keer.
Wat een klantbeleving en een deceptie. Mooi verhaal
Helaas.. sterkste verbinding is weinig van te merken.
In december 2019 hebben mijn schoonouders een nieuwe televisie gekocht, zo nieuw dat de pixels zichtbaar werden?! Zij en met behulp van mij en mijn vriend, kregen wij het het niet voor elkaar, omdat de snelheid van ons huidige internet niet zou volstaan.
Contact gehad met KPN, de wenselijke snelheid voor internet konden ze niet bieden om de zenders (FOX sports) scherp in beeld te krijgen.
Daarom zijn zij overgestapt naar een andere provider. Binnen 2 dagen werden zij opgebeld door KPN met een nieuw aanbod (blijkbaar een contract) waardoor het beeld scherper zou worden, d.m.v. een buitengebied kastje en sneller internet (wat nu wel in eens leverbaar was?)
Omdat zij altijd bij KPN hebben gezeten, wilde ze toch nogmaals proberen. Ze hadden de andere provider afgezegd en zijn het contract aangegaan met KPN, maar helaas géén enkele verbetering. Een Monteur van KPN is langs geweest en gaf aan dat het beeld onacceptabel is. Zelf kon hij op dat moment niet tot een oplossing komen , maar hij gaf wel aan dat de snelheid van het internet bij lange na niet werd gehaald, zoals het wel was voorgesteld. Ook zou het kastje voor het buitengebied niets doen voor de televisie en internet, maar uitsluitend zijn voor het bellen.
Er zou gezocht worden naar de oorzaak van het probleem en binnen één week zou worden gereageerd. Dit is iets later geworden, maar er werd gezegd dat ze ogen van mijn schoonvader wellicht niet meer goed zouden zijn….
Mijn schoonouders zitten nu tot maart 2021 nog vast aan het abonnement, waar zij niets mee kunnen. De beloftes heeft KPN Niet kunnen nakomen. Volgens KPN is ontbinden van het contract geen optie. De oplossing van KPN: Dien maar een klacht in bij de geschillencommissie. Hoe kan het zijn dat je géén recht heb om een abonnement op te zeggen als zij hun beloftes niet nakomen?!
Dit leek ons géén oplossing, maar als het dan écht moet.. dus daarop vroegen wij of de documentatie van dit hele verhaal ook bij KPN bekend was. Het antwoord was: Ja. Daarop hebben wij gevraagd of wij deze documentatie mochten ontvangen, zodat wij dit kunnen aantonen bij de geschillencommissie. Dat was geen optie… heel gek dat je niet bij je eigen gegevens mag!
Mijn schoonouders zijn 35 jaar klant en KPN kan helemaal niets voor hun betekenen.
Wij zijn ontzettend teleurgesteld en nog nooit zo behandeld!
Wij zijn al jaren lid van KPN en hier zijn we nog nooit ontevreden over geweest.
Om ons heen horen we vrienden en familie altijd mopperen over hun aanbieders, dan geven wij ook altijd aan dat ze moeten overstappen naar KPN en dat je die ongein dan allemaal niet hebt.
Dat gevoel dat anderen vaak hebben, hebben wij in ieder geval nog nooit gehad en hierom zijn we ook zeker niet van plan om binnen korte tijd over te gaan stappen.
De prijs is goed en de kwaliteit nog beter.
Wat ben ik teleurgesteld in KPN. Wij weten al geruime tijd dat we gaan verhuizen, na veel problemen met KPN gehad te hebben qua aansluiting op het oude adres, toch KPN weer een kans gegeven. (Partner wil ere divisie live). Ik had er direct geen goed gevoel bij, KPN maakt naar mijn inziens teveel fouten. We hebben een abbonement afgesloten met activatiedatum 29 juli Van de week alles aangesloten en met KPN gebeld wat de status was, wellicht hadden we al signaal. De jongeman van KPN gaf aan, dat de activatie als actief in het systeem stond en dat alles al moest werken. Wij kregen het advies van KPN om een paar dagen te wachten. Gisteren weer KPN gebeld, de dame gaf aan dat alles gereed stond en we moesten wachten tot vandaag. Ze gaf het weinig kans dat de verbinding ging werken. Ze had een geweldig idee, ze zal op voorhand een monteur inplannen. Vandaag 29 juli geen verbinding, wederom gebeld met KPN. Kreeg weer een heel ander verhaal. Onze verbinding zal pas 6 aug actief zijn, dit komt door het inplannen van de monteur. Ik heb afgesproken dat de verbinding 29 juli actief moest zijn. KPN kan me door hun fouten niet verder helpen. Ik ga pas over 3 werkdagen terug gebeld worden. Vooral in deze tijd is het niet hebben van internet lastig ivm kinderen en werk vanuit huis. Daar heeft KPN geen boodschap aan, door hun fouten zitten wij in een lastig pakket. Ik wil dat ze dit serieus oppakken en met met spoed een gedegen oplossing bieden. Helaas weet ik door problemen uit het verleden dat je als klant niet serieus genomen zal worden. We wachten het maar weer af, KPN ga je schamen!
KPN houd afstand, mooie slogan. Wil even me frustratie kwijt over t feit dat mijn moeder een brief heeft ontvangen over een gladvezelnetwerk aansluiting, bij haar wat aangelegd gaat worden, of ze haar toestemming daar voor wil geven🙄 Dit gaat om haar woning in een senioren complex, wel met iets van uitleg over als mw in de risico groep valt, met corona,e.d
Beste kpn, haar hele gebouw valt daar onder, jullie zouden dat niet moeten willen, u zal dan ook niet verbaasd zijn dat ik dat geweigerd heb. KPN denk alstjeblief even na
Wat zijn jullie een waardeloze provider me ouders zitten vanaf vrijdag 12 juni zonder tv internet en telefoon contact gehad met jullie de monteur kan pas 23 juli komen. Vandaag rijd er een monteur bij ons in de straat deze man netjes aan gesproken als die kon kijken dat wilde hij niet me moesten maar bellen na de ziggo gelijk gebeld als de monteur kon komen kijken maar dat kon niet moesten wachten tot 23 juli en als ze de afspraak moest veranderen kon het nog langer duren wat een service hebben jullie na de klanten
Ik ben al vanaf november bezig met een aansluiting in mijn woning te regelen bij KPN, wat een verschrikkelijk bedrijf is dat zeg, van het kastje naar de muur gestuurd worden, steeds weer verwijzen naar aannemers, belofte na belofte, nu zou ik weer een snelle oplossing krijgen, na twee weken wederom niets, ongehoord, mooi item voor #kassa #radar #KPN vooral niet doen!
Sinds een aantal jaar klant bij KPN.. Verleden week ineens af toe een blokkerig televisiebeeld. Het werd erger en het beeld viel weg. Een dergelijk storing was al eerder voorgekomen bij KPN, naar mijn weten vorig jaar. Vrijdag laat in de middag maar eens gebeld met KPN. Dit wordt vermoedelijk veroorzaakt door een slechte kabel of een kapotte splitter.. vervolgens werd er een link in de chat geplakt die me weer bij het verhaal op de site van kpn met betrekking tot kapotte kabels bracht. Verder geen enkel woord.Toen ik een vraagteken intypte geen enkele reactie. Ik heb gemeld dat ik hier geen zin in had en de chat afgesloten. Ik was woedend. 24 Uur later stond de storing er eindelijk op Qualifying F1 gemist door de storing.Nu staat de storing er nog steeds op Vermoedelijk opgelost vandaag 18.00 uur. Dus ook de F1 race kunnen we vermoedelijk niet zien..... Bedankt KPN!!! Waarom niet gewoon eerst rustig verder vragen voordat je het op kapotte hardware gooit. 2 televisies met dezelfde problemen. Kabels beiden met jaren er tussen aangebracht. En als ik de splitter er uit haalde en de kabel rechtstreeks in de aansluiting plaatste had ik de storing nog steeds......... Ik heb het gevoel dat het enige doel wat de klantenservice heeft is de mensen ontmoedigen. Wat een triest klantonvriendelijk bedrijf!
De internet en tv werken bij on erg goed. Moet ik wel bekennen dat dit niet heel erg in mijn straatje ligt, dus of het beter of minder is dan een andere aanbieder weet ik niet precies.
Maar wij zitten hier al meerdere jaren bij en zijn er altijd gewoon tevreden over geweest.
Dit zijn de beste internet en tv providers van november 2024.
Er zijn 131 reviews geschreven over KPN op Reviews.nl. Met een 2.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.