Vlak voor het weekend een prepaid kaartje gekocht voor 2.50 euro met de belofte van de KPN dat ze 7,50 euro beltegoed, na registratie, toe zouden voegen. De registratie lukte niet, heb daarop KPN op vrijdag gebeld en gevraagd wat het probleem was. Volgens hun had ik alles goed gedaan, en zou er mogelijk een techisch probleem met de computer zijn. Na het weekend zou ik op maandag door betr. medewerkster worden teruggebeld met de oplossing. Heb tot maandagavond laat gewacht op een telefoontje, maar die kwam niet. Dinsdag heb ik zelf maar weer gebeld met een medewerker van de KPN met het verzoek dit te regelen cq. op te lossen. Uiteindelijk belde hij terug dat de 2.50 euro van het beltegoed weg was. Hij kon ook niet nagaan hoe dat zou zijn gekomen en dat de 7,50 euro wel was bij geboekt maar dat ik het bij het opvragen van het saldo via sms niet kon zien. Heb zelden zo'n vreemd verhaal gehoord. Had al meer gelezen over de KPN, maar voor mij slaat dit alles. Het gaat niet op een groot bedrag, maar het geeft wel aan dat het klantenbesef nog sterk onderontwikkeld is. ( niet terugbellen en later een onwaarschijnlijk verhaal ophangen)
Aangezien ik al vele jaren een tevreden klant ben bij KPN, vind ik dat ze wel even in het zonnetje gezet mogen worden. Ik lees wel eens horrorverhalen over goedkope alles in 1 aanbieders met verborgen kosten. Hier hoef je bij KPN niet bang voor te zijn. Geloof ook niet alles wat je leest. Zoals ik al zei, heb ik vele jaren KPN en ik kan mij bijvoorbeeld niet herinneren wanneer de laatste keer was dat het internet niet werkte. TV sowieso nooit problemen mee ondervonden. Zoals ieder netwerk heeft KPN wel eens onderhoud aan het netwerk en echt heel soms een kleine storing, maar dit valt echt reuze mee. Dat ik de laatste keer niet kan herinneren zegt al genoeg.
Overal in huis heb ik stabiel internet zoals ze beloven. Een SuperWifi punt heb ik helemaal niet nodig. Het werkt als een trein. Internet is ook lekker snel en je krijgt wat ze beloven. Door de jaren heen heb ik ook gratis internetsnelheid upgrades gehad. Een ander goed punt van KPN is haar klantenservice. Bekwame mensen die je vriendelijk en snel te woord staan. Zoals ieder bedrijf het eigenlijk hoort te doen.
Tot zover mijn lofzang over KPN. Ik heb altijd gekregen wat ze hebben beloofd en nooit grote problemen ondervonden. Als er wel wat is staat de klantenservice je snel te woord.
Kan er wel een heel boek over schrijven.
Maar zonde van mijn energie.
Service om te janken.
Nieuw contract afgesloten en het zou allemaal veep beter zijn dan bij ziggo waar ik eerst zat.
Maar het is nog 10x slechter als Ziggo, ziggo was zo slecht nog niet.
Verbinding valt hele tijd weg.
Zelfs vaste verbinding.
Alles laten vervangen met hun zogenaamd goed werkende apparatuur wat ook nog een heel duur was.
Vervolgens nog steeds waardeloos, wifi gooit die er hele tijd uit.
Heb de nieuwste laptop van acer en nieuwste iphone dus kom niet met je 2.4 onzin aankloppen, dat het aan mijn apparatuur ligt.
Monteur laten komen van hun, mijn dochter van 4 weet nog meer.
2 zogenaamde wifi super boosters laten plaatsen maar hij snapte er ook helemaal niets van dat de wifi telkens uit valt.
Vervolgens zit ik met niet goed werkend internet.
Die monteur is weggegaan en heeft niks achtergelaten behalve dat mijn vrouw ook nog eens een halve dag thuis moest blijven voor die amateur die geen toegvoegde waarde heeft geleverd.
Proberen in contact te komen met kpn.
Bijna onmogelijk, je word van kastje naar de muur gestuurd.
Als je een niew contract wilt kunnen ze alles voor je regelen maar als je van ze af wilt dan loop je tegen een doodlopende muur.
Waardeloos waardeloos waardeloos bedrijf kan het niet vaak genoeg zeggen.
Wat een prutsers.
Ze laten je gewoon zitten met niet goed afgeleverd internet.
Vaste verbinding 1000 mb genomen.
Ook nog eens max 200 mb soms komt die niet over de 85 mb echt schandalig.
Enkele keer 450 mb, ligt aan moment van de dag.
Ik ga nooit maar dan ook nooit meer met kpn of kpn gerelateerd in contract.
Word met mobiel vodafone en ga weer gewoon terug naar ziggo waar alles wel gewoon werkte.
Ik heb een zakelijk abonnement afgesloten met Onbeperkt (unlimited) data en onbeperkt bellen/sms.
Ik kom er nu tijdens mijn buitenlandse zakenreis achter dat dit helemaal niet onbeperkt is. Moest er dagelijk (kan maar max.!) € 1,99 1 GB bijkopen, heel erg vervelend.
Is tijdens afsluiten niet verteld/medegedeeld en staat in contract ook nergens vermeld. Vorm van MISLEIDING ...... gauw terug naar T-Mobile....
Al 5 jaar zeer tevreden over KPN. Ik kan mij niet herinneren of er ooit storing is geweest en dat zegt al dat KPN heel stabiel is. Ik snap de negatieve reviews ook niet, hier kan ik mij totaal niet in vinden. Aan de andere kant snap ik ook dat mensen over het algemeen een review plaatsen wanneer ze ontevreden zijn. Om toch wat tegenwicht te bieden, schrijf ik deze positieve review. Het is al 5 jaar geleden dat ik ben overgestapt naar KPN, maar een monteur van KPN heeft alles bij mij thuis geïnstalleerd. Ik weet nog wel dat ik hier uitermate tevreden mee was, omdat ik thuis best een ingewikkelde situatie heb. Ik heb een kantoor aan huis, dus er moest een kabel onder de grond door naar mijn kantoor. Dit is allemaal zeer vakkundig opgelost. Kortom, al 5 jaar tevreden klant, op naar de volgende 5 jaar.
Wij hebben al jaren KPN thuis en vaak hadden wij problemen met de wifi ontvangst. Heel veel geprobeerd met wifi versterkers en andere apparatuur, maar dat werkte vaak heel omslachtig. Wij werden er gek van. Ook wel eens gedacht om over te stappen naar een andere alles in 1 aanbieder, maar wie zegt dat het er daar dan beter van zou worden, misschien wel slechter. Bij ons staat het modem ook in de schuur waardoor die al een grotere afstand moet afleggen dan bij veel andere mensen thuis. Na veel geprobeerd te hebben toch de KPN Box 12 weten te bemachtigen. Het probleem is gelijk opgelost. Veel beter wifi signaal en geen internet wat steeds uitvalt. Het lijkt wel alsof het wifi signaal makkelijker door muren heen gaat dan bij ons vorige modem. Door het hele huis hebben wij nu stabiel en snel internet. Daar zijn wij echt heel blij mee en nu hoeven wij ook niet meer over te stappen naar een andere alles in 1 aanbieder. Ik denk dat wij nog vele jaren klant van KPN zullen blijven.
Gebruik gemaakt van de gratis overstapservice om naar KPN over te stappen. Ik had hiervoor Tele2 en was daar niet bepaald tevreden over. Blij dat ik ben overgestapt naar KPN. Wifi werkt goed en internet is snel. TV is ook goed, maar dat was bij Tele2 ook wel het geval. Ik merk gewoon aan alles dat KPN beter bij mij past. De KPN Box 12 is heel fijn. Eindelijk wifi dat door het hele huis perfect werkt. Geen gedoe meer dat internet wegvalt. Het maandbedrag wat ik betaal vind ik wel aan de hoge kant, maar als je kwaliteit wilt, moet je daar blijkbaar voor betalen. Die les heb ik wel geleerd. Ik hoop wel dat ze in de toekomst wat goedkoper worden, want je maakt mij niet wijs dat ze geen dikke winst pakken op elke klant. Dat is dus nog een puntje van kritiek van mijn kant. Na het overstappen kwam het pakket ook al binnen een paar dagen in huis. Toen kon ik het gelijk installeren en met de handleiding was dit heel goed te doen.
Ik heb Internet en TV afgesloten bij KPN en als welkomscadeau kreeg ik er een Google Nest Entertainment pack ter waarde van 199 euro bij. Ook krijg je er een KPN Box 12 bij. Overstappen ging erg eenvoudig en daar hoefde ik eigenlijk niks voor te doen. Ik heb gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement want dat kostte maar een paar euro extra. Binnen een uurtje had ik zelf alles aangesloten. Alles werkte vrijwel direct. Het was echt heel eenvoudig. Ik ben tevreden met KPN en had eigenlijk net zo goed voor een jaarabonnement kunnen kiezen. Het idee dat ik elke maand naar een andere provider kan vind ik eigenlijk ook wel een prettig idee. Als ik bijvoorbeeld krap bij kas zit kan ik het altijd opzeggen. Dat is ook wat waard.
Wil je ook gewoon stabiel internet en tv, dan moet je echt voor KPN kiezen. KPN is verreweg de beste provider als het aankomt op stabiliteit. Ook qua klantenservice staan ze zeer hoog aangeschreven. Je krijgt zelfs een welkomscadeau en de overstap is helemaal gratis. Je betaald misschien iets meer bij KPN dan bij prijsvechters, maar dan hoef je tenminste niet in te leveren op het gebied van stabiliteit en klantenservice. Dat vind ik zeer belangrijke punten, want internet en tv gebruik ik dagelijks. Dat moet gewoon stabiel en goed zijn. Wanneer je belt naar KPN word je altijd vriendelijk geholpen. KPN is gewoon de beste internet en tv provider!
beste kpn. ik ben eigenlijk behoorlijk klaar met jullie! het begon met haperende tv een tijd en we kregen een sms dat er werkzaamheden gingen gebeuren op afstand prima geen probleem dachten wij maar daarna nog steeds haperende tv en ook nog eens internet. ik heb uiteindelijk gebeld met jullie en ik kreeg een nieuwe router prima opgelost dacht ik maar helaas het werd nog erger uiteindelijk na veel bellen een monteur die langs kwam. en die heeft naar het probleem gekeken en ja hoor het zat allemaal niet goed dus moest de straat open gebroken worden en toen moest alles het wel doen nou je raad het al nee niets deed het goed alles haperde nog steeds ik heb jullie zo vaak gebeld ik word er helemaal gek van. nu kwam laatst een monteur weer langs en die heeft nieuwe kabel weer nieuwe router en een tv kastje nieuw gekregen en wat denk je? ik heb helemaal niets meer geen internet geen tv ik heb toen voor de zoveelste keer gebeld en uit eindelijk kreeg ik dan een kaartje met internet er op en digitene nou dat ding staat gewoon op mijn tafel in de huiskamer omdat er verder geen bereik is! leuk zo met 3 jonge kinderen die niet eens fatsoenlijk even een filmpje kunnen kijken en als ze willen lopen half struikelen over het draad wat er aan hangt. ik heb meerdere keren gebeld met wanneer ons probleem word opgelost jullie komen steeds met wat nieuws ik wil graag dat dit op gelost worden en snel ook! we zitten al zo tussen de 7 en 8 weken als het niet al langer is ik vind dit echt diep triest dat dit kan gebeuren wanneer doen jullie jullie werk eens goed? ik blijf maar betalen voor een hoopje ellende! wij kunnen niets het is nu vakantie bijna maar wat als de oudste nog aan school moest? die kon haar school werk wat online gedaan moest worden dan niet doen! jullie moeten jullie schamen voor dit soort pruts werk! fijne avond verder en ik hoop dat dit deze week nog word opgelost! dit is echt vreselijk.
jullie snappen dat ik er redelijk klaar mee ben omdat de oplossing zo lang op zich laat wachten. de service was eerder altijd goed en had altijd goed internet en tv ontvangst. als jullie alles snel zouden regelen zou het sowieso 5 sterren zijn maar op dit moment kom ik niet verder dan 3.
Ik heb pas geleden internet en tv van KPN genomen. Hierbij had ik de keuze uit 2 gratis SuperWifi punten of 6 maanden korting. De keuze was voor mij snel gemaakt, omdat ik altijd problemen heb met de wifi ontvangst gezien de afstand dat ze moeten afleggen. Helemaal als ik op zolder zit, kan dit wel een probleem zijn. Voorheen viel mijn wifi regelmatig weg en dat is om gek van te worden. Ik ben zelf ook al in de weer geweest met wifi versterkers en repeaters, maar dit was altijd drama. Dan werkte het tijdelijk, maar na een tijdje ineens niet meer of heel slecht. Alsof de samenwerking tussen mijn wifi en de repeater niet soepel verliep. Van het merk TP-Link had ik een paar repeaters geprobeerd. Toen zag ik dat KPN zelf van zulke wifi versterkers aanbood. Toen had ik al gelijk de neiging om over te stappen naar KPN. Dit heb ik ook binnen enkele dagen gedaan. Toen internet en tv geïnstalleerd was, was het een kwestie van de KPN SuperWifi punten aansluiten en het werkte gelijk. Plug and play! Geen ingewikkeld gedoe meer. Dat is ook het fijne dat het van KPN is en niet van TP-Link. Met de KPN Thuis app kun je alles eenvoudig instellen en regelen. Ik heb nu perfecte wifi ontvangst op zolder, dankzij KPN. Ik ben er echt heel erg blij mee. KPN is de beste internet en tv provider die ik ooit gehad heb. Snel internet in mijn hele huis en tuin. TV is ook gewoon goed. Als je ook problemen hebt met een laag wifi signaal, zal ik ook zeker overstappen naar KPN met de SuperWifi punten.
Wij hebben ze ook sinds kort en we hebben nu overal (inclusief boven en op zolder) goed WIFI bereik. Eerder hadden we zelfs op de eerste verdieping al matig bereik waardoor die soms wegviel of dat het internet het gewoon even niet deed. Dan sloeg die soms over op 4G van mijn telefoon. Nu met de SuperWIFI punten hebben we nergens last meer van! Ook wel fijn dat KPN dat even mailt naar haar klanten!
Ik ben al twee maanden, 5 monteurs, 2 niet opgedraafde monteurs en tientallen telefoongesprekken verder om mijn glasvezelkabel af te monteren. Er lijkt op geen enkele wijze tussen KNP en KPN-netwerk te worden gecommuniceerd, monteurs komen niet of zeggen: "ja, dat moet worden afgemonteerd" en er gebeurt weer niks. Niemand belt terug. Iedereen is alleraardigst aan de telefoon, maar niemand lijkt ervoor te kunnen zorgen dat mijn kabel wordt afgemonteerd. Ik verwacht overigens niet dat iemand van KPN dit uberhaupt leest.....
Gisteren digitaal afspraak gemaakt en gemeld wat wij wilden, vanochtend op juiste tijd voor de winkel met mijn man bij 2 graden buitentemperatuur per scootmobiel. We zijn 68 en beiden invalide. Mijn man mocht niet mee naar binnen (omdat een andere klant zeer langdurig binnen stond?). Op een zeer klantonvriendelijke manier en met arrogant toontje hield die meid voet bij stuk, mijn man moest blijven kou kleumen buiten. Ik wilde de nieuwste Samsung mobiel kopen voor rond € 800, op voorwaarde dat zij ons zou helpen om de info van de oude mobiels over te zetten. Die meid weigerde. Dat moesten we maar zelf doen, met de telefonische helpdesk. De door mij gewenste mobiel had ze ook niet in de juiste kleur. Ik vroeg haar waarom ze tevoren niet had laten weten dat ze aan geen van mijn wensen kon voldoen. Ze beweerde dat ze me 's ochtends op mijn vaste telefoon gebeld had, maar dat bleek gelogen. Ik heb haar gezegd dat ik die mobiel van haar niet meer wilde en dat ik mijn abonnementen bij kpn ga opzeggen. Wat een verdomd slecht personeel!!!
Officiële KPN partner beloofde mij 500 mbit/s up and down voor een zeer schappelijk prijs. Nadat ik meerdere keren voor bevestiging heb gevraagd of deze deal echt klopte ben ik akkoord gegaan. De overeenkomst die ik ontving was voor 50 mbit/s, niet voor de afgesproken 500 mbit/s. Aangezien de medewerker nog de overeenkomst met mij moest doornemen, vroeg ik aan haar waarom de snelheid niet klopte. Zij verzekerde mij dat dit altijd het geval was, elk contract werd later nog gewijzigd naar de afgesproken snelheid en prijs.
Paar dagen later, bevestiging gekregen van KPN en het contract was niet veranderd. Ik heb gelijk teruggebeld naar Telecommelder.nl en zij zeggen dat de initiële overeenkomst alleen telt. Er wordt nooit iets gewijzigd en het contract is ook niet te annuleren. ''Zakelijk contracten kunt u nooit annuleren nadat u akkoord bent gegaan.'' Zei de medewerker van Telecommelder.nl aan de telefoon.
Ik heb uiteindelijk mijn contract kunnen annuleren via KPN.
TLDR; Telecommelder.nl (KPN Partner) belooft X maar geeft Y. Doet daarna of hun neus bloedt en schuift het door naar KPN.
Telecommelder belooft van alles via de telefoon en voert de druk op om alles zo snel mogelijk te accorderen. Wanneer je dan eenmaal het contract te zien krijgt blijken zij al afspraken gemaakt te hebben waarvoor ik geen toestemming heb gegeven. Daarnaast kloppen de prijzen van geen kant, die vallen vele malen hoger uit dan telefonisch afgesproken is.
Ernstige klacht over aanleg Glasvezel Den Haag.
Ruime week geleden ligt er een brief in de brievenbus met de mededeling ‘Afspraak voor uw Glasvezel’ Of ik 17-12 thuis kon zijn ivm de aanleg van een glasvezelaansluiting.
Ik wil geen glasvezelaansluiting, en heb die dan ook niet aangevraagd. Dus leg ik de brief terzijde.
Op 17-12-20 kom ik thuis van werk en zie dat er in mijn voortuin gegraven is. Er ligt een bos glasvezelkabel in mijn voortuin, met de welbekende roze kleur.
En dit terwijl ik noch mijn buren glasvezel hebben aangevraagd cq wensen.
Als ik het 06 nummer bel wat in de brief staat krijg ik een meneer aan de lijn die eerst ontkent dat ze in de tuin hebben gegraven. Nadat ik hem een foto stuur en terug bel ontkent hij nog steeds dat dit gebeurd is. Terwijl de KPN kabels uit grond in de voortuin steken!
Zulke keiharde ontkenning van de feiten laat de gemoederen snel oplopen, en nadat ik heb aangegeven dat ik dan maar aangifte gaat doen dreigt dit persoon aangifte van smaad tegen mij te doen en verbreekt de verbinding.
Klachtenlijn KPN kom je niet verder mee, na geruime tijd in de hold maar opgehangen.
Schande dat KPN door deze ‘marketing’ je een glasvezelaansluiting wil opdringen, en als je hier niet op reageert meent men dat je gewoon privé grond mag betreden om daar gewoon alsnog kabels neer te leggen, en deze vervolgens alsnog in je tuin te dumpen.
Niet alleen schandalig, naar mijn mening ook strafbaar. En als je je dan meldt bij het enige 06 nummer wat in de brief staat wordt je als vuil behandeld door (neem ik aan) een werknemer van het bedrijf wat de werkzaamheden uitvoert, EH-Infra.
Ik verwacht op zeer korte termijn actie van KPN, dit laat ik niet over mijn kant gaan. Als er geen snelle reactie komt zal ik aangifte doen.
Ik lees roze kabels? KPN heeft oranje. Het zijn vast die schoften van T-mobile thuis geweest, want die gebruiken roze. Ik kwam dit toevallig tegen omdat ik wil weten hoe KPN bevalt, want we willen zo snel mogelijk van T-mobile af. Anders terug naar Ziggo (wat ook niet ideaal was meer 1000% beter dan T-mobile)
Wat een extreem slecht bedrijf is KPN toch. Had Telfort, nooit problemen. Maar nu moest van KPN naar glasvezel overstappen omdat binnen geruime tijd geen koper kabel voor internet meer aangesloten wordt.
Telfort werkte prima. sinds ik KPN glasvezel heb (gedwongen) valt mijn modem regelmatig uit.
heb eerst met de klantenservice gebeld:
kpn: oohh u heeft storing, wij gaan een monteur sturen die gaat dit oplossen. u wordt morgen gebeld voor een afspraak.
Twee dagen later wordt ik gebeld door KPN:
Kpn: een monteur sturen? nee dat doen wij niet, dit doen wij alleen indien u bereid bent de kosten te betalen.
ik: kosten betalen? de klantenservice heeft gezegd dat een monteur langs komt om dit op te lossen
Kpn: dit is een miscommunicatie. wij sturen nooit direct een monteur, maar als u nu uu modem naar de meterkast verplaatst dat kunnen wij checken of de storing nog aanwezig is.(dit is een probleem omdat al mijn aansluitpunten van de Tv en van internet in de woonklamer zijn) ca 6-7 meter van de aansluitpunten. na u kunt de kabels toch op de vloer laten liggen voor 2 a 3 dagen. ik stuur wel kabels toe en direct ook een nieuwe Xperia box dan zien wij of de box mogelijk kapot is.
De xperia box komt morgen tussen 10:45 en 12:45. het is een inruilactie dus u moet de oude box weer meegeven. (goed ik was niet blij maar heb geen andere keus)
Eén dag later 13:45 uur.
alleen kabels geleverd geen xperia box.
Ik opnieuw bellen.
Kpn: nee mijn heer dit is helemaal niet afgesproken u moet eerst de box in de meterkast zetten daarna krijgt u mogelijk een nieuwe box.
Mijn pet valt ervan af
Bij dit bedrijf weet de rechter hand niet wat de linker hand doet.
Nooit zo een slechte service gekregen.
Ik overweeg al mijn abonnementen op te zeggen (toch circa 120 euri per maand)
Wat een slecht bedrijf, absoluut af te raden.
Even een klein lijstje voordelen van KPN, je hebt hier:
- top werkende televisie
- snel internet die nooit uitvalt
- lekkere aanbiedingen die je mee kunt pikken
- snelle service
- goede hulp bij vragen en problemen
- lage prijs
- in combo met telefoon nog goedkoper
- veel extra’s
Grote kans dat ik er nog een heel aantal ben vergeten, maar dit is toch een heel mooi rijtje en dat is ook de reden waarom ik bij KPN zit en blijf.
Je mist wel Ziggo Sport, wat echt heel leuk is. Hierom blijf ik bij Ziggo haha. Ps. zo laag is de prijs van KPN niet, zijn goedkopere opties. Ziggo is ongeveer even duur. Krijgen jullie bij KPN Fox Sports er gratis bij? Zie dat bij veel van de kleinere internet en tv aanbieders die gebruik maken van het KPN netwerk.
Enkele nadelen van KPN:
- Zeer duur als je het vergelijkt met andere internet en tv providers die gebruik maken van hetzelfde netwerk (huren ze van KPN).
- Matige mediabox die soms wat kan haperen.
Ben het overigens wel eens met veel van je voordelen, KPN verkoopt een goed product.
Als je bedenkt dat KPN toch een van de grootste namen van heel Nederland is op dit gebied en dat terwijl ze helemaal geen extreem hoge prijzen vragen, dan vind ik dat toch wel een goede beoordeling waard.
Wij zitten hier al jarenlang bij en we zijn ook nog nooit ontevreden geweest.
Alles werkt hier altijd optimaal en we hebben nog nooit zonder gezeten, zoals ik in mijn omgeving wel vaak van andere leveranciers hoor.
En zoals ik al zij hanteert KPN echt hele goede prijzen, je zult hier nooit de hoofdprijs hoeven te betalen.
We hebben wel een Netflix abonnement erbij genomen dus dan kunnen we daar ook lekker films en series kijken en zien we de ‘normale’ programma’s gewoon op tv.
Heel blij mee en ik zie ons ook niet snel overstappen naar iets anders want volgens mij kunnen we er alleen maar op achteruit gaan ten opzichte van wat we nu hebben.
Nou ik lees wel dat ik niet de enige ontevreden KPN klant ben. Overstap gemaakt van Telfort naar KPN. En ineens mijn combivoordeel en gratis Fox sports kwijt en KPN doet net of ze je matsen omdat ze je 5,- euro korting bieden op Fox. Wat we daarvoor gewoon gratis hadden vanuit het combi voordeel. Elke keer weer een andere medewerker die je te woord staat en waarbij je weer van voor af aan je verhaal kan vertellen en bij de laatste officiële klacht bellen ze je een aantal keren anoniem op tijden waarvan je vooraf aangeeft niet beschikbaar te zijn. Vervolgens een mailtje dat ze je niet kunnen bereiken en dus het dossier maar gewoon even sluiten. Bel je vervolgens kokend van woede de klantenservice, laten ze je 10 minuten wachten en wordt om 22:00 gewoon het gesprek verbroken. Hiervoor Ziggo en Telfort gehad, zonder problemen maar nu bij KPN is het een groot drama.
Valse beloftes en helaas geen deal kunnen maken met KPN over de komende periode. Geen motivatie meer om mijn lange verhaal opnieuw op te moeten rakelen in deze recensie. Ben zeer teleurgesteld.
In advertenties zie je vaak dat KPN heel erg inzet op hun internetsnelheid inzet, deze zou heel erg snel zijn. Wij hebben hier ook erg goede ervaringen mee, want ons internet is eigenlijk altijd erg snel en precies zo zoals wij dat graag zouden zien.
Vaak zie je dat dit soort bedrijven foutief adverteren en dingen beloven die niet waar zijn, daar heb ik een hekel aan. Maar bij KPN is dit dus gelukkig niet het geval, want zij beloven niet iets wat ze niet waar kunnen maken. Wij hebben gewoon een monteur aan huis laten komen, die alles voor ons heeft aangesloten, dus we weten ook zeker dat alles op de juiste manier werkt zoals het hoort. Dit vind ik zelf heel prettig, want ik zou zelf geen flauw idee hebben hoe ik dit zou moeten doen.
Voor ons is KPN dus een goede keus geweest. We zijn hier erg tevreden over. Ze adverteren met bepaalde dingen en dit kunnen ze ook waarmaken. Dat is een belangrijk punt.
Ondanks enkele vrij pittige recensies ben ik heel blij met KPN als mijn internet en tv provider. Tevens heb ik een KPN mobiel abonnement dus heb alles bij KPN om het zo overzichtelijk mogelijk te houden. Eigenlijk nooit klachten en alles werkt zoals het hoort. Half jaar geleden heeft een monteur bij mij alles vernieuwd. Ik had nog een hele oude modem (inbel?) waarbij ik met een gebruikersnaam en wachtwoord me kon registreren en zo op het internet kon. Had dat al jaren waardoor KPN alles opnieuw heeft aangelegd voor mij want de bekabeling was ook flink verouderd. Moesten ze vanaf de straat gaan spitten, wat een werk maar uiteindelijk alles weer goed opgelost. Ik had namelijk gemaild dat ik soms een storing had op het internet, konden ze ook inzien dus stuurden ze meteen een monteur die goed meedacht en ook al een nieuwe modem of router meenam en had geïnstalleerd. Hij zei dat het anno 2020 veel makkelijker gaat dan voorheen omdat de modem of router zich zelf activeert. Al goed, dacht laat ik mijn verhaal maar even vertellen. Goede verhalen zijn ook verhalen. Als je een stabiele en goede internet en tv provider wilt dan heb je aan KPN een goede.
erg teleurgesteld in KPN, mijn hoogbejaarde opa en oma, die net verhuisd zijn. Zitten al een week zonder internet, tv en telefoon. KPN is op 2 oktober langs geweest en kwam er achter dat de glasvezel aansluiting kapot was( kan gebeuren en alle begrip voor). Op 5 oktober zou het allemaal gemaakt worden zodat mijn opa en oma weer een beetje met de maatschappij verbonden zouden zijn. Helaas ging dit ook niet goed en kregen ze met pijn en moeite een noodpakket (waar in eerste instantie ook nog voor betaald moest worden). Het noodpakket heeft geen bereik en volgens KPN ook logisch omdat er geen mast in de beurt is.
Dus zitten mijn opa en oma die afhankelijk zijn van zorg en contact met familie nodig hebben om zich te kunnen redden, nog steeds zonder internet, tv en telefoon.
Zo ga je niet om met trouwe klanten. Vooral in tijden met corona waarin mijn opa en oma al geïsoleerd zijn van de buiten wereld en waarin het enige contact meestal verloopt via telefoon. Schandalig en zeer mensonterend!
Als jullie nu je administratie niet op orde brengen kunnen jullie opzouten met alles. Dan zeg ik na jaren een trouwe klant te zijn geweest alles op! Jullie blijven maar verrekenen en verrekenen wat helemaal niet nodig is en nu staat er wéér een bedrag open wat ik helemaal niet hoef te betalen maar omdat jullie schijnbaar niet kunnen rekenen zetten jullie maar bedragen open die niet kloppen! Eind van de maand wil ik alles netjes opgelost hebben met die belachelijke bedragen die jullie open zetten voor betaling en die jullie nu niet meer krijgen en er wordt ook niets meer verrekend want dat kunnen jullie niet! Vraag me af of jullie wel hebben leren rekenen daar op de die administratie......ik krijg verdorie de zenuwen van jullie iedere keer als ik kijk om mijn facturen nu kloppen. Stelletje (niet nader te noemen) .........ik zal netjes blijven....dus, eind van de maand en dat is nog 20 dagen opgelost of ik ben weg als KPN klant, mij man als kpn klant ook! Daarbij mogen jullie voor alle ellende én trouw aan jullie blijven al die jaren wel eens iets extra’s doen en dan niet een gratis zender of zo, maar eens 3 maanden korting zoals nieuwe klanten ook steeds krijgen! En nu OPLOSSEN graag!
Er staat op de site, gegarandeerd goede wifi op iedere plek in het huis, ik zie niets anders dan negatieve berichten van slechte wifi in het huis. Hebt zelf een kpn wifi versterker aangeschaft, bekabeld naar de slaapkamer aangelegt met 15m cat 6 kabel, in de slaapkamer is de behaalde snelheid 60mbs terwijl en in de woonkamer meestal 250mbs wordt behaald. De kpn wifi versterker is toch bekabeld aangesloten, dus waarom meet ik dan niet dezelfde snelheid als in de woonkamer. Ik ga wel naar ziggo daar krijgt tenminste 2 superwifi versterkerd gratis erbij.
Wat zegt de KPN klantenservice als je hen vraagt hoe dit kan? Ben wel benieuwd hoe het kan dat je internet zoveel trager is terwijl je het hebt aangelegd met een netwerkkabel. Zal er iets mis zijn met je internetkabel? Heb ik wel eens gehad namelijk.
Ben nu al 3 weken bezig met KPN. Zo'n dikke 3 weken geleden gooide ze uit het niets mijn kaarten stil. Heb geen openstaande facturen. Niks.
Gebeld, via fb messenger en live chat gesproken. Alles zou goed komen. Lang verhaal kort, dit probleem is nu voor de 3e keer bezig. Afgelopen zaterdag gooien ze weer alles dicht. Weer gebeld ect... Het zou goed komen en dat zou dag of 3 duren. Ben nu een week verder en niks werkt, heb veen tv. Gebeld weer, word je als je eindelijk aan de beurt ben eraf gegooid bel je terug, krijg je iemand die onbeschoft is en de haak erop gooit. Er word beloofd terug te bellen, ook dat gebeurd niet. Op de chat op fb is 't een zooitje en praat iedereen anders en moet ik constant alles herhalen.
Ik ben nu 3 weken bezig. Heb van die 3, weken 4 dagen mijn tv's werkend gehad.
Ik heb KPN nooit toestemming gegeven, vraag mij af of dit zomaar mag
Jullie kunnen beter eens geld gaan steken in problemen oplossen!! Er worden aanmaningen gestuurd betreffende persoon die daar niet woont. Enige dat jullie antwoorden is stuur koop of huur contract op met kopie ID . Wel eens gehoord van de avg? Huidige bewoner heeft niets met KPN te maken . Alleen de brievenbus wordt door jullie gespamd !!!!! Doe zelf eens onderzoek bij de gemeente waar de persoon woont die jullie zoeken !!! Inmiddels 3 maanden bezig met jullie!!!! KPN? Never nooit !!!
Hier is het net zo'n bende. Al 7x gebeld met de klantenservice. Elke x binnen 24 uur of 2 werkdagen werkt het helaas. Helaas na 12 dagen nog steeds niet kunnen bellen met een vaste telefoon. Wel moeten betalen natuurlijk want dan zijn ze wel SNEL. Als mijn abonnement afloopt weer snel terug naar ZIGGO was ik er maar nooit ingetrapt. Nu voor de 8e keer maar weer bellen en natuurlijk is het weer druk. Gemiddelde wachttijd 20 min is daar standaard!!!!!!!!
Dit zijn de beste internet en tv providers van april 2025.
Er zijn 144 reviews geschreven over KPN op Reviews.nl. Met een 2.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.