Ga niet met hun in zee want ze helpen je toch niet zit er al 3 maanden daar word niet geholpen alleen maar uitgelachen en bedreig door ze .. zeggen ze dat ze iemand langs sturen komt gewoon niet opdagen 1000x gebeld duwen gewoon af .. ik schreeuwde tegen hun word ook niks van gehoord .. word boos op hun dat ik geen hulp krijg van ze
2x verkeerde monteur gestuurd. hebben nu al ruim 3.5 week nodig om uberhaupt een glasvezel kabel naar het huis te brengen. dan nog een week wachten om aangesloten te worden. nergens compensatie, geen service, helemaal niks.
moet iedere dag bellen, om dan ruim 40 minuten in de wacht te staan en te horen.. we doen niks
Ik ben bij KPN klant geweest. Mijn ervaring is dat hun abonnementen veel te duur zijn, ze niet klantvriendelijk zijn, ik hun service slecht vind en hun producten gewoon niet fijn. Je moet heel sterk in je schoenen staan wil je bij hun abonnementen afsluiten/dingen geregeld krijgen en dan nog is het vaak een oplossing die ik niet leuk vind.
Het begon met een KPN Mobiel abonnement, wat veel te duur werd, dus dat werd Hi. Toen heb ik Tiscali adsl afgesloten op een bestaande lijn van mijn begeleiding in overleg en met goedkeuring. Nu over Tiscali was ik tevreden. Eerst 4Mbit adsl toen 20 Mbit adsl. Beide van Tiscali. Ik had het nog geen korte tijd of Tiscali werd overgenomen door Green ISP. Lees KPN. En toen begon de ellende pas echt. Lijnen konden ze niet goed overboeken, het telefoonnummer waar ik adsl op had werd gemigreerd door een andere bewoner. Fijn. Die is inmiddels vertrokken. Ik had wel een contract met Green ISP en Green ISP werd Telfort. En Telfort is nadat ik daar weg was overgenomen door KPN. Waar ik blij ben dat ik daar niet meer zit. Inmiddels was ik al zo ontevreden dat ik naar T-Mobile ging op mobiel vlak. Dus bye bye KPN. Een beslissing waar ik tot nu toe nog steeds geen spijt heb. Toen ik Telfort adsl had had ik door de bewoner geen adsl signaal meer. Maar ik moest wel betalen. Want contract is contract zegt Telfort. Hier is de rechtsbijstand aan te pas gekomen omdat als jij voor een product betaalt dan moet je het ook geleverd krijgen. Anders ben je de boel aan het oplichten wat Telfort deed. Dreigen dreigen, dat onze familie de rechtsbijstand op Telfort afvuurde. Die keihard terug dreigde. Hard tegen hard. Uiteindelijk bond Telfort in. En het KPN imperium begon zowel op mobiel vlak als adsl vlak af te brokkelen. Ik had alleen een vaste lijn van KPN nog. Het adsl contract was ontbonden. En bij mobiel zit ik bij T-Mobile. En ik heb later ook mijn vaste lijn opgezegd. Omdat ik gewoon bang was dat iemand die lijn van mij migreerde. In het appartementencomplex konden maar x adsl lijnen liggen omdat de aannemer niet genoeg sterke lijnen had neergelegd. Dus wilde ik adsl moest ik dat gaan betalen. Dat zou een hoop gaan kosten en daar had ik geen trek in. Ik wilde rust. En die rust vond ik bij Ziggo. Uiteindelijk kregen we allemaal een eigen vaste aansluiting bij Ziggo. En het verhaal is eigenlijk afgesloten. Met het bijeffect dat mijn broer in zijn woning ergens anders KPN Glasvezel heeft genomen omdat er iets niet kon bij Ziggo. Ik keek altijd met een wantrouwend oog naar KPN. En het viel me op als ik de rekeningen kreeg van KPN of Telfort ik altijd een beetje sceptisch was. Klopt het wel? Bij Ziggo loopt het gewoon en gaat heb ik dit niet. Geloof me het product zal dan slechter zijn. Het geeft mij meer gemoedsrust. Toen had KPN 5G en bleek dat ze op de frequentie wilde zitten van de AIVD. En toen dacht ik het is gewoon een crimineel bedrijf. Ik heb altijd gedacht je moet de AIVD te vriend houden. Daar moet je geen ruzie mee willen en zo denk ik nog steeds. Het feit dat KPN zo eigenwijs zijn dat ze perse die 5G frequentie nodig hebben maakt me net als dat contract dat ontbonden is na heel veel gedreig echt er niet vrolijker op. Mensen let op je portemonnee bij KPN. Dit bedrijf is uit op je geld en zit vol gemene dingen. Dingen die je niet ziet aankomen maar wel gaan gebeuren. Als het werkt niet aankomen, want God hoort hem brommen als er iets veranderd moet worden bij KPN. Nu gaat dit bij Ziggo ook op, maar goed. Ik waarschuw voor beiden.
Oh, en vergeet niet te lachen vandaag. Ik ben inmiddels tevreden met Ziggo.
KPN nou dat is nog wel een heel lang verhaal, afgelopen maart heeft er een ploeg van KPN netwerk/ Circet de glasvezelkabel van mijn buurman aangelegd op de grens tussen mij en mijn buurman, dit was overigens goed uitgevoerd wat mij echter verbaasde bij mijn thuiskomst was dat mijn kabel niet gelegd was terwijl onze voordeuren tegenover elkaar liggen dus dit was heel simpel op te lossen geweest door direct een kabel naar links en een kabel naar rechts te leggen aangezien de grond al open lag maar dit was niet gebeurd, na een tal van telefoontjes kwam er iemand kijken de verklaring was dat mijn kabel op een andere plek zou moeten komen te liggen wat al vrij onlogisch was maar goed het zou opgelost worden en goedkomen. Op 9 mei jl. Verscheen er een andere ploeg deze gingen de glasvezel kabel aanleggen. Ik kwam rond drie uur thuis die middag, het regende pijpenstelen en tot mijn verbazing lag mijn hele voortuin overhoop, het was een groot modderbad, de glasvezel kabel en de mantelbuis ervan lag door de hele tuin tussen en op elke plant en bloemen net zoals de tuintegels die ze er uitgetrokken hadden en echt elke vierkante centimeter van mijn tuin ook daar waar ze niet hoefde te lopen was volledig plat getrapt. Hierbij stond ik even toe te kijken naar wat er allemaal gebeurde en had al snel door dat het niet volgens plan verliep door het vele gemopper en gescheld, naar aanleiding hiervan vroeg ik wat er aan de hand was en bleek dat het kwam door het weer en omdat de raket vastzat waarmee ze de kabel schieten. Ook vroeg ik of het de normale gang van zaken was dat er met vier man op elke vierkante centimeter van mijn tuin gewandeld moest worden, dat de tegels in en op de planten lagen of het nodig was dat ook mijn hele oprit werd ondergelopen met modder. Hierop stormde er eentje op me af met een stoot ijzer in zijn handen en kwam dreigend en intimiderend recht tegen mijn neus aan staan en zei dat ik niet moest zeiken en naar binnen moest gaan en maar wachten tot het klaar was, hij stond namelijk voor mijn kut kabel in dit kut weer te werken. Ik vroeg netjes of hij misschien een beetje normaal kon reageren en respect voor mij en mijn terrein kon opbrengen en zo niet dat ik liever had dat hij mijn terrein verliet, dit maakte hem zo woest dat ik zelf naar binnen moest vluchten omdat hij nog intimiderender werd en mijn terrein niet verliet. Naar aanleiding hiervan ben ik direct telefonisch contact gaan zoeken met KPN en verzocht om iemand langs te sturen, toen kwam de voorman van de aannemer ene Mike, deze nam het niet allemaal al te serieus maar naarmate het gesprek vorderde liep de emotie bij de werknemer hoog op en begon vervolgens weer met intimideren en dreigen zodat de voorman het met eigen ogen kon waarnemen en naar aanleiding hiervan hem toch weg heeft gestuurd. Vervolgens hebben zijn andere drie collega's de klus (af)gemaakt op een zeer voor mij en mijn buurman ontevreden manier. Ik zal na dit verhaal foto's toevoegen van het resultaat hoe het is achtergelaten en hoe het tot op heden nog steeds erbij ligt vanaf 9 mei 2023. Ik ben dus ook nog steeds vanaf deze datum aan het proberen om een antwoord en een oplossing te krijgen hoe dit opgelost gaat worden dmv klachten formulieren, mails, chat gesprekken en telefonisch contact op te zoeken en in te vullen waarop ik geen enkel duidelijk antwoord krijg van iemand die verantwoordelijk is en de verantwoordelijkheid neemt, ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Afgelopen woensdag 14 juni heb ik maar liefst 1 1/2 uur gebeld met zes verschillende telefoonnummers, uiteindelijk werd ik doorverbonden met de voorman van de aannemer, diezelfde Mike. Deze zegt dat er iemand langs is geweest en de klacht is afgewezen terwijl zowel ik als mijn buren de hele dag thuis zijn geweest en niemand hebben gezien dit heb ik middels bevestigd door het achterhalen van camera beelden. Ook beroept hij zich erop dat juist ik degene ben geweest die zijn personeel heeft bedreigd met een knuppel wat volkomen onwaar is, hier heb ik hem op geattendeerd en dat ik dat welles nietes spel niet met hem over ga discussiëren aangezien hier geen enkel bewijs en aanleiding tot toe is en dat buiten dat om de veroorzaakten problemen/ schade alsnog gewoon moeten worden opgelost. Vervolgens heb ik hem gevraagd en voorgesteld of we het dan maar juridisch moeten gaan oplossen daarop hing hij zijn telefoon op en heb nog steeds tot op heden nog geen enkel antwoord of oplossing gehoord. Ik zal hier onder deze post enkele foto's toevoegen dan kunt u zelf zien hoe het er bij ligt en of deze klacht van schade dan afgewezen of ongegrond is.
tja, waar moet ik beginnen...
het begon allemaal met de wifi check via de kpnapp. de wifi kon verbeterd worden en de superwifi was de oplossing van ons wifi bereik in en om ons huis. dus zodoende uiteindelijk toch 2 aangeschaft. netjes bezorgd via postn, en snel ook!! tot daar ging het goed.
eenmaal thuis, begonnen met het aansluiten van de extra wifipunten. precies zoals in de omschrijving staat aangesloten, maar de wifipunten deden het maar niet. tot overmaat van ramp was ineens ook het oude wifi signaal verdwenen. niet meer in te stellen... help. via de kpn kan je hulp vragen en zodoende het programma geprobeerd om wifi weer te herstellen. niet gelukt.... dus de volgende ochtend kpn gebeld. alle stappen nogmaals doorlopen, geen signaal, dus oplossen via de telefoon ging niet meer, er moet een monteur komen.
3 dagen later komt dan eindelijk de monteur die het probleem ook niet lijkt te kunnen vinden. er blijkt ergens met de kabel iets niet te kloppen. wat voorheen, tot die wifi punten, het prima deed. uiteindelijk, na 1 uur ongeveer, eindelijk weer wifi.... maar die super wifipunten kreeg de monteur niet aangesloten!!!!
dus, wifipunten weer retour. kpn gebeld voor een retourbon, dat kon niet. de wifipunten moeten in de kpn winkel af worden gegeven en je moet de mail laten zien van de bestelling, om dit retour te kunnen sturen. dus de auto in, met de doos, naar de kpn winkel. kom ik in de winkel, kunnen ze mij niet helpen omdat ik geen bon heb, alleen de mail met wat ik besteld heb is niet goed genoeg. er staat wel degelijk een bestel nummer bij, maar ik moet eerst wachten totdat het betaald is, en dan pas kan het retour.....
binnen bijna 1 dag heb je iets in huis, als je maar betaald. maar retour is dus een heel gedoe, want ik heb nu voor jan doedel het hele end naar de winkel gemaakt die niet echt om de hoek ligt, parkeerkosten gemaakt, en daarbij ook nog eens de monteur kosten a €105,- omdat de superwifi het niet doet.
kortom, ik ben met mijn wifi niks vooruit gegaan, ik ben €105 kwijt aan de monteur die iets heeft hersteld wat ik niet veroorzaakt heb, ik ben voor jan doedel naar een kpn winkel gereden omdat degene aan de telefoon niet gezegd heeft dat ik moest wachten tot het afgeschreven is, en daarna pas mijn product retour kan sturen, in een kpn winkel, niet via post nl. en ik dus ondertussen nog steeds belabberde wifi heb.... jarenlang al klant, en dan dit. echt.... ongelooflijk triest
Zeer slecht en onprofessioneel bedrijf. Ze gebruiken allerlei lokkertjes om je een wurgcontract aan te smeren maar vervolgens als je klaagt over de kwaliteit die ze beloven hebben ze een simpele klantenservice medewerker die zegt dat er nog geen 4K bestaat in Nederland. Ongelofelijk. Ze laten je doorbetalen maar doen niets aan jou als klant.
Ik ontving gisteren een e-mail van KPN dat mijn bestelling geannuleerd is. Verder geen tekst en uitleg.
Ik had in mei 2022 een glasvezel abonnement bij KPN besteld. Ik had netjes een bevestigingsmail met contractsamenvatting ontvangen. Ik had telefonisch nog contact opgenomen met de vraag of er nog acties zijn die ik moet ondernemen. Ik kreeg te horen dat alles goed is en dat ik november 2022 aangesloten kon worden. December 2022 had ik KPN gebeld, omdat ik nog niet was aangesloten en van KPN ook geen bericht over mijn aansluiting had ontvangen. Ik kreeg toen te horen ik zelf maar naar Volker Wessels moet bellen wanneer zij bij mij een woning aansluiting (meterkast) konden uitvoeren. Ik vond dit heel raar, omdat mijns inziens dit iets is wat KPN voor mij moest doen. Omdat ik graag een glasvezel aansluiting wil hebben, had ik het nummer dat ik van KPN gekregen had gebeld. Tijdens dat gesprek kreeg ik te horen dat er vanuit KPN nog geen opdracht voor is gegeven. Toen wederom contact opgenomen met KPN en toen te horen gekregen dat het maart 2023 zou gaan worden. Een paar weken daarvoor zou dan de aansluiting in mijn meterkast plaatsvinden. In februari wederom gebeld met KPN en toen kreeg ik te horen dat maart niet haalbaar is en dat het wat later gaat worden. En gisteren (25-04-2023) een email van KPN ontvangen met de mededeling: “We hebben uw bestelling van Hussel Internet 1 Gbit/s geannuleerd.”
KPN heeft helemaal geen contact met mij opgenomen en heeft besloten eenzijdig mijn bestelling te annuleren. Het pakket dat ik bestelde en waar ik voor tekende wil ik graag ontvangen. De werkzaamheden op straat zijn vorig jaar al afgerond. Glasvezel kabel steekt al meer dan een half jaar uit de grond voor mijn meterkast.
Ik heb contact gehad met KPN via 0800-0402, maar daar kunnen zij mij niet verder helpen.
Heb 2 dagen geleden een monteur gehad om alles te installeren echter de man weet niet veel want heb 1 avond tv gehad en toen ik de volgende middag de tv aanzette was er alleen een zwarte tv.
gebeld naar de klanten service 4 uur met een medewerker zitten chatten
alles uit moeten zetten van de stroom af en na 5 minuten alles weer aan zetten zonder resultaat Lig aan het zwarte kastje wilde een nw sturen geweigerd duurt 3 dagen dus 3 dagen zonder tv
vandaag weer 4 uur aan de telefoon met een dame beelden van tv op moeten sturen wat ik zag op tv ook zei uiteindelijk denk dat het aan het kastje lig zal een nieuw sturen nee stuur maar een montuur zit ik weer zonder tv die kon uiteindelijk morgen pas komen
Heb mijn abonnement opgezegd de oude spullen van ZIGGO die had ik nog niet opgestuurd dus komen morgen weer monteren
Nog 1 vermelding de monteur heeft zelf de werkopdracht de handtekening onder mijn naam gezet dus valsheid in geschrifte.
De monteur van de avond had ook niets in het rapport vermeld dus man kon niets terug zien
Wat ons betreft is KPN een groot bedrijf die een perfecte dienst levert. Letterlijk 1 dag deed ons internet het niet, gebeld... Vrij snel had ik iemand aan de lijn die goed meedacht en de volgende dag hadden we al een medewerker in huis. Bleek dus dat iemand bij ons vooraan de straat een kabel doormidden had gehakt, meerdere in onze straat hadden hier last van. Ze gingen er gelijk mee aan de slag en het was binnen de ochtend al opgelost. Meneer kwam ook nog even bij ons binnen kijken en heeft voor ons een nieuwe router geïnstalleerd waardoor we een beter wifi signaal hebben. Na het kopje koffie ging hij weer op weg naar de volgende klus, top geregeld!
WAAR-DE-LO-ZE service van KPN.
Ik heb een internet abbo van KPN en hier kreeg ik een xbox series S bij cadeau (met xbox gamepass). Heel leuk en aardig maar doordat m'n controller niet goed werkte ben ik er achter gekomen dat de controller (en xbox) al dik anderhalf jaar actief zijn.
Ik KPN bellen en verhaal halen, hun in gesprek met microsoft en daa is uit gekomen dat KPN mij een nieuwe controller moet sturen.
Vorige week woensdag kreeg ik een belletje dat de controller binnen 3 dagen bij mij thuis is. We zijn een week verder en nog steeds geen controller. Bel ik net op, bij KPN weten ze van niks en alles is moeilijk.
Dus ik vraag kan ik dan ook korting krijgen op m'n gamepass abbo? Aangezien ik die al 2 en halve week niet kan gebruiken (door HUN fout!).
Nee meneer dit is uw eigen schuld gaan we geen korting voor geven.
Dus ik moet nu EN nog steeds wachten op m'n controller waar ik nu geen datum meer voor heb EN ik moet m'n volle abbo betalen.
Lekkere service KPN, fantastisch goed bezig😒
Zit je bij KPN voor de goede internetverbinding en tv of alleen omdat je daar een XBOX bij krijgt? KPN had blijkbaar een dealtje dat je er een console bij krijgt maar als daar dan iets aan kapot is, dan is dat voor KPN niet zo eenvoudig om op te lossen, dat gaat dan weer via het tussenbedrijf. Je kan ze beter beoordelen op de internetverbinding en/of het tv signaal goed werkt... Daar zijn ze immers voor.
@Simar
Ik zit bij hoofdzakelijk bij kpn voor het internet omdat de provider waar ik weg kom was het meer problemen dan goede wifi. De Xbox was idd een dealtje bij het abonnement.
Waar het mij om gaat is dat als je zoiets aanbied moet je ook goed problemen kunnen oplossen, is dat niet via KPN, dan via het tussenbedrijf. Maar ik ben klant bij KPN en niet bij het tussenbedrijf.
Verder loopt mijn gamepass abonnement ook via KPN, dus hebben ze er wel degelijk wat mee te maken. Maar ik word ondertussen al 2 en halve week van het kastje naar de muur gestuurd terwijl KPN mij zelf al een week lang beloofd dat er een controller onderweg is.
Dus ik snap je punt maar als KPN niet kan leveren wat ze me zelf beloven en me verder niet kunnen/willen helpen terwijl mijn abonnement wel gewoon doorloopt, dan heb ik toch het recht om te klagen over de service?
Jawel, maar je abonnement die doorloopt heeft niks te maken met je gamepass in principe. Dat is gewoon een presentje. Ik snap dat het rot is maar snap ook dat KPN dit niet zo even 1, 2, 3 oplost omdat het zelf geen Microsoft is bij wijze van spreken. Ik hoop voor je dat het alsnog snel is opgelost. :-)
Ik had Tv+ genomen en gelukkig heb ik mijn abonnement terug laten draaien naar het oude.
Ik heb nu weer kpn internet met tv ontvanger arris VIP5202 en het werkt zoals het hoort, ik heb eigenlijk niets te klagen.
Kpn Tv+ ontvanger heeft de naam DiW7022, het is een Android box met een tv app van kpn simpel gezegd. DiW7022 kort geleden uitgebracht met heel veel mankementen dat er wekelijks een update krijgt.
Heb je geen smart-TV en je vindt wat haperingen/opstartproblemen/geluidsproblemen/ vertraging bij het zappen (er zijn nog veel meer ) niet erg dan is Tv+ een uitkomst.
Heb je een mooie smart-TV waarom zou je Tv+ nemen?
De ‘allernieuwste’ KPN+ TV Box voldoet zowel technisch als in gebruik totaal niet. Hardware valt steeds uit en moet opnieuw opgestart worden. De software voldoet niet en veel foutmeldingen. Het gebruik is dramatisch. Denk aan contant resetten en uitvalt tijdens TV kijken, zeer traag zender wisselen, geluid en beeld lopen niet synchroon, enzovoort, enzovoort. Bij KPN worden storingen volledig onderkend maar niemand doet er iets mee en verwijst naar een volgende update en wens me veel geduld toe. Schandalig, vooral ook omdat de problemen bekend zijn en er nog volop verkocht wordt. Los het eerst op en breng een deugdelijk product op de markt!!
Bij de aanleg van glasvezelkabels door de onderaannemer van de onderaannemer (ja, allerlei goedkope onverstaanbare knuppeltjes die niet verzekerd zijn) van alles misgegaan: eerst honderden euro’s schade aan de voordeur door allerlei beschadigingen, maar nee, ze wisten van niets natuurlijk, bewijs het maar, terwijl het overduidelijk was en met getuigen en al. Paar maanden later laten ze na installatie bij vertrek de deur van kelderbox open staan: elektrische fiets gestolen. Ja eigen schuld, had ik zelf (3hoog) de deur zelf maar moeten dichtdoen. KPN Schade en onderaannemertjes weer de schuld afschuiven op de klant.
Dan Ziggo een paar jaar geleden: beschadiging aan hemelwaterafvoer, reparatiekosten loodgieter keurig en direct vergoed. Gewoon verantwoordelijkheid nemen.
Waarschuwing, laat KPN of Selectra niet toe als ze kabels willen aanleggen; schade gegarandeerd en vergoeden ho maar. Onderaannemertjes zijn er niet voor niets, lekker goedkoop en afschuiven, maar klant is niet interessant meer bij schade. Dringend advies: ver weg blijven van deze amateurs en gewoon lekker bij Ziggo blijven!
UPDATE: uiteindelijk hebben KPN en onderaannemer Selecta na veel aandringen elk €100 voor de gestolen elektrische fiets vergoed. Veel te weinig, maar beter iets dan niets. Aanbod geaccepteerd.
Ik heb me TV+ laten aanpraten door een KPN medewerker het zou gratis zijn als ik mijn contract zou verlengen. Ik zat al meer dan 40 ja bij
KPN dus deed ik dat. Toen begonnen de problemen. De kwaliteit van PKN+ is erg slecht. En toen KPN dat niet kon verhelpen wilde ik binnen de gestelde termijn mij oude abonnement terug. Let wel dit was na uren bellen met jan en alleman van KNP. Alleen willen ze niet mijn contract verlenging ongedaan maken. En dat wil ik wel want ik ben KPN spuug zat, en ik wil daar na 40 jaar weg.
Het is eigenlijk ongelooflijk aar ik heb al jaren kpn en jaren slechte wifi. Heb echt alles geprobeerd. Met versterker met monteur blijft slecht. Ik heb weinig keuze maar er komt een nieuwe aanbieder DELTA ben heel benieuwd eindelijk stoppen bij kpn. Ik heb 3 WiFi versterkers moeten kopen en het is nog steeds slecht Max 28 a 30 mps, soms zelf maar 8.
Dan neem je voor de 5e keer contact op met de klantenservice met een klacht dat je kastje maar half werkt om vervolgens nogmaals ruim 1 uur aan de lijn te zitten om vervolgens nog niet geholpen te zijn!
Jammer dat het abonnement nog maanden duurt anders was ik per direct opgestapt!
Alsof je niet meer te doen hebt ook…
De klantenservice is niet meer wat het geweest is!!!
Wel abonnementskosten betalen, voor iets dat niet naar behoren werkt 🤔
En dan niet serieus genomen worden!
Na een aantal jaar eens gebeld omdat andere providers veel goedkoper zijn. Bleek dat ik een veel te duur abonnement had die ze bij de kpn al niet eens meer boden. Waarom zij mij dit nooit hebben laten weten vind ik al getuigen van een zeer slechte service.
Toen ik vertelde weg te willen boden zij mij een "geweldige" aanbieding. Wat zij mij NIET hebben verteld is dat ik hier tot eind november aan vast zit. Ik voel mij behoorlijk bedonderd door kpn. Dit is mij niet verteld. Men vertelde dat ik altijd vrij was om weg te gaan (yeah right, pas na 9 mnd!!!!!!) Zeer, zeer slechte provider. Verwacht ook niet veel van een klantenservice, het standaard zinnetje is dat je het zelf kunt regelen in MIJNKPN. Op die site kom je er als leek niet uit. Het is net een doolhof. Zeer omslachtig allemaal. Ik kan niet wachten tot november dat ik bij deze boeven vandaan kan! Voor ons NOOIT meer kpn!
Had geen wifi omdat zelf heb tussen 2.3Hz en 5Hz verbindingen geklooid. Zelf geprobeerd wifi op te starten het lukte niet. Om 1:30 s nachts gewoon binnen paar mintuten een medewerker kunnen berijken die gaf duidelijke instructies over wat moet ik doen om weer wifi te hebben. Binnen kwartier weer wifi!
Maanden lang elke dag tv en internet dat voor lange tijd wegvalt. Je moet zelf technisch zijn als je kpn neemt. Bellen heeft geen zin dat houd in 20 min stekkers erin en eruit zonder succes. Ik betaal voor diensten die het totaal niet doen. Terug bel afspraken worden ook nooit nagekomen.
Ik raad iedereen kpn tv en internet af
Alle medewerkers van KPN zijn onbetrouwbaar. Dat geven ze zelf ook steeds aan. De monteur gaf aan dat de winkelmedewerker mij nooit de belofte had mogen maken want dat was nog helemaal niet mogelijk. Pas wanneer glasvezel aangelegd zou zijn zou dat in orde gemaakt worden maar nu nog niet dus kwamen er nog extra kosten voor mij bij om tot er glasvezel zou zijn toch gebruik te kunnen kunnen maken van mijn abonnement. Glasvezel was geïnstalleerd dus ik belde kpn om het juiste modem te regelen. Ze blijven volhouden dat wat mij is beloofd niet mogelijk is, en dat de monteur dat nooit had mogen zeggen. Het gebeurd helaas heel vaak dat er dingen beloofd worden die niet kunnen zei de medewerkster. Ze zou namens mij een klacht indienen en dan zou ik binnen 3 dagen teruggebeld worden om het verder op te pakken. 2 weken later ben ik nog niet terug gebeld, maar doet mijn internet het niet. Ik bel de kpn. Zij kunnen op afstand niet zien wat er aan de hand is want daar hebben zij mijn internet voor nodig. Enige optie is dat er een monteur komt, maar dan moet ik eerst akkoord gaan met mogelijke kosten voor de monteur als de problemen aan mijn woning blijken te liggen. Wanneer dit wel of niet aan mijn woning ligt kan de medewerker mij niet vertellen. Ik geef aan dat ik terug gebeld zou worden n.a.v. de klacht die haar collega namens mij heeft ingediend. Medewewerker zegt dat klachten die door hen ingediend worden nooit in behandeling worden genomen dus dat de medewerker dat helemaal niet had kunnen zeggen.
Nou het komt er dus op neer dat je geen enkele medewerker kan vetrouwen. Als je met kpn in zee gaat, laat alles vast leggen!!
In het verleden even een moeilijkheid gehad met een fout in de administratie van KPN, maar gelukkig is dat rechtgezet. En nu al jaren tevreden klant, alles in één, de prijs zou wat goedkoper kunnen, het is wel duur, maar de service en kwaliteit is wel goed. En nu over naar de glasvezel zal de kwaliteit alleen maar nog beter zijn.
Al jaren tevreden over de KPN.
Bij mijn ouders thuis eerst ADSL, daarna glasvezel.
Doet het altijd, eens in de 5 jaar gaat het modem stuk, maar dan binnen 2 dagen een nieuw binnen.
Bij het laatste nieuwe modem aanvragen kreeg ik zelfs de tip dat ze een actie hadden, bij het opnieuw afsluiten van het al bestaande abonnement, de rest van het abonnement 10% korting!
Al met al een aanrader dus
Wat ik meegemaakt heb KPN, is de meest negatieve ervaring die ik in mijn leven ervaren heb.
Glasvezel laten installeren in mijn huis, bijpassend ook een hussel aanbod genomen. Internet viel constant weg en daar is in totaal 4 keer een monteur langsgeweest. na de 2e monteur gaf ik aan dat het vermoedelijk weleens in de buitenlijn zou kunnen liggen, maar volgens KPN absoluut niet. Dus de kennis van de monteurs is van een bedroevend niveau. Je zit iedere keer met een ander persoon aan de lijn en bij iedereen mag je weer opnieuw je verhaal doen.
Uiteindelijk kreeg ik als compensatie een aanbod voor 9 maanden korting. Deze ging ik mee akkoord. Iets in het systeem was niet goed doorgelopen. Ik bellen naar KPN, 20 telefoontjes verder en een paar keer de verbinding verbroken met doorverbinden werd mij verteld dat helaas het contract welke ik in mijn mail had, niet meer geldig was. Maar ze konden me wel een "fantastisch" aanbod doen van 3 maanden korting. KPN heeft steekjes laten vallen bij het doorvoeren van mijn order en willen vervolgens niet erkennen dat zij een fout hebben gemaakt.
Opgesomd:
- Monteurs hebben weinig tot geen kennis.
- Klantenservice amateuristisch.
- Niemand heeft beslissingsbevoegdheid bij KPN.
- Lange wachttijden (onderbezet of veel klachten?).
- Ze doen er alles aan om je te houden met allerlei omwegen. Kan me voorstellen dat veel mensen zoiets hebben van "het is wel prima zo", maar voor mij zijn dit principekwesties.
Hopelijk lezen mensen dit voordat ze een contract afsluiten bij KPN. Mijn advies: ga NOOIT met deze partij in zee.
Gr,
Ronald
Kabelbreuk. Kpn moet een monteur langskomen, maar met kpn is geen contact te krijgen. 4 keer ruim een uur aan de telefoon gewacht op een telefonist. Twee maal na 1,5 uur werd domweg de hoorn erop gelegd. Twee keer een terugbelverzoek ingediend, maar teruggebeld worden ho maar. Naar diverse nummers gebeld en vaak wordt je eerst opgehangen alvorens hè überhaupt iemand aan de lijn krijgt. Om vervolgens geen hulp te krijgen, van het kastje naar de muur te worden verwezen en zelfs een reactie krijgen dat ze je niet kunnen helpen. Uiteindelijk op een wachtlijst voor een afspraak met een monteur geplaatst. Geen benul van het geval spoed (ik ben 41 weken zwanger, al een week contact aan het proberen te krijgen met kpn). Nee, gewoon wachten. Geen inzicht krijgen in wachttijden. Geen tegemoetkoming in internet. Wij kunnen zometeen onze familie en vrienden niet eens op de hoogte brengen van de geboorte van ons kindje.
Alles bij elkaar 1,5 uur aan de telefoon gezeten,heel mijn netwerk vernageld en nog niet goed geholpen.morgen maar weer eens proberen maar ze snappen er echt niks van bij de helpdesk, 0,0 technische kennis en toen ik aangaf dat ze ook mij wifiextenders(extra netwerken)gereset had zei ze nee hoor maar ik verbind u wel door toen kwam ik uit bij xs4all en die stuurde me weer terug.echt om te janken!
Dit zijn de beste internet en tv providers van november 2024.
Er zijn 131 reviews geschreven over KPN op Reviews.nl. Met een 2.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.