Als je hoog in je frustratie wil zitten ga dan uitzoeken hoe je je woonadres wijzig in je profiel. Aangezien ze op de een of andere manier je nieuwe Esim! naar je oude woonadres sturen. Hoe dan! Je zou toch zeggen dat ze dat snel kunnen regelen via de mail of mijn KPN. Niet doen die gasten en dit is niet mijn eerste zeer frustrerende ervaring met de klantenservice van de KPN! Probeer maar eens als je aan het werk bent in het buitenland een buitenlandbundel voor internet te regelen! Verkeerde code, lekker dan! En met geen mogelijkheid uit te vinden hoe dat op te lossen. Word je via de website naar het forum verwezen. Of ik lekker even een paar uur ga besteden met het uitzoeken hoe het anderen ook niet is gelukt. Ik heb toen maar internet via een andere provider geregeld. Ga ik ook maar eens doen met mijn telefoon.
KPN is zeker niet de voordeligste, ik mag er dan wel van uitgaan dat je zaken op een correcte en snelle manier kan regelen. Daarvoor ging ik bij de KPN, weer een illusie armer!
Eens! dit is dan ook mijn verhaal
Wat jammer, zo een voorbeeld bedrijf dat in de tijd veranderd is in een cowboy bedrijf.
Meer dan 1 jaar glasvezel internet abonnement aangevraagd, nog steeds geen internet, terwijl mijnkpn status staat dat internet is opgeleverd en aangesloten kan worden.
Modem wel keurig op tijd ontvangen, na aansluiten geen internetverbinding, na meerdere malen bellen met KPN en meer dan 5 klachten ingediend heb ik nog steeds geen internet van KPN.
De service van kpn is ver ondermaat vergelijken met Odido, ik heb mobiel abonnement van Odido en ben erg blij met hun service. Ik heb verschillende mensen van KPN gesproken, totaal niet behulpzaam en geen begrip, uiteraard sommige doen hun best om te helpen en beloven veel, achteraf worden de beloftes niet nagekomen. Dit zou dan wellicht te maken hebben het KPN systeem, erg jammer!
Opvallend is, ook als de klacht intern geëscaleerd wordt blijft klacht ergens (voor onbepaalde duur) op de achtergrond, daarom noem ik het cowboy bedrijf, je wordt niet serieus genomen en managers doen niet hun best om moeilijke klachten op te pakken.
Gaat om klachten met melding nummer:
1263293288
1263439297
CRM:009270006243
COMP#10428933
COMP#10426898
Vanmiddag kwam voor de vijfde keer een instalateur langs om de door KPN geïnitialiseerde glasvezelverbinding aan te leggen. Ook deze keer wist de instalateur niet wat hij moest doen. Toen ik dit uitlegde wat wèl de bedoeling was werd hij boos en ging halverwege de instalatie weg met de opmerking: 'homofiel!'. Ja, dat ben ik, had hij goed gezien. Ik haalde verhaal en kreeg een mep in m'n gezicht (geen wond). Beste KPN, leer de instalateurs ook wat klantvriendelijkheid.
Sinds ik vorig jaar overgestapt ben naar nieuw systeem van KPN niets anders dan ellende.
Zo vaak gebeld.
Help service luistert niet.
Van 1 april tot 14 april 2024is er gewerkt aan KPN systeem in buurt.
Heb in die 14 dagen alleen ellende mee gemaakt.
Tot op heden kan ik nog steeds geen tv. Kijken.
En KPN helpt mij nog steeds niet
In de KPN winkel op de Laat in Alkmaar heb ik een Samsung S24 ultra gekocht. De verkoper had berekend dat ik op het toestel van bijna 1200 euro 250 euro KPN klantkorting zou krijgen plus 39 euro voor inleveren van mijn S9+ toestel. Ik kon niet in de winkel betalen en de S24 ultra werd opgestuurd. De betaling zou automatisch door de admin9istratie van de KPN van mijn rekening gaan. 3 dagen later lag er een factuur in de mail van bijna 1200 euro. Na een paar telefoontjes naar de KPN (met de nodige wachttijden) bleek er geen sprake van een korting. Ik ben dus gewoon door de KPN opgelicht.
Ook had ik in de winkel meteen mijn abonnement KPN InternetPlusBellen verlengt. Hierbij was met de winkelmedewerker afgesproken dat ik voor 5 apparaten KPN secure zou krijgen. Hier bleek ook te zijn gelogen. Ik had weliswaar een abonnement verlenging maar geen extra KPN secure gekregen. Bij navraag bij de klantenservice bleek ook hier dus niets van waar te zijn.
KOOP LIEBVER BIJ DE MEDIA MARKT. Vorig jaar had ik daar een telefoon voor mijn echtgenote gekocht en werd daar veel beter en eerlijker behandeld. Ik ben 67 en mijn hele leven al klant bij de KPN. Koninklijk kan worden omgezet naar een bekend drie letterwoord en de P naar profiteurs en de N naar Naarlingen.
Arrogante, klantonvriendelijk en afschuwwekkend optreden door medewerkers van de klantendienst 0800-0204. Onverschuldigde facturatie van tijdig opgezegd abonnement. Ondanks aandragen van overvloedig bewijs, blijven volharden en zelfs dreigen met opstarten van incassoprocedures.
Monteur KPN oude abonnement aansluiting weggehaald, nieuwe geplaatst. Een mailbevestiging vanuit KPN opzeggen oude abonnement, toch onverminderd blijven factureren.
2 maanden geleden kpn glasvezel aangesloten, als het werkt dan werkt het prima, maar meerdere keren per dag valt de wifi weg. Daarnaast vaak foutmeldingen tijdens het online game (vooral bij games zoals call of duty. De KPN tv app gebruiken is hierdoor ook lastig aangezien de TV senders meerdere keren per dag vast lopen. Het wifi netwerk is dus sterk maar zeer onbetrouwbaar waardoor films kijken en game soms/vaak niet te doen is.
Uitstekend, kan niet anders zeggen. Tv en internet werkt al jaren goed en vandaar dat ik graag een recensie wil schrijven. Ben 1 keer overgestapt, toentertijd naar Telfort, maar ben met hangende pootjes snel terug gegaan naar KPN. Al jaren klant, werkt super goed en er is nooit een storing. Sinds kort ook de Tv app geïnstalleerd op mijn nieuwe televisie, werkt ook goed.
Overgestapt naar KPN, omdat ik de budgetproviders wel zat was. Traag internet en vaak een slechte klantenservice. De prijs van KPN viel wel mee, de eerste 12 maanden nog een mooie korting. Ik moet zeggen dat glasvezel van KPN echt super is! Super snel en stabiel. Het werkt echt altijd. De downloadsnelheid is zo snel, dat was ik helemaal niet gewend. Als ik een game download op de Playstation is die zo binnen, terwijl dat voorheen niet zo was. Echt perfect. Je merkt wel dat het een premiumprovider is.
Vanaf 1973 vast (peperduur) telefoonabonnement gehad. Met de komst van het goedkope mobieltje dit getracht op te zeggen, ging niet, stond ingeschreven bij kamer van koophandel, pure onzin bedoeld om zo lang mogelijk vast abonnement te prolongeren. Maar wel 5 miljoen aan aandelen aan A.Scheepsbouwer te schenken bij zijn aanstelling.Dit bedrijf noemt zich ook nog eens koninklijk: schande, wil hier nooit meer iets mee te maken hebben!
Het is één ster omdat ik geen nul kan geven! KPN is het slechtste bedrijf waar ik ooit in mijn leven een contract mee heb gehad! NUL hulp, NUL klantenondersteuning, NUL klantenzorg, NUL service, NUL communicatie. Mijn ervaring met KPN was verschrikkelijk, vanaf het begin een nachtmerrie en tot nu toe een verschrikkelijk bedrijf! Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ik zo genegeerd werd door een bedrijf als bij KPN. Mijn nachtmerrie in details hieronder.
Ik heb op 4 januari een internetcontract getekend voor mijn huis. Op de 15e zou ik de verbinding krijgen, maar die werkte niet. Ze hebben een monteur naar huis gestuurd om het te controleren, maar blijkbaar zijn de problemen de draden in de telefooncabine buiten op straat. De hut in de straat is onbereikbaar vanwege een kapot slot. Ze vertelden me dat ze volgende week zouden komen om het te repareren, maar er kwam nooit iemand. Ik belde opnieuw en vele dagen achter elkaar, en voortdurend wist NIEMAND iets, NIEMAND kon mij antwoord geven en een datum waarop dit opgelost zou zijn. Na 2 weken voor de gek gehouden te hebben en op niets te hebben gewacht, heb ik besloten het contract te beëindigen, en ik ben ervan verzekerd dat ik midden februari de installatiekosten terugkrijg, aangezien ik NOOIT internet thuis heb ontvangen. Maar midden februari kreeg ik niet alleen GEEN restitutie, maar moest ik zelfs betalen voor februari! Ik moet betalen voor een dienst die ik NOOIT heb ontvangen!!! Ik heb NOOIT een telefoontje gekregen van KPN voor updates, excuses, ik heb NOOIT een verbinding ontvangen, NIEMAND heeft zich ooit bekommerd om mijn probleem, NIEMAND heeft me ooit teruggebeld zoals ze beloofden na mijn telefoontjes, NIEMAND kwam om het probleem op te lossen. En tot op de dag van vandaag werd mij gevraagd om de rekeningen van 2 maanden te betalen, ook al heb ik thuis NOOIT een internetverbinding ontvangen. Ik raad niemand aan om een contract met KPN te tekenen, tenzij je je geld wilt verspillen en gek wilt worden om met hun waanzin om te gaan.
Werkelijk ongelofelijk slecht slecht slecht van KPN 😡😡😡
Heb oude analoge Settopbox Aris VIP2952 V2 uit 2016. Afstandsbediening enz. werkt niet goed meer en loopt vaak vast. Wil bovendien digitaal 4K TV kunnen ontvangen op mijn nieuwe LG TV. Dus vraag ik om een nieuwe digitale Settopbox, zoals bijvoorbeld de Aris VIP5202 of Segecom DIW7022.
Antwoord van KPN, nee u krijgt geen nieuwe Settopbox, we kunnen u niet verder helpen.
Ik zeg tegen de telefoniste wat zegt u nu !, zegt ze we helpen u niet verder. Wat een buitengewoon slechte service, ben je jaren lang klant en wordt je zo behandeld, dus ga maar eens bij Delta of Ziggo kijken. Ben zeer teleurgesteld in KPN. Zo een slechte behandeling gaat ze klanten kosten, tevens leuk artikeltje voor de Telegraaf.
Als je KPN hebt kan je beter gewoon gebruik maken van de KPN iTV app. Kan je op de meeste televisies wel downloaden. Werkt veel beter dan de verouderde mediaboxen inderdaad.
Via app op TV kijken werkt niet, beeld hapert of schokt afentoe heel even. Op de Tablet werkt het wel. Het nonsjalante antwoord van de kpn klanten service van, wij gaan u niet helpen met nieuwe settopbox en afstandsbediening, terwijl de oude met afstandbediening niet goed meer werkt. Je bent vele jaren klant en nu laten ze je gewoon stikken, arrogantie van KPN ten top. Kan per maand opzeggen dus we zullen zien. Ik ga nu maar onderzoeken welke provider mij wel een digitaal 4k beeld kan leveren.
Glasvezel van KPN is wel heel fijn. Ik had Ziggo en ondanks dat ik daar niet het duurste pakket had, is in ieder geval mijn uploadsnelheid veel hoger bij KPN dan dat het was bij Ziggo. Heb er verder niet veel verstand van maar mijn buurman had gezegd dat ik glasvezel moest nemen. Toevallig had ik dat al in mijn huis dus toen ik met KPN contact op nam, kon ik gelijk bij ze terecht. Binnen een week was alles aangesloten, inclusief tv.
Ik wil graag overstappen naar KPN maar ik heb alleen behoefte aan internet en tv kijken doe ik dan via de KPN iTV app. Hoef geen mediabox maar die krijg je er wel telkens bij als je het bestelproces inziet. Ik heb gloednieuwe tv's, waar ik de KPN app zelfs al op heb gedownload om te kijken of het zou werken. Natuurlijk kan ik er nog niks mee omdat ik nog niet bij KPN zit. Wel ooit gezeten trouwens en dat was altijd goed! De vraag is dus: kan ik geen internet en tv abonnement nemen zonder zo'n oude mediabox? Alvast bedankt.
Nog even ter aanvulling. Probeerde deze vraag in de KPN chat te stellen maar de zogenaamde 'bot' hielp me totaal niet en er werd me alleen gevraagd of iemand me mocht bellen. Nee, doe het gewoon in de chat zoals Ziggo ook heeft. Daarop loopt Ziggo nog wel voor op KPN blijkbaar. Toen werd ik nog doorverwezen naar een enorm forum, moest ik nog inloggen ook etc. Wat een gedoe.
Ze blijven me stalken. Ze blijven op mijn deur kloppen en bellen, proberen me van provider te laten veranderen. Ik heb ze zo vaak verteld dat ik geen interesse heb. Maar dat stopt nooit. Verschrikkelijk bedrijf!
Ze hebben de glasvezel aangelegd (zonder aankondiging) en kloppen bij iedereen aan om 7 uur 's ochtends om de auto's van de parkeerplaats te halen. Ondanks dat niet iedereen een auto heeft. Sindsdien is het stalken nooit gestopt. Eerlijk gezegd weet ik niet meer wat ik moet doen! IRRITANT
Ja, laat ze stoppen met deze agressieve wijze van verkoop!! Energieverkoperes zin nog minder irritant en opdringerig. Zeker de verkopers van KPN ZAKELIJK liegen en bedriegen alles bij elkaar op een klant te scoren. Onbegrijpelijk dat KPN dit doet!
Na jarenlang bij Ziggo te hebben gezeten en eigenlijk altijd trouw en blij klant te zijn geweest heb ik nu toch besloten om Ziggo in te ruilen voor KPN. Waarom? Ik hoorde laatst iemand zeggen: Ziggo is entertainment en KPN is meer van het stabiele en goede internet. Hier ben ik het 100% mee eens.
Als Ziggo nog Formule 1 en de premier league rechten had gehad, was ik denk ik gebleven maar nu hebben ze vrijwel niks extra's.
KPN daarentegen heeft een stabiel en sterk glasvezel netwerk met goede downloadsnelheden en ook super snelle uploadsnelheden. Niet dat ik nou zoveel upload maar het feit dat de verbinding zo sterk is, geeft mij wel een goed gevoel. De prijzen tussen Ziggo en KPN zijn ongeveer even duur en je krijgt gewoon een beter netwerk bij KPN er voor terug.
De echte reden waarom ik echt ben afgeknapt van Ziggo is het feit dat er geen tv app is voor een Samsung en LG tv. Hoe verzin je het? Ze moeten het hebben van entertainment en dan regelen ze zoiets simpels niet. Toen ik zag dat KPN wel een iTV app in de samsung app store had staan wist ik genoeg.
Mijn conclusie:
- Als Ziggo een goede TV app creeert op iedere (nieuwe) TV en ze krijgen unieke rechten als F1, premier league en darts terug... Dan is Ziggo voor veel huishoudens top.
- Zolang ze dat niet hebben, is KPN een stabieler en betere optie. Die hebben alles namelijk wel op orde met glasvezel en een goedwerkende TV app.
Net een medewerker aan de deur gehad. Ik heb meneer gelijk duidelijk gemaakt dat ik geen interesse heb want ik zit en blijf bij ziggo. Meneer vond dat ik wel 1 minuutje van mijn tijd aan hem kon besteden omdat er ook een kabel van € 800,00 was aangelegd. De KPN medewerker kwam opdringerig en niet aangenaam over.
Wil graag overstappen naar KPN. Ze bieden zelfs nu een Philips UDH TV aan en Ziggo wordt jaarlijks duurder dus dacht even kijken wat voor moois ze te bieden hebben. Ben geen beller van mezelf en er is volgens mij geen chat dus dat is lastig, daarom probeer ik het op deze manier. Hopelijk reageert KPN hierop?
Ik wil graag 1Gbit glasvezel internet, dat kan je aanklikken dus is prima.
Daarna staat er: wil je tv kijken, ja of nee. Ja, maar eigenlijk wil ik alleen TV kijken via de KPN (iTV) app die ik op mijn Samsung tv kan installeren. Ik kan niet deselecteren dat ik geen TV+ box wil... Ik hoef geen mediabox namelijk, vind dat achterhaalt en met mijn nieuwe TV kan ik gemakkelijk alles via de KPN app moeten kunnen kijken.
Of moet ik bijvoorbeeld bij de vraag 'Wil je TV kijken?' Nee selecteren? Dan kan ik zeker ook niet gebruik maken van de app?
Kan iemand me helpen om geen mediabox erbij te hoeven krijgen? Dus alleen internet en gebruikmakend van de KPN iTV app. Zal moeten kunnen?
Mijn KPN internet werkt al 3 weken niet. Ze stuurden een installateur die niet eens over de juiste apparatuur beschikte. Er stond nog een bezoek van de installateur gepland, maar helaas kwam de installateur niet opdagen. Vreselijke klantenservice, gebrek aan kennis en competentie. Het negeren van de klant. Zo'n groot bedrijf die zo weinig aan de klant denkt.
Glasvezel verbinding is super goed, snel en we hebben echt nooit meer haperingen. Denk eerder dat we een overschot aan internet hebben dan een tekort. Heb verder totaal geen verstand van aantal bits, mb, etc. Maar kan jullie zeker zeggen dat sinds KPN is overgestapt en glasvezel aanbiedt, dat het internet ontzettend snel is, op ieder toestel in huis. Goed geregeld, al jaren blij klant.
Na een verhuizing bleek de internetsnelheid die KPN kon bieden op het nieuwe adres bijzonder laag. Zo laag, dat zelfs de tv het er niet op deed. Ik het daarom gevraagd om mijn abonnement onmiddellijk te beëindigen. Echter, de zeer onvriendelijke KPN-medewerker bleef erbij dat de opzegtermijn uitgezeten moet worden, omdat het niet anders kan "in zijn systeem".
Veel boze mensen maar ik kan me haast niet voorstellen dat je boos kan zijn over KPN. Wij zijn nu tig jaren klant en we hebben nooit klachten gehad, in het begin stadium toen we nog met een inbelmodem moesten internetten was het langzaam en kan ik me wel wat klachten indenken maar nu is het alles zo snel en goed dat het wel heel gek is. Als je KPN opbelt als er iets is, staan ze de volgende dag ook bij je op de stoep. Wil daarom graag een positieve review plaatsen voor dit goede bedrijf!
slechte service, geen oplossing
Nieuw jaarcontract, moest van KPN nieuw tv box installeren [ oude werkte perfect] sindsdien iedere week meerder malen storing . dan bel je krijg je een sms met de oplossing en verbinding wordt verbroken, weer terug bellen dan niemand die met de juiste oplossing komt ik heb om nieuw kastje gevraagd kan niet, gevraagd om oude tv ontvanger kan niet , monteur hebben zij geen zin om te sturen en na lang aandringen gaat dat € 75.00 kosten. Heb uit gelegd dat het een probleem van kpn is medewerker egt ook dat er kinderziekte zijn maar zijn oplossing een verleng snoer door de kamer naar een andere wandcontactdoos om splitsing te maken tussen div apparaten vertel dat dat dan 15 meter verlengsnoer door de kamer is , dat is mijn probleem krijg ik te horen, vertel dat ik onder contract uit wil door slechte service van kpn wordt in de wacht gezet en naar 20 min maar opgehangen kpn heeft gewonnen door slechte service medewerkers. Nu ieder week gemideld twee keer storing, zal blij zijn al contract er op zirt en dan meteen naar andere provider.
Al jaren klant van KPN en sinds een paar jaar hebben we nu glasvezel, sinds dat moment is onze internetsnelheid met X10 verhoogd en zijn er nooit meer storingen geweest. Hebben ook een nieuwe modem gekregen van KPN die het ook heel goed doet waardoor we nu overal in huis Wifi kunnen krijgen. Heel tevreden over de diensten die KPN aanbiedt!
Ik besloot om in augustus 2023 buiten Nederland te verhuizen, nadat ik in juni 2023 een internetcontract voor 1 jaar had afgesloten bij KPN. Toen ik mijn plannen aan het maken was voor een verhuizing (voorgoed verhuizen, zoals emigreren) heb ik KPN gebeld om te vragen hoe Ik kan het contract vóór de periode van 1 jaar opzeggen. Ze zeiden dat ik ze alleen een emigratiebewijs van de gemeente of een arbeidsovereenkomst uit het buitenland of een studiecontract hoefde te geven. Ik kon geen arbeids- of studiecontracten aanbieden omdat ik feitelijk weer bij mijn ouders ging wonen. Ik heb mij echter persoonlijk uitgeschreven bij de gemeente en zij gaven mij een papiertje met de titel "BEVESTIGING VAN DE VERHUIZING NAARD BUITENLAND AANGIFTE 01-10-2023". Op dit document stond ook een "zaaknummer" waaruit duidelijk bleek dat het een legitiem document is. Ik heb een foto van dit document op de website van KPN geüpload en zij hebben deze afgewezen omdat het als .jpeg-bestand was geüpload in plaats van als .pdf. Oke geen probleem. Ik heb het opnieuw geüpload, maar deze keer als pdf. Vervolgens verwierpen ze het opnieuw zonder enige uitleg. Ik moest de klantenservice bellen en kijken wat er gebeurde. Ze zeiden dat het document moest worden ondertekend en afgestempeld. Ik vertelde hen dat ik het zo van de gemeente heb ontvangen en dat ik nu in Roemenië ben en geen ander document kan krijgen. Daarom heb ik de Gemeente Groningen gebeld om een afgestempeld en ondertekend document te vragen. Ze zeiden dat ze dergelijke documenten niet meer afgeven, maar dat ze mij wel een bevestigingsmail kunnen sturen die ik als bewijs aan KPN kan laten zien. Ik liet ze een screenshot van die e-mail zien en downloadde de e-mail als pdf en stuurde deze naar hen. Ze hebben mijn emigratiebewijs opnieuw afgewezen, zonder enige uitleg. Bovendien zeggen ze ook dat ze je zullen bellen als ze je emigratiebewijs afwijzen. Ze hebben mij nooit gebeld. Ik moest ze de hele tijd bellen om uitleg te vragen over wat er was gebeurd en wat ik moest doen. Dus belde ik opnieuw wanhopig om hulp te vragen en de kafkaëske absurditeit van deze situatie werd steeds erger. Niemand van het callcenterpersoneel probeerde mij te helpen of het probleem te begrijpen. Toen ik hen vroeg of ze Engels spraken, verloren ze meteen hun enthousiasme. Er was een man die me letterlijk vertelde dat het niet zijn probleem is dat ik die problemen heb met de annuleringsprocedure!!
Iedereen aan de telefoon zei steeds dat ik contact moest opnemen met de afdeling "opzeggen", die blijkbaar alleen via e-mail te bereiken was. Blijkbaar kon het callcenterpersoneel geen contact opnemen met deze afdeling. Ik denk echter dat ze logen omdat een medewerker erin slaagde contact met hen op te nemen. De andere mensen vertelden me dat ze geen contact met hen kunnen opnemen en dat ik mijn bewijsmateriaal gewoon opnieuw moest indienen met meer uitleg (wat ik op dit moment ongeveer 5 keer heb gedaan). Dus eigenlijk werd ik gewoon gelogen door alle mensen van de klantenservice met wie ik sprak. Sommigen zeiden dat ze me terug zouden bellen met meer informatie, maar hebben daarna nooit meer gebeld. Sommigen deden alsof ze de situatie begrepen en vertaalden vervolgens alleen maar de e-mail die ik ontving. Ik vertelde ze dat ik al wist wat ze me vertelden en dan zeiden ze dat ze niets konden doen.
Daarom schreef ik nog een laatste e-mail waarin ik de situatie nogmaals uitlegde en vermeldde dat ik hulp zou zoeken bij het Juridisch Lokket en de ACM (Autoriteit voor Consumenten & Markt) als zij mijn bewijsmateriaal blijven afwijzen zonder zelfs maar te proberen mij te bellen.
Dus de volgende dag word ik gebeld door KPN en ze vragen of ik mijn contract wil doorgeven aan de man die naar mijn oude adres is verhuisd. Ik vertelde hen dat ik die man niet ken, het kan me niet schelen wat ze met het contract doen, het enige dat ik wil is het opzeggen. De medewerker zei dat hij het voor mij kan opzeggen, maar niet vanaf 1 oktober, maar pas vanaf de 17e (de datum waarop ik werd gebeld). Ik accepteerde dat gewoon om met deze FIASCO te doen. Nu proberen ze mij mijn abonnement voor de hele maand oktober te bezorgen.
Op dit moment ga ik juridische hulp zoeken tegen dit bedrijf en ga ik hen ook aangeven bij de ACM vanwege hun handelspraktijken.
Ik zou iedereen willen adviseren om ze koste wat het kost te vermijden, vooral als je geen Nederlander bent. Als je geen Nederlander bent, zullen ze extreem roofzuchtig zijn en tegen je liegen in de hoop wat extra geld te verdienen. Als ik dit bedrijf een -1 of - oneindig zou kunnen geven, zou ik dat doen.
Dit was een van de ergste ervaringen die ik in mijn leven had.
Aanvulling:
Ik zou niet aanraden om diensten bij KPN af te nemen, hun ondersteuning is slechter dan die van een 3tier-bedrijf.
Ze houden klanten eigenlijk voor de gek en liegen: In de winkel heeft KPN een onbeperkt abonnement mogelijk gemaakt in plaats van de gevraagde 12Gb-bundel. 2 maanden later kunnen ze het niet veranderen, telefonische ondersteuning zal elke keer zeggen dat ZE het niet kunnen om nieuwe redenen. De nummeroverdracht duurde voorheen bijna 2 maanden(!), ook al was dit NIET contractueel vastgelegd. Zou Kpn nooit aanbevelen. Heeft KPN enige kwaliteitsborging?
Na glasvezel aanleg in onze wijk werd ik door KPN benaderd om over te stappen. Hierop reageerde ik positief. Op 12oktober j.l. zou om 13.00 uur uiterlijk 15.00 uur de installatie plaatsvinden. De apparatuur was vooraf gestuurd. Toen op 12 oktober om 16.00 uur nog niemand was langs gekomen heb ik contact gezocht met KPN. De service medewerker wist me na wat gezoek te melden dat de monteur wegens weersomstandigheden uit de planning was genomen. Hetgeen ik me kon voorstellen, er waren die middag flinke stortbuien en er zou nog een verbinding van buiten naar binnen moeten worden gemaakt. Ik vond het wel jammer dat ik niet op de hoogte was gesteld. Sindsdien heb ik niets meer van KPN vernomen, geen excuus bericht, geen bericht voor een mogelijk nieuwe afspraak. Ik wacht nu maar af, inmiddels heb ik nog steeds mijn oude provider waar ik heel tevreden mee ben.
Dit zijn de beste internet en tv providers van april 2025.
Er zijn 144 reviews geschreven over KPN op Reviews.nl. Met een 2.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.