Qua content is het lastiger om in contact te komen met KPN dan met bijvoorbeeld een Ziggo die op de website een chat heeft. Altijd maar bellen met lange wachttijden ben ik wel flauw van. Dat gezegd hebbende, vind ik wel dat KPN echt een goed product verkoopt met zeer stabiel en snel glasvezel internet en de TV APP werkt ook uitstekend. Als het ook nog wat kan doen aan de communicatie, zal het voor mij een 5/5 waardering zijn, momenteel dus 1 ster minder hierdoor.
Als trouwe klant, een persoonlijke mail krijgen, van je mag verlengen en je krijgt spelcomputer kado. Blijkt na door klikken link , NIET voor mij bedoeld te zijn! 3 x keer gebeld, 3 x doorgezet naar klacht afdeling, naar marketing, naar ICT. Daarna zelf weer terug gebeld! Wat doen ze ermee? Ict heeft fout aangepast en mij als vaste klant niks! Weg jagen, na hun fout, naar ander provider!!!!!!
Melding 8218168877
Heb zes keer gebeld ,zou terug gebeld worden nooit gebeurt ,vandaag gebeld word in wacht gezet en nooit meer te woord gestaan ,ben naar winkel gegaan daar kunnen ze ook niks betekenen !Ben zo boos op dit rot bedrijf !Mijn computerman zou gebeld worden drie afspraken nooit gebeld !Ga niet in zee met kpn komt je duur te staan en veel stress en boosheid !
Ongewenste Agressieve Verkoop door KPN Zakelijk – Schandalige Praktijken
Het is ronduit schandalig hoe KPN Zakelijk te werk gaat met hun agressieve verkoopmethodes. Ondanks dat er nooit toestemming is gegeven voor commerciële benadering, blijven ze keer op keer bellen en proberen ze opdringerig hun diensten aan te smeren. Het lijkt erop dat "nee" simpelweg niet geaccepteerd wordt.
Wat nog kwalijker is, is dat de verkoopgesprekken vaak vol onzinnige en misleidende informatie zitten. Er wordt druk gezet om zogenaamd "noodzakelijke" wijzigingen of contractverlengingen door te voeren, terwijl hier helemaal geen behoefte aan is. Dit soort praktijken horen niet thuis bij een professioneel telecombedrijf en zorgen enkel voor frustratie.
KPN Zakelijk zou zich moeten schamen voor deze opdringerige werkwijze. Het wordt tijd dat ze respectvol omgaan met potentiële klanten en stoppen met deze agressieve, ongewenste verkoop. Ik ga ook melding doen bij ACM. Het vreemde is trouwens dat je niet fatsoenlijk een klacht zelf kan indienen bij KPN, dat is heel omslachtig. Bewust natuurlijk.
KPN sales persoon komt aan mijn deur. Vraagt naar m'n huidige provider, ik geef aan dat ik niet tevreden ben en ik open sta voor zijn sales verhaal. Ik ben wel duidelijk dat ik eerst info wil en niet gelijk teken. Zegt die grapjas dat het op houdt voordat ie mij info geeft en wenst me een fijne avond.
KPN, jullie willen mij dus niet als klant. Goed om te weten, gaat mijn zoektocht door zonder jullie!
Beter dat ik er nu achter kom. Mijn deur blijft voortaan gesloten voor jullie.
Sinds vorig jaar Augustus, September, Oktober, November 2024 iets teveel betaalde facturen maar dit word niet gecompenseerd door KPN.
Ik moest zelf beter opletten is het antwoord van de "Klantenservice" en je krijg als klant je geld niet terug!
Ook al heb jijzelf de correctie van de Facturen in Dec.2024 doorgevoerd word niet gelezen door het systeem van KPN. Ik moet nu alsnog in Maart 2025 toch maar het bedrag betalen van € 1,12
En ik mag blij zijn als klant van KPN(jaja), dat KPN jouw abonnement niet heeft afgesloten, want dat had ook nog gekund
Dat is de "klantenservice van KPN" ook heb jij als klant van alles lopen bij KPN.
Zaterdag langs de KPN winkel in Emmen geweest. Medewerkers weten precies waar ze het over hebben, denken met je mee en hebben voor ons in enkele minuten een oplossing bedacht waar we zelf al een hele tijd mee in de maag zaten. Super winkel, super medewerkers en wij kunnen weer met een gerust hart televisie kijken en hebben overal in het huis een goed wifi bereik met snel internet!
Zoals je hier al ziet, is KPN totaal niet onder de indruk van ontevreden klanten. Blijkbaar interesseert het ze niets of je tevreden bent, zolang je maar betaalt. In mijn geval werd de prijs al na een paar maanden verhoogd, onder het mom van “inflatiecorrectie”. Maar waarom sluit je dan überhaupt een meerjarig contract af, als KPN de prijs toch zomaar kan aanpassen?
Wees gewaarschuwd voordat je met KPN in zee gaat. Ik zit helaas nog meer dan 1,5 jaar vast aan dit contract en kan alleen maar hopen dat de prijzen niet nóg verder stijgen. Want als het zo doorgaat, kan ik het straks niet meer betalen. Wat dan? Deurwaarders aan de deur? Dit voelt als een pure uitbuiting van loyale klanten.
KPN, schaam jullie! Dit is geen manier om met klanten om te gaan.
Geweldige internet en tv provider met een goed wifi signaal door het hele huis. Anders kan je gemakkelijk een wifi extender bijbestellen, aan alles is gedacht. Het is niet de goedkoopste optie qua internet maar zeker de beste als het gaat om internetsnelheid en betrouwbaarheid. Wij zijn al meer dan 10 jaar blij klant dus vandaar deze positieve review.
Annuleren wordt onmogelijk gemaakt.
Chat bot 4x aangesproken omdat klantenservice brutaal is en de telefoon erop gooit.
Omdat ik wil annuleren hoe belachelijk.
Kon ik weer naar de chat bot terug voor een bel verzoek ... kost echt veel moeite om normaal contact te krijgen . Klantenservice moet zich schamen ... uiteindelijk kunnen annuleren .
Ik ben gebeld door een verkoper, zo'n echte gladde prater. Hoewel ik zei dat ik niet van provider wilde wisselen aangezien ik nog een lopend contract had van meer dan een jaar heeft hij mij gouden bergen beloofd. Ik hoefde zelf helemaal niets te doen en ik zou er financieel niet op achteruit gaan. Uiteindelijk ben ik toch overstag gegaan. Daarna krijg je de ene na de andere mail van KPN, waaronder uiteindelijk ook het contract. Nu blijkt dat in het contract iets anders staat dan wat was afgesproken voor wat betreft opzeggen van de oude provider. Daar heb ik helaas overheen gelezen. De bevestiging van het gesprek waarin dit wel stond is helaas verwijderd door KPN. Inmiddels zit ik dus al ruim 3 maanden met 2 providers en KPN wijst alleen naar mij als schuldige. Ze willen op geen enkele manier me tegemoet komen. Dit ondanks dat een mondelinge afspraak ook rechtsgeldig is en dat het telefoongesprek misleidend was, wat ook strafbaar is. Dus mensen, pas heel goed op met KPN. Niet in die mooie praatjes stinken, want uiteindelijk kost het je toch geld.
Heel herkenbaar bij die callcenters van KPN. Hoe kwamen ze aan uw gegevens? Heeft u toestemming gegeven aan kpn dat ze u mochten bellen? Eigenlijk begint het daar dus al dat ze illegaal bezig zijn.
Alleen al bellen met de klantenservice duurt minimaal een half uur. Eenmaal met een medewerker in gesprek begrijpen ze totaal niet waar je voor belt
hallo allemaal, ik ben ongeveer 6 maanden bezig met de kpn, om gek te worden.
wij zijn zo 40 jaar klant bij hun , nooit zoveel problemen al nu, iedere keer als ik bel doe ik alles wat ze zeggen koppel dit koppel dat, 3 seconde inhouden , ik kan het niet meer horen , wij zijn oudere mensen , en snappen er niets van , maar goed 2 monteurs verder nog geen wifi bij de computer, nu heb ik wifi versterker , 2.50 per maand , ok is te overzien, maar ik had nog zo wifi versterker nodig , die heb ik maar bij hun besteld, 61 euro. en dan praat ik over een appartementje , dus geen groot huis, ik vind ze moeten die service van versterkte wifi aan de klanten geven. groetjes , ben er moe van .
Wegens problemen met Iphone 11 een spiksplinter nieuwe telefoon gekregen. Super! Was al zo tevreden met mijn (zakelijk) pakket op Glasvezel en mobiele abonnementen. Goede verbinding, goede service aan telefoon, fijne winkel in Den Bosch. Kortom al een jarenlange tevreden klant.
Na overleg met de helpdesk zou men een nieuwe modem sturen, alleen kon ik niet kiezen waar. Dus nu staat de modem te wachten bij een ophaalpunt waar ik niet binnen kan met mijn rolstoel ! :-( En dit alleen omdat de helpdesk denkt te kunnen beslissen wat voor mij het makkelijkst is ...........
Ik dacht dat het na 2 jaar Ziggo tijd was voor verandering. Mooie aanbieding en hoge snelheid van internet. Na een week heb ik inmiddels 4 keer moeten resetten. Het systeem is zeer instabiel. Bij een van de 4 keren ben ik een half uur bezig geweest en na de 5de poging deed het systeem het weer, Met pubers is dit een ramp. Over 105 weken mag ik terug naar Ziggo. We kijken er nu al naar uit.
Hoi hoi,
Hier precies hetzelfde probleem. Met jaren Ziggo weleens wat probleempjes maar niet heel storend. Sinds we bij KPN zitten kan je beter een stoel naast het modem neerzetten om de stekker er constant uit te halen om de boel te ressetten. Het is echt ongelofelijk hoe slecht het bij KPN is!!
Precies hetzelfde probleem. Service homaar,daar hebben ze blijkbaar nooit over gehoord. Verzin voor je begint.
Volgens de KPN administratie de startdatum van mijn glasvezel abonnement is 24e okt 2024 maar dit klopt helemaal niet.
Op de 24e kon ik mijn glasvezel verbinding niet aansluiten vanwege de glasvezel punt (witte kastje) geen signaal had.
Ik heb de klantenservice gebeld en ze stuurden me 6 dagen later een monteur dus op 30e oktober 2024, die dag begon mijn abonnement omdat die dag signaal heb en niet de 24e.oktober.
Op de "verkeerde" factuur staat startdatum 24e oktober t/m 23e november.
Ook in de contract staat : einde contract abonnement 23e oktober 2025 en niet 29e oktober 2025 hoe moet zijn.
Volgens de klantenservice kan de factuurdatum en de contractdatum niet gewijzigd worden dus waarom niet?? Ik denk dat is onzin.
De volgende factuur wordt op 23e november geincasseerd. Tussen 30e oktober (de dag dat ik verbinding had) tot 23e november zijn er 24 dagen en niet 1 maand en dit is mijn punt.
Ik heb de klantenservice veel keren gebeld en ze begrijpen het niet mijn punt. Klantenservice : Nul intelligentie niveau!!
Ik heb nog 14 dagen bedenkt tijd en ik ga binnenkort mijn abo met deze slechte club annuleren
Er worden dingen beloofd die niet worden nagekomen. Neem je contact met deze club altijd ook zelf op! Ze doen het erom.
Als mijn contract straks is afgelopen wil ik nooit meer iets met deze mensen te maken hebben. Ben er misselijk van.
Ik heb inmiddels 14 jaar kpn. Internet, televisie, 4x telefoon abo.
Nieuwe klanten krijgen een groot welkomstcadeau. Ik betaal al 8 jaar 8 euro per maand teveel, omdat ik niet actief belde voor verlenging. Én mistte extra kortingen. Geen enkele compensatie mogelijk, en een uitermate onvriendelijke medewerkster. 1 ster voor de moeite.
wat een kutbedrijf is dit.
tot 3 x toe afgesloten en als je dan belt durven ze nog te zeggen: u bent helemaal geen klant bij ons. (neehoor we zitten er nog maar 8 jaar)
heeft ons zakelijk al meer dan 15.000,00 euro omzet gekost omdat we niet bereikbaar waren.
En waar komen ze dan mee met een schadevergoeding van 12,50 euro (steek maar in jullie reet)
Wat maakt het uit dat een ondernemer bnaar de klote wordt geholpen door hun toedoen.
Nu vandaag weer ineens afgesloten, wat mij betreft kan dit bedrijft afbranden en zal ze ook nooit ergens aanprijzen.
Grof schande hoe ze met klanten omgaan.
overgegaan op kpn oversluiten erbij inbegrepen en aansluiten
glasvezel s,morgens 10 uur in huis gelijk afgesloten oude profider .zelf alles snel aan moeten sluiten boze klanten die stonden te wachten 2x mail daarover gestuurd geen reactie ronduit waardeloos wou dat ik niet over gestapt was
Tot mijn spijt gebruikt gemaakt van het verlengaanbod. KPN bied Superunlimited aan voor dezelfde prijs als Unlimited300 alleen als je dit dus niet weet tijdens het verlengen. Krijg je gewoon Unlimited300 vervolgens is het niet mogelijk om dit aan te passen. Een welwillende medewerker van de klantenservice heeft het nog geprobeerd en die gaf ook gelijk af aan dat dit gewoon opgelost had kunnen worden maar dat ze door hogerhand werd tegengewerkt. Ze heeft een melding voor mij ingediend en echt haar best gedaan. Vandaag werd ik echter gebeld door een kenau met de mededeling dat ik gewoon pech heb. De betreffende welwillende collega had ook nooit die melding mogen maken en ik had maar gewoon beter op moeten letten. Dit is hoe KPN met trouwe vaste klanten omgaat die meerdere abonnementen hebben lopen. Dit is de beloning die je krijgt als je nog 2 jaar klant wil blijven. GA ZO DOOR!
Update: Na nogmaals bellen blijkt het wel degelijk mogelijk te zijn om mijn abonnement te annuleren. Dus behalve dat de betreffende medewerker zeer klantonvriendelijk is blijkt ze ook nog te liegen. Gelukkig blijken niet alle medewerkers hetzelfde te zijn.
*** Review hierdoor gewijzigd van 1 naar 3 sterren ***
Nog nooit problemen gehad met KPN. Ik heb eigenlijk alles bij KPN, internet, tv en mobiel. Over alle 3 ben ik tevreden. KPN is niet de goedkoopste, maar ik betaal graag wat extra voor kwaliteit. Ik wil gewoon geen gezeur en dat internet weer niet werkt. Het moet gewoon werken. KPN maakt het in ieder geval waar.
KPN heeft mijn oude tante, die slecht Nederlands spreekt, aan de deur misleid. Ze beloofden haar van alles, maar lieten haar alleen een duur WiFi-abonnement afsluiten, terwijl ze een totaalpakket had bij haar vorige provider. De router werd ook nog eens buiten haar huis geplaatst, waardoor het bereik slecht is. Ondanks meer dan een maand proberen om via de klantenservice en klachtenlijn hulp te krijgen, weigert KPN iets te doen. Ze willen haar niet helpen, ook al is ze duidelijk misleid. KPN is een onbetrouwbaar bedrijf dat misbruik maakt van kwetsbare mensen. Vermijd dit bedrijf ten koste van alles!
Ja, ook d2d is het ook tuig! alles voor een nieuwe (ontevreden) klant
Heb een android TV aangeschaft voor de boot TV KPNabonnement werkt niet op een KPN Hotspot er zijn meerdere KPN abonnementen op mijn vereniging, kan alleen streamen wat erg onhandig is. heb hier 2 telefoons voor nodig, Antwoordt KPN dat je alleen Android TV thuis kan gebruiken, IP Adres wordt gekontroleerd, door KPN, Ik ben overgestapt naar NLZIET wat alleen controleert op aantal ingelogde gebruikers.het is ook veel goedkoper dan het TV abonnement van KPN.
Dit zijn de beste internet en tv providers van april 2025.
Er zijn 144 reviews geschreven over KPN op Reviews.nl. Met een 2.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.