ik raad iedereen af om bij knab een rekening te open heel slechte service ze hebben mijn bank geblokkeerd terwijl hun fout zitten. en begrijpen niet dat het een zakelijk bank is dat ik het elke dag moet gebruiken het lijkt of er stagiairs werken en hangen in je gezicht op terwijl je 20 min in de wacht staat.
ik heb een jaar rekening bij knab, vervolgens moest ik mezelf identificeren met de app op je telefoon maar je komt er heel moeilijk doorheen en als je doorheen komt dan stuurt die sms naar je telefoonnummer dus heb mijn oude nummer niet meer ik bel met klantenservice ze beloven je van alles
U moet 10 cent van u privérekening sturen naar knab dan regel ik het voor u volgende dag bel ik weer hebben blokkade weggehaald u kun zelf wijzigen heb de dag daarop weer gebeld nu hebben hun het gedaan dus moet weer 24 uur wachten even kijken wat ze morgen gaan doen.
maar het klopt allemaal niet heb zeker in 7 dagen 15x keer gebeld dus mijn internetbankieren was geblokkeerd sturen me door naar me app maar de app stuurde mij door naar de website om nummer te veranderen. en elke keer zeggen ze morgen is het geregeld hele slechte bank spijt dat ik er naartoe ben geweest
ga nu gelijk overstappen
knab heb advies voor jullie
je personeel opleiden omdat ze niet met respect met klanten spreken.
ben zwaar teleurgesteld in knab
Daar NOOIT een rekening openen! UREN bezig met scannen van een paspoort, lukt voor geen meter, het scannen van de chip mislukt zonder foutmelding, en de helpdesk is TOTAAL ONBEREIKBAAR. En dan de constante dreigingen dat je zakelijke rekening geblokkeerd wordt, gewoon onbeschoft. Je kunt nog beter een rekening hebben bij de maffia, ik ben er helemaal klaar mee!
Na 6 jaar een zakelijke KNAB rekening te hebben gehad kregen we plots een mail dat ons bedrijf te groot werd voor hen en dat ze graag willen dat we de rekeningen sluiten. Wait, what? Ja... Waargebeurd verhaal.
Allereerst, ons bedrijf is nog NET ZO als dat het was 6 jaar geleden. Er is nooit een klacht over wat dan ook binnen gekomen want we zijn een goedlopend bedrijf die tevens zeer goed op internet genoteerd staat. We waren zelfs 1 van de eerste klanten bij KNAB dus dat ze dan zo ineens met je omgaan slaat werkelijk nergens op.
Volgens hen hadden ze nieuwe voorwaarden maar, je gaat niet zomaar een 6 jarige klant wegsturen omdat ze plots te groot zijn terwijl ze helemaal geen upgrade hebben gehad. Zeer vreemd. Hebben meer mensen hier last van?
KNAB = NIET DOEN!
Knab heeft een hele trage interface, wanneer je iets wilt overboeken ben je wel een tijdje bezig. Ze hebben de prijzen ook van 5 euro naar 6 euro verhoogd wat best jammer is want dat was nou juist de reden dat ik mijn zakelijke rekening bij Knab had geopend. Die ene euro kan ik wel missen maar als er nog 1 of 2 verhogingen komen ga ik liever naar de ING.
Laatst had mijn compagnon het er over dat wanneer knab failliet zou gaan, we wel een probleem hebben.
Als een bank failliet gaat ben je maar tot een bepaald bedrag verzekerd en als je meer op de bank hebt staan dan dat bedrag dan heb je hele dikke pech.
Dus als iemand nog tips heeft hoe we dit beter vorm kunnen geven om ons in te dekken?
Kun je beter bij meerdere banken gaan tot een bepaald bedrag?aar dat kost ons dan ook meer.
Mocht iemand tips hebben, let me Know...
Knab is een hele goede bank voor kleine of grote bedrijven.
Het is geen bank als de Rabobank of de ing die de naam al hebben, maar echt een bank die langzamerhand steeds groter wordt.
Het is een goede en betrouwbare bank en het contact met de klanten onderhouden ze heel goed.
Vooral dat laatste vind ik erg goed en bovendien ook heel belangrijk, want het gaat wel om een hele hoop geld en belangrijker nog; om je bedrijf.
Knab verhoogd de zakelijke rekeningen naar 5 euro in totaal naar 6 of 9 euro, afhankelijk van het feit of je alleen het bedrijf runt of met meerdere partners. Ik heb de pech dat ik mijn bedrijf run met iemand anders dus nu van 5 naar 9 euro ga. Best een grote verhoging terwijl Knab altijd heeft gezegd dat zij de goedkoopste zouden zijn maar met dit soort opwaartse bedragen zal dit niet lang duren. Wel blij met de service, niet dat dit een geheel negatieve review is maar vind de verhoging gewoon heel hoog en wilde graag weten wat anderen hiervan vinden.
Vanaf Maart gaan die verhoogde prijzen in dacht in te hebben gelezen in mijn mail. Inderdaad een hoge verhoging maar we moeten wel eerlijk zijn - 5 euro voor een onbeperkt aantal zakelijke rekeningen per maand was heel goedkoop. Zolang de service goed is zullen er hierdoor geen mensen weg gaan is mijn mening.
Ik heb meerdere bedrijven en hierom meerdere rekeningen nodig. Bij Knab kan ik onbeperkt zakelijke betaalrekeningen aanmaken en hier zijn geen extra kosten aan verbonden, ideaal dus. Ongeveer 3 jaar geleden heb ik mijn bedrijven opgericht en wilde ik mijn bankomgeving bij Knab onderbrengen, die op dat moment vrij nieuw waren. Toen ik me had aangemeld en meerdere rekeningen had aangemaakt hadden ze me geblokkeerd omdat ze het niet vertrouwden. Ik was het hier natuurlijk niet mee eens en moest op het hoofdkantoor komen opdraven, gedaan en na een kost gesprekje werd alles goedgekeurd en kon ik beginnen bij Knab. Tja, ik noem het beginnersproblemen. Sindsdien geen problemen meer gehad en alles werkt soepel.
Dit zijn de beste financiele zaken van april 2025.
Er zijn 33 reviews geschreven over Knab op Reviews.nl. Met een 2.0 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.