Vandaag reeds een recensie geplaatst inzake het niet leveren van de bestelling.
Na telefonisch contact met Huus, is mij toegezegd dat de afdeling planning vandaag terug zou bellen, wat er mis is gegaan.
Ik had het vermoeden al, en inderdaad ER IS NIET TERUGGEBELD!
Als consument sta je gewoon machteloos.
Morgen maar weer proberen zelf te bellen.
Vandaag zou de bezorging plaatsvinden.
Volgens de track en trace tegen 13.52 uur.
Iets voor 14.00 wordt de tijd veranderd in 8.30 uur afgeleverd. Echter niks ontvangen.
45 minuten in de wacht. Krijg ik te horen, de afdeling planning weet ook niet wat er aan de hand is, u wordt nog teruggebeld.
Schandalig. Hele dag voor niets zitten wachten.
Nu nog afwachten of ik teruggebeld wordt.
1 ster is nog te veel !
Mijn ervaring met HUUS Meubels is ronduit schandalig. Na een bestelling die inmiddels al vier tot 6 weken te laat is, heb ik geen enkele update ontvangen over de status van mijn meubels. De klantenservice is volkomen ineffectief en weigert om zelfs maar een rechtmatige korting te verlenen. Dit roept ernstige vragen op over de klantgerichtheid van dit bedrijf.
Wat nog frustrerender is, is dat klanten die in de winkel kopen, simpelweg worden benadeeld. Als je in de winkel aankopen doet en vervolgens ziet dat dezelfde producten online voor een lagere prijs worden aangeboden, wordt je als klant in de winkel dus met opzet duurder behandeld. Dit beleid is niet alleen oneerlijk, maar ook misleidend. Het geeft blijk van een totale gebrek aan transparantie en respect voor klanten.
De combinatie van een onacceptabele levertijd en het schimmige prijsbeleid maakt het voor mij onmogelijk om HUUS aan te bevelen. Als je waarde hecht aan betrouwbare service en eerlijke prijzen, zoek dan alsjeblieft verder. Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in HUUS volledig ondermijnd, en ik kan niemand aanraden hier iets te kopen.
Belofte was 8-10 weken levertijd, al erg lang maar mee akkoord gegaan. Uiteindelijke levertijd werd 20 weken. Ook moesten we hier continue zelf achteraan, en bij een mail waarin ik een tegemoed koming vraag geen gehoor! Vervolgens klopt de tekening van de meubels niet waardoor er niet genoeg schroefjes bij de stoelen zitten. Geen empathie, geen begrip.
Binnenkomst stoelen zouden gemonteerd geleverd worden . Ze adverteren dat de stoelen alleen per 2 st besteld kunnen worden dus bestel 2 sets krijg dus 1 set . DIT IS RECLAME MISLEIDING. Bij retour worden ze niet opgehaald en moet je zelf maar uitzoeken hoe je ze retour gezonden krijgt van klanten service hebben ze daar nooit van gehoord
Na maanden lang wachten (7,5 mnd) mijn meubels binnen gekregen, het was scheef en lelijk en niet wat wij hadden besteld!!
Na veel mailen, aangezien je ze niet fatsoenlijk kan bellen. Kwamen ze de meubels ophalen op 20 september tot op heden nog steeds geen geld retour ontvangen. Het is dramatisch en ga ook never nooit meer wat bestellen!!
GEEN afspraken na komen, traag, moeilijk bereikbaar. na 4 manden bestelling geplaats nog niet ontvangen. nooit meer bij HUUS bestellen. krijg erg spijt.
Heel erg SLECHT ervaring , aub doe het niet, niet op deze web bestellen
Heb mijn bestelling geannuleerd duurde mij te lang.
Al twee weken beloven ze geld terug te storten nog geen geld terug.
Bellen is een hel na een uur pas kan je met iemand praten en die gaat ook niks oplossen.
Op mails wordt niet gereageerd.
Eerste keer en laatste keer daar.
OPLICHTERIJ!!!
Had een meubel besteld en na zeer lange tijd en email eindelijk geleverd. Tot mijn grote verbazing was het bovenblad van de tafel helemaal bol en bij een van de lades was hij beschadigd verder groot kleur verschil van het hout. Via het contactformulier met foto's bijgevoegd verzoek gedaan om retour te halen en te crediteren. Hele tijd niks meer gehoord. Diverse mails gestuurd en sinds kort reactie ontvangen, waar Ik het niet mee eens ben. Willen tafel omruilen voor een nieuwe maar is niet op voorraad duurt een aantal weken en dan pas oude tafel retour halen!!
Duurt allemaal veel te lang en heb er geen enkel vertrouwen meer in. Gereageerd per mail maar tot op heden niks meer gehoord van HUUS. Wil gewoon mijn geld terug. Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Dus wees gewaarschuwd en koop hier niks.
Wij hebben precies dezelfde ervaring wij hebben inmiddels afgelopen zondag een 2e tafel gekregen de andere ging retour. En raad eens deze tafel is nog 10x erger het ziet er niet uit. Mailtjes worden niet beantwoord ik ga er nu verder mee ga mijn rechtsbijstand erop zetten ben er helemaal klaar mee.
Ik kocht de Kast Britt (een groot meubelstuk van 100 kg). Toen de kast arriveerde, begon de nachtmerrie. De kast was onherstelbaar kapot. Geen van de deuren sloot goed, het hout was op verschillende plaatsen gebarsten, de afwerking van het meubilair was verschrikkelijk. Slechtste kwaliteit die ik ooit heb gezien. Als je een kast in die staat aflevert, is er geen sprake van kwaliteitscontrole.
Contact opnemen met de klantenservice duurt uren. Je moet minimaal 45 minuten aan de lijn wachten. Na 3 keer bellen was het enige aanbod dat ze mij gaven: 20 dagen later kiezen of een korting van 70 euro. Een korting van 70 euro op een kapot meubelstuk is belachelijk.
Toen ik protesteerde dat het niet acceptabel was om 1 maand lang een enorme kast midden in mijn woonkamer te hebben, zeiden ze alleen maar: is dat of niets.
Bespaar jezelf de nachtmerrie van dit bedrijf. Betaal een beetje meer en krijg een fatsoenlijk meubilair met een goede klantenservice.
30 mei een bestelling geplaatst met 12 weken levertijd voor de eettafel en salontafel.
12 weken 0,0 bericht en ineens ontvang ik een email met daarin de mededeling dat het nog 10 weken zou duren. Om deze reden de bestelling geannuleerd.
Na meerdere email contact éindelijk toezegging dat binnen 14 dagen het geld retour zou zijn. Uiteraard niet gebeurd. Wéér veel emails gestuurd (aangezien telefoon altijd 15+ wachtende heeft én er wordt geadviseerd een mail te sturen ipv bellen) Geen gehoor op emails.
Uiteindelijk gebeld, toch die 16 wachtende afgewacht (45 min) waarna een keurige dame mij te woord sprak. Ze zou erachter aan gaan en mij telefonisch op de hoogte houden.
Inmiddels weer een week verder en geen telefoon gehad of geld retour. In een woord: belachelijk slechte service. Zou ik mijn geld ooit nog terugzien?
Ik zit idd met hetzelfde zeer slecht ook wat besteld duurde mij te lang dus ook geannuleerd zit nu ook te wachten op mijn geld!!!
Wilde een adres wijziging doorgeven van bezorgen. Dit kan alleen via contact te krijgen. Nou dat is het probleem. Mail GEEN antwoord.
Telefonisch gewoon standaard 18 wachtenden , na 2 maal 1 uur in de wacht werd gewoon de verbinding verbroken😡😡. Nou ik hoef mijn tafel niet meer dus retourmekding gedaan.
Noooooit meer HUUS.
Opzich aardige mensen in de winkel van Alphen aan de rijn. Mooie verkopers praat alleen helaas niet helemaal waar wat ze zeggen.
2 juli onze meubels besteld de set Britt en gelijk alles betaald.
Levertijd zou 6 weken zijn.
Op Zondag 18 aug werden eindelijk onze meubels geleverd. Behalve de salontafels die hebben nog eens 6 weken vertraging, gevraagd om een compensatie want dat was niet de afspraak maar dat doen ze niet.
Bij het uitpakken bleek echt elke meubelstuk beschadigd te zijn, eettafel rand stond open en helemaal krom, frame boeken kasten bekrast, dressoir gekrast en schroefjes kwamen niet overeen, boekenkasten schroeven waren er in kapot gedraaid enz. We zijn per direct maar de winkel terug gegaan met alle foto's omdat ze telefonisch moeilijk te bereiken zijn.
De winkel schrok ervan en vond de schade ook niet normaal maar ze konden niks doen ik moest de foto's gelijk doormailen naar het mail adres.
2 dagen later kreeg ik bericht dat ze de meubels zo snel mogelijk om gaan ruilen. Weer alles uit elkaar halen en klaar zetten, 3 dagen later werd het opgehaald en omgeruild. Weer alles in elkaar zetten gelukkig zijn deze meubels wel goed. Alleen neemt het wel een hoop stress en tijd in beslag. Je zit met in elkaar schroeven, grote dozen die je weg moet brengen en dan weer alles uit elkaar en opnieuw in elkaar.
Dan me salontafel vanochtend weer bericht en duurt nu nog 2 a 3 weken zeggen ze. Ik ben niet zo blij met dit bedrijf. Al hebben ze het gelukkig wel snel opgelost je verwacht het niet voor die prijs dat de kwaliteit zo is en dat de levertijd nog langer duurt als ze beloven. Ik ga hier nooit meer bestellen, denk goed na als je hier wil bestellen, kijk alles goed na en ga absoluut niet van de levertijd uit die ze beloven
Eigenlijk is 1 ster zelfs teveel! Wat een ramp dit bedrijf zeg. Ook wij wachten al bijna 7 maanden op een eettafel. Eigenlijk was er een levertijd van 12 weken. Na 5 maanden kregen we bericht dat onze tafel binnen was en we een leverafspraak konden maken. Deze werkte echter niet. Op mijn bericht dat de link niet werkte kreeg ik eerst geen reactie. Maar wel een mail dat de tafel echt in die week geleverd zou worden … we hadden niet eens een afspraak! Na 2 weken en meerdere mails vanuit onze kant kwam een nieuwe link. Hiermee een afspraak gemaakt. Dit was gisteren…. Een verlof dag opgepakt en je raadt het al… op woensdag avond een mail. De tafel kon niet geleverd worden want hij was niet in het magazijn aangekomen! Was hij hier niet al 2 maanden geleden????? Verlof dag intrekken ging helaas niet meer. Dan gaan we naar wat anders leuks doen. Maar nee. Enkele uren later weer een mail. Uw tafel wordt morgen bezorgd. Daardoor voor alle zekerheid toch maar de hele dag thuis gebleven. Maar ook dit bleek voor niks. Ik was en ben er zo klaar mee dan ik de tafel meteen heb geannuleerd. VOOR MIJ NOOIT MEER HUUS!
Ik heb afgelopen maandag deze klachtmail geschreven naar huus.nl, maar nog geen reactie ontvangen. Dat vind ik bizar! Dit is de mail:
Allereerst vind ik de gang van zaken bij de webshop van huus.nl niet normaal, aangezien 1) mijn bestelling van 3 april 2024 is niet binnen de levertijd van 12 weken is geleverd 2) u probeert mij niet actief op de hoogte te houden van de levertijd (echter pas als ik erom vraag) en ik zal u vertellen dat de meeste webshops dit wel goed geregeld hebben. Door deze passiviteit in uw communicatie zitten wij al langdurig in onzekerheid over de levertijd van onze eettafel + eetstoelen. Daarnaast hadden wij erop gerekend inmiddels al gebruik te kunnen maken van de eettafel en eetstoelen, wij hebben het bedrag immers al lang geleden betaald. Zoveel ongemak dat u heeft veroorzaakt bij uw klant en dan biedt u een factuur korting van 15 euro, dat vind ik zeer onredelijk en ik vraag u daarom vriendelijk om een hogere factuur korting te geven. In de bijlage vindt u mijn klachtbrief waarin ik u verzoek om de eettafel + 4 eetstoelen binnen 30 dagen, met ingang van vandaag (maandag 15 juli 2024) te leveren. Indien u dit niet haalt dan ontbind ik de overeenkomst per direct. Overigens dient u tijdig met ons een afspraak (specifieke dag en tijd) te plannen om de eettafel + 4 eetstoelen te komen leveren. U kunt de goederen namelijk pas bij ons te bezorgen wanneer dat ons goed uitkomt (wij moeten die dag namelijk thuis zijn).
Graag ontvang ik z.s.m. uw reactie.
Aangezien jullie niet op tijd hebben gereageerd op mijn mail vraag ik mij af of jullie wel legit zijn, waarmee ik bedoel: zijn jullie wel een echte webshop of bedonderen jullie mensen? U snapt het wel, wij hebben inmiddels onze twijfels of u wel te vertrouwen bent. Jullie kunnen niet zomaar geld innnen en dan vervolgens je product niet leveren binnen de beloofde tijd en dan ook ook nog eens onze mails negeren. Dit kan niet zomaar volgens de Nederlandse wet. Daar dien je je ook als webshop aan te houden. Wij weten niet of wij ooit nog een reactie zullen krijgen van jullie (en onze bestelde meubels) maar jullie komen er niet zo gemakkelijk vanaf!
Neem je feedback serieus, daar word je toch alleen maar beter van als bedrijf?
Wij hebben dezelfde ervaring, hoe is het mogelijk dat dit bedrijf nog bestaat!?
Vervelend om te lezen dat u dezelfde ervaring heeft!
Ik vind het alleen maar onverantwoord van het bedrijf dat zij hun klanten op deze manier behandelen. Zo jaag je toch alleen maar je klanten weg.. en dan?
Gedurende het proces dat ik moest wachten op mijn bestelling kwam de vraag in mij op: doen ze dit bewust? Bewust mijn geld innen en pas maanden (+ extra maanden) later leveren (ze hebben overigens nooit wat geleverd want ze waren te laat)? Ik zal het wellicht nooit weten.. maar ik raad niemand aan om iets te bestellen bij dit bedrijf.
Vertrouw dit bedrijf niet, krijg je spijt van.
Ik heb medio okt een bank besteld bij het Huus, kraag deze 1/2 Februari geleverd, je raad het al, van alles mis aan de bank, plooien dubbelde naden op de leuning, koudschuim.
Binnen 27 uur melding ervan gemaakt.,
Kreeg een mail terug dat ik de bank zo moest accepteren omdat een bank altijd met plooien wordt geleverd anders schuurt de stof.
Ze konden niets voor mij beteken, ik geef niet snel op,
Ik had een pakket gekocht met garantie.
Er zou een bedrijf komen kijken deze zijn geweest en geven aan de de stof te strak is genaaid, waardoor de kussens uit elkaar staan en niet sluiten.
Na enige tijd hoor ik niets meer.
Furnit gebeld of er al iets bekend is.
Ja, maar mogen niets zeggen afspraak met bedrijf.
Tuurlijk, meerdere keren naar de winkel geweest want Furnit had het rapport daar heen gestuurd.
Winkel weet van niets.
Service bellen, uren in de wacht doe mijn verhaal word ik weggedrukt.
Weer gebeld, zij weten niets en ga zo maar door.
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik raad jullie aan koop hier nooit iets, ik heb heel veel stampij gemaakt in de winkel waar veel mensen die daar kwamen kijken, op meerdere momenten van de week en vooral als het druk was.
Hij was hier niet blij mee, de meneer die daar werkt is een vreselijke man en gaat over lijken, wees gewaarschuwd.
Uiteindelijk een bank die ik niet heb besteld met koudschuim.
Ik heb geluk gehad dat ik 400€ terug heb gekregen voor een bank die vreselijk zit, en kussens met plooien en de kussens van de zitting die uit elkaar staan.
Hier moet Radar achter aan, en dit bedrijf moet weg met hun praktijken, voor ze nog meer “slachtoffers maken”
Ik heb een tafel besteld bij dit bedrijf. Ze hebben het bezorgd met de verkeerde poten waardoor ik de tafel niet in elkaar kan zetten. Ik kan de tafel dus niet gebruiken. Dit heb ik uitgelegd aan hun en het enige wat Kristy van Team Service Huus zegt is dat het niet mogelijk is om te ruilen of om andere poten te krijgen. Wat voor service is dat? Ik zit nu vast met een tafel die niet te gebruiken is. Bestel hier vooral niet!
Wat een waardeloos bedrijf en de klantenservice!!! Tafel en stoelen besteld, wachtijd 8 tot 10 weken...na de 10 weken zelf contact moeten zoeken hoe het ervoor staat om vervolgens te moeten horen dat het weer 8 tot 10 weken gaat duren... Na wederom 8 weken te hebben gewacht moet ik zelf weer contact met Huus zoeken om WEER voor de 3de keer te moeten horen dat het weer 8 tot 10 weken gaat duren...WTF...niet normaal.. Komen hun belofte niet na.... Dit is volkomen onacceptabel... Iedereen zal het weten ook!!!!
Zeer slecht behandeld door dit bedrijf. Een tafel gekocht in de actie. Zou wat krasjes hebben waardoor er geen garantie op zit. Prima, maar eenmaal thuis in elkaar gezet blijkt hij ook schots en scheef te zijn. Ze doen er niks mee en willen het niet oplossen. Ik zou dit bedrijf niet aanraden! Schandalig.
Veel gekocht by huus goede klant van meer dan 6000 euro we zyn ook erg bly met onze aankopen maar ook onze zoon heeft laatst nog n grote bestelling gedaan die moet nog komen maar 4 maande n na verval garantie geen enkele tegemoetkoming terwyl de stoel niet intensief gebruikt werd geen enkele tegemoetkoming dus voor ons geen huus meer heel erg jammer echt geen goede service echt niet
Heb in juni 2023 nieuwe stoelen en tafel gekocht. Tafel kwam na 8 weken maar de grijze stoelen na 10 weken en de laatste 2 groene stoelen kwamen 14 weken later. 1 van deze 2 stoelen was al kapot in de doos en weer 14 weken later zijn ze weer binnen. Dus kortom 28 tor 29 weken gewacht en nu zeggen ze . Je moet eerst de stoelen retour sturen (past niet in een envelop helaas) en daarna krijg je pas de nieuwe geleverd. Een bizar slechte service en totaal geen contact te krijgen . Ongelooflijk dat ze überhaupt nog reclame maken.
Wachten nu al 19 weken op onze meubels, op mails wordt niet gereageerd. Je moet zelf bellen wachttijd gemiddeld half uur. Nu gezegd 1e week van februari, heb er weinig vertrouwen meer in. Hele slechte reclame Dit!! Misschien niet meer in de advertenties zetten snel geleverd.... als je niet leveren kan misschien iets minder reclame maken.
Hele slechte service Dit!!!
Ik wacht al bijna half jaar op meubels en ze zijn telefonisch niet bereikbaar en op mails wordt niet gereageerd. Zeer slechte service. Morgen zouden mijn meubels eindelijk komen en krijg ik om 16.00 uur opeens mail salontafel toch niet komt terwijl die al in november binnen zou zijn. Wens ook oplossing hiervoor en ga niet weer weken wachten.
Meubel voor tv besteld. 22 december aangekomen en nog niks gehoord over bezorging. Klantenservice niet te bereiken, reageren niet op mails. Denk dat ik rechtsbijstand maar eens ga inschakelen. Dit is al de derde keer dat ik deze ervaring heb, dit is echt de laatste keer dat ik daar wat besteld heb. Waardeloos.
Ik wacht al 3 weken langer en hoor niks. 2 mails richting klantenservice...niks....bellen: u bent de 15e persoon, na 10 minuten: u bent de 14e. Dat is niet te doen. Je betaalt en vervolgens....niks. ik vind dat niet kunnen. Het gaat om belangrijke spullen in je huis voor hoge bedragen. Dan wil ik minstens op de hoogte gehouden worden. HUUS neem VANDAAG contact met mij op! Order 898974
Klopt wij net zo. Reageren niet op mails en telefonisch is helemaal niet te doen. Drie keer wat besteld, dit was de laatste keer.
Er zijn 33 reviews geschreven over Huus.nl op Reviews.nl. Met een 1.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.