Ik ben overgestapt van Vodafone naar hollandsnieuwe. Ik zat bij Vodafone vanwege de combinatiekorting die je krijgt met Ziggo. Vodafone werd alleen een beetje duur, daarom zocht ik naar een alternatief. De enige die ik kon vinden die ook combinatiekorting gaf bij Ziggo, was hollandsnieuwe. Na lang twijfelen toch maar overgestapt, want het is toch een budgetaanbieder en ik wil niet tegen onverwachte kosten aanlopen. Tot nu toe niks aan de hand, vast laag maandbedrag en ik ben echt heel tevreden dat ik ben overgestapt.
Na vermissing, in de post, van mijn bestelde toestel wordt je minstens twee weken aan het lijntje gehouden (na afronding onderzoek). Bedrijf denkt in procedures, niet aan het belang van de klant. Heel slecht.
Sinds een jaar bij Hollands Nieuwe. Wat me duidelijk tegenvalt is de kwaliteit van het gebruik van mobiele gegevens. Gesprekken via apps hebben veel onderbrekingen. Heel regelmatig moeizaam bereik. Gisteren in een museum in Arnhem, minutenlang geen verbinding bij een zoekactie op internet, terwijl bij mijn vriend alles soepel verliep (ander provider).
Ik zit in Frankrijk al sinds gisteren zonder tegoed.
Nog geen 2,5 GB gebruikt en dat zou 23,85 kosten. Ik ben vanuit Nederland rechtstreek naar Frankrijk gereden.
De helpdesk doet het niet in het wekend en heeft gisteren al aangegeven dat ze niet kunnen zeggen wanneer het opgelost is en dat ik ook geen bericht krijg als dat zo is.
Ik vind dit zoooooo slecht.
Niks mis met hollandsnieuwe. Ik heb verschillende providers met elkaar vergeleken en hollandsnieuwe kwam er het beste uit. Mijn bereik is gewoon prima, ook helemaal niks mis mee en de prijs is goed. Ook heb ik genoeg data. Wat wil een mens nog meer? Ik snap echt niet waarom mensen bij KPN, Vodafone en Odido zitten. Je betaald daar veel te veel. Het kan veel goedkoper, bij bijvoorbeeld hollandsnieuwe, maar dat is mijn mening.
Vroeger was goedkoop duurkoop. Tegenwoordig zijn alle providers heel erg goed met vrijwel overal in Nederland goed bereik. Ik zit tegenwoordig ook bij Hollandsnieuwe en je ziet inderdaad dat er steeds meer mensen positief zijn over de kleinere providers, en terecht.
Ik krijg maandelijks een betaling achterstand melding. Terwijl het niet klopt. Automatisch incasso wordt afgeschreven maar klantenservice geeft aan dat het geweigerd wordt. Waarop ik dan elke maand 10eu heraansluitngs kosten moet betalen. Klantenservice geven aan dat ze niks voor mij kunnen doen. Geld is afgeschreven. Telefoon is alsnog geblokeeed. Elke maand.
Heb er al sinds 12 jaar een abonnement lopen voor mijn vrouw. Die is door haar gezondheid thuis en daardoor nooit klachten gehad (prima bereik / vaak wifi).
Omdat we dus "positief" waren besloten een abonnement voor mij af te sluiten na het vertrek bij mijn vorige werkgever.
Helaas ik reis veel, google maps en Flitsmeister aan. Plus een vakantiewoning in Olsberg hebben we gekocht. En eerlijk? Het is om te huilen!
Ik kan hier helemaal niets mee! Gesprekken vallen weg, internet werkt gewoon zo slecht, dat het op 90% van de plekken onbruikbaar is.
Zelfs nu geeft mijn iPhone accu aan:
26% batterij verbruik door zwak signaal
Gebeld en uitgelegd dat ik al jaren een tevreden klant ben. En ook met mijn vrouw haar telefoon gewoon met plezier lid wil blijven. Maar dat mijn abonnement echt niet te gebruiken is.
Antwoord? Contract is contract u kunt hem afkopen = Kosten per maand x openstaande maanden en fijne dag.
Uitgelegd dat als ze dit echt doen dat mijn tijd om te gaan gekomen is. En dan natuurlijk maar direct met de twee abonnement.
Jammer. Echt heel jammer dat men denkt dat dit service is. Bewijs genoeg.
Ik moet mijn diepste frustratie en teleurstelling delen over het telefoonabonnement van Hollands Nieuwe. Mijn ervaring met dit bedrijf is niets minder dan een nachtmerrie, en ik ben verplicht om anderen te waarschuwen om niet dezelfde fout te maken die ik heb gemaakt.
In juli besloot ik om over te stappen naar Hollands Nieuwe, met de belofte van een soepele overgang en nummerbehoud van mijn oude provider. Ik had mijn abonnement ruim van tevoren aangevraagd, en alles leek in orde te zijn. Ze stuurden me een simkaart en het contract, en ik was optimistisch over de overstap.
Mijn huidige provider, BEN, zou op 4 augustus stoppen met mijn dienst, dus ik verwachtte dat alles naadloos zou verlopen. Echter, toen ik de simkaart van Hollands Nieuwe in mijn telefoon stopte, gebeurde er helemaal niets. Geen signaal, geen service, niets. Dit was het eerste teken van de ellende die zou volgen.
Met een zinkend gevoel in mijn maag, nam ik contact op met de klantenservice van Hollands Nieuwe om te ontdekken wat er aan de hand was. Daar kreeg ik te horen dat mijn abonnement was stopgezet. Ik was perplex, omdat ik helemaal niets had gedaan om mijn abonnement te beëindigen. Het bedrijf beweerde dat zij dit hadden gedaan, maar weigerde categorisch om enige reden te geven voor deze onbegrijpelijke actie.
Ik wachtte drie dagen vol spanning op een verklaring, die uiteindelijk kwam in de vorm van een e-mail. Hierin stond dat mijn abonnement door Hollands Nieuwe was beëindigd, maar er werd geen enkele reden gegeven. Geen verklaring, geen rechtvaardiging, helemaal niets. Dit gebrek aan transparantie en klantvriendelijkheid is schokkend en onaanvaardbaar.
Het gevolg van deze hele rampzalige situatie is dat ik nu al tien dagen zonder enige vorm van mobiele service zit. Mijn oude abonnement is gestopt zoals gepland, maar dankzij Hollands Nieuwe ben ik volledig afgesneden van internet en bellen. Ik heb geprobeerd om een nieuw abonnement af te sluiten, zelfs met nummerbehoud, maar dat is onmogelijk omdat mijn telefoonnummer nu nergens geregistreerd staat.
Hollands Nieuwe heeft me in de steek gelaten op het meest cruciale moment, zonder enige uitleg of reden. Hun klantenservice is ontoereikend en onbehulpzaam, en hun handelingen zijn ronduit schandalig. Ik kan met zekerheid zeggen dat dit het meest incompetente en frustrerende bedrijf is dat ik ooit ben tegengekomen.
Mijn advies aan iedereen die dit leest: Blijf alsjeblieft ver weg van Hollands Nieuwe. Hun beloftes zijn hol, hun service is belabberd en ze laten klanten in de kou staan zonder enige verantwoording. Het is een ware nachtmerrie die ik niemand toewens. Kies verstandig en vermijd deze rampzalige telefoonaanbieder ten koste van alles!
op 3januari om 12:01 ineens 3000mb data verdwenen, ik zat al die tijd op wifi en heb al jaren een verbruik van minder dan 1000mb per maand, nu 10 euro voor 1 gig bijbetalen helpdesk gebeld, screenshot data gebruik gestuurd (492 mb)..
Antwoord HN het is normaal dat je phone wat dat gebruikt, kan wel oplopen to 68 mb per week, ja Amanda dat weet ik al jaren, mijn vraag was waar zijn mijn 3 gig gebleven. Simpel ik kom er aan, gelukkig loopt mijn abo af deze maand af.
Inmiddels antwoord gehad over mijn verbruik, vanwege privacy niets te zeggen, vervelend voor u blabla geen terugdraaien, geen oplossing, zo slecht dat Hollands nieuwe zo zijn geld moet verdienen
Je data was vedwenen in het grote universum... niks aan te doen helaas.
Het kan weleens gebeuren dat er bijvoorbeeld een update uitgevoerd is geweest.
Zit nu halfjaar bij simpel, onbeperkt bellen en 14 gig data voor een tientje.
formule 1 training kwali en race gekeken via internet in Spanje 6 gig data gebruikt, helemaal super
Ik ben al een tijdje klant ,maar de laatste 6 maanden is het bereik dramatisch al een paar keer over gebeld maar ze kunnen niks voor mij betekenen.
de klantenservice is ook in één woord slecht te noemen .
zit nog een tijdje aan mijn abonnement vast maar ga daar zo snel mogelijk weg.
Je kunt met Ziggo niet alleen voordeel krijgen op je telefoonabonnement bij Vodafone, maar ook bij hollandsnieuwe. Je krijgt dubbel tegoed en een gratis extra Ziggo tv-pakket. Dat is mooi meegenomen! Ik heb zelf een abonnement met een iPhone bij hollandsnieuwe besteld tegen een goede prijs. Ik heb het abonnement nog niet zo lang in gebruik, maar tot nu toe lijkt alles goed te zijn.
Maanden niet kunnen bellen of gebeld worden.
Helpdesk van niks. Je kunt elke dag je probleem opnieuw aan een ander uitleggen.
Geld werd wel elke maand weer netjes afgeschreven, daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Gelukkig een maandcontract.
Ze krijgen 1 ster, omdat het niet lager kan. Zou dit echt niemand aanraden.
Jaren hollandsnieuwe gehad zonder problemen. Bij hollandsnieuwe krijg je veel voor weinig. Je zal denken dat dit ten kostte gaat van de kwaliteit, maar hier heb ik eigenlijk niks van gemerkt. Alleen vind ik het jammer dat alleen Ziggo klanten combivoordeel krijgen. Dat is ook de reden waarom ik ben overgestapt naar een andere provider, waar ik een soortgelijk voordeel krijg, maar dan met mijn eigen provider. Als je wel Ziggo hebt zal ik zeker bij hollandsnieuwe gaan.
Het hele gezin is al jaren bij Hollandsnieuwe. 1 gezinslid krijgt een hele goede aanbieding en de rest niet! Terwijl we allemaal kunnen verlengen. Om die reden willen wij ook overstappen. Jammer maar helaas. Naar welke ben jij gegaan?
Ik heb bij hollandsnieuwe geprofiteerd van een buiten kansje. De Samsung Galaxy S21 FE 5G met abonnement voor maar 30 euro per maand. Eenmalige kosten waren er nauwelijks. Ik was al een tijdje op zoek naar de S21 5G, maar die was overal uitverkocht in het paars. Ik was ook erg verrast dat ik dit buiten kansje tegen kwam. De telefoon die ik wou en ook nog met korting. Het abonnement werkt perfect en ik ben echt blij. Het is een hele fijne telefoon.
Ik dacht eerst dit is een viszaak en heb de boot toen ook afgehouden om een abonnement te nemen. Dit was al jaren geleden toen een vriend van me het over Hollands Nieuwe had... Nu toch zelf een kijkje genomen op de website en zelfs een abonnement van Sim Only aangeschaft omdat het me eigenlijk allemaal wel aan stond. Ik kwam op de Sim Only pagina en kreeg meteen een pop up of ik ook klant van Ziggo ben, dan krijg je namelijk 1000 MB internet gratis en een gratis Ziggo pakket. Ik dacht dat Vodafone deze deal had maar blijkbaar deze viszaak ook! Met een looptijd van 2 jaar waarbij ik 3500 MB internet en belminuten krijg, betaal ik 8,50 euro. Dit is bij Vodafone een stuk duurder kan ik jullie melden. Was eigenlijk puur benieuwd hoe de prijzen waren, ze waren zo gunstig dat ik maar ben overgestapt. Vind het zelf wel grappig dus dacht deel deze ervaring even met jullie.
Kees
Een tijdje geleden heb ik een abonnement inclusief telefoon afgesloten via hollandsnieuwe. In eerste instantie wou ik gewoon liever een abonnement afsluiten bij Vodafone of KPN, zoals ik altijd heb gedaan, maar hollandsnieuwe had wel betere en goedkopere opties. Dus toch maar een abonnement van hollandsnieuwe afgesloten en dat liep allemaal voorspoedig. Ook fijn dat je 14 dagen bedenktijd krijgt, dat geeft je toch vertrouwen om door te zetten, ondanks dat je hollandsnieuwe niet kent. Wat mij ook opviel is dat je gewoon op het Vodafone netwerk zit, dus dat is ook wel heel fijn.
Na het bestellen had ik het pakket snel in huis en alles werkte direct. Heel fijn, dus daar hoefde ik mij gelijk geen zorgen meer over te maken. Het toestel was ook helemaal nieuw, wat je uiteraard mag verwachten. Nu ik hollandsnieuwe een tijdje gebruik heb ik geen klachten. Dat kan natuurlijk nog veranderen, dus voor nu geef ik het 4 sterren.
Zoals de titel al zegt, ben ik al jaren een tevreden klant bij hollandsnieuwe. Destijds ben ik overgestapt naar hollandsnieuwe, omdat het op dat moment de goedkoopste was en ik heb er eigenlijk nooit spijt van gehad. Ik merk eigenlijk aan niks dat hollandsnieuwe goedkoper is dan haar concurrenten, dus dat doen ze heel goed. Ik weet ook niet of er op dit moment nog goedkopere alternatieven zijn. Ik heb wel goede verhalen gehoord over Budget Mobiel, maar ik zie persoonlijk nog geen aanleiding om over te stappen. Ik heb gewoon Sim Only van hollandsnieuwe, de telefoon koop ik er zelf bij. Zo heb ik het altijd gedaan en zo blijf ik het doen.
Ik heb bij hollandsnieuwe een abonnement afgesloten met een iPhone 12 mini. Het was verrassend voordelig dus ik hoefde niet lang na te denken. Dankzij de feestdeal kreeg ik 10GB data met 15 euro korting. Aansluitkosten hoefde ik ook niet te betalen. Al met al een goede deal dus.
Blij dat ik ben overgestapt naar hollandsnieuwe. Zoals ik hiervoor al aangaf, bieden ze een hele schappelijke prijs. Toch bijna een gratis iPhone 12 mini voor een vrij laag maandbedrag. Daarnaast bevalt het ook prima. Ik zit op het netwerk van Vodafone, wat ik van te voren niet wist, dus dat was een prettige meevaller. Ik had verwacht daar wel op in te leveren, maar dat is dus niet zo. Ik ben heel tevreden over hollandsnieuwe.
Feestdeal? Komt Sinterklaas ook bij jullie aan de deur? Tegenwoordig hebben die telecombedrijven vrijwel alle dagen wel een deal volgens mij. Vorige week was nog Black Friday en vandaag dus een feestdeal. Ach zolang de consument er maar van kan profiteren toch? :D
Door een budget provider te zijn krijg je een voordeliger abonnement dan als je direct met de netwerkbeheerders gaat. Dat moet ergens vandaan komen. Hollandse Nieuwe krijgt lang niet de dekking en snelheid dan bij vodafone direct. vergis je niet, je betaald minder, je krijgt ook minder. vooral in het buitenland waar het voor de provider duurder is, je krijgt 2g ipv 4g. ze zullen overal waar ze kunnen kosten besparen, en dit komt zeker uit je service. als dekking en snelheid belangrijk zijn, ga gewoon bij een hoofdprovider voor een paar euro meer.
Zelfde ervaring. Eerst rechtstreeks bij Vodafone, nu HN. Verl vaker slechte verbinding of snelheid. Krijg echt de indruk dat HN als dochter van Vodafone de mindere bandbreedtes krijgt toebedeeld. Denk erover toch weer terug te gaan naar Vodafone.
Ik ben al vele jaren tevreden klant bij hollandsnieuwe. Om verschillende redenen heb ik wel eens contact met de medewerkers van hollandsnieuwe en er wordt altijd goed meegedacht. Via de chat kun je misschien niet alles verwachten, maar ze doen echt hun best. Heel soms heb ik ergens geen bereik, maar dit komt bijna niet voor. Prijs/kwaliteit verhouding is ook goed.
Ik heb een abonnement afgesloten waarbij je nagenoeg een gratis Samsung Galaxy A52s 5G krijgt. Dit heb ik gedaan bij hollandsnieuwe. Voorheen heb ik altijd Vodafone en KPN gehad, maar nu gekozen voor hollandsnieuwe, omdat je bij Vodafone en KPN vaak nog een groot bedrag voor het toestel moet betalen. Bij hollandsnieuwe betaal je maar een heel klein eenmalig bedrag. Dit was de reden waarom ik voor hollandsnieuwe heb gekozen. Ik hoef ook niet het mooiste van het mooiste. Gewoon een degelijke smartphone, waarmee ik kan bellen, Whatsappen en wat social media en nieuws apps kan gebruiken. De A52 leent zich hier perfect voor. Het is geen super duur toestel, maar persoonlijk merk ik niet eens verschil. Ik heb voor een paarse gekozen, maar waarschijnlijk doe ik er toch een hoesje om. Als je een abonnement hebt bij hollandsnieuwe, zit je op het netwerk van Vodafone. Hierdoor heb je altijd goed bereik en snel internet. Als je Ziggo hebt kun je ook nog voordeel krijgen, namelijk 1000 MB/MIN/SMS extra en een extra Ziggo tv-pakket. Ik heb helaas geen Ziggo, dus hier kwam ik niet voor in aanmerking. De Galaxy A52s van Samsung is een hele mooie smartphone. Een klein puntje in het scherm voor de camera, verder heb je alleen touchscreen. Ik was altijd een beetje huiverig voor bedrijven als hollandsnieuwe, maar dat was niet terecht. Ik kan al mijn vrienden aanbevelen om ook een abonnement bij hollandsnieuwe te nemen. Ze zijn goedkoop en je krijgt er een gratis smartphone bij. Het maandbedrag is ongeveer maar 5 euro duurder dan wanneer ik een Sim Only neem. Voor die 5 euro extra krijg ik er wel een spiksplinternieuwe Samsung bij. Helemaal geen verkeerde deal dus. Een hele goede deal zelfs. Deze review is voor mensen die wellicht huiverig zijn voor alles wat geen Vodafone of KPN is. Dit was ik namelijk ook. Ik merk helemaal geen verschil tussen KPN, Vodafone of hollandsnieuwe. Ik merk het alleen in de portemonnee dus ik zeg overstappen! Misschien worden KPN en Vodafone dan ook wat goedkoper.
Ik heb altijd het idee dat Hollandsnieuwe door veel mensen onderschat is. Ik gebruik het al jaren en ben ook al jaren erg tevreden. Altijd en overal bereik zonder te hoge prijzen te betalen. Wanneer je Hollandsnieuwe hebt ingeschakeld maak je gebruik van het 4G Vodafone netwerk dat, zeker in de randstad, heel goed bereikbaar is. Altijd 4 of 5 streepjes. Wij als Ziggo klant krijgen, doordat we Hollandsnieuwe hebben aangesloten, 1000 MB extra internet op de telefoon en een extra Ziggo tv pakket (hebben Ziggo Sport gekozen voor mijn man).
Uiteindelijk betaal ik 10,00 per maand voor 6000 MB internet, bellen en smsjes. Wanneer je iets te kort komt kan je altijd bijbestellen via de app. Kan je zo downloaden in de app store.
Gouden tip: betaal niet teveel, bekijk eerst goed wat telecombedrijven aanbieden. Zijn genoeg vergelijkers, zelfs op deze reviews.nl site. Een kind kan de was doen.
Pas geleden sim only van hollandsnieuwe aangeschaft en ik ben er erg tevreden mee. Nummerbehoud ging eenvoudig en altijd goed bereik. Dit komt omdat ze op het netwerk van Vodafone zitten. Je kan ook korting krijgen als je het combineert met Ziggo maar helaas heb ik KPN. Ik zit er wel aan te denken om over te stappen naar Ziggo want die korting wil ik wel. De kosten van sim only zijn best laag bij hollandsnieuwe en dat is misschien wel het grootste voordeel. Ik ben gewoon erg tevreden met hollandsnieuwe en zal het al mijn vrienden aanraden.
Heren / Dames kijk uit voor het aanvragen van een Iphone SE 2020 bij Hollandse Nieuwe. Is er wat mis dan krijg je te horen dat ze je telefoon niet kan terugsturen door een intern defect. Ik wacht nu al 2 weken en heb nog steeds geen idee wanneer ik mijn defecte telefoon (heb hem pas 1 maand) mag terugsturen. Verlenging opzeggen mag ook niet. Wachten mag wel. Wat een slechte service en maar sorry zeggen maar niks doen bijv. koerier sturen of manueel proces in gang zetten.
Boswachters hebben toch geen telefoon nodig met internet. Die leven van de natuur en het rustige leven.
Naast de positieve ervaringen die er echt wel zijn en waarvan ik oprecht hoopte dit ook zo te kunnen ervaren hier toch een mindere ervaring. Ik had een Vodafone abbo en ben overgestapt naar HN met nummerbehoud. Ik kreeg al snel een HN simkaartje die ik in een overgebleven smartphone heb gedaan, gelijk 4G maar op een ander nr, prima en logisch. Op de dag dat mijn nummer overging van Vodafone naar HN had ik even geen service. logisch maar daarna geen 4G meer, zelfde sim, zelfde telefoon. Beetje raar en een dag gewacht. De volgende dag de virtuele assistent, vervolgens supportmedewerker X, daarna medewerker Y, moest bewijs aanleveren (verschillende dagen/tijdstippen dat ik geen 4G heb), absurd want ik heb gewoon helemaal geen 4G, elke dag, elke seconde, maar goed om het oplosproces niet te frustreren dit gedaan. Met medewerker X alle instelling nagelopen (APN etc), gereset etc, zelfs de sim in een andere smartphone maar niets hielp. Later maar weer eens gebeld met medewerker Z, collega X had niets genoteerd als logbestand en weer het hele riedeltje gedaan, niet grappig meer. Inmiddels zit ik nu 10 dagen zonder 4G en wacht op een reactie van de technische dienst. HN is toch ook Vodafone? Klantvriendelijk? niet echt en als ze er niet uitkomen stuur dan een andere sim op en onderzoek het probleem intern bij HN/Vodafone maar laat een klant niet 10 dagen (of langer) zonder 4G dat is te simpel gedacht.
Ik weet niet hoe lang dit feest doorgaat maar het is niet best begonnen.
Ik was altijd een tevreden klant, maar blijkbaar vinden jullie het inmiddels normaal om iemand 12 weken (!!) op een toestel te laten wachten die helemaal niet meer geleverd gaat worden! 🤬 Iets fout gegaan in het systeem zeggen ze dan, of ik even een ander toestel wil uitkiezen voor bij mijn abonnement.
Ook wordt er doodleuk na 15minuten in de wacht te hebben gehangen de hoorn erop gegooid!
Dit zijn de beste telecomproviders van oktober 2024.
Er zijn 35 reviews geschreven over hollandsnieuwe op Reviews.nl. Met een 3.2 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.