Gisteren na maanden werk aan mijn fotoalbum eindelijk blij met het eindresultaat. In het bestelproces ging van alles mis en kon ik plots ook niet meer bij mijn fotoalbum. Vandaag gebeld, wat blijkt ze hebben nieuwe software en inderdaad alle opgeslagen werk is nu weg en niet meer inzichtelijk. Wat voor idioot heeft dit besloten binnen de organisatie? Als pleister op de wond kreeg ik een kortingscode inruil voor al die uren die ik in mijn album geinvesteerd heb. Ik heb de nieuwe software bekeken en dat is echt het meest basic foto programma wat ik ooit gezien heb. Nog geen 5% van alle opties van voorheen om je fotos te bewerken is nog beschikbaar. Grote boog voortaan om deze keten.
Ik kan mensen niet aanraden om bij hema te betalen met cadeaubonnen. Dit wou maar niet lukken en ik weet niet waarom. Ik kreeg gewoon de melding dat mijn betaling niet verwerkt kon worden. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice, maar deze persoon was slecht verstaanbaar en hier werd ik ook niet veel wijzer van. Erg teleurstellend!
in maart gordijnen bij de Hema gekocht en ze zouden na 3 tot 4 weken geleverd worden. Toen ik na een maand nog niets had vernomen heb ik gebeld naar de winkel. Iemand nam geïrriteerd op en zei direct; ''wanneer heb je ze besteld? ooooh, ja het duurt minstens 6 weken''. Nu 2 maanden verder heb ik de gordijnen nog steeds niet ontvangen.
Dan heeft de hema ook nog fotoservice .. ik verwacht geen top kwaliteit zoals in de fotowinkel. Toch zijn producten niet echt goed en niet zoals ik heb aangegeven in de online editor. Sturen meerdere mails of ik een klanttevreden review wil schrijven.. nou dit gaat niet gebeuren want ben niet tevreden !!
Er zijn 3 reviews geschreven over Hema op Reviews.nl. Met een 1.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.