HelloTV

HelloTV

2.4 reviewscore • 49 reviews
P

Arrogante verkopers - klantgerichtheid????

Vandaag een nare ervaring gehad bij HelloTV in Nijmegen. Het is 11 uur in de ochtend. In de hele winkel was geen klant te vinden. Ik was er samen met mijn dochter en we willen ons voor Kerst verwennen met een nieuwe TV. In de winkel 'werken' op dat moment drie mensen. Eén medewerker is aan het bellen vanachter zijn balie en twee verkopers staan met elkaar te kletsen. We zijn een poosje in de winkel en kijken rond...we lopen via Samsung naar een wand met LG...al waar onze aanvankelijke interesse naar uit ging. De heren blijven uitsluitend oog en oor voor elkaar hebben. Ze geinen en lachen wat...maar er kan nog geen goedemorgen af. Zelfs als we expliciet bij één toestel staan te kijken in het blikveld van de heren, praat men vooral met elkaar door. Het zijn verhalen die ik als klant niet wil horen in een professionele winkel. Na verloop van tijd waren we de verhalen en het gebrek aan klantgerichtheid beu en liepen we naar de uitgang. Zelfs dat was nog geen aanleiding om contact te maken. Pas op het moment dat mijn dochter bij de deur riep: "Fijne dag!" , klonk lachend en met cynisme "Van hetzelfde"! Ik wil HelloTV danken voor deze ervaring, omdat het ons heeft doen besluiten daar nooit een TV te willen kopen. Mogelijk dat de verkopers een aanname hebben gemaakt dat ze ons geen TV konden verkopen...bijzonder dat deze heren geen enkele klantgerichtheid, enthousiasme, gretigheid en motivatie konden leveren. Ik wil ze wel danken voor de 'spannende verhalen' (dat is mijn cynisme terug).

Pat 8 dec 2023
Reageer
A

Misleiding

Bij het bestellen staat er een groen vinkje bij installatie en montage waardoor je ervanuit gaat dat het erbij zit. Je kan er tijdens het bestellen niet apart voor kiezen of betalen en er wordt ook niet aangegeven dat het er niet bij zit. Bij navraag blijkt dat je er apart voor moet betalen en dat de wachttijd voor montage en installatie 3 à 4 weken betreft en ze komen je niet tegemoet voor de misleiding.

Ashraf 1 dec 2023
Reageer
d

ruim assortiment, lange levertijd, niet transparan

Ruim assortiment en goede prijzen. Alleen is de website niet helemaal transparant. Ze vermelden voor 21.00 uur besteld, morgen in huis, maar dat lukt ze niet. Ik zit inmiddels al enkele dagen te wachten op mijn bestelling. Hierover contact gehad met de helpdesk/Chat die mij keurig geholpen hebben wat gelukkig nog via een menselijke chat gaat ipv een robot. Alleen wordt mij nu al twee dagen op rij beloofd dat ze hem morgen aanbieden bij de transporteur en de dag daarna thuis. Dus twee dagen levertijd.

Daarnaast erg opdringerig. Na mijn bestelling kreeg ik een aanbod of ik geen andere tv wilde die nieuwer was met hoge korting (maar wel duurder dan mijn originele bestelling). Dat aanbod heb ik 2 keer afgeslagen en de 3 keer ben ik overstag gegaan nadat ze nog wat extra van die prijs af deden. Maar goed, dan ben je ook weer 2 dagen verder voordat dat rond is, en komt mijn bestel ervaring niet ten goede.

daan 14 nov 2023
Reageer
F

Slechte verkopers

Ik heb een Philips tv willen kopen kopen, maar alle verkopers waren bezig. Natuurlijk een tijdje gewacht tot er een verkoper tijd voor ons had, maar deze ging eerst een klant helpen die net binnen kwam. Nadat ik hier iets van gezegd had ben ik dan ook weg gegaan om bij EXPERT onze aankoop te doen.

Frank 12 nov 2023
S

Daar heb je ze echt niet mee hoor, de medewerker krijgt geen commissie per verkochte tv dus tenzij de baas van Coolblue dit leest, ben je er weinig mee opgeschoten en ik bang. :-)

Simar 12 nov 2023
R

Goede service

Een tijdje geleden had ik via internet een TV besteld bij HelloTV met dodepixelgarantie. Toen de tv thuis was aangesloten zag ik al snel dat er een dode pixel in het scherm zat. Met mijn tv naar de winkel gereden en zonder moeilijk te doen kreeg ik een nieuwe TV mee. Helemaal blij mee. In dit scherm zit gelukkig geen dode pixel. Maar een hele goede service van HelloTV. Dat wou ik toch even kwijt!

Rudolf 18 mei 2023
Reageer
D

Info via de App

Bij deze wil ik laten weten dat de Hello App
een gouden uitvinding is
Als je een vraag stelt krijg je binnen no time antwoord. En ze appen met zo lang met je tot het probleem opgelost is.
Ik vind dit geweldig van Hello Tv
Ga zo door en wij zullen jullie aanbevelen bij familie en vrienden

D.Guikema 23 mrt 2023
Reageer
S

Houden zich niet aan de wettelijke garantie

HelloTV houdt zich niet aan de wettelijke garantie. Tv gaat 2,5 jaar na aankoop stuk. Samsung verschuilt zich achter 2j fabrieksgarantie en stuurt je door naar de verkoper. Verkoper HelloTV geeft alleen een coulance, die Samsung al aanbiedt.
Wettelijk zijn ze verplicht om een product

S.de Kruijf 20 mrt 2023
J

Precies dezelfde ervaring, nu zelfs na een defect binnen een jaar.
De 8K tv van Samsung maakt een tikkend geluid, dit komt door werking van het materiaal door temperatuursteiging.
Volgens HELLO TV staat dit in de SPECS, dus geen garantie. Slaat nergens op natuurlijk.
Het staat echter niet in de Specs, het staat in het hoofdstuk: PROBLEMEN, van de gebruiksaanwijzing.
Ze doen er alles aan om onder hun wettelijke plicht uit te komen.
Dat weten ze, maar toch proberen ze het. De meesten geven het uiteindelijk op…..

Jim Blakborn 29 feb 2024
B

Ik zit hier ook mee en ga nu naar de geschillencommissie

Bianca 23 jul 2024
I

Wat is beter? Samsung of LG televisie?

Ik heb niet echt een review want koop al langer hier mijn televisies maar ben nu eigenlijk ten einde raadt. Voorheen heette ze anders trouwens maar dat ter zijde.

De vraag:
Is het beter om een Samsung tv aan te schaffen of een LG. Heb jarenlang Samsung gehad, wat prima werkt maar hoor nu van verschillende kanten dat een LG tv een beter beeld kan weergeven. Heb er zelf geen verstand van dus hopelijk kan iemand hierop reageren. Of beter nog, zal leuk zijn als HelloTV me de verschillen kan aangeven.

Alvast bedankt en groetjes van Irene.

Irene 23 feb 2023
Reageer
A

Garantie

Ik had een Lg gekocht, had niet zoveel geld om een hele dure te kopen.
Na 7 weken, ging deze kapot. Ging vanzelf uit en ook weer aan ook midden in de nacht.
Uiteraard gebeld, de Meneer die ik aan de telefoon had, vertelde, dat het een probleem was met serienr, maar hij zou een monteur laten komen, met een nieuw moederbord (ook niet normaal).
Nieuw moederbord erin, monteur weg en het probleem was er nog.
Weer gebeld, weer een monteur, tv aangezet, deed het gewoon.
Het advies was van de monteur, om als dit gebeurt het even op te nemen met mijn mobiele telefoon.
Ik mag dus tv kijken, met mijn mobiele in mijn hand.
Weer gebeld, deze Meneer die ik aan de telefoon had, zei tegen mij. Wat verwacht u voor het geld (ongelooflijk)
Nu na veel bellen en mailen, krijg ik een leentoestel (ben benieuwd)
Hoop als iemand de tv gaan testen, dat er een camera bij hangt, of er moet iemand met zijn mobiele dag en nacht ervoor gaan zitten.
Schandalig, koop je van je spaarcentjes een nieuwe tv.
Schaam jullie Hello TV, nooit maar ook nooit meer...

Anja van der Meer 18 feb 2023
Reageer
J

Service bestelling LG Oled TV online

Ik ben gedurende het plaatsen van de bestelling geholpen door Tessa
In eerste instantie maakte ik de fout een verkeerde TV uit te kiezen
Na op en neer chatten met Tessa heeft zij mij uitstekend geholpen met het plaatsen van de bestelling van de juiste TV mijn dank hiervoor.

Met vriendelijke groet

Jos Aussems 21 jan 2023
Reageer
F

LG OLED

Wij waren al een tijdje op zoek naar een nieuwe televisie en we hebben gekozen voor een LG OLED. Deze hebben wij gekocht bij HelloTV omdat ze daar de goedkoopste prijs hadden. Wij konden onze oude tv ook inruilen bij HelloTV en deze werd weer verrekend in de prijs. Echt ideaal.

Met de LG OLED zijn wij uiterst tevreden. Echt een schitterend beeld. Super scherp en zwart is ook echt zwart. Ik kan nu wel stellen, als je eenmaal OLED hebt gehad, wil je nooit meer terug. Je kunt tevens heel goed gamen op deze televisie. Ziet er ook prachtig uit met HDR.

Floris 15 jan 2023
Reageer
G

Waardeloze klantenservice

Tijdens black friday een LG OLED televisie gekocht bij HelloTV voor een bedrag van €1400. Gezien het een cadeau voor de feestdagen was, hebben wij deze pas 4 weken later geïnstalleerd. We hebben meteen geconstateerd dat de televisie totaal niet werkte. Onmiddellijk contact opgenomen met HelloTV inclusief foto’s waarop alle beschermfolie nog aanwezig was. Zij wouden ons totaal niet verder helpen en zeiden dat we enkel konden retourneren binnen de 2 weken na aankoop. Er geldt nog altijd zoiets als de wettelijke garantie in België. Op hun website maken ze reclame dat ze u ook daarbij verder helpen. Hebben we niks van gemerkt ondanks we er uitdrukkelijk naar gevraagd hebben.

We hebben dan zelf rechtstreeks contact opgenomen met de fabrikant LG welke de televisie wel degelijk onder garantie heeft hersteld.

Na het inwinnen van juridisch advies bij Test Aankoop zijn we te weten gekomen dat de verkoper, in dit geval dus HelloTV, verplicht is om alle zaken met betrekking tot garantie voor u te regelen. Daarnaast moet bij een defect binnen de 6 maanden na aankoop de verkoper aantonen dat het defect veroorzaakt is door de klant en niet andersom. HelloTV heeft hier dus niet volgens de wetgeving gehandeld en ons volledig in de steek gelaten. Gelukkig hebben we zelf contact opgenomen met LG of we waren ons geld gewoon kwijt.

Zeer slechte klantenservice. Wij gaan in de toekomst zeker niets meer kopen bij HelloTV.

Glynnis 12 jan 2023
Reageer
H

Slechte services en ze liegen tegen je

Ik heb een SAMSUNG Frame 2022 75 inch gekocht en gisteren 10-01-2022 heb ik het ontvangen. Ik pak hem uit en ik zet het aan, ik zie veel vlekken op het scherm en Backlight bleeding.

Ik neem contact op met Hello TV, ze zeggen dat dit een bekend probleem is... maar het wordt niet aangegeven tijdens de aankoop. De medewerker zei dat als we dit tegen de klant zeggen, we niets verkopen. Als u wilt kunnen we het ophalen, betaalt u 50 euro.

Dus MENSEN let alsjeblieft op, koop daar geen tv, omdat de medewerker zei dat we de minpunten niet kunnen opsommen, anders kopen de klanten niets van ons.

Hawbesh 11 jan 2023
H

Ik was gebeld door Hello TV en we hebben het uitgepraat. Ze hebben netjes opgelost door. Ze gaan de TV ophalen aan huis en ik krijg geld terug, Dank!

Hawbesh 11 jan 2023
p

uitstekende selectie aan topmerken

De tv-winkel van Nederland aldus Hellotv

Het bedrijf biedt een uitstekende selectie aan topmerken en handige functies zoals Smart TV technologie en HDTV-ontvangers. De prijzen zijn concurrerend en het verkoopteam is professioneel en behulpzaam Dank hier voor!. Al met al is Hellotv een geweldige keuze voor wie op zoek is naar betaalbare, kwalitatief hoogwaardige televisies!

peter 13 dec 2022
Reageer
M

Slechte service

Helaas slechte ervaring. Een Ambilight van Philips besteld die de dag erna geleverd zou worden maar na 6 dagen nog niet een keer door de post is aangeboden. Ondertussen wordt er totaal geen klantenservice geleverd want het geld komt ook maar niet terug zolang de post met de tv aan het kloten is. Bestel dus vooral niet online maar ga naar een fatsoendelijke winkel.

Marvin 26 nov 2022
Reageer
R

Philips 55OLED807

Philips 55oled807/12 gekocht omdat deze heel goed getest was en volgens de verkopers een heel goede tv.Deze online bij HELLO.TV gekocht.Heb daarbij een service Totaalpakket gekocht voor service aan huis.Na 6 dagen begon mijn TV na ongeveer 20 minuten elke minuut op zwart en weer aan te schakelen.Contact met HELLO.TV via de chat ( want telefonisch is de enige medewerker niet bereikbaar )en na 90 minuten in de wachtrij ( misschien te weinig personeel of te veel klachten ) eindelijk iemand online.Mijn klacht uitgelegd toen werd mij gevraagd of ik de doos nog had.Deze had mijn zoon nadat ik had gevraagd om de streepjescode ( ivm €100 cashback van Philips ) te halen hij deze netjes in stukken had gesneden en in de papierbak gegooit te hebben.Blijkt dat er onder aan de bon in de bekende kleine lettertjes te staan dat je de doos 2 weken moet bewaren.Dus HELLO TV is heel meegaand met dit probleem ,want ik koop elke week een TV dus ik had het wel moeten lezen/weten.Dus kunnen ze alleen contact opnemen met Philips en hopelijk sturen ze mij een goede monteur.

REMKO 24 nov 2022
Reageer
E

Slechte service en een hoop geklets

Ik koop van mijn zuurverdiende geld een tv van 2000 euro, met kabelgoot. De tv binnen 2 dagen geleverd, maar de kabelgoot is zogenaamd zoek... De koerier zei:"De kabelgoot leveren wij niet, maar komt via een andere koerier" Erg raar verhaal allemaal, maar het komt erop neer dat ik nu al 2 dagen een dure tv in de woonkamer heb staan die ik niet kan ophangen. HelloTV klantenservice houdt mij inmiddels al 2 dagen aan het lijntje. Wij bellen u, wij mailen u. Je raadt het al, geen enkel contact, maar ook geen kabelgoot. "Wij hebben het in onderzoek..." De kabelgoot kost 35 euro, dus stuur gewoon een nieuwe op? De klantenservice en de service ansich krijgt van mij echt een dikke 1! Ik zou heel voorzichtig zijn met bij dit bedrijf iets kopen. Dozen schuiven kunnen we allemaal, maar klanten tevreden houden is echt een ander ding! Dat mag HelloTV echt gaan leren!!! Ik ben nog steeds niet geholpen en de dure tv staat nog steeds in de woonkamer!

Evert 15 nov 2022
Reageer
B

Nieuw WK dus nieuwe televisie

Wij kopen vaak voor een nieuw EK of WK een nieuwe teleivisie, gewoon omdat we het leuk vinden en het kan... Qua naam zijn ze er zeker op vooruit gegaan. Vroeger heette deze website PlatteTV namelijk, toen ging het er nog om hoe platter hoe beter. Momenteel is elke tv zo dun dat het niet meer opvalt dus dan is HelloTV toch een betere naam. Wij hebben nu 3 keer een nieuwe televisie aangeschaft, 2 keer bij PlatteTV en 1 keer bij HelloTV. Altijd goed geholpen en we vinden de website ook heel overzichtelijk met veel informatie bij iedere televisie. Prijzen zijn goed want als je een merknaam + serienummer invoert in Google komt er vrijwel altijd uit dat HelloTV de beste prijs hanteert. Laten we hopen dat we een mooi WK gaan krijgen en dat we het goed kunnen zien op onze nieuwe 55 inch Samsung televisie!

Bas en Irma 14 nov 2022
Reageer
R

Prima service en vriendelijk personeel

Gisteren hebben wij bij hello tv onze 11 jaar oude samsung tv ingeruild tegen een LG oled tv type c uit 2022 van 48inch. We kregen een goede deal en waren heel tevreden over de service. Eenmaal thuis vonden we de tv niet veel groter lijken dan onze oude 40inch tv. Het beeld was aanmerkelijk beter bij recente films e.d. maar bij oudere tv uitzendingen was het een beetje hetzelfde als bij onze oude tv. Ik heb vandaag contact gezocht met Hello tv en werd te woord gestaan door Max. Zonder probleem heeft hij ervoor gezorgd dat we vanmiddag al de LG om konden ruilen voor een 55 inch type C uit 2022. Hij gaf ons ook nog een fikse korting. Nu zitten we voor de buis. Geweldig. Echt een upgrade, zelfs bij oudere uitzendingen. Door het grotere scherm is het zelfs een genot om ook daarnaar te kijken. Bedankt Max en iedereen bij Hello tv. We kregen zelfs een lekker bakkie koffie in de winkel in Breda.

Ria Schmidt 6 nov 2022
D

Ik ben ook zeer tevreden met hello tv in breda,viendelijk personeel altijd goed advies gekregen in de loop der jaren heb ik 2 Philips tv’s gekocht

Dhr ljvandijk 24 feb 2024
N

HelloTV Amsterdam

TV besteld bij HelloTV en in Amsterdam mijn oude TV ingeruild en de nieuwe gelijk meegenomen. Mijn vorige TV komt bij PlatteTV vandaan, wat nu HelloTV is. Dat was even verwarrend, want ik zocht naar PlatteTV, die ik niet meer kon vinden.

De reden waarom ik mijn nieuwe tv bij HelloTV heb gekocht is voornamelijk de aantrekkelijke prijs en het feit dat je korting krijgt als je je oude tv bij ze inlevert. Hele goede service! Anders zat ik nu met een grote tv, waar ik niks mee deed. Ze deden ook totaal niet moeilijk bij het aannemen van mijn oude TV. Ze vroegen alleen of die het nog deed en het was akkoord. Een andere reden is waarom ik voor HelloTV kies, is de dode pixelgarantie die ze aanbieden. Ik heb een keer een TV besteld met een dode pixel en er is niets vervelender dan dat. Je gaat je de hele tijd focussen op die ene dode pixel. Met de dode pixelgarantie van HelloTV, wat een eenmalig bedrag is die erg meevalt, mag je al een nieuwe TV bij één dode pixel. Dat geeft gewoon een vertrouwd gevoel en hoef je je nergens druk om te maken. Dat vind ik heel belangrijk bij de aanschaf van een TV.

De winkel in Amsterdam is ook zeer goed bereikbaar. Buiten het centrum en met een grote parkeerplaats voor de winkel. Ze hebben ook best een mooie en grote winkel in Amsterdam. Zelf had ik daar niet veel aan, omdat ik alleen mijn bestelde TV kwam ophalen en mijn oude kwam inleveren. Nog wel even rondgekeken in de winkel.

Niek 14 okt 2022
Reageer
E

NOOIT tv aanschaffen klantenservice bestaat niet

8 kapotte tv's geleverd gekregen. Vandaag zou een nieuw model komen, defecte tv word opgehaald daarna word spontaan de bestelling niet afgegeven aan de bezorger. Zit inmiddels met twee telefoons al meer dan 1 uur in de wacht. Een klantenservice bestaat geloof ik niet. En de chat bots kom je ook niet goed verder mee.

Een moment geduld a.u.b. 14 okt 2022
Reageer
T

Goed geregeld bij HelloTV

TV gekocht bij HelloTV, deze had de laagste toen ik het type Samsung tv op googel ging zoeken. Meteen gekocht en de volgende dag had ik hem al in huis met een gratis bezorgservice. Het is ook mogelijk om je tv te plaatsen en op te hangen tegen een meerprijs, dit kunnen we wel zelf maar snap dat dit voor wat oudere mensen wel heel handig kan zijn. Dus al met al goed geregeld door dit bedrijf.

Timmie 17 sep 2022
Reageer
T

Lange levering

Goed online geholpen via de chat. Mooie deal kunmen sluiten. Levering duurde vier dagen ipv 1 waarmee ze adverteren. Ze kunnen helaas geen beloftes waarmaken. Uiteindelijk naar de media markt gegaan. Waar ze de laagste prijsgarantie bieden. En de tv van halo tv geweigerd aan de deur. Geld moet nog terug gestort worden.

Tim 10 sep 2022
S

En is dat ook terug ontvangen? En in welke termijn ? Overweeg hetzelfde te doen namelijk. Zou erg geholpen zijn met een eerlijk antwoord

Sabi 20 jan 2023
M

PlatteTV.nl is nu HelloTV.nl

Had een tijdje geleden een mooie tv bij PlatteTV.nl gekocht, wilde dit weer doen en stond ineens op de website van HelloTV.nl, blijkbaar wilden ze een nieuwe naam. Na even te hebben gezocht hebben ze een naamsverandering doorgevoerd. Dus weten jullie dat ook weer. Wel een goed bedrijf met veel soort en maten tv's inclusief overzichtelijke site!

Marcel 2 aug 2022
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van december 2024.

Over HelloTV

Er zijn 49 reviews geschreven over HelloTV op Reviews.nl. Met een 2.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.hellotv.nl
  • contact@hellotv.nl