HelloTV

HelloTV

2.5 reviewscore • 66 reviews
R

Verborgen kosten, Niet doen!

Online TV uitgezocht en een prijsafspraak gemaakt. Toen naar winkel gereden om even te checken of de tv is wat ik verwacht. Daar de tv betaald. Als ik naar buiten was gelopen en het via de website had betaald, online dus, had ik geen bezorgkosten hoeven te betalen. Maar, omdat ik de pinhandeling in de winkel heb verricht, drukte ze er even 30,00 bovenop. Dat voelt zeer slecht. Hebben ze ook niet genoemd. Daar kwam ik achter omdat iemand mij erop attendeerde die hetzelfde mee had gemaakt. Na mailwisseling krijg ik dan ook de reactie; je bent er toch mee akkoord gegaan? Een verhaal van omdat ik zo’n scherpe deal had kon dit allemaal niet. Communiceer dat dan duidelijk! O ja, als ik interesse had mocht ik wel even langsrijden voor een poetsdoek en schermreiniger Online TV uitgezocht en een prijsafspraak gemaakt. Toen naar winkel gereden om even te checken of de tv is wat ik verwacht. Daar de tv betaald. Als ik naar buiten was gelopen en het via de website had betaald, online dus, had ik geen bezorgkosten hoeven te betalen. Maar, omdat ik de pinhandeling in de winkel heb verricht, drukte ze er even 30,00 bovenop. Dat voelt zeer slecht. Hebben ze ook niet genoemd. Daar kwam ik achter omdat iemand mij erop attendeerde die hetzelfde mee had gemaakt. Na mailwisseling krijg ik dan ook de reactie; je bent er toch mee akkoord gegaan? O ja, als ik interesse had mocht ik wel even langsrijden voor een poetsdoek en schermreiniger ter compensatie. Ik kom er nooit meer en zorg ervoor dat iedereen in mijn omgeving hetzelfde doet. Ik kom er nooit meer en zorg ervoor dat iedereen in mijn omgeving hetzelfde doet.

Robert 5 nov 2024
R

Zojuist contact gehad en zeer netjes te woord gestaan. Bezorgkosten worden gecompenseerd en welgemeende excuses ontvangen. In dit geval zou mijn rating 5 sterren zijn.

** Reviews is aangepast naar 5 sterren **

Robert 5 nov 2024
L

Het zelfde meegemaakt maar ik krijg de bezorg kosten niet terug.En binnen een week tv 140 euro goedkoper krijg je een tegoed bon van 75 euro

Len been 3 feb 2025
L

bezorgkosten

Er word online geadverteerd met GRATIS bezorging, maar in de winkel gekocht en betaald en nu moet er wel 30 euro bezorgkosten worden betaald ik voel me mooi genaaid, wij zijn al jaren klant bij {platte} hello tv. we hebben daar 5 televisies gekocht 4 maanden terug nog een soundbar van 1000 euro
,ook een complete racesimulator voor de kleinkinderen. maar ze kunnen onze naam wel verwijderen uit het klanten bestand. ben er helemaal klaar mee.

Leo kaijen 17 apr 2025
Reageer
R

Slechte service

Koop je een hoogsegment tv doen bepaalde functies het niet. Paar keren Service hulp aanvraag gedaan, maanden verder nog geen contact gehad. Elke keer zetten ze het door naar een afdeling welke vervolgens contact zullen opnemen, maar gebeurd natuurlijk niet.

Ress 5 apr 2025
Reageer
A

Waardeloze gladde verkopers

Vind het een waardeloze winkel met gladde verkopers. Je kunt geautomatiseerd een korting vragen, maar als je er meer dan 2 tv’s tegelijk om korting vraagt dan krijg je geen aanbieding meer en willen ze je persoonlijk spreken.

Zo gezegd zo gedaan, ben met ze in contact gekomen en ze zouden de aanbiedingen mailen. 2 x toegezegd gekregen omdat ik het maar niet kreeg. Bij het laatste contact te horen gekregen dat ik het uiterlijk 20:30 zou ontvangen ivm op tijd kunnen bestellen om de tv de volgende dag te kunnen ontvangen. Niks gekregen, tsja, als je mijn centen niet wilt dan maar bij een andere winkel met een goede service en transparante prijzen :)

A 20 mrt 2025
Reageer
D

Afspraak nakom

Na en paar Review heb gelezen dat ik dit is een goed bedrijf maar helaas het is toch iets anders bezorgd duurt er lang je moet er zelf flink achter aan zitten geven moment komen ze zijn ze vergeten om te kalibreren van de tv er wordt aangegeven dat dit zeer snel thuis wordt gedaan moet je wel weer een maand op wachten voor een nieuwe afspraak ik vindt het erg jammer dat bedrijf het zaakje niet op orde heeft

Dennis 7 mrt 2025
Reageer
P

TV veel goedkoper dan bij Mediamarkt en Coolblue

Geweldige webshop waar je voor een hele goede prijs een TV kan kopen. Niet gelijk op de koop knop drukken maar eerst even met ze chatten want eigenlijk altijd hebben ze wel een goede deal voor je dat ze een enorme korting kunnen geven op een bepaalde TV. Ik was 1.000 euro goedkoper uit dan wanneer ik dezelfde TV zou kopen bij Mediamarkt of Coolblue dus tel uit je winst!

Praatgraag 26 feb 2025
Reageer
O

Zeer teleurstellende ervaring

Zeer teleurstellende ervaring bij Hello TV Groningen.

Onlangs heb ik een tweedehands televisie aangeschaft bij Hello TV Groningen. In de winkel functioneerde het apparaat naar behoren, maar bij thuiskomst ontdekte ik tot mijn grote frustratie een barst in het scherm. Na het contacteren van de winkel, werd mij zonder enige vorm van bewijs verweten dat de schade het gevolg zou zijn van mijn eigen onzorgvuldigheid tijdens het transport, ondanks het feit dat ik het product met uiterste zorgvuldigheid had vervoerd, Wat bevestigd kan worden door 2 personen. Bovendien werd er op geen enkel moment gecommuniceerd dat het om een tweedehands toestel ging, wat een ernstige nalatigheid van de verkoper weerspiegelt.

Hoewel de winkel uiteindelijk een oplossing aanbood, bleek deze verre van rechtvaardig. Het voorstel was dat ik de helft van het aankoopbedrag opnieuw moet betalen, wat ik als bijzonder onredelijk beschouw. De schade was duidelijk niet door mijn toedoen veroorzaakt. Wat bevestigd kan worden door getuigen. Hetgeen getuigt van een gebrek aan transparantie en verantwoordelijkheid van de verkoper.

Gezien het feit dat ik op geen enkel moment adequaat werd geïnformeerd over de staat van het product, ben ik diep teleurgesteld in de klantvriendelijkheid en service van Hello TV Groningen. Het is dan ook mijn oprechte advies om deze winkel te mijden, tenzij je bereid bent om geconfronteerd te worden met een gebrek aan professionele integriteit en een oneerlijke behandeling.

Ontevreden klant 20 feb 2025
Reageer
K

Hele goede prijzen ivm onderhandelen!!!

Super webshop van alle soorten nieuwe tv's waarbij je ouderwets kan onderhandelen over de prijs. Als je het goed doet kan je enkele honderden euro's besparen ten aanzien van coolblue en mediamarkt dus zeker de moeite waard om te proberen! Ze denken daarnaast ook goed mee over wat je wilt voor tv etc.

Kevin 16 feb 2025
Reageer
J

Service niet geweldig

In november lg oled tv geleverd, deze was 2e dag kapot. 13 december kreeg ik een nieuwe. Deze was 6 februari ook stuk. Nu wachten op een service dienst die pas over anderhalve week kan.

Joyce 10 feb 2025
Reageer
S

Kapotte one connect box bij tweedekansje

Echt een geweldig bedrijf als je op zoek bent naar een gloednieuwe tv met veel korting. Je kan via de chat op gemakkelijke wijze chatten en een deal scoren. Ik had een geweldige Samsung Oled TV besteld als tweedekansje omdat die dan nog eens veel meer korting had dan dat ik een nieuwe zou bestellen. Helaas zat er een heel groot gat in de one connect box (zag dit pas toen ik de hele tv van 77 inch al in elkaar had gezet.... Gelijk een foto gestuurd in de chat van hellotv en ze zeiden dat ze gelijk gingen kijken of ze me een andere one connect box konden opsturen. De volgende dag een mail gekregen dat dit helaas niet mogelijk was omdat de box gekoppeld was aan de tv. Dus ik moest de tv terugsturen. Hebben gelijk aangegeven dat dit niet ging worden, hoe stuur je nou een 77 inch tv terug!? Ze dachten GELUKKIG goed mee en ze kwamen de kapotte tv ophalen. Ik kon zelfs voor een heeeeele goede prijs een nieuwe 2024 versie van de tv krijgen met een kleine bijbetaling. Heb dit niet gedaan omdat we vonden dat de OLED wat te fel aan de ogen was. Konden nog een andere super deal scoren maar hebben dit maar niet gedaan omdat we er wel even flauw van waren. MAAR, als we ooit weer een tv gaan kopen, is het 99,9% zeker bij HelloTV! Zeer goede klantenservice, denken goed mee en echt super goede prijzen! Er kan eens wat mis gaan, zolang het bedrijf het goed oplost, is het allemaal goed.

Simar 3 feb 2025
S

Geld is inmiddels ook binnen. Super bedrijf, kan niet anders zeggen!

Simar 5 feb 2025
R

waardeloos bedrijf en waardeloze service

Wij hebben naast onze televisie een A-Z service verzekering gekocht bij HelloTV. Nu we al vier maanden problemen hebben gaat alles op het dooie gemakje bij HelloTV. Sinds begin Oktober wachten we al op een goed functionerende televisie - hoe groot is de kans dat je nieuwe televisie dezelfde problemen heeft als degene die je mee retour laat nemen. Twee aangetekende brieven, diverse mailtjes en ze lachen je gewoon uit of reageren gewoon niet. Uiteraard krijgen we wel een reactie op deze review aangezien iedereen dit kan lezen. Mijn advies gewoon lekker wegblijven bij deze winkel - waardeloze service - onvriendelijk personeel en we hebben nu al spijt dat we de koopovereenkomst niet hebben laten ontbinden. 80 euro extra onkosten gemaakt maar een excuses of snelle levering van de inmiddels derde televisie echt gewoon achteraan sluiten in de rij.

Rodney Probst 31 jan 2025
Reageer
M

Online tv gekocht

Het duurde een paar dagen langer dan beloofd maar eindelijk werd de tv gebracht. Keurig rond de afgesproken tijd. Een paar keer chat contact gehad want er waren wat onduidelijkheden. Maartje gaf uiteindelijk duidelijk uitleg en was netjes en correct.
Kortom helemaal top!

Mirjam Peters Sengers 31 jan 2025
Reageer
S

Goede chat en goedkope prijzen

Goed geholpen door Maria op de chat die vrijwel instant reageert op mijn vragen. Mijn tweedekansje wordt morgen geleverd dus had nog wat vragen. Heel fijn dat er zo'n goed contact is. Heb de tv voor een spotprijsje kunnen aankopen!

Sander 20 jan 2025
Reageer
K

Tv kapot. Slechte na service.

Tv van 2500 eu met extra service van 400 eu gekocht. Tv binnen 4 maanden kapot en zit al 15 dagen te wachten op een monteur aan huis. Nog steeds geen concrete datum.
Daarnaast ook audio kabels besteld "morgen in huis" maar duurde 3 weken en 10 keer bellen voordat ik ze had. Zwaar aftandse winkel en service. Koop hier nooit meer iets.

Kevin 15 jan 2025
K

Update 13 feb:

Ze hebben na 28 dagen de tv pas opgehaald. En nu 15 dagen al niks meer van ze vernomen.

Meest schandalige bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad.

Kevin 13 feb 2025
K

Tip als je bij Hello TV een tv koopt

Altijd even vragen via de chat of er nog wat korting op een toestel gegeven kan worden, vaak is dit zo namelijk! En zo niet, dan geven ze vaak een enorme korting op het nieuwste model. Persoonlijk koop ik zelf vaak een model van 1 jaar oud maar door de korting mag ik nu genieten van het nieuwste model, vrijwel voor dezelfde prijs! En aangezien Samsung tegenwoordig OLED heeft, ben ik een happy man!

Klaas Oppers 12 jan 2025
Reageer
S

Je kan een mooie deal scoren via de chat

Hele handige site waar je gemakkelijk even kan chatten met een medewerker van HelloTV. Ik chatte met Youri die me een flinke deal gaf voor een 2024 Samsung Oled televisie. Kreeg maar liefst 1000 euro korting, niet normaal! Kan zeker uit om even te chatten en aan te geven welke tv je wilt.

Sander 9 jan 2025
Reageer
M

Samsung OLED 4K 77S95C 2023

Echt geweldige TV gekocht, mediamarkt, coolblue en alle andere webshops hadden hem niet meer. Die verkopen liever de dure 2024 variant! Heel blij met mijn nieuwe Samsung OLED 4K 77S95C (2023)!! Altijd goed om een tv te kopen die net 1 jaartje ouder is, scheelt je zo enkele honderden euro's. Bedankt HelloTV!

Marnick 2 jan 2025
Reageer
G

Geen bezorging

Hier een TV besteld en die wordt maar niet geleverd. HelloTV doet ook helemaal niets om het probleem op te lossen of te compenseren. Bestel hier niet! Echt, voor deze bedragen kun je beter naar een andere firma gaan

Gianluca 31 dec 2024
Reageer
a

klacht

schandalig hoe ze te werk gaan geen woorden voor . alle eerst je belt en belt maar na de winkel en word telefoon niet opgepakt . vervolgens na aantal keren bellen dan ineens in gesprek, en de hele tijd in gesprek . en dan vervolgens kom je in de winkel en hebben ze helemaal niet het aanbod waar ze mee adverteren ..
ze adverteren op marktplaats met tweede hands televisies die er helemaal niet zijn en ook niet voor die prijzen . schande misleiden reclame om mensen een eind laten rijden voor niks schande is dat zeer slechte zaak . als je ze niet op voorraad heb dan moet je ze ook niet gaan plaatsen op marktplaats . eerst iemand blij maken dan vervolgens een dood vogeltje krijgen schande

albert 17 dec 2024
Reageer
M

Televisie-aankoop bij Hellotv Teleurstellend

Ik heb recent een televisie gekocht bij Hellotv, waarbij ik gevraagd had om een deal bij Robin. Ze gaven aan dat het een hele scherpe deal was, maar later ontdekte ik dat ik dezelfde televisie elders voor een betere prijs had gevonden. Ik heb dit aangegeven bij mijn adviseur en hem telefonisch verteld dat ik de televisie zou retourneren als het niet mogelijk was om de prijs aan te passen. Mijn adviseur begreep de situatie volledig, maar toen hij dit ging navragen en mij terugbelde, vertelde hij enkel dat de return niet mogelijk was omdat het meer dan 14 dagen geleden was dat de televisie was geleverd. Hierdoor kunnen ze natuurlijk tegen alles nee zeggen omdat ik toch geen kant op kan.

Dit kwam als een verrassing voor mij, omdat ik gewend ben om bij andere webshops minimaal 30 dagen de tijd te hebben voor een retour. Dit was iets wat ik helaas over het hoofd had gezien in de voorwaarden van Hellotv. Ondanks dat ik de televisie wilde houden, stelde ik voor om het prijsverschil op te lossen door de helft van het verschil terug te krijgen. Ik vond het namelijk nog steeds de moeite waard om bij Hellotv te kopen, maar er was geen mogelijkheid om tot een oplossing te komen.

Het feit dat ze zich strikt houden aan de 14-dagen regel zonder enige flexibiliteit of poging om een andere oplossing te bieden, vond ik erg teleurstellend. Ik had echt gehoopt op meer klantgerichte benadering, zeker gezien het feit dat ik een maand eerder nog een Sonos set bij hen had gekocht en toch van technologie hou dus er vaker iets wilde aanschaffen.

Al met al vind ik het erg jammer en ben ik teleurgesteld in mijn ervaring met Hellotv. Dit had ik niet verwacht van een bedrijf dat ik voorheen als betrouwbaar beschouwde.

MennoN 16 dec 2024
Reageer
t

Ik heb een Samsung OLED TV gekocht

Ik heb een Samsung OLED TV gekocht bij Slim Hello TV in Den Bosch, inclusief montage voor €1999,00. De verkopers waren vriendelijke en beleefde mensen. De tv heeft goede beeld-, kleur- en geluidskwaliteit. Maar het probleem zit hem in de wifi en Bluetooth. Het beeld hapert constant en blijft soms hangen, waarna ik alles opnieuw moet instellen. Hierdoor zijn we noodgedwongen weer overgestapt naar een bekabeld systeem, wat erg teleurstellend en verschrikkelijk is. Onze dromen zijn in duigen en het geld lijkt verspild.

Ik ging terug naar de winkel en zij adviseerden om de wifi niet te gebruiken. Vervolgens kocht ik daar een andere tv voor €250, die we thuis hebben geïnstalleerd. Deze werkt perfect zonder problemen. Ik ging opnieuw terug naar de winkel voor hulp, maar ze zeiden dat ze het druk hadden en vroegen me om volgende week terug te komen. Dit maakte me verdrietig. Het is grappig dat ze bij de verkoop snel handelen, maar bij een probleem moet je wachten: “We hebben nu geen tijd, kom volgende week.” Nu kijk ik met de nieuwe tv met het oude systeem. Het is verschrikkelijk om terug te moeten naar een bekabeld systeem in deze tijd.

Voor mensen die overwegen deze tv te kopen: onderzoek goed voordat je een beslissing maakt. Ik ben naar MediaMarkt gegaan om informatie over dit probleem te vragen aan een speciale Samsung-verkoper. Helaas konden zij me niet helpen omdat de tv ergens anders gekocht was. Toen dacht ik: "Had ik maar bij MediaMarkt gekocht." Dit is mijn klacht en mijn ervaring.

telcioglu 8 dec 2024
Reageer
J

HelloTV.nl een nieuwe dimensie van misleiding.

Heb je hulp nodig of wil je een deal maken? Ik help je graag! Dit is wat u te zien krijgt als u naar de website van HelloTV.nl gaat. Klinkt behulpzaam, hoor ik u denken. Wat u alleen niet verteld wordt is dat als u naar korting of advies vraagt, uw herroepingsrecht van 14 dagen komt te vervallen. Wat!?

Ja, u leest het goed, op het moment dat u persoonlijk contact gehad heeft met HelloTV vervalt u herroepingsrecht en beroept HelloTV zich op de volgende voorwaarden:

Artikel 1:11. Winkelaankoop: een overeenkomt die tussen de ondernemer en de consument die tot stand is gekomen waarbij consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen, of er persoonlijk contact en/of advies is geweest met en van onze online adviseurs via telefoon, WhatsApp, mail of chat.

Voor een winkelaankoop zult u zeggen. Nee, u heeft persoonlijk contact gehad via telefoon, WhatsApp, mail of chat volgens dit artikel en daardoor vervalt volgens HelloTV uw herroepingsrecht. U kunt de aankoop dus niet retourneren en dit druist regelrecht in tegen de regelgeving van de EU. HelloTV beschikt niet over een webshop keurmerk, dus aan u de eer dit recht ergens te gaan halen.

Jan-Jaap 18 nov 2024
R

Ik maak zojuist precies het zelfde mee maar dit is gewoon misleiding overal op de site adverteren met retour sturen geen probleem, vraag om korting die chat Word je de strot door geduwd.

Ik ben het er niet mee eens dit is pure misleiding

Rick dender 29 jan 2025
T

Als vuil behandeld, komen niks na!

In Filiaal Duiven geweest waar geen klanten waren en men drukker met elkaar was dan met de klant. Toen het mij uiteindelijk lukte om een verkoper te strikken, heb ik een offerte gevraagd voor een OLED Samsung TV. Maar eenmaal thuis heb ik toch nog even ge-googled op de geoffreerde TV en zag dat deze elders wel 800 euro goedkoper was. Via e-mail naar nieuwe offerte gevraagd...geen antwoord, dag later via chat was de betreffende verkoper er zg niet, dag erop weer gechat verkoper zou mij terugbellen...geen antwoord. Dag later weer gechat met andere verkoper die mij echt verzekerde dat ik teruggebeld zou worden... niet dus. De maat is vol! Nooit meer naar deze Hell TV! Op naar een goedkopere winkel met service!

Theo 14 nov 2024
Reageer
O

Bedankt Hello TV!

Fijne webshop met veel keuze qua TV's. Van betaalbare opties tot hele dure geavanceerde. Ik heb 1 TV besteld voor op de slaapkamer, een kleine die niet zoveel kost maar wel een Smart TV dus dat ik apps kan kijken. Beneden heb ik een hele dure LG OLED gekocht van 65 inch! Zijn beide zaterdag binnen gekomen en het werkt als een tierelier! Heel blij mee dus bedankt Hello TV!

Ollie 11 nov 2024
Reageer
h

Slechte service

Net garantie voorbij en zwarte vierkante vlekken in beeld van mijn 65''samsung tv. Gezien info en wettelijk gewezen zou ik recht hebben op een deugdelijk product bij de verkoper. Hello tv kijkt alleen naar hun recht mij de tv bij LetMeRepair ter reparatie aan te bieden voor hoge kosten gezien kostenraming. Een fatsoenlijke oplossing zoals omruil een zelfde product of inruilen voor een nieuwe tv waartoe ik bereid was is van de hand gewezen na vele mailtjes. Mijn tv plezier is voorbij na 3 jaar.

h v beek 6 nov 2024
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van april 2025.

Over HelloTV

Er zijn 66 reviews geschreven over HelloTV op Reviews.nl. Met een 2.5 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.hellotv.nl
  • contact@hellotv.nl