Hearst

Hearst

2.6 reviewscore • 78 reviews
M

Betaalherinnering Glamour betaald

Ik wil graag vragen waarom onderstaand antwoord wordt genegeerd en er een incassobureau ingeschakeld wordt met daarbij extra kosten?
Ik geloof dat ik vrij duidelijk in mijn e-mail was.
De factuur was ik verloren, daarom heb ik contact opgenomen en de factuur later betaald, als in mei.
De factuur is dus al lang en breed voldaan.

Ik zal het incassobureau hiervan ook op de hoogte brengen.
Én mijn abonnement opzeggen van Glamour.
Want hoe er om wordt gegaan met jarenlange trouwe abonnees vind ik wel heel treurig.

Marit Groen 25 nov 2019
Reageer
E

Opzegging abonnement Quote

Via dit bericht wil ik mijn abonnement op Quote opzeggen. Mijn abonnementnummer is 105099819.

De reden voor de opzegging is, dat ik heb gemerkt dat ik vaak niet in de gelegenheid ben om het tijdschrift te lezen.

Esme 24 nov 2019
Reageer
P

Abonnement Quest t.a.v. Rick Alberts

Mijn referentienr: 10865851,
5161vr 31 Bankrekeningnr NLxxxxxxxxxxxx
Na aanleiding van ons telefoon gesprek 0p 22-11-2019

Abonnement betaald op 23 maart 2019 op rekening NL64xxxxxxxxxxxx 79,35

Terugstorting 17 September2019 73,25

Brief gekregen 19 september 2019 laatste herinnering

Gebeld 17 September: heb gebeld naar Hearts jullie storten eerst geld terug en sturen die zelfde dag een brief dat ik het niet betaald heb, ze zouden het nakijken .

7 Oktober 2019, zelf maar een keer gebeld hoe het zit,, antwoord was fout met de naam het komt goed zeiden jullie

Niets meer gehoord tot vandaag 22 November 2019 Incasso moet 99,20 betalen aan jullie.

Weer aan de telefoon met jullie!!

Moet een mail sturen hoop dat het nu goed komt.

Patricia Grootswagers 22 nov 2019
Reageer
A

Womens health via hearst aangevraagd

Erg blij met mijn nieuwe Women's Health! Bedankt Hearst:

Beste Astrid,

We zijn blij dat we je als abonnee van Women's Health mogen verwelkomen!

Het eerste nummer zal omstreeks 14-01-2020 op je deurmat vallen. In totaal krijg je 5 keer Women's Health thuisgestuurd.

Het abonnement stopt automatisch, je hoeft dus niets op te zeggen.

Als je hebt gekozen voor een abonnement met een welkomstgeschenk, proberen we dat binnen 2 weken na ontvangst van de betaling naar je toe te sturen.

Je krijgt niet alleen het papieren tijdschrift thuisgestuurd. Als abonnee krijg je iets extra's: je kunt Women's Health ook gratis digitaal lezen via tijdschrift.nl. Je ontvangt hierover een aparte e-mail met inloggegevens.

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met onze abonneeservice. Stuur een e-mail naar klantenservice@hearst.nl of bel 085 - 888 2943 (ma t/m vr van 09.00 - 17.30). Kijk hier voor onze algemene voorwaarden.

Veel leesplezier!

Met vriendelijke groet,

Milou Turpijn
Hoofdredacteur Women’s Health

Astrid Schuurmans 21 nov 2019
Reageer
M

Elle Hearst cadeau

Ik ben lid geworden van de Elle ja fantastisch maar ik heb me niet zelf lid gemaakt misschien cadeau van iemand al zou ik niet weten van wie zou het toch graag willen weten wie mij lid heeft gemaakt niet dat ik ergens aan vast zit waar ik niet van op de hoogte ben. Hoop tegen bericht. Mijn abonneenummer:105178925

Monique lafour 19 nov 2019
Reageer
V

Glamour Beauty Festival

Ik heb tickets besteld voor het Glamour Beauty Festival op 16 november 2019. Daarbij heb ik 4 edities van Glamour gekocht (actie bij Combi ticket).
Mijn concrete vraag is hoe het in zijn werking gaat met de vier edities, omdat ik daar geen informatie van heb gekregen.
Wellicht dat deze voucher bij de ingang wordt gegeven en ik daar gegevens in kan vullen? Dit zou ik graag willen weten omdat ik zelf al de Glamour ontvang.

Valerie de Mol 11 nov 2019
J

Ik heb onlangs via een cadeaubon 2 nummers van quote besteld. Helaas heb ik tot nu toe in oktober 1exemplaar gekregen, het 2e in november nog niet.
Wel een mail voor verlenging van het abonnement !

J Kassels 19 nov 2019
L

Womens health via hearst

Hoi Women's health,

Ik wil me graag inschrijven voor de MMA met Marloes Coenen. De link werkt helaas niet via Hearst.nl

Kan ik me via deze weg inschrijven? Ik ben sowieso lid van Women's health.

Groetjes, Lisa

Lisa vd Valk 6 nov 2019
Reageer
K

Cosmopolitan abonnement

Ik heb vanmorgen contact gehad over mijn abonnement op de cosmopolitan. Ik wist niet meer precies hoe mijn abonnement was en wanneer deze af liep. Nu loopt het nog tot en met mei 2020. De man aan de telefoon heeft toen voor mij het abonnement vast opgezegd zodat deze in mei niet worst verlengd en ik zou hier binnen 20 minuten een bevestigingsmail over krijgen. Helaas heb ik deze niet ontvangen. Kunt u dit alsnog bevestigen?

Kim van de Sande 4 nov 2019
Reageer
K

Opzegging abonnement Quest

Ik heb geen nieuw abonnementsgeld betaald omdat ik geen nieuw abonnement op Quest wil. Ik heb het laatste nummer van Quest niet meer ontvangen, maar toch krijg ik brieven die me aanmanen om het abonnementsgeld over te schrijven.
Wat moet ik doen om mijn (verlopen) abonnement op te zetten, zodat ik geen aanmaningen meer ontvang?
Abonnementnummer 104158390

Kitty 17 okt 2019
Reageer
F

Cosmopolitan opzegging

Op 24-7-2019 heb ik jullie een mail gestuurd, dat ik mijn abonnement van de cosmopolitian wilde opzeggen. Ik had gekeken op de site en daar stond dat ik naar een website moest gaan, om mijn abonnement op te zeggen. Deze website deed en doet het niet, vandaar dat ik jullie gemaild hebt.
Nu zag ik vandaag bij mijn bankafschriften, dat er op 14 oktober een bedrag van €63,84 wordt afgeschreven. Hoe kan dit zo zijn? Ik wil graag dat dit geannuleerd wordt. Aangezien jullie op geen enkele mail reageren probeer ik het via deze weg.

Fleur V 11 okt 2019
Reageer
M

Incasso Brynhild

Ik heb een brief van incasso Brynhild ontvangen op mijn oude woonadres met verzoek van betaling. (ref nr 1847 9080.) Ik heb mijn abonnement opgezegd door middel van een aangetekende brief. Dit is dan ook bevestigd door Vogue, zie onderstaande mail. Ook heb ik mijn adres laten wijzigen in zelfde aangetekende brief.
Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met jullie Hearst collega Roos en zij wist mij te vertellen dat de adreswijziging niet bekend was bij jullie én of ik de bevestigingsmail van opzegging wilde doorsturen naar Hearst.
Ik heb de afgelopen 2 maanden geen Vogue ontvangen, dus ik ging er dan ook vanuit dat alles geregeld was. (Ook al zie ik nu de mail staan dat ik er nog 2 zou ontvangen...)

Ik verneem graag een reactie van Hearst. Vind het voor de rest een prima bedrijf, daarom 4 sterren.

Marielle Vuijk 7 okt 2019
Reageer
M

Opzeggen abonnement

ik heb verschillende keren gebeld maar wordt niet opgenomen.
ik wel mijn abonnement opzeggen op womens health
abonnement nummer 102200567 en relatie nummer 9038194

ik hoor graag van u terug, als ik toch perse moet bellen dan graag datum/tijd wanneer er wordt gereageerd!

Mariette Vorle 4 okt 2019
Reageer
J

Tie Dye shirt

Gisteren als kado de Vogue met het Tie Dye t shirt besteld blauw.
Order nr# 110735
Ik krijg bevestiging betaling maar geen mail wanneer het verzonden gaat worden?!
Kunt u mij dit vertellen.
Alvast dank

Judith van den Boogaard 3 okt 2019
Reageer
N

Aanmaning over een betaalde rekening

Ik heb een brief ontvangen over een betaalde rekening.
In 2018 heb ik een kort abonnement gehad op jullie blad, glamour, deze heb ik opgezegd, maar blijkbaar was dat iets te laat en moest ik nog € 10.91 aan jullie betalen.
Dat bedrag heb ik op 5 maart overgemaakt, zie betaalbewijs die ik per mail ook al heb doorgestuurd maar helaas zonder reactie.

Graag ontvang ik van jullie een schrijven dat alles is afgehandeld.

Nicky 3 okt 2019
Reageer
K

Oneigenlijk dreigen met incassobureau

Hearst heeft blijkbaar geen overzicht van de betalingen. En in plaats van een mea culpa en een verzoek om betalingsbewijzen naar ze te sturen zodat ze hun financiele administratie weer op orde hebben, sturen ze een brief (die pas 9 dagen na dagtekening arriveert) waarin ze aangeven dat er herinneringen zijn geweest (echter na betaling in april is er geen briefwisseling meer geweest) en dreigen met een incassobureau tenzij ik heel vlot betaal.

Schandalige aanpak. Sommige mensen betalen misschien gewoon NOG een keer, gratis abonnementsgelden voor Hearst. Dit zou niet mogen, alleen omdat je niet wil toegeven naar je abonnees dat er intern iets (in het systeem?) verkeerd is gegaan en je daardoor heel veel betalingsinformatie mist.

Ze hadden dat natuurlijk ook WEL kunnen melden, en dan een brief kunnen sturen die recht doet aan de situatie, met een strekking als:
"Wij hebben helaas een zooi gemaakt in ons systeem, nu zijn we betalingen kwijt. Kunt u ons helpen en uw betaalbewijs naar ons sturen?"

Kasper 2 okt 2019
Reageer
N

Gekke betalingsherinnering

Ik heb een brief ontvangen van een betalingsherinnering die ik mij niet kan thuis brengen, in het engels nota bene.
Een tijd geleden heb ik aangegeven dat de factuur digitaal moet worden verstuurd naar onze finance afdeling.
Hierbij is er van jullie kant aangegeven dat dit aangepast zou worden, door middels van deze brief neem ik aan dat dit niet gebeurd is. Jammer.

Nynke Visser 30 sep 2019
Reageer
G

Hearst factuur Elle

Ik had mijn abonnement opgezegd van het tijdschrift ELLE.
Waarna ik een fractuur kreeg voor het volledige jaar. Na telefonisch contact werd mij verteld dat ik een nieuw factuur zou krijgen voor 1 blad die ik nog ontvangen had, € 6,95.

Ik heb echter nog geen nieuw factuur gekregen, het is inmiddels al een tijdje geleden. Ik zit uiteraard niet te wachten op extra aanmaning kosten oid. Ik heb zojuist telefonisch contact met jullie gezocht, maar naar aanleiding van een storing werd mij verzocht om te mailen. Dus bij deze.

Abonnement nummer:103867928

Graag hoor ik spoedig wat van jullie.

Gerlin Mulder 30 sep 2019
Reageer
A

Laatste herinnering

Vrijdag 27-09-2019 hebben wij een brief ontvangen over een betalingsachterstand op het abonnement National Geographic. Uit onze administratie blijkt dat het bedrag op 18-02-2019 is overgemaakt naar National Geographic Magazine. Zie pdf bestand ING.
Het nummer van februari 2019 is het laatste nummer dat wij hebben ontvangen. We vertrouwen erop dat de niet geleverde nummers alsnog worden verzonden en dat we de herinnering als niet verzonden kunnen beschouwen.
Ik geef Hearst 4 sterren omdat het verder prima werkt behalve dit dan.

Annelies Hoogwerf 29 sep 2019
Reageer
L

Herinnering betaling Quest abbo

Geachte heer, mevrouw,

In uw schrijven van 24 september jl. geeft u aan mijn betaling van € 79,35 (t.b.v. abonnement Quest) nog niet ontvangen te hebben.

Dit schrijven verbaast mij ten zeerste omdat hierover al eerder contact is geweest met de klantenservice en toen duidelijk werd dat er wel degelijk
voor het abonnement betaald is maar dat dit op een ander rekeningnummer van Hearst is gebeurt!
Als bijlage treft u hiervan het bewijs aan.

Met vriendelijke groet,
Leonoor Wienese

Leonoor 28 sep 2019
T

Deze week heb ik een herinnering ontvangen voor de betaling van het abonnement van de Quest. Echter heb ik deze reeds betaald. Op 5 mei 2019 heb ik deze overgemaakt. Betalingskenmerk van de herinnering: 621926941

Taco Holkema 29 sep 2019
M

Ik heb zojuist en heerinningsbrief ontvangen van quest over betaling.Ik heb al een tijd geleden mijn abonnement al afgezegd per telefoon bij quest.En ook de quest niet meer ontvangen.En ook geen betalingsherinnering.
Ik denk dat het dan administratief mis is gegaan.

Monique van de Pavert 1 okt 2019
M

Tot nu toe heb ik geen bevestiging van mijn eerdere mail ontvangen.
Ik heb een betalingsherinnering ontvangen van maandblad Quest.Ik heb dit lidmaatschap beeindigd.Doordat er nu ook geen reactie komt op mijn eerdere mail ,denk ik dat het verwerken van de gegevens dan ergens mogelijk ergens misgaat.

Monique van de Pavert 14 okt 2019
J

Vogue abonnement via Hearst

Ik heb in mei al mijn abonnement bij Vogue opgezegd. Ik heb hier ook al telefonisch contact met hun over gehad dat het abonnement inderdaad is stop gezet. Maar nu krijg ik betalings herinneringen binnen. Afgelopen Augustus ook al 1. Die heb ik betaald en heb daar het bewijs al van gestuurd per mail. Vandaag lag er weer een herinnering op de mat.

Wanneer en hoe kan ik dit stop zetten? Aangezien ik telkens maar weer moet betalen terwijl ik het abonnement heb stop gezet.

Joyce B 27 sep 2019
Reageer
F

Abonnement 621841623

Het abonnementsgeld is overgemaakt.
Het betreft een overeenkomst betreffende het blad Quest
Hierover heb ik een vraag en een verzoek.

De dochter, , S van Venrooij, voor wie het abonnement destijds is bedoeld, is verhuisd
Gelieve het adres voor de verzending te wijzigen in Munsterstraat 1, Roermond

Verder hoor ik graag hoe ik het abonnement kan beëindigen en per wanneer.
Voor zoveel nodig wordt het opgezegd per eerstvolgende mogelijkheid, vermoedelijk ergens in 2020
Ik hoor graag schriftelijk van u ten aanzien van de adreswijziging en datum beëindiging van het abonnement.

In afwachting en met vriendelijke groet

F van Verooij-Nieuwenhuis
Advocatenkantoor Van Venrooij

F van Verooij Nieuwenhuis 26 sep 2019
Reageer
F

Glamour abonnement

Ik wens geen glamour abonnement meer, dit zou automatisch stoppen. Dit heb ik al aantal keer meegemaakt, dus graag geen berichten meer over betalingen en per direct de glamour stop zetten. Zeer slechte service! Roept zeer veel frustratie op.

Alvast bedankt.
Femke Hamers

Femke Hamers 24 sep 2019
F

Nog steeds niet opgezegd door Hearst of Glamour zelf... Heb iedereen gemaild maar zonder succes. Zit ik hier nou mijn hele leven aan vast zonder dat ik hier iets aan kan doen!?

Femke Hamers 11 mrt 2020
I

Factuur betreffende kenmerk 621818481

Naar aanleiding van uw brief d.d. 19/9/2019 betreffende een laatste herinnering, het volgende. Ik heb zowel op 15/12/2018 als op 16/2/2019 €79,35 betaald! Dit is, door een slordige administratie van mijzelf, zelfs 1 keer teveel. Graag ontvang ik dit bedrag retour. Ook ontvang ik graag alsnog de gemiste nummers vanaf mei.
Bijgaand zend ik u een kopie van uw brief, een foto van het afschrift van 15/12 én een foto van het afschrift van 16/2.

Inge Stolk 24 sep 2019
Reageer
P

Abonnement 105173132

Ik wou zondag een nieuwe abonnee aanmelding.
Dit is door mij goed fout gedaan.
Ik heb nu zelf een tweede abonnement gekregen met het nr. 105173132.

Ik had al een abonnement met het nr. 101048290.
Ik hoef het niet dubbel. gaarne een correctie.

De abonnee die ik op wou geven meld zich binnenkort of heeft zich al aangemeld.
Ik vertelde hem zaken omtrent de fam. bank.
Hierin had hij grote interesse.

Met vriendelijke groet, hr. P. Lubberts.

P Lubberts 16 sep 2019
Reageer
B

Order 91617

ik abonr.100390832 van Fiscalert heb via uw website aan mijn zoon E.C.Bakels een jaar Fiscalert gegeven, ik heb daar mijn e-mail adres op ingevuld, nu krijg ik de e-mail van u met het ordernummer, nu lijkt het of mijn zoon zelf lid is geworden maar ik geef hem op en dus komt mij een aardigheidje toe en wil ik niet via mijn e-mail allerlei aanbiedingen krijgen.

Kunt u dit even rechtzetten. op uw website kan je niet het adres van de gever en van de ontvanger invullen.

in afwachting van uw antwoord verblijf ik .

Bart en Gerry 26 aug 2019
Reageer
Beste dienstverleners

Dit zijn de beste dienstverleners van december 2024.

Over Hearst

Er zijn 78 reviews geschreven over Hearst op Reviews.nl. Met een 2.6 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Nog niet geverifieerd
  • Dienstverleners
  • https://www.hearst.nl
  • info@hearst.nl