Ik heb van mijn ouders een abonnement cadeau gekregen voor mijn verjaardag, maar het is niet helemaal goed gegaan. Het gaat om de Vogue Living en op deze bevestiging staat dat het om de gewone Vogue gaat.
Dat is niet de bedoeling!!
Hoe kunnen we dit oplossen?
Vandaag krijg ik per post twee keer hetzelfde Runners magazine binnen met twee verschillende abonneenummers. Echter heb ik geen abonnement bij jullie en heb ik dit ook niet aangevraagd.
Indien er een abonnement bij jullie is aangevraagd met mijn gegevens dan klopt dit niet en wil ik het per direct annuleren.
Abonneenummer 1: 105605438
Abonneenummer 2: 105605316
Ik kijk uit naar een reactie.
Eind juli heb ik een bestelling gedaan bij jullie voor een paar Vogue tijdschriften en twee t-shirts.
Er werd gezegd in de mail dat ik rond 4 augustus een blad zou krijgen en de shirts binnen twee weken.
Ik heb nog niks ontvangen en vroeg mij af of dat klopt? Duurt wel erg lang zo namelijk, hoor het graag.
Ik heb destijds een tijdelijk abonnement genomen voor 14 nrs Quote onder nummer 105104339,maar tot mijn verbazing wordt er nu een bedrag afgeschreven van € 139,86 voor een nieuwe abonnementsperiode,maar daar ga ik niet mee akkoord omdat het abonnement tijdelijk was tegen een speciale abonnementsprijs.
Ik laat voornoemd bedrag dan ook terug boeken door de bank.
Als U mij toch als abonnee wilt behouden wil ik akkoord gaan met de aanbieding in het laatste exemplaar van 13x voor € 99,99.
Meerdere malen contact gezocht omdat mijn bestelling niet is aangekomen.
Geld afgeschreven van mijn rekening, maar daar hebben ze bij Hearst geen boodschap aan.
Mailen heeft ook geen zin want ze reageren niet. Gelukkig doen bedrijven als deze erg hun best te blijven overleven in deze online tijden. Ik koop niks meer afkomst van Hearst.
Zojuist een telefoon gesprek gehad met een medewerker, helaas was er een technische storing op het bedrijf. De tip gehad om alvast alles door te sturen naar de klantenservice van Hearst.
Een paar weken geleden heb ik een bestelling geplaatst, echter nooit een bestelling ontvangen.. Bij de DHL track and trace stond: bezorgd, echter heb ik niks ontvangen. Ik heb navraag bij de buren gedaan, ook niks. Vervolgens heb ik DHL gebeld en helaas dit onderstaande bericht toegestuurd gekregen. Ik bel morgen weer en hopelijk kunnen we dan verdere stappen ondernemen! Ik stuur ook een screenshot van de afschrijving.
Afgelopen week werd ik verrast met de afschrijving van het abonnementsgeld voor de MensHealth. Ik was in de veronderstelling dat het jaar abonnement automatisch zou worden beëindigd. Daarom wil ik bij deze mij abonnement per direct opzeggen.
Ik hoop dat het abonnementsgeld geld voor de nog niet verstuurde maanden wordt terug gestort?
Graag ontvang ik een bevestiging van de opzegging. Alvast bedankt.
Mijn gegevens staan hieronder:
MensHealth abonnementnummer 103113883, 12 edities vanaf 12-06-2020
Dinsdag 9 juni en maandag 8 juni heb ik contact met jullie gehad omdat ik bij twee abonnementen de verkeerde Roomspray heb ontvangen. Maandag 8 juni heb ik niet kloppende info gehad en 9 juni
sprak ik met Annabel en zij zou voor mij checken of de juiste geur - Black Tea - nog te leveren was zodat ik de Firewood kon terugzenden. In de onderstaande mail staat de printscreen van de juiste geur die ik heb besteld.
Ik heb tot op heden nog niets vernomen. Daarom hoor ik graag of ze nog te krijgen zijn want anders stuur ik beide sprays terug en ontvang ik mijn geld terug zoals afgesproken.
Al meerdere keren contact opgenomen, echter geen gehoor. Een abonnement cadeau gekregen. Dit zou zijn voor 1 jaar. Even daarna komen we hier achter en nemen contact op en zeggen het contract alvast op voor het jaar erop. Nu 1 jaar later toch het geld afgeschreven. Meermaals contact opgenomen maar geen reactie. Vandaag eindelijk kunnen bellen, ze zeggen dat we het evengoed moeten betalen, terwijl we hebben opgezegd. De eerste herinnering niet ontvangen. Wat blijkt ze hebben het emailadres niet? Maar een ander emailadres van ene marc? Waar ze dan ook contact met ons hebben opgenomen. We hebben verteld niet te gaan betalen. En dreigen dan ook met van alles en nog wat. Er wordt totaal geen gehoor gegeven aan problemen die er al vanaf moment 1 zijn. Bij deze uitgever dus GEEN abonnement nemen!!
Onlangs ben ik weer lid geworden van het blad runners. Helaas voldoet het niet aan mijn verwachtingen. Kost heel veel energie om te lezen. Zal ongetwijfeld met Corona perikelen te maken hebben. Zie graag dat het abonnement stopt. Wat zijn de mogelijkheden?
Mijn naam is Romy Andeweg en ik heb al eerder een mail naar jullie gestuurd. Ik heb weer een uitgave van Cosmopolitan gekregen, maar ik heb helemaal geen abonnement op dit blad. Ik heb hier nooit op geabonneerd. Door wie wordt die abonnement betaald? Wat is het IBAN nummer?
Het abonnementnummer dat erop staat is: 105445575
Ik hoop graag op een reactie!
Via de Kruidvat Tijdschriftenbon heb ik op 16 april jl. een abonnement afgesloten op 3x Womens Health. Mijn abonneenummer is 105535851,
Graag zou ik willen weten wanneer ik het eerste nummer kan ontvangen. Ik begreep dat de juni editie inmiddels is verschenen. Echter, ik heb deze nog niet ontvangen.
Ik heb van jullie een tweede en laatste herinnering ontvangen met factuurnummer 622036886. Tevens is het bedrag verhoogd met een boete.
Door omstandigheden heb ik de bladen vanaf januari nog niet kunnen lezen. Om te weten wat voor post er wordt ontvangen dien je deze te openen, echter is bij de Quest door de transparante folie direct duidelijk waarover het gaat en was er geen redenen om deze te openen op zoek naar meer post. Nadat ik jullie tweede herinnering heb ontvangen ben ik gaan kijken, lijken de facturen alsook de eerste herinnering aan de achterzijde zijn bijgevoegd. Dat dit in eerste instantie al niet erg duidelijk is omdat er zo vaak reclame of dergelijke wordt bijgevoegd, zou een herinnering minimaal duidelijker moeten zijn (waarom kan dat met de laatste herinnering met boete wel).
Ik ben bereid het abonnementsgeld gewoon te voldoen, echter de boete ga ik niet betalen omdat ik vind dat facturen duidelijker ter hand dienen worden gesteld. Dit kan per post, maar als het jullie over kosten gaat ook digitaal.
Indien u blijft bij uw boete, zijn wij geen geschikte partij meer voor elkaar en zal ik mijn abonnement opzeggen. De ongeopende en niet gelezen Quest met daarbij alle niet gelezen en ongeopende bijlagen zal ik dan naar jullie terugzenden zonder het abonnementsgeld te voldoen.
Ik schrijf even vanuit mijn normale laptop, dat gaat beter dan vanaf een telefoon.
Onderstaand de correspondentie met daarbij zoals aangegeven de niet profesionele reactie van je collega.
In de bijlage nogmaals de kaart die in mijn laatste men's health zat waarin staat dat ik het abonnement kon verlengen voor 12 maanden a € 42,50.
Jullie hebben 25 april jl € 49,99 van mijn rekening afgehouden.
Zoals je kunt zien klopt mijn aanbieding en verwacht ik van jullie een correctie naar € 42,50.
Graag maandag een reactie zodat dit wordt opgelost..... het duurt allemaal veel te lang.
Zoals altijd ben ik weer zo blij met de nieuwe Women's health. Deze keer helemaal want oh oh oh wat staat daar een mooi pakje op!
Vandaar mijn vraag, van welk merk is de blauw witte body suit van het cover model Nathalie Roser? Het gaat om Women's health editie cover mei juni.
Jullie zullen mij daar heel blij mee maken!
Hearst is gewoon onbereikbaar, telefonisch krijg je niemand aan de lijn, op mail krijg je geen antwoord. Via post wel betalingsherinneringen voor een abonnement dat je al sinds 11/2019 niet meer ontvangt...
Wat nu
Ik herken het probleem. Probeer al 5 weken telefonisch contact te krijgen, maar geen gehoor om alleen een adreswijziging door te geven die je volgens de site alleen telefonisch mag doen...ondertussen al een maand verhuisd maar geen contact nog. Ik ga het maar opzeggen na bijna 20 jaar Quote te hebben gelezen
Ik heb via de bankgiro loterij een prijs gewonnen en daarbij voor jullie tijdschrift gekozen. De keuze heb ik op 30 maart aan hun doorgegeven en zij gaven aan dat ik vanaf die datum binnen 2 weken bericht van jullie zou krijgen wanneer ik het eerste exemplaar zou gaan ontvangen.
Tot op heden heb ik nog niks van jullie ontvangen en werd mij aangeraden jullie te mailen.
Als ik me aanmeld voor jullie nieuwsbrief krijg ik een korting van 2.50 euro. Kan ik die dan gebruiken voor een abonnement van menhealth
De 11 nummers voor 39.95 voor mijn zoon?
Ik had deze mail al eerder gestuurd en een antwoord gekregen dat dit mogelijk was via een cadeau abonnement. En hoe ik dit dan zou moeten doen. Ik kan deze mail helaas niet meer terugvinden. Hoe zit het precies? Want valt t abonnement van 11 bladen van 39.95 ook onder de korting met 2.50 euro.
Ik kom er zojuist achter dat er prive gegevens nog vermeld stonden op de andere screenshots van de afschriften, ik vind dit best vervelend. Gelieve die mail verwijderen svp.
Ik heb denk ik te vlug gestuurd toen Ik Jihad aan de lijn had en toen dat niet gezien.
Betreft: opzegging Runner's World
Hierbij zeg ik mijn abonnement met onderstaande gegevens per eerstvolgende mogelijkheid na dagtekening op. Naam: Tom te Selle
De incassomachtiging dient tegelijkertijd te worden beëindigd.
Daarnaast verzoek ik u hierbij tevens, overeenkomstig artikel 17 AVG, over te gaan tot onmiddellijke verwijdering van al mijn persoonsgegevens in de zin van artikel 4(1) AVG, behoudens in de gevallen zoals opgesomd in artikel 17(3) AVG.
Graag zie ik de bevestiging van deze opzegging en de verwijdering van mijn persoonsgegevens tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Tom te Selle
hierbij wil ik mijn abonnement op het blad Runner's World voor de eerst komende mogelijkheid opzeggen. Ik merk dat ik de afgelopen 4 versies niet uit de verpakking heb gehaald en dat is natuurlijk zonde.
Met veel plezier heb ik het Runner's World magazine altijd gelezen, maar ik merk toch dat mijn interesse in het wel en wee van hardlopen toch langzaam verloren is gegaan.
Ik heb een betalingsherinnering in de bus gekregen voor een nieuw jaarabonnement van Runners World.
Ik wil hier echter niet op in gaan en dus geen verlenging van het abo aangaan.
Gelieve dit administratief in orde te brengen aub.
Mvg,
Tim De Keyser
Relatienummer: 10184039
Abonnementnummer: 105506990
Deze week ontving ik bij het aprilnummer van Quote een tweede betalingsherinnering voor twee edities van Quote. Ik was in de veronderstelling dat deze openstaande factuur was meegenomen bij de incasso van mijn huidige jaarabonnement van Quote.
Inmiddels heb ik de factuur betaald, wel zonder de 2,50€ voor de te late betaling. Begrijp namelijk niet waarom het openstaande saldo niet in de incasso van het jaarabonnement is meegenomen of waarom het jaarabonnement niet aansluitend is ingegaan met het aflopen van het vorige abonnement.
De wijze van aanschrijven met daarin het dreigen met een incassobureau en de opslag van 2,50€ voor het blijkbaar niet betaald hebben van 2 edities vind ik niet echt gepast omdat het jaarabonnement reeds is betaald. Via deze mail zeg ik dan ook mijn abonnement op quote aan het einde van de huidige abonnementsperiode op.
Graag ontvang ik een bevestiging van de opzegging aan het einde van de abonnementsperiode.
Begin december tijdschriftabonnementen besteld bij Hearst. Een gekregen en de andere niet. Herhaaldelijk gemaild, maar ik wordt van het kastje naar een ander bedrijf gestuurd. Maar daar heb ik geen contract mee, dus die leveren niets en die heb ik ook niet betaald.
Onbeschofte klantenservicemedewerker aan de lijn gehad.
Kortom ik wordt niet geholpen, maar ik heb wel betaald. Verdrietige zoon want die krijgt geen tijdschrift.
Ik had van mijn mama een abonnement cadeau gekregen.
Hiervan had ik dan ook enkele weken geleden een mail gekregen het eerste magazine zou mogen verwachten vanaf 10 december.
Maar dit is er nog altijd niet. Is dit normaal?
Ik vind deze mail niet direct terug. Ik vermoed dat die in m’n spam zat.
Het abonnement werd mij geschonken.
Kunnen jullie mij verder helpen aub?
Graag wil ik ons abonnement op de Cosmopolitan opzeggen per 31 december 2019. Wij hebben een promo abonnement op MasMedia BV (klantnummer: 101984595) omdat wij een aantal jaar geleden Life 4 You maakten.
Ons bedrijf is verkocht en we gaan onder een andere naam in een ander pand door.
Dank voor het jarenlange leesplezier!
Ik wil jullie layered Coco start & mango cake maken maar het recepturen roept toch een heleboel vragen op.
1. Stap 3 kalmeer? Wie ik of de noten?
2. Stap 5 voeg datums en pols toe?
3. Stap 9 haal na het instellen (van wat?) de cheesecake uit de pan?
Bij de ingrediënten staat Coco start van 400ml Abbot konney’s. Er staat niet bij hoeveel ik moet gebruiken.
Waarschijnlijk 400ml maar nogmaals het staat er niet!
Ik ben wel wat gewend qua recepturen gezien mijn achtergrond (chef en patissier) maar dit receptuur vond ik echt te ver gaan daarom mail ik jullie dus ook.
Voor een normaal mens heeft het te veel onduidelijkheden. Ik vind dit echt zonde en niet professioneel van EllenEten.
Probeer volgende keer echt op jullie recepturen te letten!
Dit zijn de beste dienstverleners van december 2024.
Er zijn 78 reviews geschreven over Hearst op Reviews.nl. Met een 2.6 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.