Ik heb een t-mobile abonnement met toestel afgesloten bij gsmweb. Het aanvragen ging heel eenvoudig via de website online. Het versturen was helemaal gratis en ik had mijn nieuwe telefoon de volgende dag al in huis!! Dat is echt topservice. Nummerbehoud was ook geen enkel probleem en was zo geregeld. Ik weet alleen nog niet helemaal wat nou het voordeel is om het via gsmweb te doen en niet bij t-mobile zelf maar bij mij verliep het allemaal goed. Daar gaat het om en ik ben heel blij met mijn nieuwe toestel.
DIKKE OPLICHTERS!!!!!!
Bestel je een telefoon komt nooit aan.
Bel je na een week zijn ze gegevens kwijt op hun manier, voelde niet goed dus geannuleerd, was al betaald
Binnen 20 dagen komt het geld terug volgens hun.vervolgens ligt een dag later de telefoon op de stoep, geld kont niet weer. Bel je moet je het eerst retourneren, op eigen kosten bijna ook 9 euro en dan nog weer afwachten of je het geld over 20 dagen weer hebt.
Schoften zijn het
Ze verkopen luchtkastelen. Website vermeldingen uit voorraad leverbaar is onjuist. Je moet wel betalen voor je toestel, maar vervolgens krijg je niks. Klantenservice is waardeloos, de mensen beloven je een track en trace maar week later nog niks. Wanneer gaat iemand eindelijk eens wat ondernemen tegen zulke op.ichters die hard werkende mensen geld uit de zak kloppen. Nu zit ik vast aan een abonnement maar kan het officieel niet gebruiken omdat ik geen toestel heb.
Vanaf 4 juni ben ik bezig geweest om een abonnement te verkrijgen met telefoon. In eerste instantie wilde ik geen kopie bankpas verstrekken. Aanvraag ingetrokken. Toen kregen we een aanbieding om hier alsnog - onder dezelfde voorwaarden - gebruik van te maken. Alsnog een kopie bankpas verstrekt. GSMWEB bleef volharden dat de aanvraag niet compleet was, ondanks hun bevestiging in eerdere mails dat de stukken wel waren ontvangen. Uiteindelijk hadden ze toch alles ontvangen. Toen kreeg ik per sms bericht dat de aanbieding niet meer geldig was. Klantenservice wilde niet meer bewegen. Mijn advies: links laten liggen.
Jeetje ik scroll een beetje door deze reviews hiero en de ene is erg positief, de ander is erg negatief. Waar ligt de lijn dan vraag ik me af. Gelukkig voor iedereen heb ik het antwoord. Laat ik voorop stellen dat het personeel echt niet onbeschoft is. Ik heb 2 week geleden een abonnement met iPhone 13 besteld van T-Mobile, dit betreft een 24 maandelijks abonnement waarbij ik 12GB aan internetdata krijg + 120 smsjes en belminuten. Kosten 41,00 per maand. Vind ik toch wel een goede aanbieding want er staat ook boven dat ik daarvoor een totale korting krijg van 237 euro. Alles gaat ook gewoon goed want GSMWEB regelt verder alles voor je qua abonnement, in dit geval met T-Mobile. Ik kreeg meteen al een mailtje van T-Mobile dat ze er mee bezig waren en binnen enkele dagen had ik al een simkaart + nieuwe iPhone ontvangen.
Jij zal de mede eigenaar bas flik wel zijn die dit schrijft! anders kan ik het mij niet voorstellen.
jan
Ten 1e ben ik geen Bas en ten 2e ben ik al helemaal geen eigenaar van een bedrijf, laat staan van GSMWEB. Ga lekker een stukje fietsen zal ik zeggen in plaats van mijn mening af te kraken. Ik ben gewoon blij met wat ik een jaar geleden heb besteld hier.
Gsmweb zou mijn geld terug storten. Eerst een spelletjes van welles en dat dit niet kon. Nu contact gehad, nou geld krijgt u terug. Netjes mijn nieuwe bankrekening nummer doorgegeven omdat er nog een oude bij hun bekent was. 2x duidelijk gemaild en telefonisch contact met duidelijk antwoord ik zie in de mail uw nieuwe rekening nummer. Vandaag gemaild wanneer ik het geld kon verwachten. Dit zou de 11de gestort zijn, dus op mijn oude rekening nummer. En dan moet ik de bank bellen om te vragen waar het fout is gegaan. Lees de mails gewoon goed
Slechte reclame, niks vandaag besteld morgen in huis!
Bestelling geannuleerd en daar nemen ze 2 dagen voor de tijd, onbeschoft personeel wat de telefoon erop gooit als je vraagt om de annulering te verwerken omdat hun voorwaarden niet kloppen en ik wil verlengen bij een ander!!
NOOIT MEER BIJ DEZE OPLICHTERS!!
Klopt idd. En ze doen moeilijk over een betaling wat je dan terug moet krijgen. Ik bestel hier ook nooit meer
2 dagen valt nog mee ben al week bezig Was nog niks gestuurd of betaald Dus hoe makkelijk is het om op annuleren te drukken Heb zelfs herroepings formulier in gevuld Maar nog steeds niks geannuleerd Dus nog niet kunnen verlengen . Bij me Provider
Op het eerste gezicht een wat verouderde site, maar wel met wat goede deals. Ik heb via gsmweb.nl een 2 jarig abonnement bij T-Mobile afgesloten met een toestel. Ik kreeg behoorlijk wat toestelkorting, waar ik uiteraard wel blij mee was. Ik weet niet of ik goedkoper uit was geweest als ik rechtstreeks bij T-Mobile dit abonnement met toestel had afgesloten. Ook weet ik niet of dit überhaupt mogelijk is, maar achteraf ben ik wel blij met mijn nieuwe abonnement met toestel. Je kunt hier veilig een abonnement afsluiten.
Via gsmweb.nl heb ik een KPN abonnement afgesloten met een Samsung Galaxy S21. Ik kreeg maar liefst € 172 toestelkorting. Dit was voor mij reden genoeg om gelijk dit abonnement af te sluiten. Ik was namelijk al een tijdje op zoek naar een Samsung Galaxy S21 met abonnement. Gelukkig was het toestel uit voorraad leverbaar dus ik had de telefoon de volgende dag al in huis. Het abonnement afsluiten ging super eenvoudig. Heel blij mee!
Beetje onoverzichtelijke website, maar ze bieden wel goede kortingen aan. Zelf heb ik een abonnement met toestel besteld via gsmweb.nl en ik ben er tevreden mee. Wel handig dat ze veel verschillende providers tonen, zodat je gelijk kunt zien welke het goedkoopste is. Alleen het nadeel is dat het een beetje onoverzichtelijk is.
Wij hebben reeds een apple iphone 12 64GB t-mobile abonnement aangegaan via gsmweb.nl. Contractsduur betreft 2 jaar en in het abonnement zit 8GB internet en 120belminuten inbegrepen, is voor mij meer dan genoeg. Totaal betaal ik 41,50 euro per maand voor deze deal. Een nieuwe iphone 12 kost rond de 800 euro dus vind de prijs eigenlijk wel fair. Ik krijg het toestel ergens volgende week dus ben erg benieuwd!
Aanvraag ging verder heel snel en hoefde alleen wat gegevens in te vullen en natuurlijk aan te vinken welk toestel ik zou willen. Nog wel even twijfel of ik apple of samsung zou doen, toch gekozen voor apple omdat wij ook een apple ipad thuis hebben wat het heel goed doet. Nu kunnen we volgens mijn zoon ook de foto's synchroniseren wat wel leuk is via de cloud.
Nieuwe iPhone 13 besteld en toch vrij huiverig door de reviews die ik had. Maar wat een top service! mijn ervaring was super, kan mij ook totaal niet vinden in de slechte reviews Donderdag besteld en had de telefoon de volgende dag al in huis. Netjes op de hoogte gehouden van de levering en goedkeuring van mijn verlengingm was ook nog goedkoper dan bij tele2 zelf. Thanks gsmweb!
Ik herken mij totaal niet in de negatieve reviews.. ons hele gezin is klant bij gsmweb en alle toestellen zijn altijd gelijk de volgende dag nog geleverd. Recentelijk een nieuwe aanvraag gedaan voor een iPhone 13 en die was er de volgende dag nog, de provider zelf had hem niet eens op voorraad. Al met al zijn wij ontzettend tevreden over de service van jullie, tot snel!
’s avonds laat besteld en had verwacht het toestel pas na het weekend te ontvangen, tot ik gelijk dezelfde avond nog een track en trace kreeg. PostNL heeft het pakket keurig de volgende dag bij mij afgeleverd. Van bestellen tot levering zat er nog geen 24 uur tussen, ontzettend bedankt
Mobiel aangeschaft via GSMWEB.
Keurig geleverd. Binnen een half jaar was die net meer op te laden.. blijft hangen in het oplaadscherm.. niets werkte.
Na contact met GSMWEB konden we het toestel opsturen met een formulier wat ze ons via de mail toezonden.
Toestel opgestuurd naar het postbus adres:
Nu 2 maanden verder toestel is ontvindtbaar, post.nl onderzoek laten opstarten.
Door dit onderzoek is er uitgekomen dat het toestel is afgeleverd + getekend voor ontvangst op het adres waar het heengestuurd moest worden.
Naam en tijdstip zijn bekend bij ons en post.nl
Maar GSMWEB geeft aan dat in hun systeem niets is binnengekomen. Er valt niet normaal te praten met de dames en heren van GSMWEB.
En je komt geen stap verder.. in hun systeem staat niets.. dus er is niets. Ondanks de bewijzen.
Kortom mob. Is kwijt.. en u zoekt het zelf maar uit.
Waardeloos GSMWEB.. totaal niet meedenkend met de klant. Lezen hun riedeltje af via het scherm.. en wanneer je, je geduldt verliest na 2 dagen van 10 uur tot 16:00 uur heen en weer bellen. En van GSMWEB te horen krijgt dat we rustig naar hun moeten luisteren, anders gooien ze de hoorn erop..
zo klaar met dit bedrijf..
Ik heb een abonnement met T-Mobile afgesloten via Gsmweb. Het ging allemaal heel eenvoudig en ik had er gelijk een hoesje en screenprotector bijbesteld. Ik zat met wat vragen dus heb ik ook met de klantenservice gebeld. Ze stonden mij vriendelijk te woord en hadden een duidelijk antwoord op elke vraag. Het toestel met abonnement heb ik allemaal goed ontvangen. Gsmweb is wat dat betreft een betrouwbaar bedrijf. Ik zal er zo weer bestellen.
Mensen niet bestellen bij deze bedrijf deze mensen liegen en zijn oplichters nummer 1 voordat je besteld bel de providers en vraag het zelf ze adviseren niet tedoen omdat veel klachten komen ze zeggen al vanaf dinsdag dat het toestel is verzonden terwijl dat het niet zo is en heb inmiddels al vanaf vorige weer minimaal 30 keer gebeld elkekeer schuiven ze elkaar ze kunnen zogenaamd de voorraad niet eens zien mensen trap er niet in want zelf annuleren is drama hierbij ierdeen gewaarschuwd als je besteld doe dan bij providers zelf of bij belsimpel zeer vriendelijk en snel levering
Samsung A52 met TMobile besteld. Het was meer dan 100 euro goedkoper als bij T-Mobile. Op de site stond levertijd 1 a 2 dagen. Ik had hem direct de volgende dag. Bestelle was makkelijk. Ik werd goed op de hoogte gehouden. Eerst voor de goedkeuring van t-mobile. Daarna dat het toetsel naar logistiek ging en tenslotte de verzending met de track en trace.
Hele goede ervaring dus en daarom 5 sterren van mij
Ik heb op 17-09-2021 een pre-order iPhone 13 pro max besteld. Deze was binnen 1 dag nadat ze mochten uitleveren binnen. Ik kreeg vanuit GSMWEB.nl een track en trace code en kon mijn pakket vanaf het moment dat GSMWEB.nl mijn pakket verstuurde volgen tot hij geleverd was. Top Top Top!
Hetzelfde hier! Heb mijn iphone 13 ook mogen ontvangen vandaag. Erg mooi toestel en werkt super snel in vergelijking met mijn oude iphone 8. Was echt toe aan een nieuw toestel, dat blijkt wel als ik nu zie hoeveel snelheid er tussen deze toestellen zit. Ook de camera is een stuk beter geworden.
23 juli heb ik mijn contract via gsmweb verlengt, dit verliep al raar,
Het duurde erg lang 3 dagen dat mijn contract werd verlengt prima duurde ff maat goed.
Omdat ik maar niets horde ben ik gaan bellen het ik zou de de volgende dag te horen krijgen wanneer mijn mobiel zou komen mechien, nu hadden ze m'n kleur niet helaas dan maar een andere kleur gekozen... Volgende dag hoorde ik niets, ben weer met ze gaan bellen nu zou ik twee dagen later horen wanneer die komt.... Weer niets,...weer gebelt mijn partner was al best boos en wilde graag ook even wat vragen, zonder zich te voor stellen werd hij als een klein kind gesomeerd om zich voor te stellen wat ik ook wel begreep maar ze ging maar door met het denigrerende houding dat ze het niet op prijs stelde dat hij zich niet voorstelde ik moest daar erg om lachen (lachte me partner uit maar goed) waardoor de telefoonniste zich zelf niet in bedwang kom houden en na het niet blij zijn met mijn gelach hing ze op... Weer gebelt weer gevraagd op een normale manier, begon de telefoniste ook erg bijdehand te doen.
Kortom je wordt aan het lijntje gehouden met valse beloftes die zei niet waar kunnen maken.
Je wordt geholpen maar vraag je het verkeerd dan wordt je afgesnauwd.
Koop niet bij hen dit is voor mij de eerste en de laatste keer bij hen!!!
23 juli aanvraag gedaan inmiddels is het 6 augustus hoor ik wanneer mijn mobiel komt....
Ik heb een iPhone 12 met Vodafone besteld bij gsmweb.nl. Ik heb een nieuw abonnement genomen met Ziggo combivoordeel. Dit was ook voornamelijk de reden om deze keer voor Vodafone te kiezen. Ik krijg nu elke maand 5 euro korting en dubbele minuten, SMS en data. Daarnaast krijg ik ook gratis een extra Ziggo TV pakket. Kortom, een deal die je niet kan laten liggen! Wel moet je voor de 5 euro korting een iets duurder Red abonnement nemen, maar dit was ik toch al van plan. Nummerbehoud was makkelijk en snel geregeld. Voor een contract van 2 jaar betaal ik nu iets meer dan 50 euro per maand. Hiervoor krijg je wel de nieuwste iPhone. Verder ben ik tevreden met mijn ervaring op gsmweb.nl. Natuurlijk kan het altijd beter, maar ik ben eigenlijk nergens tegenaan gelopen. Alles verliep soepel en de iPhone had ik de volgende dag in huis.
Ik bestelde de iPhone 12 pro met Vodafone. Hij was veel goedkoper dan bij Vodafone zelf. Kon ook uit alle modellen en kleuren kiezen. Na 2 dagen had ik alles in huis. Op de site stond duidelijk voorgerekend hoeveel je op je abonnement bespaarde en hoeveel op je toestel. Alles kon eenvoudig digitaal worden afgehandeld.
Helaas kan ik geen negatieve sterren geven. Tja ze waren de goedkoopste. Helaas ben ik kortzichtig geweest en niet even gegoogled op GSMweb. Wat mij tegenvalt is dat ik vertrouwen had in trusted reviews. Dit blijkt ook de enige positieve reviewsite te zijn. En zo stom ik ben op basis hiervan een Samsung s21 Ultra met Vodafone abonnement aangeschaft.
Het afsluiten is het enige wat gesmeerd ging. Binnen no-time contract afgesloten bij Vodafone. De Samsung S21 ultra was op voorraad. Dus wat kan er fout gaan.
GSMweb laat na het afsluiten niks meer horen, op e-mail word niet gereageerd (terwijl ik in een telefoongesprek begrijp dat ze wel gelezen worden)
Na een week krijg ik te horen dat de telefoon klaar voor verzending staat.
Na betaling van de telefoon. (Ja dit is best een fors bedrag) word de telefoon verzonden.
Ik krijg inderdaad s'avonds een track&trace van GSMweb, en later verschijnt de zending als ontvangen bij PostNL.
Helaas blijft het hierbij. Elke dag krijg ik de melding dat het bezorgmoment is gewijzigd. 4e dag op rij iemand moeten regelen om het pakket op te kunnen vangen en te laten tekenen.
Elke dag met onvriendelijke lui van GSMweb aan de telefoon. Welke doodleuk aangeven, dat het pakket als vermist is op gegeven, en er een onderzoek word gestart door PostNL. Als ontvangende klant sta je dus met lege handen, en een flinke schuld. Als je de berichten zo her en der leest.Weet je dat dit een lange weg gaat worden.
GSMweb geeft niet thuis. En op de vraag of ze mij een nieuwe zending willen doen. Krijg ik te horen dat dat niet kan. Ze willen het onderzoek afwachten. Voor mij onacceptabel omdat mijn telefoon stuk is gegaan.
Aangegeven bij GSMweb dat als ze niks kunnen toezeggen, of een nieuwe telefoon willen toezenden. Ik de koop en Vodafone overeenkomst wil ontbinden. Hier gaan ze niet mee akkoord, en blijven weren met het onderzoek van PostNL. Op mijn aangeven dat dit volgens een Jurist een wettelijk recht is. Het gesprek werd hierop uiterst onvriendelijk. En de verbinding werd verbroken.
Bij deze dus onze rechtsbijstand in werking moeten zetten.
Volgens mij is 1 ster vrij negatief hahaha. Wel spijtig om te lezen dat bedrijven blijkbaar zo omgaan met hun klanten en eigenlijk geen oplossing zoeken. Als de oplossing te lang duurt gaan ze al gauw boos en onvriendelijk worden. Dit zie je overal eigenlijk wel. Iedere service medewerker wordt getraind dat ze altijd aardig moeten blijven maar ondertussen...
Ik heb een abonnement met toestel genomen via gsmweb. De overstap van vodafone naar kpn was geen enkel probleem. Ik heb voor gsmweb gekozen omdat het toestel er een stukje goedkoper was. Na het afsluiten van het abonnement had ik mijn nieuwe telefoon snel in huis. Alles lijkt gewoon goed en de telefoon werkt perfect. Ook heb ik nog contact gehad via de klantenservice en ze waren erg vriendelijk en behulpzaam. De reden hiervoor was dat ik wat vragen had met betrekking tot de overstap en nummerbehoud. Ik heb verder niks negatiefs te melden over gsmweb. Ze doen gewoon wat ze moeten doen.
Telefoon besteld i.c.m. zakelijk abonnement. Snel en correct geleverd. Wel hadden ze een administratieve fout gemaakt waardoor ik meerdere contracten had bij de provider van het abonnement. Na wat contact is dit keurig opgelost door GSMweb.
Door de scherpe prijs, snelle levering en het correct afhandelen van het probleem, 5 sterren recensie ben ik het 100% mee eens.
Op 6 april heb ik een Samsung A52 besteld, kleur wit. Levertijd volgens de website 1 á 2 dagen. Op 9 april had ik mijn bestelling nog steeds niet binnen. Bijna dagelijks gebeld naar een zeer onbeschofte medewerkster van de "klantenservice". Als je een opmerking maakt over de bestelling dan wordt de verbinding verbroken. Ze blijft zeggen "de telefoon komt morgen binnen". Dat heeft ze 14 dagen vol gehouden. Op 22 april heb ik voor de 15de keer gebeld en gezegd dat ik de telefoon niet meer hoef te hebben en dat ik mijn geld terug wil.
Op vrijdag 23 april heb ik dezelfde telefoon besteld bij Bol.com, gewoon op voorraad, en deze werd netjes de volgende dag bij mij thuis afgeleverd. Dit is de allerlaatste keer geweest dat ik iets bij GSMweb besteld heb. Wat een waardeloos bedrijf, en nou druk ik mij nog netjes uit. Helaas kan ik niet 0 sterren geven want 1 ster is nog echt teveel.
Om nog even een aanvulling te geven op mijn review. Zij hebben totaal geen toestellen op voorraad. Ik heb een toestel besteld dat op voorraad zou zijn, levertijd 1 a 2 dagen. Na 16 dagen heb ik gevraagd om mijn geld terug te storten omdat het nog steeds niet op voorraad was. Een medewerker aan de "Klantenservice" die nog nooit van het woord service heeft gehoord. Wat een onvriendelijk persoon, die mocht bij mij de wc nog niet schoonmaken. Voor mij nooit meer GSM web. Bah. Ik kan Bol.com en Mobiel.nl aanbevelen, daar kan je tenminste op vertrouwen.
iPhone 12 128gb blue graphite besteld (04-02-21).
Kreeg bevestigingsmail waarin stond dat als ik een accessoire bestel deze geleverd zou worden met het toestel.
Heb een screenprotector besteld.
Dag later wilde ik graphite wijzigen naar blue.
Dit kon. Toen werd ook gezegd zodra het toestel binnen is wordt deze verzonden. Dit kon nog een week duren. Volgens de medewerker stond dat 04- 02 niet op de site. Dus als ik 4-02 bestel moet ik weken wachten. 5 wordt het in 1 á 2 geleverd ?!. Het staat er nog steeds.
Gemeld dat de bestelling geannuleerd moet worden.
Moest een formulier invullen en opsturen. Dit gedaan.
Bij Belsimpel een bestelling gedaan. Daar werd gemeld dat gsmweb eerst de reservering moest opheffen.
Aanvragen gaat soepel. Maar dit stoppen duurt inmiddels al 4 dagen.
Kpn gebeld, zij kunnen niks voor mij betekenen.
Krijg ik vandaag de screenprotector binnen!?
Gebeld naar gsmweb. Heel verhaal van de medewerker. Terwijl ik wijs op wat in de mail staat. "We sturen deze dan mee met de rest van je bestelling." Ik heb geen toestel binnen gehad 🤦🏾♂️.
Kreeg een mail binnen dat ik het terug kan sturen. Moet ik ook nog verzendkosten betalen voor een fout welke gsmweb heeft gemaakt.
He-le-maal klaar met gsmweb.
zeer slechte service bestel hier geen telefoon.
wacht al 12 weken op de iphone 12 pro.
klantenservice is ook zeer slecht zeggen alleen maar excuses levertijd is nog 2 a 3 weken elke keer en komen niet met oplossingen.
klacht indienen heeft ook geenzin die nemen ze niet inbehandeling. zeer teleurgesteld in gsmweb !!!!
Dit zijn de beste telecomproviders van april 2025.
Er zijn 61 reviews geschreven over GSMWEB.nl op Reviews.nl. Met een 2.2 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.