Op het eerste gezicht een wat verouderde site, maar wel met wat goede deals. Ik heb via gsmweb.nl een 2 jarig abonnement bij T-Mobile afgesloten met een toestel. Ik kreeg behoorlijk wat toestelkorting, waar ik uiteraard wel blij mee was. Ik weet niet of ik goedkoper uit was geweest als ik rechtstreeks bij T-Mobile dit abonnement met toestel had afgesloten. Ook weet ik niet of dit überhaupt mogelijk is, maar achteraf ben ik wel blij met mijn nieuwe abonnement met toestel. Je kunt hier veilig een abonnement afsluiten.
Via gsmweb.nl heb ik een KPN abonnement afgesloten met een Samsung Galaxy S21. Ik kreeg maar liefst € 172 toestelkorting. Dit was voor mij reden genoeg om gelijk dit abonnement af te sluiten. Ik was namelijk al een tijdje op zoek naar een Samsung Galaxy S21 met abonnement. Gelukkig was het toestel uit voorraad leverbaar dus ik had de telefoon de volgende dag al in huis. Het abonnement afsluiten ging super eenvoudig. Heel blij mee!
Beetje onoverzichtelijke website, maar ze bieden wel goede kortingen aan. Zelf heb ik een abonnement met toestel besteld via gsmweb.nl en ik ben er tevreden mee. Wel handig dat ze veel verschillende providers tonen, zodat je gelijk kunt zien welke het goedkoopste is. Alleen het nadeel is dat het een beetje onoverzichtelijk is.
Wij hebben reeds een apple iphone 12 64GB t-mobile abonnement aangegaan via gsmweb.nl. Contractsduur betreft 2 jaar en in het abonnement zit 8GB internet en 120belminuten inbegrepen, is voor mij meer dan genoeg. Totaal betaal ik 41,50 euro per maand voor deze deal. Een nieuwe iphone 12 kost rond de 800 euro dus vind de prijs eigenlijk wel fair. Ik krijg het toestel ergens volgende week dus ben erg benieuwd!
Aanvraag ging verder heel snel en hoefde alleen wat gegevens in te vullen en natuurlijk aan te vinken welk toestel ik zou willen. Nog wel even twijfel of ik apple of samsung zou doen, toch gekozen voor apple omdat wij ook een apple ipad thuis hebben wat het heel goed doet. Nu kunnen we volgens mijn zoon ook de foto's synchroniseren wat wel leuk is via de cloud.
Nieuwe iPhone 13 besteld en toch vrij huiverig door de reviews die ik had. Maar wat een top service! mijn ervaring was super, kan mij ook totaal niet vinden in de slechte reviews Donderdag besteld en had de telefoon de volgende dag al in huis. Netjes op de hoogte gehouden van de levering en goedkeuring van mijn verlengingm was ook nog goedkoper dan bij tele2 zelf. Thanks gsmweb!
Ik herken mij totaal niet in de negatieve reviews.. ons hele gezin is klant bij gsmweb en alle toestellen zijn altijd gelijk de volgende dag nog geleverd. Recentelijk een nieuwe aanvraag gedaan voor een iPhone 13 en die was er de volgende dag nog, de provider zelf had hem niet eens op voorraad. Al met al zijn wij ontzettend tevreden over de service van jullie, tot snel!
’s avonds laat besteld en had verwacht het toestel pas na het weekend te ontvangen, tot ik gelijk dezelfde avond nog een track en trace kreeg. PostNL heeft het pakket keurig de volgende dag bij mij afgeleverd. Van bestellen tot levering zat er nog geen 24 uur tussen, ontzettend bedankt
Mobiel aangeschaft via GSMWEB.
Keurig geleverd. Binnen een half jaar was die net meer op te laden.. blijft hangen in het oplaadscherm.. niets werkte.
Na contact met GSMWEB konden we het toestel opsturen met een formulier wat ze ons via de mail toezonden.
Toestel opgestuurd naar het postbus adres:
Nu 2 maanden verder toestel is ontvindtbaar, post.nl onderzoek laten opstarten.
Door dit onderzoek is er uitgekomen dat het toestel is afgeleverd + getekend voor ontvangst op het adres waar het heengestuurd moest worden.
Naam en tijdstip zijn bekend bij ons en post.nl
Maar GSMWEB geeft aan dat in hun systeem niets is binnengekomen. Er valt niet normaal te praten met de dames en heren van GSMWEB.
En je komt geen stap verder.. in hun systeem staat niets.. dus er is niets. Ondanks de bewijzen.
Kortom mob. Is kwijt.. en u zoekt het zelf maar uit.
Waardeloos GSMWEB.. totaal niet meedenkend met de klant. Lezen hun riedeltje af via het scherm.. en wanneer je, je geduldt verliest na 2 dagen van 10 uur tot 16:00 uur heen en weer bellen. En van GSMWEB te horen krijgt dat we rustig naar hun moeten luisteren, anders gooien ze de hoorn erop..
zo klaar met dit bedrijf..
Ik heb een abonnement met T-Mobile afgesloten via Gsmweb. Het ging allemaal heel eenvoudig en ik had er gelijk een hoesje en screenprotector bijbesteld. Ik zat met wat vragen dus heb ik ook met de klantenservice gebeld. Ze stonden mij vriendelijk te woord en hadden een duidelijk antwoord op elke vraag. Het toestel met abonnement heb ik allemaal goed ontvangen. Gsmweb is wat dat betreft een betrouwbaar bedrijf. Ik zal er zo weer bestellen.
Mensen niet bestellen bij deze bedrijf deze mensen liegen en zijn oplichters nummer 1 voordat je besteld bel de providers en vraag het zelf ze adviseren niet tedoen omdat veel klachten komen ze zeggen al vanaf dinsdag dat het toestel is verzonden terwijl dat het niet zo is en heb inmiddels al vanaf vorige weer minimaal 30 keer gebeld elkekeer schuiven ze elkaar ze kunnen zogenaamd de voorraad niet eens zien mensen trap er niet in want zelf annuleren is drama hierbij ierdeen gewaarschuwd als je besteld doe dan bij providers zelf of bij belsimpel zeer vriendelijk en snel levering
Samsung A52 met TMobile besteld. Het was meer dan 100 euro goedkoper als bij T-Mobile. Op de site stond levertijd 1 a 2 dagen. Ik had hem direct de volgende dag. Bestelle was makkelijk. Ik werd goed op de hoogte gehouden. Eerst voor de goedkeuring van t-mobile. Daarna dat het toetsel naar logistiek ging en tenslotte de verzending met de track en trace.
Hele goede ervaring dus en daarom 5 sterren van mij
Ik heb op 17-09-2021 een pre-order iPhone 13 pro max besteld. Deze was binnen 1 dag nadat ze mochten uitleveren binnen. Ik kreeg vanuit GSMWEB.nl een track en trace code en kon mijn pakket vanaf het moment dat GSMWEB.nl mijn pakket verstuurde volgen tot hij geleverd was. Top Top Top!
Hetzelfde hier! Heb mijn iphone 13 ook mogen ontvangen vandaag. Erg mooi toestel en werkt super snel in vergelijking met mijn oude iphone 8. Was echt toe aan een nieuw toestel, dat blijkt wel als ik nu zie hoeveel snelheid er tussen deze toestellen zit. Ook de camera is een stuk beter geworden.
23 juli heb ik mijn contract via gsmweb verlengt, dit verliep al raar,
Het duurde erg lang 3 dagen dat mijn contract werd verlengt prima duurde ff maat goed.
Omdat ik maar niets horde ben ik gaan bellen het ik zou de de volgende dag te horen krijgen wanneer mijn mobiel zou komen mechien, nu hadden ze m'n kleur niet helaas dan maar een andere kleur gekozen... Volgende dag hoorde ik niets, ben weer met ze gaan bellen nu zou ik twee dagen later horen wanneer die komt.... Weer niets,...weer gebelt mijn partner was al best boos en wilde graag ook even wat vragen, zonder zich te voor stellen werd hij als een klein kind gesomeerd om zich voor te stellen wat ik ook wel begreep maar ze ging maar door met het denigrerende houding dat ze het niet op prijs stelde dat hij zich niet voorstelde ik moest daar erg om lachen (lachte me partner uit maar goed) waardoor de telefoonniste zich zelf niet in bedwang kom houden en na het niet blij zijn met mijn gelach hing ze op... Weer gebelt weer gevraagd op een normale manier, begon de telefoniste ook erg bijdehand te doen.
Kortom je wordt aan het lijntje gehouden met valse beloftes die zei niet waar kunnen maken.
Je wordt geholpen maar vraag je het verkeerd dan wordt je afgesnauwd.
Koop niet bij hen dit is voor mij de eerste en de laatste keer bij hen!!!
23 juli aanvraag gedaan inmiddels is het 6 augustus hoor ik wanneer mijn mobiel komt....
Ik heb een iPhone 12 met Vodafone besteld bij gsmweb.nl. Ik heb een nieuw abonnement genomen met Ziggo combivoordeel. Dit was ook voornamelijk de reden om deze keer voor Vodafone te kiezen. Ik krijg nu elke maand 5 euro korting en dubbele minuten, SMS en data. Daarnaast krijg ik ook gratis een extra Ziggo TV pakket. Kortom, een deal die je niet kan laten liggen! Wel moet je voor de 5 euro korting een iets duurder Red abonnement nemen, maar dit was ik toch al van plan. Nummerbehoud was makkelijk en snel geregeld. Voor een contract van 2 jaar betaal ik nu iets meer dan 50 euro per maand. Hiervoor krijg je wel de nieuwste iPhone. Verder ben ik tevreden met mijn ervaring op gsmweb.nl. Natuurlijk kan het altijd beter, maar ik ben eigenlijk nergens tegenaan gelopen. Alles verliep soepel en de iPhone had ik de volgende dag in huis.
Ik bestelde de iPhone 12 pro met Vodafone. Hij was veel goedkoper dan bij Vodafone zelf. Kon ook uit alle modellen en kleuren kiezen. Na 2 dagen had ik alles in huis. Op de site stond duidelijk voorgerekend hoeveel je op je abonnement bespaarde en hoeveel op je toestel. Alles kon eenvoudig digitaal worden afgehandeld.
Helaas kan ik geen negatieve sterren geven. Tja ze waren de goedkoopste. Helaas ben ik kortzichtig geweest en niet even gegoogled op GSMweb. Wat mij tegenvalt is dat ik vertrouwen had in trusted reviews. Dit blijkt ook de enige positieve reviewsite te zijn. En zo stom ik ben op basis hiervan een Samsung s21 Ultra met Vodafone abonnement aangeschaft.
Het afsluiten is het enige wat gesmeerd ging. Binnen no-time contract afgesloten bij Vodafone. De Samsung S21 ultra was op voorraad. Dus wat kan er fout gaan.
GSMweb laat na het afsluiten niks meer horen, op e-mail word niet gereageerd (terwijl ik in een telefoongesprek begrijp dat ze wel gelezen worden)
Na een week krijg ik te horen dat de telefoon klaar voor verzending staat.
Na betaling van de telefoon. (Ja dit is best een fors bedrag) word de telefoon verzonden.
Ik krijg inderdaad s'avonds een track&trace van GSMweb, en later verschijnt de zending als ontvangen bij PostNL.
Helaas blijft het hierbij. Elke dag krijg ik de melding dat het bezorgmoment is gewijzigd. 4e dag op rij iemand moeten regelen om het pakket op te kunnen vangen en te laten tekenen.
Elke dag met onvriendelijke lui van GSMweb aan de telefoon. Welke doodleuk aangeven, dat het pakket als vermist is op gegeven, en er een onderzoek word gestart door PostNL. Als ontvangende klant sta je dus met lege handen, en een flinke schuld. Als je de berichten zo her en der leest.Weet je dat dit een lange weg gaat worden.
GSMweb geeft niet thuis. En op de vraag of ze mij een nieuwe zending willen doen. Krijg ik te horen dat dat niet kan. Ze willen het onderzoek afwachten. Voor mij onacceptabel omdat mijn telefoon stuk is gegaan.
Aangegeven bij GSMweb dat als ze niks kunnen toezeggen, of een nieuwe telefoon willen toezenden. Ik de koop en Vodafone overeenkomst wil ontbinden. Hier gaan ze niet mee akkoord, en blijven weren met het onderzoek van PostNL. Op mijn aangeven dat dit volgens een Jurist een wettelijk recht is. Het gesprek werd hierop uiterst onvriendelijk. En de verbinding werd verbroken.
Bij deze dus onze rechtsbijstand in werking moeten zetten.
Volgens mij is 1 ster vrij negatief hahaha. Wel spijtig om te lezen dat bedrijven blijkbaar zo omgaan met hun klanten en eigenlijk geen oplossing zoeken. Als de oplossing te lang duurt gaan ze al gauw boos en onvriendelijk worden. Dit zie je overal eigenlijk wel. Iedere service medewerker wordt getraind dat ze altijd aardig moeten blijven maar ondertussen...
Ik heb een abonnement met toestel genomen via gsmweb. De overstap van vodafone naar kpn was geen enkel probleem. Ik heb voor gsmweb gekozen omdat het toestel er een stukje goedkoper was. Na het afsluiten van het abonnement had ik mijn nieuwe telefoon snel in huis. Alles lijkt gewoon goed en de telefoon werkt perfect. Ook heb ik nog contact gehad via de klantenservice en ze waren erg vriendelijk en behulpzaam. De reden hiervoor was dat ik wat vragen had met betrekking tot de overstap en nummerbehoud. Ik heb verder niks negatiefs te melden over gsmweb. Ze doen gewoon wat ze moeten doen.
Telefoon besteld i.c.m. zakelijk abonnement. Snel en correct geleverd. Wel hadden ze een administratieve fout gemaakt waardoor ik meerdere contracten had bij de provider van het abonnement. Na wat contact is dit keurig opgelost door GSMweb.
Door de scherpe prijs, snelle levering en het correct afhandelen van het probleem, 5 sterren recensie ben ik het 100% mee eens.
Op 6 april heb ik een Samsung A52 besteld, kleur wit. Levertijd volgens de website 1 á 2 dagen. Op 9 april had ik mijn bestelling nog steeds niet binnen. Bijna dagelijks gebeld naar een zeer onbeschofte medewerkster van de "klantenservice". Als je een opmerking maakt over de bestelling dan wordt de verbinding verbroken. Ze blijft zeggen "de telefoon komt morgen binnen". Dat heeft ze 14 dagen vol gehouden. Op 22 april heb ik voor de 15de keer gebeld en gezegd dat ik de telefoon niet meer hoef te hebben en dat ik mijn geld terug wil.
Op vrijdag 23 april heb ik dezelfde telefoon besteld bij Bol.com, gewoon op voorraad, en deze werd netjes de volgende dag bij mij thuis afgeleverd. Dit is de allerlaatste keer geweest dat ik iets bij GSMweb besteld heb. Wat een waardeloos bedrijf, en nou druk ik mij nog netjes uit. Helaas kan ik niet 0 sterren geven want 1 ster is nog echt teveel.
Om nog even een aanvulling te geven op mijn review. Zij hebben totaal geen toestellen op voorraad. Ik heb een toestel besteld dat op voorraad zou zijn, levertijd 1 a 2 dagen. Na 16 dagen heb ik gevraagd om mijn geld terug te storten omdat het nog steeds niet op voorraad was. Een medewerker aan de "Klantenservice" die nog nooit van het woord service heeft gehoord. Wat een onvriendelijk persoon, die mocht bij mij de wc nog niet schoonmaken. Voor mij nooit meer GSM web. Bah. Ik kan Bol.com en Mobiel.nl aanbevelen, daar kan je tenminste op vertrouwen.
iPhone 12 128gb blue graphite besteld (04-02-21).
Kreeg bevestigingsmail waarin stond dat als ik een accessoire bestel deze geleverd zou worden met het toestel.
Heb een screenprotector besteld.
Dag later wilde ik graphite wijzigen naar blue.
Dit kon. Toen werd ook gezegd zodra het toestel binnen is wordt deze verzonden. Dit kon nog een week duren. Volgens de medewerker stond dat 04- 02 niet op de site. Dus als ik 4-02 bestel moet ik weken wachten. 5 wordt het in 1 á 2 geleverd ?!. Het staat er nog steeds.
Gemeld dat de bestelling geannuleerd moet worden.
Moest een formulier invullen en opsturen. Dit gedaan.
Bij Belsimpel een bestelling gedaan. Daar werd gemeld dat gsmweb eerst de reservering moest opheffen.
Aanvragen gaat soepel. Maar dit stoppen duurt inmiddels al 4 dagen.
Kpn gebeld, zij kunnen niks voor mij betekenen.
Krijg ik vandaag de screenprotector binnen!?
Gebeld naar gsmweb. Heel verhaal van de medewerker. Terwijl ik wijs op wat in de mail staat. "We sturen deze dan mee met de rest van je bestelling." Ik heb geen toestel binnen gehad 🤦🏾♂️.
Kreeg een mail binnen dat ik het terug kan sturen. Moet ik ook nog verzendkosten betalen voor een fout welke gsmweb heeft gemaakt.
He-le-maal klaar met gsmweb.
zeer slechte service bestel hier geen telefoon.
wacht al 12 weken op de iphone 12 pro.
klantenservice is ook zeer slecht zeggen alleen maar excuses levertijd is nog 2 a 3 weken elke keer en komen niet met oplossingen.
klacht indienen heeft ook geenzin die nemen ze niet inbehandeling. zeer teleurgesteld in gsmweb !!!!
Bespaar je de moeite en ergenis, en sla deze winkel gewoon over. Ik had hier een kpn abonnement met een samsung telefoon en een gratis smart watch er bij. Op hun site stond dat de telefoon direct uit voorraad leverbaar was.. helaas na de bestelling officieel te maken een mail: het door uw gekozen model is helaas niet op voorraad komt bij ons over 5 werkdagen binnen. Weer op hun site gekeken.. en ja hoor gewoon direct uit voorraad leverbaar. Een paar dagen wachten op een toestel maakt me niet uit. Maar vermeld dit gewoon. Ik heb er achteraan gebelt hoe dit zat. En niet echt een zinnig antwoord op gekregen. Maar goed na een dikke week het toestel binnen. Maar zonder het horloge. Weer bellen. Ja die moet u zelf aanvragen... oke hoe dan? Netjes uitgelegt en ze stuurden mij de link door.. helaas deze aktie was al een maand verlopen. Al met al een verkeerde link ontvangen. Goed kan. Volgende link afgekeurd deze winkel is niet aan deze aktie verbonden. Weer bellen krijg je te horen dat ik het zelf met kpn of samsung maar moet regelen... nou nee jullie verkopen mij deze aktie. Los het op.. na heel veel bellen aangezien gsmweb nergens zelf op terug komt wat ze wel beloven. Inmiddels na 2 maand toch het horloge ontvangen. Al met al een hoop ergenis en zou het liefste maar 1 ster geven. Maar goed uit eindelijk gekregen wat de bedoeling was
Gsm besteld die ‘op voorraad’ staat. Vervolgens bericht dat levering ‘waarschijnlijk’ later volgt. Gebeld naar onvriendelijke klantenservice die je niet uit laat praten. Kunnen geen duidelijkheid geven. Weer gebeld later op de dag: toch weer levering enkele dagen uitgesteld. Gsm staat nog steeds als ‘op voorraad’ op de site, gewoon keihard gelogen want ze komt ‘misschien’ over 2 dagen binnen. Gevraagd voor duidelijke leverafspraak. Kunnen ze niet toezeggen en weer mag ik niet uitpraten. Vervolgens verbreekt men de verbinding.
Een refurbished Iphone X A-grade besteld. Deze ontvangen maar er zitten absoluut gebruikssporen op. Inmiddels 5 keer gebeld maar ze blijven volhouden dat de telefoon ter reparatie op gestuurd moet worden en dat duurt 2 weken.
Ze hebben i.p.v een A-grade een pruts-grade geleverd maar ze blijven volhouden dat deze niet omgeruild kan worden maar gerepareerd moet worden. Slaat nergens en een klantgerichte reactie blijft uit.... Nooit nooit iets kopen bij gsmweb.nl, zeer slechte service !
Half oktober een Iphone 12 pro gekocht en volledig betaald. Zou de volgende dag in huis zijn.
Vanuit GSMWEB is er nooooit meer communicatie geweest. Niet dat de telefoon betaald is, niet dat ik er recht op heb, biet dat de levering vertraagd is.
Als ik ze bel sta ik standaard 40 minuten in de wacht met steeds een ander verhaal. Eerste keer (twee weken na bestelling:)
Hij wordt binnen een week geleverd.
Tweede keer, na die week: het is heel onwaarschijnlijk maar het zou twee weken kunnen duren.
En nu hebben ze het over vier tot zes weken.
Ik moet keer op keer de klantenservice bellen want zelf laten ze niks meer van zich horen.
Gevraagd of ze een herroepingsformulier kunnen toesturen. Die is nu na drie weken nog steeds niet binnen.
Ik vind dit echt een hele handige website als je op zoek bent naar een nieuwe telefoon of iets hiervoor nodig hebt.
Je typt het in en even later krijg je verschillende mogelijkheden te zien, het kost niet veel dus dat is ook mooi.
Als je in de stad naar een telefoonwinkel toe gaat voor iets soortgelijks dan durf ik te wedden dat je hier veel meer geld voor moet betalen.
Dat hoeft natuurlijk niet erg te zijn, maar ik vind dat zonde en dat heb ik er persoonlijk niet voor over.
Dus ik ben persoonlijk erg blij met gsmweb.nl en heb hier al meerdere keren een aankoop gedaan.
Ik heb hier een los toesten Apple iphone 8 plus gekocht maar tot op heden heb ik deze niet mogen ontvangen. Heb tevens gemaild maar krijg geen reactie. Hopelijk ben ik niet opgelicht want jullie prijs was goed, nu krijg ik toch kriebels in mijn buik want het duurt al 2 weken. Kan iemand gehoor geven aan mijn mails? Bedankt.
Is nu een jaar later, heb je inmiddels de IPhone 8 mogen ontvangen of mogen we aannemen dat je bent opgelicht? Heb zelf nog nooit gehoord van GSMWEB maar zag wel wat goede aanbiedingen voor mij voorbij komen. Dus even afwachten of het geen oplichting is. Zag wel mooie deals op de site dus, vertel het me. :D
Ik snap niet dat je bij GSMweb goedkopere opties krijgt als dat je het via T-Mobile, KPN of Vodafone zelf besteld. Het is wel degelijk waar. Je zal verwachten van die mobiele bedrijven dat ze het fijn vinden als je het direct bij hen besteld zodat zij geen percentage hoeven over te dragen aan vergelijkers en reviewsites.
Een Apple Iphone 11 Pro 64GB kan je bij GSMweb met T-mobile abonnement krijgen voor 52,50! Terwijl je op de T-Mobile site zelf 57,50 kwijt bent voor hetzelfde abonnement + telefoon.
Wat ik enorm handig vond is dat je hier gewoon lekker telefoons en verschillende abonnementen kunt vergelijken voordat je ergens aanvast zie waar je later spijt van krijgt. Dus ook al is je vorige abonnement nog niet eens afgelopen, begin vast lekker met rondstruinen op GSMweb en dan is de kans groot dat je al iets nieuws hebt gevonden voor wanneer het zo ver is en je moet gaan verlengen of overstappen.
Ik wou dat het anders was, maar ik kan geen goede review voor gsmweb.nl schrijven, omdat ik hier niet tevreden over ben.
Ik vind het een slechte website en ik vind dat mensen veel ter aanbieding krijgen op deze website.
Gsmweb.nl doet zich voor als een luxe site met luxe producten, maar wat ik hier mis is het stukje klantenbinding en de uitleg die je in een telefoonwinkel krijgt wanneer je hier in levende lijve naartoe gaat.
Dan kunnen ze je net even wat beter het verschil uitleggen tussen twee verschillende opties, het verschil waar je zelf online waarschijnlijk niet achter zou komen.
Dit zijn de beste telecomproviders van december 2024.
Er zijn 54 reviews geschreven over GSMWEB.nl op Reviews.nl. Met een 2.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.