Mijn zoon kreeg een brief in huis...'jammer dat je bij ons weggaat' ???? Helemaal niet opgezegd, alleen een paar gestorneerd en later betaald. Al 5 berichten gestuurd, maar geen reactie terug. Zó slecht!!! Ik wilde graag een oplossing vinden, heb gevraagd het rekeningnummer te veranderen in die van mij zodat ze gegarandeerd krijgen. Als ik iemand persoonlijk had kunnen spreken, had ik dit kunnen regelen. Nu staan er mensen voor de deur van mijn zoon om het gas en licht af te sluiten.
Wat voor maatschappij is dit? Echt heel naar!
Marita, geef het bedrijf niet zo’n slechte rating omdat je zoon niet wilde of kon betalen. Niet fair. Je kiest voor budget, kan kun je geen premium snelle service verwachten.
Vandaag mijn overstap naar Frank Energie geregeld. Ik wou al een tijdje weg bij mijn vorige energieleverancier en dat is nu eindelijk geregeld. Dat op de dag dat het prijsplafond voor energie is vastgesteld. Een heugelijk dag waar iedereen blij mee zal zijn. Het prijsplafond is vastgesteld op 1200 m3 gas en 2400 kWh elektriciteit per jaar. Hiervoor betaal je gewoon een normale prijs. Dat zal ongeveer neerkomen op zo'n 200 euro per maand. Mocht je eroverheen gaan, betaal je een stuk meer. Dat is ook één van de redenen waarom ik ben overgestapt naar Frank Energie. Bij hun betaal je energie tegen inkoopprijzen, dus mocht ik erover heen gaan, ben ik nog steeds wat goedkoper uit dan bij mijn vorige energieleverancier. Ik ben echt opgelucht na dit nieuws. Deze winter zit ik er nog warm bij. Wel is mij aangeraden om een P1 meter te kopen om mijn energieverbruik goed in kaart te brengen. Ik denk dat ik dit nog wel ga doen, al zal ik niet snel over het prijsplafond gaan. Ik heb een redelijk goed geïsoleerd huis en ik ben geen grootverbruiker.
ik ben zo blij!! een gigantische spanning is bij mij weggevallen en ik ben zo opgelucht. ik had het ook echt niet meer kunnen betalen en dat zorgde voor enorm veel stress. echt heel goed nieuws dit
Ik denk dat je spijt krijgt. Frank Energie rekent op een bijzondere manier.stel: het is oktober.
1. FE kijkt naar november 2021 (je had toen waarschijnlijk al een flink verbruik, dus een hoge prijs.
2. Daar trekken ze het verbruik van september 2022 (dus de vorige maand) vanaf.
Kortom: je betaalt een torenhoge rekening, terwijl je druk bent met besparen. Ondanks dat….
3. Een helder antwoord op vragen hierover komt niet.
Ik had beter in september meer kunnen verbruiken, want dan was er ook flink wat op de nota van oktober verminderd.
Kortom: ik wacht nog steeds op het heldere verhaal.
Mijn voorkeur zou hebben: in oktober 2022 betaal ik de rekening van september 2022 + een voorschot op oktober. Dan pas weet ik echt waar ik aan toe ben.
Aanmelding was in 2 dagen geregeld door Frank Energie. Ook het opzeggen van mijn vorige leverancier EnergieDirect.
Na enkele maanden kreeg ik een aanbod om daar terug te komen. Dat heb ik aangenomen en per 20-09-2022 stap ik over. EnergieDirect heeft namens mij, mijn contract bij Frank opgezegd. Maar die incasseren doodleuk voor oktober.
Dit heb ik precies hetzelfde alleen dan voor de maand oktober . Gevraagt voor contact maar ik heb nog niets vernomen hoe heb jij dit opgelost ?
Het voorschot voor oktober heb ik gestorneerd, want ik wist niet hoe lang het
ging duren voordat de eindafrekening kwam en de terugbetaling.
Toevallig vandaag de eindafrekening ontvangen. Dus best snel.
Toch even een positieve noot aan het adres van Frank Energie. Alle prijzen blijven maar stijgen, niemand weet waar het naar toe gaat. Ik werd vrij goed geholpen door een medewerker van Frank Energie die het gesprek met me aan durfde te gaan en eigenlijk stelde dat ze het ook niet weten. Gewoon een eerlijke medewerker die wel goed meedacht met de klant! Dat zie je niet veel dus in dat opzicht credits naar deze medewerker! Het feit dat je a la minute weer kan opzeggen bij deze energieleverancier is ook heel fijn trouwens.
Tja wil je je energiekosten in de gaten houden , moet wel de app werken. In deze gemaakte dure tijd wil je toch de kosten drukken lijkt mij. Nu doet de app het al dagen niet.wanneer gaan jullie daar iets aan doen? We worden namelijk al genoeg belazerd, wij krijg helemaal geen gas uit Rusland, wij hebben zelf gas en er komt 80% uit Noorwegen.
De prijzen blijven maar stijgen Frank. Nog enige tips wat we kunnen doen? Wij zijn 2 maanden geleden naar jullie overgestapt maar de prijzen worden elke maand hoger, niet prettig maar we snappen ook tegelijkertijd dat jullie hier weinig aan kunnen doen. Hoe zien jullie de toekomst tegemoet? Wintermaanden prijzen nog hoger waarschijnlijk? Wij gaan de kachel in ieder geval niet aan doen deze winter, 800 plus euro kunnen we maandelijks niet betalen. We zagen ook dat elektriciteit veel duurder wordt, wat wel gek is want iedereen heeft tegenwoordig zonnepanelen. Hoe kan elektriciteit dan duurder worden? Ik dacht ik koop wel wat elektrische kacheltjes en kom de winter zo wel door maar dat zit er dus ook niet in.
In augustus was de gasprijs heel hoog door het vullen van de gasvoorraden.
De electriciteitsprijs in Nederland is gekoppeld aan de gasprijs. Vandaar dat de electriciteitsprijs ook zo hoog was. Nu de gas voorraden zijn gevuld betaal ik al veel minder voor gas en electriciteit. Sterker nog, ik ben nu in oktober minder geld kwijt aan energie dan in augustus.
Wij zijn overgestapt naar Frank, puur omdat niemand meer een vast contract wil aanbieden, zelfs onze oude energieleverancier niet, zucht. Veel vergelijkers geven helemaal geen opties meer aan dus uiteindelijk bij Frank Energie uit gekomen na minimaal een week op internet te hebben gespeurd. Deze was ietsje goedkoper als andere energiebedrijven op dit moment op variabele basis. Overstap ging soepel en heb verder niets hoeven doen.
Op de site staat: Bij ons betaal je de inkoopprijs voor energie. Die rekenen we één-op-één af. We verdienen dus niets aan jouw verbruik.
Jullie verdienmodel zou dus alleen in het maand bedrag zitten maar zonder marge op de inkoopprijs. Wat is dan die opslag "inkoop vergoeding"?
Als gevolg van een flinke stijging van genoemde kosten, zijn we genoodzaakt de inkoopvergoeding vanaf 1 september te verhogen. Hieronder tref je de opslag die vanaf die datum geldt.
Inkoopvergoeding vanaf 1 september 2022:
Gas: € 0,1308/m³
Stroom: € 0,0229/kWh
Bovenstaande premies zijn inclusief 9% btw.
Beste Chris, de inkoopvergoeding is een variabele vergoeding voor allerlei energiegerelateerde inkoopkosten (o.a. programmaverantwoordelijkheid, onbalans, landelijk transport van gas, vergroening in de vorm van GVO’s en CO2-compensatie, debiteuren- en kapitaalkosten en risico’s en handelingskosten derden). Deze vergoeding is niet nieuw en staat los van de vijf euro abonnementskosten (welke ter dekking is van onze dienstverlening). We herijken de inkoopvergoeding jaarlijks op basis van de ontwikkeling van de werkelijke kosten. Andere energieleveranciers nemen de deze kosten op in hun variabele of vaste tarief, waardoor het minder zichtbaar is.
Beste lezer, Ik begrijp dat het voor velen een moeilijk verhaal is,vooral als je geen grip hebt op je uitgaven.
Maar voor mij heb ik terug gerekend op jaarbasis schilt het mij circa €50 per maand. Hopelijk blijft u zo scherp mogelijk inkopen voor de burger, buiten de energie reuzen om sjappo
Ik heb een maandtermijn van € 261 bij jullie en deze maand in1 x naar €450?
Wat zijn dat voor een praktijken?
Ik ben sinds 3 juli lid van frank ik heb nu al de eerste factuur gekregen.in de app staat dat de meterstanden niet kunnen worden uitgelezen waar baseert frank mijn verbruik op eigenlijk dit kan toch niet ik kan helemaal mijn verbruik niet inzien ze kunnen dan gewoon factureren wat zij willen ik wil graag een app die werkt en anders stap ik over naar een andere energie leverancier.
Wij baseren jouw factuur op het verwachte verbruik dat je bij aanmelding hebt ingevuld. Naderhand verrekenen we je werkelijke verbruik. Ik raad je aan om een e-mail te sturen naar onze klantenservice. Als je de melding krijgt dat wij geen meterstanden kunnen uitlezen is er waarschijnlijk iets mis met je meter.
Zou meteen overstappen. Ik ben al sinds Maart de Sjaak. Ze zetten je zo meteen over op een modelcontract en dan ga je meer betalen dan via een flexibel contract voor een half jaar bij een andere energieleverancier. Frank energie wijst Enexis, onze netbeheerder aan als oorzaak voor het niet kunnen uitlezen van de meter en Enexis zegt ermee bezig te zijn. Google maar eens op uitlezen problemen Enexis, dit speelt al heel lang.
Zuur, want ik had ook meer proactieve houding verwacht van Frank energie maar dit gaat mij klauwen met geld kosten dus ik ga ook over.
hier ook zo ik heb ook `slimmemeterportaal` en daar zie ik het verbruik al om 9 uur 's morgens
waarom daar wel en bij Frank niet? software probleem,
Ik heb eigenlijk altijd een variabel contract gehad en via een vriend kreeg ik de tip om eens naar Frank Energie te kijken. Dit heb ik uiteraard gedaan en het leek wel te goed om waar te kunnen zijn. Toch heb ik maar de beslissing genomen om over te stappen naar Frank Energie en ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Mijn maandlasten zijn ten opzichte van mijn vorige energieleverancier iets omlaag gegaan en daar ben ik wel blij om. Ik denk ook niet dat het nog goedkoper dan dit kan. De energierekening is natuurlijk nog steeds veel te hoog, maar ik probeer te besparen waar het kan. Het is nou eenmaal de tijd waarin we leven.
Misschien even kijken naar zonnepanelen. Kan je eventueel ook wat airco's in het huis plaatsen die tevens kunnen verwarmen. Dat gaat dan via elektriciteit in plaats van gas. Dan bespaar je vrij snel (met name in de wintermaanden) veel geld. Wij zitten ook momenteel bij Frank Energie omdat we het goedkoopste variabele contract zochten.
Overstap goed geregeld, het is ons ondanks de toegezonden pdf niet duidelijk hoe de teruglevering van de zonnepanelen berekend wordt. Wordt er gesaldeerd op jaarbasis of gaan we ons in de winter een ongeluk betalen en worden onze zonnepanelen dus minder waard, tot nu toe niet gelukt om hier duidelijk inzicht in te krijgen. Ik hoop hier een duidelijk antwoord op te krijgen, maar telefonisch contact lijkt niet mogelijk. Vandaar nu even negatief beeld, maar dat kan zo omslaan!
Hi J. Faas, bij andere leveranciers betaal je op ieder moment dezelfde prijs voor stroom daarom kunnen ze verbruik en teruglevering 1-op-1 met elkaar verrekenen. Bij ons geldt ieder uur een andere prijs en omdat verbruik en opwek niet altijd samenvallen kunnen we dat verbruik en die teruglevering niet maandelijks tegen elkaar wegstrepen.
Net als bij alle andere leveranciers betaal je alleen de Energiebelasting en ODE over je positieve netto verbruik (dus verbruik minus opwek). Daarbij betaal je voor je verbruikte kilowatturen de gewogen gemiddelde inkoopprijs + inkoopvergoeding + BTW. Je ontvangt voor al je teruggeleverde kilowatturen de gewogen gemiddelde inkoopprijs - (inkoopvergoeding – 2x de premie voor GVO’s1) + BTW.
Het kan zo zijn dat de inkoopprijs op momenten van teruglevering laag (en soms zelfs negatief) is. Dit komt omdat er op dat moment veel aanbod van zonne-energie is. Daarom kan het zo zijn dat de opbrengst van zonnepanelen op sommige dagen tegenvalt. In een energiemarkt met hoge prijzen (zoals nu) kan het ook zijn dat je juist beter af bent met dynamische prijzen. We adviseren je om onderaan de streep te kijken of we een goed aanbod hebben voor je.
Helaas werkt de app ook bij ons niet dus kunnen we ook het verbruik niet zien.. Ook hier screenshots verstuurd enz. Pure onzin natuurlijk want als het op 4 apparaten niet lukt ligt het probleem duidelijk bij Frank.
Inmiddels we al 2 voorschot facturen gekregen. Die staan nl wel in de app.
Geen idee hoe dit verder moet. Ik zie het somber in als ik de reviews lees. Wordt vervolgd zullen we maar zeggen.
Hi Bas, we hebben recent de app gereset. Probeer even opnieuw in te loggen. Het probleem zou verholpen moeten zijn. Onze excuses voor het ongemak.
Goed om te zien dat dit bedrijf ook gewoon reageert op reviews, slecht en positief. Dat zag ik ze ook al doen op Trustpilot en dus ook op Reviews.nl. Goed bezig! Veel bedrijven nemen hier geen tijd voor terwijl het toch zo belangrijk is, zeker in deze tijden. Ons contract is afgelopen bij een andere energieleverancier na de zomervakantie, vandaar dat we nu al wat aan het rondkijken zijn. Frank Energie staat ons tot dusverre wel aan van wat we hebben mogen lezen.
Leuk dat je Frank overweegt. We hopen je snel als klant te mogen verwelkomen! We reageren inderdaad op vrijwel alle reviews. We vinden dat wanneer men tijd genomen heeft om een review te schrijven, je daar ook best een reactie op mag verwachten. Fijn weekend!
Sinds 1 juni jl ontvangen we energie van Frank Energie. De overstap is vlekkeloos verlopen. Prima dus. Ook de gehanteerde tarieven geven geen reden tot klagen.
Maar, ondanks herhaalde chatberichten en mails werkt de app niet, voorzover betrekking hebbend op het verbruik. Op advies meerdere keren uit en ingelogd, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Vergeefs!
Op verzoek op 9 juni jl. verscheidene screenshots van de app opgestuurd en sindsdien is het, afgezien van nietszeggende automatisch gegenereerde antwoordbevestigingen, van de kant van Frank Energie helaas stil.
Is er nog hoop op verbetering of blijft dit zo ?
Hi Dick, in mijn systeem zie ik dat het verbruik in de app tot 14 juni wordt weergegeven. Zou je eens opnieuw kunnen inloggen?
Conform advies weer eens uit en ingelogd en zie daar, de app werkt! Volledig inzicht in de verbruik cijfers en de gerealiseerde besparing. Dat is goed nieuws en tegelijkertijd hulde aan Frank Energie maatschappij.
Hun concept klopte al vanaf dag een en nu dan ook nog de bijbehorende cijfers. Prima !
Fijn om te horen dat je inzicht hebt in je verbruik en bedankt voor het compliment. Welkom bij Frank. Fijn weekend!
Sinds mei over naar Frank energie omdat mijn contract af liep.
Overstap is goed gegaan.
Alleen tot heden kan ik mijn inzicht niet zien in de app en dat is wel vervelend.
Hopelijk kan ik die deze week wel zien.
Prijzen zijn veel beter dan bij andere leveranciers.
Wat handig is dat je kan zien hoelaat het stroom het duurst is en het goedkoopst zodat je dus wanneer het goedkoopst is de wasmachine kan aan zetten.
Voor de rest kan ik weinig zeggen over de app want ik zie nog niet wat ik per dag gebruikt heb terwijl dat 2 dagen na de levering zou moeten kunnen zien.
Welkom bij Frank! Wat betreft de app, zou je een mailtje kunnen sturen via ons vragenformulier https://support.frankenergie.nl/hc/nl/requests/new ? Dan laden wij jouw verbruik eenmalig handmatig in en zou het probleem opgelost moeten zijn.
Geen idee waar Frank Energie B.V. ineens vandaan komt, had er nog nooit eerder van gehoord en nu hoor ik het ineens overal. Toevalligerwijs is het vaste contract wat we hadden bij Essent verlopen, ze willen ons nu alleen nog maar een heel duur contract geven of anders variabel doorgaan. Dit is de reden dat we verder zijn gaan kijken en dus zijn uit gekomen bij Frank Energie B.V. Het voelt voor ons eerlijk dat dit energiebedrijf een kleine bijdrage rekent per klant in plaats van dat ze verdienen op je contract. Daarnaast zijn ze goedkoper op basis van aantal kWh energie en m3 gas dan wat we zouden krijgen bij Essent.
Laat ik nog wel even zeggen dat wij dit jaar niet op vakantie kunnen door de hoge gas- en energieprijzen. De staat moet hier iets aan doen want wij zijn echt niet de enige die nu vast zitten met een variabel contract zonder enige zekerheid. Nogmaals, Frank Energie B.V. voelt eerlijk maar zij zijn ook gebonden aan hoe duur ze het gas en energie in kunnen kopen.
Een tijd geleden zijn wij overgestapt zonder enige problemen vanaf Eneco die flinke jaarbedragen had. Dit was de reden dat wij verder zijn gaan kijken en met name op zoek zijn gegaan naar een energieleverancier waar je niet aan vast zit qua hoge bedragen. We gebruiken de app ook zorgvuldig en het is heel fijn dat je precies kan zien hoeveel stroom en gas je verbruikt. We hebben ook zonnepanelen waardoor we energie terugleveren, dit gaat ook zonder enige problemen. Kan niet anders dan dit bedrijf 5 sterren geven.
Bedankt voor de vijf sterren Rob! Leuk om te lezen dat je tevreden bent en fijn om je erbij te hebben.
Van Frank energie een eindafrekening ontvangen waarin word aangegeven dat het teveel betaalde bedrag uiterlijk op de 28-5-2022 zou worden overgemaakt op mijn rekening. Op 30-5-2022 het teveel betaalde bedrag nog steeds niet terug ontvangen. Het gaat hierbij niet om een paar euro's maar enkele honderden euro's. Is Frank Energie de volgende energie leverancier die failliet gaat?
Beste Ray, ik zie zojuist in mijn systeem dat het bedrag is overgemaakt naar jouw rekening. Mijn excuses voor de vertraging.
Toevallig al eens in de supermarkt geweest de laatste tijd? Letterlijk alles wordt duurder en dan zal je ook nog zien dat ons energiecontract ophoudt en het bij verlengen tot wel 3 keer zo duur zou zijn dan wat we voorheen hadden.
Mijn man en ik hebben tijden gezocht naar dingen om onze vaste lasten zo laag mogelijk te krijgen maar energie is toch wel een raadsel op het moment. Ik kan daarin ook wel duidelijk zijn, er is op dit moment geen juiste keuze als het gaat om overstappen naar een andere energieleverancier. We waren voor gas eerder € 0,8000 / m3 kwijt. Dit ligt momenteel bij veel energieleveranciers rond de € 2.0000 + / m3.
Uiteindelijk na dagen vergelijkingssites te hebben bezocht kwamen we uit bij Frank Energie, waar eerst weinig over te vinden viel. De enige website met wat goede reviews en ervaringen is op Reviews.nl. Ze staan ook niet in alle vergelijkers volgens mij. Wel zijn ze, tenminste voor ons, het goedkoopste. Ons persoonlijke aanbod is voor gas € 1.7300 / m3, wat wel een stukje goedkoper is dan de rest. Overstap ging voor de rest keurig want ze regelden eigenlijk alles zelf.
Laten we hopen dat de oorlog snel over is, dan zullen de gasprijzen weer wat omlaag gaan. Let's hope.
Denise, Dank voor je uitgebreide review, en welkom bij Frank Energie.
Wij hopen ook dat dat gasprijzen weer gaan dalen en dat de oorlog snel voorbij is.
Ik heb helaas geen gunstig vast energiecontract dus moet ik het nu doen moet een variabel contract. Veel verschillende opties vergeleken en overwogen, maar ik was tot de conclusie gekomen dat je met een variabel contract het beste Frank Energie kunt nemen. Goedkoper dan energie tegen inkoopprijzen kan het in mijn optiek niet. Het ligt er misschien wel aan waar je de energie inkoopt en of je een goede deal kunt onderhandelen, maar hier heb ik verder geen verstand van. Tijdens het vergelijken was Frank Energie in ieder geval het goedkoopste en dus heb ik voor Frank Energie gekozen. Ik ben er tevreden mee, ondanks de hoge energieprijzen van dit moment. Als de energieprijzen weer dalen, zal ik het nu niet nalaten om een vast contract te nemen.
Bedankt voor je review Stefan! Wij hanteren de publiek beschikbare spotprijzen of groothandelsprijzen. Dat zijn de prijzen die energiebedrijven en grote industrieën zelf gebruiken voor de afrekening van energie. Historisch gezien zijn deze vaak lager dan vaste prijzen. Voor elektriciteit zijn dat uurprijzen, voor gas zijn dat dagprijzen. Verder berekenen we alle overige kosten, zoals netbeheer, belastingen en heffingen één-op-één door, zonder opslag of marge.
Ik vind het concept eerlijk en transparant, ik ga dan ook waarschijnlijk overstappen naar Frank Energie als mijn contract volgende maand afloopt. Op het moment moet je gewoon variabel gaan want deze prijzen vastzetten moet ik niet aan denken.
Mijn vraag is eigenlijk een Frank Energie:
Wanneer ik naar jullie over stap, kan ik dan, wanneer de prijzen ooit weer laag zijn, die prijzen vastzetten of hebben jullie alleen variabel als optie?
Persoonlijk lijkt het me fijn om het straks vast te gaan zetten namelijk (ik wil dit niet weer meemaken), als dit bij jullie op dat moment kan zal dat wel fijn zijn, hoef ik niet weer over te stappen.
Alvast bedankt voor het antwoorden.
Hoi Ilona, Leuk dat je Frank overweegt. Helaas is het niet mogelijk om een prijs vast te zetten. Wij rekenen de marktprijs door en deze is altijd dynamisch. Mocht je nog vragen hebben over ons concept, dan kan je een e-mail sturen naar klantenservice@frankenergie.nl
Ik ben nu twee maanden lid van Frank energie en zeer tevreden.
Frank energie is niet te vergelijken met de manier hoe de oude energiebedrijven energie doorberekenen aan de consument.
Verdiep je in de materie voordat je de stap zet en dan weer ongefundeerd met stellingen kom dat er niets van klopt.
Er wordt per maand een bedrag vastgesteld gebaseerd op het energiegebruik gerelateerd aan gemiddelde dagtemperatuur.
Mijn oude energieleverancier verhoogde met het beëindigen van mijn contract mijn maandelijkse bijdrage van € 147 naar € 485 per maand.
energiebedrijven zijn niet transparant wat per maand de kosten zijn van hun gas en stroom. Mijn oude leverancier rekent voor gas nu in april € 2,11 en voor elektra per Kwatt € 0,51.
Vandaag rekent Frank energie voor mij, dagprijs gas € 1,01 en voor elektra € 0.19 gemiddeld. Ik heb vandaag bv vanaf 1300 tot 1500 nul euro kosten als ik stroom afneem.
Rara wanneer ik mijn wasmachine en de vaatwasser draai.
In de maand april zou ik € 616 gemiddeld aan kosten hebben volgens Frank en in de praktijk blijk ik ruim € 400 minder verstookt te hebben.
Frank energie heeft veel lagere prijzen dan de gebruikelijke energieleveranciers. Kijk op de site overstappen.nl.
Frank energie levert vooral voor mij veel op omdat mijn huis structureel tussen de 200 250 W per uur stroom vergt. Dan maak je vooral gebruik van de daluren waarbij de stroom veel goedkoper en soms zelfs negatief, dat betekent geld retour krijgen, is.
Ik heb geen aandelen in Frank energie, ben geen familie noch behoor tot de vriendenkring van Frank..
Ik ben een blije Hagenaar die op deze manier uitstekend de energiecrisis kan weerstaan.
Thnx Frank
Hi Ton, welkom bij de Frank familie. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en goed om te horen dat je aan het besparen bent. Het is zeker de moeite waard om op de goedkope momenten je wasmachine en vaatwasser te draaien. Onze slimme seintjes helpen je daarbij. We zullen ons continue blijven verbeteren zodat je in de toekomst nog meer geld kunt besparen. Bedankt voor je review!
Na het failliet van mijn energiebedrijf heb ik me aangemeld bij Frank. Ik vond het een aardig concept.
De eerste weken verliepen goed; daarna wilde ik een ander wachtwoord instellen. Wat een ramp. Dat lukt niet bij Frank. Ik heb er een keer of 40 over gecorrespondeerd; bellen of chatten lukt niet. Team Frank bestaat vermoedelijk uit een of twee mensen die steeds met een andere naam net doen of ze je gaan helpen al dan niet met de ICT-afdeling die vermoedelijk ook niet bestaat. Hoe dan ook: een ander wachtwoord om in te loggen heb ik na maanden nog steeds niet. Toen opperde ik maar dat ik met een ander e-mailadres wilde inloggen. Ik kreeg zowaar een bericht op dat adres. Toen ik ermee wilde inloggen, kreeg ik het bericht ‘Deze combinatie is niet gevonden’. Wat een amateuristisch geklungel. Waarlijk: Frank energie is qua service het slechtste bedrijf waar ik ooit mee van doen heb gehad.
Beste Dirk, wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Ik kan helaas de correspondentie of het probleem niet terugvinden met alleen jouw naam.
Echter kan ik je verzekeren dat ons IT team bestaat uit specialisten die er alles aan doen om het probleem op te lossen. Zou je ons een chatbericht kunnen sturen zodat we kunnen checken wat de status is?
Alvast bedankt!
Nee, dat kan ik niet want jullie chat is al tijden gesloten! Kijk maar opvulling site.
Hoe is het mogelijk!!!
Energieleveranciers hebben het niet makkelijk in deze tijden. De hogere prijzen worden met name hen aangerekend terwijl zij het ook moeten doen met inkoopprijzen. Frank Energie is er in ieder geval eerlijk in en werkt alleen met flexibele contracten, wat op het moment de beste keuze is. Laat die oorlog maar snel ophouden zodat we weer wat goedkoper aan gas kunnen komen. Wij zijn overgestapt naar Frank Energie omdat het iets goedkoper was dan bij onze oude leverancier op flexibele basis.
Bedankt voor de leuke review Maurice! Wij hopen ook dat de prijzen snel dalen en dat de oorlog snel voorbij is.
Dit zijn de beste energieleveranciers van december 2024.
Er zijn 113 reviews geschreven over Frank Energie op Reviews.nl. Met een 3.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.