Ik geniet van uw wellness, vaak samen met mijn dochter,
tevens zijn we altijd erg tevreden in de horeca.
Daarom wilde ik vandaag een cadeaubon kopen, voor een jarige vriendin.
Op de parkeerplaats, (vooraf) kwam mijn vinger tussen de autodeur.
Met veel pijn, en een kloppende vinger kwam ik aan de receptie om een cadeaubon te kopen. Graag wil ik een heel groot compliment geven; de receptiemedewerkster (Vanity) ontsmette mijn vinger, verbond deze, zorgde voor ijsblokjes om te koelen, en water om te drinken, heel liefdevol!
Tevens hielp ze tussendoor de gasten, vakkundig en vriendelijk.
Dankjewel, heel hartelijk!
Bij het ontvangst ontvangst aan de receptie was de receptioniste niet te verstaan, de manager stond aan deze receptie iemand in te werken op een dusdanig luidde manier was ze niet was te verstaan. Stille hints werken niet, of ze hebben er schijt aan.
we hadden een zogenaamde deluxe kamer geboekt, maar hier was niets deluxe aan, deze kamer bevond zich buiten het hotel in het Fortuna Sittard stadion, de route daarheen was lang en niet rolstoel vriendelijk. de kamer inclusief sanitair is sterk verouderd en ronduit smerig: veel schimmel in de douche en kitnaden, als je veel glas als materiaal gebruikt, maak het dan ook schoon, alles was zwaar verkalkt. het sanitair is gewoon versleten, zelfs de granieten? wasbak. de vloerbedekking was vervuild en vol met vieze vlekken, alsmede het plafond.
Hotels hebben meestal zachte bedden, waarom weet ik niet, want het ligt voor geen meter, maar in de bedden op deze lag ik bijna met mun reet op de grond, heb je geen hernia, dan krijg je um wel na een nachtje Fletcher hotel in Sittard.
was er dan nog iets positiefs? ja hoor, het ontbijt buffet was prima .
de welness was ook prima, maar voor je overnachting beter dan maar naar een ander hotel
Rond uit slecht, alleen de stort douche was goed. Alles wat verkeerd kan gaan gaat verkeerd. Geen respect voor hun gasten. Kerst arrangement geboekt. Zou voucher krijgen voor welkomst drankje ( koffie of thee met wat lekkers) nou niks, Bij de incheck bali krijg je menukaart van de avond ervoor, bij 5 dinner arrangement op 1e kerstdag 5 gangen menu totaal andere menu kaart voorgeschoteld, verwacht dan dat iedere menugang tegelijk wordt opgediend per tafel, nou nee, apart eten anders wordt het koud, bij laatste menu gang 1 dessert op tafel de andere waren ze vergeten. Ontbijt geboekt, waren ze ook vergeten. Bagger dus, geen enkele excuses, ligt aan het reserverings systeem. Nou nooit meer. Rond uit slecht en geen respect voor hun gasten. Nooit meer daar. En als ik de enigste ben, nou nee, hoorde meerdere gasten klagen over de barre service.
Het is dat je het minstens één ster moet geven, maar wat een ontzettend waardeloze organisatie! Nog nooit ben ik zo respectloos behandeld als door fletcher.
Een hotelkamer die te ranzig is voor woorden, “housekeeping” die een kamer kan poetsen in amper 3 minuten terwijl het erna nog even smerig is.
Vervolgens als een hond behandeld wordt bij de receptie, want “ ik heb je toch een welkomst drankje aangeboden en in heb de housekeeping gestuurd”.
En dan gewoon wordt uitgelachen door het personeel vanwege je klachten!!!
Dan denk je serieus genomen te worden door de klantenservice, maar nee hoor…..
Eerst wordt je 100 keer van het kastje naar de muur gestuurd, om uiteindelijk denk je je geld terug te krijgen. Maar dan krijg je de bevestiging in de mail en blijkt dat anders te zijn, bel je nogmaals en wordt je ook nog eens uitgemaakt voor leugenaar aan de telefoon!
Ohja en als je de manager wil spreken dan is dit geen mogelijkheid. Mag hopen dat er niemand is die hier ooit nog intrapt!
Onze slechte kamer bevat het hotel in sittard maar de onvriendelijkheid en de schandalige omgang met je gasten zit blijkbaar in de opleiding om bij fletcher te werken! Alleen met een cursus kan je zo mensonterend met je gasten om gaan!
We keken er zo naar uit maar kwamen van een kale reis thuis. Via social deal geboekt. Wellness enkel in je pure, bowling niet te gebruiken door geen personeel. De hygiëne van de kamer was ondermaats...douche was vuil 🤮
Om 12u in de avond stonden we voor een gesloten deur en dan nog maar te zwijgen over alles wat we extra diende bij te betalen.
Is het geld echt niet waard zwaar teleurgesteld
Nooit meer!!!!!
Voor mijn werk moet ik vaak ergens overnachten en dat doe ik dan altijd graag in Fletcher hotels of in van der valk hotels en dit Fletcher hotel is ook een keurig hotel waar ik altijd graag mag verblijven. Nooit een slechte ervaring gehad, de medewerkers zijn altijd vriendelijk en netjes en ook de accommodatie en alles is piekfijn in orde
Een paar keer per jaar ga ik er met een vriendin op oud en dan gaan we altijd naar een welness hotel en twee weken geleden zijn we naar dit hotel geweest. We hebben ons vreselijk laten verwennen en ik heb er heerlijk van genoten.
Ik vind altijd dat een dagje of een weekend naar een Spa en welness toe gaan goed is voor de ziel, want van binnen en van buiten knap je hier heerlijk van op.
Dit was echt een van de betere welness hotels waar ik naartoe ben geweest, dus het is zeker een aanrader voor mensen die hier ook van houden en nog een leuk hotel zoeken.
Dit zijn de beste hotels van december 2024 in de omgeving van Sittard.
Er zijn 7 reviews geschreven over Fletcher Wellness-Hotel Sittard op Reviews.nl. Met een 2.7 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.