Luxe kamer geboekt.
Vieze vloerbedekking, stof lag hoog op de plinten,badkamertegels kapot, versleten doorgezakte stoelen. 1 was zo erg doorgezakt,maar we kregen geen nieuwe.
Plinten zijn schoongemaakt.
In december beginnen ze met de renovatie,maar nu al duur betalen. Hotel moet gewoon dicht
Positief was het ontbijt en de medewerkers. Ze doen ook maar hun best
Zeer onmenselijk en onvriendelijk management.
Geen enkele coulance voor vervelende persoonlijke omstandigheden. Kosten in rekening brengen die niet gemaakt zijn.
Fletcher hotels stond eral niet om bekend heel transparant en betrouwbaar (zie aantijgingen consumentenbond) en dat heb ik aan de lijve moeten ondervinden.
WAS vaste klant, maar ik moet door deze vervelende ervaring afhaken
Met een voucher van highwine.nl op maandag, na reservering, naar Jan van Scorel. Om tegen 12 uur nog even langs de receptie of alles goed was binnengekomen, ja hoor, helemaal goed, tot vanmiddag.
Bleken er toch problemen te zijn🤷♀️, maar we ‘mochten’ blijven.
We hadden al ervaring met verschillende andere Fletcher hotels en altijd heel goed.
Dit viel vreselijk tegen. We waren de enigen en er liep genoeg personeel, maar het was alsof we er niet zaten.
Vragen om de vieze tafel schoon te maken, glaasjes water vergeten, weer om vragen na half uur, de borrelplank duurde erg lang en viel erg tegen qua hoeveelheid, mes waar de slaresten nog opzaten en WEER naar de bar lopen om te vragen of we misschien een klein bordje konden krijgen en een glaasje wijn.
Personeel ging eten en dus wachten op het derde glaasje wijn. Daar kwam een jongeman mee, na WEER vragen, met de vraag of we misschien nog een glaasje water erbij wilden. Dat was de eerste die klantvriendelijk was.
Echt nooit meer!
Zeker niet voor de prijs zonder voucher! De ergernis en het overal om moeten vragen………..heel slecht
DAT vonden we het ergste, als de hapjes tegenvallen maar de bediening goed, heb je nog een leuke ervaring, hier was de reservering slordig, personeel ronduit slecht, borrelplank viel tegen, maar………..de wijn was prima al moesten we er wel steeds om vragen.
Wij hebben een high tea gedaan bij de Jan van Schoorl. Dit deden we omdat we goede ervaring hadden bij een ander Fletcher hotel. Met de high tea was kwalitatief niets mis echter kwantitatief was het erg weinig. Je gaat met trek van tafel. Dit doorgegeven aan de serveerster die deed er niets mee, wij dachten misschien is er een toegift mogelijk. Niet dus, later contact opgenomen met Sander de restaurant chef en hij beweegt, ook na meerdere malen overnieuw vragen niet. Ik wil jullie waarschuwen doe hier geen high tea, Sander vindt het allemaal wel prima zo.
De wijn word gewoon op tafel gezet zonder het uit te schenken...... Wachten duurt erg lang terwijl er genoeg personeel rondloopt, en personeel is kort af en totaal niet horeca vaardig! Super slecht en kom hier nooit meer! Ronduit super slecht
Het eten was karig en binnen een minuut op. Jammer had hier meer van verwacht.
Ik snap niet waarom sommige mensen zo negatief over dit hotel zijn. Wij zijn hier meerdere malen geweest en het was altijd goed geregeld. Mooie locatie, mooi/netjes hotel en vriendelijke personeel. Kortom, een prima hotel. Fletcher is ook nooit heel duur als je het vergelijkt met sommige andere hotels. Met een Fletcher hotel zit je altijd wel goed en daar is dit hotel echt geen uitzondering op.
Interessant dat Fletcher hotel Jan van Scorel 2 negatieve reviews heeft en nog geen positieve. Onze mening is namelijk geheel anders. De ligging is sowieso erg mooi bij de Schoorlse duinen waar je fijn kunt lopen. Het personeel is zeer vriendelijk, zoals eigenlijk in ieder Fletcher hotel dit het geval is. De bedden waren zeer fijn en de kamer was zeer ruim. Enige nadeeltje was dat je moet betalen om je auto te parkeren, 7,50 euro per maand is nogal een bijkomende kost terwijl vrijwel iedereen in de auto aankomt bij een hotel, zeker in Schoorl. 4 sterren van ons!
Wij hadden via hotelveilingen een kamer geboekt ,via e mail bevestiging gekregen en alle kosten waren voldaan .
Maar wat bleek bij aankomst ,de parkeerkosten moesten nog worden betaald .
Er komen kosten bij op bepaalde dagen,dat staat aangegeven in de voorwaarden en ook toeristenbelasting is bekend .Maar als een hotel hier ook nog geld voor durft te vragen,en dat men niet snapt dat de meeste mensen met de auto naar een hotel komen .Daar zakt mij de broek van af.
Het ontbijt is goed, de ligging is goed. De douche in bad is slecht bijna geen water, de badkamer is klein er was geen bar, geen sauna en geen zwembad. Veel rommel rond het hotel. Het hotel is gedateerd. Veel verschil in prijzen voor de kamers en raar dat 7,50 per dag voor parkeren van de auto moet betalen. Hoe kom je anders bij het hotel, wij weten het niet
Dat is mijn inziens wel een nadeel aan Fletcher hotels waar je vaak parkeergeld moet betalen bij het hotel. Ook mede natuurlijk omdat veel Fletcher hotels in centrums zitten. Als ik een hoteleigenaar zou zijn, zou dat mijn eerste ding zijn wat ik zou aanpassen, is wel het minste om je gasten gratis parkeren kan aanbieden. Of je iets regelt met de gemeente of dat je een eigen parkeergelegenheid realiseert... Keuzes genoeg.
Dit zijn de beste hotels van december 2024 in de omgeving van Schoorl.
Er zijn 9 reviews geschreven over Fletcher Hotel Jan van Scorel op Reviews.nl. Met een 2.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.