3 manden voor gek gehouden!!!!uiteindelijk thuisgebleven om fiets ontvangen krijg bericht dat nog week verlangd word
Aan telefoon willen ze niks mee te maken hebben uiteindelijk geannuleerd en geld over 1maand pas ontvangen,,,deze bestelling was dus 3 keer geannuleerd en ze noemen geen reden!!!dus noooit meer bij deze service fietsenvoordel nooit
Is een slecht bedrijf die geen binding heeft met de klant,als je iets bestelt en betaalt,dan moet men maar afwachten of je het krijgt,mensen bestel niets bij deze nep firma
Gazelle Avignon
Eind juni online een fiets besteld bij hen die op 4 juli zou kunnen opgehaald worden. Daar liep het al de eerste keer fout want al snel bleek dat deze datum niet gehaald zou worden. De fiets was dus 1 week later in de winkel beschikbaar. Nu op zich niet het grootste probleem, komt wel vaker voor en heb ik begrip voor. Bij het afhalen, in de vestiging in Breda, van de fiets bleek dat de fiets, niet rijklaar stond zoals vermeld op hun website want toen de winkelbediende de fiets testte kwam er direct een foutmelding op de fietscomputer. Dit wou dus al zeggen dat de fiets niet eerder was nagekeken zodat deze klaar was voor de klant. Ik kon de fiets niet meenemen naar huis. Ik had toen afgesproken dat de fiets nu zou geleverd worden omdat ik nl in België woon en er reeds een trip had opzitten. Dit was geen probleem en zou gebeuren. 1 week later kreeg in een sms dat mijn fiets terug klaar was en deze mocht afgehaald worden. Heb toen direct een aantal mails gestuurd dat er afgesproken was dat de fiets zou gebracht worden. Hierop kwam geen antwoord dus dacht ik zal de fiets maar zelf gaan ophalen zo heb ik hem snellen. De fiets werd mij overhandigd zonder maar enig uitleg van hoe alles werkt. Het was betalen en vertrekken (topservice bij een aankoop van een fiets van net geen 4000 euro). Bij aankomst thuis bleken er draden los te zitten aan het achterlicht. Dus ik mailde opnieuw dat er iets aan niet juist was aan de fiets. Ik kreeg hierop direct een telefoon met iemand die fietsen brengt/hersteld. Hij was niet tevreden met het feit dat ik een negatieve recensie had geschreven over het feit dat de service van deze aankoop beneden alle peil is. Dan werd er ook nog gezegd dat het eventueel mijn fout is dat deze draden losgekomen zijn doordat ik de fiets in mijn auto geladen had. Ik had evengoed kunnen beweren dat het daardoor een foutmelding op de computer was gekomen en ze deze draden gewoon losgekoppeld hebben en me daarom ook geen deftige uitleg hebben gegeven hoe alles werkt aan de fiets. Dus na een aantal minuten telefoneren zou deze persoon mij in de loop van de dag terug contacteren over hoe hij dit ging doen om tot bij mij te komen om de fiets te herstellen. Ik vond dit een faire afspraak en een enorme geste van de winkel. Maar het was duidelijk een leugen want we zijn nu opnieuw 1 week verder en nog steeds is er geen contact geweest om af te spreken wanneer de fiets nu zou hersteld worden. COMMUNICATIE is echt een grote ramp bij dit bedrijf. Ik heb dus besloten om de fiets te retourneren want dit kan kosteloos binnen de 14d. Opnieuw loopt dit niet goed want bij het invullen van het formulier online op hun website krijg ik de melding dat ik allen afgehandelde bestellingen kan retourneren. Ik weet niet wat er meer moet afgehandeld worden als de fiets afgehaald is en betaald. Dus opnieuw moet ik het contactformulier invullen waarop naar alle waarschijnlijkheid geen antwoord op zal komen. Nog nooit maar dan nog nooit heb ik een aankoop gedaan met een bedrijf dat zo ondermaats presteert in communicatie. Het is een schande dat klanten zo in de kou blijven staan na hun aankoop. Ben nu eens benieuwd of er snel contact zal opgenomen worden.
Een zeer ontevreden klant
Bij Fietsvoordeelshop binnen gelopen , we hadden ons al enigszins georiënteerd. Dus we wisten wat we zochten. We werden door de medewerker super geholpen , zeer aardig en kundig . Kreeg goede uitleg ,daarna besloten om de Kalkhof 3 B image te kopen . Vandaag opgehaald, kreeg goede uitleg over gebruiksaanwijzing van de fiets en t display . We zijn super tevreden .
Breng je fiets voor reparatie binnen één dag weer hetzelfde probleem genaamd Error08 in het systeem van mijn elektrische fiets. Vervolgens wil je een nieuwe afspraak inplannen, kan je een maand wachten om vervolgens omdat je geen tijdstip hebt binnengekregen te horen dat de afspraak niet in het systeem staat!! Echter krijg je ook nog te horen dat er geen nieuwe datums zijn voor service aan huis en dat terwijl je fiets afhankelijk bent. Belachelijk!!!!
Ik bel op omdat de display van mijn nieuwe gazelle ultimate c8 kapot is ( 150 km ) . de display vertoont allerlei gaten . Na 18 minuten in de wacht gezet te zijn . Krijg ik een vriendelijke dame aan de lijn die aangeeft dat er pas over 4 weken gerepareerd kan worden ( nieuwe
Display thats alle ) tevens geef ik aan dat de fiets is afgeleverd met stuur scheef en een aanlopende rem voorzijde ….. wel goedkoop maar zoals zovaak dus ook duurkoop !! Garantie is wel erg minimaal zo !!
Jaar geleden besteld, nog steeds geen fiets ontvangen.
Via mijn werk, mijn te veel snipper uurtjes ingeleverd om daarmee een nieuwe fiets te kunnen kopen, want mijn oude fiets is gestolen.. loop nu een jaar wandelen naar mijn werk toe.
En geduld wachten op mijn nieuwe fiets, maar krijg alleen mailtje met datums... dat ie zou geleverd worden.. maar tot heden, niets ontvangen.
En nu?
In oktober 2022 fiets besteld van 849,00
Op dag van levering was prijs van dezelfde fiets 809,00
Heb dit vooraf via contactformulier kenbaar gemaakt, nooit reactie gehad.
Aantal weken geleden schoot het me te binnen en heb ik een email gestuurd. Antwoord: kunnen geen mail van mij vinden hierover. Heb een foto gestuurd (screenshot) met prijs op dag van levering. En wederom antwoord: we kunnen geen mail van u vinden hierover. Nee, omdat ik het eerste bericht hierover heb gestuurd via contactformulier op de site. Vind dit erg slechte service, daarom deze review. Koop nooit meer wat bij deze winkel.
Ze maken mooie website,waar staat fiets op voorraad Maar als je dan belt of hij klaar is op de afgesproken datum Hebben ze de smoes dat ze te weinig monteurs hebben Nu maar afwachten of de volgende afgesproken datum wel doorgaat Als ik zo op internet is lees komt dat vaak voor
Mail gehad dat fiets geleverd is in Ede. Rijklaar maken duurt een paar werkdagen. Totaal geen communicatie. Wacht nu al ruim 3 weken op mijn fiets. Kan wel goedkoop zijn om daar een fiets te kopen, maar nooit meer. Iedere keer een andere smoes. Nu onderdeel niet binnen. Kijk ik op internet voor desbetreffende onderdeel elders...Vandaag besteld de volgende dag geleverd. Maar niet bij de fietsvoordeelshop. Die laten hun klanten gewoon wachten.
Fiets besteld die binnen 4 weken zou worden geleverd. Inmiddels is al 3 keer gevraagd om thuis te zijn voor levering, maar al drie keer uitgesteld. Als je navraagt blijkt dat ze zelf helemaal niet weten wanneer de fiets wordt geleverd. En krijg je weer een vage mededeling dat het nog wel eens twee weken kan duren. Als je niet weet of je een fiets kan leveren, waarom verkoop je hem dan? Kortom, koop hier geen fiets, maar bij een concurrent die wel gewoon kan leveren. En koop hier al helemaal geen fiets als je service verwacht
Precies dezelfde ervaring. Maar ik kreeg nadat ik er zelf achteraan belde😤 ook nog eens bericht dat levering helemaal niet meer ging lukken met een dikke punt. Na maanden aan het lijntje nu met lege handen!😡
In filiaal Amstelveen wezen orienteren voor een elektrische fiets. Na een duidelijk uitleg over de verschillen tussen de merken en de verschillende fietsverzekeringen een keuze gemaakt. Deze fiets kon ik deze na de afgesproken week ophalen. Toen ik opmerkte dat ik nog een snelbinder nodig had werd deze er ter plekke op gemonteerd en niet op de rekening gezet ;-) Op een fiets van >3.000,- makakt het mss ook niet zoveel uit maar het gaat om het gebaar.
Buiten het feit dat hun voorraadbeheer voor geen ene centimeter klopt, wacht ik nu al enige tijd op contact ivm het feit dat ze een fiets geleverd hebben met een mankement. Ze willen dat ik langs kom bij 1 van de vestigingen. (tenminste 1,5 uur rijden voor mij) Dat gaan we natuurlijk niet doen, immers ze hadden deze 'optische schade' zelf al vast kunnen stellen. Na wat heen en weer gebel, beloofden ze mij te contacteren per mail, om een afspraak te maken. Welke tot op heden nog niet is gerealiseerd (inmiddels 1 maand verder)
KOOP OF LEASE HIER NIETS
We hebben op 18 september een elektrische Cortina fiets besteld (welke een magazijn opruiming) en op voorraad bij de leverancier zou zijn. Ondertussen zijn we 3 vertraagde leveringen verder en staat de levering op 8 november. De klantenservice heeft echt geen enkele oplossing en in het laatste gesprek adviseerden ze zelfs om maar ergens anders een fiets te gaan kopen!
Mooie fiets gekocht nu 3 jaar oud voor woon werk verkeer extra grote accu 3000 euro betaald.geen service buurt overgeslagen tussen de 75 en 100 Euro ...Nu 3 jaar verder en remmen deden het niet goed.mijn vrouw die door Amsterdam fiets is rijdend projectiel levens gevaarlijk . Ik heb Fietsvoordeel gebeld om dit te maken plaats over 2 maanden en advies openbaarvervoer of nieuwe fiets heb je fabrieks garantie. Met aankoop werd veel tijd genomen en alles beloofd nu puntje bij paaltje kan je gewoon letteijk dood vallen met Je fiets. Even remmen na kijken en afspraak maken voor servicebuurt had wel netjes geweest . Zo dat mijn vrouw (verpleegkundige OLVG) Veilig naar haar werk kan. Prima verkopers service ver onder de maat. Ik wilde in voorjaar ook daar fiets kopen maar advies niet daar wat wat een waardeloze winkel
Bij het afhalen van de Gazelle Esprit C7
bij filiaal in Zoetermeer een bagagerek voor en box besteld.
De verkoper zegde toe dat de montage ervan als service gratis zou plaatsvinden.
Zeven weken later eindelijk een afspraak kunnen maken om het bagagerek en box te laten monteren.
Aangekomen voor de montageafspraak bleek dat men geen tijd had om dit klusje direct te klaren.
Dus weer weg met een leenfiets en in de middag terugkomen.
In de rekening bleek een bedrag te zijn opgenomen voor montagekosten terwijl eerder was afgesproken dat dit gratis zou zijn. De montagekosten zijn overigens niet betaald.
Kortom: slechte aftersales, niet klantvriendelijk en geen aanrader.
Maxstein overgenomen deze klant in de koud gezet omdat zij geen Cannondale dealer meer zijn en doorsturen naar een andere fietsen zaak!
E-mail gestuurd over deze behandeling geen reactie!
Hebben blijkbaar de klanten van Maxstein niet meer nodig.
Sta nu met twee Cannondale nog geen ander half jaar in de kou.
Het probleem met de fiets in het eerste jaar van de garantie gemeld.
Wij hebben op 02-09-2022 mijn elektrische fiets opgehaald op de locatie Zoeterwoude -Rijndijk ( rijnplein). 2 weken ervoor zijn wij uitvoering ingelicht, en geadviseerd op een kundige manier.
Ik wil u waarschuwen, omdat er uitgebreid uitleg gegeven wordt is het wat drukker , en kan wachttijd ontstaan maar wordt goedgemaakt door een heerlijk bakje koffie . Ik wil Bogdan en Tim bedanken voor hun vriendelijke benadering, en zeker hun kundigheid op het gebied van fietsen. Beste lezers, ga een langs op het Rijnplein te Zoeterwoude -Rijndijk en loop eens bij "fietsvoordeelshop "naar binnen . heren : bedankt .
Onvoorstelbaar….. eind Maart een Gazelle elektrische fiets besteld bij FietsVoordeelShop in Breda.
Zou onder voorbehoud begin Juni geleverd worden.
Half Juni maar eens gebeld hoe de status was. Stond in het magazijn en zou een week later naar Breda verstuurt worden.
Ondanks we aangegeven hadden dat er op Dinsdag niemand thuis was kregen we op Dinsdag 26 Juni bericht dat de bezorger onderweg was.
Klantenservice maar weer gebeld voor een 2e bezorgdag.
Niemand kwam opdagen en geen bericht ontvangen.
Daarna nog tot 4 keer toe een nieuw bezorgdag afgesproken waarop wederom niemand zonder enig bericht kwam opdagen.
Dit ondanks alle mooie verhalen, loze beloftes en sprookjes van de klantenservice.
Dus toen maar eens naar FVShop in Breda gegaan waar filiaalhouder Mhr. R. die onze bestelling had opgenomen het allemaal begreep en alles op “hoger nivo” in het werk ging stellen zodat we de fiets na 2 dagen op Donderdag 19 Aug in Breda na een telefoontje van hem konden ophalen.
Voor de 7e keer weer helemaal NIETS gehoord.
Vrijdag 20 Aug weer eens naar Breda gegaan om opheldering.
Mhr. R was in geen velden of wegen te bekennen en was ook niet bereikbaar en collega’s konden niets doen omdat de fiets er niet was.
Ze zouden er op terugkomen maar waarschijnlijk verbied de bedrijfscultuur het om klanten terug te bellen of te informeren.
Dus na 7 niet nagekomen bezorg en afhaal afspraken : geen fiets, geen bericht, vele telefoongesprekken en wachttijden, diverse autoritten naar Breda, annulering van familie- fiets-weekend met 2 hotelovernachtingen en bovenal respectloze behandelingen door FietsNadeelFlop.nl.
Wie doet het hun na, met alleen al deze maand Augustus al zo’n 40 gemiddelde, slechte en zeer slechte reviews.
Mensen denk 2x na of je daar wel een fiets wilt kopen, want voor sprookjes kun je beter naar de Efteling gaan en voor je gelukskansen naar het casino Breda.
Ze beloven je van alles, maar vooral een hoop ellende voor een beetje voordeel en hoop nadeel.
Na een e-bike besteld te hebben op wo 20-07-2022 een e-mail bevestiging gehad dat de fiets op di 02-08-2022 geleverd gaat worden. Op wo 27-07-2022 e-mail ontvangen dat levering e-bike uitgesteld is naar vrij 26-08-2022. Na dit bericht de winkel weer bezocht, Rotterdam Vierhaven straat, en navraag gedaan naar de reden waarom. Er werd ons verteld dat men het ook niet wist waarom, misschien wel nog niet te leveren onderdelen ? Wanneer het niet oke is moet u dan misschien maar de de aankoop annuleren. Na deze op- en aanmerkingen zijn wij wel enigszins teleurgesteld naar huis gegaan. Erg klantvriendelijk kunnen wij de gemaakte opmerkingen door Fietsvoordeelshop niet noemen.
Juni 21 Gazelle Grenoble C HMB gekocht ,ik ben terug geweest voor piepende voornemen dit hebben zij naar volle tevredenheid opgelost
Ervaring in de winkel , was deskundige en aangenaam.
Ook tijdens dat tussendoor terug bent geweest .Fiets bevalt tot nu toe uitstekend Ik vind dat ze toch het ouderwetse service hanteren ,elke klant is er een die zij graag ziet terug komen .
Wij hebben ook 2 mooie Gazelle Esprit C7 2020 gekocht bij Fietsvoordeelshop.nl. De fietsen werden 2 dagen later al bezorgd omdat ze op voorraad waren, goede service en een betrouwbaar bedrijf. Vind de website tevens goed overzichtelijk en je kan meteen aanklikken welke kleur je wilt en dan verschijnt er tevens een foto van de fiets. Enige nadeel vind ik dat je de voorraad pas ziet nadat je op de volgende knop klikt. Gelukkig waren de 2 fietsen van mij en mijn man op voorraad!
Juli 1 jaar geleden de Batavus finez e go power gekocht in opmeer zeer tevreden maar afgelopen augustus op vakantie in Oostenrijk stopte mijn bosch accu er mee gebeld naar opmeer hoe dit op te lossen maar op mijn vraag of ze eventueel een nieuwe accu op konden sturen deden ze heel moeilijk want daar wilden ze niet aan beginnen en kreeg ik als antwoord dan heb je pech of je huurt daar maar een e-bike voor 50 euro per dag op mijn eigen kosten .Dit vind ik een schandalige oplossing voor een fiets van een jaar oud van 3000 euro en de manier hoe ik te woord werd gestaan.Kortom een waardeloze service
Zo’n slechte service en onvriendelijke klantenservice heb ik lang niet meer meegemaakt. Ik heb een fiets besteld die op voorraad was en vervolgens gaat alles fout in het bestelproces omdat er een nieuwe website zou zijn. Geen reacties op mijn mails en als ik wil betalen is het bedrag hoger dan op de bestelbevestiging. Er kan van alles fout gaan maar laat dan iets van je horen in plaats van ook niet op de mails te reageren. Vervolgens geeft een klantenservice door, na 3 weken en ik zelf heb gebeld, dat mijn fiets toch niet op voorraad is en dat ik nog een maand moet wachten. Als ik daarop op reageer komt ineens de ware aard van deze klantenservice naar boven en ook van dit bedrijf want zelfs op een klachtmail krijg ik geen reactie. Na een verzoek om reactie na een week krijg ik een standaard antwoord dat ze er niets aan kunnen doen. Dit bedrijf kent geen service en rekenen ook meer geld dan afgesproken. Echt ongekend dit bedrijf en ik zou hier NOOIT meer mee in zee gaan.
Vorig jaar een fijne gazelle e bike gekocht. Slot functioneerde niet goed, het duurde een tijd voordat het opgelost was. Bij toeval kwamen we er gelukkig nog op tijd achter dat een verkeerd slotnummer was opgegeven bij de verzekering, waardoor ik de drie maanden op een onverzekerde fiets heb rondgereden. Na 1000km terug voor een servicebeurt. Als ik na een jaar opnieuw een beurt wil afspreken voor mijn fietsvakantie is het eerst onmogelijk om iemand van de werkplaats aan de telefoon te krijgen. Vervolgens kan de fiets pas over een maand terecht. Bij een fietsenmaker in de buurt kan ik veel sneller terecht. Hij vroeg mij na de reparatie of deze fiets ooit wel een beurt had gehad aangezien zo’n beetje alle bouten los zaten en ook veel spaken. Dit kan nooit in een jaar zo los getrild zijn. Ook het spatbord was zo los dat het op punt stond af te breken. Leuk dat er zoveel keus aan fietsen is die je kunt uitproberen maar verder niet je er niet zijn
inmiddels mijn 2e Gazelle opgehaald bij de lokatie in Amersfoort. goede service en kennis in huis en een prettige sfeer. de levering zou helaas een week of 7 duren maar de fiets was er op de afgesproken tijd. Op tijd geleverd en een ruime keuze aan accessoires in huis voor je fiets. heb het weer als heel goed ervaren de mensen zijn er heel behulpzaam.
Een Gazelle is ook altijd wel een goede keuze en kan je, als je er een beetje normaal mee omgaat, jaren toch wel enkele tientallen jaren mee. In Coronatijd de fiets toch nog op de afgesproken datum geleverd krijgen is top. Wij moesten een stuk langer wachten bij Gazelle.nl zelf nota bene.
Helaas een hele slechte ervaring met de online levering van een Cube mountainbike die ik al had betaald in oktober 2020. Inmiddels 5x is de levering uitgesteld met een totale vertraging van ruim 6 maanden en nu zou de fiets 20 augustus 2021 worden geleverd.. Iedere keer word ik aan het lijntje gehouden dat Cube niet kan uitleveren, en de nieuwe toegezegde datum werd keer op keer niet nagekomen. Inmiddels de bestemming geannuleerd. Wat een slecht verhaal dit.
Vertraging over levering lees ik? Bij ons over de servicebeurt!
Bordje op de deur dat reparatieafspraken inplannen 3 weken duurt, servicebeurt (van bij de voorloper van deze zaak gekochte fiets) pas na 3 (!!!!) maanden mogelijk. Bij lokale zaal afspraak binnen een week en prima service (beter dan de eerdere servicebeurt vlak na overname) tegen prima prijs. Oftewel: nooit meer hierheen en hier zeker niet meer kopen.
Er zijn 60 reviews geschreven over Fietsvoordeelshop op Reviews.nl. Met een 1.5 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.