Prima fiets geleverd, maar dat is van Gazelle, dus daar hoeven zij niets aan te doen.
Verder is dit bedrijf bij problemen onbereikbaar, zowel per mail als telefonisch.
Het duurt weken vooraleer en kapotte versnelling van een fiets van 2900 euro, binnen 1 maand na aankoop ontstaan, gerepareerd kan worden.
Althans, die afspraak wordt gemaakt, maar net zo gemakkelijk op de tijd van de afspraak weer afgezegd.
Waardeloze aftersale bij een bedrijf wat zowel telefonisch als per mail onbereikbaar is bij problemen
Naar aanleiding van de eerdere review op Trustpilot belde Fietsvoordeelshop mij en zou ik ter compensatie een spiegel krijgen. Goed opgelost dacht ik.
We zijn nu 9 dagen verder en nog steeds geen spiegel binnen.
19 nov: gebeld door fietsvoordeelshop.nl en afgesproken dat ze een spiegel sturen (fvs_310383)
21 nov: via de chat gevraagd of het wel goed gaat want het bedrag van €0 staat bij de order als openstaand en er staat iets bij over ophalen ipv verzenden zoals afgesproken. Medewerker via de chat had er geen zin in om uit te zoeken en zei dat de medewerkster die het heeft geregeld dit moet afhandelen maar er niet is.
22 nov: gebeld (12 min in de wacht) en deze medewerker zei een mail te sturen naar het magazijn en ik dezelfde dag nog een mail van hem zou krijgen (pas maandagmiddag dat hij nog niets had gehoord van het magazijn)..
25 nov: weer gebeld (21 min in de wacht) en deze medewerker gaf aan dat hij niet weet waar het fout gaat maar hij direct opdracht geeft tot verzenden.
26 nov: rond 15.00 uur een SMS dat mijn bestelling klaar ligt voor ophalen.
Even later een mail dat het pakketje is verstuurd met een track en trace er bij.
Vandaag 28 nov: nog niks en contact opgenomen met Postnl en blijkt het pakketje niet te zijn afgegeven aan Postnl. Is ook te zien in de verzendmail.
Weer Fietsvoordeelshop bellen. Na 14min in de wacht opgehangen en de chat geopend. Die gaf aan mij niet te kunnen helpen en ik het beste kon bellen want het zou momenteel rustig zijn. Weer gebeld en ik kwam er weer niet door. Via de chat aangegeven dat ik er helemaal klaar mee ben en ze mij vanochtend maar moeten terugbellen. Zoals eigenlijk verwacht is dit niet gebeurt.
Leuke kortingen op de fiets, maar dat is het absoluut niet waard t.o.v. de ellende die je er naar van hun cadeau krijgt.
Heb je veel vrije tijd en vind je het gezellig om lang in de wacht te staan en naar een zeer irritant deuntje te luisteren dan kun je bij Fietsvoordeelshop prima bestellen, maar anders is mijn advies: BLIJF BIJ FIETSVOORDEELSHOP UIT DE BUURT.
Onderhoud is ook nog eens veel duurder (circa €90) dan bij de fietsenzaak. Aan huis is een diagnose rapport voor de motor en accu niet mogelijk. Bij de fietsenzaak €50 voor een ebike servicebeurt incl diagnose rapport.
Helaas dat het zo gelopen is, want wij hebben in het verleden regelmatig een fiets gekocht bij Fietsvoordeelshop en altijd naar tevredenheid. Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Fiets gekocht, zou een bericht krijgen als de fiets klaar stond maar dat gebeurde maar niet, uiteindelijk zelf geprobeerd contact op te nemen maar kreeg op geen enkele manier contact met de winkel of klantenservice.
Uiteindelijk per mail de fiets geannuleerd want als ik bij aankoop al geen contact krijg hoe moet dat dan straks als er wat mee is of voor het onderhoud.
Helemaal mee eens. Voor de slechte service hebben ze mij een compensatie aangeboden, maar die kwam niet. En nu zijn ze onbereikbaar. Waarschijnlijk sta ik op hun zwarte lijst door mijn review.
Ik probeerde op 7/12/‘24 2x een afspraak voor een proefrit te maken bij de vestiging Biltstraat Utrecht. Beide keren werd na een kort gesprek de verbinding verbroken. Ik heb oa. ene Rico gesproken. Mijn plan om twee fietsen te kopen bij deze winkel gaat dus niet door. Ze zijn aan mij een klant kwijt geraakt.
In begin augustus dit jaar een fiets besteld met een levertijd van circa 3 weken. De dag van aflevering vrijgenomen en de dag voor aflevering nog even op de website gekeken.
Tot mijn verbazing zie ik op de website dat de fiets niet leverbaar is zonder enige vorm van contact vanuit Fietsvoordeelshop. Direct contact opgenomen en het eerste voorstel was de fiets dan maar te annuleren, dit leek mij geen goed idee waardoor de medewerkers contact op hebben genomen met inkoop. Deze verzekerde mij dat die fiets in november geleverd zou worden. Dit zou mijns inziens een eerste voorstel moeten zijn, niet zomaar annuleren wat de makkelijkste route is.
In oktober nog voor de zekerheid contact opgenomen en er werd bevestigd dat de fiets zou komen.
Nu krijg ik gisteren een mail dat de levering wederom vertraagd is. Direct contact opgenomen en eigenlijk wordt er gezegd dat Fietsvoordeelshop hier niets aan kan doen en geen leverdatums kan garanderen.
De aanbetaling voor de fiets was al gedaan en 3 maanden later nog steeds geen fiets met de boodschap dat leverdatums nooit zeker zijn.
Ik annuleer mijn bestelling en ga de fiets bestellen bij een fysieke fietsenwinkel waar de fiets leverbaar is en de service beter, hier betaal ik dan met liefde extra voor.
Men geeft "op voorraad" status aan maar uiteindelijk blijkt dat dit de ene fiets in één van de winkels is die dan nét weer weg is of alleen tegen een extra commissie gekocht kan worden.
Inmiddels moet ik 8-9 weken wachten iplv 2 weken concrete levertijd
Kopen is zo gebeurd, dure fiets gekocht van het merk kalkhoudende, heb gelezen dat er service aan huis mogelijk is, dat gaf voor mij de doorslag, echter is het onmogelijk om tot een afspraak te komen, ze hopen denk ik dat je van wanhoop de service laat uitvoeren bij een ander, dan heb je namelijk het rechtop garantie verloren. Kortom, waardeloos bedrijf. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik bij dit bedrijf een fiets heb gekocht.
Mijn gazelle vento c7 had al na 1,5 jaar normaal gebruik een kapot balhoofd. Omdat er geen fietsvoordeelshop winkel in mijn buurt is en de klantenservice slecht bereikbaar is heb ik de fiets maar naar een andere fietsenmaker gebracht. Na 2 adviezen en pogingen tot reparatie bleek dat de fiets moeilijk te repareren is en dat het erg duur is. Ondertussen is de fabrieksgarantie verstreken en heb ik dus niets meer aan deze fiets.
Begin mei een fiets besteld, gangbaar type fiets en volgens site op voorraad! Helaas wij zitten eind augustus en nog geen fiets gezien. Per mail hele slechte communicatie ( zeg maar nul reactie) echt belachelijk hoe ze omgaan met klanten die al wel 2.500 euro hebben betaald. Advies, nooit online bestellen bij deze webshop.
Fiets online besteld in februari 2024.
Fiets wordt zonder uiteg het huis ingeduwd.
Accu was leeg en afstellen op mijn persoon gebeurd niet; matig.
Na een aantal maanden kocht ik een spiegel bij een lokale winkelier. Omdat de spiegel nogal rammelt kijkt de winkelier naar de fiets en constateert dat de vering in de voorvork niet functioneert.
Na contact met een van de winkels wordt ik doorverwezen naar de “klantenservice” van de shop. Men luistert naar mijn verhaal en belooft service aan huis.
Ondanks meerdere belletjes en mails is er nog niets gebeurd.
Online bestellen heeft zo zijn beperkingen: de winkel is niet klantvriendelijk.
Voor mijn dochter een elektrische Gazelle besteld. Fiets prima in orde, echter mijn dochter zou thuis moeten zijn voor een 'persoonlijke montage', dat bleek onnodig, fiets in elkaar op de standaardmanier en klaar. Ik had online aangegeven de fiets te willen verzekeren (een maand vantevoren), echter de fiets bleek niet verzekerd te zijn en niemand leek ook te weten wanneer dat dan ging gebeuren. Voor zelf verzekeren had ik een factuur nodig, ook dat bleek moeilijk te leveren. Uiteindelijk met een servicegerichte mdw (Jasper?) wel gelukt. Zelf de fiets verzekerd en dit ook gemeld. Krijg ik na tien dagen(!) de bevestiging dat Fietsvoordeelshop m ook nog even verzekerd heeft bij de ANWB. Dus daar weer achteraan. Gelukkig zelf kunnen regelen met de ANWB, want van Fietsvoordeelshop hoor ik wederom niks.
Ik ben behoorlijk boos sat ik vandaag op een fiets gewacht hen de hele dag terwijl de fiets niet eens op voorraad was . Ik wil mijn geld terug maar dat duurt 2 weken . Ik spreek de meneer aan de klantenservice erop aan dat ik mijn geld vandaag terug wil . Ik heb tenslotte niks geleverd gekregen en dat gaat ook niet meer gebeuren. De man gooit de hoorn erop want is niet gediend van mijn eis mijn EIGEN geld terug te willen !!!
Ik wacht al 4 weken op mijn geld! Het is gewoon asociaal zoals ze ons van het kastje naar de muur sturen.
Wie betaalt nu ook een fiets terwijl hij er nog niet is. Regel 1, betalen wanneer je iets in je handen hebt!
Tja rik
Iets met nog vertrouwen hebben ??
Blijkt naïef te zijn idd !
Ik bestelde vorige week een fiets en betaalde deze natuurlijk direct. Vandaag zou de fiets geleverd worden . Lekker snel denk je dan . Vandaag wacht ik de hele dag en word er niks geleverd . Uiteindelijk eind van de dag krijg ik te horen dat deze fiets helemaal niet leverbaar is en ik binnen 2 WEKEN !!! MIJN GELD TERUG KRIJG . TWEE WEKEN.. dus ik ben 3 weken mijn geld kwijt voor een dag voor niks thuis zitten en niks hebben of krijgen . NOOIT BESTELLEN DAAR !!!
Fiets besteld in januari 2024. Levertijd 3 maanden. Ondanks toezeggingen voor de 2e keer uitgesteld naar begin volgend jaar. Klantenservice is wel vriendelijk maar doen helemaal niks. Waardeloos,
Kunnen een fiets niet leveren omdat er geen accu op voorraad is. Nu maar maanden wachten. Contact opnemen is ook erg lastig. Absurd. Zouden bij me terug komen, wacht nog steeds. Je moet OVERAL zelf achteraan gaan.
2 e bikes besteld en betaald via de online site van Fietsvoordeelshop. Direct daarop kreeg ik een mail, bedankt enz enz en de fietsen zouden worden geleverd. Vooraf zou ik nog een sms krijgen met het tijdstip van levering. Echter geen levering en geen sms. Tijdens het bellen over de levering, kreeg ik te horen dat deze fietsen helemaal niet geleverd konden worden, omdat ze uitverkocht waren. Na wat aandringen lukte het om het betaalde geld dezelfde dag terug te krijgen, Anders zou dat 10 werkdagen duren. Telefonisch keurig geholpen en te woord gestaan en er werden excuses gemaakt. Alleen communicatie over levering en het bijhouden van de site vraagt om ernstige verbetering. Er werden wel alternatieven aangeboden. Dus scherp zijn met bestellen en betalen of de fietsen die op de site staan, wel degelijk leverbaar zijn.
2 jaar geleden een fiets gekocht. Binnen 100 kilometer was de motor kapot. Het heeft 4 maanden geduurd voor dat gerepareerd was. Ook de oplader had kuren maar dat hoorde zo volgens hen. Nu kan ik nog maar 10 kilometer fietsen op een volle batterij en kan ik de oplader niet meer vastpakken omdat hij zo heet wordt. Klachten indienen werkt niet: ze reageren gewoon niet!
Reageren nergens op
Aflever datum klopt nooit
Jammer van zo een bedrijf.
Tijd voor een cursus klantvriendelijkheid misschien
Kom je afspraken gewoon na
Volgende keer koop ik wel bij een ander bedrijf
Fiets alleen maar kapot .staat meer stil dan erop gefietst te hebben . Aangegeven na eerste maand dat hij niet goed was. Aan het lijntje gehouden en ze kwamen hem repareren .ik had beter een nieuwe kunnen hebben/ omruilen. Het duurt elke keer een maand voor ze hem komen maken . Dan Komen ze eindelijk ..... het onderdeel vervangen of ik een nieuwe afspraak wil maken voor onderhoud hebben ze geen tijd.terwijl ik ingepland stond ?!? Ondertussen is die weer stuk na anderhalve maand dat ze zijn geweest dus nu weer een maand wacht. Hopeloos!!
Zoveel spijt dat ik hier een fiets heb gekocht !!!!!
Ontzettend slechte service bij defect
Fiets gekocht in mei een paar maanden later beginnen de problemen. Gebeld voor een reparatie, 4 weken later komt er iemand langs, probleem blijkt al snel weer terug. Weer gebeld, eind november weer na ruim een maand wachten komt er iemand langs, probleem kan niet verholpen worden, snelheidsensor is defect. Onderdeel moet besteld worden. December weer gebeld want ik heb nog steeds niets gehoord, helaas monteur heeft vakantie status is niet bekend. Half januari weer gebeld, ik wordt terug gebeld door monteur, na een week nog niets gehoord. Weer bellen, monteur wordt gebeld ik wacht, onderdeel is verkeerd besteld, moet opnieuw besteld worden!!! Hoe lang duurt dit?? Geen idee mevrouw. U kunt een klacht indienen via de Website, gedaan, twee dagen laten geen enkel bericht van dit bedrijf. Ik heb ontzettend veel spijt van deze aankoop! Mensen niet doen de service is slecht ! Ga naar de fietsenwinkel in de buurt !
Helemaal waar! Ik heb heel erg spijt van mijn aankoop, bijna een jaar verder en er is na een aantal reparaties niets opgelost. Ik zit nog in de garantietijd en ze wilden een monteur aan huis laten komen maar moest wel zelf de voorrijkosten betalen, te gek voor woorden. Kortom zeer slecht service en voor klanten zijn ze ook heel slecht bereikbaar. Dus mensen, koop aub een fiets bij de fietsenwinkel in de buurt!
Mijn bezoek aan de Fietsvoordeelshop in Amersfoort voor een testrit was ronduit teleurstellend. De verkoper was bijzonder geërgerd toen ik hem vroeg naar mijn reservering voor de testrit. Blijkbaar werkt het reserveringssysteem niet dusdanig dat het gewenste model en maat ook daadwerkelijk op locatie aanwezig zullen zijn. Ik had geluk en de juiste maat bleek toch aanwezig te zijn. Ik mocht op de benedenverdieping een rondje proberen. Aangezien je beneden in de winkel niet fatsoenlijk een ronde kunt maken vroeg ik de verkoper om toch de fiets buiten te testen. Daar was de verkoper ronduit erg teleurgesteld over en met tegenzin bracht hij de fiets naar buiten. De verkoper was buitengewoon onvriendelijk en totaal niet klantgericht mede doordat hij niet luisterde naar de omschrijving van de fiets waar ik naar op zoek was. Hoewel de winkel mooie fietsen aanbiedt, ben ik absoluut niet van plan hier ooit weer binnen te stappen. Ik heb 1,5 uur in de auto gezeten om de fiets te testen en dit was echt een aanfluiting.
Fiets op 30-6 besteld, "vertraging" bij de leverancier zo was het eerste excuus. De 2x konden ze hem pas op 6-12 leveren. Gebeld, slechte service en op de site tonen ze nog steeds levering binnen 4 weken. Pure zoethoudertjes en in mijn optiek maken ze hier misbruik van. Ik heb hem geannuleerd en heb de fiets inmiddels al een maand in huis.
Nieuwe fiets gekocht en een 2de in bestelling, Weggereden met een los stuur, aanlopende remmen en enkele dagen later een riem die eraf schiet. Nooit bereikbaar, geen mogelijkheid tot ophalen en ronduit slechte ervaring. 2de fiets afbesteld en fiets met problemen retour. Om terugbetaling verzocht echter filiaalmanager is op vakantie en mag nog een week wachten. Nooit meer fietsvoordeelshop. Beter naar een erkende fietsendealer dan zo'n massa is kassa toko.
De voorvork van mijn Gazelle fiets is na ruim 2 jaar kapot gegaan. Bij Fietsvoordeelshop willen ze de voorvork alleen repareren als ik zelf de voorrijkosten en montagekosten betaal. Dit terwijl er 5 jaar garantie vanuit Gazelle op de voorvork zit. Dit terwijl ik gewoon recht heb op een deugdelijk product.
Bellen met Fietsvoordeelshop is een ramp. Je staat elke keer minsten 30 minuten in de wacht. Beloftes om terug te bellen worden niet nagekomen. Mijn e-mail met de officiele klacht werd niet beantwoord. Na meerdere keren bellen hierover bleken alle e-mail van Juli weg te zijn bij Fietsvoordeelshop.
Op hun website staat dat ze aangesloten zijn bij een geschillencommissie. Dit is niet waar. Ze zijn aangesloten bij het ODR platform maar daarachter niet meer aangesloten bij een geschillencommissie. Je klacht indienen bij het ODR platform heeft tot gevolg dat deze bij Fietsvoordeelshop terrecht komt en daar krijg je geen reactie op.
Drie weken geleden een fiets besteld. Volgende dag werd de leverdatum verzet. Aangezien ik de fiets snel nodig had, heb ik hierop de bestelling geannuleerd. Twee weken later nog geen geld terug. Hierop twee e-mails gestuurd. Hierop geen enkele reactie gekregen. Vervolgens tot drie keer toe gebeld. Iedere keer werd me verzekerd dat het geld binnen 1, hooguit 2 dagen teruggestort zou worden. Helaas wederom niet gebeurd. Ik heb nu een betalingsherinnering gestuurd met de mededeling dat ik een incassobureau ga inschakelen als ik niet binnen een week mijn geld terug krijg.
Ik raad iedereen ten zeerste af om bij dit bedrijf een fiets te kopen
Er zijn 60 reviews geschreven over Fietsvoordeelshop op Reviews.nl. Met een 1.5 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.