Fietsvoordeelshop

Fietsvoordeelshop

1.5 reviewscore • 58 reviews
T

Levering Koga F3 8.0

In begin augustus dit jaar een fiets besteld met een levertijd van circa 3 weken. De dag van aflevering vrijgenomen en de dag voor aflevering nog even op de website gekeken.

Tot mijn verbazing zie ik op de website dat de fiets niet leverbaar is zonder enige vorm van contact vanuit Fietsvoordeelshop. Direct contact opgenomen en het eerste voorstel was de fiets dan maar te annuleren, dit leek mij geen goed idee waardoor de medewerkers contact op hebben genomen met inkoop. Deze verzekerde mij dat die fiets in november geleverd zou worden. Dit zou mijns inziens een eerste voorstel moeten zijn, niet zomaar annuleren wat de makkelijkste route is.

In oktober nog voor de zekerheid contact opgenomen en er werd bevestigd dat de fiets zou komen.

Nu krijg ik gisteren een mail dat de levering wederom vertraagd is. Direct contact opgenomen en eigenlijk wordt er gezegd dat Fietsvoordeelshop hier niets aan kan doen en geen leverdatums kan garanderen.

De aanbetaling voor de fiets was al gedaan en 3 maanden later nog steeds geen fiets met de boodschap dat leverdatums nooit zeker zijn.

Ik annuleer mijn bestelling en ga de fiets bestellen bij een fysieke fietsenwinkel waar de fiets leverbaar is en de service beter, hier betaal ik dan met liefde extra voor.

Thijs 30 okt 2024
Reageer
E

Geen echte levertijd

Men geeft "op voorraad" status aan maar uiteindelijk blijkt dat dit de ene fiets in één van de winkels is die dan nét weer weg is of alleen tegen een extra commissie gekocht kan worden.
Inmiddels moet ik 8-9 weken wachten iplv 2 weken concrete levertijd

Equans 29 okt 2024
Reageer
E

Vreselijke service en klant contact

Doe geen zaken met deze partij! Zeer slechte service, fietsen die online op voorraad zijn hebben na bestelling ineens een lange levertijd. Die dan tot 3x toe verzet gaat worden, om vervolgens op de beoogde leverdatum (waarop je een vrije dag hebt genomen) ‘s ochtends een om 0830 appje te krijgen dat je niet thuis zou zijn, terwijl levering om 13.00 stond. Contact met klantenservice is zeer moeizaam, stug en klantonvriendelijk. Na 6 weken nog steeds geen fiets, en vandaag verbrak medewerkster zelf de verbinding. Vreselijk slecht bedrijf!!!!!

Esther 25 okt 2024
Reageer
M

Slechte service

Via Fisc free een elektrische Sparta fiets gekocht. Deze was zgn een paar honderd euro goedkoper dan bij de normale fietswinkel. Al snel trapte de fiets door en dit gemeld bij de fietsvoordeelshop. Eerst nog geprobeerd om dit via de winkel in Uden maar die nemen nooit de telefoon op. Toen melding via de internet gedaan en na 2 weken kwam er een “ monteur” langs in een soort van oude camper. Deze deed wat stelwerk en fietste een rondje. Probleem was opgelost volgens hem. Maar dat was dus niet zo. Toen naar een fietsenmaker ( pas begonnen) in t dorp geweest en die kon t ook niet verhelpen. Toen naar mijn oude vertrouwde fietsenmaker gegaan die al meer dan 40 jr ervaring heeft. Conclusie naaf is defect maar omdat t onder garantie valt moesten we terug naar de fietsvoordeelschop dit keer in Nijmegen. Fiets gebracht en na een paar dagen weer opgehaald. Terug naar huis gefietst en ja hoor weer niet verholpen. Fiets wederom terug naar fietsvoordeelshop en men zei dat de naaf opgestuurd zou worden naar Shimano. 2 weken is de fiets nu weg en vandaag een belletje dat ze de fiets getest hadden en nu toch maar de naaf gingen opsturen. Hoe lang dat ging duren konden ze niet zeggen. Al met al een bedrijf om geen zaken mee te doen. Niets als consument en leverancier.

Marian 23 okt 2024
Reageer
P

Waardeloze service

Kopen is zo gebeurd, dure fiets gekocht van het merk kalkhoudende, heb gelezen dat er service aan huis mogelijk is, dat gaf voor mij de doorslag, echter is het onmogelijk om tot een afspraak te komen, ze hopen denk ik dat je van wanhoop de service laat uitvoeren bij een ander, dan heb je namelijk het rechtop garantie verloren. Kortom, waardeloos bedrijf. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik bij dit bedrijf een fiets heb gekocht.

Peter van Vlaardingen 22 okt 2024
Reageer
G

Slecht bereikbaar en weinig winkels

Mijn gazelle vento c7 had al na 1,5 jaar normaal gebruik een kapot balhoofd. Omdat er geen fietsvoordeelshop winkel in mijn buurt is en de klantenservice slecht bereikbaar is heb ik de fiets maar naar een andere fietsenmaker gebracht. Na 2 adviezen en pogingen tot reparatie bleek dat de fiets moeilijk te repareren is en dat het erg duur is. Ondertussen is de fabrieksgarantie verstreken en heb ik dus niets meer aan deze fiets.

Geertje 18 sep 2024
Reageer
M

Maanden wachten

Begin mei een fiets besteld, gangbaar type fiets en volgens site op voorraad! Helaas wij zitten eind augustus en nog geen fiets gezien. Per mail hele slechte communicatie ( zeg maar nul reactie) echt belachelijk hoe ze omgaan met klanten die al wel 2.500 euro hebben betaald. Advies, nooit online bestellen bij deze webshop.

Marietje Lans 24 aug 2024
Reageer
R

Snelle levering, slechte service

Fiets online besteld in februari 2024.
Fiets wordt zonder uiteg het huis ingeduwd.
Accu was leeg en afstellen op mijn persoon gebeurd niet; matig.
Na een aantal maanden kocht ik een spiegel bij een lokale winkelier. Omdat de spiegel nogal rammelt kijkt de winkelier naar de fiets en constateert dat de vering in de voorvork niet functioneert.
Na contact met een van de winkels wordt ik doorverwezen naar de “klantenservice” van de shop. Men luistert naar mijn verhaal en belooft service aan huis.
Ondanks meerdere belletjes en mails is er nog niets gebeurd.
Online bestellen heeft zo zijn beperkingen: de winkel is niet klantvriendelijk.

Richard 14 aug 2024
Reageer
s

Fiets prima, service niet

Voor mijn dochter een elektrische Gazelle besteld. Fiets prima in orde, echter mijn dochter zou thuis moeten zijn voor een 'persoonlijke montage', dat bleek onnodig, fiets in elkaar op de standaardmanier en klaar. Ik had online aangegeven de fiets te willen verzekeren (een maand vantevoren), echter de fiets bleek niet verzekerd te zijn en niemand leek ook te weten wanneer dat dan ging gebeuren. Voor zelf verzekeren had ik een factuur nodig, ook dat bleek moeilijk te leveren. Uiteindelijk met een servicegerichte mdw (Jasper?) wel gelukt. Zelf de fiets verzekerd en dit ook gemeld. Krijg ik na tien dagen(!) de bevestiging dat Fietsvoordeelshop m ook nog even verzekerd heeft bij de ANWB. Dus daar weer achteraan. Gelukkig zelf kunnen regelen met de ANWB, want van Fietsvoordeelshop hoor ik wederom niks.

sheila 14 aug 2024
Reageer
M

Klantenservice super asociaal

Ik ben behoorlijk boos sat ik vandaag op een fiets gewacht hen de hele dag terwijl de fiets niet eens op voorraad was . Ik wil mijn geld terug maar dat duurt 2 weken . Ik spreek de meneer aan de klantenservice erop aan dat ik mijn geld vandaag terug wil . Ik heb tenslotte niks geleverd gekregen en dat gaat ook niet meer gebeuren. De man gooit de hoorn erop want is niet gediend van mijn eis mijn EIGEN geld terug te willen !!!

Miranda Van Beerendonk 26 jun 2024
M

Ik wacht al 4 weken op mijn geld! Het is gewoon asociaal zoals ze ons van het kastje naar de muur sturen.

Monique 12 aug 2024
r

Wie betaalt nu ook een fiets terwijl hij er nog niet is. Regel 1, betalen wanneer je iets in je handen hebt!

rik 5 sep 2024
M

Tja rik
Iets met nog vertrouwen hebben ??
Blijkt naïef te zijn idd !

Miranda Van Beerendonk 6 sep 2024
M

Een dikke afrader hier iets te bestellen

Ik bestelde vorige week een fiets en betaalde deze natuurlijk direct. Vandaag zou de fiets geleverd worden . Lekker snel denk je dan . Vandaag wacht ik de hele dag en word er niks geleverd . Uiteindelijk eind van de dag krijg ik te horen dat deze fiets helemaal niet leverbaar is en ik binnen 2 WEKEN !!! MIJN GELD TERUG KRIJG . TWEE WEKEN.. dus ik ben 3 weken mijn geld kwijt voor een dag voor niks thuis zitten en niks hebben of krijgen . NOOIT BESTELLEN DAAR !!!

Miranda Van Beerendonk 26 jun 2024
Reageer
E

onbetrouwbaar

Fiets besteld in januari 2024. Levertijd 3 maanden. Ondanks toezeggingen voor de 2e keer uitgesteld naar begin volgend jaar. Klantenservice is wel vriendelijk maar doen helemaal niks. Waardeloos,

Edwin 26 jun 2024
Reageer
B

Waardeloos, geen accu op voorraad

Kunnen een fiets niet leveren omdat er geen accu op voorraad is. Nu maar maanden wachten. Contact opnemen is ook erg lastig. Absurd. Zouden bij me terug komen, wacht nog steeds. Je moet OVERAL zelf achteraan gaan.

Bas 17 jun 2024
Reageer
C

2 fietsen online betaald, niet geleverd.

2 e bikes besteld en betaald via de online site van Fietsvoordeelshop. Direct daarop kreeg ik een mail, bedankt enz enz en de fietsen zouden worden geleverd. Vooraf zou ik nog een sms krijgen met het tijdstip van levering. Echter geen levering en geen sms. Tijdens het bellen over de levering, kreeg ik te horen dat deze fietsen helemaal niet geleverd konden worden, omdat ze uitverkocht waren. Na wat aandringen lukte het om het betaalde geld dezelfde dag terug te krijgen, Anders zou dat 10 werkdagen duren. Telefonisch keurig geholpen en te woord gestaan en er werden excuses gemaakt. Alleen communicatie over levering en het bijhouden van de site vraagt om ernstige verbetering. Er werden wel alternatieven aangeboden. Dus scherp zijn met bestellen en betalen of de fietsen die op de site staan, wel degelijk leverbaar zijn.

Charley 13 jun 2024
Reageer
m

slechte fietsen en slechte service

2 jaar geleden een fiets gekocht. Binnen 100 kilometer was de motor kapot. Het heeft 4 maanden geduurd voor dat gerepareerd was. Ook de oplader had kuren maar dat hoorde zo volgens hen. Nu kan ik nog maar 10 kilometer fietsen op een volle batterij en kan ik de oplader niet meer vastpakken omdat hij zo heet wordt. Klachten indienen werkt niet: ze reageren gewoon niet!

m.l. 5 jun 2024
Reageer
P

Slechte administratie/klantenservice

Reageren nergens op
Aflever datum klopt nooit
Jammer van zo een bedrijf.
Tijd voor een cursus klantvriendelijkheid misschien
Kom je afspraken gewoon na
Volgende keer koop ik wel bij een ander bedrijf

Piet 22 mei 2024
Reageer
B

Slechte service bij defect!!

Fiets alleen maar kapot .staat meer stil dan erop gefietst te hebben . Aangegeven na eerste maand dat hij niet goed was. Aan het lijntje gehouden en ze kwamen hem repareren .ik had beter een nieuwe kunnen hebben/ omruilen. Het duurt elke keer een maand voor ze hem komen maken . Dan Komen ze eindelijk ..... het onderdeel vervangen of ik een nieuwe afspraak wil maken voor onderhoud hebben ze geen tijd.terwijl ik ingepland stond ?!? Ondertussen is die weer stuk na anderhalve maand dat ze zijn geweest dus nu weer een maand wacht. Hopeloos!!
Zoveel spijt dat ik hier een fiets heb gekocht !!!!!

Brigitte 25 apr 2024
Reageer
M

Slechte service bij defect

Ontzettend slechte service bij defect
Fiets gekocht in mei een paar maanden later beginnen de problemen. Gebeld voor een reparatie, 4 weken later komt er iemand langs, probleem blijkt al snel weer terug. Weer gebeld, eind november weer na ruim een maand wachten komt er iemand langs, probleem kan niet verholpen worden, snelheidsensor is defect. Onderdeel moet besteld worden. December weer gebeld want ik heb nog steeds niets gehoord, helaas monteur heeft vakantie status is niet bekend. Half januari weer gebeld, ik wordt terug gebeld door monteur, na een week nog niets gehoord. Weer bellen, monteur wordt gebeld ik wacht, onderdeel is verkeerd besteld, moet opnieuw besteld worden!!! Hoe lang duurt dit?? Geen idee mevrouw. U kunt een klacht indienen via de Website, gedaan, twee dagen laten geen enkel bericht van dit bedrijf. Ik heb ontzettend veel spijt van deze aankoop! Mensen niet doen de service is slecht ! Ga naar de fietsenwinkel in de buurt !

Maaike 19 jan 2024
Y

Helemaal waar! Ik heb heel erg spijt van mijn aankoop, bijna een jaar verder en er is na een aantal reparaties niets opgelost. Ik zit nog in de garantietijd en ze wilden een monteur aan huis laten komen maar moest wel zelf de voorrijkosten betalen, te gek voor woorden. Kortom zeer slecht service en voor klanten zijn ze ook heel slecht bereikbaar. Dus mensen, koop aub een fiets bij de fietsenwinkel in de buurt!

Yvonne 9 feb 2024
R

Fvs Amersfoort: Teleurstelling alom en klantonvrie

Mijn bezoek aan de Fietsvoordeelshop in Amersfoort voor een testrit was ronduit teleurstellend. De verkoper was bijzonder geërgerd toen ik hem vroeg naar mijn reservering voor de testrit. Blijkbaar werkt het reserveringssysteem niet dusdanig dat het gewenste model en maat ook daadwerkelijk op locatie aanwezig zullen zijn. Ik had geluk en de juiste maat bleek toch aanwezig te zijn. Ik mocht op de benedenverdieping een rondje proberen. Aangezien je beneden in de winkel niet fatsoenlijk een ronde kunt maken vroeg ik de verkoper om toch de fiets buiten te testen. Daar was de verkoper ronduit erg teleurgesteld over en met tegenzin bracht hij de fiets naar buiten. De verkoper was buitengewoon onvriendelijk en totaal niet klantgericht mede doordat hij niet luisterde naar de omschrijving van de fiets waar ik naar op zoek was. Hoewel de winkel mooie fietsen aanbiedt, ben ik absoluut niet van plan hier ooit weer binnen te stappen. Ik heb 1,5 uur in de auto gezeten om de fiets te testen en dit was echt een aanfluiting.

R vd Boom 21 okt 2023
Reageer
T

zoethoudertjes

Fiets op 30-6 besteld, "vertraging" bij de leverancier zo was het eerste excuus. De 2x konden ze hem pas op 6-12 leveren. Gebeld, slechte service en op de site tonen ze nog steeds levering binnen 4 weken. Pure zoethoudertjes en in mijn optiek maken ze hier misbruik van. Ik heb hem geannuleerd en heb de fiets inmiddels al een maand in huis.

Tim Stroomer 12 sep 2023
Reageer
M

Slechte service en incompetentie ten top

Nieuwe fiets gekocht en een 2de in bestelling, Weggereden met een los stuur, aanlopende remmen en enkele dagen later een riem die eraf schiet. Nooit bereikbaar, geen mogelijkheid tot ophalen en ronduit slechte ervaring. 2de fiets afbesteld en fiets met problemen retour. Om terugbetaling verzocht echter filiaalmanager is op vakantie en mag nog een week wachten. Nooit meer fietsvoordeelshop. Beter naar een erkende fietsendealer dan zo'n massa is kassa toko.

Marcel 9 sep 2023
Reageer
E

Garantie met eigen kosten

De voorvork van mijn Gazelle fiets is na ruim 2 jaar kapot gegaan. Bij Fietsvoordeelshop willen ze de voorvork alleen repareren als ik zelf de voorrijkosten en montagekosten betaal. Dit terwijl er 5 jaar garantie vanuit Gazelle op de voorvork zit. Dit terwijl ik gewoon recht heb op een deugdelijk product.

Bellen met Fietsvoordeelshop is een ramp. Je staat elke keer minsten 30 minuten in de wacht. Beloftes om terug te bellen worden niet nagekomen. Mijn e-mail met de officiele klacht werd niet beantwoord. Na meerdere keren bellen hierover bleken alle e-mail van Juli weg te zijn bij Fietsvoordeelshop.

Op hun website staat dat ze aangesloten zijn bij een geschillencommissie. Dit is niet waar. Ze zijn aangesloten bij het ODR platform maar daarachter niet meer aangesloten bij een geschillencommissie. Je klacht indienen bij het ODR platform heeft tot gevolg dat deze bij Fietsvoordeelshop terrecht komt en daar krijg je geen reactie op.

Evert 31 aug 2023
Reageer
J

Schandalig bedrijf

Drie weken geleden een fiets besteld. Volgende dag werd de leverdatum verzet. Aangezien ik de fiets snel nodig had, heb ik hierop de bestelling geannuleerd. Twee weken later nog geen geld terug. Hierop twee e-mails gestuurd. Hierop geen enkele reactie gekregen. Vervolgens tot drie keer toe gebeld. Iedere keer werd me verzekerd dat het geld binnen 1, hooguit 2 dagen teruggestort zou worden. Helaas wederom niet gebeurd. Ik heb nu een betalingsherinnering gestuurd met de mededeling dat ik een incassobureau ga inschakelen als ik niet binnen een week mijn geld terug krijg.

Ik raad iedereen ten zeerste af om bij dit bedrijf een fiets te kopen

Joost Bekken 25 aug 2023
Reageer
C

Slechtste service

3 manden voor gek gehouden!!!!uiteindelijk thuisgebleven om fiets ontvangen krijg bericht dat nog week verlangd word
Aan telefoon willen ze niks mee te maken hebben uiteindelijk geannuleerd en geld over 1maand pas ontvangen,,,deze bestelling was dus 3 keer geannuleerd en ze noemen geen reden!!!dus noooit meer bij deze service fietsenvoordel nooit

Christina Harutjunjan 17 aug 2023
H

Is een slecht bedrijf die geen binding heeft met de klant,als je iets bestelt en betaalt,dan moet men maar afwachten of je het krijgt,mensen bestel niets bij deze nep firma

Henning 13 sep 2024
A

Aankoop Gazelle Avignon

Gazelle Avignon
Eind juni online een fiets besteld bij hen die op 4 juli zou kunnen opgehaald worden. Daar liep het al de eerste keer fout want al snel bleek dat deze datum niet gehaald zou worden. De fiets was dus 1 week later in de winkel beschikbaar. Nu op zich niet het grootste probleem, komt wel vaker voor en heb ik begrip voor. Bij het afhalen, in de vestiging in Breda, van de fiets bleek dat de fiets, niet rijklaar stond zoals vermeld op hun website want toen de winkelbediende de fiets testte kwam er direct een foutmelding op de fietscomputer. Dit wou dus al zeggen dat de fiets niet eerder was nagekeken zodat deze klaar was voor de klant. Ik kon de fiets niet meenemen naar huis. Ik had toen afgesproken dat de fiets nu zou geleverd worden omdat ik nl in België woon en er reeds een trip had opzitten. Dit was geen probleem en zou gebeuren. 1 week later kreeg in een sms dat mijn fiets terug klaar was en deze mocht afgehaald worden. Heb toen direct een aantal mails gestuurd dat er afgesproken was dat de fiets zou gebracht worden. Hierop kwam geen antwoord dus dacht ik zal de fiets maar zelf gaan ophalen zo heb ik hem snellen. De fiets werd mij overhandigd zonder maar enig uitleg van hoe alles werkt. Het was betalen en vertrekken (topservice bij een aankoop van een fiets van net geen 4000 euro). Bij aankomst thuis bleken er draden los te zitten aan het achterlicht. Dus ik mailde opnieuw dat er iets aan niet juist was aan de fiets. Ik kreeg hierop direct een telefoon met iemand die fietsen brengt/hersteld. Hij was niet tevreden met het feit dat ik een negatieve recensie had geschreven over het feit dat de service van deze aankoop beneden alle peil is. Dan werd er ook nog gezegd dat het eventueel mijn fout is dat deze draden losgekomen zijn doordat ik de fiets in mijn auto geladen had. Ik had evengoed kunnen beweren dat het daardoor een foutmelding op de computer was gekomen en ze deze draden gewoon losgekoppeld hebben en me daarom ook geen deftige uitleg hebben gegeven hoe alles werkt aan de fiets. Dus na een aantal minuten telefoneren zou deze persoon mij in de loop van de dag terug contacteren over hoe hij dit ging doen om tot bij mij te komen om de fiets te herstellen. Ik vond dit een faire afspraak en een enorme geste van de winkel. Maar het was duidelijk een leugen want we zijn nu opnieuw 1 week verder en nog steeds is er geen contact geweest om af te spreken wanneer de fiets nu zou hersteld worden. COMMUNICATIE is echt een grote ramp bij dit bedrijf. Ik heb dus besloten om de fiets te retourneren want dit kan kosteloos binnen de 14d. Opnieuw loopt dit niet goed want bij het invullen van het formulier online op hun website krijg ik de melding dat ik allen afgehandelde bestellingen kan retourneren. Ik weet niet wat er meer moet afgehandeld worden als de fiets afgehaald is en betaald. Dus opnieuw moet ik het contactformulier invullen waarop naar alle waarschijnlijkheid geen antwoord op zal komen. Nog nooit maar dan nog nooit heb ik een aankoop gedaan met een bedrijf dat zo ondermaats presteert in communicatie. Het is een schande dat klanten zo in de kou blijven staan na hun aankoop. Ben nu eens benieuwd of er snel contact zal opgenomen worden.

Een zeer ontevreden klant

Ashley 10 aug 2023
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van oktober 2024.

Over Fietsvoordeelshop

Er zijn 58 reviews geschreven over Fietsvoordeelshop op Reviews.nl. Met een 1.5 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.fietsvoordeelshop.nl
  • info@fietsvoordeelshop.nl